Forum » Loža » F1 2004
F1 2004
CallMeAl ::
dodatni kriterij je, da mora biti tretji dirkač novinec (zdi se mi, da je omejitev največ 5 odpeljanih dirk v F1 pred letošnjo sezono). na ta način bomo na TVju videli tudi nova imena.
LP
LP
ripmork ::
ja,nove Burtije,pa Geneje patomaže Engeje... ...sej sem krut ko tako govorim o takih smrkavcih,ki raje kot zaradi talenta v formulo pridejo zaradi očkove (pre)debele denarnice ....seveda pa so novinci potrebni,kajti mnogim sedanjim "zvezdam" se upokojitev približuje vedno hitreje,in dobiti bomo morali nove šumaherje,panise....morda A.S.? ....
tri-četrt jih bo odšlo po nekaj dirkah domov,nekaj posameznikov,ki imajo zares bencin v krvi(Mark Webber )pa bodo krojili usodo formule ena.
tri-četrt jih bo odšlo po nekaj dirkah domov,nekaj posameznikov,ki imajo zares bencin v krvi(Mark Webber )pa bodo krojili usodo formule ena.
Microsoft ::
RIPMORK, glede M.Geneja. A ni testni dirkač pr Williamsu? Če je, pol res nevem, zakaj bi si pr Williamsu želel nekega smrkavca, da jim testira konkreten stroj?!
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
ripmork ::
ma Mark Gene-ja sem omenil bolj tako-kot muho enodnevnico ...sej ne rečem,z leti izkušenj morda lahko postane konkreten dirkač in zopet dobi redni sedež pri kaki ekipi ,je pa res da se že pri novincih vidi kaj je plevel in kaj talent,in na žalost razen novega plevela letos ni kaj dosti za pričakovat .....če novinec po testiranju še (ne)optimiziranega dirkalnika ves tresoč reče:u kok ga to seka,kok gre to hiter...potem je varneje zanj in za ostale dirkače da lepo doma z skodelico kakava v dnevni sobi gleda dirko
Tattoo- ::
@RIPMORK:
Se strinjam s teboj! Res pa je tudi, da če bi bil Gene tako netalentiran in slab...bi ga Frenk Williams hitro postavil na hladno
Se strinjam s teboj! Res pa je tudi, da če bi bil Gene tako netalentiran in slab...bi ga Frenk Williams hitro postavil na hladno
Racing is in my blood - Ayrton Senna
Microsoft ::
Glede tistega, ko govorijo, kako hitra je formula pa to, se ne morem glih strinjati.
Jaz v tem vidim predvsem navdušenje dirkača. In konec koncev, a naj reče: "Kurb* je tale arnca (recimo BMW) počasna! " ?
by Miha
Jaz v tem vidim predvsem navdušenje dirkača. In konec koncev, a naj reče: "Kurb* je tale arnca (recimo BMW) počasna! " ?
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
ripmork ::
če dirkač utemeljeno reče,da je lahko dirkalnik še hitrejši je to vsekakor dober znak,to namreč dokazuje,da dotični dirkač vozi na skrajni meji svojih zmožnosti in da je tu dirkalnik šibkejši faktor,ki se z veliko truda,znanja in sredstev lahko izboljša.Nasprotno pa bi dirkač z malo izkušnjami,kateremu je že sedanji dirkalnik komajda obvladljiv in "leti kot strela" raje videl,da dirkalnik malce upočasnijo ...
Microsoft ::
Obvestilo za vse, ki radi pozabljate! Danes bo Ferrari predstavil... hja, bomo videli, kaj!
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
TribesMan ::
Baje ima "zanimivo" sprednje krilce... Živi bili pa videli. Za spremembo bo enkrat tudi Ferrari začel sezono z novim dirkalnikom...
LP
TribesMan
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
CallMeAl ::
Za spremembo bo enkrat tudi Ferrari začel sezono z novim dirkalnikom.
baje, da to še ni 100% zanesljivo - predvsem zaradi vročine v Maleziji (2.dirka) naj bi obstajala verjetnost, da F2004 debitira šele na 3.dirki. verjetno je veliko odvisno od rezultatov testiranj. bomo videli...
LP
TribesMan ::
LOL @ Luca Di Montezemolo...
Model je prjavu da je Raikkonen trenutno najboljši voznik, takoj za Schumacherjem in Barichellom. Hahahaha, upam da se model heca, ker Barichello še zdaleč ne doseže nivoja Raikkonena, Schumacherja in Montoye. Eh ja ta nori svet. Ob kateri uri pa je sploh predstavitev rdeče zlate ribice?
LP
TribesMan
Model je prjavu da je Raikkonen trenutno najboljši voznik, takoj za Schumacherjem in Barichellom. Hahahaha, upam da se model heca, ker Barichello še zdaleč ne doseže nivoja Raikkonena, Schumacherja in Montoye. Eh ja ta nori svet. Ob kateri uri pa je sploh predstavitev rdeče zlate ribice?
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Dr_M ::
a Raikkonen nej bi biu dober voznik?? od kdaj pa to??
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
TribesMan ::
Dr_M a ti trdiš da je Barichello boljši? Tud prow.
LP
TribesMan
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Tattoo- ::
Raikkonen je ravno toliko dober kot Barichello...noben od njiju še ni dosegel naslova svetovnega prvaka .
Res je pa Raikkonen v časo ko je v F1 pokazal IMHO veliko več kot pa Barichello!
Po videni 'sliki' pokritega novega dirkalnika Ferrarija sprednje krilce ni toliko revolucionarno kot pa Williamsovo...
Bomo videli...
Res je pa Raikkonen v časo ko je v F1 pokazal IMHO veliko več kot pa Barichello!
Po videni 'sliki' pokritega novega dirkalnika Ferrarija sprednje krilce ni toliko revolucionarno kot pa Williamsovo...
Bomo videli...
Racing is in my blood - Ayrton Senna
Dr_M ::
poznam take ljudi kot je Raikkonen. mlad smrkavec brez strahu.ne rabi bit dobre voznik, samo ustrasit se ne sme hitrosti.
edn od takih k sm ga poznal, je na zalost na zalah...
edn od takih k sm ga poznal, je na zalost na zalah...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
TribesMan ::
Tole je vse kar je ostalo od ultra "znimivega" designa sprednjega krilca... bah... al pa če ne bi nič spremenili.
LP
TribesMan
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Daedalus ::
Tole bo pa še zelo zanimivo. Me prav zanima, kdo bo uspešnejši - Ferrari z starim in preizkušenim konceptom, al pa McLaren/Williams z bolj drznim pristopom...
Sicer pa tale Ferrari verjetno ne bo v taki obliki nastopil v Avstraliji. Bojo še ziher maj spremenili
Aja, Dr_M, pol praviš, če te prav razumem, seveda, da se vsi, ki so letos gledali izpuh Raikkonenovega McLarna bojijo hitro pelat, čeprav so v resnici boljši vozniki od njega? Zanimivo
Sicer pa tale Ferrari verjetno ne bo v taki obliki nastopil v Avstraliji. Bojo še ziher maj spremenili
Aja, Dr_M, pol praviš, če te prav razumem, seveda, da se vsi, ki so letos gledali izpuh Raikkonenovega McLarna bojijo hitro pelat, čeprav so v resnici boljši vozniki od njega? Zanimivo
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Tattoo- ::
Moram rači, da je današnja predstavitem razočaranje
Zgleda, da so Bayrne-ov primat revolucionarnih dizajnerskih rešitev letos prevzeli dizajnerji drugih ekip (Williams, McLaren)...
Ne verjamem, da te kozmetične spremembe pomenijo tako velik korak naprej (pri izboljšanju časov), kot pa so ga na testiranjih pokazale formule Williamsa, McLarna (in tudi BAR-a).
Zgleda, da so Bayrne-ov primat revolucionarnih dizajnerskih rešitev letos prevzeli dizajnerji drugih ekip (Williams, McLaren)...
Ne verjamem, da te kozmetične spremembe pomenijo tako velik korak naprej (pri izboljšanju časov), kot pa so ga na testiranjih pokazale formule Williamsa, McLarna (in tudi BAR-a).
Racing is in my blood - Ayrton Senna
Tilen ::
saj dizajn in aerodinamika pa tudi nista vse .... tukaj je se moc in pa vzdrzljivost motorjev ter vzdrzljivost dirkacev.
TribesMan ::
Ferrari se na zunaj ni skoraj nič spremenil, naredili so samo najnujnejše da bodo lahko nastopali to sezono. In to je povečanje površine pokrova motorja in nič drugega. Če ne uporštevamo večjega napisa Vodafone in obrobljenega napisa Marlboro... pač nič. Še od nevem kako inovativnega designa sprednjega krica, ki ga je obljubljal Todt, ni bilo nič. Seveda so lahko spremenili notranjost vendar to ni vse. Nekaj se sicer zgovarjajo da bodo še marsikaj spremenili pred začetkom sezone, vendar misim da s tem ne bo kakih velikih sprememb. Zadeva je preprosto F2003GA-B in nič drugega.
Tudi Brigestonove gume so ostale, kljub vsemu napovedovanju enake kot lani, to vidimo po enakem nagibu sprednjih koles navznoter kot pri "lanskemu" dirkalniku. Tak naklon je viden samo Bridgestonovih pnevmatikah, saj imajo precej bolj švoh bočne ojačitve kot Michelinove, zato morajo biti bolj nagnjene, da se ne spodvijajo v ovinkih. To je dejansko tudi edina slabost Bridgestonea napram Michelinu.
Torej nič novega iz tabora rdečih ribic....
LP
TribesMan
Tudi Brigestonove gume so ostale, kljub vsemu napovedovanju enake kot lani, to vidimo po enakem nagibu sprednjih koles navznoter kot pri "lanskemu" dirkalniku. Tak naklon je viden samo Bridgestonovih pnevmatikah, saj imajo precej bolj švoh bočne ojačitve kot Michelinove, zato morajo biti bolj nagnjene, da se ne spodvijajo v ovinkih. To je dejansko tudi edina slabost Bridgestonea napram Michelinu.
Torej nič novega iz tabora rdečih ribic....
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Tilen ::
aja pa se glede novega Ferrarijevega nosu ...
tako je predvideval en na nekem tujem forumu 15 dni nazaj ...
no sedaj so pa naredili tole:
bomo videli kako se bo obneslo..., prva testiranja so predivdena konec tega meseca :)
kdo ze pravi tako ? :)
lp Tilen
tako je predvideval en na nekem tujem forumu 15 dni nazaj ...
no sedaj so pa naredili tole:
bomo videli kako se bo obneslo..., prva testiranja so predivdena konec tega meseca :)
živi bili pa videli...
kdo ze pravi tako ? :)
lp Tilen
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
ripmork ::
tistle na slikci je malo čudno,saj ima tanovi Ferrari navpične nosilce sprednjega krilca in ne zaukrivljene ...
ripmork ::
sicer pa nič posebnega(navzven),sem pa pričakoval na stranici dirkalnika veliko sliko Beckhama(vodafone com.)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
Tilen ::
sem ravnokar popravljal post kr se je se men zdelo malo cudno kr sm potem videl druge slike... potem pa me ti s postom prehitis. No saj zdaj je popravljeno in je ok :)
njok ::
Nekih revolucionarnih sprememb na dirkalnikih pac ni za pricakovat. Pa ne zato, ker bi bile trenutne tako optimalne. Teami imajo enostavno premalo casa za testiranje. Ceprav bi bilo pomojem mozno s sredstvi, ki jih imajo, naredit eno konkretno fizikalno simulacijo. Sedaj ne vem ali je CPU moc se vedno predraga, da bi si jo lahko privoscili ali je je na razpolago premalo. No ja, obstaja se tretja moznost - teami v temu ne vidijo priloznosti. Pa pocakajmo, da stopi kdo do njih in jim pokaze pravo smer (medtem pa lahko mirno opazujemo pocasno evolucijo na bolidih).
Tilen ::
tukaj se prelivajo milijoni dolarjev in ne vrjamem da ali Ferrari/Mlcaren/Bmw... neb imeli za kaki extreme multitasking s kaksnimi 10 opteroni ce bi to hoteli vendar pač .. :) mogoce pa to delajo pa sploh ne vemo :) mogoce pa pridejo vedno do enakih izracunov da je tako pac "najboljse" :) hoces noces...
Tattoo- ::
Kolikor mi je za Williams znano, jim je letos ravno za ta namen (izračun najboljšega aerodinamičnega designa) HP dobavil še dodatno število delovnih postaj
Racing is in my blood - Ayrton Senna
njok ::
Ja, HP bi lahko se kaj naredil. Upam pa, da se vsi strinjate, da 10 opteronov tukaj ne more narediti nic. ;)
Tilen ::
Bila je samo primerjava, ce pa hoces provocirat pa lahk na ircu kliknes, lahk 2 uri v takem stilu govoriva ce ti nebo prej dop*****.
Microsoft ::
Kolikor jaz vem, sem slišal, da je pri takih hitrostih, ki jih dosegajo formule, zelo težko izračunati idelano stvar. Slišal sem nekako v tem stilu, da ne obstaja neka formula f(x)=.. pa da bi zdej vstavili neke parametre pa kr dobili končni rezultat.
Stavr je tudi v tem, da sam proces iskanja optimalne rešitve vzame dosti časa. Med letom se spreminjajo gume, materilai "napredujejo", pravila se spreminjajo, ...
Mislim, da se je Ferrari letos odločil nastopiti nekoliko bolj z "varno" različico formule. Če se ne motim, so lani isto začeli dirke z formulo iz predhodnjega leta. Seveda zelo dodelano v detajlih in istočasno preizkušeno, tako da je bila stavr zanesljiva.
Za McLaren in Williams pa se mi zdi, kot da bi že rada oba zmagala v skupnem seštevku kar v Avstraliji. Tak občutek imam, kot da sta obe moštvi poslala vse svoje moči v to, da prekinejo pohod Ferrarija.
Oh, yeah! Že čakam prvo dirko v Melbournu (če se ne motim)!
by Miha
Stavr je tudi v tem, da sam proces iskanja optimalne rešitve vzame dosti časa. Med letom se spreminjajo gume, materilai "napredujejo", pravila se spreminjajo, ...
Mislim, da se je Ferrari letos odločil nastopiti nekoliko bolj z "varno" različico formule. Če se ne motim, so lani isto začeli dirke z formulo iz predhodnjega leta. Seveda zelo dodelano v detajlih in istočasno preizkušeno, tako da je bila stavr zanesljiva.
Za McLaren in Williams pa se mi zdi, kot da bi že rada oba zmagala v skupnem seštevku kar v Avstraliji. Tak občutek imam, kot da sta obe moštvi poslala vse svoje moči v to, da prekinejo pohod Ferrarija.
Oh, yeah! Že čakam prvo dirko v Melbournu (če se ne motim)!
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Microsoft ()
njok ::
Kolikor jaz vem, sem slišal, da je pri takih hitrostih, ki jih dosegajo formule, zelo težko izračunati idelano stvar. Slišal sem nekako v tem stilu, da ne obstaja neka formula f(x)=.. pa da bi zdej vstavili neke parametre pa kr dobili končni rezultat.
Stavr je tudi v tem, da sam proces iskanja optimalne rešitve vzame dosti časa. Med letom se spreminjajo gume, materilai "napredujejo", pravila se spreminjajo, ...
Ravno zato bi simulacije na superračunalnikih prišle še kako prav. Da bi pretestirali več revolucionarnih novosti - enostavno nimajo na razpolago dovolj časa. S postopnim spreminjanjem posameznih stvari na dirkalniku se pa izide.
Stavr je tudi v tem, da sam proces iskanja optimalne rešitve vzame dosti časa. Med letom se spreminjajo gume, materilai "napredujejo", pravila se spreminjajo, ...
Ravno zato bi simulacije na superračunalnikih prišle še kako prav. Da bi pretestirali več revolucionarnih novosti - enostavno nimajo na razpolago dovolj časa. S postopnim spreminjanjem posameznih stvari na dirkalniku se pa izide.
Tilen ::
Mislim, da se je Ferrari letos odločil nastopiti nekoliko bolj z "varno" različico formule. Če se ne motim, so lani isto začeli dirke z formulo iz predhodnjega leta. Seveda zelo dodelano v detajlih in istočasno preizkušeno, tako da je bila stavr zanesljiva.
Žeže, letos je dirkalnik skoraj enak oz podoben lanskemu vendar je pa za razliko od lani in predlani motor cisto nov. Tako da se bo treba delat na vzdrzljivosti o kateri na koncu ne bo dvoma in bo dobra.
Živi bili, pa videli
Žeže, letos je dirkalnik skoraj enak oz podoben lanskemu vendar je pa za razliko od lani in predlani motor cisto nov. Tako da se bo treba delat na vzdrzljivosti o kateri na koncu ne bo dvoma in bo dobra.
Živi bili, pa videli
ripmork ::
Oh, yeah! Že čakam prvo dirko v Melbournu (če se ne motim)!....jaz tudi komaj čakam ....sam da ne bom zaspal kot sem pred tremi leti ...
tisto glede siulacije pa verjamem da si pomagajo s tem,samo pravih idealnih izračunov ne bodo nikoli dobili,ker preprosto obstaja preveč ključnih parametrov,od katerih sta odvisna hitrost in stabilnost bolida ....predstavljajte si vedro napolnjeno z milijoni žebljev....nekdo rukne to vedro in žebljički se raztresejo....sedaj pa naj bi račualnik v real-time-u izračunal pozicijo za vsak žebljiček posebej,za vsak delček sekunde posebej,pa vplivi gibanja enega na drugega.....mislim da bi se iz opterona pokadilo
tisto glede siulacije pa verjamem da si pomagajo s tem,samo pravih idealnih izračunov ne bodo nikoli dobili,ker preprosto obstaja preveč ključnih parametrov,od katerih sta odvisna hitrost in stabilnost bolida ....predstavljajte si vedro napolnjeno z milijoni žebljev....nekdo rukne to vedro in žebljički se raztresejo....sedaj pa naj bi račualnik v real-time-u izračunal pozicijo za vsak žebljiček posebej,za vsak delček sekunde posebej,pa vplivi gibanja enega na drugega.....mislim da bi se iz opterona pokadilo
njok ::
Saj tu noben ni omenjal simulacij na domacih 2- ali 4-procesorskih masinah. Se manj pa o real-time simulacijah.
Microsoft ::
Hm, recimo poglejomo takole. Kolikor jaz vem, se veliko o aerodinamiki formule preizkuša v vetrovnikih. Vetrovnik pa stane neko vsoto denarja.
Sedaj je vprašanje, kak dober računalnik bi dobili za ceno vetrovnika? In če bi potem lahko preizkušali vse tiste stvari, ki jih lahko v vetrovniku, tudi s pomočjo PCja? Seveda če bi, potem bi PC moral hitreje priti do nekega končnega izračuna, da bi se naložba splačala.
Sem mnenja, da je trenutno vetrovnik bolj ugoden za take stvari, ker pač vsa moštva gradijo te stvari (mislim, da nazadnje Sauber). Istočasno pa nikjer ni govora o tem, kako bi kdo zgradil oz. si lastil nek PC, ki bi naj nadomestil vetrovnik.
Pa o vetrovnikih se ne spoznam kaj veliko. Predvidevam, da tam nadgradnja po nekaj letih ni tako draga, kot bi bila nekega PCja, kjer bi bilo potrebno zamenjati celoten PC (se ne da dokupit MHz-e in podobno). Hm, mogoče se z leti pri vetrovnikih nadgrajujejo samo merilne naprave...
by Miha
Sedaj je vprašanje, kak dober računalnik bi dobili za ceno vetrovnika? In če bi potem lahko preizkušali vse tiste stvari, ki jih lahko v vetrovniku, tudi s pomočjo PCja? Seveda če bi, potem bi PC moral hitreje priti do nekega končnega izračuna, da bi se naložba splačala.
Sem mnenja, da je trenutno vetrovnik bolj ugoden za take stvari, ker pač vsa moštva gradijo te stvari (mislim, da nazadnje Sauber). Istočasno pa nikjer ni govora o tem, kako bi kdo zgradil oz. si lastil nek PC, ki bi naj nadomestil vetrovnik.
Pa o vetrovnikih se ne spoznam kaj veliko. Predvidevam, da tam nadgradnja po nekaj letih ni tako draga, kot bi bila nekega PCja, kjer bi bilo potrebno zamenjati celoten PC (se ne da dokupit MHz-e in podobno). Hm, mogoče se z leti pri vetrovnikih nadgrajujejo samo merilne naprave...
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
njok ::
OK, se enkrat: tukaj ne govorimo o PC-jih.
Drugace je pa to res vprasanje, ce ne bi zakup toliksne procesorske moci ekipam predstavljal prevelik zalogaj.
Drugace je pa to res vprasanje, ce ne bi zakup toliksne procesorske moci ekipam predstavljal prevelik zalogaj.
CallMeAl ::
pri računalniških simulacijah obstaja vedno tveganje, da fizikalni model ni pravilen oz. dovolj natančen. zato je vetrovnik obvezen za testiranje rezultatov, ki jih da računalnik.
LP
LP
Tilen ::
se strinjam, kr tam le dobijo "realne" rezultate (v vetrovniku) iz racunala pa le teoreticne
Microsoft ::
njok, PC je bilo mišljeno kot tiste omare in ne kot big tower z dual plato....
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
njok ::
PC = personal computer
Dovolj natancen simulator bi dal boljse rezultate kot vetrovnik, saj je tudi vetrovnik zgolj približek. Sploh pa - z vetrovnikom si bolj malo pomagajo pri izboljševanju ostalih delov dirkalnika.
Dovolj natancen simulator bi dal boljse rezultate kot vetrovnik, saj je tudi vetrovnik zgolj približek. Sploh pa - z vetrovnikom si bolj malo pomagajo pri izboljševanju ostalih delov dirkalnika.
TribesMan ::
Upam da vas ne preseneča dejstvo da ima skoraj vsako F1 moštvo za sabo enega močnega proizvajalca računalniške opreme:
McLaren: Computer Associates, SUN
Ferrari: AMD
Toyota: Intel
.
.
.
Računalniške simulacije so še kako aktualne, vendar je v primeru aerodinamike trenutno vetrovnik še vedno 100* boljša opcija, pa še možnost napak je manjša. Računalniške simulacije se uporabljajo večinoma pri samam konstruiranju "šasije" in podvozja, ter togosti avtomobila... s tem dobijo hiter feedback še preden je avtomobil še sploh dokončan. Da se tudi dobro simulirat in preračunavat razne vplive neravnin na dirkališčih in s tem priti do boljših nastavitev vzmetenja, pa obraba gum, poroba goriva itd... Skratka zelo aktualno.
LP
TribesMan
McLaren: Computer Associates, SUN
Ferrari: AMD
Toyota: Intel
.
.
.
Računalniške simulacije so še kako aktualne, vendar je v primeru aerodinamike trenutno vetrovnik še vedno 100* boljša opcija, pa še možnost napak je manjša. Računalniške simulacije se uporabljajo večinoma pri samam konstruiranju "šasije" in podvozja, ter togosti avtomobila... s tem dobijo hiter feedback še preden je avtomobil še sploh dokončan. Da se tudi dobro simulirat in preračunavat razne vplive neravnin na dirkališčih in s tem priti do boljših nastavitev vzmetenja, pa obraba gum, poroba goriva itd... Skratka zelo aktualno.
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Tilen ::
Kot ste lahko videli ce lahko spremljate POP TV je M. Schumacher dejal da so bistvene razlike ki so jih opravili na novem F2004 v notranjosti in s prostim očesom ne vidne na zunaj. Omenil je se najvecje konkurente Ferrariju (BMW,Mclaren,Renault) v prihajajoci sezoni ter povprasal kam je sel denar iz dobrodelnega derbija v SLO kjer je prisostvoval na nogometni tekmi ;)))
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | F1 - pred sezono 2006Oddelek: Loža | 2869 (2624) | Daedalus |
» | F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 4 … 49 50 51 52 )Oddelek: Loža | 84179 (43094) | Alexius Heristalski |
⊘ | F1 - pred sezono 2005 (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Loža | 32169 (23718) | OwcA |
» | F1 sezona 2003 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 40021 (24682) | balocom |
» | F1 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 9937 (8665) | Nemelk |