Forum » Na cesti » Držanje pravil po cestah
Držanje pravil po cestah
Unknown_001 ::
Še enkrat, cesta ni imela ničesar drugega kot rumene črte, ki so spravile promet na odstavni in zoožan vozni pas.
To so pa debilizmi obnove (?!) slovenskih cest: prazna delovisca, dela se opravlja v casu visoke sezone, bognedaj ponoci, ...
Hja no ravo včeraj so na moji dnevni relaciji flikali cesto skozi eno vas. Na srečo prometa ni bilo ogromno ampak se pa pogosto vozijo ljudje tam skozi. Je bila obnova neumnost? No glede na to da so po vsaki zimi in sezoni seljenja težke kmetijske mehanizacije na njive zadevo flikali z asfaltom ki se ga samo nasuje in so luknje postale dobesedno jame in to enkratne za gumo presekat ali jo celo zgubit ne moremo govort o nesmislu. Lepo so odrezali večji del asfalta na najslabšem delu in zadevo ustrezno poflikali tako da bo verjetno zdržala lep čas. Fertik so pa bili že ob štirih popoldne.
Point mojega zapisa: Ni vedno verjeti gostilniškim debatam. Spet je ogromno odvisno od tistega ki financira dela in od izvajalca del, prav tako pa tudi od tistega ki ureja papirje. V našem primeru je to občina ,prav tako zajema tudi financiranje in tu je šlo za čisti posel: vi naredte mi plačamo in nč mutenja pa kombiniranja in dodatnega kompliciranja.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
zee ::
@Raptor F16:
Debilizmi zato, ker vseskozi obnavljajo in vselej nekaj tako na priblizno. Pa ne s tem, kako da zima unici ceste in podobne reci. Dvomim, da Svicarji tako redno/vestno popravljajo njihove avtoceste pa imajo bistveno hujse zime kot v Sloveniji. Da ne omenjam, kako sem na lastne oci videl, kako se je en in isti odsek na *primorski* avtocesti obnovil 3-4x v razmaku manj kot 10 let. Odseki na geografsko / podnebno / prometno sorodni lokaciji v Italiji pa so bili v tem casu obnovljeni natanko enkrat in bistveno bolj kvalitetno.
To sem imel v mislih z debilizmi.
Debilizmi zato, ker vseskozi obnavljajo in vselej nekaj tako na priblizno. Pa ne s tem, kako da zima unici ceste in podobne reci. Dvomim, da Svicarji tako redno/vestno popravljajo njihove avtoceste pa imajo bistveno hujse zime kot v Sloveniji. Da ne omenjam, kako sem na lastne oci videl, kako se je en in isti odsek na *primorski* avtocesti obnovil 3-4x v razmaku manj kot 10 let. Odseki na geografsko / podnebno / prometno sorodni lokaciji v Italiji pa so bili v tem casu obnovljeni natanko enkrat in bistveno bolj kvalitetno.
To sem imel v mislih z debilizmi.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
AndrejO ::
No ja, iz vidika varnosti še vedno bolje oznake in omejitve, potem pa nič, kot pa z napačno postavljenimi znaki (torej de facto neoznačeno), potem pa za ovinkom mirujoč poltovornjak in delavci na cestiču.
Med dvema vasema na cesti Žužemberk - Ivančna Gorica so pred nekaj dnevi popravljali bankine. V eno smer je bil začasen znak za omejitev 50 pred znakom za konec naselja (skupaj s trikotnikom za delo na cesti). Ups. Koliko je potem omejitev naprej od table za konec naselja? OK, ne komplicirajmo in ne pametujmo, sporočilo je da zunaj naselja nekdo dela na cesti, čeprav je vse skupaj postavljeno nepravilno. Pa se tako pelješ dobra dva km in nič. Nada. Prazno. Sledi ugibanje ... ali delam kolono, ker sem narobe ugibal, ali pa bo res kje kdo na cesti delal. No, srečen jaz, tik pred naslednjo vasjo, poltovornjak in delavci.
Pa se peljem nekaj ur nasneje po isti cesti nazaj. Kaj se zgodi? Lep sončen dan, na števcu 80-90, za nepreglednim ovinkom pa stoječ kombi in okoli njega delavci. Panika, zaviranje. Na srečo do nesreče ne pride. Kaj pa začasne označbe? Uf, še kakšnih 100m naprej od te neprimičnine. Niso jih prestavili oz. so znova delali brez pravilnih označb za delo na cesti.
Ljudje se izgleda resnično ne zavedajo kako življensko nevarno je takšno početje. Že res, da mi gredo zaprti pasovi na AC na jetra, ker me upočasnjujejo tudi takrat, ko ni nikjer nikogar, ampak tam se vsaj trudijo zavarovati življenja delavcev. Na regionalnih cestaj je to izgleda nek larifari, ki prav kliče po nesrečah. Raje prvo, kot pa drugo.
Med dvema vasema na cesti Žužemberk - Ivančna Gorica so pred nekaj dnevi popravljali bankine. V eno smer je bil začasen znak za omejitev 50 pred znakom za konec naselja (skupaj s trikotnikom za delo na cesti). Ups. Koliko je potem omejitev naprej od table za konec naselja? OK, ne komplicirajmo in ne pametujmo, sporočilo je da zunaj naselja nekdo dela na cesti, čeprav je vse skupaj postavljeno nepravilno. Pa se tako pelješ dobra dva km in nič. Nada. Prazno. Sledi ugibanje ... ali delam kolono, ker sem narobe ugibal, ali pa bo res kje kdo na cesti delal. No, srečen jaz, tik pred naslednjo vasjo, poltovornjak in delavci.
Pa se peljem nekaj ur nasneje po isti cesti nazaj. Kaj se zgodi? Lep sončen dan, na števcu 80-90, za nepreglednim ovinkom pa stoječ kombi in okoli njega delavci. Panika, zaviranje. Na srečo do nesreče ne pride. Kaj pa začasne označbe? Uf, še kakšnih 100m naprej od te neprimičnine. Niso jih prestavili oz. so znova delali brez pravilnih označb za delo na cesti.
Ljudje se izgleda resnično ne zavedajo kako življensko nevarno je takšno početje. Že res, da mi gredo zaprti pasovi na AC na jetra, ker me upočasnjujejo tudi takrat, ko ni nikjer nikogar, ampak tam se vsaj trudijo zavarovati življenja delavcev. Na regionalnih cestaj je to izgleda nek larifari, ki prav kliče po nesrečah. Raje prvo, kot pa drugo.
Unknown_001 ::
@Raptor F16:
Debilizmi zato, ker vseskozi obnavljajo in vselej nekaj tako na priblizno. Pa ne s tem, kako da zima unici ceste in podobne reci. Dvomim, da Svicarji tako redno/vestno popravljajo njihove avtoceste pa imajo bistveno hujse zime kot v Sloveniji. Da ne omenjam, kako sem na lastne oci videl, kako se je en in isti odsek na *primorski* avtocesti obnovil 3-4x v razmaku manj kot 10 let. Odseki na geografsko / podnebno / prometno sorodni lokaciji v Italiji pa so bili v tem casu obnovljeni natanko enkrat in bistveno bolj kvalitetno.
To sem imel v mislih z debilizmi.
Pardoniram, sem razumel drugače.
V tem pogledu pa se strinjam. Jaz sem te najprej razumel, da izpostavljaš problem, ko se spravijo delat v največji gužvi, razorjejo cesto in potem tisto stoji pol leta brez da bi se kam premaknilo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
WarpedGone ::
Sem se je približno držal (malo pod 70 po števcu).
takoj nesi izpit nazaj UE, ker očitni nisi sposoben upoštevat prometnih predpisov.
Omejitev 60 je 60 in ne 61!!!! Kaj če pred tebe pade delavec?!?!?enaenaena
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: solatko ()
RedDrake ::
Sem ga že deponiral, nič bat.
Ampak kot pravi balkanec vozim naprej brez izpita. Tut če mi avto vzamejo, se mi piha, jih lahko kupim še vsaj 20. Pa na sodišču dela bratranc, zaprl me tut navjo ...
m0LN4r ::
Bolje je, če bi se z izpitom vozil in polnil državni proračun s tromestnimi plačilnimi nalogi na tedenski ravni.
Bi blo več haska od njega.
Bi blo več haska od njega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Trololololol ::
WarpedGone je izjavil:
Sem se je približno držal (malo pod 70 po števcu).
takoj nesi izpit nazaj UE, ker očitni nisi sposoben upoštevat prometnih predpisov.
Omejitev 60 je 60 in ne 61!!!! Kaj če pred tebe pade delavec?!?!?enaenaena
Vrednost na stevcu je zgolj informativna, in ne predstavlja realne vrednosti. Meritve izvajajo za to usposobljene osebe s primernimi napravami. T. i. radarji ponavadi strcajo 10-15 nad omejitvijo. V praksi mu torej radar ne bi strcnil in ne bi bil v prekrsku.
Trololololol ::
ah, nisem sprva dojel komenta haha. ja nic, lahko samo upa, da ima delavc dobro zavarovanje.
Gospod sodnik, bi zeleli predloziti dokumentacijo o vasi pravici do obsoditve ?
Kot mi je enkrat bilo receno in bom tuji jaz tebi polozil na roke. Svet ni crnobel . Obstaja tudi 50 odtenkov sive in nickoliko drugih barv.
Tudi ti vrni izpit.
V prekršku si ne glede na to, ali radar to lahko izmeri ali ne.
Gospod sodnik, bi zeleli predloziti dokumentacijo o vasi pravici do obsoditve ?
Kot mi je enkrat bilo receno in bom tuji jaz tebi polozil na roke. Svet ni crnobel . Obstaja tudi 50 odtenkov sive in nickoliko drugih barv.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Trololololol ()
m0LN4r ::
Ja preveč se gleda skozi prste in kazni so prepoceni za našo povprečno slovensko plačo
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Trololololol ::
Molnar, ti ko imaš tako rad policijsko državo bi lahko vedel, da po takem principu delajo tudi sodišča v US of A. Ni vse črno ali belo, so tudi vmesne barve.
LeQuack ::
To je zato ker se kaznuje z denarjem, moralo bi se kaznovati s časom, in sicer za družbeno koristna dela, magar čiščenje okolice če ni druzga, to je vedno aktualno. Recimo za začetek par sto ur. Prednost tega načina je, da bi tudi tiste, ki imajo denarja kot solate, kaznovala enako.
Quack !
m0LN4r ::
Ne morem je imeti rad, saj smo daleč od "policijske države"
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
PandaFlow2 ::
Trololololol je izjavil:
Vrednost na stevcu je zgolj informativna, in ne predstavlja realne vrednosti. Meritve izvajajo za to usposobljene osebe s primernimi napravami. T. i. radarji ponavadi strcajo 10-15 nad omejitvijo. V praksi mu torej radar ne bi strcnil in ne bi bil v prekrsku.
Nekoč na faksu sem poslušal predmet o meritvah, kjer smo do potanko razdelali tolerance. Nisem sicer blestel, spomnim se pa, da ima vsaka merilna naprava neko napako - tudi policijski radarji za merjenje hitrosti.
Ti si v prekršku takoj ko je tvoja dejanska hitrost večna od omejitve. Policisti ti lahko prekršek dokažejo šele, ko je izmerjena hitrost višja od omejitve vsaj za NDP (največji dopustni pogrešek).
Tvoja logika (analogno gledano) pravi, da nisi v prekršku, če se vsedeš koma pijan za avto in pelješ iz gostilne do doma - če te le pri tem ne ustavijo policisti. Ker žal nisi edini s takšnim razmišljanjem, je prometna kultura v Sloveniji tam, kjer pač je.
Moje mnenje je, da bi morala biti kazen za hujše prekšrke (vožnja brez izpita, pod vplivom alkohola, ...) kombinirana - denarna (da zaboli tiste z nižjimi dohodki) ter časovna, npr. polurno predavanje policista na licu mesta in par deset ur družbeno koristnega dela (da zaboli tiste s polno denarnico, ki pa imajo praviloma zelo natrpan urnik in jim je lažje dati 500€ kot biti nekje par dni).
m0LN4r ::
Lahko bi šli za kazen popravljat ceste win-win
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Trololololol ::
PandaFlow2 je izjavil:
Trololololol je izjavil:
Vrednost na stevcu je zgolj informativna, in ne predstavlja realne vrednosti. Meritve izvajajo za to usposobljene osebe s primernimi napravami. T. i. radarji ponavadi strcajo 10-15 nad omejitvijo. V praksi mu torej radar ne bi strcnil in ne bi bil v prekrsku.
Nekoč na faksu sem poslušal predmet o meritvah, kjer smo do potanko razdelali tolerance. Nisem sicer blestel, spomnim se pa, da ima vsaka merilna naprava neko napako - tudi policijski radarji za merjenje hitrosti.
Ti si v prekršku takoj ko je tvoja dejanska hitrost večna od omejitve. Policisti ti lahko prekršek dokažejo šele, ko je izmerjena hitrost višja od omejitve vsaj za NDP (največji dopustni pogrešek).
Tvoja logika (analogno gledano) pravi, da nisi v prekršku, če se vsedeš koma pijan za avto in pelješ iz gostilne do doma - če te le pri tem ne ustavijo policisti. Ker žal nisi edini s takšnim razmišljanjem, je prometna kultura v Sloveniji tam, kjer pač je.
Moja logika mi pravi, da nisem v prekršku, dokler ne obstaja možnost, da mi ta prekršek dokažejo.
Da mi dokažejo pijanost, me ne rabijo ustavit. Lahko gredo na kebab in me na 500 metrov vidijo, da sem nasekan.
Zdaj pa svoje razmišljanje pelji dalje, ker si se z njim ustavil na napačni postojanki.
Svojih 5 minut slave boš žal moral iskati v povzročiteljih prometnih nesreč in ne v meni, ki se vozim namesto 50 58km/h in se vozim v sivi coni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Trololololol ()
m0LN4r ::
Praktično in teoretično si v prekršku brez plačilnega naloga.
Po tem, ko te pa dobijo pa si:
Praktično in teoretično v prekršku z plačilnim nalogom.
Po tem, ko te pa dobijo pa si:
Praktično in teoretično v prekršku z plačilnim nalogom.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Trololololol ::
Teoretično sem v prekršku glede hitrosti vsak dan. Praktično pa sem z plačilnim nalogom nikdar. Pa me ustavijo na leto večkrat kot tebe v 10 letih, pa me merijo s pištolco istokrat kot tebe, itd...
m0LN4r ::
Mogoče pa majo tablice v evidenci kaki.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
šernk ::
Nekoč na faksu sem poslušal predmet o meritvah, kjer smo do potanko razdelali tolerance. Nisem sicer blestel, spomnim se pa, da ima vsaka merilna naprava neko napako - tudi policijski radarji za merjenje hitrosti.
seveda ima vsaka merilna naprava neke tolerance, a načeloma so izjemno natančne in praviloma kažejo prave vrednosti, če je z njimi vse vredu. laserski merilniki merijo mislim da na +-2km/h natančno toleranca, ki se jo upošteva je pa od 3 do 7km/h se mi zdi (odvisno od hitrosti), čeprav je merilnik sposoben zmerit bolj natančno.
merilnik hitrosti v avtu pa lahko kaže 10% več kot je prava hitrost + 6km/h! skratka dovoljeno je, da avto pri realni hitrosti 100km/h, kaže na števcu 116km/h, zato bi prosil da vse ki vozite po števcu, vsaj preverite njegovo natančnost z GPSom (slednji zgreši le za kakšne 2km/h hitrost) in potem začnete z vašo vožnjo 85 se delat pametni, da ne ovirate prometa.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
AndrejO ::
... in potem začnete z vašo vožnjo 85 se delat pametni, da ne ovirate prometa.
Hitrost nima z oviranjem čisto nič. Pozoren voznik, ki bo za seboj naredil kolono, se bo umaknil. Nepozoren voznik (ali še kaj hujšega), pa dejansko lahko začne ovirati promet.
Zakon ne prepoveduje, da se varno umakneš in spustiš kolono naprej, tudi, če voziš s hitrostjo, ki je enaka omejitvi. Zakon to celo posredno zapoveduje s tem, da voznikom nalaga, da se obnašajo odgovorno.
Kar se tiče pa nabijanja o tolerancah, pa je to samo in zgolj nabijanje. Nikjer ni predpisano, da mora voznik svoj števec "umeriti". Vsepovsod in vedno je privzeto, da voznik sme in mora zaupati vgrajenem števcu, če ta ni očitno pokvarjen. Kar pomeni, da če mi števec kaže 50, smem privzeti, da vozim 50. Če kaže 130, smem privzeti, da vozim 130. Če ima kdo kakšno merilno napravo, ki kaže drugače, je to njegov problem, moj pa je samo ta, da se držim prvega odstavka, ki sem ga zapisal: bodi pozoren, če želijo drugi voziti hitreje, jim to lahko varno omogočim.
šernk ::
tudi jaz nikjer ne pravim, da tisti ki vozijo 90 po števcu ovirajo s svojo počasno vožnjo promet. kdor vozi pa 85 iz varnosti pred kaznijo, naj se pa umakne na prvem primernem mestu v primeru kolone za njim, ker 85 zanj, je zame že krepko pod 80 realne hitrosti, torej 10 manj od dovoljene hitrosti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
AndrejO ::
In še vedno 5 manj od njegovega števca, ki je edini merodajen za njega. In tudi predpis ga v tem primeru opozarja, da se mora na prvem primernem mestu umakniti in omogočiti koloni, da gre naprej. Vse te tolerance so uporabne samo zato, da te policist z radarjem ne bo po krivem obtožil prehitre vožnje. Za vse ostale namene je števec "zakon".
Ali povedano drugače, kdor vozi po svojem števcu po omejitvi, nima nikakršne dolžnosti, da se umika in spušča naprej kolono zgolj zaradi člena o umikanju. Bo pa ravnal preudarno, če bo to vseeno storil v izogib težavam, ki jih povzročajo manijaki, ki se čutijo osebno prizadete, če ne morejo voziti tako hitro, kot si oni mislijo, da lahko.
Zato je bolje, če se ne ubadaš s tolerancami. Če delaš kolono, narediš tisto, kar viša varnost.
Ali povedano drugače, kdor vozi po svojem števcu po omejitvi, nima nikakršne dolžnosti, da se umika in spušča naprej kolono zgolj zaradi člena o umikanju. Bo pa ravnal preudarno, če bo to vseeno storil v izogib težavam, ki jih povzročajo manijaki, ki se čutijo osebno prizadete, če ne morejo voziti tako hitro, kot si oni mislijo, da lahko.
Zato je bolje, če se ne ubadaš s tolerancami. Če delaš kolono, narediš tisto, kar viša varnost.
m0LN4r ::
Naučte se prehitevat, bolj ko so počasni lažje jih je
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
RedDrake ::
Naučte se prehitevat, bolj ko so počasni lažje jih je
Tolmin->Idrija->Godovič.
60km in imaš 4, morda 5 dobrih mest za prehitevat. Vse ostalo je nevarno in efekitvno neizvedljvio, če nimaš pod ritjo kakih 300+KM.
Na veliko mestih je cesta tudi preprosto preozka. Se ti pojavi Italijan, ki je odločen da gre med 30 in 50, pa si ob nekaj promilov živcev .
Da ne govorim da vedno riskiraš da ti po tvoji strani prileti lokal'c, ki preprosto ve, da so tiste table 50 na bolj ovinkastih delih samo za okras.
šernk ::
Ali povedano drugače, kdor vozi po svojem števcu po omejitvi, nima nikakršne dolžnosti, da se umika in spušča naprej kolono zgolj zaradi člena o umikanju.
ne vem sicer zakaj nima dolžnosti, ker člen ne pravi koliko lahko voziš, temveč zgolj, da ko se za teboj nabere kolona vozil se moraš umaknit. sicer pa pri vožnji 90km/h strnjene kolone ne boš naredil, ker bo večini dovolj hitro in bodo vsi držali varnostno razdaljo.
Naučte se prehitevat, bolj ko so počasni lažje jih je
pridi v primorske kraje, kjer prevoziš pri hitrosti 30-40km/h po 15km in več BREZ možnosti prehitevanja.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
m0LN4r ::
Vse ostalo je nevarno in efekitvno neizvedljvio,
No saj tam se potem tudi ti pelješ s primerno zmanjšano hitrostjo in nebi smelo biti problema ane. Prilagodiš se toku. Če se 5 avtov pelje 20kmh manj, kot ti je prometni tok teh 5 avtov.
Sem ravnokar prišel iz avtoceste, naredil en 60km krog. Kaj naj rečem, nobenih problemov. Le tu pa tam kak "KP", "GO" mogoče še kak "KR" in "LJ" ki šiba na leve in ga boli kurac za tiste na desnem, umaknil pa se bo šele, ko bo njemu pasalo. Potem pa zaradi takih moram, jaz iz 130 bremzat kamionu v rit na 80, danes 3x, če bi se pa vrinil pa bi bil spet problem ane.
Nič vam ne paše, to je problem.
Ta isti so imeli varnostno cirka za en avto dolžine, ko jim kaj ni bilo po godu. Če bi imel 9 življenj kot maček, bi jih lahko danes 9 takih vzel s sabo, če bi hotel.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
RedDrake ::
Saj to ni problem. Samo pravim, da ni nujno lažje prehitet počasnejših, če cesta tega sploh ne dopušča. Jasno tudi jaz vozim počasneje v takih primerih, drugega tudi ne ostane ...
Jaz še pri več kot 90km/h dobim ljudi na rit. Če pa jih slučajno ne, jih pa pri prvi tabli 70 ali 50, ker se tega nihče ne drži ...
... sicer pa pri vožnji 90km/h strnjene kolone ne boš naredil, ker bo večini dovolj hitro in bodo vsi držali varnostno razdaljo.Nope.
Jaz še pri več kot 90km/h dobim ljudi na rit. Če pa jih slučajno ne, jih pa pri prvi tabli 70 ali 50, ker se tega nihče ne drži ...
m0LN4r ::
Jaz še pri več kot 90km/h dobim ljudi na rit.
A veš zakaj? Ker vidijo potencialnega tekmovalca :D
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
AndrejO ::
ne vem sicer zakaj nima dolžnosti, ker člen ne pravi koliko lahko voziš, temveč zgolj, da ko se za teboj nabere kolona vozil se moraš umaknit.
Če gledava isti, 4. odst. 45. čl. ZPrCP, potem je zahteva za umik pogojena z dvema pogojema:
- vozi z nižjo hitrostjo od največje dovoljene; in
- nižjo hitrostjo od hitrosti prometnega toka.
Ker je vmes "in", ti ta člen ne nalaga dolžnost, da se umakneš, kadar voziš z največjo dovoljeno hitrostjo (ali pa več, če želiš pretiravati).
Seveda pa imamo še ostale dele zakona, ki posredno pravijo, da voznik ne sme biti zabito in slepo govedo. Pa naj bo to prehitevalni pas pri 130 na AC ali pa regionalka pri 90.
"... Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo. ..."
prox ::
Eno vprašanje.
Na kakšen način bi vi poskušali prepričati spredaj vozečega, da se umakne, ker se vam mudi? Oz. kakšen način bi bil najbolj vljuden, da mu nakažeš? Sam sem se to spraševal, ampak vem, da z blendanjem se ponavadi ne doseže nič Mogoče na kratko potrobit? Žmigavci?
Na kakšen način bi vi poskušali prepričati spredaj vozečega, da se umakne, ker se vam mudi? Oz. kakšen način bi bil najbolj vljuden, da mu nakažeš? Sam sem se to spraševal, ampak vem, da z blendanjem se ponavadi ne doseže nič Mogoče na kratko potrobit? Žmigavci?
>>Rajš sn od slo-tech/a odvisn kot pa od Facebooka<<
|Asus K55VJ | Intel i5-3210m | 8Gb ram | nVidia GT635m|
|Asus K55VJ | Intel i5-3210m | 8Gb ram | nVidia GT635m|
videc ::
Če bi tole kdo upošteval bi bil promet veliko bolj tekoč. Pa tudi, da se spelje, takoj ko se prižge zelena. :)
ne vem sicer zakaj nima dolžnosti, ker člen ne pravi koliko lahko voziš, temveč zgolj, da ko se za teboj nabere kolona vozil se moraš umaknit.
Če gledava isti, 4. odst. 45. čl. ZPrCP, potem je zahteva za umik pogojena z dvema pogojema:
- vozi z nižjo hitrostjo od največje dovoljene; in
- nižjo hitrostjo od hitrosti prometnega toka.
Ker je vmes "in", ti ta člen ne nalaga dolžnost, da se umakneš, kadar voziš z največjo dovoljeno hitrostjo (ali pa več, če želiš pretiravati).
Seveda pa imamo še ostale dele zakona, ki posredno pravijo, da voznik ne sme biti zabito in slepo govedo. Pa naj bo to prehitevalni pas pri 130 na AC ali pa regionalka pri 90.
"... Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo. ..."
m0LN4r ::
Eno vprašanje.
Na kakšen način bi vi poskušali prepričati spredaj vozečega, da se umakne, ker se vam mudi? Oz. kakšen način bi bil najbolj vljuden, da mu nakažeš? Sam sem se to spraševal, ampak vem, da z blendanjem se ponavadi ne doseže nič Mogoče na kratko potrobit? Žmigavci?
Tako da greš prej na pot tistih par minut. Ali pa pokličeš rešilca.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
šernk ::
@AndrejO: potem sem imel pa preveč na pamet v mislih :)
pridem za njega, vozim od 500m do 2km normalno za njim (odvisno koliko je počasen, pa tudi ali je noč ali dan) in nato mu 2x požmigam da želim mimo. sam nekatera teleta se ne bodo umaknila, ker se jim s tem skrajša premoženje v hlačah. proti takim drugega orožja kot plug žal ne poznam. sem pa enkrat za enim takim se ene 10x ustavil in odpisal sms, pa vsakič sem ga imel čez 500m nazaj pred seboj.
Na kakšen način bi vi poskušali prepričati spredaj vozečega, da se umakne, ker se vam mudi?
pridem za njega, vozim od 500m do 2km normalno za njim (odvisno koliko je počasen, pa tudi ali je noč ali dan) in nato mu 2x požmigam da želim mimo. sam nekatera teleta se ne bodo umaknila, ker se jim s tem skrajša premoženje v hlačah. proti takim drugega orožja kot plug žal ne poznam. sem pa enkrat za enim takim se ene 10x ustavil in odpisal sms, pa vsakič sem ga imel čez 500m nazaj pred seboj.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
AndrejO ::
Če bi tole kdo upošteval bi bil promet veliko bolj tekoč. Pa tudi, da se spelje, takoj ko se prižge zelena. :)
...
"... Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo. ..."
Jaz sem začel pri sebi. Seveda sem nedosleden in tega ne naredim vedno in povsod, a če se le da, ne želim ovirati in še dodatno nervirati tistih, ki želijo na vsak način kršiti katerega izmed predpisov. Raje jim dam prosto pot, da ne bodo ravno okoli mene naredili sranja. In to je lahko karkoli od tega, da si vzamem 5min pavze na počivališču, ali pa to, da ne pospešim nemudoma na koncu naselja ali iz ovinka ter tako dam posameznim "ritoleznikom" možnost varnega prehitevanja.
BigWhale ::
Unknown_001 je izjavil:
Že varnostna razdalja in podobno ampak vsi vemo kaj za nekatere pomeni varnostna razdalja (prost plac da se lahk nekdo vrine). Govorimo o NAMERNEM stopnjevanju situacije kar sem tudi zapisal in upam da se sedaj razumemo.
Varnostna razdalja pomeni to, da lahko normano ustavis, ce un pred tabo bremz. Brez razloga ali pa z razlogom. Tle ni prav nobene nejasnosti. Nobene.
Unknown_001 je izjavil:
Ne moreš ti primerjat totalno še nerazvitega otroka z voznikom ki ve kako bi se moral ravnati.
A ti je res treba vse narisat? Ne jemlji teh dojenckov tako dobesedno. Lahko je srna, lahko je tudi neka skala, ki pade pred avto. Nekaj kar ti kot prvi vidis, oni za tabo pa ne. Nenadna bremzanja se dogajajo. Tle ni nic cudnga.
Nihce ni nikjer razlagal, da lahko nekdo kar tako brez razloga zabremza. Fora je v tem, da tudi, ce to naredi, je kriv za nesreco v veliki meri oni zadaj. Bremzanje brez razloga je pa prepovedano zaradi povzrocanja nepotrebne panike in nevarnosti, ravno zaradi takih, ki so nesposobni drzati varnostno razdaljo.
Na veliko mestih je cesta tudi preprosto preozka. Se ti pojavi Italijan, ki je odločen da gre med 30 in 50, pa si ob nekaj promilov živcev .
Ce ti taksne reci pozrejo nekaj promilov zivcev, potem verjetno nisi povsem primeren za na cesto. Take a chill pill. :)
Na kakšen način bi vi poskušali prepričati spredaj vozečega, da se umakne, ker se vam mudi? Oz. kakšen način bi bil najbolj vljuden, da mu nakažeš? Sam sem se to spraševal, ampak vem, da z blendanjem se ponavadi ne doseže nič Mogoče na kratko potrobit? Žmigavci?
Jaz vklopim modro rotacijsko luc. Problem resen. Vsi se takoj umaknejo.
sam nekatera teleta se ne bodo umaknila, ker se jim s tem skrajša premoženje v hlačah.
Kaj pa tista teleta, ki se jim zmanjsa premozenje v hlacah, ker se jim en spredaj ne umakne in ne morejo voziti hitreje?
šernk ::
Kaj pa tista teleta, ki se jim zmanjsa premozenje v hlacah, ker se jim en spredaj ne umakne in ne morejo voziti hitreje?
če je sreča končajo pod kakšnim tovornjakom in en v nasproti vozečem avtu. na obeh straneh so idioti, ampak me tisti z 60km/h precej bolj ogrožajo, kot nekdo ki se vozi 120, predvsem iz razloga, ker vem da se bo nekomu v koloni strgalo in bo šel prehitevat kolono na vseh mogočih mestih.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
m0LN4r ::
ker vem da se bo nekomu v koloni strgalo
Ja to je predvsem pshihološki problem posameznika...
Jaz sem enkrat MORAL povoziti mačka, ker se mi je en majmun v naseljo na rit zalepil, če bi zabremzal bi njegov lepi avdi imel več škode, kot je vreden moj avto.
Ker pač nisem bil prasec sem zgazil pri eni hiši enga lepega belega dolgodlakega (možno pasemskega) mačka/mačko.
Ravno tako je bila enkrat situacija, ko je po hribu dol pripeljal kolesar a en majemune je moral po vsej sili it tam v ovink prehitevat, pa sem opet reskiral svoj avto in šel z celim avtom dol na bankino pa zambremzal kuk se da.
Misliš da tista dva sploh vesta kaj se je zgodilo? Ne. Sta kr oddivjala naprej. Pa v ogledalu sem videl, da nista bla mlada mulca ampak bolj okol 40let.
Naslednjič, ko bom kaj videl pa bom pohodil bremzo ne glede nato ali je tist za mano 1m 5m ali 50m.
Vam, ki se nonstop mudi se gladjo jebe za ostale in kaj se lahko zgodi zaradi tega. Ja na forumu ste drugačni v resnici pa vam dol visi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Furbo ::
ker vem da se bo nekomu v koloni strgalo
Ja to je predvsem pshihološki problem posameznika...
Jaz sem enkrat MORAL povoziti mačka, ker se mi je en majmun v naseljo na rit zalepil, če bi zabremzal bi njegov lepi avdi imel več škode, kot je vreden moj avto.
Ker pač nisem bil prasec sem zgazil pri eni hiši enga lepega belega dolgodlakega (možno pasemskega) mačka/mačko.
Marsikdo si zdajle misli, da v bistvu si prasec.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
m0LN4r ::
Me ne zanima. Mel sem eno sekundo se odločit al bosta razbita dva avta in imel težave z vretenco ali pa da zgazim mačko.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
dj_uro ::
torej si se odločil napačno; povozil si nekomu mačko, ker nisi želel imeti razbitega zadka in bognedaj zdravstvenih težav...
vw-klub.si
m0LN4r ::
Kako pa veš, da nebi moglo biti hujših zdravstvenih? Vratni del vretence je občutljiva zadeva.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
dj_uro ::
Seveda ne vem, vendar če imaš pravilno nastavljen vzglavnik in pravilno sediš na sedežu, ti do reciva 60kmh nima kaj biti, če je tak nalet, kot si opisal malce prej.. jaz sem velikokrat razmišljal, da bi zabremzal kakšnemu maniaku, ki mi vozi "5cm" za ritjo, vendar potrebujem vozilo vsakodnevno... bi pa zadaj vozečega ziher izučilo.. če ne zlepa pa zgrda.. ne vem kaj jim roji po glavi, da se tako nevarno vozijo deugim za ritjo..
vw-klub.si
m0LN4r ::
Če mi garantiraš tole, kar si napisal v prvem stavku, bom naslednji bremzal.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
noraguta ::
Ma dejte to z nižjo hitrostjo. Cesta je del gospodarske infrastrukture. Tud traktor in kamijon morata prit na cilj. Če češ zutri kafe pa rogljičke za kosilo pa šnicl. Švicarske ceste niso tako drugačne kot naše pa ne zamujajo in niso pretirano živčni. Pa se radi zapeljejo iz mesta na kosilo. Ker je po vaseh precej ceneje. Ampak nekako vzamejo v zakup dodaten čas.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Trololololol ::
ker vem da se bo nekomu v koloni strgalo
Ja to je predvsem pshihološki problem posameznika...
Jaz sem enkrat MORAL povoziti mačka, ker se mi je en majmun v naseljo na rit zalepil, če bi zabremzal bi njegov lepi avdi imel več škode, kot je vreden moj avto.
Ker pač nisem bil prasec sem zgazil pri eni hiši enga lepega belega dolgodlakega (možno pasemskega) mačka/mačko.
Marsikdo si zdajle misli, da v bistvu si prasec.
Tip je, namesto da bi vklopil vse štiri ali se umaknil, raje stopil po gasu in ker ne zna voziti hitro je povozil
žival. BTW tvoj avtomobil ima možnost sprožiti tudi zvočni signal. Namesto, da delaš nekaj kar ne znaš - hitro voziti - raje uporabi to kar znaš - se pravi ta zvočni signal.
torej si se odločil napačno; povozil si nekomu mačko, ker nisi želel imeti razbitega zadka in bognedaj zdravstvenih težav...
Tudi če se nekdo vozi 0.5 cm za tvojo ritjo, mu ne smeš zavreti. No lahko, samo zavarovalnica ne bo srečna. Pardon, bo srečna, ker bo od tebe potegnila več denarja.
Ma dejte to z nižjo hitrostjo. Cesta je del gospodarske infrastrukture. Tud traktor in kamijon morata prit na cilj. Če češ zutri kafe pa rogljičke za kosilo pa šnicl. Švicarske ceste niso tako drugačne kot naše pa ne zamujajo in niso pretirano živčni. Pa se radi zapeljejo iz mesta na kosilo. Ker je po vaseh precej ceneje. Ampak nekako vzamejo v zakup dodaten čas.
Govorimo o tehnično brezhibnih osebnih vozilih, katere v belem dnevu in trdem mraku ne vidijo več kot 35km/h
Ravno tako je bila enkrat situacija, ko je po hribu dol pripeljal kolesar a en majemune je moral po vsej sili it tam v ovink prehitevat, pa sem opet reskiral svoj avto in šel z celim avtom dol na bankino pa zambremzal kuk se da.
A si zdaj javno priznal, da do tistega dogodka nisi vedel, da je s tem namenom tista bankina tam?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Trololololol ()
Trololololol ::
Eno vprašanje.
Na kakšen način bi vi poskušali prepričati spredaj vozečega, da se umakne, ker se vam mudi? Oz. kakšen način bi bil najbolj vljuden, da mu nakažeš? Sam sem se to spraševal, ampak vem, da z blendanjem se ponavadi ne doseže nič Mogoče na kratko potrobit? Žmigavci?
Nabijanje obratov na maximum pod sklopko, troba, blendanje. Na avtocesti.
V naselju se vozim za njim, dokler za mano ni kolone, potem ga prehitim tudi po jarku, če je potrebno.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34516 (28744) | bluefish |
⊘ | Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 82522 (75222) | Gandalfar |