» »

perverzna lopovščina (1000 eur)

perverzna lopovščina (1000 eur)

««
5 / 24
»»

BigWhale ::

Na nevarnih odsekih ni radarjev? Poklicite policijo in bodo prisli. Ze veckrat videno.

T-h-o-r ::

aja, mi jim moramo povedati, kje so nevarni odseki :)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Pyr0Beast ::

Sem pa prepričan, da jih večina, ko dobi domov kazen, ko jih je pred šolo ujel radar, še vedno pi**i nad hinavščino in nepoštenostjo.

Kaj pa je to drugega, kot zloraba tehnologije nad vozniki. Seveda da je to nepošteno, če tam ni nobenega, ki sploh prečka cesto. Pa vrjetno otroci med vikendi ne hodijo v šolo, pravtako ponoči.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Pyr0Beast ::

Ležeči policaji so pa tudi ena večjih traparij. Juhu, zdaj imamo v vasi dva taka policaja, zdaj bojo pa ljudje ziher peljali počasneje. Get a damn life ..

Problem je v balkanskosti voznikov in ne v vseh ostalih faktorjih.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

T-h-o-r ::

problem je, da vsakemu psihopatu izdajo izpit
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

šernk ::

Na nevarnih odsekih ni radarjev? Poklicite policijo in bodo prisli. Ze veckrat videno.


na marsikateri nevaren odsek mislim da radarja sploh ne morejo dati, mislim da imajo določen kot pod katerim lahko merijo (cca 15° ali nekaj takšnega se mi zdi, nisem 100% prepričan).

in policaji tudi dobro vejo kje so tej nevarni odcepi, radarja pa že 2 leti nisem videl, pa čeprav lepše pozicije zanj praktično še nisem videl. rahel nepregledni ovinek in odcep takoj za njim...omejitev 60 (kdo gre dejansko 60 tam, pa ne bi o tem...). 150m za tem odcepom pa lep prostor za radar...a radar je bil lahko 2x v zadnjih 10ih letih kar imajo tam prostor...raje ga postavijo 1km prej kjer je omejitev 90 in pišejo ure kako nadzirajo promet.

edit:Pyr0Beast :
Ležeči policaji so pa tudi ena večjih traparij. Juhu, zdaj imamo v vasi dva taka policaja, zdaj bojo pa ljudje ziher peljali počasneje. Get a damn life ..


pa še kako pojdeš počasneje, ko ti na še neoznačenem policaju tovornjakar prebije hladilnik, pomisli kaj se zgodi potem šele z avtom >:D
na srečo so jih po 2 mesecih in na stotine puščenih "škarikov" znižali za ene 10 cm, da sedaj lahko vsaj greš normalno v drugi čez
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: šernk ()

solatko ::

BigWhale - V normalni državi, bi tak počasne plačal fajn visoko kazen in še preverjanje vozniških sposobnosti, pri nas pa izgleda, da je edini način kako preprečit samovoljo tem mečkačem z bullerjem na zadnji odbijač in ga rint do omejitve. Takim ne pomaga ne opozarjanje s svetlobnimi in zvočnimi signali, saj enostavno vzvratnega ogledala ne vidijo, oziroma ne vedo čemu služi. Taki vozniki so stalno v prekršku, vendar ni nikogar, ki bi jih pošteno kaznoval. Raje pustimo, da pobijajo nasproti vozeče. Nihče ne trdi, da tisti, ki je šel prehitevat ni kriv, pa tudi kazen več ali manj vsi dobijo, vendar se prehitevanje ne bi zgodilo, če bi kolona vozila z dovoljeno brzino +5, večja bi bila varnostna razdalja, ker se ne bi vsi približali tistemu spredaj, da bi ga prehiteli ob priliki.
Policaje sem večkrat opozoril na vozila, ki na Grablovičevo pripeljejo skozi tunel v prepovedano smer (tudi sam sem tam snel pred leti enga fičkota, na srečo ni bilo nikomur nič), pa so raje na Zaloški, kjer vedo, da jih 70% vozi nad omejitvijo. Pa tudi na križišču kjer je prepovedano zavijanje v levo, jih ni pa, če bi se postavli h Krpanu, bi imeli minimalno 200 listkov v osmih urah, pa še kakšen odvzem vozniškega, ko vozijo skoraj pod spuščenimi rampami od železnice. Pa pozabi - jih ni.

PaX_MaN ::

Poleg tega so današnje omejitve narejene še v času, ko smo vozili fičkote in stoenke z gumami širine današnji biciklov skoraj. Aja pa takrat je malo kak avto zmogel 130km/h med drugim...
No ja... vse za varnost ampak prej je treba proračun polnit.

Si kdaj gledalo koliko ostane od avta - pa to ne podrtije od fička! - pri kakem NCAP testu, pri komaj 70/uro? Al' pa od lutk not?
Zdaj pa ugani, zakaj ne delajo testov pri 130/uro.

;-) ::

Pa prav je da se malo redčimo z takimi ali drugačnimi nesrečami. Edina slabost je da se kak cepec ne razbije sam ampak še koga zraven.

Redko gledam na omejitev, raje se zanesem na svoje sposobnosti in velikokrat opazim da vozim po omejitvi (razen avtocesta in razni odseki).

CoolBits ::

Si kdaj gledalo koliko ostane od avta - pa to ne podrtije od fička! - pri kakem NCAP testu, pri komaj 70/uro? Al' pa od lutk not?
Zdaj pa ugani, zakaj ne delajo testov pri 130/uro.

Kolk je pa od fičkota ostalo pr teh istih omejitvah? Madonca sej ne greš na cesto da se boš zaletaval, večina hoče normalno vozit do cilja pač.
Se pa najdejo izjeme ki serejo po cestah ja ampak če bi ble omejitve malenkost višje vsaj izven naselja pol tud tolko prekrškov ne bi bilo več, nesreč pa popolnoma enako.

Tilen ::

Si kdaj gledalo koliko ostane od avta - pa to ne podrtije od fička! - pri kakem NCAP testu, pri komaj 70/uro? Al' pa od lutk not?
Zdaj pa ugani, zakaj ne delajo testov pri 130/uro.

Kolk je pa od fičkota ostalo pr teh istih omejitvah? Madonca sej ne greš na cesto da se boš zaletaval, večina hoče normalno vozit do cilja pač.
Se pa najdejo izjeme ki serejo po cestah ja ampak če bi ble omejitve malenkost višje vsaj izven naselja pol tud tolko prekrškov ne bi bilo več, nesreč pa popolnoma enako.


Precej, precej pogumne besede, kolega. Žal se oba zavedava, da se motiš in da bi avtor teme, ker se mu je mudilo, vozil še več in tudi razni Keyser Soze bi šli vsaj +10 km/h od omejitve, da ne bi bli kot mi mečkači, ki vozimo po omejitvah.


Poleg tega so današnje omejitve narejene še v času, ko smo vozili fičkote in stoenke z gumami širine današnji biciklov skoraj. Aja pa takrat je malo kak avto zmogel 130km/h med drugim...
No ja... vse za varnost ampak prej je treba proračun polnit.


Tole me lepo spomni na tele razrede. Kako dolgo so že nespremenjeni in kakšni avtomobili serijsko prihajajo leto za drugim? Počasi bodo vsi avtomobili v najvišjem razredu in upam, da se tudi na tej fronti boriš za spremembe oz. dvig trenutnih "zastarelih" omejitev.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

kmetek ::

kmetek - Ti zgleda ne uporabljaš vzvratnega ogledala, sicer bi opazil razliko v prometnem toku, kadar voziš na zgornji točki omejitve +5km/h in kadar voziš 5-10km/h pod omejitvijo. Če bi opazoval promet, bi videl, da v prvem primeru kolona za teboj, vzdržuje varnostno razdaljo, ni prehitevanj (razen kakšen nestrpnež - divjak, ki pa to opravi varno, saj je razdalja med vozili zadostna, za varen umik na vozni pas), z vožnjo pod omejitvijo (zate varno, za vse udeležence v prometu - predvsem pa nasproti vozeče, sila nevarno), pa se kolona zbije na pol ali še manj varnostne razdalje, večina jih vozi skrajno levo voznega pasu in v prvem primernem ali celo neprimernem trenutku pričnejo s prehitevanjem, zaradi zgoščene kolone se brez zaviranja vsaj enega udeleženca ne morejo umaknit varno na svoj vozni pas in posledično prihaja do čelnih trčenj. Večina voznikov je pač takih, da se drži zgornje meje omejitev in, če je to doseženo, se lepo mirno vozimo v koloni pa čeprav nekaj deset ali sto km daleč, če pa je hitrost nižja, hočemo na vsak način doseči zgornjo točko, vozniki postanejo nestrpni, vožnja postane muka in posledice "varnih voznikov" se hitro pokažejo s krvjo na asfaltu. Na žalost ne krvjo tistih, ki to povzročijo. Tudi zmanjševanje hitrosti 400m pred znakom za omejitev je pretirana in je predvsem znak neobvladanja vozila v prometu, saj samo s prestavo nižje, na 20-30metrih to stori avto sam, brez zaviranja. Največ nesreč je zaradi ljudi, ki jim je opazovanje prometa za seboj, španska vas, voznikov, katerih mnenje je, da so najboljši in najvarnejši vozniki na svetu, saj se strogo držijo predpisov + malo rezerve s počasnejšo vožnjo, vsi ostali smo pa idioti, ki lovimo sekunde in izzivamo smrt, drugih udeležencev v prometu. V življenju, po cca 2mio km prevoženih po evropskih cestah, me je večkrat rešilo izogibanje in pritisk na plin, kot pa zaviranje, na polno pa v življenju še nisem zaviral, to v glavnem počne predvidevanje situacij in motor.
V povprečju menjam zavorne diske na 300.000 prevoženih km. Če prav nisem imel še nobene težje prometne nesreče, nikdar ne trdim, da sem odličen voznik, saj je situacija na cestah vsako sekundo drugačna, mi je pa za enkrat uspelo sprotno prilagajanje. Sem pa voznik, ki zelo rad pritisnem na gas, kjer je to varno in možno, tudi prekrški mi niso tuji, kadar zaradi tega ne trpijo drugi udeleženci v prometu.
In ne mi zdej nabijat, da je potrebno vse, ki nimajo živcev vozit za "varnimi vozniki", strpat najmanj v norišnice, da niso sposobni za na cesto in podobno, ker dejansko niso sposobni bit v prometu tisti, ki ne morejo dosegat predpisanih omejitev, oziroma se posledično počasni vožnji, ne znajo ali nočejo umaknit in spustit naprej tistih, ki pa bi se radi v prometu obnašali normalno. Vsak dober voznik vozi s 70% svojih zmožnosti in zmožnosti vozila, ter razmer na cesti - tistih 30% je za varno ukrepanje, slabi, počasni vozniki, vozijo na 150% svojih zmožnosti (saj če bi se zavedali tega, sploh ne bi sedli za volan, temveč bi uporabljali javna prevozna sredstva), tako, da prostora za pravilno reagiranje sploh nimajo. Vsaj pol prometnih nesreč gre na njihov račun in, če bi bile analize prometnih nesreč strokovne, bi statistika kazala popolnoma drugo sliko in bi bil na vrhu vzrokov, neobvladanje vozila in nepravilno reagiranje v določenih situacijah. Nihče od vas varnih forumašev, se ne zaveda tega, da se lahko zavorna pot, s pravilno reakcijo zmanjša za več kot polovico (zavranje z motorjem, s pomočjo menjalnika in zavor). Poudarek je na pravilni in pravočasni reakciji.


????????????????????? Ti boš mene učil vožnje in uporabo vzratnega ogledala, jao jao jao.

Keyser Soze ::

Precej, precej pogumne besede, kolega. Žal se oba zavedava, da se motiš in da bi avtor teme, ker se mu je mudilo, vozil še več in tudi razni Keyser Soze bi šli vsaj +10 km/h od omejitve, da ne bi bli kot mi mečkači, ki vozimo po omejitvah.

Whatever turns you on pravijo ane.

In s tabo je približno isto. Ker si nesposoben doumeti nekaj kar ti skušam vbiti v glavo. Zato ti predlagam da nehaš kvasiti bedarije in si prebereš temo še enkrat.

Če ne zmoreš pa nič zato. Bom skušal bit potrpežljiv s tabo, glede na trdoglavost.
OM, F, G!

šernk ::

in tudi razni Keyser Soze bi šli +10 od omejitve.


pri 100km/h, meni to na radarju pomeni dobrih 93km/h, torej še vedno ne plačam kazni. če tebi to na radarju pomeni 98km/h pač vozi 90... vendar ne 70 ker je radar 100m naprej...isto se zgodi na avtocesti... skoraj mimo vseh radarjev kjer je omejitev 130 vozim po prehitevalnem pasu in vedno moram zavirati na 120...zakaj že? pri 135km/h me ni še nikoli slikal.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Tilen ::

Seveda mi to govori nekdo, ki je mnenja, da nekdo ki 400m pred tablo 50 z vožnjo 70km/h izven naselja na razdalji 300m ustvari kolono vsaj štirih vozil in bi se 100m pred znakom moral umaknit, ker smrtno ogroža NASPROTI vozeča vozila (spet zaradi kretenov, ki bi celo poizkušali 200m pred znakom 50 prehitevat nekoga, ki si drzne izven naselja peljati 70km/h)! Seveda bi po njegovem mnenju moral peljati vsaj 90km/h (+10km/h) 100m od table in potem naglo zavirati do 50, da ne bi koga slučajno ogrožal ane? :))

Šernk, Keyser in podobni, a vam res ni jasno, da meni ni nujno peljati 90 km/h izven naselja in če ne bom za sabo delal kolone seveda nisem v prekršku. Ti pa v kolikor pelješ 100 kadarkoli izven naselja si v vsakem primeru v prekršku? Kaj tukaj ni jasno? Da bom jaz peljal 100km/h, ker imam zadaj kretena? Pozabi na rože.


Prav tako mi je smešno/butasto oz. res ne vem kako naj sploh še napišem, ko nekdo pravi, da ga še pri +10km/h od omejitve nikoli niso ustavili in če jaz pred njim ne bom peljal tudi tako hitro kot on sem mečkač in nesposoben voznik, ker delam kolono. Od kje vam takšne ideje? To je kretenizem brez primere. Policaj ima pravico in dolžnost te ustaviti TUDI pri 93 km/h izven naselja in napisati kazen, to je max 5 min dela, ti se pa pol tožari naprej če misliš, da ti je bila storjena krivica in da je po tvojem toleranca naprave +/- 10kmh ali kaj pač ste si nekateri vbili v glavo. Že res, da mogoče ne boš plačal kazni in dokazal svoj prav ampak ko te bojo na tak način že ene 10x ustavili boš mogoče spregledal, da te ne ustavljajo kar tja v tri dni ampak z namenom ti nekaj sporočiti. PREHITER SI.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

atubbuta ::

Avtor teme na tistem koncu in povsod drugod vedno skuša voziti po omejitvah, od kar ima izpit. Res so bile kdaj kake izjeme, ampak redke. Če bi bila omejitev višja, pa bi vozil hitreje a le toliko, kolikor je še varno.

Nikjer nisem pisal o tem kako hitro sem jaz vozil, nikjer sploh nisem omenil, da je primer moj. Res ste zanimivi. Primer ni moj, ga pa dobro poznam.

Glede tistega priključka pa bi bilo res bolje, da ga zavarujejo, kot pa da postavljajo radarje. Če bi bila varnost res interes, potem bi morda malo bolje ukrepali za varnost priključka, ki je že desetletja nespremenjen.

Malo mi je debata ušla in je nisem spremljal, saj sem imel dosti dela.
:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: atubbuta ()

Keyser Soze ::

Seveda mi to govori nekdo, ki je mnenja, da nekdo ki 400m pred tablo 50 z vožnjo 70km/h izven naselja na razdalji 300m ustvari kolono vsaj štirih vozil in bi se 100m pred znakom moral umaknit, ker smrtno ogroža NASPROTI vozeča vozila (spet zaradi kretenov, ki bi celo poizkušali 200m pred znakom 50 prehitevat nekoga, ki si drzne izven naselja peljati 70km/h)! Seveda bi po njegovem mnenju moral peljati vsaj 90km/h (+10km/h) 100m od table in potem naglo zavirati do 50, da ne bi koga slučajno ogrožal ane? :))

Ekola, še en dokaz da mu ni potegnilo. Katastrofa.

Jaz sem over&out, ker mi je že grozljivo kaj vse je treba storit, da nekomu nekaj dopoveš. Najbrž še pobarvanka ne bi bila dovolj.
OM, F, G!

BigWhale ::

pri nas pa izgleda, da je edini način kako preprečit samovoljo tem mečkačem z bullerjem na zadnji odbijač in ga rint do omejitve. Takim ne pomaga ne opozarjanje s svetlobnimi in zvočnimi signali, saj enostavno vzvratnega ogledala ne vidijo, oziroma ne vedo čemu služi.


Takele in podobne izjave avtorja v bistvu diskvalificirajo kot voznika. Fail. Enostavno ni psihicno dovolj stabilen, da bi se ga smelo spustiti na cesto. Zal.

Taki vozniki so stalno v prekršku, vendar ni nikogar, ki bi jih pošteno kaznoval.


S tem se sicer strinjam a problem je v tem, ker marsikje cesta ne dopusca voznje z najvisjo dovoljeno hitrostjo. En tak primer bi bil magistralka Mb-Ce. Po tistih ovinkih in klancih ne mores vedno voziti 90km/h.


Raje pustimo, da pobijajo nasproti vozeče. Nihče ne trdi, da tisti, ki je šel prehitevat ni kriv, pa tudi kazen več ali manj vsi dobijo,


Prenasanje krivde na prehitevanega je traparija prve vrste.

vendar se prehitevanje ne bi zgodilo,


Hah! V bistvu je kriv oni, ki je nasproti pripeljal! Ce sploh ne bi sel od doma, ga takrat ne bi bilo na tistem mestu, ko ga je nek nestrpnez prehiteval! Kazen mu treba napisat!

če bi kolona vozila z dovoljeno brzino +5, večja bi bila varnostna razdalja, ker se ne bi vsi približali tistemu spredaj, da bi ga prehiteli ob priliki.


Ce bi se kolona premikala z 10km/h vec kot je omejitev, ni nikjer, _nikjer_ nobene garancije, da bi bile varnostne razdalje vecje. Tudi na avtocestah jih ni, pa lahko vozis 140km/h ali pa 150km/h in se ti bo tisti, ki je hitrejsi od tebe nabil zadaj na rit.


Policaje sem večkrat opozoril na vozila,


No, to je verjetno odvisno tudi od lokalne policije. Pri nas vem, da pridejo, ce jih nekdo poklice. Sicer ne vem kako pogosto taksne klice upostevajo. Tezit je pa treba tudi drugje. Obcina, zupani, ...

V Sl. Bistrici je ena izmed ulic ravnokar dobila lezece policaje. Prej je bila omejitev 40km/h. Ulica s slabo urejenim plocnikom samo na eni strani, po kateri se je konstantno vozilo s 60km/h in se vec. Na vecini mest je pa ulica tako ozka, da se dva vozila ne moreta srecati in je potrebno zapeljati na plocnik, po katerem redno hodijo pesci in mamice z vozicki.

energetik ::

BigWhale se popolnoma strinjam. Se pa tudi strinjam, da merjenje je par metrov pred tablo, kjer okoli ni nobenega priključka, zebre itd, kasiranje; pri tem da je to skoraj strožje kaznovano kot vožnja v nasprotno smer na AC.
Vendar Solatko & Co govorijo še večje bedarije. Če vozim 85km/h, ne ogrožam NOBENEGA. Če se za mano v tem primeru zmanjšajo varnostne razdalje, so za to krivi IZKLJUČNO zadaj vozeči. Prav tako, če gredo zaradi tega v nepremišljeno prehitevanje. Tak folk je pač psihično neuravnovešen, pa če mi 100x teži šef v službi. Frustracij se ne sprošča na cesti. Naj raje nadere šefa/zamenja službo ali pa uporabi javni prevoz.
Sicer pa ne vem, kaj imate take probleme s tablami za naselje - jaz vržem recimo 100m pred tablo v 4. prestavo, spustim gas in pri tabli le še minimalno pribremzam na 50. Vse to se zgodi v parim sekundah.

neo ::

Po mojem mnenju pa ni toliko kriva policija, pač delajo svoje delo (pa čeprav je to navadno inkasanstvo), temveč je dosti večji problem pri nas sama ureditev prometne signalizacije in cestnih znakov. Recimo, vas, cesta ravna, pločnik na obeh straneh, omejitev pa 50km/h???halllo, naši si naj grejo malo v avstrijo pogledat, v večini naselij je omejitev vsaj 70 na uro, so pa seveda ceste porihtane tak ko morejo bit. Omejitev 50 km/h dandanes je butasta, pa rečete kaj hočete, ker naš pameten folk lepo vozi 40 km/h če je omejitev 50, in 70km/h če je omejitev 90, ja super, pol pa človek popizdi ko se mora za enim takim kretenom vozit 20 km po jebenih ovinkih. Posebej kretenasto pa je nastavljanje radarjev kjer je omejitev 40, jebo vas, vsaki malo boljši kolesar se danes pelje hitreje...
Neo's

Sims ::

Ne vem no ...

Eni res pišete kot, da je 50 brez veze. Še niste videli otrok, ki se rausajo na pločniku, kolesarja, ki pade na cesto, mamice z vozički, ki se ognejo parkiranim vozilom na pločniku, žoga ko leti čez cesto ... Skratka življenje. In tako nizka hitrost je na mestu. Kaj mi pomaga, da rečem: "sam si je kriv". Jebi ga, če maš pol nekoga na vesti.

neo ::

Cesta ni igrišče,dajte si to že enkrat dopovedat...
Neo's

Tilen ::

Omejitev 50 km/h dandanes je butasta, pa rečete kaj hočete, ker naš pameten folk lepo vozi 40 km/h če je omejitev 50, in 70km/h če je omejitev 90, ja super, pol pa človek popizdi ko se mora za enim takim kretenom vozit 20 km po jebenih ovinkih. Posebej kretenasto pa je nastavljanje radarjev kjer je omejitev 40, jebo vas, vsaki malo boljši kolesar se danes pelje hitreje...


Da še tebe seznanim ZVCP 30. člen:

Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem.


V kolikor meni ni do premetavanja v avtomobilu pri 90 km/h na izredno ovinkasti in slabi cesti izven naselja in hočem peljati 70km/h, me lahko res komot po levi v levi ovinek prehitevaš. Ti kar, ti kar, pa še Keyserja ne pozabi zraven vzet.


Sam bi radarje postavil za tale znak :

 Območje umirjenega prometa 10 km/h

Območje umirjenega prometa 10 km/h



In ko bi tukaj mimo vozili pametnjakoviči ala Keyser z 20 km/h ali več, bi lepo dali papirje na občino zaradi prekoračitve hitrosti za več kot 2x.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

;-) ::

V Sl. Bistrici je ena izmed ulic ravnokar dobila lezece policaje. Prej je bila omejitev 40km/h. Ulica s slabo urejenim plocnikom samo na eni strani, po kateri se je konstantno vozilo s 60km/h in se vec. Na vecini mest je pa ulica tako ozka, da se dva vozila ne moreta srecati in je potrebno zapeljati na plocnik, po katerem redno hodijo pesci in mamice z vozicki.


Tista ulica pa ma čisto prave pločnike! Pločniki so visoki 4cm oz na nekaterih delih manj, da lahko zapelješ z avtom gor če ni pešca in ne zviješ platišča. Zdaj pa so najeb*** ležeče policaja in omejitev 30km/h. Kaj je posledica?

2 iz te ulice sta 2 dni hodila peš v službo ker ne pride z avtom čez. En stanovalec si je kiler vtrgal. In vsak pokuri deci bencina več ko mora 5x speljat na novo. Poleg tega so ti ležeči policaji ponekod visoki 14cm + ! Katastrofa.

Plus to da so naredili policaje in potem čez 1 dan dali tablo komaj gor, jaz pripeljem kot vedno po tej ulici pa na 1x vseka ko strela z jasnega ležeš policaj. Na servisu pa: "prednji stabilizator maš fuč", komu naj dam račun?

Raje bi se policaji postavli tja 1x na teden pa bi bla situacija rešena.

Sims ::

neo

Hm ...

"Cesta ni dirkališče,dajte si to že enkrat dopovedat..."

neo ::

Glej, če ti nisi sposoben po lepi cesti izven naselja sposoben peljat 90, pol je res boljše da daš papirje na občino. Poleg tega, zgleda nisi dobro razumel, kje sem napisal da divjam po cesti in prehitevam v nepregledne ovinke? No, zdaj pa še hitro vrži gor en člen iz CPP-ja..
Neo's

neo ::

Sims

"Cesta ni dirkališče,dajte si to že enkrat dopovedat..."

Kdo pa je govoril o kakih dirkah? Z 90 km/h dirkat ravno ne moreš,ali?
Neo's

Tilen ::

Sims

"Cesta ni dirkališče,dajte si to že enkrat dopovedat..."

Kdo pa je govoril o kakih dirkah? Z 90 km/h dirkat ravno ne moreš,ali?


Ah, kje! 90 km/h je minimalna hitrost povsod. Toliko morš peljat drgač nisi frajer!
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

imagodei ::

Podobno bedarijo so se spomnili policisti na Bledu. Večkrat sem jih že videl, ko merijo zjutraj (v času odhoda na šiht) hitrost 15 metrov pred tablo za konec naselja (v smeri proti Lescam).

Cesta tam je široka, sprehajalna pot fizično ločena od cestišča, zaradi konfiguracije cestišča ni nevarno, da bi se tam igrali otroci... Cesta se začne spuščati navzdol in takoj po koncu naselja je hitrost omejena na 70 km/h.

Marsikdo tam pritisne na gas do 60, morda 70 km/h. Še enkrat - po črki zakona si seveda kriv za prekoračitev hitrosti in jasno je, da je omejitve treba spoštovati. Kar pa je žalostno je to, da tam stoji patrulja izključno zato, da se kasira. Na tistem delu ceste jaz ne pomnim nobene nesreče, zbitega pešca, kolesarja... Patrulja stoji tam, ker se tam da kaznovat, ne pa zaradi umirjanja prometa. To, da stojijo tam, je brezvezna potrošnja resursev in brezvezno povzročanje slabe volje med vozniki.
- Hoc est qui sumus -

Tilen ::

V bistvu je potrebno udariti tam kjer najbolj boli, po denarnici. Večkrat ko te bodo ustavili na tako nesmiselnem mestu, večkrat boš na ostalih, nevarnejših mestih bolj pozoren. No, vsaj jaz bi bil, ker bi sčasom dobil nek buffer do znaka na cesti in ga slej ko prej začel upoštevati saj očitno tam le ni za okras. Sicer se pa trudim voziti po omejitvah in sem vseeno večkrat tarča blendanja, zaganjanja v zadek avtomobila, ipd. Mogoče bom pa kdaj razumel zakaj je dobro se vsaj +10km/h peljat od omejitve.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Pyr0Beast ::

Večkrat ko te bodo ustavili na tako nesmiselnem mestu, večkrat boš na ostalih, nevarnejših mestih bolj pozoren.
Med tema dvema zadevama preprosto ni konkretne povezave.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

neo ::

Tilen, spet nekaj po svoje posplošuješ, kdo je govoril o tem da je 90 km/h minimalna hitrost? Kdo je govoril o kakem dirkanju, frajerišenju itd? Debatiramo na splošno o omejitvah, ti pa pač neke po svoje budaliraš.
No, recimo, sem se spomil enega takega lepega primera:

- Vozim 60 km/h, moj avto se ustavi od 60 km/h do 0 na 35-tih metrih, moj reakcijski čas je 0,1 sec.

- Za mano nekdo vozi 50 km/h, njegov avto se ustavi 0d 50 km/h do 0 na 50-tih metrih, njegov reakcijski čas pa je 0,5 sec.

Vrednosti so naključno izbrane, ampak, kdo je recimo v tem primeru bolj nevaren voznik? Se da komu naredit izračun?
Neo's

imagodei ::

neo> "- Vozim 60 km/h, moj avto se ustavi od 60 km/h do 0 na 35-tih metrih, moj reakcijski čas je 0,1 sec."

To enostavno ni res in če kdo misli, da odreagira v 0,1 sekunde, je potreben hudega reality checka.
- Hoc est qui sumus -

Tilen ::

Ti si bolj nevaren, ker se imaš za superheroja, ki ima reakcijski čas 0.1 sec kar je nemogoče.

Reakcijski čas voznika (Vodinelič str.522)
Stanje voznika
Čas reagiranjat
1 [s]
Pričakovana nevarnost
0.6 – 0.8
Pazljiv voznik
0.7 – 0.9
Nepazljiv voznik (razgovor, prehitevanje,...)
1.0 – 1.1
Nezbran voznik
1.4 – 1.8


Reakcija voznika - trajanje 1t
o Psihična (zaznavanje in dojemanje)
o Fizična (premik noge na zavoro traja okoli 0.2 s – Vodinelič str 434)

Link :

Proces zaviranja.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

neo ::

Daj, malo vidva oba začnita bolj natanko čitat kaj piše. Sem lepo napisal da so vrednosti NAKLJUČNO izbrane! Ali ne razumeta besede naključno ali kaj?
Neo's

imagodei ::

No saj... Povedali smo ti, da je tvoja "naključno izbrana vrednost" reakcijskega časa 0,1s popolnoma zgrešena.

Reakcijski čas 0,5 sekunde pa prav tako.

Kot ti je nalimal Tilen, četudi pričakuješ nevarnost, ne boš stopil na zavoro prej, kot v 0,6 sekunde. Potem pa še nekaj delčkov sekunde mine, preden zavore sploh primejo.
- Hoc est qui sumus -

neo ::

Pa kaj ti se delaš norega al je nekaj narobe??? Če ti pač naključna vrednost 0,1 sec ne paše, pa pač daj v izračun vredost 1,10,100, namesto 0,5 sec. pa 5,50,500, gre za PRIMER in vrednosti so NAKLJUČNO izbrane,jao ljudje, kam ste vi v šolo hodli?
Neo's

imagodei ::

Easy, Tiger.

Mislim, da sem ti lepo, kulturno razložil, da so tvoje naključno izbrane vrednosti napačne. Brez osebnostnih sodb. You do the same.
- Hoc est qui sumus -

T-h-o-r ::

ma tu na slo-techu ste pa res sami smartasses jao jao e
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Keyser Soze ::

V bistvu imagodei, so tvoje vrednosti napačne, zato bi te prosil, da jih popraviš in prenehaš z zavajanjem.
OM, F, G!

neo ::

Ja imagodej, lepo si razložil,samo jaz nikjer nisem napisal da gre za realne vrednosti. Lepo je napisano da gre za PRIMER in da so vrednosti izbrane NAKLJUČNO. Res ne vem kaj je pri tem nerazumljivega....
Neo's

cewapcic ::

Pa kaj ti se delaš norega al je nekaj narobe??? Če ti pač naključna vrednost 0,1 sec ne paše, pa pač daj v izračun vredost 1,10,100, namesto 0,5 sec. pa 5,50,500, gre za PRIMER in vrednosti so NAKLJUČNO izbrane,jao ljudje, kam ste vi v šolo hodli?

ti sploh nisi v šolo hodil?
reakcijski čas je najmanj ena sekunda in nič manj...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: cewapcic ()

norcuron ::

neo.

ampak ti si verjetno s svojimi NAKLJUČNIMI podatki hotel na nekaj pokazat?

Daj v izračun željeno vrednost je vredna pol p***e mrzle vode.
Great are mysteries of the mind ... or not?

Keyser Soze ::

Ekola, še en stručko, ki mu je uspelo ukalupit svet. Ej, čestitam.
OM, F, G!

darkolord ::

Nezbran voznik
1.4 – 1.8

Hmmm, čist tko, mimogrede me zanima, a taki, ki živijo v "življenju, polnem stresa in šikaniranj doma in v službi in so med vožnjo glih na meji, da se jim strga", ne spadajo med nezbrane voznike?

imagodei ::

Keyser> "V bistvu imagodei, so tvoje vrednosti napačne, zato bi te prosil, da jih popraviš in prenehaš z zavajanjem. "

Ktere vrednosti? Kaj ti ni všeč? Ako sem se zmotil, takoj popravim.
- Hoc est qui sumus -

neo ::

Pa kaj ti se delaš norega al je nekaj narobe??? Če ti pač naključna vrednost 0,1 sec ne paše, pa pač daj v izračun vredost 1,10,100, namesto 0,5 sec. pa 5,50,500, gre za PRIMER in vrednosti so NAKLJUČNO izbrane,jao ljudje, kam ste vi v šolo hodli?

ti sploh nisi v šolo hodil?
reakcijski čas je najmanj ena sekunda in nič manj...


glede šole, te niso naučili brati? eh, brezveze...
Neo's

Keyser Soze ::

Folk božji, če vam je Vodinelič že taka referenca. A njegove vrednosti reskacijskih časov slučajno kaj varirajo? Al so konstanta?

A vam je težko dat v računico najvišjo in najnižjo vrednost? Ne bit funkcionalno invalidni no. Sej to ni vrtec.

Plus, a bomo uvedli termin reackijskega časa osebnega vozila? imagodei?
OM, F, G!

Keyser Soze ::

imagodei, kako lahko trdiš, da je minimalni reakcijski čas 0,6 sekunde? Hočeš rečt, da ne obstajajo ljudej na tem svetu, ki niso sposobni odreagirat na nepričakovan dogodek prej kot v 0,5 sekunde?

Absolutno ni mogoče? Zadeva ne obstaja, ker ji to preprečujejo fizikalni zakoni?
OM, F, G!

CoolBits ::

- Vozim 60 km/h, moj avto se ustavi od 60 km/h do 0 na 35-tih metrih, moj reakcijski čas je 1 sec.

- Za mano nekdo vozi 50 km/h, njegov avto se ustavi 0d 50 km/h do 0 na 50-tih metrih, njegov reakcijski čas pa je 1,5 sec.

fixed
Da se neboste za take bolane prerekali.
««
5 / 24
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mnenje o policajih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12922596 (14390) strup121
»

Hitrost na cesti (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
26143861 (33067) Oki

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48665116 (57816) Gandalfar
»

Speeding Facts vs Myths (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Problemi človeštva
25810935 (7813) jype
»

Prehitra vožnja - ugovor (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18911781 (9311) Tear_DR0P

Več podobnih tem