Forum » Loža » F1 - pred sezono 2005
F1 - pred sezono 2005
Modri dirkač ::
Dejte fantje. Prvo pozanimat pol pa postat.
Ta dogovor o teh 50km v tednu pred GP-jem je dogovor med moštvi, ki je bil prej znan kot Suzuka agreement, potem pa kot Heathrow agreement (ta gentlemens agreement se je skozi leta spreminjal ampak vedno je blo noter to, da se v tednu pred dirko ne testira, razen 50km shakedown test).
To ni nikjer zapisano v nobenem "FIA sporting regulations for F1" od leta 2001 dalje, ker je to FIA prepustila moštvom.
Ker je pa letos 9 moštev podpisala nov Gentlemen agreement in ga Ferrari ni je to pač rezultat tega. TESTIRAJ od zore do mraka.
Prekršili niso nobenega pravila!
Sicer ni športno ampak kaj čmo, ta mali francoz še nikol ni bil in to se ne bo več spremenilo.
Ta dogovor o teh 50km v tednu pred GP-jem je dogovor med moštvi, ki je bil prej znan kot Suzuka agreement, potem pa kot Heathrow agreement (ta gentlemens agreement se je skozi leta spreminjal ampak vedno je blo noter to, da se v tednu pred dirko ne testira, razen 50km shakedown test).
To ni nikjer zapisano v nobenem "FIA sporting regulations for F1" od leta 2001 dalje, ker je to FIA prepustila moštvom.
Ker je pa letos 9 moštev podpisala nov Gentlemen agreement in ga Ferrari ni je to pač rezultat tega. TESTIRAJ od zore do mraka.
Prekršili niso nobenega pravila!
Sicer ni športno ampak kaj čmo, ta mali francoz še nikol ni bil in to se ne bo več spremenilo.
Everybody lies!
OrlyTM ::
kok ste smesni antiferaristi
sj, se par dni potrpet pa bomo prec vidl kako in kaj, OK? :) ce bodo vase ekipe boljse, boste veseli, cene bomo pa mi pa boste vi spet pizdl cez vse in vsakogar k rdece navija
ah ja, smeha bo spet
lp
OrlyTM
sj, se par dni potrpet pa bomo prec vidl kako in kaj, OK? :) ce bodo vase ekipe boljse, boste veseli, cene bomo pa mi pa boste vi spet pizdl cez vse in vsakogar k rdece navija
ah ja, smeha bo spet
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
Tilen ::
ITak. Sam zdaj bo bolj napeto proti koncu zaradi gum. Prej pa smo sam rekli po 2. postanku, zdaj pa še samo do konca prpela pa je.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Tilen ::
Me pa zanima, glede na to da bodo zdaj morale gume zdrzat celo dirko kako bodo vozili tisti, ki bo jim recimo v prvem krogu ze parkrat zablokiralo katero kolo (vemo da se ob tem zelo obrabi), ce bodo sploh prisli do konca :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Daedalus ::
Kakšni zelo agresivni vozniki bi znali met težave. Recimo Alonso, ki je znan po tem, da s pomočjo understeera vozi res hitro, samo grejo pa gume tud hitro... Pa tud MS ni lih nežen do gum
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
OrlyTM ::
Po eni strani se bodo gume manj drzale, kar pa sicer ni vecji minus, ker bo tako pri vseh. Po drugi strani bodo pa gume precej bolj vzdrzljive in bodo dlje casa drzale tako kot morajo. Prejsnje gume so bile optimalne samo nekaj krogov, te bodo vsaj pol dirke. Pametni vozniki bodo lahko iz tega potegnili veliko (pazljivost pri obrabi gum!) ...
Nism pa se zasledu, ali to pomeni, da sploh ne bo postankov, ali bodo na dolivanje bencina se vedno sli?
lp
OrlyTM
Nism pa se zasledu, ali to pomeni, da sploh ne bo postankov, ali bodo na dolivanje bencina se vedno sli?
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
Tilen ::
Ja, dolivali še bodo, itak. Ce bi povecali rezervoarje za gorivo, da bi se lahko peljali celo dirko, bi dirkalniki zgledali kot bombe(prebral ne vme kje že). Ce bi se npr kdo v prvem krogu pri kaksni veliki hitrosti kje reztrescil bi...
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
OrlyTM ::
to bo se zanimivo, k bodo fuuul hitri postanki
lp
OrlyTM
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
Tilen ::
Itak, pa pomoje bo vec kontrole na teh ceveh za dolivanje goriva saj bi se tu zeo hitro dalo kaj pridobit z vecanjem st l/s. KEr je tudi zto omejeno oz. tocno predpisano.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Daedalus ::
Postanki bojo točno tolko hitri, kot so bli do zdaj. Fora je v tem, da mehaniki zamenjajo gume v 5 sekundah ali manj, dolivanje pa traja rahlo dlje. Hitri postanki bi bli v obratni situaciji.
Orly - ja, gume morajo zdržati dlje. Bojo pa tisti, ki ne bojo prilagodili stila vožnje meli proti koncu dirke precej bolj uničene gume, kot ostali. Recimo Alonso dobesedno "vrže" avto v ovinek, Button pa po drugi strani vozi izjemno tekoče. Kaj misliš, kdo bo mel v zadnjih parih krogih več možnosti za prehitevanje? Sicer se da stil vožnje delno prilagoditi, samo res agresivni vozniki bojo meli težave.
Orly - ja, gume morajo zdržati dlje. Bojo pa tisti, ki ne bojo prilagodili stila vožnje meli proti koncu dirke precej bolj uničene gume, kot ostali. Recimo Alonso dobesedno "vrže" avto v ovinek, Button pa po drugi strani vozi izjemno tekoče. Kaj misliš, kdo bo mel v zadnjih parih krogih več možnosti za prehitevanje? Sicer se da stil vožnje delno prilagoditi, samo res agresivni vozniki bojo meli težave.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
R0K ::
Gume lani so zdržale toliko, kot so jih pač lahko najboljše naredili. Zagotovo bi Michelin naredil bojl vzdržljivo gumo, če bi lahko. Ampak se pač ne da. Tuki so zaviranja pač tako hudo, da ne govorim o podtlaku in s tem hudimi silami na gume, ki so ga ustvarjal.
Letos bodo pač malo popustili, vozit bo treba z glavo. Gume pa pomojem niso kaj veliko spremenjene. Trde bodo skoz :) ...
Imajo pa letos pomojem veliko možnosti kakšni, ki so prej veliko dirkali v kakšnem DTM/ETTC pervenstvih in podobno. Pač vajeni ga malo tudi slajdat čez ovinek. Kak Rubinjo tega lih ni vajen, ker do zdej so se mogli dirkalniki držat v ovinku kot pribiti, letos bo pa malo drugače :P
Daedalus : agresivni vozniki, si bodo v prvih 20krogih prifural 1min prednosti, in se lohk pol čist na izi pelejo do konca. Dirkanje in F1 ni šport, kjer bi se moglo šparat .. na polno skoz, pa če zlaufa alpa ne. To je pač šport!
Letos bodo pač malo popustili, vozit bo treba z glavo. Gume pa pomojem niso kaj veliko spremenjene. Trde bodo skoz :) ...
Imajo pa letos pomojem veliko možnosti kakšni, ki so prej veliko dirkali v kakšnem DTM/ETTC pervenstvih in podobno. Pač vajeni ga malo tudi slajdat čez ovinek. Kak Rubinjo tega lih ni vajen, ker do zdej so se mogli dirkalniki držat v ovinku kot pribiti, letos bo pa malo drugače :P
Daedalus : agresivni vozniki, si bodo v prvih 20krogih prifural 1min prednosti, in se lohk pol čist na izi pelejo do konca. Dirkanje in F1 ni šport, kjer bi se moglo šparat .. na polno skoz, pa če zlaufa alpa ne. To je pač šport!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: R0K ()
Tilen ::
Postanki bojo točno tolko hitri, kot so bli do zdaj. Fora je v tem, da mehaniki zamenjajo gume v 5 sekundah ali manj, dolivanje pa traja rahlo dlje. Hitri postanki bi bli v obratni situaciji.
Se ne strnjam popolnoma saj bodo na kvalifikacijah imo imeli "prazn" tank pol pa v zacetku ful dolili, edino ce bodo lahklo po kvalifikacijah poljubno dolili koliko goriva hocejo za start dirke.
Kaj pa mislite koliko bo postankov zdaj na dirki? Bo bolje startati s tezjim oz v zacetku(cca9 krogu) doliti ful goriva ali imet zmerno poln tank skozi? Bi v praksi proti koncu tezji avto bolje sedel na stezi glede na to da so gume bol obrabljene? Kaksne so kaj vase teorije?
Se ne strnjam popolnoma saj bodo na kvalifikacijah imo imeli "prazn" tank pol pa v zacetku ful dolili, edino ce bodo lahklo po kvalifikacijah poljubno dolili koliko goriva hocejo za start dirke.
Kaj pa mislite koliko bo postankov zdaj na dirki? Bo bolje startati s tezjim oz v zacetku(cca9 krogu) doliti ful goriva ali imet zmerno poln tank skozi? Bi v praksi proti koncu tezji avto bolje sedel na stezi glede na to da so gume bol obrabljene? Kaksne so kaj vase teorije?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Daedalus ::
>agresivni vozniki, si bodo v prvih 20krogih prifural 1min prednosti, in se lohk pol čist na izi >pelejo do konca. Dirkanje in F1 ni šport, kjer bi se moglo šparat .. na polno skoz, pa če zlaufa >alpa ne. To je pač šport!
U wish. Če si kdaj spremljal dirke motoristov naprimer, bi ti moglo biti jasno, kaj pomenijo uničene gume v zadnjih par krogih. V 20 krogih si ne bo možno minute prifurat, ker ostali niso sedeče race. Si boš lahko pri teranju privozil 20, 30s prednosti. Ampak, si šele na 1/3 dirke, gume si pa že sesul do polovice. In pol pride del dirke, ko bo treba gume pridno šparat, na koncu pa bojo oni, ki so bli na začetku počasnejši, ratovali vse hitrejši. Moraš vedet - material se bo preračunal za maksimalen učinek na določeno razdaljo. In gume ne bojo niti za 1% bolj trde, kot morajo bit. Tako da sem jaz skor 100%, da divjanje na začetku ne bo pomenilo kake hude prenosti. Najhitrejši krogi se bojo postavljali v zadnjih dsetih krogih...
U wish. Če si kdaj spremljal dirke motoristov naprimer, bi ti moglo biti jasno, kaj pomenijo uničene gume v zadnjih par krogih. V 20 krogih si ne bo možno minute prifurat, ker ostali niso sedeče race. Si boš lahko pri teranju privozil 20, 30s prednosti. Ampak, si šele na 1/3 dirke, gume si pa že sesul do polovice. In pol pride del dirke, ko bo treba gume pridno šparat, na koncu pa bojo oni, ki so bli na začetku počasnejši, ratovali vse hitrejši. Moraš vedet - material se bo preračunal za maksimalen učinek na določeno razdaljo. In gume ne bojo niti za 1% bolj trde, kot morajo bit. Tako da sem jaz skor 100%, da divjanje na začetku ne bo pomenilo kake hude prenosti. Najhitrejši krogi se bojo postavljali v zadnjih dsetih krogih...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Tilen ::
Najhitrejši krogi se bojo postavljali v zadnjih dsetih krogih...
To pa upam stavitr, da nebo tako. Žeže, da se bodo na zacetku sprali vendar kakovost gume v zadnjih 10 krogih nebo taksna da bos lahko dosegal najhitrejse case, ker ce bi bilo to mozno potem bi bil strah da bi kdo zletel s steze zaradi slabih gum na koncu prav odveč ane? Pomoje bodo najhitrejsi casi v sredini dirke, vsaj najbolj logicno bi bilo.
To pa upam stavitr, da nebo tako. Žeže, da se bodo na zacetku sprali vendar kakovost gume v zadnjih 10 krogih nebo taksna da bos lahko dosegal najhitrejse case, ker ce bi bilo to mozno potem bi bil strah da bi kdo zletel s steze zaradi slabih gum na koncu prav odveč ane? Pomoje bodo najhitrejsi casi v sredini dirke, vsaj najbolj logicno bi bilo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Daedalus ::
>Kaj pa mislite koliko bo postankov zdaj na dirki? Bo bolje startati s tezjim oz v zacetku(cca9 >krogu) doliti ful goriva ali imet zmerno poln tank skozi? Bi v praksi proti koncu tezji avto bolje >sedel na stezi glede na to da so gume bol obrabljene? Kaksne so kaj vase teorije?
Vsekakor bo najboje načrtoval tisti, ki bo dobesedno na hlapih pripelal v cilj. Nižja teža - manj obremenitve na gumah, večja hitrost. Ostalo preračunavanje pa bo odvisno predvsem od možnosti prehitevanja. Če maš v kvalifikacijah nekoliko težji avto, boš zaostal, ampak med dirko mel en postanek manj. S tem, da je 10 litrov več 0,3 s počasneje na krog. Pomojem bojo strategije bol take - lahek avto na kvalifikacijah, po prvih nekaj krogih pa vsi v bokse na dolivanje. Se bo vidlo po pravih parih dirkah, kaj je najboljše.
Tilen - čudil bi se, če bi vedel, kakšni časi se v zadnjih par krogih postavljajo v MotoGP, na sesutih gumah.Sploh, če nobenemu ne uspe pobegnit. Pač vsi šparajo do finala. S tem, da so tam stroji in vozniki bolj izenačeni, tak da verjetno tu ne bo lih tak. Nekdo, ki bo mel po defoltu za 0,5s hitrejši avto, bo pač lahko vozil udobno... Bomo vidli.
Vsekakor bo najboje načrtoval tisti, ki bo dobesedno na hlapih pripelal v cilj. Nižja teža - manj obremenitve na gumah, večja hitrost. Ostalo preračunavanje pa bo odvisno predvsem od možnosti prehitevanja. Če maš v kvalifikacijah nekoliko težji avto, boš zaostal, ampak med dirko mel en postanek manj. S tem, da je 10 litrov več 0,3 s počasneje na krog. Pomojem bojo strategije bol take - lahek avto na kvalifikacijah, po prvih nekaj krogih pa vsi v bokse na dolivanje. Se bo vidlo po pravih parih dirkah, kaj je najboljše.
Tilen - čudil bi se, če bi vedel, kakšni časi se v zadnjih par krogih postavljajo v MotoGP, na sesutih gumah.Sploh, če nobenemu ne uspe pobegnit. Pač vsi šparajo do finala. S tem, da so tam stroji in vozniki bolj izenačeni, tak da verjetno tu ne bo lih tak. Nekdo, ki bo mel po defoltu za 0,5s hitrejši avto, bo pač lahko vozil udobno... Bomo vidli.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()
OrlyTM ::
Postanki bojo točno tolko hitri, kot so bli do zdaj. Fora je v tem, da mehaniki zamenjajo gume v 5 sekundah ali manj, dolivanje pa traja rahlo dlje. Hitri postanki bi bli v obratni situaciji.
uf ... my bad, sorry ... mas prav ... edino z kolicino goriva bodo lahk taktizirali ... zna bit zanimivo ja :)=
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
Tilen ::
Da. To bo do nadaljnega. A morm res povedat zakaj? Sem ze namrec tolikokrat... :) Lahko pa se 1x.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
dela ::
Me niti ne zanima... sam da vem zdaj.
Sicer pa lahk napišeš, če maš cajt, pa če nebo post napisan z rdečimi črkami
Sicer pa lahk napišeš, če maš cajt, pa če nebo post napisan z rdečimi črkami
Tilen ::
Nene, saj je cist kratko. Skratka ce poenostavim morebitno bluzenje cez celo stran. Traction control imajo vsi zato, ker se ga prakticno ne da kontrolirat.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Daedalus ::
Točno tako. Edina rešitev je - nazaj na fergazerje in navadne mehanske ne-visko sklopke
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
ripmork ::
Največja prednost enega kompleta gum za celo dirko je točno v tem da si nobeden ne bo mogel privoščiti velike prednosti...kar pomeni da bo vodilni še pod večjim pritiskom kot recimo še lani.
Manj postankov v boksih je pa prav olajšanje.Gledanje kako mehaniki tekmujejo s časom v tistih pajacih je ko da bi igre brez meja gledal ..enostavno pokvari tisto napetost ko se dva na pisti ravno dajeta na nož,potem pa eden popusti ker mora itak v pit-stop...
Glede varnosti tega sem pa v dvomih.Že tako so lani Michelinove pnevmaitke prerade pokale...
Manj postankov v boksih je pa prav olajšanje.Gledanje kako mehaniki tekmujejo s časom v tistih pajacih je ko da bi igre brez meja gledal ..enostavno pokvari tisto napetost ko se dva na pisti ravno dajeta na nož,potem pa eden popusti ker mora itak v pit-stop...
Glede varnosti tega sem pa v dvomih.Že tako so lani Michelinove pnevmaitke prerade pokale...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
dela ::
Res je. Ampak je potem veliko bolj zanimivo. Sicer pa če gledaš po drugi strani niso naredili kaj drugega kot spremenili minimalno dovoljeno maso dirkalnika. V F1 tudi marsikaj omejujejo. Tako so enkrat v preteklih letih prepovedali neke izboljšave na sklopki, ki ga je razvila Honda za svoj dirkalnik, če se en motim.
Ni neke razlike med tem.
Ni neke razlike med tem.
ripmork ::
FaLcOn3y3:sem napačno stran gledal pa pol komentiral ,se je kar nekaj postov nabral v kratkem.
MINARDI BO dirkal v avstraliji!!Tehnični pregled je opravil,vseeno pa manjka še podpis Todta....
link
MINARDI BO dirkal v avstraliji!!Tehnični pregled je opravil,vseeno pa manjka še podpis Todta....
link
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
dela ::
Kako ni v skladu s pravili? Čemu pa služi tisti FIA tehnični pregled potem, če ga Minardijev dirkalnik opravi?
Tilen ::
/sarcasm
Ja lanski dirkalnik je lani bil letos pa vec ni po pravilih zaradi sprememb v pravilniku. Radi bi obdrzali starega pa jim ne pustijo, logicno saj ni v skladu s pravili.Npr sprednje krilce. Kaj pa jih je*ejo s tem GPWC, kot je nekdo ze prej omenil, prav jim je. Zdaj ce je Bernie tako "zelo" low-costal pa nimajo za novega. Smeh.
/sarcasm off
Itak jim bodo podpisali, samo pač malo jim po zivcih hodijo, imo.
Ja lanski dirkalnik je lani bil letos pa vec ni po pravilih zaradi sprememb v pravilniku. Radi bi obdrzali starega pa jim ne pustijo, logicno saj ni v skladu s pravili.Npr sprednje krilce. Kaj pa jih je*ejo s tem GPWC, kot je nekdo ze prej omenil, prav jim je. Zdaj ce je Bernie tako "zelo" low-costal pa nimajo za novega. Smeh.
/sarcasm off
Itak jim bodo podpisali, samo pač malo jim po zivcih hodijo, imo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Alexius Heristalski ::
Jutri bo znano, ali bo Minardi dirkal ali ne. Vsaj tako je rekel Miran.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Tattoo- ::
Kako ni v skladu s pravili? Čemu pa služi tisti FIA tehnični pregled potem, če ga Minardijev dirkalnik opravi?
Minardijev dirkalnik zaradi poznega sprejetja novih pravil, zapletov v povezavi z obstojem Cosworth-a ter večnega pomankanja denarja ni uspel prirediti dirkalnika tehničnim pravilom za 2005 (5 cm višje postavljeno prednje krilce, manjši difuzor, večje ter naprej postavljeno zadnje krilce,...). Uspel pa je zagotoviti, da omenjeni dirkalnik ustreza varnostnim zahtevam FIA-e za sezono 2005 - in temu služijo tisti tehnični pregledi.
Bo pa Minardi skoraj 100% v nedeljo stal na štartni vrsti. Zakaj? Zato, ker v nasprotnem primeru bodo morala top moštva dirkati z 3-mi dirkalniki (po pogodbi Concorde mora biti na štartni vrsti najmanj 20 dirkalnikov).
To, kar se trenutno gresta Todt ter Stodart je samo dokazovanje, kdo ima večjega
Minardijev dirkalnik zaradi poznega sprejetja novih pravil, zapletov v povezavi z obstojem Cosworth-a ter večnega pomankanja denarja ni uspel prirediti dirkalnika tehničnim pravilom za 2005 (5 cm višje postavljeno prednje krilce, manjši difuzor, večje ter naprej postavljeno zadnje krilce,...). Uspel pa je zagotoviti, da omenjeni dirkalnik ustreza varnostnim zahtevam FIA-e za sezono 2005 - in temu služijo tisti tehnični pregledi.
Bo pa Minardi skoraj 100% v nedeljo stal na štartni vrsti. Zakaj? Zato, ker v nasprotnem primeru bodo morala top moštva dirkati z 3-mi dirkalniki (po pogodbi Concorde mora biti na štartni vrsti najmanj 20 dirkalnikov).
To, kar se trenutno gresta Todt ter Stodart je samo dokazovanje, kdo ima večjega
Racing is in my blood - Ayrton Senna
dela ::
Tattoo: Hvala za razlago. Zdaj razumem.
A nebi blo smešno če bi minardi zmagal pred ferrarijem v nedeljo?
A nebi blo smešno če bi minardi zmagal pred ferrarijem v nedeljo?
Alexius Heristalski ::
To bi se težko zgodilo. Lani so bili že itak počasnejši za nekaj sekund na krog in čeprav je Ferrarijev hibrid počasnejši kot lani, jim po moje ne bo zneslo. Sam še zmeraj velja: počakajmo in bomo videli.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
snow ::
Sam fak ej, kolk ljudi bo zdej brez službe ostalo, ker ne bo treba več gum menjevat...
Nič bomo videli po dirki ali dveh če se bo splačalo gledat.
Meni je ubistvu skoraj vseeno kdo zmaguje, sam da bi blo kaj prehitevanj...
Nič bomo videli po dirki ali dveh če se bo splačalo gledat.
Meni je ubistvu skoraj vseeno kdo zmaguje, sam da bi blo kaj prehitevanj...
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
Denos ::
Je kdo spremljal prosta treninga? V prvem so se vecinoma "sparali" v drugem pa je bilo zanimivo do zadne minute - vsaj po mojem mnenju Casi prvega prostega treninga & Casi drugega prostega treninga.
Tilen ::
Žeže vedar vseeno. Saj ne da bi se hvalil ampak ponavadi s tem nimamo tezav. (prevozit 2 vikenda z istim motorjem)
Glede casov drugega treningapa bi rekel to, da glede na to, da je prvo mesto zasedel testni voznik, se mi zdi sploh nesmiselno kaj komentirat. :)
Glede casov drugega treningapa bi rekel to, da glede na to, da je prvo mesto zasedel testni voznik, se mi zdi sploh nesmiselno kaj komentirat. :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Daedalus ::
>Glede casov drugega treningapa bi rekel to, da glede na to, da je prvo mesto zasedel testni voznik, se mi zdi sploh nesmiselno kaj komentirat. :)
Edini, ki je lahko teral na polno, ker mu je vseeno za motor/gume. Drugače pa Macca looking good Komaj čakam na dirko.
Edini, ki je lahko teral na polno, ker mu je vseeno za motor/gume. Drugače pa Macca looking good Komaj čakam na dirko.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Tilen ::
Edini, ki je lahko teral na polno, ker mu je vseeno za motor/gume. Drugače pa Macca looking good Komaj čakam na dirko.
Saj to ravno. Vsi komentarji v stilu ti pa ti so letos slabsi in oni so boljsi odpadejo kr rezultati niso realni. No, realno je to, da tisti (test driver) ki je vozil na polno, ker mu je bilo vseeno kot pravis da je dosegel najboljsi cas. :)
Saj to ravno. Vsi komentarji v stilu ti pa ti so letos slabsi in oni so boljsi odpadejo kr rezultati niso realni. No, realno je to, da tisti (test driver) ki je vozil na polno, ker mu je bilo vseeno kot pravis da je dosegel najboljsi cas. :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
dela ::
Torej Minardija ne bo na dirki? Ali zakaj so dirkali na treningih s po tremi dirkalniki iz vsake ekipe?
Denos ::
Saj niso le 5. 6. 7. 8. in 9. mostvo po koncu lanske sezone imajo pravico v petek voziti tretji dirkalnik...No tudi Minardi samo ga ni blo Tilen: A je kdo kaj reko kdo je kje? Ce pa pravis da testni voznik ni pomemben...Kaj pa Kimi?
Tilen ::
Kaj je s Kimijem? A ne razumes? Ostali caso so irelevantni. Ce vzamem iz enega posta prej, si je v tem treningu pac Kimi najvec "upal" ce bi lahko temu tako rekli. Ti casi pa ŠE ne pomenijo da je Kimi oz. McLaren najboljsi oz. padec Ferrarijeve forme. Upam da zdaj razumes.
Se na kratko. Vsak, ki je zdaj med prvimi 9, bi lahko bil prvi. Vsaj na tem treningu. Pac vec bi si mogo upat od ostalih in raskirat avto, ce odstejemo test driverja ki mu je vseeno.
Se na kratko. Vsak, ki je zdaj med prvimi 9, bi lahko bil prvi. Vsaj na tem treningu. Pac vec bi si mogo upat od ostalih in raskirat avto, ce odstejemo test driverja ki mu je vseeno.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Alexius Heristalski ::
Glede Minardija vlada prava zmeda. Še včeraj jih je jebal šel Red Bulla Christian Horner, danes (med drugim prostim treningom) so dobili Ferrarijev podpis, a jo je zagodla FIA, saj Minardijev niso pustili na stezo. Na koncu pa:
Višje sodišče države Victorije je moštvu Minardi dovolilo sodelovanje na sobotnih treningih in kvalifikacijah z lanskima dirkalnikoma. Na dodatnem zaslišanju, ki bo v soboto ob 14. uri, bo prisotna tudi FIA, odločali pa se bodo, če Minardi lahko s takšnima dirkalnikoma nastopi tudi na dirki. (vir: f1-magazin.com, ampak dvojina jim ne gre najbolj)
Višje sodišče države Victorije je moštvu Minardi dovolilo sodelovanje na sobotnih treningih in kvalifikacijah z lanskima dirkalnikoma. Na dodatnem zaslišanju, ki bo v soboto ob 14. uri, bo prisotna tudi FIA, odločali pa se bodo, če Minardi lahko s takšnima dirkalnikoma nastopi tudi na dirki. (vir: f1-magazin.com, ampak dvojina jim ne gre najbolj)
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alexius Heristalski ()
Tilen ::
Ne vem zakaj bi se tistim, ki "nimajo" denarja dovolilo odstopanje. Pol pa naj en biatlonec, ki nima za svoje nove tekalne smuci in opremo nabavi za tekmo RENT-A motorne sanke. Bedarija.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | F1 2007 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 80476 (52796) | 'FireSTORM' |
» | F1 2006 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Loža | 78921 (36459) | Alexius Heristalski |
» | F1 - pred sezono 2006Oddelek: Loža | 2868 (2623) | Daedalus |
» | F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 4 … 49 50 51 52 )Oddelek: Loža | 84177 (43092) | Alexius Heristalski |
» | F1 2004 (strani: 1 2 3 4 … 40 41 42 43 )Oddelek: Loža | 80957 (48280) | Microsoft |