Forum » Na cesti » Prometna nesreca-vase mnenje
Prometna nesreca-vase mnenje
TRIROG ::
Oki... Vceraj okoli 16 stojim na kriziscu na trzaski pri corner lokalu. Mal naprej od faksa za elektrotehniko... No kakorkoli... V 2 se udtavim v koloni pri rdeci luci... 3 avto v vrsti... Stojim pa na skrajno desnem pasu, tam sta pa 2. Pa opazim da sem ocitno slabo vrata zaprl... Pogledam v spegu, ne vem zakaj... Avtomatika i guess pa vidm luci od skuterja, pogledam ce se priblizuje ugotovim da ne, si mislim... Aha stoji, koncno en motorist k ne voz cikcak v koloni... Pocas vrata doprem sam delno da jih bim zaloputnu nazaj, pri cemer mi ta isti skuterist prleti v rob vrat...
Pol se pa zacne nocna mora... Mulo nece priznat krivde, ceprov sm jst sam mal vrata odpru in ne vso pot... In on ni meu kej vozit po moji levi, sploh pa ne ker smo stali pred kriziscem...
No pa pridejo polcaji pa recejo da to da smo njih poklical nc ne pomeni, ker da ce nece priznat krivde ni njihov problem, in da je to stvar zavarovalnice da uredi, se huje da bojo oni samo vsakemu od naju napisali svoj placilni nalog za prekrsek, ces da sem s tem ko sem oviral druge udelzence v prometu... Pa mu recem, kako sem pa zdej jst na tapeti, sej se mulo ni meu kej pri polni crti in pri rdeci luci, se najmanj pa po moji levi vozit, pa mi rece polcaj, ja no... A vam je prletu v vrata? Pol ste ga oviral... Milsim
pa da zapisnik ki a bojo oni napisal ne bo meu efekta, ker da zavarovalnice sploh vec ne gledajo na te stvari...
Zdej res ne vem kako naprej... Baje da morm na njegovo zavarovalnico it pa se tm naprej ment... Pa da jih bom mogu tozit pa ne vem kaj vse se...
Kok casa bo to zdej trajal?!
Jst se zmerej trdim da je krivda njegova... Kaj pa vi?
Pol se pa zacne nocna mora... Mulo nece priznat krivde, ceprov sm jst sam mal vrata odpru in ne vso pot... In on ni meu kej vozit po moji levi, sploh pa ne ker smo stali pred kriziscem...
No pa pridejo polcaji pa recejo da to da smo njih poklical nc ne pomeni, ker da ce nece priznat krivde ni njihov problem, in da je to stvar zavarovalnice da uredi, se huje da bojo oni samo vsakemu od naju napisali svoj placilni nalog za prekrsek, ces da sem s tem ko sem oviral druge udelzence v prometu... Pa mu recem, kako sem pa zdej jst na tapeti, sej se mulo ni meu kej pri polni crti in pri rdeci luci, se najmanj pa po moji levi vozit, pa mi rece polcaj, ja no... A vam je prletu v vrata? Pol ste ga oviral... Milsim
pa da zapisnik ki a bojo oni napisal ne bo meu efekta, ker da zavarovalnice sploh vec ne gledajo na te stvari...
Zdej res ne vem kako naprej... Baje da morm na njegovo zavarovalnico it pa se tm naprej ment... Pa da jih bom mogu tozit pa ne vem kaj vse se...
Kok casa bo to zdej trajal?!
Jst se zmerej trdim da je krivda njegova... Kaj pa vi?
- polepsalo: Stepni Volk ()
marnit ::
Ja v bistvu se ta motorist res ne bi smel vozit mimo tebe, res pa je tudi, da bi se moral ti 100% prej prepričat ali je varno odpreti vrata, pa četudi za tako malo.
Drugače pa me bolj moti, ko si napisal, da je policaj rekel, češ da zapisnik nič ne velja. Kokr sem jaz nazadnje imel opravka s tem, mi je prav zapisnik policajev pomagal, da sem dobil tistih nekaj jurjev od zavarovanlnice (podrsana vrata). Prvo sem bil jaz kriv, potem je prišla ena mlada policajka, ki je hotela, da je krivda deljena, vendar pa sem zahteval še eno mnenje. Potem je pršu polcaj iz Griča (glavne prometne policijske postaje v lj), ki pa je rekel, da nisem kriv.
Drugače pa me bolj moti, ko si napisal, da je policaj rekel, češ da zapisnik nič ne velja. Kokr sem jaz nazadnje imel opravka s tem, mi je prav zapisnik policajev pomagal, da sem dobil tistih nekaj jurjev od zavarovanlnice (podrsana vrata). Prvo sem bil jaz kriv, potem je prišla ena mlada policajka, ki je hotela, da je krivda deljena, vendar pa sem zahteval še eno mnenje. Potem je pršu polcaj iz Griča (glavne prometne policijske postaje v lj), ki pa je rekel, da nisem kriv.
TRIROG ::
ma dej ... unim polcajem se ni dal niti iz avta prlezt ... edin kar je reku je blo ... da ce hocmo zacet postopek bo najprej napisou kazni ... halooooo kasn odnos je to?
glede bit preprican ... mislim ... sm biu preprican da ne voz cikcak ... pa tut da stoji ...
glede bit preprican ... mislim ... sm biu preprican da ne voz cikcak ... pa tut da stoji ...
BluPhenix ::
In kakšen prekršek naj bi ti naredil? Oviral promet? Če je stala kolona na rdeči luči, on pa je peljal med prometom, kar je prepovedano? in to 2x: peljal je čez polno črto (vsaj parkrat) - torej menjaval vozne pase v križišu in vozil naprej kljub rdeči luči. Lahko rečeš tudi, da je spravljal soudeležence v prometu v nevarnost.
Ti lepo napiši pritožbo čez izrečeno kazen, ker nima nobenega smisla. Potem pa če se ti da, ga toži. Seveda se pa prej pozanimaj pri komu kako bi šlo to skozi na sodišču. Čeprav mislim, da je mulec sam kriv, ker je vozil tam kjer nebi smel.
Ti lepo napiši pritožbo čez izrečeno kazen, ker nima nobenega smisla. Potem pa če se ti da, ga toži. Seveda se pa prej pozanimaj pri komu kako bi šlo to skozi na sodišču. Čeprav mislim, da je mulec sam kriv, ker je vozil tam kjer nebi smel.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
AndrejS ::
Mislim da si ti kriv! Ne smeš vrat odpirat brez da se prepričaš, da ne boš koga oviral. Skuterist je pa zelo ozko vozilo in ni nujno da je vozil čez polno črto - še vedno se lahko izgovori da je nameraval zavite na levo. Pazi da ne bo on tebe tožil.
BluPhenix ::
Čakaj če je bil on na desnem pasu in zraven avto na levem, nima kaj skuter voziti vmes. Seveda je prevozil polno črto. Ne glede na to koliko je ozek. Če pa je vozil po istemu pasu kot on, pa je ogrožal TRIROGovo varnost. Ne moreš voziti vštric po istemu pasu.
Tudi če je nameraval zaviti na levo os tam ni mogel, če se ne motim tam sploh ne moreš zaviti levo, če pa že lahko imaš pa svoj pas, ki pa je levo od levega pasu, torej je en cel pas med TRIROGom in pasom za levo. Tako da se na to ne bo mogel zgovarjati. PAč vijugal je med avti čez polno črto. To je prepovedano.
Tudi če je nameraval zaviti na levo os tam ni mogel, če se ne motim tam sploh ne moreš zaviti levo, če pa že lahko imaš pa svoj pas, ki pa je levo od levega pasu, torej je en cel pas med TRIROGom in pasom za levo. Tako da se na to ne bo mogel zgovarjati. PAč vijugal je med avti čez polno črto. To je prepovedano.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
zee ::
za motoriste tudi veljajo pravila ZVCP - pri rdeči luči se ne premikaš, a ne?
priznam tudi, da ko sem včasih primoran se s kolesom vozit po voznem pasu in čakam pred semaforjem skupaj z avti, se tudi ne "guzim" na prvo mestu.
jes bi mulotu še eno okoli kepe dal, ker mi je avto sčohal.
TRIROG: sem zgleda zamudil nesrečo za kakšno minuto, drugače bi šel za pričo.
priznam tudi, da ko sem včasih primoran se s kolesom vozit po voznem pasu in čakam pred semaforjem skupaj z avti, se tudi ne "guzim" na prvo mestu.
jes bi mulotu še eno okoli kepe dal, ker mi je avto sčohal.
TRIROG: sem zgleda zamudil nesrečo za kakšno minuto, drugače bi šel za pričo.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zee ()
BigWhale ::
Brat mi je povedal zgodbico, ki se mu je naredila, ko je delal v zavarovalnici...
Clovek je zapeljal iz parkir placa, slabo pogledal v ogledala in butnil v napacno parkiran avto. Njegova izjava, na zavarovalnici je bila: 'Jaz se ne cutim krivega! On je napacno parkiral!'
To, da je motorist vozil tam kjer ne sme (ali pa avto stal, tam kjer ne bi smel), se ne pomeni, da ti ne rabis pogledat kje vozis oziroma kaj delas. :)
Clovek je zapeljal iz parkir placa, slabo pogledal v ogledala in butnil v napacno parkiran avto. Njegova izjava, na zavarovalnici je bila: 'Jaz se ne cutim krivega! On je napacno parkiral!'
To, da je motorist vozil tam kjer ne sme (ali pa avto stal, tam kjer ne bi smel), se ne pomeni, da ti ne rabis pogledat kje vozis oziroma kaj delas. :)
WarpedGone ::
Jup, to da je 'primarno' kriv on, ne pomeni, da si ti čist. Če ti vrata ne bi odpru, se on vate ne bi zaletu (recimo da ne).
Recimo, da ti nekdo vozi pol metra za ritjo. Ti pa 'za nalašč' pohodiš zavoro da se butne vate. Najprej je kriv on, ker ni držu varnostne, nato pa ti ker nisi upošteval okoliščin.
Recimo, da ti nekdo vozi pol metra za ritjo. Ti pa 'za nalašč' pohodiš zavoro da se butne vate. Najprej je kriv on, ker ni držu varnostne, nato pa ti ker nisi upošteval okoliščin.
Zbogom in hvala za vse ribe
zee ::
točno to: okoliščine - rdeča luč, vozila (tudi skuterji) stojijo
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
WarpedGone ::
Okoliščine: vidu si da je prblis, da lahk odreagira pa si vseen zabremzal brez utemeljenga razloga => namerna povzročitev nesreče.
zee: razn, da en skuter ni stal
zee: razn, da en skuter ni stal
Zbogom in hvala za vse ribe
Buldožer ::
Hej, upam, da zakon ni zares tako v p**** kot vi pišete.
Povzročitelj nesreče je eden!
Kljub temu, da se oba nista ravnala po zakonu.
Jst bi reku, da mulo.
Popravite me, če se motim.
Povzročitelj nesreče je eden!
Kljub temu, da se oba nista ravnala po zakonu.
Jst bi reku, da mulo.
Popravite me, če se motim.
Več glav več ve. No, ni nujno!
BluPhenix ::
WarpedOne, ta je malo iz trte zvita.
Če vidim pred sabo človeka na cesti bom prbremzal četudi je avto 5 cm za mano. V vsakem primeru ko se zabije vame je on kriv (no obstaja nekaj izjem). Obstaja stvar, ki se ji reče varnostna razdalja. Ta razdalja naj bi pomagala prav temu, da ima človek čas odreagirati na dogodek na cesti.
Malo idealiziramo: enaka avtomobila. Jaz naenkrat zabremzam do konca. Človek za mano to vidi in tudi on zabremza do konca, imamo dve možnosti:
1) ustavi brez da bi se me dotaknil. Imel je dovoljšnjo varnostno razdaljo
2) pribije se vame. Človek je imel prekratko varnostno razdaljo.
Seveda je to kot sem napisal bolj tako idealiziran primer.
Ampak to, da je preblizu mora načeloma on paziti ne ti. Vedno paziš na voznika pred seboj, razen ko prehitevaš. Seveda navadno tudi pogledaš če imaš koga za sabo, ko pribremzaš, ampak to bolj zato da on tebe ne poči, kot pa zato, da se njemu nebi nič zgodilo.
Najlepše: meni leti otrok čez cesto, pogledam v ogledalo, ampak ker vidim, da mi je človek preveč za ritjo ne pohodim bremze. Halo? V takem primeru on sploh nima kaj sikati. Pač vozil je preblizu mojega avtomobila. Pika. Konec.
Sem sedaj videl, da si napisal brez utemeljenega razloga. Tak primer je malo bolj kočljiv. To vozniku za tabo še vedno ne daje pravice, da ti vozi preveč blizu. Sej vem, da vsi po....o ko ti nekdo pribremza kar naenkrat, ampak to se lahko zgodi kadarkoli, z utemeljenim ali neutemeljenim razlogom. Itak pa se to ugotovi šele potem, ko se nesreča že zgodi ali je bilo utemeljeno ali ne.
Če je bilo utemeljeno se zgodi:
Voznik, ki je vozil zadaj dobi kazen zaradi premajhne varnostne razdalje.
Če je bilo neutemeljeno:
Voznik, ki je vozil zadaj, dobi kazen zaradi premajhne varnostne razdalje.
Toznik, ki je vozil spredaj dobi kazen zaradi povzročanje splošne nevarnosti.
Tako je to. Tudi voznik zadaj mora upoštevati okoliščine. Vedno moraš biti pripravljen na to, da ti bo avto pred tabo zabremzal na ful, saj ne moreš vedeti kdaj mu lahko kaj prileti na cesto.
EDIT:
Navadno, v kolikor ne gre za izsiljevanje prednosti je povzročitelj tisti, ki se zaleti. V tem primeru bi se celo dalo zagovarjati, da je mali na skuterju izsiljeval prednost, saj je s kršenjem CPP hotel zapeljati predte. Tudi tista izjava policaja, da je povzročil splošno nevarnost po moje stoji na trhlih nogah. Kako lahko povzročaš splošno nevarnost, če kolona stoji, na tvoji levi tudi, vmes pa ne sme nihče pripeljati? Komu lahko povzročaš splošno nevarnost če v osnovi ne sme biti nobenega tam vmes?
Če vidim pred sabo človeka na cesti bom prbremzal četudi je avto 5 cm za mano. V vsakem primeru ko se zabije vame je on kriv (no obstaja nekaj izjem). Obstaja stvar, ki se ji reče varnostna razdalja. Ta razdalja naj bi pomagala prav temu, da ima človek čas odreagirati na dogodek na cesti.
Malo idealiziramo: enaka avtomobila. Jaz naenkrat zabremzam do konca. Človek za mano to vidi in tudi on zabremza do konca, imamo dve možnosti:
1) ustavi brez da bi se me dotaknil. Imel je dovoljšnjo varnostno razdaljo
2) pribije se vame. Človek je imel prekratko varnostno razdaljo.
Seveda je to kot sem napisal bolj tako idealiziran primer.
Ampak to, da je preblizu mora načeloma on paziti ne ti. Vedno paziš na voznika pred seboj, razen ko prehitevaš. Seveda navadno tudi pogledaš če imaš koga za sabo, ko pribremzaš, ampak to bolj zato da on tebe ne poči, kot pa zato, da se njemu nebi nič zgodilo.
Najlepše: meni leti otrok čez cesto, pogledam v ogledalo, ampak ker vidim, da mi je človek preveč za ritjo ne pohodim bremze. Halo? V takem primeru on sploh nima kaj sikati. Pač vozil je preblizu mojega avtomobila. Pika. Konec.
Sem sedaj videl, da si napisal brez utemeljenega razloga. Tak primer je malo bolj kočljiv. To vozniku za tabo še vedno ne daje pravice, da ti vozi preveč blizu. Sej vem, da vsi po....o ko ti nekdo pribremza kar naenkrat, ampak to se lahko zgodi kadarkoli, z utemeljenim ali neutemeljenim razlogom. Itak pa se to ugotovi šele potem, ko se nesreča že zgodi ali je bilo utemeljeno ali ne.
Če je bilo utemeljeno se zgodi:
Voznik, ki je vozil zadaj dobi kazen zaradi premajhne varnostne razdalje.
Če je bilo neutemeljeno:
Voznik, ki je vozil zadaj, dobi kazen zaradi premajhne varnostne razdalje.
Toznik, ki je vozil spredaj dobi kazen zaradi povzročanje splošne nevarnosti.
Tako je to. Tudi voznik zadaj mora upoštevati okoliščine. Vedno moraš biti pripravljen na to, da ti bo avto pred tabo zabremzal na ful, saj ne moreš vedeti kdaj mu lahko kaj prileti na cesto.
EDIT:
Navadno, v kolikor ne gre za izsiljevanje prednosti je povzročitelj tisti, ki se zaleti. V tem primeru bi se celo dalo zagovarjati, da je mali na skuterju izsiljeval prednost, saj je s kršenjem CPP hotel zapeljati predte. Tudi tista izjava policaja, da je povzročil splošno nevarnost po moje stoji na trhlih nogah. Kako lahko povzročaš splošno nevarnost, če kolona stoji, na tvoji levi tudi, vmes pa ne sme nihče pripeljati? Komu lahko povzročaš splošno nevarnost če v osnovi ne sme biti nobenega tam vmes?
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BluPhenix ()
BluPhenix ::
Zvedel še nekaj stvari:
- to je res, za začeti postopek morajo izdati kazni, kot ti je povedal. Pač se moraš potem pritožiti na kazen in dokazati, da je neutemeljena (kar ni tak problem), taki so naši zakoni, tu nimaš kaj
- baje da je bil mali nasploh v prekršku saj za skuterje velja isto pravilo kot za bicikliste, torej da lahko vozijo največ 1m od desnega roba cestišča, torej to, da je bil vmes je že nova kršitev
- upam da, v kolikor policist ni napisal v zapisnik to kar se tebi zdi pomembno, zapisnika nisi podpisal
Sicer pa, najboljše da vprašaš kakšnega odvetnika in ne odlašaj, da ne boš nepripravljen v kolikor se bo on spravil tožit tebe. Kar se bo, glede na njegov attitude, verjetno zgodilo. Pač pripravi si teren.
- to je res, za začeti postopek morajo izdati kazni, kot ti je povedal. Pač se moraš potem pritožiti na kazen in dokazati, da je neutemeljena (kar ni tak problem), taki so naši zakoni, tu nimaš kaj
- baje da je bil mali nasploh v prekršku saj za skuterje velja isto pravilo kot za bicikliste, torej da lahko vozijo največ 1m od desnega roba cestišča, torej to, da je bil vmes je že nova kršitev
- upam da, v kolikor policist ni napisal v zapisnik to kar se tebi zdi pomembno, zapisnika nisi podpisal
Sicer pa, najboljše da vprašaš kakšnega odvetnika in ne odlašaj, da ne boš nepripravljen v kolikor se bo on spravil tožit tebe. Kar se bo, glede na njegov attitude, verjetno zgodilo. Pač pripravi si teren.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
ganzi ::
Zato ker je mulc je pa avtomatsko on kriv?
Mislim tut tvoje prepričanje, da je stal in se ne premika je ... kako te je potem zadel? Verjetno bi se moral on prepričati, da ti ne boš vrat odprl?
Oba sta isto kriva, on ker je prehiteval kolono, ti ker nisi poskrbel za varno odpiranje vrat.
Mislim tut tvoje prepričanje, da je stal in se ne premika je ... kako te je potem zadel? Verjetno bi se moral on prepričati, da ti ne boš vrat odprl?
Oba sta isto kriva, on ker je prehiteval kolono, ti ker nisi poskrbel za varno odpiranje vrat.
LP
BluPhenix ::
ganzi, ni le prehiteval kolono, je bilo malo več prekrškov na njegovi strani. V bistvu tam vmes po zakonu ga sploh nebi smelo biti. Če je bil, je kršil več kot 1 CPP.
Med drugim se tebi ni nikoli zgodilo, da vi mislil, da avto ki vozi nasproti tebi stoji, nakar si ga zagledal skoraj v vratih? Pač napisal je, da je videl da stoji.
To, da je najprej res stal, potem pa speljal ne more držati?
Med drugim se tebi ni nikoli zgodilo, da vi mislil, da avto ki vozi nasproti tebi stoji, nakar si ga zagledal skoraj v vratih? Pač napisal je, da je videl da stoji.
To, da je najprej res stal, potem pa speljal ne more držati?
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BluPhenix ()
BlackHole ::
Meni edino ni jasno, kako si lahko bil prepričan, da skuter stoji, v naslednji sekundi pa je že bil v tvojih vratih. Drugače pa mislim, da bi res skuterist moral plačati vso škodo ali pa vsaj veliko večino.
LP Marko
Limit-sky ::
No, se jaz povem mojo storijo...
Se peljem po magistralki, pred mano motorist. Se mu priblizam, da ga prehitim. In motorist zavije levo. Brez kakrsnegakoli znaka. Jaz pribremzam in se skoraj ustavim pred njim. Malo ga ruknem od zadaj in tipa vrze po cesti (nic hudega, se je takoj pobral...). Ker sem imel sluzbeni avto, sem poklical policijo, ker sem imel blatnik in luci poskodovane. Ko sem rekel motoristu, da bova poklicala policijo, je rekel, da nima izpita, mladoleten in da motor ni njegov in ni registriran (mislim, da je bil nekaksen MZ)... In tipo pobere motor in odide... Nakar pride policija, naredi zapisnik in grejo iskat mulca... V glavnem pri sodniku sem dobil kazen, ker je bila obojestranska krivda... Jaz baje nisem imel varnostne razdalje. Kako bi ga pa prehitel... Pa mulc tud ni imel kaj iskat na cesti, sploh pa ne brez izpita, z neregistriranim vozilom... Verjetno je on tudi dobil kazen, enih parkrat vecjo kot jaz ampak on ni smel biti tam...
Pri taksnem sistemu res ne vem, ce ni bolje mulca enih parkrat okrog kepe, pol pa k staremu domov pa razcistit na licu mesta... Seveda, ce mulc pobegne, ravno nimas neke izbire...
Se peljem po magistralki, pred mano motorist. Se mu priblizam, da ga prehitim. In motorist zavije levo. Brez kakrsnegakoli znaka. Jaz pribremzam in se skoraj ustavim pred njim. Malo ga ruknem od zadaj in tipa vrze po cesti (nic hudega, se je takoj pobral...). Ker sem imel sluzbeni avto, sem poklical policijo, ker sem imel blatnik in luci poskodovane. Ko sem rekel motoristu, da bova poklicala policijo, je rekel, da nima izpita, mladoleten in da motor ni njegov in ni registriran (mislim, da je bil nekaksen MZ)... In tipo pobere motor in odide... Nakar pride policija, naredi zapisnik in grejo iskat mulca... V glavnem pri sodniku sem dobil kazen, ker je bila obojestranska krivda... Jaz baje nisem imel varnostne razdalje. Kako bi ga pa prehitel... Pa mulc tud ni imel kaj iskat na cesti, sploh pa ne brez izpita, z neregistriranim vozilom... Verjetno je on tudi dobil kazen, enih parkrat vecjo kot jaz ampak on ni smel biti tam...
Pri taksnem sistemu res ne vem, ce ni bolje mulca enih parkrat okrog kepe, pol pa k staremu domov pa razcistit na licu mesta... Seveda, ce mulc pobegne, ravno nimas neke izbire...
AndrejS ::
Največ problemov ponavadi nastane pri izplačilu škode. Poznam primer. Avtomobil nepravilno parkiran ob cesti, 1m avtomobila je bilo še na cesti. Vanj se je zaletel drugi avtomobil. Kriva sta bila oba. Zato zavarovalnica noče izplačati škode.
Drugi primer. En manijak me je prehiteval v naselju s tovornjakom v škarje, vozil sem 50 km/h. Nasproti je pripeljal še en avto. Tovornjak me je izrinil s ceste da ni prišlo do čelnega trčenja. Največje presenečenje je bilo da sem dobil domov kazen!!! (baje nisem zmanjšal hitrosti - ko me je maniak prehiteval) Seveda sem napisal pritožbo, da sem se umaknil skrajno desno, hitrosti pa nisem zmanjšal, zato ker je že on zaviral na moji levi in če bi zmanjšal hitrost bi nastala še samo večja škoda. Na srečo je pritožba učinkovala. Vidiš tako je naše sodstvo. Po vsej verjetnosti bosta oba dobila kazen in ker sta oba kriva zavarovalnica ne bo izplačala škode - edina možnost je kasko zavarovanje!
Drugi primer. En manijak me je prehiteval v naselju s tovornjakom v škarje, vozil sem 50 km/h. Nasproti je pripeljal še en avto. Tovornjak me je izrinil s ceste da ni prišlo do čelnega trčenja. Največje presenečenje je bilo da sem dobil domov kazen!!! (baje nisem zmanjšal hitrosti - ko me je maniak prehiteval) Seveda sem napisal pritožbo, da sem se umaknil skrajno desno, hitrosti pa nisem zmanjšal, zato ker je že on zaviral na moji levi in če bi zmanjšal hitrost bi nastala še samo večja škoda. Na srečo je pritožba učinkovala. Vidiš tako je naše sodstvo. Po vsej verjetnosti bosta oba dobila kazen in ker sta oba kriva zavarovalnica ne bo izplačala škode - edina možnost je kasko zavarovanje!
BlackHole ::
Seveda sem napisal pritožbo, da sem se umaknil skrajno desno, hitrosti pa nisem zmanjšal, zato ker je že on zaviral na moji levi in če bi zmanjšal hitrost bi nastala še samo večja škoda.
Tole glih ne razumem - zakaj bi nastala še večja škoda, če bi ti zaviral? A ne bi bila večja verjetnost, da bi tako tovornjak zapeljal mimo tebe? Ima tudi precej daljšo zaviralno pot od avta.
LP Marko
zee ::
@warpedone: en skuter ni stal, ampak bi moral! Ergo je kriv. Pika punto finito schluss fine ende
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Zgodovina sprememb…
- polepsal: Matek ()
AndrejS ::
@BlackHole - zaviral nisem zato, ker je bil tovornjak komaj do polovice mojega avtomobila. Če bi jaz zaviral tako kot on bi mi poškodoval celi avto - sedaj pa mi je le zadnji blatnik. Tovornjak je pa zelo dolg.
Se pravi on je storil več prekrškov- vozil prehitro, ogrožal varnost. Najbolj smešno pa je to da niti pihat ni rabil. Ko sem to omenil policaju se je samo nasmejel in rekel da on odloča če komu da pihat ali ne.
Se pravi on je storil več prekrškov- vozil prehitro, ogrožal varnost. Najbolj smešno pa je to da niti pihat ni rabil. Ko sem to omenil policaju se je samo nasmejel in rekel da on odloča če komu da pihat ali ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejS ()
TRIROG ::
No sej .. zdej cakam da bomo vidl kaj bojo zavarovalnice rekle ...
bom porocal kako se bo dokoncal ta primer ... Hvala vsem za vasa mnenja ...
aja se to ... polcaji niso pisal zapisnika ne nic, saj sva jim pac rekla da je brezveze, ce njihov zapisnik ne bo imel efekta pri zavarovalnici ... oz on je to rekel ... jst sm se pa strinjou ...
bom porocal kako se bo dokoncal ta primer ... Hvala vsem za vasa mnenja ...
aja se to ... polcaji niso pisal zapisnika ne nic, saj sva jim pac rekla da je brezveze, ce njihov zapisnik ne bo imel efekta pri zavarovalnici ... oz on je to rekel ... jst sm se pa strinjou ...
|SNap| ::
Limit-sky: nekaj podobnega se je zgodilu meni in fotru... še zdaj mi ni jasno kako lahko ohranjaš varnostno razdaljo, če nekoga prehitevaš? Mogoče da zapelješ s ceste in ga po travi v polkrogu obideš?
Matev ::
še zgodbo drugega udeleženca bi bilo pošteno slišati preden kdo daje mennje
lahko da bi voznik skuterja pristavil:
Sem se ravno ustavljal, ker se je prižgala rdeča luč (ali je bila prižgana), ko sem lepo zmanjševal hitrost so se kar nenadoma pred menoj pojavila vrata - nekdo stoječih v koloni jih je na stežaj odprl in mi dobesedno zaprl pot. Kljub poskusu zaviranju se mi ni uspelo ustaviti v tako kratkem času in na tako kratki razdalji.
lahko da bi voznik skuterja pristavil:
Sem se ravno ustavljal, ker se je prižgala rdeča luč (ali je bila prižgana), ko sem lepo zmanjševal hitrost so se kar nenadoma pred menoj pojavila vrata - nekdo stoječih v koloni jih je na stežaj odprl in mi dobesedno zaprl pot. Kljub poskusu zaviranju se mi ni uspelo ustaviti v tako kratkem času in na tako kratki razdalji.
BigWhale ::
Preberite si CPP. Vsaj takrat, ko sem jaz delal izpit, je bilo pri prehitevanju omenjeno, da zacnes prehitevati takrat, ko imas se varnostno razdaljo. Ne nalepis se na rit vozilu in potem prehitis. Ravno zaradi tega, da oni spredaj ne zabremza...
Saj to je ja logicno. A ni?
PS: Ja, odpiranje vrat sredi ceste je povzrocanje splosne nevarnosti. Vseeno ali stojis pri rdeci ali pa peljes skozi zeleno.
Saj to je ja logicno. A ni?
PS: Ja, odpiranje vrat sredi ceste je povzrocanje splosne nevarnosti. Vseeno ali stojis pri rdeci ali pa peljes skozi zeleno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
EjTi ::
Ali pa:
Sem se ravno ustavljal, ker se je prižgala rdeča luč (ali je bila prižgana) in sem po parih metrih zaviranja lepo ustavil in čakal na zeleno luč (sem vozil po sredini pasu in ne med pasovoma).
Sem se ravno ustavljal, ker se je prižgala rdeča luč (ali je bila prižgana) in sem po parih metrih zaviranja lepo ustavil in čakal na zeleno luč (sem vozil po sredini pasu in ne med pasovoma).
|SNap| ::
BW: A je kdo rekel da se je kdo komu "nalepil na rit" in potem začel prehitevat? Jaz že ne, Limit-sky pa je napisal samo "Se mu priblizam, da ga prehitim. In motorist zavije levo." Sklepam, da če bi mu bil on "nalepljen na rit", potem sploh ne bi blo problema, če bi motorist zavil levo.
BluPhenix ::
Sem se ravno ustavljal, ker se je prižgala rdeča luč (ali je bila prižgana), ko sem lepo zmanjševal hitrost so se kar nenadoma pred menoj pojavila vrata - nekdo stoječih v koloni jih je na stežaj odprl in mi dobesedno zaprl pot. Kljub poskusu zaviranju se mi ni uspelo ustaviti v tako kratkem času in na tako kratki razdalji.
Matev ne piši bedarij. Ko je rdeča luč, se moraš, tudi s skuterjem, ustaviti za ZADNJIM AVTOMOBILOM, ki stoji v vrsti. NE SREDI KOLONE. Kapiš?
Čim je trčil v vrata je že naredil vsaj tri prekrške:
1) se ob rdeči luči ni ustavil za zadnjim avtomobilom
2) je začel prehitevati vozilo, ki stoji na rdeči luči
3) ob prehitevanju je prevozil polno črto ( za tiste, ki ne vedo, v križišču ni dovoljeno menjavanje voznih pasov, sem spada tudi prehitevanje) in prosim ne tukaj spet bluzit da ni prevozil polne črte, ker je skuter ozek. Ker to je še večja bedarija.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BluPhenix ()
apachee ::
Krivec je en in samo eden. Voznik skuterja. Storil je več kakor 1 prometni prekršek, posledica je bila prometna.
Zgrožen sem nad komentarji da je krivec avtor tega threada???
Možni so naslednji odgovori:
- da nimate pojma o CCP
- da ste eden izmed brezobraznih voznikov motorje in skuterje, kateri se vozijo po mestu kakor da je njihovo
- da se zajebavate
Nobeden vam ne gre v čast.
PS: Glede policistov pa nič novega. So bili, so in (očitno) bodo nesposobni javni uslužbenci katerih edini motiv je 5. v mesecu ko dobijo plačo.
PS1: In pa zavarovalnice bodo še naprej do spretno izkoriščale. In sistem po katerem deluje je sploh v čast državi.
Zgrožen sem nad komentarji da je krivec avtor tega threada???
Možni so naslednji odgovori:
- da nimate pojma o CCP
- da ste eden izmed brezobraznih voznikov motorje in skuterje, kateri se vozijo po mestu kakor da je njihovo
- da se zajebavate
Nobeden vam ne gre v čast.
PS: Glede policistov pa nič novega. So bili, so in (očitno) bodo nesposobni javni uslužbenci katerih edini motiv je 5. v mesecu ko dobijo plačo.
PS1: In pa zavarovalnice bodo še naprej do spretno izkoriščale. In sistem po katerem deluje je sploh v čast državi.
You can't win without The Finn!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: apachee ()
AndrejS ::
Ne poznam omenjenega križišča. Tota ko sem delal izpit za A kategorijo je bilo govora : Če zavijaš levo / desno se moreš postaviti z motorjem (skuterjem) skrajno levo / desno. In če je prometni pas dovolj širok ( pri tem ne prevoziš polne črte ) se lahko postaviš vzporedno z avtomobilom! In to ni prehitevanje. Semafor pa pomeni sledeče: Ustavi se pri rdeči luči - torej ni storil prekrška, ker še do rdeči luči ni prišel.
Polna črta pomeni da je ne smeš prevozit! Ne pomeni pa da ne smeš prehitevat, ker to določa prometni znak : prepovedano prehitevanje.
Polna črta pomeni da je ne smeš prevozit! Ne pomeni pa da ne smeš prehitevat, ker to določa prometni znak : prepovedano prehitevanje.
zee ::
polne črte ne smeš prevoziti in toliko manj ne smeš prehitevat na polni črti
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
apachee ::
Da se lahko postaviš vzporedno z avtomobilom? To me pa res zanima.
In kaj v primeru da skuter potem opraska avtomobil? Najbrž bo zopet avtomobil kriv ker se ni postavil dovolj v desno da bi lahko skuter nemoteno se zrinil vmes.
Če je to res potem samo še en dokaz v kakšni državi živimo.
Malce balkanska rešitev ki se mi trenutno pretaka po glavi: Jaz bi skoraj vse skuteriste močno okrog kepe. Sej pomagal ne bo nič. Sam men bo dobro delo.
In kaj v primeru da skuter potem opraska avtomobil? Najbrž bo zopet avtomobil kriv ker se ni postavil dovolj v desno da bi lahko skuter nemoteno se zrinil vmes.
Če je to res potem samo še en dokaz v kakšni državi živimo.
Malce balkanska rešitev ki se mi trenutno pretaka po glavi: Jaz bi skoraj vse skuteriste močno okrog kepe. Sej pomagal ne bo nič. Sam men bo dobro delo.
You can't win without The Finn!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: apachee ()
BluPhenix ::
AndrejS, da nebi verjel temu kar pišeš.
Ja to je res, v primeru zavijanja levo v "standardnem" križišču se lahko res, tudi s skuterejem, tako kot z avtomobilom, postaviš vzporedno z avtomobilom, ki gre recimo desno. V kolikor je dovolj široko križišče. In še to se lahko postavi komaj takrat, ko je prepričan kam bo zavilo vozilo pred njim. Nikakor se ne sme tako postaviti v kolikor vozilo pred njim zavija levo.
Kot si že napisal križišča ne poznaš. To je križišče z dvema enosmernima pasovoma na vsaki strani (po domače povedano dva pasova za vsako smer, kot avtocesta). Za levo je posebni pas, ki stoji na levo od levega voznega pasu. Možicelj s skuterjem je zapeljal med desni in levi VOZNI pas, ne na pas za zavijanje levo, torej je bil v prekršku. Taka križišča imajo približno 10-20m polne črte tik pred križiščem, ki nakazuje, da je menjavanje voznih pasov v tistem območju porepovedano.
To je pa ena največjih bedarij, ki sem jih kdajkoli prebral. Torej se vozim z avtom, vidim rdečo luč. To, da že dva avtomobila stojita pred rdečo lučjo me ne moti. Jaz pač vozim, se pribijem v zadnjega v vrsti, nato oba porinem v križišče in se ustavim, ko se moj avto nahaja ob rdeči luči. Super, nato še tožim tista dva človeka, ker sta ovirala promet.
Kot sem že napisal, da ne boš verjel stvarem, ki jih pišeš. Skuter NIMA KAJ POČETI vzporedno z avtomobilom na istem pasu, ko le ta vozi ali stoji na voznem pasu. Štekaš to?
Ko zagledaš rdečo luč na semaforju se moraš ustaviti za zadnjim stoječim vozilom. In to ne glede ali voziš bicikl, motor, avtomobil, tovornjak, vlak, jumbo jet, kar koli.
Bo treba spet malo na tečaj CPPja ne. Tako je ko teste le prepišeš.
Polna črta na cestišču implicitno pomeni, da prehitevanje ni dovoljeno (ni pa prepovedano, prej narobe izraženo). Ja, zato, ker je pač polna črta in je ne smeš prevozit.
Ja to je res, v primeru zavijanja levo v "standardnem" križišču se lahko res, tudi s skuterejem, tako kot z avtomobilom, postaviš vzporedno z avtomobilom, ki gre recimo desno. V kolikor je dovolj široko križišče. In še to se lahko postavi komaj takrat, ko je prepričan kam bo zavilo vozilo pred njim. Nikakor se ne sme tako postaviti v kolikor vozilo pred njim zavija levo.
Kot si že napisal križišča ne poznaš. To je križišče z dvema enosmernima pasovoma na vsaki strani (po domače povedano dva pasova za vsako smer, kot avtocesta). Za levo je posebni pas, ki stoji na levo od levega voznega pasu. Možicelj s skuterjem je zapeljal med desni in levi VOZNI pas, ne na pas za zavijanje levo, torej je bil v prekršku. Taka križišča imajo približno 10-20m polne črte tik pred križiščem, ki nakazuje, da je menjavanje voznih pasov v tistem območju porepovedano.
Semafor pa pomeni sledeče: Ustavi se pri rdeči luči - torej ni storil prekrška, ker še do rdeči luči ni prišel.
To je pa ena največjih bedarij, ki sem jih kdajkoli prebral. Torej se vozim z avtom, vidim rdečo luč. To, da že dva avtomobila stojita pred rdečo lučjo me ne moti. Jaz pač vozim, se pribijem v zadnjega v vrsti, nato oba porinem v križišče in se ustavim, ko se moj avto nahaja ob rdeči luči. Super, nato še tožim tista dva človeka, ker sta ovirala promet.
Kot sem že napisal, da ne boš verjel stvarem, ki jih pišeš. Skuter NIMA KAJ POČETI vzporedno z avtomobilom na istem pasu, ko le ta vozi ali stoji na voznem pasu. Štekaš to?
Ko zagledaš rdečo luč na semaforju se moraš ustaviti za zadnjim stoječim vozilom. In to ne glede ali voziš bicikl, motor, avtomobil, tovornjak, vlak, jumbo jet, kar koli.
Bo treba spet malo na tečaj CPPja ne. Tako je ko teste le prepišeš.
Polna črta pomeni da je ne smeš prevozit! Ne pomeni pa da ne smeš prehitevat, ker to določa prometni znak : prepovedano prehitevanje.
Polna črta na cestišču implicitno pomeni, da prehitevanje ni dovoljeno (ni pa prepovedano, prej narobe izraženo). Ja, zato, ker je pač polna črta in je ne smeš prevozit.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BluPhenix ()
AndrejS ::
To marsikaj pojasni :
Vožnja mimo
40. člen
(1) Voznik, ki hoče peljati mimo udeleženca cestnega prometa, vozila, objekta ali ovire na vozišču, sme to storiti po levi ali desni strani, če ima dovolj prostora, pri čemer ne sme ovirati udeležencev cestnega prometa, ki vozijo oziroma prihajajo z nasprotne smeri. Če mora pri tem spremeniti smer vožnje, mora paziti na promet za seboj in spremembo smeri nakazati s predpisanim znakom.
(2) Če voznik svojo namero, da bo zavil levo, nakaže s predpisanim znakom in se postavi v takšen položaj, iz katerega se da nedvoumno sklepati, da bo zavil na levo, smejo drugi vozniki voziti mimo le po njegovi desni, če je na cesti dovolj prostora.
(3) Vožnja mimo kolone vozil, ustavljene na smernem vozišču, je prepovedana, če se voznik po vožnji mimo ne bi mogel varno in brez oviranja vrniti na smerno vozišče za vožnjo v smeri, v kateri vozi, ali nadaljevati vožnje po prometnem pasu, po katerem vozi.
(4) Če je v primeru iz prejšnjega odstavka na smernem vozišču dovolj prostora, lahko voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo vozi mimo ustavljenega vozila ali kolone vozil po desni strani, razen, kadar so se vozila v koloni ustavila pred križiščem.
(5) Vožnja mimo vozila, ustavljenega pred prehodom za pešce, na katerem je ali na katerega stopa pešec, je prepovedana.
(6) Z globo 60.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju s petim odstavkom tega člena. Izreče se mu tudi 5 kazenskih točk.
(7) Z globo 30.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju s prvim, drugim ali tretjim odstavkom tega člena.
(8) Z globo 10.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.
Se pravi da je voznik skuterja storil prekršek.
Ampak tudi voznik avtomobila je storil prekršek :
Odpiranje vrat vozila
54. člen
(1) Med vožnjo morajo biti vrata vozila zaprta.
(2) Na ustavljenem ali parkiranem vozilu voznik ali potnik ne sme odpreti vrat, če bi s tem oviral ali ogrozil drugega udeleženca cestnega prometa.
(3) Z globo 20.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik ali potnik, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.
Vožnja mimo
40. člen
(1) Voznik, ki hoče peljati mimo udeleženca cestnega prometa, vozila, objekta ali ovire na vozišču, sme to storiti po levi ali desni strani, če ima dovolj prostora, pri čemer ne sme ovirati udeležencev cestnega prometa, ki vozijo oziroma prihajajo z nasprotne smeri. Če mora pri tem spremeniti smer vožnje, mora paziti na promet za seboj in spremembo smeri nakazati s predpisanim znakom.
(2) Če voznik svojo namero, da bo zavil levo, nakaže s predpisanim znakom in se postavi v takšen položaj, iz katerega se da nedvoumno sklepati, da bo zavil na levo, smejo drugi vozniki voziti mimo le po njegovi desni, če je na cesti dovolj prostora.
(3) Vožnja mimo kolone vozil, ustavljene na smernem vozišču, je prepovedana, če se voznik po vožnji mimo ne bi mogel varno in brez oviranja vrniti na smerno vozišče za vožnjo v smeri, v kateri vozi, ali nadaljevati vožnje po prometnem pasu, po katerem vozi.
(4) Če je v primeru iz prejšnjega odstavka na smernem vozišču dovolj prostora, lahko voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo vozi mimo ustavljenega vozila ali kolone vozil po desni strani, razen, kadar so se vozila v koloni ustavila pred križiščem.
(5) Vožnja mimo vozila, ustavljenega pred prehodom za pešce, na katerem je ali na katerega stopa pešec, je prepovedana.
(6) Z globo 60.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju s petim odstavkom tega člena. Izreče se mu tudi 5 kazenskih točk.
(7) Z globo 30.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju s prvim, drugim ali tretjim odstavkom tega člena.
(8) Z globo 10.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.
Se pravi da je voznik skuterja storil prekršek.
Ampak tudi voznik avtomobila je storil prekršek :
Odpiranje vrat vozila
54. člen
(1) Med vožnjo morajo biti vrata vozila zaprta.
(2) Na ustavljenem ali parkiranem vozilu voznik ali potnik ne sme odpreti vrat, če bi s tem oviral ali ogrozil drugega udeleženca cestnega prometa.
(3) Z globo 20.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik ali potnik, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.
AndrejS ::
Je pa razlika med vožnjo nimo in prehitevanjem!
Prehitevanje - vozila ki se premikajo
Vožnja nimo - stoječa vozila (ovire) ,...
Prehitevanje - vozila ki se premikajo
Vožnja nimo - stoječa vozila (ovire) ,...
BluPhenix ::
Pa sej to smo napisali, da je tudi on storil prekršek. Ampak lahko poda pritožbo, ker tam skuterista sploh nebi smelo biti. Tam ne sme nič biti, razen njegov avtomobil. Seveda do črte. Če je vrata odprl čez črto je druga zgodba.
No, ok, je vozil mimo.
Ampak je bil v zelo hudem prekršku, ker ne le, da je kršil člen, ki si ga navedel, je kršil še marsikaterega več:
1) zadeva se je dogajala v križišču - kršitev
2) on se je nahajal na levi strani vozila, ne na desni - kršitev
3) ker sta dva pasa ne samo, da je vozil na levi strani vozila, kar ni dovoljeno (moral bi po desni), ampak ker je bil tudi na levem pasu avtomobil, je peljal po njegovi desni, kar pa tudi ne sme, ker je križišče.
3) za to, da je slalomiral med avti je sigurno parkrat prevozil polno črto - kršitev
4) ker se je zadeva dogajala v križišču, ne more izvajati vožnje mimo, torej vzporedno z avtom nima kaj početi in ogroža varnost voznika na njegovi desni - kršitev
5) izvajal je vožnjo mimo, na prehodu, kjer se nahaja pešec (majhna možnost, da ga ni bilo) - kršitev
6) tudi če bi veljal prvi odstavek, dvomim da je jasno nakazal smer - kršitev
Že samo po tem členu zakona ima mali 90.000 SIT kazni + 5 kazenskih točk, pa brez večkrtnih kršitev različnih odstavkov istega člena. Se to sploh še da seštevati?
Dej to odvetniku in ga bo obral ko rebrca.
No, ok, je vozil mimo.
Ampak je bil v zelo hudem prekršku, ker ne le, da je kršil člen, ki si ga navedel, je kršil še marsikaterega več:
1) zadeva se je dogajala v križišču - kršitev
2) on se je nahajal na levi strani vozila, ne na desni - kršitev
3) ker sta dva pasa ne samo, da je vozil na levi strani vozila, kar ni dovoljeno (moral bi po desni), ampak ker je bil tudi na levem pasu avtomobil, je peljal po njegovi desni, kar pa tudi ne sme, ker je križišče.
3) za to, da je slalomiral med avti je sigurno parkrat prevozil polno črto - kršitev
4) ker se je zadeva dogajala v križišču, ne more izvajati vožnje mimo, torej vzporedno z avtom nima kaj početi in ogroža varnost voznika na njegovi desni - kršitev
5) izvajal je vožnjo mimo, na prehodu, kjer se nahaja pešec (majhna možnost, da ga ni bilo) - kršitev
6) tudi če bi veljal prvi odstavek, dvomim da je jasno nakazal smer - kršitev
Že samo po tem členu zakona ima mali 90.000 SIT kazni + 5 kazenskih točk, pa brez večkrtnih kršitev različnih odstavkov istega člena. Se to sploh še da seštevati?
Dej to odvetniku in ga bo obral ko rebrca.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
BigWhale ::
Pa kaj ni jasno? Vrat se ne sme odpirati. Pika. Pa kaj, ce se je oni vozil tam kjer se ne bi smel. Preden odpres vrata, se moras prepricati, da ne ogrozas drugih. Pa vseeno a letijo po luftu ali pa se vozijo po cesti.
Ja hudica, no! Ce v hudi megli sredi ceste stoji avto in se zaletis vanj, ker se ne mores dovolj hitro ustaviti, je potem on kriv, ker je tam stal? Kaj pa ce je to pesec, ki gre cez cesto?
Ja hudica, no! Ce v hudi megli sredi ceste stoji avto in se zaletis vanj, ker se ne mores dovolj hitro ustaviti, je potem on kriv, ker je tam stal? Kaj pa ce je to pesec, ki gre cez cesto?
BluPhenix ::
Ja hudica, no! Ce v hudi megli sredi ceste stoji avto in se zaletis vanj, ker se ne mores dovolj hitro ustaviti, je potem on kriv, ker je tam stal? Kaj pa ce je to pesec, ki gre cez cesto?
Hmm to je pa dobro vprašanje. Ja verjetno bi bil kriv tisti ki je stal, saj je oviral promet. Če se iz kakršnega koli razloga ustaviš in oviraš promet, moraš to označit s trikotnikom.
Seveda pa bi tudi voznik avta, ki se zaleti dobil kazen za neprilagojeno vožnjo, četudi bi vozil 20kMh.
Za pešca pa ne vem kako bi se ravnalo.
Vsekakor če bi šel čez prehod za pešče bi bil kriv voznik. Saj je vozil neprilagojeno območju. Če pa leti čez cesto npr. na avtocesti, pa je drugačna zgodba. Tudi tukaj bi verjetno voznik dobil kazen za neprilagojeno vožnjo, dvomim pa da kaj več. No, če bi pešec umrl, bi ga verjetno tudi tožili za nenaklepni umor. Kar je po svoje bedarija. Sej tudi ko strojevodja z vlakom povozi "samomorilca", ki se mu usede na tire par sekund prej, ko on tja zapelje, praktično ni kriv za to kar se je zgodilo
Podoben primer je imela punca par let nazaj. Ko se je vozila domov z dela, je v nepreglednem ovinku naletela na nekaj lesenih tramov sredi ceste. Ovinek ni imel nobenega znaka za nevarnost, niti zmanjšanje hitrosti, torej je lahko šla skozenj 90kMh. ko je prišel policaj na lice mesta ji je rekel, da v kolikor želi, da steče postopek, da najdejo krivca, ki je tramove zgubil po cesti, da ji more napisati kazen za neprilagojeno vožnjo. Seveda pomisliš kako neprilagojeno, če pa lahko viziš normalno in ne veš, da so tam tramovi. Pač oni tako razlagajo, da ko se pribiješ v oviro na cesti si vozil neprilagojeno.
BigWhale glede vrat je zakon dokaj jasen:
Na ustavljenem ali parkiranem vozilu voznik ali potnik ne sme odpreti vrat, če bi s tem oviral ali ogrozil drugega udeleženca cestnega prometa.
Voznik je bil prepričan, da skuter stoji. Ker je po zakonu prepovedano, da se skuter pripelje med dvema avtomobiloma, ko le-ti stojita v križišču, je lahko voznik sklepal, da tisti skuter ne bo pripeljal do njega. Imamo situacijo, ko voznik stoji, avto na njegovi levi strani stoji. Skuter zadaj stoji, oz. bi moral stati, oz. se nebi smel zriniti med avtomobila. Torej je voznik povsem upravičeno sklepal, da s tem, ko je odprl vrata ni oviral drugih udeležencev v prometu, torej zakona praktično ni kršil. Taka pritožba bi verjetno zalegla.
Tako da ni kot ti pišeš, da se jih ne sme odpirati. Lahko jih odpreš, v kolikor ne oviraš ali ogroziš drugega udeleženca v prometu.
EDIT 1&2: typos.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BluPhenix ()
kixs ::
En hipoteticen primer:
Imamo semaforizirano krizisce, en avto normalno pelje skozi zeleno, vendar ima za 10km/h preveliko hitrost (60km/h), drugi avto zapelje skozi rdeco tako, da se zaletita.
Kdo je kriv?
lp
Imamo semaforizirano krizisce, en avto normalno pelje skozi zeleno, vendar ima za 10km/h preveliko hitrost (60km/h), drugi avto zapelje skozi rdeco tako, da se zaletita.
Kdo je kriv?
lp
BluPhenix ::
Kriv je tisti, ki pelje skozi rdečo.
V kolikor pa ugotovijo, da je drugi avto vozil z 60kMh, bo dobil kazen za prehitro vožnjo.
Pač tudi v CPP so hierarhično radeljene (tako kot operatorji v programiranju). Rdeča luč je najvišje, prevoziti je ne smejo niti reševalci, policisti, ...
V tem primeru je tudi treba iskati vzrok prometne nesreče, tisti primaren. Je to prehitra vožnja? Dvomim. Je to zapeljanje avtomobila skozi rdečo luč v križišče? Vsekakor.
V kolikor pa ugotovijo, da je drugi avto vozil z 60kMh, bo dobil kazen za prehitro vožnjo.
Pač tudi v CPP so hierarhično radeljene (tako kot operatorji v programiranju). Rdeča luč je najvišje, prevoziti je ne smejo niti reševalci, policisti, ...
V tem primeru je tudi treba iskati vzrok prometne nesreče, tisti primaren. Je to prehitra vožnja? Dvomim. Je to zapeljanje avtomobila skozi rdečo luč v križišče? Vsekakor.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Go-ahead ::
Zdi se mi da nekateri malce mešate prometne prekrške in vzroke za prometno nesrečo. Ali se ti z več storjenimi prekrški poveča krivda za nastalo škodo ?????? Policija se preveč ukvarja s storjenimi prekrški in premalo z vzroki za nastalo škodo.
V tem primeru sta oba storila prometni-e prekrške, menim pa da sta tudi oba odgovorna za nastalo škodo, prvi ker ni preveril ali lahko varno odpre vrata, drugi pa ker je vozil mimo kjer ne bi smel. Prvi ni pričakoval da bo kdorkoli vozil mimo in je slabo preveril stanje, drugi pa ni pričakoval , da bo kdorkoli odprl vrata in je zato peljal mimo. Torej kdo je povzročil nevarno situacijo?
V tem primeru sta oba storila prometni-e prekrške, menim pa da sta tudi oba odgovorna za nastalo škodo, prvi ker ni preveril ali lahko varno odpre vrata, drugi pa ker je vozil mimo kjer ne bi smel. Prvi ni pričakoval da bo kdorkoli vozil mimo in je slabo preveril stanje, drugi pa ni pričakoval , da bo kdorkoli odprl vrata in je zato peljal mimo. Torej kdo je povzročil nevarno situacijo?
AndrejS ::
Najvecji problem je , da sta za nesreco kriva oba. En je odprl vrata, drugi vozil tam ko ne bi smel. To je deljena krivda. Kazen dobita oba. Zatakne se pri izplacilo zavarovalnine. Ni kaj vec za debatiral. Lahko pa napises pritozbo in upas najbolje.
Ce nepravilno parkiras pa se nekdo zaleti v tvoj avto sta tudi kriva oba. To je skoraj isti primer
Ce nepravilno parkiras pa se nekdo zaleti v tvoj avto sta tudi kriva oba. To je skoraj isti primer
DominusSLO ::
Po moje je samo voznik skuterja storil prekršek...
(4) Če je v primeru iz prejšnjega odstavka na smernem vozišču dovolj prostora, lahko voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo vozi mimo ustavljenega vozila ali kolone vozil po desni strani, razen, kadar so se vozila v koloni ustavila pred križiščem.
Zadnjih 10 besed ti jasno pove, da se ustavljenih vozil pred semaforjem nikakor ne sme prehitevat...
(2) Na ustavljenem ali parkiranem vozilu voznik ali potnik ne sme odpreti vrat, če bi s tem oviral ali ogrozil drugega udeleženca cestnega prometa.
Avtomobilist, ki je odpiral vrata pri rdeči luči, po moje spada med ustavljena vozila. Po moje ni ne oviral ne ogrožal nikogar, saj morajo biti pri rdeči luči vsi na miru.V teoriji bi z vrati lahko oviral le nasproti vozeča vozila, kar pa je nemogoče, ker je sosednji pas v isto smer in so vozila že bila ustavljena.
Sicer nisem expert, vendar se mi zdi dokaj očitno, da je krivda izključno na strani skuterista.
(4) Če je v primeru iz prejšnjega odstavka na smernem vozišču dovolj prostora, lahko voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo vozi mimo ustavljenega vozila ali kolone vozil po desni strani, razen, kadar so se vozila v koloni ustavila pred križiščem.
Zadnjih 10 besed ti jasno pove, da se ustavljenih vozil pred semaforjem nikakor ne sme prehitevat...
(2) Na ustavljenem ali parkiranem vozilu voznik ali potnik ne sme odpreti vrat, če bi s tem oviral ali ogrozil drugega udeleženca cestnega prometa.
Avtomobilist, ki je odpiral vrata pri rdeči luči, po moje spada med ustavljena vozila. Po moje ni ne oviral ne ogrožal nikogar, saj morajo biti pri rdeči luči vsi na miru.V teoriji bi z vrati lahko oviral le nasproti vozeča vozila, kar pa je nemogoče, ker je sosednji pas v isto smer in so vozila že bila ustavljena.
Sicer nisem expert, vendar se mi zdi dokaj očitno, da je krivda izključno na strani skuterista.
AndrejS ::
@DominusSLO:
Na ustavljenem ali parkiranem vozilu voznik ali potnik ne sme odpreti vrat, če bi s tem oviral ali ogrozil drugega udeleženca cestnega prometa.
Če ga ne bi oviral ne bi prišlo do nesreče. Če natančno prebereš odstavek piše ... s tem oviral ali ogrozil drugega udeleženca cestnega prometa.
Skuterist je udeleženec prometa.
Na ustavljenem ali parkiranem vozilu voznik ali potnik ne sme odpreti vrat, če bi s tem oviral ali ogrozil drugega udeleženca cestnega prometa.
Če ga ne bi oviral ne bi prišlo do nesreče. Če natančno prebereš odstavek piše ... s tem oviral ali ogrozil drugega udeleženca cestnega prometa.
Skuterist je udeleženec prometa.
apachee ::
@BigWhale in AndrejS: Dve vprašanji?
- Kolk sta stara?
- A vozita skuter oz. sa lastnika?
Vajine razlage so tipični izgovori oz. razlage brezvestnih voznikov skuterjev ki se skušajo izvleči iz pizdarije ki so jo sami zakuhal. Seveda nimajo nobene veze z CPP oz ZVCP.
Mogoče bi bilo na mestu še vprašanje ali sta sploh kdaj naredila CPP izpit?
- Kolk sta stara?
- A vozita skuter oz. sa lastnika?
Vajine razlage so tipični izgovori oz. razlage brezvestnih voznikov skuterjev ki se skušajo izvleči iz pizdarije ki so jo sami zakuhal. Seveda nimajo nobene veze z CPP oz ZVCP.
Mogoče bi bilo na mestu še vprašanje ali sta sploh kdaj naredila CPP izpit?
You can't win without The Finn!
BluPhenix ::
Pa sej že cel čas pravimo:
Ja tudi TRIROG je potencialno storil prekršek. Sicer pa je pogledal v ogledalo in videl, da skuterist stoji. To je nekako dovolj za ugotavljanje situacije. Da mi ne bo kdo od vas rekel, da 5 min gleda v ogledalo, da se prepriča sli skuter stoji. Pač pogledal je v ogledalo in ugotovil, da skuterist stoji, zato se je tudi odločil odpreti vrata. Zdej sta dve možnosti:
a) skuterist ni stal in se je gibal, bodisi hitro, bodisi počasi (tega nebi smel delati)
b) skuterist je stal in je speljal potem, ko je TRIROG pogledal v ogledalo (tega tudi nebi smel narediti)
Kdo je v b) primeru kriv?
TRIROG bi se lahko zagovarjal z varjanto b). V tem primeru sam ni storil prekrška. Vprašanje, če bi se skuterist strinjal. Če bi se, je bil v prekršku. Če se nebi strinjal ostane samo še varjanta a), torej je bil spet v prekršku. S tem, da je, ko je zapeljal na tak način med dve stoječi koloni sam potencialno iviral in spravljal v nevarnost druge udeležence. (npr. če bi trirog odprl okno in začel popravljati ogledalu, bi ga ta skuterist lahko poškodoval po roki, najbolj osnoven primer). Tukaj bi bila v bistvu naloga sodnika, da odloči kaj je relevantno in kaj ne. Ta primer je malo kompliciran in policaj ga lahko obravnava le kot skupek nekih prekrškov. IMO naloga policaja tudi ni ugotavljanja krivca, saj ni za to pristojen. Za take stvari so sodniki.
Kot že povedano, ja potencialno je storil prekršek(ne da se reči, da ga je resnično, ker ne vemo ali je šlo za a) ali b) primer), ampak bi se ga dalo z dobro argumentirano pritožbo verjetno "stornirati".
Ja tudi TRIROG je potencialno storil prekršek. Sicer pa je pogledal v ogledalo in videl, da skuterist stoji. To je nekako dovolj za ugotavljanje situacije. Da mi ne bo kdo od vas rekel, da 5 min gleda v ogledalo, da se prepriča sli skuter stoji. Pač pogledal je v ogledalo in ugotovil, da skuterist stoji, zato se je tudi odločil odpreti vrata. Zdej sta dve možnosti:
a) skuterist ni stal in se je gibal, bodisi hitro, bodisi počasi (tega nebi smel delati)
b) skuterist je stal in je speljal potem, ko je TRIROG pogledal v ogledalo (tega tudi nebi smel narediti)
Kdo je v b) primeru kriv?
TRIROG bi se lahko zagovarjal z varjanto b). V tem primeru sam ni storil prekrška. Vprašanje, če bi se skuterist strinjal. Če bi se, je bil v prekršku. Če se nebi strinjal ostane samo še varjanta a), torej je bil spet v prekršku. S tem, da je, ko je zapeljal na tak način med dve stoječi koloni sam potencialno iviral in spravljal v nevarnost druge udeležence. (npr. če bi trirog odprl okno in začel popravljati ogledalu, bi ga ta skuterist lahko poškodoval po roki, najbolj osnoven primer). Tukaj bi bila v bistvu naloga sodnika, da odloči kaj je relevantno in kaj ne. Ta primer je malo kompliciran in policaj ga lahko obravnava le kot skupek nekih prekrškov. IMO naloga policaja tudi ni ugotavljanja krivca, saj ni za to pristojen. Za take stvari so sodniki.
Kot že povedano, ja potencialno je storil prekršek(ne da se reči, da ga je resnično, ker ne vemo ali je šlo za a) ali b) primer), ampak bi se ga dalo z dobro argumentirano pritožbo verjetno "stornirati".
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Tear_DR0P ::
glede na to, da se zelo malo motoristov/mopedistov pripizdi direkt med avte, je skuterist najverjetneje stal - sm ravno danes opazoval eno tako sceno med vožnjo - stojim v križišču, pogledam v desno ogledalo in vidim skuterista, ki ima noge na tleh - v naslednjem trenutku je ta skuterist poskušal prehitet avtobus po desni in zaviti levo - v levo je zavijal tudi avtobus - še dobr da je zabremzu, ker avtobus nese rit precej okrog in bi skuteristu kmal pokazal pobliže svoje štop lučke
aja pa vrata lahko odpreš, če vozilo stoji in si absolutno prerpičan da nikogar ne oviraš. torej stojiš v križišču, pogledaš levo/desno, še v ogledalo - če vse stoji lahko vrata odpreš - če se nato začne vse premikat, si zajebu, če se nato začne premikat samo eno vozilo, je zajebal voznik tega vozila - drgač pa stvar interpretacije sodišča
aja pa vrata lahko odpreš, če vozilo stoji in si absolutno prerpičan da nikogar ne oviraš. torej stojiš v križišču, pogledaš levo/desno, še v ogledalo - če vse stoji lahko vrata odpreš - če se nato začne vse premikat, si zajebu, če se nato začne premikat samo eno vozilo, je zajebal voznik tega vozila - drgač pa stvar interpretacije sodišča
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
BluPhenix ::
My point!
Sicer pa imamo mi precej sreče, da so tile skuteristi še nekoliko kultivizirani. Vsakič ko grem z avtom v Trst pa zgubim živce. Čim se ustaviš, se ti nagrmadi toliko skuteristov, da več niti ne vidiš avta, ki stoji vzporedno s tabo.
Sicer pa imamo mi precej sreče, da so tile skuteristi še nekoliko kultivizirani. Vsakič ko grem z avtom v Trst pa zgubim živce. Čim se ustaviš, se ti nagrmadi toliko skuteristov, da več niti ne vidiš avta, ki stoji vzporedno s tabo.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 69963 (61683) | BigWhale |
» | prometna nesreca (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18666 (16128) | St235 |
» | Prometna nesreča - pravno vprašanje (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 34343 (23022) | šernk |