» »

Držanje pravil po cestah

Držanje pravil po cestah

Aston_11 ::

Trololololol je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

oba imata prav samo 70km/h izven naselja še ni oviranje
Seveda ni. Je čisto normalna vožnja, pa če se persili na glavo postavijo. Itak ogrožajo prej in kasneje, vozijo pa zagotovo ne 90, temveč, kot vidim, kolikor gre. Itak si upajo, saj ni policajev nikjer.

Neke noči sem nameraval prehitevati policijsko vozilo v naselju. Ni bilo mogoče, saje je le to vozilo okrog 65KM/H, kjer je tudi meja, pri kateri te radarji tolčejo.
Ne, da ni bilo mogoče (razen če je šel šlepar nasproti), upal si nisi.

Unknown_001 ::

Trololololol je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

oba imata prav samo 70km/h izven naselja še ni oviranje

Če imaša za sabo kolono vozil, potem je.


Imaš se pravico vozit tud 30, ampak vkolikor se za teboj nabira kolona, si se DOLŽAN umakniti na prvem možnem mestu, vkolikor te ne zadajvozeči ne morejo varno prehiteti.

Osebno sem tako izločanje doživel le 4x. 2x je to bil en in isti uvideven kmet, ki se je na avtobusni ustavil in spustil ostale naprej, tretjič je to bil nek kolesar ki je odvil na makadamsko pot in počakal, četrtič pa je bil švicar z avtodomom, ko sem peljel čez Gorjance. Sem jim skor ploskal na mestu ker so eni redkih ki znajo narest tako kot treba.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

ziga1990 ::

raptorF16 ali tudi ko voziš 90km/h?

ker tazadnje sem se izven naselja peljal 92km/h in sem kolono naredu in se nisem omaknil.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Aston_11 ::

ziga1990 je izjavil:

raptorF16 ali tudi ko voziš 90km/h?

ker tazadnje sem se izven naselja peljal 92km/h in sem kolono naredu in se nisem omaknil.
Prav si naredil.

Trololololol ::

Aston_11 je izjavil:

Trololololol je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

oba imata prav samo 70km/h izven naselja še ni oviranje
Seveda ni. Je čisto normalna vožnja, pa če se persili na glavo postavijo. Itak ogrožajo prej in kasneje, vozijo pa zagotovo ne 90, temveč, kot vidim, kolikor gre. Itak si upajo, saj ni policajev nikjer.

Neke noči sem nameraval prehitevati policijsko vozilo v naselju. Ni bilo mogoče, saje je le to vozilo okrog 65KM/H, kjer je tudi meja, pri kateri te radarji tolčejo.
Ne, da ni bilo mogoče (razen če je šel šlepar nasproti), upal si nisi.

Zakaj bi moral tvegati kazen zaradi enega Butalca? Dobro vem, da se lahko po naselju vozim 63, 64KM/H, če je to mogoče in izven naselja okrog 100, 105 KM/H, če je to spet mogoče glede na okoliščine. Vozim se tudi 50 čez ležeče, kateri nimajo ustrezne pravne podlage za obstoj. (Poišči dotičen članek o ležečih policajih v reviji, ki jo izdaja AMZS).

Blinder ::

Uvest kazni za prepocasno voznjo. V bistvu ali globo ali preizkus sposobnosti voznje. Pa pri tem bit manj strog do recimo npr. starejsih, njim pac je oproscena mal pocasnejsa.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Unknown_001 ::

Blinder je izjavil:

Uvest kazni za prepocasno voznjo. V bistvu ali globo ali preizkus sposobnosti voznje. Pa pri tem bit manj strog do recimo npr. starejsih, njim pac je oproscena mal pocasnejsa.


Definiraj prepočasno?

Bolj normalno se mi sliši da bi uvedli kazen za oviranje prometa iz malomarnosti/namernega
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

driver_x ::

kazni so pri nas že sedaj med najvišjimi v Evropi, zato menim da jih nima smisla še dodatno višati, ker pretiranega učinka ne bo. Kazni bi povečal edino za alkoholizirane voznike, toda ne v smislu denarne višine, ampak v strožjem odvzemu dovoljenja.

Po moje bi bilo dobro, če bi na nevarne odseke cest postavili radarje, ki bi zabeležili vsako kršitev.

M-XXXX ::

Kazni bi povečal edino za alkoholizirane voznike, toda ne v smislu denarne višine, ampak v strožjem odvzemu dovoljenja.

Ja ker že zdaj niso bizarno visoke? 0.24 je dovoljeno, 0.25 je 600€. Če to ni bizarnost potem pa tudi ne vem kaj.

speed machine ::

Samo teoretiziranje glede strogih pravil in kazni. Redki pa so tisti, ki so napisali "od danes dalje se bom držal cestno prometnih predpisov, pa če me kdo hoče od zadaj s tankom zrinit". Zgledi vlečejo. :)

Kdor pa po naseljih vozi 5, 10, 15 km/h čez omejitev in potem pri prijateljih, sosedih, ..., išče oporo ter hoče razložit in opravičit dejstvo, da je grdi grdi policist mu kazen napisal, pa naj najprej sebe vpraša, če je sposoben živet s posledicami dejanja, ko je malega otroka zmlel v tako kašo, da še odprta krsta ni mogoča. Pa naj staršem od pokojnega otroka potem razlaga, da je tistih pet minut mu bilo več vredno kot življenje in prihodnost človeka.
//

bambam20 ::

RedDrake je izjavil:


Kazni so sicer konkretne (150km/h po AC ali 70km/h po naselju je že odvzem vozniške), .

Kaj je razlog?
Imajo morda kak sistem javljanja prekrškarjev?


Zgoraj je razlog, kot si navedel.

speed machine je izjavil:

, pa naj najprej sebe vpraša, če je sposoben živet s posledicami dejanja, ko je malega otroka zmlel v tako kašo, da še odprta krsta ni mogoča. Pa naj staršem od pokojnega otroka potem razlaga, da je tistih pet minut mu bilo več vredno kot življenje in prihodnost človeka.


Kaj ima mali otrok ( pod to jemljem starost 3-6 let ) delat na cestišču :D. Pravilo preživetja bi jaz temu rekel . Zato pa se pogleda levo in desno in steče na cesto kot mačka, ki se goni.

M-XXXX je izjavil:

Kazni bi povečal edino za alkoholizirane voznike, toda ne v smislu denarne višine, ampak v strožjem odvzemu dovoljenja.

Ja ker že zdaj niso bizarno visoke? 0.24 je dovoljeno, 0.25 je 600€. Če to ni bizarnost potem pa tudi ne vem kaj.


Ne. Odvzem izpita bolj boli kot 600€.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

ziga1990 ::

speed machine je izjavil:

Samo teoretiziranje glede strogih pravil in kazni. Redki pa so tisti, ki so napisali "od danes dalje se bom držal cestno prometnih predpisov, pa če me kdo hoče od zadaj s tankom zrinit". Zgledi vlečejo. :)

Kdor pa po naseljih vozi 5, 10, 15 km/h čez omejitev in potem pri prijateljih, sosedih, ..., išče oporo ter hoče razložit in opravičit dejstvo, da je grdi grdi policist mu kazen napisal, pa naj najprej sebe vpraša, če je sposoben živet s posledicami dejanja, ko je malega otroka zmlel v tako kašo, da še odprta krsta ni mogoča. Pa naj staršem od pokojnega otroka potem razlaga, da je tistih pet minut mu bilo več vredno kot življenje in prihodnost človeka.


mi ni treba pisat ker itak to že počnem
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Aston_11 ::

bambam20 je izjavil:

Kaj ima mali otrok ( pod to jemljem starost 3-6 let ) delat na cestišču :D.
Nič, da sledim tvojemu argumentu, ker je na cestišču, ga je treba kar povoziti.

šernk ::

hitrost ni in nikoli ne more biti glavni razlog prometne nesreče! višja hitrost pomeni samo hujše posledice za udeležence!

pri nas se vse vrti okoli neprilagojene hitrosti ob tem se pa popolnoma zanemarja 100 drugih vzrokov. Če osebno speljem ovinek brez težav z 120km/h, 80km/h ne more bit vzrok za prometno nesrečo. treba je bit pač z glavo na cesti, denarnica pa namesto plehu mora služit za tisto kar je pod plehom.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Invictus ::

1x je bil v AMZS reviji članek o vzrokih prometnih nesreč-

Pri nas v glavnem neprilagojena hitrost. Kar je lep izgovor da ni treba bolj podrobno raziskat.

V Nemčiji je bil pri tretjinah nesreč vzrok tehnična neustreznost vozila ...

Toliko o tem, če se v resnici razišče vzroke nesreč. Ampak najlažje je iti po leni, ziher poti ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

scipascapa ::

Premalo kontrole in premalo kamer.

m0LN4r ::

Pretiravaš, se tudi dosti vozim po avtocesti pa se mi zdi da ti to malo napihuješ da nekako opravičiš svoje negodovanje.

SEveda napihujejo, saj se vidi, da nimajo nič drugega za povedat za izgovor svojim dejanjem. Tudi, ko sem se dnevno vozil po AC, nisem videl niti približno tolko problemov, kot bi jih eni tukaj radi prikazali.
Je pa res, da bolj kot se ti mudi, več ljudi ti je v napoto. Logic.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

BigWhale ::

Invictus je izjavil:

1x je bil v AMZS reviji članek o vzrokih prometnih nesreč-

Pri nas v glavnem neprilagojena hitrost. Kar je lep izgovor da ni treba bolj podrobno raziskat.

V Nemčiji je bil pri tretjinah nesreč vzrok tehnična neustreznost vozila ...

Toliko o tem, če se v resnici razišče vzroke nesreč. Ampak najlažje je iti po leni, ziher poti ...


Ampak tkole, laicno gledano, a moznost, da pa nemci vozijo toliko bolj po omejitvah in toliko bolj previdno, kot pri nas, da je enostavno toliko manj nesrec zaradi neprilagojene hitrosti, pa ne obstaja? To je totalno nemogoce in edina mozna razlaga je to, da pri nas policaji slabo raziscejo vzroke nesrec?

Podvprasanje, ce nekoga, ki je prekoracil dovoljeno hitrost, vrze ven iz ovinka, ker je imel zanic gume ampak bi z istimi gumami ob upostevanju omejitve ovinek zvozil brez posledic, kaj je zdaj vzrok nesrece? Zanic gume al neprilagojena hitrost? :)

šernk je izjavil:

Če osebno speljem ovinek brez težav z 120km/h, 80km/h ne more bit vzrok za prometno nesrečo. treba je bit pač z glavo na cesti, denarnica pa namesto plehu mora služit za tisto kar je pod plehom.


Alonso ga pa spelje pr 180km/h, ti se pa pr 150km/h zaletis. Se vid, da nimas pojma in da nisi za na cesto.

A razumes v cem je problem?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

konspirator ::

BW
Ampak tkole, laicno gledano, a moznost, da pa nemci vozijo toliko bolj po omejitvah in toliko bolj previdno, kot pri nas, da je enostavno toliko manj nesrec zaradi neprilagojene hitrosti, pa ne obstaja? To je totalno nemogoce in edina mozna razlaga je to, da pri nas policaji slabo raziscejo vzroke nesrec?

Ne.

Zanič ceste, brainfuck logika infrastrukture, hitrost, teh. neizpravnost, napaka voznika (utrujenost/nezbranost).

Slo policija dela po liniji najmanjšega odpora, štampiljka neprilagojena hitrostTM in smo dobri (v 99%).
Razen ko ima pozimi kakšna službena provida na poledeneli AC bližnje srečanje z ograjo skupaj s translacijo&rotacijo, takrat so krivi cestarji (1%).
--

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

konspirator je izjavil:

BW
Ampak tkole, laicno gledano, a moznost, da pa nemci vozijo toliko bolj po omejitvah in toliko bolj previdno, kot pri nas, da je enostavno toliko manj nesrec zaradi neprilagojene hitrosti, pa ne obstaja? To je totalno nemogoce in edina mozna razlaga je to, da pri nas policaji slabo raziscejo vzroke nesrec?

Ne.

Zanič ceste, brainfuck logika infrastrukture, hitrost, teh. neizpravnost, napaka voznika (utrujenost/nezbranost).

Slo policija dela po liniji najmanjšega odpora, štampiljka neprilagojena hitrostTM in smo dobri (v 99%).
Razen ko ima pozimi kakšna službena provida na poledeneli AC bližnje srečanje z ograjo skupaj s translacijo&rotacijo, takrat so krivi cestarji (1%).


Ne, jaz imam prav, ti pa nimas. Zato, ker sem dalj casa na forumu in to avtomatsko pomeni, da sem pametnejsi.

Torej, a lahko kako podkrepis svojo trditev al se ti samo zdi, da je tako, na podlagi nekaj anekdot?

m0LN4r ::

Jst res nevem kaj delajo policaji, že samo z vožnjo po mestu v civilnem avtu bi v eni uri potalali najmanj 10 kazni za mobitele v MB in najmanj 20 v CE in LJ.
Kaj imajo tolk nujnenga vsi za potelefonirat pred semaforjem, krožnem, prehodu za pešce. Nimam nič proti ženskam, ampak jih bolj redno videvam s temle početjem, potem pa ena roka ni dovolj za volan, šalthebel pa glava je pri traču in ne na cesti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

konspirator ::

--

Markus386 ::

Če so ceste take, moraš pač voziti počasneje. Tako kot kamion in romunski avto pred nekaj tedni, in še milijon takih primerov... če je za ovinkom na cesti drevo, in ti ne moreš pravočasno ustaviti, voziš prehitro (oziroma z neprilagojeno hitrostjo). Ja, ni prav, da so ceste take, ni prav da nekdo stoji na AC, ni prav da leži drevo čez cesto, ampak ti se moraš razmeram prilagoditi.

BigWhale ::

konspirator je izjavil:

Evo ceste:
2013
http://www.delo.si/novice/kronika/unice...
2015
http://www.24ur.com/novice/slovenija/ce...
svež primer:
http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...


Tile linki ne povedo nic pametnega. Samo to, da imamo precej cest slabo vzdrzevanih. To se ne pomeni, da policaji ne opravljajo svojega dela.

Za to kar trdite nekateri, bi bilo potrebno narediti malo vecjo raziskavo in spremljati delo policistov in statistiko prometnih nesrec. Takole cez palec rect nekaj, je pa traparija.

Poleg tega, ce je cesta zanic in je ustrezno oznacena, potem ne more biti vzrok nesrece zanic cesta. Jasno, ni v redu, da je cesta zanic in potrebno jo je popraviti ampak, ce imas prometni znak za vdolbine in izbokline na cesti, potem pac prilagodis hitrost in skozi ovinke ne vozis na polno. Ce to pocnes si pac debil, ki ne uposteva prometnih znakov.

WarpedGone ::

Pri nas promet ni tekoč.

This.
Promet se pri nas ureja kot da je sam sebi namen, da gremo na cesto kr tko mal za zabijat čas.
Kupi semaforjev zato, da je prjatu direktor dobil neki biznisa, DDOS napad prometnih omejitev (na 10m po tri komadi), dodaš še par motoričnih dobilov ki poznajo hitrost 70 in nobene druge ter še malo konstatnega psihiranja kako zanič vozimo in kako je na cestah obup.
Bolje ne more bit, dokler bodo zadevo urejali eni in isti strokovnjaki.

Taisti motorični debili se bodo sedaj usajali, kako so ceste čisto ok, le da js ne znam vozit.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

konspirator ::

Poleg tega, ce je cesta zanic in je ustrezno oznacena, potem ne more biti vzrok nesrece zanic cesta. Jasno, ni v redu, da je cesta zanic in potrebno jo je popraviti ampak, ce imas prometni znak za vdolbine in izbokline na cesti, potem pac prilagodis hitrost in skozi ovinke ne vozis na polno. Ce to pocnes si pac debil, ki ne uposteva prometnih znakov.

Linki povedo, da so drsc ceste v 70% primerne za hitrosti do max 50 kmh (in ne, niso tako označene).
V kakšni bolj resni državi bi jih zaprli, ker so nevarne za voznike (ter koga obesili za jajca na prvo drevo).

http://www.eurorap.org/protocols/risk-m...
črna in rdeča barva prevladuje
--

Zgodovina sprememb…

s51as ::

Sem ravno nekaj dni nazaj razmišljal sam o sebi...
Na poti z Dunaja domov, sem ves čas lepo vozil 130, tam kjer so bila dela na cesti 80 in tako do meje...
Za mejo pa... sem spet lepo vozil 150 tam kjer so bila dela na cesti pa 100...

zakaj tako pa ne vem...
mogoče je občutek tak ko si spet doma, da pač lahko oz. ne da lahko, da posledice niso tako hude kot če te en tuji policaj ustavi...

ne vem pa kaj bi bilo treba naredit... ko vozim prehitro (sicer le na AC) niti ne razmišljam kolikšna je kazen, če bi jo že dobil..
verjetno se bo to uredilo ko nas bo veliko vozilo po predpisih, potem te nekako tok potegne notri :)
It's just me myself and I

prox ::

Kaj vse je narobe?
+Kultura
+1A avtošole
+Ceste so v kur(*)i
+Kazni so previsoke
+Ljudem se mudi(vedno bolj)
+Slaba signalizacija(vožnja v napačno smer, slabo podučeni ljudje, veliko semaforjev za brezveze)
+Ljudem že tako gre slabo, nimajo za tehnično izpraven avto. Zato se jim jEURbe in zgleda, da se na cesti zato izživljajo, ker si mislijo "saj ne more bit slabše".
+Policija raje lovi tiste z 1g trave ali jointom v roki, kot pa pijance in tajnice na telefonih v avtih - easy money
+Divjaki in pijanci na cesti so še vedno na cesti (veze in poznanstva na sodiščih, pri policajih...)
+Policaji redko opozorijo za prekršek, raje dajo kar kazen, ki ponavadi ne izuči.
+Neumni zakoni
______________________________________
=situacija danes

Naj uredijo sistem za kazni. Npr. kazen bi se podvojila s številom prekrškov: 5EUR, 10EUR, 20EUR, 40EUR.... Čez čas (odvisno od "pridnosti" voznika) pa bi se te kazni razpolovile in postopoma prehajale nazaj na 0, če ni storjenega prekrška v nekem obdobju.
Ni šans, da nebi mogli ob vsej tej tehnologiji, ki jo imamo danes spravit vsaj promet v red.
Pustijo pa naj male prekrškarje (ne pripet pas, počasna vožnja, prekoračitev za npr. 5km/h...) oz. jih naj vsaj opozorijo. Če se pa ti prekrški nadaljujejo pa dalje.
>>Rajš sn od slo-tech/a odvisn kot pa od Facebooka<<
|Asus K55VJ | Intel i5-3210m | 8Gb ram | nVidia GT635m|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: prox ()

krucymucy ::

scipascapa je izjavil:

Premalo kontrole in premalo kamer.

Upam da jo najprej namontirajo tebi v avto.

Unknown_001 ::

@prox
Se večinsko strinjam, ampak par stvari pa mi ne gre skup s tvojim mnenjem.

Uporaba telefona med vožnjo in po možnosti vožnja v okajenem stanju sta potencialno izjemno nevarni neumnosti.
Ne pripet pas... že če sovoznik ni privezan je to isto je isto kot nezavarovan tovor na zadnjih sedežih. Naj se kaj zgodi, ali da bo treba samo na silo zavirat in kaj boš ,ko ti bo sopotnika vrglo vate ali pa tebe skozi šipo. Ni se s tem zajebavat, redno tovorim orodje, palete ali škatle v avtomobilu in se zavedam kako hitro lahko do nesreče pride če moraš že v sili zavirat v primeru da ti kak pes zbezla pred avto in podobno. Mi je čisto običajen kup zvezkov, ki sem jih imel na srednjem sedežu ob zaviranju v sili v komolec priletel enkrat in si sploh ne moreš mislit s kako silo tak "lahek" predmet udari. Sploh si nočem zamišljat kaj bi bilo če bi imel kaj težjega, kot na primer laptop gor. Pa navadno vedno tovor posortiram na varno, tudi privežem če je treba (imobiliziram) le tistih zvezkov se mi ni zdelo vredno. Ne se zajebavat s tem.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

prox ::

"+Policija raje lovi tiste z 1g trave ali jointom v roki, kot pa pijance in tajnice na telefonih v avtih - easy money"
@Raptor F16 - Nisem mislil kot lovljenje zadetkov po cesti ampak na ulici. Logično, da se okajen ni pametno vozit, ampak bolj mi gre v nos to, da se alkoholiki ne tretirajo enako (čeprav so po mojem mnenju veliko hujši).

Glede varnostnega pasu pa se tudi strinjam, jaz ko sedem v avto se avtomatsko pripašem. A kaj ko se večina ljudi priveže in ne zategne pasu do konca, tako kot bi moral biti + sedeži do konca nazaj, da komaj vidijo čez armaturo in ne sežejo do volana, da so lahko bolj "kul". Takrat ti še pas ne pomaga kaj dosti.
>>Rajš sn od slo-tech/a odvisn kot pa od Facebooka<<
|Asus K55VJ | Intel i5-3210m | 8Gb ram | nVidia GT635m|

69charger ::

Da ne pozabimo policajev, en kup pametnjakovičev, ki samo iščejo koga za nadlegovanje pa da mu napiše kazen, da se mu fajn zdi. Me je ustavil, je bil precej jezen ker ni našel ničesar za kar bi me kaznoval, potem me je pa v naselju kjer sem peljal 50 prehitel brez smernika itd. Hitro enega najdejo, da pokasirajo, potem se pa skrijejo. Na točkah okoli mojega kraja, kjer je že mnogo ljudi umrlo zaradi nesreč (hitrost, butasti vozniki) pa nikoli ne vidim policaja.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

Unknown_001 ::

prox je izjavil:

Logično, da se okajen ni pametno vozit, ampak bolj mi gre v nos to, da se alkoholiki ne tretirajo enako (čeprav so po mojem mnenju veliko hujši).


Nima veze, kdo je hujši. Res je da so reakcije drugačne, ampak oboji imajo omejene sposobnosti operiranja z vozilom in početje obojih je kakorkoli pogledaš neodgovorno. Jaz bi dal 0.0 šofer za vse. V redu, bi tudi postavil toleranco za 0.1-0.2 za primer če bi nekdo kako pecivo z likerjem užival na primer ali bil na zdravilih ki lahko pokažejo medel lažno-pozitiven rezultat, tako da ne bo ravno nečloveško se slišalo.

Osebno, če vem da bom vozil ne bom tisti dan (izjemoma priložnostno pred spanjem čisto malo) spil popolnoma nič. Ko sem jaz za volanom sem jaz odgovoren za potnike, pravtako kot vesten šofer nosim odgovornost paziti na druge. Če sem sam v avtu bom mogoče na prazni cesti vozil malo bolj živo (sprobavanje ovinkov in podobno) kaj več je pa glupost in kockanje, pa nisem popoln voznik, tud gluposti sem že naredil z neproblematičnim izidom ampak sem se tudi marsikaj iz njih naučil.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

konspirator je izjavil:

Linki povedo, da so drsc ceste v 70% primerne za hitrosti do max 50 kmh (in ne, niso tako označene).
V kakšni bolj resni državi bi jih zaprli, ker so nevarne za voznike (ter koga obesili za jajca na prvo drevo).


Ne, ne povedo tega. Ne tako zelo natancno kot si ti povedal. Ce so ceste tako grozn hud problem, zakaj se ne organizira se ene vstaje? Pa pejmo spet na ulice in demostrirajmo dokler drzava cest ne zrihta.

Ce je folku uspel radarje v MB podret in zamenjat zupana, pol ni vrag, da ne doseze tudi popravila cest. Al kako? Za zivljenja gre!

m0LN4r ::

Poglejmo tu tiste, ki se izgovarjajo na svoje neupoštevanje pravil, ter njihove izgovore (kazanje s prstom) in imamo odgovor zakaj je kaos na cesti.
V švici teh ni in zato ni problemov in se znajo vsi kulturno vozit in upoštevati pravila.

V švici se pa ravno kontra pogovarjajo, zakaj je v sloveniji tak balkan promet in se 99,9% ne drži pravil.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

solatko ::

Promet je eno težjih kompleksnih opravil človeka, za katerega smo vsi premalo usposobljeni, največkrat pa psihofizično nesposobni opravljat.
To velja od pešca, preko rolkarja, rolarja, kolesarja, mopedista, motorista, voznika osebnega vozila, kombija, tovornjaka in avtobusa. Problem prometa je pač v tem, da dve sekundi nista enaki, nič se popolnoma enako ne zgodi dvakrat, potrebna je stalna zbranost in kanček avtozaščite.

Človek mora najprej imeti rad samega sebe, da lahko pazi tudi na druge (predvsem iz skrbi za lastno varnost). Če opazuješ promet in dogajanja na cesti, se ne glede na restriktivno zakonodajo, pričneš spraševati, kaj je temu folku.
Ne mine jutro, da se na slovenskih cestah ne zgodi vsaj nekaj prometnih nesreč, katerih posledice ovirajo ostale udeležence v prometu, krajši ali daljši čas.

Človek bi pričakoval, da je v jutranjem času, ljudstvo spočito, naspano in zadovoljno, ker je prišel nov dan, toda ne, čisto drugače. Večina je nestrpnih, hiti mimo in skozi vse, če je nekdo na poti, se enostavno zabijemo. Pešci niti slučajno niso pripravljeni počakati nekaj sekund, da vozniku, ki se bliža prehodu, ni potrebno zavirati na polno, že dolgo nisem videl pešca, ki bi nakazal namen prehoda čez cesto, se prepričal, da to lahko stori varno, saj nam je nekdo vcepil v glavo, da imamo prednost, tisti norec na dveh ali štirih kolesih, pa itak mora ustavit.
Ja ljubčki dragi, kaj pa če nas je voznik spregledal, če ima glavo polno drugih problemov in niti ne more spremljat situacije v prometu, kaj če ima hudi bolnega otroka, sorodnika, ženo, brata in je z mislimi tam in ne na robu pločnika?
Iz lastne varnosti, bom takega zmedenega udeleženca spustil, saj na žalost, nihče še ni prišel povedat, kako je na onem svetu, da bi imel kakšno posebno željo, čim prej priti tja ali pa na Sočo.
Na trgu se dobi ničkoliko lučk, prijetnih oblik in zelo poceni. Ni hudič, da si zaradi lastne varnosti, kot pešec, nebi vsaj eno pripel na hrbtu in prsih, tako, da me še tako slep voznik, v temi pravi čas opazi.

Popolnoma enako se dogaja pri vseh "šibkejših" udeležencih v prometu. Vsi pričakujemo, da so vozniki 110%-ni, da nas vedno in povsod vidijo in ustrezno, ne glede na naše neumnosti, ukrepajo, torej, da nas ne povozijo.

Potem pa se isti osebki, spravimo na kolo, moped, motor ali drugo prevozno sredstvo in naenkrat postanemo superiorni, tem zmedenim pešcem, oziroma ostalim, po rangu navzdol. Po glavi nam hodi vse drugo, samo opravilo, ki ga opravljamo, ne.

Pri takem razmišljanju, ne pomaga še tako rigorozna zakonodaja, visoke kazni ali odvzem vozniškega dovoljenja.
Zavedat se moramo, da so na cesti normalni, malo manj normalni in predvsem veliko takih, ki na cesti, brez nadzora, sploh nebi smeli biti.

Za volanom je v povprečju, nekaj procentov opitih, nekaj slabovidnih, veliko pod vplivom raznih zdravil, narkomanov, popolnih začetnikov in zelo malo "popolnih voznikov", ki so poleg usposobljenosti, še 110%-no pri stvari, znajo in tudi predvidevajo, v kritičnih situacijah pravilno reagirajo, problem je, da je na cesti vseh drugih preveč.

Zamislite si, kakšna bi bila slika v zraku, če bi vsi lahko pilotirali in bi se vsaj približno, obnašali enako.
V zraku pač ni slabih cest (so različni vetrovi), ni policajev, ni omejitev hitrosti,........

Če bi bili samokritični, bi več kot polovica slovenskh voznikov, dovoljenje iz različnih vzrokov, vrglo v ogenj ali pa bi več delalo na lastni vzgoji, tako pa imamo situacijo, kakršno imamo in cel kup raznih služb, ki na področju varnosti v cestnem prometu ne naredijo nič, razen kakšnega neumnega predpisa in prejemanja plače.

Nihče od strokovnjakov se še ni spustil v to, da so ob cesti zaželjene le prometne oznake in obvestila, ne pa tisoče reklamnih panojev, s katerih nas včasih pozdravi tudi dvignjena roka in napis STOP, pa tega, tako kot tistih sto pred njo, ne registriramo.

20+ prometnih znakov na nekaj sto metrov ceste, tudi ne kaže najbolj urejeno sliko prometne signalizacije in večina nas vozi na pamet. Ne opazimo znaka za omejitev hitrosti, zožanja, prepovedi prometa za nekatere udeležence, niti znaka za enosmerno cesto ali rdeče luči, ki prepoveduje, vožnjo v predoru.

Človeški možgani so pač v čisto budnem stanju, sposobni predelati določeno količino vizualnih podatkov, ko pa je ta količina prevelika in zbranost na nizkem nivoju, pa komot spregledamo tako pomemben znak, kot pešca, kolesarja ali motorista.

Zato trdim, da ni najvažnejša prometna zakonodaja in sankcioniranje, temveč sposobnost samoohranitve in sposobnost prilagajanja vsem možnim situacijam, ki se lahko zgodijo in nikoli ponovijo. Med važnejšimi je tudi poznavanje svojih sposobnosti v določenih trenutkih in ob slabem počutju, tudi odločitev za javni prevoz, morda tudi za zmeraj.

Predvsem pa apeliram na starše, naučite svoje otroke samozaščite, s tem jim boste dali največ, kar lahko da starš, otroku za dolgo in zdravo življenje.
Delo krepa človeka

šernk ::

šernk je včeraj ob 17:22:04 izjavil:
Če osebno speljem ovinek brez težav z 120km/h, 80km/h ne more bit vzrok za prometno nesrečo. treba je bit pač z glavo na cesti, denarnica pa namesto plehu mora služit za tisto kar je pod plehom.


Alonso ga pa spelje pr 180km/h, ti se pa pr 150km/h zaletis. Se vid, da nimas pojma in da nisi za na cesto.

kar jasno pove, da sem nesposoben speljati ovinek 150km/h ali pa nekaj na ovinku ne poznam, čeprav slednje samo po sebi ni prevelika hitrost. Jaz vedno vsem pravim, da ponoči po prazni meni poznani cesti ne sme nihče sledit, predvsem zaradi slabih cest. ker če bo človek za menoj zgrešil kolesnico samo za malenkost bo zaključil v zidu (ne ni treba bit na milimeter natančen, ker ti kolesnica avto sama potegne v njo in ji moraš samo sledit).

Popolnoma enako se dogaja pri vseh "šibkejših" udeležencih v prometu. Vsi pričakujemo, da so vozniki 110%-ni, da nas vedno in povsod vidijo in ustrezno, ne glede na naše neumnosti, ukrepajo, torej, da nas ne povozijo.

tega nikoli ne bom zastopil. ko sem na kolesu za vsak avto, ki mi ima namen presekat pot predvidevam da me ne vidi (no enkrat sem predvideval da me vidi, pa sem skoraj na njegovem vetrobranskem steklu končal - nemogoče da bi me spregledal, ker je imel avto obrnjen direktno vame pa me je...), ko sem peš preden stopim na prehod za pešce (pa je lahko policaj sredi križišča zaradi mene) VEDNO preverim levo in desno, da me vozniki vidijo in imajo tudi namen ustavit/upočasnit hitrost. brez tega na prehod za pešce osebno ne stopim.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

solatko ::

Zato pa si preživel, več ali manj nepoškodovan.
V tem je point, udeležanci v prometu, se med seboj in okolice, praviloma ne zavedajo v taki meri, da bi bilo sožitje različnih, varno.
Povprečen porabnik prometne infrastrukture, dobi vsako minuto toliko nekih informacij iz okolja, radia, telefona,....., da mu možgani enostavno ne obdelujejo sprotnih vizuelnih informacij iz okolja. Veliko ljudi se namreč ne zna in ne more skoncentrirat na tisto, kar trenutno dela in nekako izklopit vse ostalo.

Tisti, ki se bo začel resno ukvarjat z varnostjo v prometu, bo najprej odstranil z roba ceste vse, kar ni povezano s prometom (reklamne table, neustrezne znake, pri vsaki omejitvi postavil displej z merilnikom hitrosti (lahko tudi s kamero), pričel z resnim izobraževanjem o prometu iz vrtca, do vsaj končane srednje šole, spremenil pridobitev vozniškega dovoljenja, poleg sankcioniranja prehitrih, čim večkrat sankcioniral vožnjo počasnih, ki vlačijo kolone za seboj in se ne ozirajo na želje tistih zadaj, pričel delati na tem, da se večkrat udeležence opozori, kot pa finančno kaznuje, uredil vsaj en kompleks s pravo dirkaško stezo, ki bo uporabna in varna, za sproščanje adrenalina in pravo šolo varne vožnje,............

Čas bi bil, da prometna varnost, neha bit polnilec proračuna, če pa že, naj bodo to namenska sredstva, za urejanje prometne varnosti, ne pa za plače poslancev.
Delo krepa človeka

gruntfürmich ::

prekrški se prepozno sankcionirajo ter premalo kontrol je. da bi bila verjetnost velika da bi bil kaznovan ko narediš prekršek, bi se veliko ljudi začelo zavedati pomena držanja pravil. ker slovenčki smo navajeni na trdo roko.
radarji so bili lep poiskus da se slovenčke navadi pravil, ampak se je narod uprl ker pač se ne želimo držati pravil.

ampak ob tem bi pa bilo treba imeti pametna pravila, ne tako kot sedaj ko je kaos. ker če bi vstrajali s kaosom še naprej, bi se folku vtrgalo in bi se še bolj pobijal, ker smo pač totalno spsihirani in živčni.

poleg tega se mora bolj podrobneje raziskati tista 'neprilagojena hitrost' ter alkoholiziranost. sploh pri slednjem je samalkohol manj odvisen za povzročitev nesreče, imho.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

solatko ::

gruntfürmich - Države, ki so obdržale smrtno kazen, zaradi tega nimajo čisto nič manj kriminalnih dejanj.
Če si zagovornik omamljenih voznikov (ni samo alkohol problematičen), imam sam popolnoma nasprotno mnenje. Najkompleksnejše človeško opravilo, zahteva poleg usposobljenosti, tudi trezno glavo, saj že v takem - treznem stanju, človek dela napake, ki so v prometu glaven krivec večine prometnih nesreč, zato nima smisla bit toleranten, do osebkov, ki niso prisebni, oziroma sposobni, zaradi omamljenosti, realno ocenjevati dogajanje v prometu.
Vsak dober voznik ti bo razložil, da ne vozi, kadar se čuti nesposobnega za to, predvsem pa ne absorbirajo omamljajočih sredstev, veliko pred in med vožnjo.
Enostavno omamljenost in promet ne greta z roko v roki, se omamljenost + taxi veliko bolj splačata.
Delo krepa človeka

Thuban ::

gruntfürmich je izjavil:

prekrški se prepozno sankcionirajo ter premalo kontrol je. da bi bila verjetnost velika da bi bil kaznovan ko narediš prekršek, bi se veliko ljudi začelo zavedati pomena držanja pravil. ker slovenčki smo navajeni na trdo roko.
radarji so bili lep poiskus da se slovenčke navadi pravil, ampak se je narod uprl ker pač se ne želimo držati pravil.

ampak ob tem bi pa bilo treba imeti pametna pravila, ne tako kot sedaj ko je kaos. ker če bi vstrajali s kaosom še naprej, bi se folku vtrgalo in bi se še bolj pobijal, ker smo pač totalno spsihirani in živčni.

poleg tega se mora bolj podrobneje raziskati tista 'neprilagojena hitrost' ter alkoholiziranost. sploh pri slednjem je samalkohol manj odvisen za povzročitev nesreče, imho.


ne, to gre z roko v roki. Če si pijan in voziš avto s hitrostjo višjo od 0 voziš z neprilagojeno hitrostjo.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

gruntfürmich ::

gruntfürmich - Države, ki so obdržale smrtno kazen, zaradi tega nimajo čisto nič manj kriminalnih dejanj.

popolnoma nepomembna opazka in napačno sklepanje.

in ne, nisem zagovornik omamljenih voznikov, ampak opozarjam da je to ista kategorija kot neprilagojena hitrost, skratka v teh banalno splošnih kategorijah se skrivajo resnični vzroki za nesreče, ki bi jih bilo treba raziskati če resnično želimo izboljšati varnost na cestah.

isto lahko rečemo da alkohol botruje družinskemu nasilju. čeprav se na prvi pogled zdi to res, pa lahko pomislimo da na stotine miljonov ljudi po vsem svetu ovrže to trditev, ker se ne pobijajo ko se ga napijejo. pravi vzroki so čisto drugje, alkohol je samo katalizator in nikakor vzrok. in vzroke je treba odpravljati.

isto je z vozniki; velika večina se jih pijana srečno pripelje do doma, le majhen del jih povzroči prometno nesrečo. zakaj je tako pa je druga zadeva.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

issak ::

M-XXXX je izjavil:

Kazni bi povečal edino za alkoholizirane voznike, toda ne v smislu denarne višine, ampak v strožjem odvzemu dovoljenja.

Ja ker že zdaj niso bizarno visoke? 0.24 je dovoljeno, 0.25 je 600€. Če to ni bizarnost potem pa tudi ne vem kaj.


To je premalo. Moj sošolec iz srednje šole je 'preračunal', da se mu ne splača delat izpita za avto, ker itak vedno vozi pijan, in je ceneje plačati kazen kot pa iti še enkrat delat izpit. Pri nas je problem predvsem v splošnem sprejetju alkoholizma, to je nekaj čisto normalnega pri nas, čudno je bolj če nekdo ne pije, in prepričati nekoga da ne boš pil ker voziš, je skoraj misija nemogoče. Niso vsi taki, ampak veliko jih pa je. Tako da dokler se ne spremeni Slovenska mentaliteta glede alkohola so lahko kazni tisoče evrov pa ne bo nič pomagalo.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

Invictus ::

BigWhale je izjavil:


Podvprasanje, ce nekoga, ki je prekoracil dovoljeno hitrost, vrze ven iz ovinka, ker je imel zanic gume ampak bi z istimi gumami ob upostevanju omejitve ovinek zvozil brez posledic, kaj je zdaj vzrok nesrece? Zanic gume al neprilagojena hitrost? :)

Rezultat bo neprilagojena hitrost. Na gume bodo pozabili.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

blabla80 ::

Podpišem se pod te točke:

prox je izjavil:

Kaj vse je narobe?
+Kultura
+Ceste so v kur(*)i
+Kazni so previsoke
+Ljudem se mudi(vedno bolj)
+Slaba signalizacija(vožnja v napačno smer, slabo podučeni ljudje, veliko semaforjev za brezveze)
+Policija raje lovi tiste z 1g trave ali jointom v roki, kot pa pijance in tajnice na telefonih v avtih - easy money
+Divjaki in pijanci na cesti so še vedno na cesti (veze in poznanstva na sodiščih, pri policajih...)
+Neumni zakoni
______________________________________
=situacija danes

Naj uredijo sistem za kazni. Npr. kazen bi se podvojila s številom prekrškov: 5EUR, 10EUR, 20EUR, 40EUR.... Čez čas (odvisno od "pridnosti" voznika) pa bi se te kazni razpolovile in postopoma prehajale nazaj na 0, če ni storjenega prekrška v nekem obdobju.
Ni šans, da nebi mogli ob vsej tej tehnologiji, ki jo imamo danes spravit vsaj promet v red.
Pustijo pa naj male prekrškarje (ne pripet pas, počasna vožnja, prekoračitev za npr. 5km/h...) oz. jih naj vsaj opozorijo. Če se pa ti prekrški nadaljujejo pa dalje.


Moja izkušnja iz nemčije (kjer živim):
Zunaj naselja je omejitev 100 km, jaz sem vozil 146 km, kar bi v sloveniji bilo skoraj odvzem vozniške (če bi vozil 150km/h).
V nemčiji sem dobil kazen cca 250 eur + 1 mesec odvzem vozniške. Če primerjamo denarne kazni je bilo to v nemčiji cenejše kot bi me kaj takega stalo v sloveniji (afaik: 1.000 EUR + 9 kazenskih točk)

Moram povedat da mi je ta 1 mesec brez vozniške dal za razmišljat ... kakšna "jeba" je ko si za vse (prevoz v službo, itd.) odvisen od drugih. Sedaj dejansko pazim da tudi zunaj naselja ne vozim več prehitro (znotraj naselij že od nekdaj nisem nikdar pretiraval z hitrostjo).

V Sloveniji je pri takih primerih takoj "totalen" odvzem vozniške, potem pa pač nekateri vozijo brez vozniške. Morda bi bilo treba tudi v sloveniji uvesti ta začesen, 1 mesečni odvzem vozniške pri tistih ki presegajo omejitev za 30-50 km/h, 50km+ pa potem takojšen odvzem (kot je že sedaj).

Samo višanje zneska kazni ne prinese nič. Potrebno je delati na mentaliteti - dati ljudem za mislit, vgojiti boljšo kulturo voznikov - to pa se začne doma, pri starših ki morajo biti vzgled otrokom, to mora biti v avtošoli, to mora biti v medijih. To ni nekaj kar bi lahko naredili iz danes na jutri, to je nekaj kjer so rezultati vidni šele čez nekaj let, a takrat (hopefully) dolgoročno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blabla80 ()

gruntfürmich ::

blabla80 je izjavil:

Samo višanje zneska kazni ne prinese nič.

to je v strokovnih krogih že dolgo znano. ampak slovensko ministrstvo to pač ni.
da si takoj kaznovan za napako je najbolj učinkovito, ne pa da si morda kaznovan enkrat nekoč, in globa pride čez kake pol leta...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

solatko ::

Pri vsaki napaki je najbolj vzgojno takojšnje kaznovanje, pa če prav je to samo opozorilo, vse kar je po določenem času, vzgojnega učinka nima, je pa dobro za državno blagajno.

Morda pa država hoče, da se ne poboljšamo, saj je to stalni vir, ki bi usahnil, če bi ga nehali srati, piti, kaditi, kršiti JRM in naenkrat vsi postali zdravi, vzorni, pridni državljani.
Delo krepa človeka

WarpedGone ::

V Sloveniji je pri takih primerih takoj "totalen" odvzem vozniške, potem pa pač nekateri vozijo brez vozniške. Morda bi bilo treba tudi v sloveniji uvesti ta začesen, 1 mesečni odvzem vozniške pri tistih ki presegajo omejitev za 30-50 km/h, 50km+ pa potem takojšen odvzem (kot je že sedaj).

Včasih je tako že bilo ampak je inteligenca "kazni so preniske" začasen odvzem spremenilo v trajni in ponovno opravljanje izpita.
Vožnja brez izpita je nujna posledica tazga ukrepa ampak taista intelgenca tega skapira ne.

Pri vsaki napaki je najbolj vzgojno takojšnje kaznovanje, pa če prav je to samo opozorilo, vse kar je po določenem času, vzgojnega učinka nima, je pa dobro za državno blagajno

Tega zgoraj omenjena inteligenca skapirala ne bo.
Metek v čelo ob 31 v 30 je ultimativni cilj.

Morda pa država hoče, da se ne poboljšamo, saj je to stalni vir, ki bi usahnil, če bi ga nehali srati, piti, kaditi, kršiti JRM in naenkrat vsi postali zdravi, vzorni, pridni državljani.

Pričakuj kazensko ovadbo zaradi izdaje državne tajnosti.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Invictus je izjavil:

BigWhale je izjavil:


Podvprasanje, ce nekoga, ki je prekoracil dovoljeno hitrost, vrze ven iz ovinka, ker je imel zanic gume ampak bi z istimi gumami ob upostevanju omejitve ovinek zvozil brez posledic, kaj je zdaj vzrok nesrece? Zanic gume al neprilagojena hitrost? :)

Rezultat bo neprilagojena hitrost. Na gume bodo pozabili.


Kar je popolnoma pravilno! Ce imas avto, ki zvozi ovinek po predpisih (z nekaj rezerve, jasno), potem imas tehnicno izpraven avto. Ce prekoracis omejitev, je bila tvoja hitros neprilagojena. To, da imas poleg tega se zanic avto je postranskega pomena.

jericho ::

solatko je izjavil:

Pri vsaki napaki je najbolj vzgojno takojšnje kaznovanje, pa če prav je to samo opozorilo, vse kar je po določenem času, vzgojnega učinka nima, je pa dobro za državno blagajno.

Morda pa država hoče, da se ne poboljšamo, saj je to stalni vir, ki bi usahnil, če bi ga nehali srati, piti, kaditi, kršiti JRM in naenkrat vsi postali zdravi, vzorni, pridni državljani.



Evo točno tole, zadel si v nulo. Mislim, da smo ena redkih držav, ki si fila proračun s kaznimi.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17334127 (28355) bluefish

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48681874 (74574) Gandalfar

Več podobnih tem