» »

prometna nesreca

prometna nesreca

strani: 1 2 »

seba44 ::

Definirajte mi prosim kolono. Če so to 3 vozila lahko postavim svojo hipotezo tudi na prehitevanje 2 vozil.

darkolord ::

kolona vozil so tri ali več vozil, ki vozijo eno za drugim po istem prometnem pasu na takšni medsebojni razdalji vozila, da sta hitrost vožnje in ravnanje voznikov v medsebojni odvisnosti;
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

madog ::

koyotee je izjavil:

imo bi v tem primeru plačal kazen za nepravilno prehitevanje, povzročitelj pa je vseeno prvo vozilo.



v nobenem od naštetih primerov ni kriv voznik ki zavija levo, v kolikor je pred tabo na cesti ima vso pravico da zavije levo po pravilih CPP, v kolikor ga v trenutku pravilnega zavijanja( smerniki ) prehiteva drugo vozilo je vozilo ki prehiteva v kršitvi CPP in s tem 100% povzročitelj nesreče.
Phenom II X4 955 BlackEdition|M4A87TD EVO|OCZ 2x2GB @1333MHz|Sapphire HD5770 OC

BigWhale ::

Go-ahead je izjavil:

Dober voznik bo pred zavijanjem preveril v levem ogledalu ali ga kdo prehiteva, še boljši bo preveril tudi mrtvi kot. Zakaj?

Ker je na cesti vedno prisotnih nekaj norcev ali premalo zbranih voznikov.


Z beznim pogledom v ogledalo bos tezko opazil motorista, ki pridivja za teboj z namenom, da te bo prehitel. Poleg tega, se mrtvi kot preverja kadar zavijas desno in ne levo. Jaz sicer precejkrat preverim mrtvi kot na levi ampak vedno pa ne, niti te tega ne ucijo. No, vsaj mene niso.

Zaradi tega, ker je na cesti toliko norcev treba potemtakem tudi pri zeleni luci pocasi skozi krizisce in vedno preveriti ali je krizisce prazno. To pocnejo res dobri soferji, al kako?

Furbo ::

seba44 je izjavil:

Definirajte mi prosim kolono. Če so to 3 vozila lahko postavim svojo hipotezo tudi na prehitevanje 2 vozil.


Raje ne kaži tako očitno tvoje nepoznavanje prometnih pravil. Kaj si ne boš še izmislil, torej boš tudi ti sam kriv, če se ti nekdo zaleti v bok, ko boš povsem normalno zavijal levo?
Lp,f

T-h-o-r ::

kriv boš tudi, če pelješ naravnost po prednostni cesti, pa te nekdo tresne bočno


:D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

seba44 ::

Furbo je izjavil:

seba44 je izjavil:

Definirajte mi prosim kolono. Če so to 3 vozila lahko postavim svojo hipotezo tudi na prehitevanje 2 vozil.


Raje ne kaži tako očitno tvoje nepoznavanje prometnih pravil. Kaj si ne boš še izmislil, torej boš tudi ti sam kriv, če se ti nekdo zaleti v bok, ko boš povsem normalno zavijal levo?


Če te to vozilo že prehiteva, ko si ti šele nakazal da želiš zavijati in ti zapelješ pred njega in mu zapreš pot, da.

T-h-o-r ::

aja, ker je dovoljeno prehitevat v križišču ane lol
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

seba44 ::

Pa kdo tule govori o kakšnih križiščih? Kjer je tako ali tako prepovedano prehitevati. lol nazaj :P

T-h-o-r ::

ja in kam naj potem nekdo levo zavije, če nima kam zavijat?!?!?!
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

seba44 ::

Ni vsaka dovozna pot že križišče. Na srečo.

BigWhale ::

seba44 je izjavil:


Če te to vozilo že prehiteva, ko si ti šele nakazal da želiš zavijati in ti zapelješ pred njega in mu zapreš pot, da.


Bollocks!

Ce ni krizisce, potem nimas kje pred nikogar zapeljati. Se moras najprej skoraj popolnoma ustaviti, da zavijes levo na dovozno pot. Ce tega oni pred teboj ne vidi, popolnoma vseeno ali si nakazal, da bos zavijal ali ne, je sam kriv. Ce pa nakazes zavijanje, je pa se toliko bolj ocitno, da po levi strani pa mimo tebe res ne bo slo in tisti za teboj bi to moral videti.

Situacija, ki si jo opisal bi se v teoriji lahko zgodila, ce bi motorist prehiteval avto in bi bil ze na levem pasu.

T-h-o-r ::

boli nas za motoriste, ki se gredo dirke po cestah
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

seba44 ::

BigWhale je izjavil:

seba44 je izjavil:


Če te to vozilo že prehiteva, ko si ti šele nakazal da želiš zavijati in ti zapelješ pred njega in mu zapreš pot, da.


Bollocks!

Ce ni krizisce, potem nimas kje pred nikogar zapeljati. Se moras najprej skoraj popolnoma ustaviti, da zavijes levo na dovozno pot. Ce tega oni pred teboj ne vidi, popolnoma vseeno ali si nakazal, da bos zavijal ali ne, je sam kriv. Ce pa nakazes zavijanje, je pa se toliko bolj ocitno, da po levi strani pa mimo tebe res ne bo slo in tisti za teboj bi to moral videti.

Situacija, ki si jo opisal bi se v teoriji lahko zgodila, ce bi motorist prehiteval avto in bi bil ze na levem pasu.


Saj ravno o tem govorim. Če si ti že na levem pasu in prehitevaš se mora vozilo pred tabo najprej prepričati ali lahko varno zavije levo brez da tebi zapre pot. Seveda vam dam za prav, da ne smeš prehitevati vozila, ki je dalo smernik za zavijanje v levo. Če da smernik pravočasno in voziš direktno za njim, s tem ni problemov.

V praksi pa se to največkrat zgodi, ko recimo na ravnici prehitevaš kamion in pred njim vozi še eno vozilo, ki želi zaviti levo. In to vozilo je lahko tudi pravočasno dalo smernik, vendar ga prehitevajoči zaradi kamiona ni videl dokler ni že skoraj vzporedno za njim. Sedaj pa imaš dve možnosti in me prav zanima za katero bi se pametnjakoviči tule odločili. Ali nadaljuješ s prehitevanjem in upaš, da bo zavijajoči preveril stranska ogledala pred manevrom ter ga po potrebi tudi opozoriš s svetlobnim signalom. Ali pa poskušaš prekiniti s prehitevanjem in se ustaviti po možnosti na desnem pasu za njim. Ker pa zaradi zavijanja levo v tem trenutku tudi on že bolj stoji kot ne, je ta manever mnogokrat zelo težko izvesti. Lahko pa seveda ustaviš na levem pasu, daš štiri smernike, spustiš zavijajočega zaviti in ostaneš stoječa ovira (kot se je nekdo pred mano slikovito izrazil). Dokler se vsi zmenijo kaj narediti bo verjetno že nekdo prišel nasproti.

p.s. Sam sploh ne vozim motorja, se mi je pa že to zgodilo v avtu. Če bi bil z motorjem, verjamem da bi prehitel celo kolono preden bi prvi sploh uspel zamenjati pas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: seba44 ()

Messiah ::

Kaj pa opcija 3: Nikogar ne prehitevaš tam kjer ni dovoljeno in držiš varnostno razdaljo?
P5N32-E SLI PLUS, C2D E6600@3,6
4GB DDR2, GTX480 + 8800GTX Physx

BigWhale ::

seba44 je izjavil:

Saj ravno o tem govorim. Če si ti že na levem pasu in prehitevaš se mora vozilo pred tabo najprej prepričati ali lahko varno zavije levo brez da tebi zapre pot. Seveda vam dam za prav, da ne smeš prehitevati vozila, ki je dalo smernik za zavijanje v levo. Če da smernik pravočasno in voziš direktno za njim, s tem ni problemov.


Ce si zacel prehitevati takrat, ko je oni pred tabo vozil normalno hitro, potem prekleto dolgo prehitevas in verjetno gledas v zrak, ce ne vidis, da nenadoma zmanjsa hitrost in se odloci zavijati na levo.

Ce ga pa zacnes prehitevati takrat, ko vozilo ze prakticno stoji na cesti je pa to narobe. Prvic zaradi tega, ker ne ves cemu se ustavlja in v primeru da nima smernika, ne ves v katero smer bo zavil, ce sploh bo. Ce pa ima prizgan smernik, ga pa prehitis po tisti strani kamor ne bo zavijal.

Vozil, ki se kar nenadoma ustavijo pac ne prehitevas kar tako brezglavo. Tudi tistih ne, ki stojijo na cesti.

seba44 je izjavil:

V praksi pa se to največkrat zgodi, ko recimo na ravnici prehitevaš kamion in pred njim vozi še eno vozilo, ki želi zaviti levo. In to vozilo je lahko tudi pravočasno dalo smernik, vendar ga prehitevajoči zaradi kamiona ni videl dokler ni že skoraj vzporedno za njim. Sedaj pa imaš dve možnosti in me prav zanima za katero bi se pametnjakoviči tule odločili. Ali nadaljuješ s prehitevanjem in upaš, da bo zavijajoči preveril stranska ogledala pred manevrom ter ga po potrebi tudi opozoriš s svetlobnim signalom. Ali pa poskušaš prekiniti s prehitevanjem in se ustaviti po možnosti na desnem pasu za njim. Ker pa zaradi zavijanja levo v tem trenutku tudi on že bolj stoji kot ne, je ta manever mnogokrat zelo težko izvesti. Lahko pa seveda ustaviš na levem pasu, daš štiri smernike, spustiš zavijajočega zaviti in ostaneš stoječa ovira (kot se je nekdo pred mano slikovito izrazil). Dokler se vsi zmenijo kaj narediti bo verjetno že nekdo prišel nasproti.


Meh! A kamion pa takrat ni zaviral, ko je pred seboj videl nekoga, ki ima namen zaviti levo? Spet pades v kategorijo 'a tale pred menoj bremz s kaksnim razlogom?'. Za prehitevanje se odlocis takrat, ko poznas situacijo na cesti. Ce imas pred seboj kamion in ne vidis nic naprej, pac ne prehitevas dokler se ti vsaj priblizno ne sanja kaj se dogaja pred teboj.

Go-ahead ::

BigWhale je izjavil:

Z beznim pogledom v ogledalo bos tezko opazil motorista, ki pridivja za teboj z namenom, da te bo prehitel. Poleg tega, se mrtvi kot preverja kadar zavijas desno in ne levo. Jaz sicer precejkrat preverim mrtvi kot na levi ampak vedno pa ne, niti te tega ne ucijo. No, vsaj mene niso.

Zaradi tega, ker je na cesti toliko norcev treba potemtakem tudi pri zeleni luci pocasi skozi krizisce in vedno preveriti ali je krizisce prazno. To pocnejo res dobri soferji, al kako?


Z bežnim pogledom res težko.

Zame dobri šoferji vedno skušajo preprečiti nesrečo, tudi nesreče zaradi norcev. In res, tudi ko greš skozi križišče pri zeleni luči je pametno preverit da ti ne bo nobeden prekrižal poti. Zakaj?

Ker se nekateri gredo rusko ruleto. Kaj je to? Pri rdeči luči kar najhitreje zapelješ skozi križišče (običajno ponoči). Videl na lastne oči!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Go-ahead ()

Lakotnik29 ::

Temu se reče defenzivna vožnja in je nekaj kar je 99% slovencem španska vas. Šteje samo kdo ima prednost in kako lahko čim bolj zajebem ostale udeležence v prometu.

Lep primer tega problema z prehitevanjem je od Pijave gorice proti Turjaku. Tam je ena lepa ravnica, ki pa ima tri dovoze levo, ki so tudi precej uporabljani. Nič koliko primerov je ko da nekdo smernik in začne zmanjševat hittrost. dva trije za njim enako, potem se pa najde budala, ki začne kolono prehitevat. To, da je prehiteavnje tam prepovedano nikogar ne gane.

Moj star oče je bil inštruktor in je vsakomu vedno povedal, da je na žalah nagrobni kamen na katerem piše Tukaj počiva ta, ki je imel prednost.

Zato ja, tudi, ko zavijam levo preverim mrtvi kot (sploh če zavijam z mesta, oziroma z majhno hitrostjo na regionalni cesti), pa ne zato ker so me tako učili ampak ker nimam želje kasirat lokalnega Schumaherja v avto.

Pri zavijanju levo ima prednost tisti, ki prej nakaže namero. Med civiliziranimi šoferji to pomeni, da ostali udeleženci prilagodijo hitrost,da lahko manev izpelješ. V sloveniji pa se to prevede dajmo po gasu, ker nekdo spredaj nekaj muti.

Zgodovina sprememb…

seba44 ::

Messiah je izjavil:

Kaj pa opcija 3: Nikogar ne prehitevaš tam kjer ni dovoljeno in držiš varnostno razdaljo?


Kje piše, da ne smem prehitevati na ravnici s prekinjeno črto?

Kamion vozi 70 km/h in nič ne zavira. Ti ga prehitevaš z 90 km/h, lahko si sami izračunate koliko časa potrebuješ. In tudi niso vsi odcepi takšni, da bi se moral prej ustaviti preden lahko zaviješ. Imamo kar precej Y odcepov, kjer ljudje zavijajo z 50 km/h in tam se take situacije kar pogosto dogajajo. Sedaj itak že preventivno tam ne prehitevam več, ampak kje za vraga piše da ne smem?

Ah pa saj sploh ne vem zakaj se trudim. Rad bi samo opozoril vas 'izkušene voznike', da je dobro pred vsakim manevrom preveriti vzvratna ogledala. Upam da vam ne bo pisalo na nagrobnikih 'Imel je prednost'.

BigWhale ::

Go-ahead je izjavil:

Zame dobri šoferji vedno skušajo preprečiti nesrečo, tudi nesreče zaradi norcev. In res, tudi ko greš skozi križišče pri zeleni luči je pametno preverit da ti ne bo nobeden prekrižal poti. Zakaj?

Ker se nekateri gredo rusko ruleto. Kaj je to? Pri rdeči luči kar najhitreje zapelješ skozi križišče (običajno ponoči). Videl na lastne oči!


Torej, ko prides do kriticne tocke upocasnis oziroma ustavis, ce je nepregledno krizisce, pogledas levo - desno - levo in potem zapeljes skozi krizisce?
...
Da ne bo pomote, nikjer ne pravim, da preverjanje mrtvega kota in levega ogledala pri zavijanju levo ni smiselno in se tega ne bi smelo poceti in da je neumno. Dalec od tega. Gre za to, da se taka stvar ne steje (verjetno, ne vem kaksna je sodna praksa) v odgovornost v nesreci. Tako kot se ne steje tvoja odgovornost, ce si sel skozi krizisce pri zeleni luci, nekdo je pa peljal skozi rdeco in se zaletel vate.

Go-ahead ::

BigWhale je izjavil:



Torej, ko prides do kriticne tocke upocasnis oziroma ustavis, ce je nepregledno krizisce, pogledas levo - desno - levo in potem zapeljes skozi krizisce?
...
Da ne bo pomote, nikjer ne pravim, da preverjanje mrtvega kota in levega ogledala pri zavijanju levo ni smiselno in se tega ne bi smelo poceti in da je neumno. Dalec od tega. Gre za to, da se taka stvar ne steje (verjetno, ne vem kaksna je sodna praksa) v odgovornost v nesreci. Tako kot se ne steje tvoja odgovornost, ce si sel skozi krizisce pri zeleni luci, nekdo je pa peljal skozi rdeco in se zaletel vate.


Malo pretiravaš!


Eno je odgovornost, drugo je pa invalidnost.

Nisem še videl nagrobnika z napisom "Imel je prednost" sem pa imel priložnost opazovat zdravljenje vsaj treh motoristov, ki so imeli prednost (polomljena zapestja, stegnenica, ključnica, medenica,..)Po takih prizorih te ne zanima več odgovornost, ampak kako preprečit take prizore.

Truga ::

seba44 je izjavil:

Kamion vozi 70 km/h in nič ne zavira. Ti ga prehitevaš z 90 km/h, lahko si sami izračunate koliko časa potrebuješ.
Potrebujes 3-5 sekund pri taki razliki, odvisno od velikosti tovornjaka. Ce je pred tabo voznik ki uspe v 3-5 sekundah ustavit in zavit v levo s tovornjakom za sabo... Pa nima to nobene veze:

1. Tovornjak se drzi varnostne razdalje, kar pomeni da je precej dalec za tipom ki zavija. Imas prostora za manevriranje kolikor hoces.
2. Ce se tovornjak ne drzi varnostne razdalje bos oba prehitel precej preden bo onemu ki hoce zavit uspelo upocasnit do primerne hitrosti.
3. Opazis da tovornjak zavira, in se za njim ustavis. Karkoli drugega v tem primeru je napaka.

Odcepi vecji od dovozov (se pravi tudi Y) na cestah pa so po mojih izkusnjah VEDNO odznaceni z znakom za odcep. Ce tam prehitevas si spet kriv sam, ker je na kriziscih prehitevanje prepovedano.

ĹĄernk ::

zanimivo, da 30. člen ZVCP glede na to temo sploh ne velja.


(1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.


tega res nihče ne pozna? če so odcepi moraš pričakovati, da lahko nekdo zavija nanj.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Furbo ::

seba44 je izjavil:

Furbo je izjavil:

seba44 je izjavil:

Definirajte mi prosim kolono. Če so to 3 vozila lahko postavim svojo hipotezo tudi na prehitevanje 2 vozil.


Raje ne kaži tako očitno tvoje nepoznavanje prometnih pravil. Kaj si ne boš še izmislil, torej boš tudi ti sam kriv, če se ti nekdo zaleti v bok, ko boš povsem normalno zavijal levo?


Če te to vozilo že prehiteva, ko si ti šele nakazal da želiš zavijati in ti zapelješ pred njega in mu zapreš pot, da.


Po tej logiki, bi motorist o katerem teče beseda normalno prehitel stoječe vozilo, ne pa da se mu je zaletel v rit. Očitno ni prehiteval, ampak vozil neprilagojeno hitro.
Lp,f

Messiah ::

Nakaže se pred zavijanjem(torej tudi zaviranjem)
P5N32-E SLI PLUS, C2D E6600@3,6
4GB DDR2, GTX480 + 8800GTX Physx

BigWhale ::

Go-ahead je izjavil:

Malo pretiravaš!
Eno je odgovornost, drugo je pa invalidnost.


Ne, ne pretiravam. Ce v semaforiziranem kriziscu preverjas, ce je krizisce v resnici prazno in sicer tako, da je voznja skozi krizisce se vedno varna in da lahko ustavis, ce se najde kak norec, ki bi pripeljal skozi rdeco, potem delas nekaj narobe. Tega se v nekaterih primerih enostavno ne da brez ustavljanja preden zapeljes v krizisce.

V prometu se MORAS zanasati na to, da vsi vozijo po predpisih, ce se ne, potem je skozi vsa krizisca vozis tako, kot da bi bil pred STOP znakom in pred vsakim zavijanjem, ne glede na tvojo pozicijo preveris se vse okrog sebe. In to temeljito.

Ker VEDNO se bo nasel en norec, ki bo vozil tako kot ne bi smel.

In defenzivna voznja ne pomeni, da se bos vedno postavil v vlogo tistega, ki nima prednosti. Defenzivno je to, da nekoga, ki si jemlje prednost spustis naprej, ce ga ze opazis, in ne rines naprej za vsako ceno.

Sicer pa, govora je bilo o odgovornosti in krivdi motorista oziroma tistega pred njim.

Nagi Bator ::

Ko berem "razmisljanja" in prilagajanje CPP lastnemu nacinu voznje v taksnih temah,
me rata strah it na cesto, ceprav vozim brez nesrece ze skoraj 20 let. (Trkam ob les!)
In vidim, da nisem edini, ki je v zadnjem casu zacel prakticirat to, o cemur govori BigWhale.

Lakotnik29 ::

Defenzivna vožnja nikar ni to, da ustaviš pri zeleni luči. ampak to, da tudi ko pelješ skozi zeleno luč spremljaš promet in če vidiš nekoga, ki je zapeljal v rdečo/ostal v križišču ne pelješ dalje kot, da se te to ne tiče. Defenzivna vožnja je to, da pri združevanju pasov ne voziš dva centimetra za vozilom pred sabo in samo gledaš,da se ne bo kdo vključil v promet pred tebe. Defenzivna vožnja je to, da ko zavijaš levo pogledaš v vzratno ogledalo, da se kak optimist ni lotil prehitevanja.

Enako je pri prehitevanju. Recimo da potegneš levo mimo kamijona ki vozi 70 in zagledaš pred njim vozilo, ki ima prižgan levi smernik. V takem primeru ravnaš enako kot če bi zagleda avto na nasprotnem pasu: ne prehitiš in se vrneš na svoj pas.

Glede motorista pa mislim, da smo razčistili. Slabo je ocenil situacijo, pripeljal prehitro in končalo se je s trčenjem. Kot kaže na srečo ni bilo nikomur nič hudega.

imagodei ::

> "Nisem še videl nagrobnika z napisom "Imel je prednost" sem pa imel priložnost opazovat zdravljenje vsaj treh motoristov, ki so imeli prednost (polomljena zapestja, stegnenica, ključnica, medenica,..)Po takih prizorih te ne zanima več odgovornost, ampak kako preprečit take prizore."

Hm, tako, da bi se motoristi zavedli, da so šibkejši udeleženci prometa kot avtomobilisti, čeprav sedijo na projektilih? In bi P R E D V I D E V A L I, da jih lahko vozniki spregledajo, četudi vozijo po omejitvah in absolutno pravilno, kaj šele, če kršijo CPP?

Ogromno situacij se reši z defenzivno vožnjo in predvidevanjem. Npr., spustiš gas in nogo na zavoro, če si v situaciji, ko predvidevaš, da bi lahko kdo od ostalih udeležencev naredil napako. Ko se pelješ mimo šole, kjer so talne označbe in omejitev 40 dosledno upoštevaš pravila. Če pelješ po ulici, kjer so dovozi do hiš in okoli ceste vidiš otroke, ki se igrajo, ob enem pa so ob cesti parkirani avtomobili, ki zakrivajo pogled, zmanjšaš hitrost. Na avtocesti, ko voziš po prehitevalnem pasu in greš prehitevat nekoga, ki se tudi ravno bliža počasi vozečemu vozilu pred sabo, se prepričaš, da te je opazil v vzvratnem ogledalu.

V 9999 primerih od 10.000 bo to brez potrebe in te bo zgolj oviralo, ti bo šlo na jetra. Jeba je, ker je za umret dosti samo 1x... Predvidevanje, defenzivna vožnja in zavedanje, da kljub balističnim raketam med nogami niso nadmočni, pa bodo motoristi dlje časa med nami.
- Hoc est qui sumus -

darkolord ::

V prometu se MORAS zanasati na to, da vsi vozijo po predpisih, ce se ne, potem je skozi vsa krizisca vozis tako, kot da bi bil pred STOP znakom in pred vsakim zavijanjem, ne glede na tvojo pozicijo preveris se vse okrog sebe. In to temeljito.
Ne ni čist tko. Če bi se namreč VEDNO zanašal na to, potem bi se mimogrede ene vsaj trikrat dnevno počil v koga, ki predpisov ne spoštuje.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Lakotnik29 ::

V prometu UPAŠ, da vsi spoštujejo prometne predpise in PRIČAKUJEŠ, da jih ne.

T-h-o-r ::

a ti pri vsaki zeleni ustaviš in gledaš, če slučajno kdo ne spoštuje in piči prek rdeče? na vsaki prednosti ustaviš in pogledaš, če slučajno kdo ne upošteva stop znaka?
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Mavrik ::

Pa kdo kaj govori o ustavljanju? Dajte mu nehat podtikat izjav.
The truth is rarely pure and never simple.

imagodei ::

T-h-o-r je izjavil:

a ti pri vsaki zeleni ustaviš in gledaš, če slučajno kdo ne spoštuje in piči prek rdeče? na vsaki prednosti ustaviš in pogledaš, če slučajno kdo ne upošteva stop znaka?

Pri vsaki ne, je pa blizu kraja, kjer prebivam, en zelo "hiter" semafor, ki rad zamenja luči tudi po 3-4x na minuto. Tam se redno dogajajo prometne nesreče.

Če to veš, tam skozi pelješ točno tako - ko se pelješ proti križišču in ti semafor (zaradi sproženega senzorja) preklopi na zeleno, tik preden zapelješ v križišče zmanjšaš hitrost in se prepričaš, da ni na pravokotnih krakih križišča še kak "idiot", ki "lovi rumeno".

In take izkušnje bo dober šofer uporabil tudi na drugih križiščih, kjer se sicer vozi redkeje, pa semaforji delujejo na enak princip.
- Hoc est qui sumus -

Lakotnik29 ::

To da pričakuješ, da lahko kdo krši prometne rpedpise ne pomeni, da jih kršiš tudi sam. Ustavitev pri zeleni bi to namreč bila.

Pomeni pa to, da ne peljem skozi križišče kot pav samo zato ker gori zelena luč. Ampak pogledaš kaj se dogaja na neprednostnih cestah in računaš na to, da lahko zaviraš če bo potrebno.

Žal večina v zeleno pelje kot da vozijo vlak, pri tem klepetajo po telefonu in se čudijo ko nabijaje nekoga, ki je evidentno zapeljal v rdečo skupaj z ostalo kolono, ki je zavijala levo. (To se je zgodilo danes zjutraj, ko sem šel v službo). Kriv je seveda tisti ti je zapeljal v rdečo. Ampak če bi gospod namesto s telefon se ukvarjal z okolico bi lahko preprečil dva razbita avtomobila in zastoje ob 8h ko je največ prometa.

amigo_no1 ::

ri vsaki ne, je pa blizu kraja, kjer prebivam, en zelo "hiter" semafor, ki rad zamenja luči tudi po 3-4x na minuto.

Kje se da videti semafor na speedu ? Si že pobaral upravljavca o tem ?

kmetek ::

Lakotnik29: včeraj LJ obvoznica, baba na gsmu, hop iz levega pasu na izhod, in to brez smernika...jaz samo 8-O...aja zig zag.
Se pa strinjam s tvojo zgornjo trditvijo, sploh v naši balkanski cestni kulturi. In nič se ne popravlja, prav nasprotno imamo več mrtvih kot lani isti čas. Le čemu?

Messiah ::

Preveč švedov :D Ne res so šoferji nekulturni, sploh ob prometnih konicah, ko ti pri izhodu iz dovoza nihče ne odstopi prednosti. Pravtako je prava redkost, da avtomobil na prehodu za pešce ustavi, če slednji ne ''izsili'' prednosti(ali pa ce so policisti v blizini). Nekulturni znajo biti tudi pešci, ki skačejo čez cesto, kot na divjem zahodu.
P5N32-E SLI PLUS, C2D E6600@3,6
4GB DDR2, GTX480 + 8800GTX Physx

Lakotnik29 ::

Gre pač zato, da smo slovenski vsakomur in za vse zavistni in smo pri tem še škodoželni.

Tipična logika:

Ne bom dovolil, da se vključi, saj ne da bom zato kaj hitrejši ampak pred mano pa ne bo!

Mogoče ne morem križišča prevozit, ampak gori zelena in grem pač noter, važno, da sem v križišču potem se bom že zrinil.

Kar naj mi budala vozi za ritjo po teh ovinkih, sam da se zravna pa bom pohodil gas, pa da vidim če me bo prehitel.

...
strani: 1 2 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Motoristi!?

Oddelek: Loža
382779 (1597) Nejc Pintar
»

V Kranju 3 mrtvi? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
46730760 (15497) kmetek
»

Prometna nesreča - oderuška odškodnina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
755977 (5974) BlackHole
»

Vezava Luči [Suzuki GSX-R600]

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
303225 (2804) BluPhenix
»

Prometna nesreca-vase mnenje (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
714794 (3201) Matev

Več podobnih tem