Forum » Loža » F1 2004
F1 2004
ripmork ::
damn fuck ...leots sem vse predstavitve že zamudu
(poleg dirk pa tiste vremenarke edina stvar za gledat na POP-u )....upam da majo slike že na uradni strani(od Toyote,da neu pomote )
(poleg dirk pa tiste vremenarke edina stvar za gledat na POP-u )....upam da majo slike že na uradni strani(od Toyote,da neu pomote )
TribesMan ::
Fantje pa kaj opazite samo tako velike spremembe kot je Williamsov nos?
Vsi avtomobili so letos precej drugačni kot lani, tojota se je precej popravila. No vsaj zgleda "hitrejša" bl zanimiva oblika, kot lanska precej konzervativna.Sauber je skopiral lanskega Ferrarija. Me pa zanima kaj bo letos naredil Ferrari...
We'll see!
LP
TribesMan
Vsi avtomobili so letos precej drugačni kot lani, tojota se je precej popravila. No vsaj zgleda "hitrejša" bl zanimiva oblika, kot lanska precej konzervativna.Sauber je skopiral lanskega Ferrarija. Me pa zanima kaj bo letos naredil Ferrari...
We'll see!
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
ripmork ::
sej je letos končno že ukinjen tisti traction control pa to elektronsko sranje kajne? .....dirkalniki letos se mi zdijo zelo zanimivi,nekako se mi zdi da formula leze na stara pota slave .....ferrari pa pomoje nima kej dosti za spremenit.
že komaj čakam na prve kvalifikacije !!
že komaj čakam na prve kvalifikacije !!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
CallMeAl ::
letos sta prepovedana LC (Launch Control) in avtomatski menjalnik (dirkači pretikajo ročno preko polavtomatike). TC ostaja, ker so vsi dirkalniki (razen Minardija, ki TCja ne uporablja, če se ne motim) zgrajeni okoli TCja, kar bi povzročilo previsoke stroške prilagajanja. poleg tega ostaja dejstvo, da je TC praktično nemogoče kontrolirati, zato ga je najlažje legalizirati.
letos se pričakuje velika prednost Michelinovih ekip (med "off-season"om se jim je pridružil še BAR; tako da za Francoze resno testirajo McLaren, Williams, Renault, BAR, Toyota in Jaguar - za Bridgestone pa v bistvu le Ferrari in Sauber, medtem ko Jordan in Minardi za teste nimata sredstev) - vse razen dvoboja Williamsa in McLarna bo veliko presenečenje. sicer pa bomo videli; v zadnjih 10 letih je bil M.Schumacher le enkrat (1996) brez možnosti za naslov, tako da najbrž moštvo že spodbudil za konstrukcijo konkurenčnega dirkalnika.
LP
letos se pričakuje velika prednost Michelinovih ekip (med "off-season"om se jim je pridružil še BAR; tako da za Francoze resno testirajo McLaren, Williams, Renault, BAR, Toyota in Jaguar - za Bridgestone pa v bistvu le Ferrari in Sauber, medtem ko Jordan in Minardi za teste nimata sredstev) - vse razen dvoboja Williamsa in McLarna bo veliko presenečenje. sicer pa bomo videli; v zadnjih 10 letih je bil M.Schumacher le enkrat (1996) brez možnosti za naslov, tako da najbrž moštvo že spodbudil za konstrukcijo konkurenčnega dirkalnika.
LP
Tattoo- ::
Jaz bi pa rekel, da je potrebno v boj za naslov prišteti še Ferrarija (pa čeprav bi raje videl, da bi bil izločen ). Ferrari je bil vedno (pa ne mislim samo zadnjih 5. let) vedno vsaj blizu vrha, če že ne na vrhu...zgodovina pač .
Revolucionarne spremembe (razen genialnih prebliskov peščice konsktruktorjev v zgodovini) so sposobni finančno podpreti ter uvesti samo pri Williamsu, Ferrariju ter McLarnu...druga moštva na žalost ne morejo financirati raziskav, ki bi prinesla kakšne revolucionarnih izboljšave...in tako samo 'kopirajo' lanske inovacije prvih treh moštev
Revolucionarne spremembe (razen genialnih prebliskov peščice konsktruktorjev v zgodovini) so sposobni finančno podpreti ter uvesti samo pri Williamsu, Ferrariju ter McLarnu...druga moštva na žalost ne morejo financirati raziskav, ki bi prinesla kakšne revolucionarnih izboljšave...in tako samo 'kopirajo' lanske inovacije prvih treh moštev
Racing is in my blood - Ayrton Senna
R0K ::
Kva je zdej to spet en kvazi wanna be racer v Jaguarju. Mi gre že prov na k* tole, k pač ena firma/država sponzorira kr enga, da tm sam gužvo dela, namest da bi raje našli kakšnega mladega talenta.
Če tip reče 'uf kok prbije ko stopiš na gas' pol je jasno, da še ni velikokrat vozil hitrega avtomobila (nascar, rally) ali pa formule (domači gpji, formula 3k). Noob uglavnem :(.
Če tip reče 'uf kok prbije ko stopiš na gas' pol je jasno, da še ni velikokrat vozil hitrega avtomobila (nascar, rally) ali pa formule (domači gpji, formula 3k). Noob uglavnem :(.
Tattoo- ::
lol
Sem tudi sam samo ko sem gledal tist intervju...polek tega pa na 'dirkaškem trgu' mrgoli talentiranih mladih dirkačev
Sem tudi sam samo ko sem gledal tist intervju...polek tega pa na 'dirkaškem trgu' mrgoli talentiranih mladih dirkačev
Racing is in my blood - Ayrton Senna
ripmork ::
glede na wiliamosvo predrznost loh pričakujemo od Ferrarija nekaj tako drznega dabolj drznega dizajna ni še nobeden bolj drzno naredu
CallMeAl ::
jaz ostajam še nekoliko skeptičen do novega Williamsovega nosu. pri Ferrariju so rekli, da so nekaj podobnega v preteklosti že preizkušali, a se ni obneslo, vendar pa si bodo princip vseeno še enkrat pogledali - še posebej, če bo imel Williams veliko uspehov. poleg tega pa je glavni konstruktor pri BARu povedal, da so princip že preizkušali pred nekaj leti (takrat je delal pri Williamsu), vendar od njega ni bilo opaznih prednosti ter da ga preseneča, da se je zdaj moštvo odločilo zanj.
po mojem mnenju bodo bolj kot nosovi letos (spet) zanimive gume; moje mnenje v zvezi s tem je, da v bistvu Michelin pred Bridgestoneom nima izrazite prednosti na področju zmesi gum, pač pa zgolj pri konstrukciji, in sicer predvsem v povezavi z OPT vzmetenjem - to pomeni prednost na prednjih dveh kolesih (pri pospeševanju iz zavojev ter z oversteerom Bridgestoneovi dirkalniki niso imeli nič večjih težav kot Michelinovi - torej sklepam, da je oprijem zadnjih gum primerljiv). na oko se to najlažje opazi pri nagibu prednjih koles navznoter (negative camber), ki je zelo izrazit pri Bridgestoneovih dirkalnikih in ga praktično ni pri Michelinovih. novi Sauber (stari Ferrari) ima navznoter nagnjena kolesa; in to je v bistvu edina zadeva, ki me zanima pri novem Ferrariju - če so uspeli posnemati Michelinov OPT in z Bridgestoneom spremeniti smer razvoja gum, potem imajo prihodnjo sezono povsem enake možnosti za uspeh kot Williams in McLaren. če bo imel F2004 navznoter nagnjeni prvi kolesi, pa prerokujem dvoboj Ferrarija in Renaulta za 3.mesto med konstruktorji.
LP
po mojem mnenju bodo bolj kot nosovi letos (spet) zanimive gume; moje mnenje v zvezi s tem je, da v bistvu Michelin pred Bridgestoneom nima izrazite prednosti na področju zmesi gum, pač pa zgolj pri konstrukciji, in sicer predvsem v povezavi z OPT vzmetenjem - to pomeni prednost na prednjih dveh kolesih (pri pospeševanju iz zavojev ter z oversteerom Bridgestoneovi dirkalniki niso imeli nič večjih težav kot Michelinovi - torej sklepam, da je oprijem zadnjih gum primerljiv). na oko se to najlažje opazi pri nagibu prednjih koles navznoter (negative camber), ki je zelo izrazit pri Bridgestoneovih dirkalnikih in ga praktično ni pri Michelinovih. novi Sauber (stari Ferrari) ima navznoter nagnjena kolesa; in to je v bistvu edina zadeva, ki me zanima pri novem Ferrariju - če so uspeli posnemati Michelinov OPT in z Bridgestoneom spremeniti smer razvoja gum, potem imajo prihodnjo sezono povsem enake možnosti za uspeh kot Williams in McLaren. če bo imel F2004 navznoter nagnjeni prvi kolesi, pa prerokujem dvoboj Ferrarija in Renaulta za 3.mesto med konstruktorji.
LP
ghostkop ::
Alisic:...in sedaj polivanje z bencinom... smehi do konca...anyway komi čakam da pride Montoya k McLarnu, pol bo fešta, on se dovolj upa in bo tut do koncu izkoristu formulco, ne pa ta Coulthard, k bi ga mogl vršt iz moštva, lani je dosegel le eno odmevno mesto (mislm da se mu je celo posral zmagat)
ripmork ::
o Cuulthardu ni dvoma,da je eden najbolj štorastih in butastih dirkačev:neki napoveduje zmage pa to,komaj se pa usede v dirkalnik pa izgubi vso motivacijo in vozi s pol plina češ-sej itak ne bom zmagu-sej je brezveze da se sploh trudim .....tako nesamozavestnega dirkača v formuli ena še nisem videl.Celo desetletje se že cijazi v dobrih moštvih,dosegel je pa le mekaj zmag,pa še te po zaslugi odličnega avta.Se tudi čudim da ga niso že pred leti nagnali iz Mclarna ....
tista od Ališiča z bencinom je bla pa najbolša fora,kar se jih spomnim LOL
tista od Ališiča z bencinom je bla pa najbolša fora,kar se jih spomnim LOL
Tattoo- ::
Men je pa najbolj smešen Barichelo ko pred vsako sezono vsem povprek hiti razlagati (v bistvu pa samo samega sebe slepi) da letos je pa napočil njegov čas, da postane svetovni prvak...ter da si bo izboril mesto prvega dirkača v Ferrariju...sanjaj sine...sanjaj
Racing is in my blood - Ayrton Senna
Tilen ::
To pri Ferrariju ne bo mozno dokler se ne zgodi kot je Schumi dejal : "Nehal bom dirkati ko bo moj mostveni kolega dalj casa bistveno hitrejsi od mene."
Odkar bo Schumi dirkal za Ferrari lahk Barichelo sam sanja o tem da bi bil prvi dirkac v mostvu.
lp Tilen
Odkar bo Schumi dirkal za Ferrari lahk Barichelo sam sanja o tem da bi bil prvi dirkac v mostvu.
lp Tilen
Dr_M ::
dejstvo je, da Rubens odlicen in hiter voznik, ampak na zalost ga Ferrari bremza. se en odlicen voznik poleg Frentzna, ki nikol ne bo svetovni prvak.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Tattoo- ::
Po mojem pa Rubensa Ferrari prav nič ne bremza! Rubens je lahko hiter in dober dirkač, vendar pa je za osvojitev naslova svetovnega prvaka potrebno še kaj več kot samo to. Predvsem je potrebna psihična stabilnost - ki pa jo Rubens (in prav tako Frentzen) nima/ta .
Če pa je tvoja teorija, da ga Ferrari bremza pravilna, je pa še toliko večja budala, da ostaja pri Ferrariju in da ne gre v kakšno drugo ekipo, ki bi mu omogočila dirkaški razcvet ter osvojitev naslova...
Ne nazadnje je pa sam podpisal pogodbo in je že takrat dobro vedel, kaj ga čaka...da ob Schumacherju nima nobene šanse da bi osvojil bilokakšen naslov - če pa je podpisal samo zaradi $$$ naj pa ne joka pred vsako sezono, da ga Ferrari bremza ter da bi bil drugače prvak
Če pa je tvoja teorija, da ga Ferrari bremza pravilna, je pa še toliko večja budala, da ostaja pri Ferrariju in da ne gre v kakšno drugo ekipo, ki bi mu omogočila dirkaški razcvet ter osvojitev naslova...
Ne nazadnje je pa sam podpisal pogodbo in je že takrat dobro vedel, kaj ga čaka...da ob Schumacherju nima nobene šanse da bi osvojil bilokakšen naslov - če pa je podpisal samo zaradi $$$ naj pa ne joka pred vsako sezono, da ga Ferrari bremza ter da bi bil drugače prvak
Racing is in my blood - Ayrton Senna
Dr_M ::
Tattoo-: Rubens je sposoben zmagovati na usaki dirki, ampak NE sme. dobr...res je mogoce budala ker ostaja pri ferrariju, ampak ne dirka on tm tko zastonj, verjem.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
ripmork ::
sem že enkrat omenju to ja,Rubens (kalimero,kot ga kličejo ) že nekaj let ves čas obljublja naslov,pa zmage pa da jim bo že pokazal vraga(vsem drugim )...pol ko se pa usede v dirkalnik je pa pohlevna ovčka in se ob strani podebiljeno smehlja ko Schumacher zmaguje ...pa ne da bi grdo govoril o njem,Rubinho je zelo hiter in dober dirkač-to je dejstvo,samo zgleda da je bil pač vedno "mamin sinček" in se nikoli ni znal postaviti kej dosti zase
...upam da bo v prihodnosti drugače,kajti čas v F1 se mu izteka..
...upam da bo v prihodnosti drugače,kajti čas v F1 se mu izteka..
BigWhale ::
Jaz grem takoj v minnardija, celo leto razglasam, da bom zdaj zdaj naredil breakthru in bil vsaj peti in da je ta sezona minardijeva in da majo vsi sreco, da imam v bistvu tolk slab avto...
... ce mi dajo tako placo kot jo imajo pri minardiju... ;>
Kaj sele tako kot jo ima rubens... ;>
... ce mi dajo tako placo kot jo imajo pri minardiju... ;>
Kaj sele tako kot jo ima rubens... ;>
Tattoo- ::
Jaz grem takoj v minnardija, celo leto razglasam, da bom zdaj zdaj naredil breakthru in bil vsaj peti in da je ta sezona minardijeva in da majo vsi sreco, da imam v bistvu tolk slab avto...
Dolgo te tudi v Minardiju ne bi gledali, če bi samo lepe besede prodajal
.. ce mi dajo tako placo kot jo imajo pri minardiju... ;>
Ti kar... Kolikor jest vem, moraš za sedež pri Minardiju plačati (letos naj bi Zolt Baumgartner zanj odštel krepkih 9M $ )
Dolgo te tudi v Minardiju ne bi gledali, če bi samo lepe besede prodajal
.. ce mi dajo tako placo kot jo imajo pri minardiju... ;>
Ti kar... Kolikor jest vem, moraš za sedež pri Minardiju plačati (letos naj bi Zolt Baumgartner zanj odštel krepkih 9M $ )
Racing is in my blood - Ayrton Senna
BigWhale ::
Ma ne, zgresil si bistvo sporocila...
... za denar kot ga nekateri sluzijo v F1 pocnejo tocno to kar jim sefi recejo.
Mogoce pa Rubens govori to kar mu recejo naj govori... :)
... za denar kot ga nekateri sluzijo v F1 pocnejo tocno to kar jim sefi recejo.
Mogoce pa Rubens govori to kar mu recejo naj govori... :)
Tilen ::
tnxy :) ... z velikimi pracakovanji do 26. , ceprav kaj dosti pomoje ne morjo spremenit ampak vseeno :)
we'll see
we'll see
Tilen ::
sicer pa imajo itk neomejen proracun tk da ne vem ce ma tale nalepka vodafone oz njena cm2 kaksn pomen :)
ripmork ::
teoretično ravno ne,ampak praktično pa ima ReXi čisto prav.Zakaj pa misliš da je Ferrari v formuli ena že toliko let in ves čas uspešna ekipa....vsak leto si lahko moštvo iz Marranela pri italijanski vladi vzame denarja kolikor ga hoče in to dobesedno! ....torej smo spet na začetku:denar je sveta(in pokalov) vladar ....zdaj pa pomislite na Minardija,ki tudi toliko keša nima da bi kupili dobrega dirkača,kaj šele novo aerodinamiko ali tehnologijo.Vedno po malem navijam zanje !
Ko pa smo že pri denarju:Eddie Jrodan je posran stiskač:s toliko denarja kolikor ga ima,bi lahko popolnoma preuredil ekipo,pa bi mu ostalo še vedno zadosti denarja za naslednjih 6rodov(kar pa dvomim na njegova leta )
Ko pa smo že pri denarju:Eddie Jrodan je posran stiskač:s toliko denarja kolikor ga ima,bi lahko popolnoma preuredil ekipo,pa bi mu ostalo še vedno zadosti denarja za naslednjih 6rodov(kar pa dvomim na njegova leta )
CallMeAl ::
tukaj (http://www.indiacar.com/nfs/budget.htm) so nekoliko zastareli podatki. spremembe do danes so nastale predvsem z vstopom Toyote, ki velja za najbogatejše moštvo. glede na to, da Ferrari za razliko od McLarna razvija tudi svoje motorje, lahko zaključimo, da je bil McLaren konec 90ih let (na tisto obdobje se nanašajo podatki) najbogatejše moštvo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: CallMeAl ()
Tilen ::
Link ne dela :P si nas hoto na finto al kaj?:)
Aja pa Celeroni 333 so bli v svojem casu tudi najbolsi ;)
Aja pa Celeroni 333 so bli v svojem casu tudi najbolsi ;)
BigWhale ::
> Zakaj pa misliš da je Ferrari v formuli ena že toliko let in ves čas
> uspešna ekipa...
Toliko let? Koliko let pa so ze uspesni... Nekaj let... ;)
> uspešna ekipa...
Toliko let? Koliko let pa so ze uspesni... Nekaj let... ;)
Dr_M ::
ja res je meu ferrari 20 let suse. ampak pred tem je biu zelo uspesen.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
ripmork ::
dosti pove že dejstvo,da je Ferrari edino moštvo,ki se še drži od popolnega začetka prvenstva F1 ....(pa ne govorim k bi bil fan ker mi gresta ferrari in schumi na q ) ampak dejstva so dejstva..
ripmork ::
lej ferrari je dober in ima veliko denarja-logično je aktualn ozmagovalno moštvo.Četudi bi bil nevemkakšen velik fan rdečih bi bil popolnoma istega mnenja.To da mi grejo na q. je pa čist tako bolj kot zanimivost povedano ....mimogrede-edina stvar za katero navijam so dobre zanimive dirke in ostri in napeti dvoboji
TribesMan ::
RIPMORK:
Ferrari že zaradi tega ker so najdlje v karavani F1 dobi največji delež od prodaje TV pravic. Tudi leta 98 in 99 ko niso bli prvaki, so imeli preko 200 Mio$ proračuna, kar je bilo tisti čas toliko kot sta imela Wiliams in McLaren skupaj. Sedaj je situacija še bolj v prid Ferrariju. Kako pa misliš da si lahko privoščijo toliko denarja za M$. Eniwej o njihovi uspešnosti pa tudi raje ne bi razpravljal. Glede na to da so v tem poslu že od vsega začetka in da je za njih F1 že vsa leta na prvem mestu kar se tiče tekmovanj, je dejstvo da imajo samo 20 zmag več kot recimo McLaren ki se je pridružil v 60. letih. Da o Wiliamsu ki je prišel še pozneje sploh ne govorimo saj se je Wiliams prideužil karavani še kasneje, ima pa nekaj zmag manj kot McLaren. Torej nothing special. Še posebej če pogledaš njihov proračun.
Aja pa McLarnove motorje dela firma ki jo je kupil mercedes (Ilmor)... in glede na to da je mercedes kupil tudi 60% McLarna lahko rečemo da tudi Mercedes sam dela motorje in šasija... itaq pa se večina razvoja in izdelava mercedesovih motorjev izvaja v Wokingu potem nimate več kej jamrat.
LP
TribesMan
Ferrari že zaradi tega ker so najdlje v karavani F1 dobi največji delež od prodaje TV pravic. Tudi leta 98 in 99 ko niso bli prvaki, so imeli preko 200 Mio$ proračuna, kar je bilo tisti čas toliko kot sta imela Wiliams in McLaren skupaj. Sedaj je situacija še bolj v prid Ferrariju. Kako pa misliš da si lahko privoščijo toliko denarja za M$. Eniwej o njihovi uspešnosti pa tudi raje ne bi razpravljal. Glede na to da so v tem poslu že od vsega začetka in da je za njih F1 že vsa leta na prvem mestu kar se tiče tekmovanj, je dejstvo da imajo samo 20 zmag več kot recimo McLaren ki se je pridružil v 60. letih. Da o Wiliamsu ki je prišel še pozneje sploh ne govorimo saj se je Wiliams prideužil karavani še kasneje, ima pa nekaj zmag manj kot McLaren. Torej nothing special. Še posebej če pogledaš njihov proračun.
Aja pa McLarnove motorje dela firma ki jo je kupil mercedes (Ilmor)... in glede na to da je mercedes kupil tudi 60% McLarna lahko rečemo da tudi Mercedes sam dela motorje in šasija... itaq pa se večina razvoja in izdelava mercedesovih motorjev izvaja v Wokingu potem nimate več kej jamrat.
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
CallMeAl ::
očitno nisi pogledal linka na budgete ob koncu 90ih, ki sem ga podal v enem prejšnjih postov ( link).
glede motorjev imaš prav, ampak budget McLarna se ne porablja za razvoj motorja (v ta namen ima Ilmor lastni budget); pri Ferrariju pa se znotraj njihovega budgeta razvijajo tudi motorji.
če imaš vir podatka, da je imel Ferrari ob koncu 90ih večji proračun kot McLaren in Williams skupaj, ga navedi, ker osebno za kaj takega prvič slišim...
LP
glede motorjev imaš prav, ampak budget McLarna se ne porablja za razvoj motorja (v ta namen ima Ilmor lastni budget); pri Ferrariju pa se znotraj njihovega budgeta razvijajo tudi motorji.
če imaš vir podatka, da je imel Ferrari ob koncu 90ih večji proračun kot McLaren in Williams skupaj, ga navedi, ker osebno za kaj takega prvič slišim...
LP
TribesMan ::
Tole so podatki za predlansko sezono, potem ko je mercedes odkupil večino McLarna... Kar se pa tiče Ilmorjevih motorjev. A misliš da je ilmor motorje mclarnu prodajal pod ceno? In od česa naj bi potem živeli? Če delaš svoje motorje je to samo prednost, saj je moral Ilmor s prodajo svojih motorjev pokriti ves razvoj in proizvodjo pa še nekaj je moral prišparati zase. Verjemi da cenovno je sigurno dražje če imaš zunanjega dobavitelja. Imaš pa možnost menjave dobavitelja, kar pa je tudi prednost... Verjemi da je Mclaren zelo drago plačal tele motorje...
LP
TribesMan
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
CallMeAl ::
motorje razvijaš, če si v tem dovolj dober - sicer izbereš dobavitelja. kaj je boljše (oziroma za moštvo ugodnejše) pa je na pamet težko reči. pri McLarnu pa je tako, da del stroškov za motor pokriva neposredno Mercedes in zdi se mi (priznam, da tu nisem prepričan), da znižanje cene motorjev ne gre v McLarnov budget - ker gre za Mercedesov prispevek se ta iz tega naslova nič ne zmanjša.
LP
LP
TribesMan ::
Mercedes je posledično s tem ker je lastnik večine McLarna tudi zelo velik sponzor McLarna... veš zelo je pomenbno da se reče Mclaren Mercedes... to so veliki dnarji v igri. In tisti zgoraj omenjeni budget vključuje mercedesov sponzorski denar, ki ga mclaren porabi za razvoj ilmorjevih motorjev. Podobni kot Fiat sponzorira ferrari...
LP
TribesMan
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Daedalus ::
Ena za presekat - BAR je v Barceloni s konceptnim avtom sesul rekord kroga za celo sekundo Novi Renault pa za 0,2 s hitrejši od BMW-ja . Če bo šlo tak naprej, bo še letos zanimiva sezona... Zdaj še samo čakam McLaren, da pride na testiranja na isto stezo kot tekmeci, pa da vidimo, kaki bojo rezultati.
Aja, še BAR link.
Aja, še BAR link.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
CallMeAl ::
@TribesMan
ja, v bistvu bi bilo oboje logično, tako da ti ne bom oporekal... da mene prepričaš, pa boš moral podati še kakšen link :)
kar se testiranj tiče pa se res dogajajo zanimive reči; poleg Buttona je tudi MS z lanskim avtom (in letošnjim motorjem) izboljšal rekord Williams, kar je prav tako zelo presenetljivo. jasno pa gre pri vsem tem za vprašanje teže avtomobila - pri BARu so priznali, da je bil Jenson precej lahek.
LP
ja, v bistvu bi bilo oboje logično, tako da ti ne bom oporekal... da mene prepričaš, pa boš moral podati še kakšen link :)
kar se testiranj tiče pa se res dogajajo zanimive reči; poleg Buttona je tudi MS z lanskim avtom (in letošnjim motorjem) izboljšal rekord Williams, kar je prav tako zelo presenetljivo. jasno pa gre pri vsem tem za vprašanje teže avtomobila - pri BARu so priznali, da je bil Jenson precej lahek.
LP
Daedalus ::
Verjetno je vozil na hlape Ampak, nihče verjetno ni pričakoval tega...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
ripmork ::
a mi lahko prosim kdo razloži tisto,da imajo zadnje ekipe po tri dirkalnike ...a to velja samo za treninge?
Daedalus ::
Če se ne motim, bi naj to veljalo samo za treninge.
Glede vzdržljivosti bomo pa vidli... Itak se mi zdi, da bojo na začetku sezone vsa moštva vozila z precej downclockanimi mašinami, pol jih bojo pa čez leto privijali (al pa tudi ne), ko bojo vidli, kolko material sploh prenese...
Pa če se ne motim, je Honda v Suzuki mela precej močen motor, ki je delal BP. Sej Šumaher ni nikakor mogo priti mimo Sata...
>Hiter je že,ampak vprašanje je če bo celo dirko zdržal?
Popravek - če bo cel vikend zdržal
Glede vzdržljivosti bomo pa vidli... Itak se mi zdi, da bojo na začetku sezone vsa moštva vozila z precej downclockanimi mašinami, pol jih bojo pa čez leto privijali (al pa tudi ne), ko bojo vidli, kolko material sploh prenese...
Pa če se ne motim, je Honda v Suzuki mela precej močen motor, ki je delal BP. Sej Šumaher ni nikakor mogo priti mimo Sata...
>Hiter je že,ampak vprašanje je če bo celo dirko zdržal?
Popravek - če bo cel vikend zdržal
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | F1 - pred sezono 2006Oddelek: Loža | 2863 (2618) | Daedalus |
» | F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 4 … 49 50 51 52 )Oddelek: Loža | 84068 (42983) | Alexius Heristalski |
⊘ | F1 - pred sezono 2005 (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Loža | 32086 (23635) | OwcA |
» | F1 sezona 2003 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 39935 (24596) | balocom |
» | F1 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 9902 (8630) | Nemelk |