» »

F1 - pred sezono 2005

F1 - pred sezono 2005

««
10 / 13
»»

Tilen ::

Jup, par sekund...

BigWhale, ne samo to, pač precej fascinantno zgleda, ker je 2 dni nazaj bil McLaren 2 sec hitrejsi na krog in tvoje trditve o NE - relevantnih podatkih. :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Daedalus ::

Ok, da razjasnimo pojme - v amerikanščini pomeni couple par. Kjer se uporabi to v besedni zvezi recimo couple of second, to pomeni ~ 2 sekundi. Drugo - steza je bila zelo mokra, se pravi teren za Bridgestone. Tretje - Šumaher je prevozil 58 krogov, Barichello 14 krogov (je bil za 1,9 s počasnejši od Šumija), De la Rosa pa 18 krogov in je pri tem za drugim zaostal 0,6 sekunde. Tako, zdaj pa debatirajte naprej:D Očitno je, da je samo Šumaher konkretno testiral, od tod pa tudi prednost. Poleg tega je prevozil daleč največ krogov, od McLarna je pa bil prisoten zgolj testni voznik - hitrejših ni blo>:D

Sicer pa Tilen, kr tolaži se. Večina dirk ne bo tako namočenih in tam bo McLaren pwnal Ferrarija. Kako tolažilno zmago jim je pa treba pustit:P ;)
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

Denos ::

tako je>:D aja pa Tilen: jaz se s tem nebi hvalo da je bil hitrejsi od drugega testnega voznika z tak malo krogi itd itd...pa enkrat je vodo mclarne pa ze mislis da je nevem kaj:) ohladi se malo al pa te bota kimi pa montoya:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Denos ()

Tilen ::

pa enkrat je vodo mclarne pa ze mislis da je nevem kaj:)

Cak, ne razumem cist, kaj? :\
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Denos ::

Enkrat na letosnjih testiranjih je Ferrari vodo Mclaren pa ze dajes obcutek kot da si mislis da je to nevem kaki dosezek>:D

Tilen ::

Ja itk da je dosezek ce smo vas letos prvic KONCNO prehiteli, sem ze bi lv skrbeh. >:D
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

ripmork ::

dež je precej riskantna zadeva....remember Brasil 2003?...>:D

sicer malo že off-topic:
Danes sem ujel tak btw zjutrej na kanalu A E+ magazin in je bil interviju z Ališičem.Med drugim so pokazal njegove napake ko snema reportažo....ROTFL,je blo kar mene sram namest njega>:D :D ...še teden dni pa bom spet poslušal tist njegov hripajoč bebav glas...
Miran je zakon!;)

Tilen ::

Miran je zakon

Men je tut totalni car. :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Denos ::

Hehe Tilen :) Glede Mirana pa tud jaz komaj cakam da ga slisim:D Kak je kaj z prenosom kvalifikacij pri nas? Ali bodo prenasali samo sobotne ali samo nedeljske ali obojne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Denos ()

Tilen ::

Pomoje kr obojne. Nism pa 100% :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Denos ::

Spektakularna dogajanja formule 1 bodo na ogled z neposrednimi prenosi vseh sobotnih treningov in po novem tudi z nedeljskimi prenosi 2. dela treningov evropskih dirk!


Samo evropske dirke:\. Je pa fajn da bo ze to nedeljo oddaja o F1 na popu: Krog za ogrevanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Denos ()

Modri dirkač ::

Zaenkrat je samo britanski iTV napovedal, da ne bojo prenašal nedeljskih kvalifikacij. Če to zdej pomeni večina TV postaj, naj vsak sam presodi.:\
Everybody lies!

Denos ::

Ok menda sem to slisal od Mirsada tak da se ne cudim:)

Denos ::

Ok zdaj majo spored za soboto in nedeljo 5. in 6. marca in na sporedu sta oba kval. treninga. Ql.

Gundolf ::

Ojej, Fiat bo ocitno obdržal tisti ogabni nos. Nikoli mi niso bili všeč ti rdeči avtomobili, ampak tale, ki so ga danes predstavili, ta je pa prav smešen :\

ripmork ::

Vedno pričakujem kak spremenjen barvni dizajn Ferrarja,pa je več ali manj enak...
Sploh pa ne dvomim da bo tale novi Ferrari hiter...upam le da ne (pre)hiter...8-)
Res pa je da ob peti dirki,ko bo tale dirkalnik prišel na stezo,bodo druga moštva že sigurno imela še nekoliko izboljšane dirkalnike kot recimo na prvi dirki,sigurno še niso ujeli čisto pravega razmerja med podtlakom in izgubo hitrosti....še teden pa še mal:D

Tilen ::

Se slike, za lazjo predstavo enega izmed najhitrejsih(upam da najhitrejsega) dirkalnika F1, F2005. :)



































Sooooo niceeee. >:D
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: OwcA ()

BigWhale ::

Navijaci ferarija povsod pretiravajo, se pri objavljanju slik na forumih.

;>

cryptozaver ::

Ajoj tale nalepka fiat ???????????

Ce nic druzga tole jim ne more srece prinasat. Vracajo se cajti odpadlih gredi in razpadlih bolidov 8-O 8-O

ČIP 008 ::

Haha.. čez dve leti tako ali tako ne bo več ne Fiata in ne Ferrarija ostale pa bodo le še slike.:D

Tilen ::

Sem vedel, da bo slo nekaterim v nos :D 0:) .
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Denos ::

Tilen: menda ja nebos ki reko da je kaj drugacn od lanskega razn sprednega dela. Pa ti je tisti sprednji del vsec? Ker jaz namrec nimam komentarja:))

Tilen ::

Kot sem ze omenil, ni cudno, da zadnja leta niste kaj prevec uspesni, ce delate na izgledu. Dajte na performance.

Glede sprememb od lani, zakaj bi sli generalno spreminjat zmagovalni dirkalnik? Zakaj bi sl i v nekaj novega, nepreizkusenega in tvegali?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Denos ::

Bomo vidli po nekaj dirkah ce se jim je splacalo ostati skoraj na istem ali ne:))

Tilen ::

Tudi ce jim nebi, bi lahko bili zadovoljni s tem, da so 4 leta z "enakim" nadmudrili konkurenco. Itak je cas za spremembe, kot pravite. Ce bo konkurenca dost hitrejsa od njih bodo pac nekaj popolnoma novega naredili drugo leto. Pol pa spet 4 leta nimate potenciala, joke :)

edit: Saj v bistvu je veliko sprememb, sam ti se prevec osdredotocas na vas dirkalnik. Generalno itak da nebodo spreminjali (sem ti ze povedal zakaj), je pa tukaj veliko manjsih aerodinamicnih fint.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Denos ::

No ce bodo pa res naredili novega naslednjo leto pa se lahko ponovi zgodba z McLarnom:)

ripmork ::

sej niso neumni da bi korenito spreminjal zmagovalen dirkalnik,čeprav bi jim prav pasal lanski scenarij Mclarna...>:D
Spremembe so majhne in ne dosti očitne,karp omeni da so že pred letom ali dvema dosegli idealen aerodinamični model,ki so ga le prilagodili novim spremembam....glavni štos da bo tale dirkalnik šele na peti dirki nastopil je v novem motorju,ki ga morajo še idealno vkomponirat v to šasijo...

Jao Tilen,malo si pretiraval s temi slikcami,tema je manj pregledna
saj ne rečem ena pali pa dve,tri....imamo linke,ane:\

Daedalus ::

Mam občutek, da bo Ferrari letos rahlo zaostajal... Sej ne rečem, par let vozit precej podoben dirkalnik, samo vsak dizajn ma svoje meje. In medtem, ko se je konkurenca (vsaj nekateri) zmigala in poiskala nove rešitve, vztrajajo na starem. Kar mogoče niti ni slabo, samo je treba vedet, da ma recimo McLaren precej hud razvojni tempo (nov dirkalnik na pol leta) - v sredini sezone lahko pričakujemo MP-4/20B, ki bo verjetno precej izboljšan trenuten dirkalnik (ki je baje že itak med najhitrejšimi). Tako da konkurenca ne počiva, se mi pa zdi, da je Ferrari rahlo zadremal>:D
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Tilen ::

Saj zaradi naglega razvoja pa tako nihajo v kakovosti. Logicno.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Daedalus ::

Sploh ni to. Tak model so začeli uveljavlat lani, po blamaži z MP4/18. Devetnajstka je bila crap, sej sem že napisal - najdražja konstruktorska napaka v zgodovini F1, pol so še Paragon gradili, nato so po pol sezone predstavili 19B, kot del normalnega razvoja. Zato so pa tudi dolgo "dirkali" s polomijo od 19. Zaenkrat kaže, da so dobro obvladali novo smer razvoja, kaj več pa bomo vidli po prvih dirkah in na koncu sezone. Ta model bo pri McLarnu v veljavi šele drugo sezono, tak da bi blo zaenkrat prehitro sklepat,če je OK al ne.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Tilen ::

Nekaj malega o tem, kaj je novega na F2005.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

markec_ ::

PAUL STODDART VIDI FERRARIJA ŠE NAPREJ ZMAGOVATI

''Renault in McLaren.'' To je trenutno standarden odgovor na vprašanje, katero moštvo bo letos premagalo ali vsaj dohitelo Ferrari.

Šef Minardija Paul Stoddart na to gleda, tako kot vedno, malce drugače: ''Z ostalimi bodo pometali tla'', verjame v premoč rdečih, katerim pripisuje zvito prikrivanje moči med zimskimi testiranji.

Veliko prednost na poti k ubranitvi obeh naslov si je moštvo rdečih pridobilo že z samosvojim nestrinjanjem glede omejitve testiranj. ''Nastopajo proti ostalim devetim moštvom. Škoda, da Ferrari ne gleda na šport, ampak samo na sebe.''

Revolucija ali evolucija? Sprednje krilce, ki ga je navedel moderatorski kolega je res nekaj novega. Drugače pa menim, da se, tako kot lani, bistvo skriva nekje spodaj oz. v dirkalniku.

torej se skriva tam kjer je najbol potrebno :)
Mislim da si konkurenti lahko do dobra ogledajo dirkalnik ferrarijo predvsem od spredaj, saj ga bodo podrobneje spoznali od zadaj na dirkah f1 :)

V primerjavi z lanskim modelom pade v oči predvsem manjši t.i. Airbox in pokrov motorja, kakor tudi ozek zadek, kakor tudi, že iz F2004 M poznano, prednje in zadnje krilce. Najbolj na zunanjost zbodejo še številke dirkalnika, ki so tokrat v belem krogu.

MICHAEL SCHUMACHER: ČAS ZA PAROLE IN VELIKE BESEDE JE POTEKEL

gotovi ste :) zdaj vam besede ne pomagajo vec :) prihaja cas dirkanja :)

Čas za velike besede je minil. Michael Schumacher si želi da sedaj spregovorijo dejanja na dirkališču
Po zimskih testiranjih, ki so za Ferrarijev renome potekale vse prej kot uspešno, je izgleda prišlo v modo kritiziranje rdečih, napovedovanje konec njihove dominance ali celo njihov odpis. In čeprav svet formule ena žejno pričakuje napeto sezono, bi naj ravno slednje, kljub dobri formi Renaulta in McLarna, bila velika napaka.
Kljub temu pa nekateri vozniki niso prikrivali svojih pričakovanj v novi sezoni: ''Williams je bil na vrhu tri ali štiri leta, enako je veljalo za McLaren. Nekaj takega ne traja deset let'', je napovedoval prihodnost Jenson Button, ki bi želel že to sezono Michaela Schumacherja gledati iz viška.
Zaradi tega Michaela Schumacherja je sedaj za Jensona Buttona in ostale aspirante za vrh, prišel čas, da prenehajo z velikimi besedami in dokažejo z dejanji na dirkališču, kaj so sposobni. Za aktualnega svetovnega prvaka je že dolgo jasno:'' Pritisk pride komaj v dirkalni situaciji in skoz celotno sezono'', nekako napoveduje svojim gostobesednim rivalom. ''Čas za tolčenje velikih besed je končan, sedaj je čas, da to tudi dokažejo'', še dodaja Michael.

markec_ ::

MICHAEL SCHUMACHER: UMETNOST SE SKRIVA V DETAJLIH

Kot evolucijo so morali opisati novi F2005. Kljub temu pa se, po besedah njegovega šoferja, pod njim skriva nekaj presenečenj v že poznanem ovitku


V četrtek zvečer, proti polnoči, se je zbralo moštvo Ferrarija v novem logističnem centru in si skupaj ogledalo novi F2005 dirkalnik. Natančno so poizvedeli o vseh novitetah in podrobnostih. ''In kot vedno se pri Ferrraiju umetnost skriva v detajlih'', je poudaril svetovni prvak Michael Schumacher, ''ali pa zelo dobro pod rdečim pokrovom motorja.''

Ker tam ne počiva samo zadnji Ferrarijev V-10 valjnik, temveč tudi nekatere druge nevidne inovativnosti v področju elektronike.

''Takoj, ko sem si dal razložiti in ogledati vse detajle, sem se seveda tudi vsedel v dirkalnik. Občutek, ki ga doživiš le za Božič'', je ves blažen nad svojim ''ta novim'' sedemkratni šampion. ''Vemo, da je F2004 M kompromisna rešitev, vendar pa je potrebno v obzir vzeti vso sezono. In verjamem, da ni malo moštev, ki bi šli v tak kompromis, kot je naš šampionski dirkalnik pretekle sezone. Naš novi dirkalnik bomo uporabili takoj ko bo pripravljen, ker smo prepričani, da bo z njim hitreje na cestišču.''

''Kar se tiče začetka sezone, lahko še samo enkrat ponovim, da bo na kar težko, ampak kljub temu se bomo borili za naslov prvaka.'' Zato je, navezujoč se na težko sezono, prvak tudi na predstavitvi novega dirkalnika napovedal veliki cilj za sezono 2005. ''Se razume, da ciljamo na ubranitev naslova, čeprav vemo, da letos ne bo tako lahko.''

markec_ ::

GLEDE RAZMIŠLJANJA O KONCU KARIERE NOBENIH SLEDI PRI MICHAELU SCHUMACHERJU

Mnogi njegovi rivali čakajo na ta dan, ko bo svetovni prvak objavil datum končanja svoje bogate kariere in s tem omogočil nekomu drugemu veseliti se naslova. Vendar pa je ta dan verjetno še daleč vstran.


V formuli ena skoraj ni podatka o naslovih, rekordih in tekmah, ki nekako ne bi bili povezani z sedemkratnim prvakom. Kljub temu je Michael, ob predstavitvi novega dirkalnika, enkrat za vselej umiril vsakodnevna vprašanja glede konca njegove kariere.

''Ne počutim se kot star možakar in še vedno uživam v dirkanju. V mojem primeru ne gre več za to, da bi prišel na vrh, temveč samo da nekaj počnem in ob tem, da sem še konkurenčen, tudi uživam'', odgovarja novinarjem Michael.

''In dokler bo tako, bom seveda še naprej počel, kar me veseli. Če temu ne bo tako, bom lahko spremenil svoje mnenje.'' Vendar pa je ta menjava mnenja seveda še daleč vstran, pri čemer si celo Michael sam predstavlja dirkanje z 40 leti. ''To je vsekakor mogoče, ja.''

Kako visoka je motivacija sedemkratnega prvaka, lahko najbolje oceni njegov dolgoletni spremljevalec Ross Brawn. ''Na koncu sezone smo vsi izžeti. Zato se moramo po vsaki sezoni, pa naj še bo tako uspešna, kot lanska, odpočiti in napolniti baterije. Ampak Michael začne klicati že novembru ali decembru, da se informira in vpraša: - ''Kako kaj gre? Ali že imate moj program testiranj?'' – In pred novo sezono se je že kar hitro oglasil.''

Čeprav tudi Jean Todt ve, da bo te ljubezni do dirkanja pri Michaelu enkrat konec, pa ne pričakuje, da bo to v kratkem. ''Trenutno je zelo svež in čuti enak pritisk in napetost, kot v času, ko še ni zmagal nobene dirke.''

Za Ross Brawna zato velja edini pojem, kateri lahko opiše nemškega prvaka: ''On je izreden.''

OwcA ::

Lepo bi bilo, če navedeš še od kod to citiraš (Google recimo ne najde teh citatov).
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: OwcA ()

markec_ ::

NICKI LAUDA OPOZARJA: FERRARIJA SE NIKAKOR NE SME ODPISATI

Nicki Lauda pričakuje napeto sezono 2005, v kateri pa se rdečih nikakor ne sme odpisati.


V točno tednu dni se začne 56. sezona formule ena v avstralskem Melbournu. Novi vozniški pari, nova pravila, kot seveda novi dirkalniki obljubljajo veliko akcije in napetosti.

''Najbolj se veselim na to, da se bodo vozniki zopet bolj borili z dirkalniki. Seveda gre zasluga pri tem novim pravilom, ki bodo pripomogla napetim tekmam, vsaj na začetku. Lahko pride do velikih zamikov vrstnega reda'', se veseli nekdanji svetovni prvak Nicki Lauda.

''Nova pravila omogočajo inžinerjem boljše možnosti za zmanjševanje zaostankov. Seveda pa bo moštvo, kot je Ferrari, z svojim enormnimi potecijali in resursi, nova pravila optimalno usvojilo. In zato opozarjam vse tiste, ki Italijane odpisujejo.''

Vsi rivali Ferrarija, in s tem konkurenti za naslov pravaka, so za avstrijca naslednji: Räikkönen, Button, Montoya in Alonso. Najbolj zanimiv prestop za Laudo je vsekakor Montoyin iz BMW-Williamsa k McLaren-Mercedesu. ''In gorim od želje, kaj bo pri Toyoti naredil Ralf Schumacher.''

Torej Lauda opozarja in sam predobro ve, kako se temu poslu streže. Zato ni odveč, da se zamislita predvsem dva: prekomerno doziran z samozavestojo Jenson Button in kar še bolj bode v oči, nerazmljivo nepoznavanje svojega brata in njegovega moštva s strani Ralfa. Slednji več kot očitno še vedno trpi kompleks velikega brata in zadržuje v sebi jezo in obup, ko sliši naziv ''mali Schumi''.

markec_ ::

OwcA

To je citirano z strani na katerih ni pristasev drugih mostev. Tam kjer smo vsi za ferrari, pa se kregamo se ne. Pa nimamo besed s katerimi oznacujemo druge ljudi da so nezazeljeni. Na tem forumu se ne govori v tujem jeziku ampak se organizatorji potrudijo in vse skrbno prevedejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: OwcA ()

markec_ ::

http://forumi.siol.net/topic.asp?TOPIC_...
da bos cas uporabo za kaj bol koristnega kot pa iskanje. Si lahko pogledas slike najvecje umetnine v f1.
Obilo uzivanja v gledanju.

OwcA ::

Ker se očitno vračaš k starim potom, te še enkrat (zadnjič) javno opozorim:

Vse neberljive prispevke bomo dosledno brisali (smajliji ne pripomorejo k berljivosti), vse provokacije in skandiranja bomo dosledno brisali.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: OwcA ()

markec_ ::

jaz sem se isti kot sem bil. Sej pa vidis da se imam persona non grata. Noce izginit. se bom navado pocasi pa pisal bres smilejov. Pa tak kot treba, da nebom nobenega uzalil. Lepo da se me se spomnite. vidim, da mam lepi ugled tukaj. :))

markec_ ::

hvala za opozorilo!

Myth ::

Lahko kdo link da to teh "citiranj". Ker dvomim, da so resnična. :\
Sicer pa če je omenjal, da je to z "njihovega" foruma, raje ne. Ne maram pristranskosti.
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

Tattoo- ::

[vzdržimo se nepotrebnih provokacij, hvala. -OwcA]

Lahko kdo link da to teh "citiranj". Ker dvomim, da so resnična.

Ti citati so zelo prirejeni (oz. bolje rečeno - slabo so prevedeni)...
Racing is in my blood - Ayrton Senna

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tattoo- ()

Super Sonic ::

"http://forumi.siol.net/topic.asp?TOPIC_...

o moj bog...

že kr mal bolano
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Tilen ::

A je letos kdo odpisal Ferrari? Js ne rabim prevoda za to, pa se zavedam da niso za stran dat. >:D
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Tattoo- ::

@Tilen:

Sej tega ni nihče zanikal...Ferrari je še vedno Team to beat samo vseeno pa ni tako, kot nekateri mislijo, da Ferrari boga za jajca drži, vse ostale ekipe so pa nične :\

In če se že objavljajo neke novice imam vsaj jaz osebno rad, da so originalne - ne pa, da so prirejene, tako kot nekaterim ustreza ;((
Racing is in my blood - Ayrton Senna

Tilen ::

I just simply don't care. Bodo ze rezultati pokazali. :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

markec_ ::

brez komentarja. Ce to ni res pol nemores rect da je na netu sploh kaj originalno. Mislim forum je bol za pristase ferrarija. Samo ti citati so vzeti iz vseh strani kjer se pojavlja formula tudi iz njihove uradne strani. Ven pa so vzeti tisti odseki ki o nam vsec. Vis ste si tudi vzeli ven samo del v katerem pise da je bil mclaren 2 sekundi hitrejsi od ferrarija. Mi pa to kaj si lahko preberet. Zdaj se pa obnasate koda je konec prevlade ferrarija, ker pac je 2 sekundi slabsi bil kot mclaren. Zdaj vam nisem jaz kriv, da ste se zapicli samo v to. Ker dobro vete da je za vas ferrari odpisan, pa da kot kazejo rezultati pred sezono ferrari nima moznosti kao. Lani je bil bar honda na testiranjih tudi razred zase, potem ko je pa slo zares pa se je vidlo da ima ferrari se ker veliko premoc.

Myth ::

Kdo mi? Jaz sem en. Ne rabiš me vikat... :D Jaz nisem rekel nič o teh sekundah, tak btw. Me malo brigajo. Pa kdo je začel to Ferrari vs. ostali vojno? :\ Eh, no comment.
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

Tilen ::

"Mi" ze ne, vam gre vse v nos. Kaj zdaj ce sem pastal toliko fotk, a mene pa ne sme motit ko jih vi napopate? Madona. :\
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()
««
10 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116778474 (50794) 'FireSTORM'
»

F1 2006 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Loža
186876624 (34162) Alexius Heristalski
»

F1 - pred sezono 2006

Oddelek: Loža
152784 (2539) Daedalus
»

F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 449 50 51 52 )

Oddelek: Loža
257681397 (40312) Alexius Heristalski
»

F1 2004 (strani: 1 2 3 440 41 42 43 )

Oddelek: Loža
214178671 (45994) Microsoft

Več podobnih tem