»

Pomoč in nasveti

< 1
...
1324 1325
1326
1327 1328
...
1337 >
 
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tole je pa krneki!! HELP!!!

31329 (1193) dizel
»

Pomoč !!! - vse se mi sesuva

131746 (1553) mojsterpeter
»

IKONE ! ! ! !

21184 (1103) msmiha
»

Norton Ghost

61484 (1352) TESKAn
»

privilegiji v Win2K

131401 (1298) JLP
»

LAN kabli

81649 (1528) OrlyTM
»

Problem

61292 (1133) KuhaR
»

Usposobiti raid

71088 (967) pramarko
»

kako izves

71352 (1200) PsiHO
»

Pomoč: BX6 2.0

91197 (1067) matevzm
»

URL+JAVA podstrani

01038 (1010) dizel
»

Težava glede hitrosti!!!

3965 (861) andrej
»

*.mov

41035 (959) Cr00k
»

HDD problem ?

21157 (1062) msmiha
»

com in modem

21037 (979) Ribicija
»

W2k WingmanGMouse

31177 (1120) Ahiles
»

1024×768 ??!

61311 (1185) *TV*
»

flash biosa

41097 (1016) Ribicija
»

DVD slikice regij

31169 (1053) TESKAn
»

Ra to wav

31073 (993) Han
»

ABIT KT7 RAID

81591 (1429) ChiefThunder
»

RAS-ISDN-SPEED-W2000

01100 (1057) jezek
»

Monitor

121884 (1671) MadMax
»

Termalna pasta

21105 (1015) msmiha
»

SCSI

31156 (1076) andrej
»

Simens c35

31153 (1072) McHregec
»

Gonilniki za Voodoo 3 1000 8 mb

51214 (1113) mojsterpeter
»

Bios in geslo...

101753 (1584) baghera

Gonilniki za Voodoo 3 1000 8 mb

01017 (972) McHregec
»

CD ROM problem

71222 (1117) frudi
»

CPU temperature:123st.C!!!!

181756 (1481) anxieux
»

Pomoč RAID !

2993 (926) JLP
»

Povezati dos z win2000 preko mreže!

21143 (1050) borutzi
»

problem glodalec

111975 (1811) Tjulenj
»

80mm ventilatorji

151520 (1356) ||_^_||
»

HDD + DVD ???

41313 (1229) Ribicija
»

Kaj je z mojo mrežo???

51493 (1362) OrlyTM
»

Zvočniki, soundblaster...quastions

61128 (1019) HEKO
»

PC 133 MHz na BX motherboard ?

61437 (1327) ABX
»

Koliko se pozna nov HDD

4918 (782) kuntek

WIN 98 SE (second edition) - KODA..... Please

1925 (835) miranpozar
»

win98 cifra .. rabim nujno !!

2965 (881) OrlyTM
»

TV-Decoder

0956 (898) kriss
»

P2 vent

31013 (958) bluehacker
»

p120 in usb

41102 (1030) Skankulja
»

V3 rebra?!

121351 (1209) Skankulja
»

Duron temparatura (drugič)

142025 (1876) ||_^_||
»

TV out

71724 (1620) andrej
»

Fleširal modem iz 33.6 na 0,00

21267 (1126) VASkO
»

Modem US Sportster winmodem

21264 (1207) tolat
»

KT7A-RAID ne trza spljoh!

71408 (1256) Lucio
»

bios down

91413 (1285) jfk
»

Racunalnik na daljinsko upravljanje

51320 (1168) tigrr
»

ata100 disk na ata33 kabl ?

51540 (1421) miranpozar
»

Tv out na Diamond Viper 550

01100 (1065) misko
»

Raztegovanje slike na TV-ju

61363 (1250) Znida
»

duron ali Tbird ?

121578 (1432) ijatebi
»

disk se noče ugasniti

111552 (1347) Lith
»

Voodoo3 3000 in driverji v4.12.01.1225

61170 (1064) Lith
»

Kako naj pretvorim .doc v .pdf

31844 (1692) Shaky
»

namestitev CD-ROM-a v novem računalniku

112535 (2375) nando
»

Problem z MSI GeForce2 MX

11048 (982) G[e]c
»

MP3 predvajalnik

41102 (1011) Sirki
»

Imam težave z RAMom

21082 (996) miranpozar
»

Defenitivno neumestno!

52039 (1895) Matek
»

Prazni cdji!

191894 (1569) whatson
< 1
...
1324 1325
1326
1327 1328
...
1337 >