» »

F1 - sezona 2005

F1 - sezona 2005

««
9 / 52
»»

Daedalus ::

>Dej, pebi, ne se kregat pa pametovat kera moštva so kje, pa kok so vozniki sposobni... ko nobeden od nas nima pojma o teh stvareh.

Govori zase;)

Drugače pa vsak nadarjen dirkač, ki bo imel dovolj časa konkurenčen avto, lahko ponovi MS-jeve dosežke. Samo takšne situacije so zelo redke, tako da kmalu ni pričakovat ponovitve.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

OwcA ::

Nekateri ste prav patetični. Nič ne de, rdeče odgovore dobite neglede na to za koga navijate.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Tero ::

Osebno mislim da še Ferrari ni pokazal svoje prave moči. In mislim da bo letos Šumi spet prvak.;)
Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tero ()

TribesMan ::

Hehe... pravite da Ferrariju manjka vzdrzljivost... Jest sem pa mnenja da je sama performansa avta vecji problem... MS je bil na mehkih gumah, ki tudi v najboljsem moznem primeru nebi zdrzale cele dirke, in je lahko vozil vstric z najboljsimi... dokler je pac trajalo... sam racunajte da mehkejse gume izboljsajo rezultat za kar nekaj desetink... Moje skromno mnenje je da bi MS ob uporabi trdih gum na kvalifikacijah pristal nekje v okolici 10. mesta... Se je prednost mehkih gum prav opazila na danasnjem jutranjem treningu, ko je bila steza se malo hladnejsa...
Sploh pa se zavedajte necesa, zanesljivost in zmogljivost sta v F1 mocno povezana. Če je zmogljivost dobra, lahko furas avto manj agresivno, in bos brez vsakih tehnicnih tezav pripeljal do konca (tko kot je to delal Ferrari zadnjih nekaj let), če pa zmogljivost ni tam kjer bisi zeleli, potem pa se marsikdo rad odloči da bo malo "navil" mašino ali kaj podobnega... in potem pokajo motorji, crkujejo menjalniki in sklopke, odpadajo kolesa itd...

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Alexius Heristalski ::

Po dirki v Maleziji so nekateri dejali, da Ferrarijevci znajo samo čez gume pizdit, ko jim ne gre. Ampak zdaj je jasno, da so za polomijo v dobršni meri krive tudi gume. Dva različna avta, isti simptomi: od začetka še nekako gre (MS in RB sta se dobro držala, slednji se je prebil zelo visoko glede na izhodišče), potem pa gume popustijo. No, MS-ju se to ni zgodilo, ker je že prej odstopil zaradi okvare. Drugi del neuspeha gre na rovaš nevdržljivosti, kar pa je lahko zaradi premajhne preizkušenosti novega dirkalnika ali pa so hoteli iz njega iztisniti preveč. Možno tudi oboje. Skratka, pri Ferrariju so se letos pošteno zaplezali. Preostane jim le še, da se vržejo na testiranja ...
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

CHAOS ::

Novi avto je definitvno pokazal potencial za formo kot jo od rdecih pricakujemo. Na sreco sledi 3 tedenski premor in upam, da bodo uspeli v tem casu najti kaksne odgovore na probleme, ki jih imajo. Bridgestone nosi kar velik del krivde za slabo formo in cas je da se malo prebudijo. V Imoli se imajo sanse, da se vrnejo na pot do prestola. V primeru, da jim se enkrat spodleti pa se lahko kar zacnejo ozirati proti naslednji sezoni, kot je to lansko leto naredil prav renault.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: CHAOS ()

Daedalus ::

Ja ja, samo je treba računat tud na to, da Michelin in ostala moštva ne bojo glih spali>:D Se pa lahko zgodi, da bojo dirke v Evropi potekale rahlo drugače - temperatur na 30 stopinj itak ni za pričakovat, tam se pa Ferraristone boljše znajde. Ampak, kot sem že rekel - drugi bojo tudi razvijali - McLaren je za Imolo že napovedal novosti.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

jest bi prej stavu na to da ferrari tepejo izključno gume. še več. še predelava lanskega avtomobila je čist konkurenčna. na polno so pa zajebal pr gumah, sam problem nastane ker nočjo tega priznat. Gume so verjetno največji šodr kar so jih kdaj naredil, kako dugače si lahko razložim dejstvo, da je RB v prvi polovici dirke prišel iz 20 na 6 mesto, potem pa v zadnjih 10 krogih peljal 4 ! sekunde počasneje na krog! (ja na en krog 4 sekunde počasneje). To je sramota za ferrari in privočim jim. Še bolj zato, ker tega ne bodo priznali (no po drugi strani je spet res, da so z B osvojili 6 (al 5) naslovov). Ampak prav jim je :)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Daedalus ::

Ah, daj no... F2004M je žrl zadnje gume in je bil na splošno v Maleziji hudo prepočasen...Že to, da je Šumi z novim dirkalnikom prišel na 2. mesto v kvalifikacijah v težjih pogojih v Bahraimu, je dokaz, kako je bil stari avto daleč prepočasen. Če ne bi bil, ne bi hiteli z novim. Drug problem so pa seveda gume - ki očitno v ekstremnih pogojih ne zdržijo celotne dirke...mogoče polovico, več pa ne. Niso pa izključno gume problem pri Ferrariju.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Alexius Heristalski ::

Že to, da je na koncu dirke Villeneuve vozil okoli 4s na krog hitreje od Barrichella, dosti pove. Upam si trditi, da zaradi gum. Lahko bi ga celo prehitel, če se ne bi preveč ukvarjal sam s sabo.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Super Sonic ::

" F2004M je žrl zadnje gume in je bil na splošno v Maleziji hudo prepočasen."

In kaj je bilo danes toliko bolj facinatnega pri Ferrariju? Boljši so bili na treningu, ok nč ne rečem (čeprav bi se dal diskutirat zato ker letošnji model dirkalnika še ni nared), ampak na tekmi bi Šumi popušil tko kot je v Maleziji, torej zame niso naredil nobenga koraka naprej.

To je bolj pesek v oči za medije. Dejstvo je da ferrari brani Bridgestone na polno (za kar se kaže kvečjemu za dobrega poslovnega partnerja), čeprav jim je jasno da če tudi je dirkalnik sekundo na krog hitrejši od lanskega, to še ne pomeni, da bodo zmagovali, ne bi pa smelo to pomeniti zaostanka 4 sekund na krog za renojem.
Halo?
jest bi Bridgestone odpiku že par sezon nazaj (tako kot so jih vsi vodilni), ampak Ferrari je krompir in pač jim je ratal nekak.
Sicer pa zakaj misliš da je šel Sauber na Michelin?
Zarad lepšga sigurn da ne...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Daedalus ::

Halo?

Ferrari je ostal pri Bridgestonu, ker jim je le ta izdeloval gume, posebej prirejene njihovi šasiji. Kar je bila tudi velika prednost Ferrarija v preteklosti. Zdaj pa majo težave, ja - zaradi spremembe pravil. Če bi ostali na prejšnjem - gum na dirki, kolko češ, ne bi Ferrari mel takšnih težav. Ampak, niso samo gume krive - F2004M je bil počasen, v Avstraliji so Barikela rešile nizke temparature, ki niso žrle gum. V Maleziji - počasen dirkalnik in slabe gume. Bahrain - slabe gume in nezanesljiv dirkalnik. Si upa kdo trdit, da so za Ferrarijeve neuspehe krive zgolj gume? Očitno jim ne gre vse po planu in faktorjev je tu več.
Sauber je prešaltal na Michelin, ker so pričakovali, da bojo kaj pridobili. Tako kot BAR lansko leto. Ampak problem Sauberja je, da uporabljajo od Ferrarija podedovano konstrukcijo dirkalnika, ki mu Michelinke očitno ne ostrezajo najbol. Vsaj zaenkrat ne.
Kaj je bilo fascinantnega? To, da je Šumaher do okvare na dirkalniku sledil Alonsu - in tako dokazal, da je treba z njimi računat. Seveda bojo mogli prej poštimat dirkalnik in gume (ki biti biso tako slabe pri nižjih temparaturah - Avstralija), ampak tud Renaultu letos ne bo lahko.

Btw - baje je Barchello na koncu vozil z odsotnjostjo nekaj prestav... Kar se je lepo videlo pri pospeševanju - iz ovinka je še šlo, po ravnini pa nič več... Itak je imel uničen menjalnik - tud novega je sesul, pol so mu pa zakrpanega starega namestili. Tako da niso (spet) ble zgolj gume tu.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Gundolf ::

Od kod ti to jemlješ Daedalus? Nikjer nisem zasledil podatka da bi Barichellu nagajal menjalnik med dirko. Kolikor vem so mu ga zakrpali le za kvalifikacije, med dirko je imel novega. In kakor sem jaz videl je šlo po ravnem čisto v redu, v ovinkih so ga vsi prehitevali.

Mislim da Ferrariju letos ne bo lahko. Sicer se bo pobral v nekaj dirkah ampak mu bo Renault medtem ze ušel. Lletos mislim da Renault in Alonso sploh nimata več konkurence. Bi jim morala iti forma strmo navzdol da bi zasrali letošnji naslov. Morda je to res prezgodaj trditi po treh dirkah ampak se mi zdi da so imeli pri vseh zmagah še kar nekaj rezerve. Tako da držim pesti za Renault letos, da stresejo Ferrari s stolčka.

G-Force ::

No ja, vsaj v nečem se vsi strinjamo - Ferrari je v *****!:D

Pa saj ne, da jim privoščim, čeprav jim, ampak naj se zdaj izkažejo, ko so bili lani tolk glasni, da nova pravila pa njih že ne bojo vrgla s prestola, prepotentneži prepotentni!

Na koncu pa sploh ni tolk važno kaj jih muči, gume, menjalniki, ipd. - ampak to, da imajo veliko problemov. Veliko preveč, za moje pojme.

In če Renaultu (Alonsu) uspe še kaka dirka v Evropi...se bojim, da bo Ferrari zamudil letošnji vlak. Po Imoli bo že marsikaj bolj jasno...

"Par krogov za Alonsom še ne prinese naslova sv. prvaka!"

Pa pustimo ta rdeče, gremo k Toyoti...mislite, da je Briatoriju žal Trullija? Fant vozi Toyoto kot nor...res zavidanja vredno zadnji dve dirki! Še en dokaz več, da priimek Šumaher ne pomeni dobrega dirkanja je pa Ralf, prav hudo ga Trulli pere...:)

BMW je razočaranje prvenstva zame, fuj in fej. Brez komentarja.

McLaren se prebuja, čeprav se vidi, da jih nekaj še muči...niso še konkurentni za zmago.
Montoyi pa priporočam, da začne profesionalno igrat tenis, sedež v dirkalniku mu lahko po še eni taki dirki hitro prevzame De La Rosa, zvezda te dirke!

LP.
|P4 3,0HT|1024MB RAM|GA81915P-G|160GB Maxtor SATA|Leadtek 6600GT PCI-E|

Modri dirkač ::

Barrichello je po dirki izjavil za RTL, da so mu menjalnik sicer popravili (ta prvega, ne ta drugega, ki ga je dobil nedeljo), vendar so se pa gume na koncu tako obrabile, da je vozil 3-4 sec. počasneje od ostalih.

Po tem lahko sklepamo, da bi MS-a doletela enaka usoda, saj je bil Barrichello do sredine dirke še kar hiter.

Govori se tudi, da je mel MS že po 12 krogih kar precej zdelane zadnje gume. Pravim, "govori se".
Everybody lies!

Daedalus ::

>Od kod ti to jemlješ Daedalus? Nikjer nisem zasledil podatka da bi Barichellu nagajal menjalnik med dirko. Kolikor vem so mu ga zakrpali le za kvalifikacije, med dirko je imel novega. In kakor sem jaz videl je šlo po ravnem čisto v redu, v ovinkih so ga vsi prehitevali.

Nekaj s tujih forumov, tisto o menjalniku pa s hrvaške TV. Sta komentatorja povedala, da je Barichello zašrotal nov menjalnik, ki so mu ga dostavli iz Maranella in je zato celo dirko prevozil s starim. Nov menjalnik je sesul v kvalifikacijskem krogu - zaradi hudega gretja motorja. Pejd na www.f1.com in si preberi. Tisto o manjkajočih prestavah je pa bolj špekulacija na to temo - namreč stari menjalnik so morali popravit, da je sploh lahko nastopil. Je pa na starem menjalniku šal ležaj - kar se jim je baje prvič zgodilo. V glavnem - F2005 je hroščat ko windows 95:D Ne bo jim lahko letos. Je pa možno, da se malo zamešal in je tipu manjkala kak nižja prestava. Kar se dosti pogosto dogaja v F1.

So pa kakršnekoli napovedi o zmagoslavju Renaulta prehitre. Leta 2003 je tud McLaren zmagal na prvih treh dirkah - pa vsi vemo, kdo je bil prvak. Renault je pač zelo hiter - še najbolj v kvalifikacijah in se mu pol ni treba trudit s pretiravanjem - samo vozi svoj tempo do konca dirke. Sej so Alonsu skoz težili po radiou, da naj umiri tempo in čuva motor...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Alexius Heristalski ::

Trulli ... pri Renaultu se je navadil na stopničke in podobne dobre rezultate. Po prestopu k Toyoti so vsi rekli (tudi on sam), da mu bo krivulja rezultatov padla, a glej ga zlomka, Trulli je še vedno na stopničkah!
Glede Ralfa: on je zelo dobro vozil leta '99, ko je imel slab dirkalnik, na dirkah pa ni bil slabši kot peti (razen enkrat je bil deveti), odstopil je štirikrat. Takrat je imel zelo slabega moštvenega kolega Alessandra Zanardija, mogoče to kaj vpliva ... V naslednjih sezonah je Ralf imel Buttona in Montoyo, ki sta mu bila precej bolj konkurenčna. V glavnem povedat hočem to, da je tudi Ralf zelo dober, ko je št. 1 v moštvu.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Alexius Heristalski ::

Renault je pač zelo hiter - še najbolj v kvalifikacijah in se mu pol ni treba trudit s pretiravanjem - samo vozi svoj tempo do konca dirke.
Tako kot Ferrari lani in 2002!
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

OrlyTM ::

Ste ze vse povedal ... rdeci majo precej tezav! Najvec zgleda stalirajo japonske gume, ki so letos svinjsko podhranjene napram francoskim ... pa tudi F2005 se rabim a bit of fine tuning, da se bo lahko kosal z renaultom in toyoto. Je pa MS gladko dokazal, da se lahko v bistveno slabsem dirkalniku hudo kosa z Alonsom in katerimkoli drugim dirkacem ... tko da, sezona je se dolga, letosnja ima 19 dirk in po prvih treh slavit prvaka je cist brezveze ;)

Forza Ferrari, forza Schumi! :D

lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>

Daedalus ::

>Je pa MS gladko dokazal, da se lahko v bistveno slabsem dirkalniku hudo kosa z Alonsom in katerimkoli drugim dirkacem ... tko da, sezona je se dolga, letosnja ima 19 dirk in po prvih treh slavit prvaka je cist brezveze ;)

Aja? Čudno, da nisem tega opazil:\

Dajte že enkrat nekaj razumet - brez dobrega avta ni rezultata. In F2005 je bil v tistem kvalifikacijskem krogu in pol dokler je zdržal na dirki, zelo hiter. Če ne bi bil, ne bi Šumaher sledil Alonsu, oz. se sploh ne bi spravil do drugega mesta. Jasno? Sicer če je pa tako Uberdober, zakaj pa pol ne vozi z F2004M? Sej je pa lahko v slabem dirkalniku še vedno hitrejši od ostalih. Zakaj pol rabi F2005? Zakaj te ne dirka kr z F2002? Če pa ne rabi dobrega dirkalnika, da je hiter, ampak to svojo hitrost potegne iz svojih Uberšumastičnih nadmoči:\
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

OrlyTM ::

Daj nabijat no :\ F2005 je trenutno bistveno slabsi voz od Renaltovega, kljub temu pa je Schumacher lahko sledil Alonzu, dokler je material zdrzal! Torej?

To pomeni samo to, da je Schumi CAR! :)

lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>

Daedalus ::

Mater, danes mam pa srečo, da vsepovsod naletim na trdobučneže:\

Je slabši v zdržljivost, ne pa očitno v goli hitrosti. Hitrost je pa Šumi rabil, da ja lahko Alonsu sledil. Al boš zdaj začel trditi, da če se Šumi vsede v Minardija, bo tudi lahko sledil Alonsu? Če je pa CAR?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

TribesMan ::

Torej se enkrat se moram ponovit, ker ocitno tukaj nihce vec ne bere...

MS je bil na kvalifikacijah in prvih nekaj krogov dirke hiter predvsem zato, ker je uporabljal mehkejso razlicico Bridgestoneovih gum. (RB je bil na trsih gumah) Tudi govorice o zelo izrabljenih MSjevih gumah so zelo glasne... Tko da lahko najbrz sklepamo da ce bi ze MSjeva hidravlika zdrzala celo dirko, njegove gume najbrz nebi... In bi na koncu zelo rado pristal v okolici svojega klubskega kolega. To da je pa RB prisel med dirko na 6. je pa predvsem zasluga odstopov ljudi pred njim in napak dirkacev... Vecino casa pred prvimi postanki se je RB lepo vozil za de la Roso tko da kaksne mind blowing hitrosti ni bilo.

Ferrari je trenutno predvsem zrtev Bridgestonea, vendar so tudi sami precej krivi za nastalo situacijo. Spet so poizkusili sreco z taktiko kasnejse predstavitve dirkalnika, ki se je v preteklosti ze izkazala za uspesno, vendar je letos ocitno drugace, saj je konkurenca naredila ogromen napredek. Zdaj pa ta hitra predstavitev F2005 in seveda nezanesljivost, ki se v takih primerih rada pojavi...

Pa prosim ne obnavljat debat kir dirkac je bolj car kot drugi, ker tega se nam zdej res ne manjka...

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

zile ::

Itaq se ve kdo je ata. Mogoče bo nekoč celo Alonso s Ferrarijem. Do takrat pa...

SebaR ::

>To da je pa RB prisel med dirko na 6. je pa predvsem zasluga odstopov ljudi pred njim in napak dirkacev...

Tega nkol ne moreš trdit ker drugače bi tudi kter od 'Minardijev' prišel naprej...
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

BigWhale ::

Saj je prisel minardi naprej, tudi zaradi tega kej je Schumi odstopil ;>

Priti iz zadnjega mesta do sestega mesta ni tako blazen problem, ce imas kolikor toliko dober avto. Jordan, Minnardi, Bar, Red Bull, to vse takoj prehitis... :P Pa si ze vec kot na polovici, se vec.

Alexius Heristalski ::

Poglejte tole in potem naprej razpravljajte, kdo je koga, kdaj in zakaj:
 lap chart.bmp

lap chart.bmp


Stvarca se nahaja tu.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Alexius Heristalski ::

Ej, TribesMan, kje si ti slišal italijansko himno? Imaš kak posnetek?
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Maximus ::

Čist na koncu se je slišala, ko je folk pokazval po podelitvi pokalov.

LP!

OrlyTM ::

pa ne italjanska ...

spanska in francoska (slednja je dost podobna italjanski, se mi zdi) ...

po mojem ste se mal zmotl to ...

lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>

Maximus ::

Lej blo je tko:
Normalno so zašpilal himne (taprave) pol so se pokali podelil. Nato so se tekmovalci not popokal. Po tem je kamera mal okol folk snemala, pa nevem koga še use iz ekip F1 in nato se je v ozadju slišala (na ozvočenju) italijanska himna.

LP!

TribesMan ::

Cakte mal... zakaj je pa Barichello startal kot zadnji? Sej na kvalifikacijah je bil uradno 15. Al sem kaj zamudil?

Orly nismo se nic zmotl... je bila najprej spanska pol francoska himna... zatem so podelili pokale in potem ko so se dirkaci nastavljali fotografom z poklai se je je vrtila italjanska himna... sem 200% preprican da je bla...

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

OrlyTM ::

ok ... mozn, ne vem zakaj pol ... mozn, da je mel papa kej zravn ;)

---------
Barichelo je startu iz zadnjega, ker so mu pred dirko motor zamenjal ...

lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>

BigWhale ::

> papa kej zravn

Papa je bil poljak...

shock ::

ČIP 009 ::

Nič kaj pretresljivega razen, da se Bar Honda popravlja. Ja a niso pri Ferrariju na domačih tleh šli na zmago? Vsaj tako je izjavljal "prvak"!>:D

Tilen ::

ČIP 009, prvak je pa ce ti naredis 100 narekovajev pa se cel dan z glavo v zid zaletavas.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Daedalus ::

Trenutno je 90% verjetnosti, da bo dirka mokra. V tem primeru je Ferrari najverjetneši zmagovalec - zaradi gum, seveda.
V primeru spreminjanja razmer - malo dež, pa malo spet ne, pa spet malo dež - če bo močno deževalo - Ferrari, če ne bo deževalo tako močno - da bo steza samo vlažna in ne mokra - eno izmed Michelin moštev. Če se bojo razmere ekstremno spreminjale (Brazilija 2003), pol je lahko zmagovalec kdorkoli.
Suha dirka - Ferrari nima za burek (zmago). Šumaher bo itak prvi na stezi v prvih kvalifikacijah - kar pomeni ne preveč čisto stezo ki ne bo omogočala hitre vožnje. Pa tudi ne ve se, kolko nove Bridgestone gume zdržijo - če bojo lahko dovolj hitre skozi celotno dirko. Michelin bo itak pripeljal ultra mehko različico - glede na to, da niso imeli težav v Bahrainu. V suhi dirki - McLaren vs. Renault vs. Toyota (če jih ne bojo robniki zezali).

Bo pa v primeru dežja spet smotano ugotavljat, kje Ferrari dejansko je. Bo treba (spet) čakat naslednjo dirko - Barcelona.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Denos ::

ČIP 009, prvak je pa ce ti naredis 100 narekovajev pa se cel dan z glavo v zid zaletavas.

Prvak ni ker se prvenstvo ni odloceno pa ce se cel dan z glavo v zid zaletavas.:))

Tilen ::

Aktualni, doh. A vam res vse treba narisat?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

dëych ::

A bodo res spet način kvalifikacij spremenil? Nič več "nedeljskih" al kaj že...:\

Lp

Daedalus ::

Bi blo edino pametno. Jaz bi jih kr dal nazaj na kvalifikacije 12 krogov v eni uri. Tam bi res vozli flat-out, ne pa tole smučarsko kvalificiranje...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

overlord_tm ::

Bi blo edino pametno. Jaz bi jih kr dal nazaj na kvalifikacije 12 krogov v eni uri. Tam bi res vozli flat-out, ne pa tole smučarsko kvalificiranje...


tam je blo vsaj kaj zanimivega, ne pa to ko vsak en krog pele, kot račke gredo, pol pa v garažo ;(

BigWhale ::

Meni je tole bolj vsec. Moras v dveh krogih pokazat kaj znas, ni nekega pretiranega taktiziranja.

dëych ::

Pri prejšnjih je blo to zanimivo, ko so šli 2minute pred koncem ven in sprobat izboljšat čas, tko je blo vsaj mal napeto in zanimivo. Zdej pa sploh ni nč zanimiv, ker ni nobene akcije. Čist monotono. :\

TribesMan ::

Meni je bila najbolj všeč tista ideja o kvalifikacijah kjer bi bile te razdeljene na 4 dele po 15 minut in bi moral voznik v vsakem delu odpeljati 3 kroge ce jih nebi odpeljal bi mu pac propadli...

Sej tud te kvalifikacije v pokazi_kaj_znas stilu niso napacne... kar je narobe je to da se dogajajo v dveh dnevih... in to zelo zelo cudno izpade...

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

overlord_tm ::

pri teh pokaži kaj znaš kvalifikacijah je narobe to, da so tako dolgočasne da zaspiš. pri starih se je vsaj mirko(tm) pizdil da spet ena počsnela zavira šumija na hitrem krogu :D

pa še motor za kvalifikacije nej jim dajo nazaj, da ne bodo tok šparal. kt da bi biv to klošarski šport ;(( .

če je že treba raj gledam da majo velke ekipe po tri avtomobile, kot pa da tuki šparajo na vseh frontah in se potem mal cjazjo sem pa tja na dirki, da česa nebi uničl za nasledno dirko :\

SebaR ::

Eno urne kvalifikacije bi moral le skrajšati na pol ure, ker se v prvih tridesetih minutah ni skoraj nič dogajalo.
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

Daedalus ::

McLaren powah>:D Kimi je odpeljal fantastične prve kvalifikacije - še jutri tak, pa ima da nese zmago (če ne bo kakih vremenskih presenečenj, ki znajo itak vse obrnit na glavo).

Samo to je dobro - če bojo v Imoli spredaj, kaj bo šele v Barceloni, ko pride komplet izboljšav0:)

p.s. - Ferrari je pa dokaj hiter - če fura na hlape:P
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

Tilen ::

p.s. - Ferrari je pa dokaj hiter - če fura na hlape:P

Brez nekih nevmestnih pripomb pa nebi slo a ? :)

Js ne recem da so dobri sam so pa malo boljsi kot prej ;)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
««
9 / 52
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116781033 (53353) 'FireSTORM'
»

F1 2006 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Loža
186879609 (37147) Alexius Heristalski
»

F1 - pred sezono 2006

Oddelek: Loža
152895 (2650) Daedalus
»

F1 2004 (strani: 1 2 3 440 41 42 43 )

Oddelek: Loža
214181498 (48821) Microsoft
»

F1 sezona 2003 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
119240529 (25190) balocom

Več podobnih tem