Forum » Loža » F1 - pred sezono 2005
F1 - pred sezono 2005
ripmork ::
edino prav...res je najedal .
dajte mi nekaj povedat:
Predstavljajte si dirkača ki odpelje sobotni prvi del treninga na suhi stezi s edinim kompletom gum-dry...vse OK.
Pa potem jutranji trening pred dirko,suha steza,gume za na suho.
Potem se pa sredi dirke ulije kot iz škafa-toda edinega kompleta gum se ne sme zamenjat med dirko!
Ali bodo tvegal in vozil s dry gumami po mokri stezi,kar je že kriminal od FIA-e,oziroma bodo dopuščal možnost da ima vsako moštvo na dirki komplet dry/intermidiate/moonsun....?
Seveda pa so potem takoj možne zlorabe gum...razen če je začrtana meja od kakšnih pogojev naprej se lahko uporabijo te ali te gume....res komplicirajo
dajte mi nekaj povedat:
Predstavljajte si dirkača ki odpelje sobotni prvi del treninga na suhi stezi s edinim kompletom gum-dry...vse OK.
Pa potem jutranji trening pred dirko,suha steza,gume za na suho.
Potem se pa sredi dirke ulije kot iz škafa-toda edinega kompleta gum se ne sme zamenjat med dirko!
Ali bodo tvegal in vozil s dry gumami po mokri stezi,kar je že kriminal od FIA-e,oziroma bodo dopuščal možnost da ima vsako moštvo na dirki komplet dry/intermidiate/moonsun....?
Seveda pa so potem takoj možne zlorabe gum...razen če je začrtana meja od kakšnih pogojev naprej se lahko uporabijo te ali te gume....res komplicirajo
Alexius Heristalski ::
Sicer navijam za MS-ja, a vseeno: markec, v F1 obstaja še kdo drug poleg Michaela, se ti ne zdi? Eni bi radi normalno razpravljali, zato se umiri.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Tattoo- ::
Potem se pa sredi dirke ulije kot iz škafa-toda edinega kompleta gum se ne sme zamenjat med dirko!
Mislim, da pravilo pravi, da ima dirkač za cel vikend na voljo en komplet gum za suho stezo ter en komplet za mokro stezo (če prav razumem, odpadejo vmesne t.i. intermidiate gume). In potem, če se med dirko ulije, lahko menjajo gume za suho stezo za gume za mokro stezo in obratno. Prav tako naj bi imel dirkač na voljo še en rezervni komplet (tako gum za suho kot mokro stezo), za primer, če pride do predrtja...
Je pa še precej lukenj v tem pravilniku...npr. enega je izpostavil M. Gascoyne:
From 2005 onwards, drivers will be restricted to a single set of tyres for both qualifying and the race. They will only be permitted to change in the event of a puncture.
However, Gascoyne believes the regulations remain too vague and need to be tightened up before the start of the year.
He told this week's Motorsport News: “Are we allowed to swap the tyres from left to right during a pitstop, does that constitute a tyre change?
“If you do need to change tyres because of a puncture, can you do that when you’re refuelling or afterwards?
Mislim, da pravilo pravi, da ima dirkač za cel vikend na voljo en komplet gum za suho stezo ter en komplet za mokro stezo (če prav razumem, odpadejo vmesne t.i. intermidiate gume). In potem, če se med dirko ulije, lahko menjajo gume za suho stezo za gume za mokro stezo in obratno. Prav tako naj bi imel dirkač na voljo še en rezervni komplet (tako gum za suho kot mokro stezo), za primer, če pride do predrtja...
Je pa še precej lukenj v tem pravilniku...npr. enega je izpostavil M. Gascoyne:
From 2005 onwards, drivers will be restricted to a single set of tyres for both qualifying and the race. They will only be permitted to change in the event of a puncture.
However, Gascoyne believes the regulations remain too vague and need to be tightened up before the start of the year.
He told this week's Motorsport News: “Are we allowed to swap the tyres from left to right during a pitstop, does that constitute a tyre change?
“If you do need to change tyres because of a puncture, can you do that when you’re refuelling or afterwards?
Racing is in my blood - Ayrton Senna
Modri dirkač ::
Če bi si Mike Gascoyne prebral pravilnik FIA, bi uvidel da not piše naslednje:
74.a)
Zamenjava gum med sabo v pravilniku res ni omenjena, vendar mislim, da se bo to smatralo, kot zamenjava gum, saj bi v tem primeru imela moštva z Michelin gumam veliko prednost, saj je njihova konstrukcija karkase neodvisna od smeri vrtenja, medtem ko so Bridgestonove usmerjene in jih ne morejo zamnejat med sabo, seveda govorim za gume za suho stezo .
74.a)
No refuelling will be permitted whilst a car is in the pits for the purposes of changing a tyre.
Zamenjava gum med sabo v pravilniku res ni omenjena, vendar mislim, da se bo to smatralo, kot zamenjava gum, saj bi v tem primeru imela moštva z Michelin gumam veliko prednost, saj je njihova konstrukcija karkase neodvisna od smeri vrtenja, medtem ko so Bridgestonove usmerjene in jih ne morejo zamnejat med sabo, seveda govorim za gume za suho stezo .
Everybody lies!
Microsoft ::
Ja, sam res. Kaj ce pride v pit, tam pa nekako prepikneju gume. V trenutku jih lahko zamenjajo. Tako, da v pravilnuku mora biti nekje napisano, da je prepovedano namerno prepikniti gumo.
In ce je potem kazen voznja skozi bokse, se mogoce celo splaca. Zgubis 20 sekund, samo pol pa sibas naprej.
by Miha
In ce je potem kazen voznja skozi bokse, se mogoce celo splaca. Zgubis 20 sekund, samo pol pa sibas naprej.
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
ripmork ::
dobra taktika
letos se bodo dirkači šele lahko zgovarjal na komplet slabih gum...pač običajen izgovor
letos se bodo dirkači šele lahko zgovarjal na komplet slabih gum...pač običajen izgovor
markec_ ::
zdaj bojo zopet gume krive ce bo kdo zmagal al pa kdo izgubil :) mislim
treba si je vzet vzor po ferrariju vsi vemo da so imeli slabse gume pa so zmagali :) torej se tudi s slabsimi gumami da uspeti :)
treba si je vzet vzor po ferrariju vsi vemo da so imeli slabse gume pa so zmagali :) torej se tudi s slabsimi gumami da uspeti :)
markec_ ::
o-ja :) sej je bila vsaka sezona po svoje zanimiva :)
lani je blo zanimivo to ce bo sumiju uspelo zmagat na vseh tekmah :) jaz bi tudi rad vido da prehiteva vse po vrsti da so tekme polne prehitevanja :) zdaj je pac treba pocakat da konkurenca kaj naredi :)
da nebo potem za vse ferrari kriv ko naredi predober dirkalnik :)
lani je blo zanimivo to ce bo sumiju uspelo zmagat na vseh tekmah :) jaz bi tudi rad vido da prehiteva vse po vrsti da so tekme polne prehitevanja :) zdaj je pac treba pocakat da konkurenca kaj naredi :)
da nebo potem za vse ferrari kriv ko naredi predober dirkalnik :)
ripmork ::
renault
Renault se mi zdi simpatična ekipa s simpatičnim dirkalnikom...za vodjo pa imajo najbolj arogantnega vase zagledanega makaronarja...
Flavio Briatore je meni najbolj antipatičen človek,kar sem jih kdaj videl kjerkoli...res pa je da ga ne poznam,but it wouldn´t make any difference...
Renault se mi zdi simpatična ekipa s simpatičnim dirkalnikom...za vodjo pa imajo najbolj arogantnega vase zagledanega makaronarja...
Flavio Briatore je meni najbolj antipatičen človek,kar sem jih kdaj videl kjerkoli...res pa je da ga ne poznam,but it wouldn´t make any difference...
Alexius Heristalski ::
GPWC-ja ne bo. Ferrari je obljubil zvestobo F1 do leta 2012. Ne vem, če smo že kaj razpravljali o tem, novico pa sem slišal na današnji Športni sceni.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Microsoft ::
Mah, jst sm Flavio Briatoreta enkrat vidu, ko je bil na eni jahti (msilim, da od B.E.), pa se mi zdi, da kar uziva v druzbi lepih punc. Mal poisc za slikam. Na vsaki drugi, ki ti jo najde, je z kako bejbo.
Sicer pa, Benetton je bil leta 2001 v razsulu (ali leto prej) . Prvo ali drugo sezono po tistem, ko je stvari prevzel Renault in on, jim gre dosto dosti bolje. Pismo, takrat so bli edino Minardiju konkurencni. Danes so v spici.
Mogoce ti ni kul, sam vsaj del za uspeh te ekipe nosi on. Konc koncu, mal heca more bit, ko se naslon na pul, pa prizge kako cigaro al pa cik, ane.
by Miha
Sicer pa, Benetton je bil leta 2001 v razsulu (ali leto prej) . Prvo ali drugo sezono po tistem, ko je stvari prevzel Renault in on, jim gre dosto dosti bolje. Pismo, takrat so bli edino Minardiju konkurencni. Danes so v spici.
Mogoce ti ni kul, sam vsaj del za uspeh te ekipe nosi on. Konc koncu, mal heca more bit, ko se naslon na pul, pa prizge kako cigaro al pa cik, ane.
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Tody ()
Modri dirkač ::
Ja, ja.
In tudi napovedanega monopola na področju gum leta 2006 ne bo. Le zakaj?
Je bil to mogoče eden od pogojev Ferrarija, da so privolil podpisat novo pogodbo?
Ker bi verjetno na koncu bil monopolist Michelin in ne Bridgestone, ki opremlja zgolj 3 moštva.
Le zakaj si je Max Mosley naenkrat premislil? Pred pol leta je trobil veselo naokoli, kako je treba zmanjšat stroške in da se da prav pri gumah največ prišparat, zdaj pa obrat za 180 stopinj.
Čudno, čudno.
Tak obrat je tud sledil predlogu moštev, da omejijo testiranja med sezono na 20dni.
In spet je bil Ferrari proti temu in opa Max Mosley se je spet na njihovo stran postavu, čeprav je še par mesecev prej tožil, da testiranja poberejo največ denarja.
Res lepo paše ta trojica skupi, res lepo.
GPWC še vedno obstaja in trenutno je rezultat proti Ecclestonu 9:1.
In tudi napovedanega monopola na področju gum leta 2006 ne bo. Le zakaj?
Je bil to mogoče eden od pogojev Ferrarija, da so privolil podpisat novo pogodbo?
Ker bi verjetno na koncu bil monopolist Michelin in ne Bridgestone, ki opremlja zgolj 3 moštva.
Le zakaj si je Max Mosley naenkrat premislil? Pred pol leta je trobil veselo naokoli, kako je treba zmanjšat stroške in da se da prav pri gumah največ prišparat, zdaj pa obrat za 180 stopinj.
Čudno, čudno.
Tak obrat je tud sledil predlogu moštev, da omejijo testiranja med sezono na 20dni.
In spet je bil Ferrari proti temu in opa Max Mosley se je spet na njihovo stran postavu, čeprav je še par mesecev prej tožil, da testiranja poberejo največ denarja.
Res lepo paše ta trojica skupi, res lepo.
GPWC še vedno obstaja in trenutno je rezultat proti Ecclestonu 9:1.
Everybody lies!
Daedalus ::
Eh, ostali večji proizvajalci naj kr ustanovijo GPWC, v F1 pa naj ostane Ferrari vs. Minardi, Jordan pa Red Bull. Me zanima, katero serijo bi gledalo več ljudi
Nazaj na topic - Ferrari so pač svete krave F1. In popuščanje njihovim zahtevam bo počasi uničilo ta šport (kolk že pač ni). Do sedaj so blokirali vsak predlog omejitve stroškov, ker se bojijo, da bi zgubili prednost, ki jo majo. In odločanje v F1 je totalen bull. Navadno večino uvest, pa me zanima, če bi še našli kaki solerji s privilegiji... Eccelstona pa v penzijo in mu pobrat večino denarja iz televizijskih pravic.
Nazaj na topic - Ferrari so pač svete krave F1. In popuščanje njihovim zahtevam bo počasi uničilo ta šport (kolk že pač ni). Do sedaj so blokirali vsak predlog omejitve stroškov, ker se bojijo, da bi zgubili prednost, ki jo majo. In odločanje v F1 je totalen bull. Navadno večino uvest, pa me zanima, če bi še našli kaki solerji s privilegiji... Eccelstona pa v penzijo in mu pobrat večino denarja iz televizijskih pravic.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Tattoo- ::
GPWC-ja ne bo. Ferrari je obljubil zvestobo F1 do leta 2012.
Ferrari je res podpisal pogodbo (ki jo je Ecclestone kot prvi ekipi in ekskluzivno ravno Ferrariju dal v podpis - z obljubo, da bo ekipam razdelil 500 miljonov $ več od TV pravic, kot predvideva trenutna pogodba Concorde. In 2-krat lahko ugibate, kdo bo dobil navečji delež ) ter s tem zasadil nož v hrbet GPWC. Vendar pa vseeno GPWC nikakor ni še pokopana...
Polek tega je ravno ta teden P. Stodart (lastnik Minardija) povedal, da morajo vse ekipe vsako leto plačati nekakšno globo Ferrariju zaradi 'prispevka Ferrarija pri zgodovini F1' Mislim WTF Kot da je zgodovina F1 samo Ferrari?!?
Da ne omenjam predloga o omejitvi testiranja...čeprav vsi vedo, da bi bil to najbolj elegantna (in tudi učinkovita) rešitev za znižanje stroškov, Ferrari ni podpisal sporazuma. Ker si pač samo Ferrari lasti lastno progo in si lahko privošči izdatna testiranja, kadarkoli se mu to že zahoče
Res, Ecclestone in Mosley bi se morala posloviti! V preteklosti sta naredila marsikaj za F1, sedaj pa se jima že pozna starost in nimata več objektivnih stališč/idej...
P.S.: Ko že ravno govorimo o upokojitvi - letos se je upokojil prvi zdravnik F1 (prof. Sid Watkins), ki je v svoji karieri videl več smrtnih žrtev, kot marsikateri vojak... Slava mu!
Ferrari je res podpisal pogodbo (ki jo je Ecclestone kot prvi ekipi in ekskluzivno ravno Ferrariju dal v podpis - z obljubo, da bo ekipam razdelil 500 miljonov $ več od TV pravic, kot predvideva trenutna pogodba Concorde. In 2-krat lahko ugibate, kdo bo dobil navečji delež ) ter s tem zasadil nož v hrbet GPWC. Vendar pa vseeno GPWC nikakor ni še pokopana...
Polek tega je ravno ta teden P. Stodart (lastnik Minardija) povedal, da morajo vse ekipe vsako leto plačati nekakšno globo Ferrariju zaradi 'prispevka Ferrarija pri zgodovini F1' Mislim WTF Kot da je zgodovina F1 samo Ferrari?!?
Da ne omenjam predloga o omejitvi testiranja...čeprav vsi vedo, da bi bil to najbolj elegantna (in tudi učinkovita) rešitev za znižanje stroškov, Ferrari ni podpisal sporazuma. Ker si pač samo Ferrari lasti lastno progo in si lahko privošči izdatna testiranja, kadarkoli se mu to že zahoče
Res, Ecclestone in Mosley bi se morala posloviti! V preteklosti sta naredila marsikaj za F1, sedaj pa se jima že pozna starost in nimata več objektivnih stališč/idej...
P.S.: Ko že ravno govorimo o upokojitvi - letos se je upokojil prvi zdravnik F1 (prof. Sid Watkins), ki je v svoji karieri videl več smrtnih žrtev, kot marsikateri vojak... Slava mu!
Racing is in my blood - Ayrton Senna
Alexius Heristalski ::
Navadno večino uvest, pa me zanima, če bi še našli kaki solerji s privilegiji... Eccelstona pa v penzijo in mu pobrat večino denarja iz televizijskih pravic.
Sej glih to ne bo šlo, dokler velja Concorde.
Stoddartove izjave jest ponavadi jemljem z rezervo.
Da se je Watkins poslovil, pa nisem vedel. Je bil car, še posebej s tisto njegovo kapico!
Sej glih to ne bo šlo, dokler velja Concorde.
Stoddartove izjave jest ponavadi jemljem z rezervo.
Da se je Watkins poslovil, pa nisem vedel. Je bil car, še posebej s tisto njegovo kapico!
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Daedalus ::
Uf, McLaren se je pa zgleda specializiral za kompaktne dirkalnike Upam samo, da bo dosti hiter. Če je kaj za verjeti Šumaherju, pol bo
Pa še malo več fotk tule.
Pa še malo več fotk tule.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()
ripmork ::
okej,a je komu jasno ker meni RES ni jasno kako lahko celo periferijo dirkalnika stlačijo v tisti mali kupček tik za voznikom....sej zgleda kot da pol dirkalnika zadaj manjka
..Mclaren zgleda kar hud,da bo le še tako hiter kolikor zgleda...
Tatoo:
se podpišem pod tvoj post,ena in edina ekipa je ki si očitno ob izgovoru da kroji zgodovino f1 lahko dovoli kar hoče...oziroma ji pustijo da dela kot hoče.
..Mclaren zgleda kar hud,da bo le še tako hiter kolikor zgleda...
Tatoo:
se podpišem pod tvoj post,ena in edina ekipa je ki si očitno ob izgovoru da kroji zgodovino f1 lahko dovoli kar hoče...oziroma ji pustijo da dela kot hoče.
Tattoo- ::
...oziroma ji pustijo da dela kot hoče.
Tu je problem! Ferrari pač v duhu dobrega poslovanja pritiska ter uporablja svoj vpliv. S tem ni nič narobe! Narobe pa je to, da vse prevečkrat vodilni (FIA, Ecclestone, razni komisarji...) podležejo tem pritiskom.
Samo kot zanimivost: Leta 1986, ko so vodilni pri FIA-e želeli uveljaviti pravilo atmosferskih motorjev z max. 8 cilindri, je Ferrari predstavil Ferrari IndyCar katerega je Enzo uporabil kot pogajalsko karto - dovolite, da obdržimo V12 in ne bomo prestopili v konkurenčno tekmovanje...Vsi vemo, kakšen je bil razplet Enzotovega ultimata Podobno (samo za druge interese) pa je bilo sedaj z GPWC - zgodovina se očitno ponavlja
Še slika Ferrari IndyCar:
Tu je problem! Ferrari pač v duhu dobrega poslovanja pritiska ter uporablja svoj vpliv. S tem ni nič narobe! Narobe pa je to, da vse prevečkrat vodilni (FIA, Ecclestone, razni komisarji...) podležejo tem pritiskom.
Samo kot zanimivost: Leta 1986, ko so vodilni pri FIA-e želeli uveljaviti pravilo atmosferskih motorjev z max. 8 cilindri, je Ferrari predstavil Ferrari IndyCar katerega je Enzo uporabil kot pogajalsko karto - dovolite, da obdržimo V12 in ne bomo prestopili v konkurenčno tekmovanje...Vsi vemo, kakšen je bil razplet Enzotovega ultimata Podobno (samo za druge interese) pa je bilo sedaj z GPWC - zgodovina se očitno ponavlja
Še slika Ferrari IndyCar:
Racing is in my blood - Ayrton Senna
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Predator ()
Alexius Heristalski ::
Ta Ferrari IndyCar je prav grd! Ko ena igračka.
McLaren dobr zgleda, končno ima normalen nos (prejšnji je bil videti krhek).
McLaren dobr zgleda, končno ima normalen nos (prejšnji je bil videti krhek).
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Tilen ::
No koncno je nastal en vsaj na videz spodoben Mclaren :)
A je kje kaksen podatek o tezi ? V primerjavi recimo z lanskim ?
A je kje kaksen podatek o tezi ? V primerjavi recimo z lanskim ?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
ripmork ::
za Mclarna sicer ne vem,je pa na Toyotini uradni f1 strani dobro ilustrirano kake so spremembe med lanskim in letošnjim dirkalnikom japoncev...
a ni danes kao predstavitev novega renaulta?
Grem mal pobrskat pa sporočim če zvem kej!
a ni danes kao predstavitev novega renaulta?
Grem mal pobrskat pa sporočim če zvem kej!
Modri dirkač ::
Shujšal naj bi za 50 kg.
Renault jutri začne testirat z R25, uradna predstavitev bo pa 1.2.2005.
Renault jutri začne testirat z R25, uradna predstavitev bo pa 1.2.2005.
Everybody lies!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Modri dirkač ()
Myth ::
Tale mašina pa mi vedno bolj všeč
McLaren moulded carbon fibre/aluminium honeycomb composite incorporating front and side impact structures. Contains integral safety fuel cell
Radios: Kenwood
Ql, ker kolikor dobim včasih novosti od Kenwooda, imajo super modele... samo fak, če cen zravn ne pišejo.
btw, kdaj je že prva dirka?
McLaren moulded carbon fibre/aluminium honeycomb composite incorporating front and side impact structures. Contains integral safety fuel cell
Radios: Kenwood
Ql, ker kolikor dobim včasih novosti od Kenwooda, imajo super modele... samo fak, če cen zravn ne pišejo.
btw, kdaj je že prva dirka?
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤
TribesMan ::
Mislim da prvi vikend v marcu... torej samo se dober mesec pa se bo spet zacelo...
McLaren je pa kar sexy... edin nos je presirok... cudno zgleda... Aja pa glede na to da avtu manjka polovico zadnjega konca upam da ne bo spet toliko tezav z pregrevanjem kot pri MP4-19...
LP
TribesMan
McLaren je pa kar sexy... edin nos je presirok... cudno zgleda... Aja pa glede na to da avtu manjka polovico zadnjega konca upam da ne bo spet toliko tezav z pregrevanjem kot pri MP4-19...
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Alexius Heristalski ::
edin nos je presirok... cudno zgleda...
To je po moje zato, ker je bil lanski ozek kot bobi palčka. Smo se ga ravno navadili.
To je po moje zato, ker je bil lanski ozek kot bobi palčka. Smo se ga ravno navadili.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alexius Heristalski ()
Daedalus ::
Ozek nos se očitno ne obnese najbolje, so že lani proti koncu sezone testirali s širokim, ki pa ga nikol niso uporabili na dirki...
Pregrevati se pa ne bi smela zadeva, razen če se iz katastrof po imenih MP4-18/19 niso nič naučili... Drugače bojo spet gasilci lovili Raikkonena po stezi
Čeprav je vsako slabo za nekaj dobro.
Pregrevati se pa ne bi smela zadeva, razen če se iz katastrof po imenih MP4-18/19 niso nič naučili... Drugače bojo spet gasilci lovili Raikkonena po stezi
Čeprav je vsako slabo za nekaj dobro.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()
TribesMan ::
Ja tretji avto v petek je zlata jama... To je lani dokazal BAR... predvsem kar se gum tice se da veliko naredit z tretjim avtom. Je pa tud res da zaradi tega ne smes toliko testirat med sezono...
LP
TribesMan
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Modri dirkač ::
Kljub temu, da uporabljaš tretji avto med vikendom, lahko neomejeno testiraš med sezono.
Everybody lies!
Daedalus ::
Hmm, zgleda da bo mel novi McLaren vseeno težave s pregrevanjem. Pazljivo glej spodnjo sliko, dno dirkalnika tik pred kolesom...
Upam, da bojo to pravočasno uštimali...
In tale "dimnik" tudi ni zdržal...
Upam, da bojo to pravočasno uštimali...
In tale "dimnik" tudi ni zdržal...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Predator ()
Daedalus ::
Smešno? Smešna je bla ena slika lani s testiranj, ko je gasilec z aparatom šprintal za gorečim MP-4/19, ki se je komaj ustavil
Ok, hec na stran. Pri takole kompaktnem dirkalniku je pričakovati tudi kake težave z gretjem. Časa je pa še dovolj, da se to odpravi, kar bojo zagotovo tudi naredli. Vsak dirkalnik ma svoje porodne težave, samo verjetno so se pri McLarnu iz preteklih kiksov kaj naučili...
Ok, hec na stran. Pri takole kompaktnem dirkalniku je pričakovati tudi kake težave z gretjem. Časa je pa še dovolj, da se to odpravi, kar bojo zagotovo tudi naredli. Vsak dirkalnik ma svoje porodne težave, samo verjetno so se pri McLarnu iz preteklih kiksov kaj naučili...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Modri dirkač ::
To smo že ugotavljal na nemšekem forumu, kjer sodelujem in zgleda, kot da se jim samo barva žge, ker so se cel da s temi fleki vozli okrog in jih noben ni jebal.
Everybody lies!
Tilen ::
Jao, pa ne da se ze ki na zacetku predajajo. JooJ. Kako so brez vezni
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Daedalus ::
Sicer pa bo letošnja sezona brez veze. Ferrari se je očitno odločil, da je Formula 1 in še naprej veselo ignorira ostala moštva. Najprej dve leti prehitro podpiše nov Concorde (ki jim seveda vnaprej zagotovi največ $$ in nato še grozijo, da bodo zahtevali izvajanje tega še letos), nato noče omejiti testiranja kot vsi ostali in se na koncu niti ne prikaže na sestanek, kjer je 9 ostalih moštev. Vse za zmago? Že, samo ob takem odnosu tudi 10s na krog hitrejši avto zgubi ves pomen... Si skor upam napovedat, da bo GPWC dejansko ustanovljen v 2007, v F1 bo pa ostal Ferrari... Še link 1, link 2.
/tole dejansko zgublja ves pomen...
/tole dejansko zgublja ves pomen...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
ripmork ::
Torej je formula ena tekmovanje,kjer so vse ekipe "enakovredno" soočajo s problemi razvoja dirkalnikov,skrbi za finance,iskanja sponzorjev in dobro odpeljanih dirk,razen Ferrarija ki je pač "zgodovina" in si zasluži večji kos pogače,izsiljevanje z umikom iz f1 ter posledično kreiranje scenarija po svoje.
ZA POKOZLAT.
in potem je res težko uganit zakaj le neki ima Ferrari tako dober avto.Ker jim rit briše Bernie,da italijanske vlade sploh ne omenjamo(praktično neomejena denarna sredstva),kar pomeni doti boljši pogoji za razvoj dirkalnika,odličen voznik,ter seveda lastna steza v Maranellu...jap,to je definitivno enakovredno dirkanje.
Ferrari naj kar ostane v f1,koncerni ki stojijo za GPWC so močnejši kot en paradni konj iz Maranella....Scuderia se je ustrašila močne konkurence,uporabila svoje najmočnejše orožje(concorde) in bo zanesljivo prevladala v f1 še lep čas....če f1 sploh še bo obstajala..
Sramota za italijansko ekipo,to ni več šport,vse se vrti samo še okoli šhobiznisa ...
sramota.
ZA POKOZLAT.
in potem je res težko uganit zakaj le neki ima Ferrari tako dober avto.Ker jim rit briše Bernie,da italijanske vlade sploh ne omenjamo(praktično neomejena denarna sredstva),kar pomeni doti boljši pogoji za razvoj dirkalnika,odličen voznik,ter seveda lastna steza v Maranellu...jap,to je definitivno enakovredno dirkanje.
Ferrari naj kar ostane v f1,koncerni ki stojijo za GPWC so močnejši kot en paradni konj iz Maranella....Scuderia se je ustrašila močne konkurence,uporabila svoje najmočnejše orožje(concorde) in bo zanesljivo prevladala v f1 še lep čas....če f1 sploh še bo obstajala..
Sramota za italijansko ekipo,to ni več šport,vse se vrti samo še okoli šhobiznisa ...
sramota.
Tilen ::
Da bi pa nekdo priznal, da so enostavno najboljsi zadnja leta, to pa ne. VSepovsod drugje iscete frke. Trenutno so najboljsi, face it.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Daedalus ::
Tilen, je kdo to kje zanikal? Mi smo se pogovarjali o samosvojih in za šport nič kaj dobrih potezah, ki jih vleče Ferrari... Nihče pa ni nikjer napisal, da niso najboljši. Sej so, ampak tole početje sedaj jim pa ni v ponos.
In daj ne biti užaljen za vsako negativno pripombo čez Ferrari Mimogrede, kaj pa ti misliš o tem početju Ferrarija? Vse za zmago al si mogoče celo sposoben nekaj lastne presoje uporabit?
In daj ne biti užaljen za vsako negativno pripombo čez Ferrari Mimogrede, kaj pa ti misliš o tem početju Ferrarija? Vse za zmago al si mogoče celo sposoben nekaj lastne presoje uporabit?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()
Tilen ::
Jaz sem vas samo hoto postavit iz spekulacij na realna tla, ce sem koga uzalil, se opravicujem.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
markec_ ::
mene zanima zakaj nekateri komentirajo besedo sport ce pa v resnici ne vedo kaj pomeni :) vedno je bilo tako da so zmagovali tisti ki so imeli najvec denarja :) vsepovsod je tako v vsem :) v vojski , sportu :)
najbolsi so tisti ki imajo najvec denarja :) oglasevalcem se pa splaca sponzorirati tiste ki zmagujejo :) z drugimi imajo izgube :)
zmagovalci imajo prioritete sej to je vedno blo tak in bo :) zmagovalci imajo najvec gledalcev :) nevem samo jaz ce grem na tekmo grem gledat zmagovalno mostvo ne pa nekega mostva ki nebo prislo do cilja :)
pa vecina ljudi je takih da grejo na tekmo po zmago :)
ferrari pa ce odide iz f1 nebo nikoli vec tako popularna nikoli ne bojo zbrali dovolj denarja da bi si lahko f1 privoscili :) pa upad gledalcev :) veliko ljudi bi se nehalo zanimati za f1 :) tak da si tega ce hoce f1 preziveti enostavno ne morejo privosciti :) odhode vseh drugih mostev bi preziveli samo ferrarija ne :)
glede denarja ja ce ga nimas dovol treba iti v nizji rang tekmovanja :) pa nevem nemores vozit f1 pa vozi gokard pa nebo denarnih problemov :)
sej ferrari ni naenkrat imel vsega na pretek s trdim delom pa vztrajnostjo jim je uspelo sedaj pa so tam kjer so :) sedaj zanjejo uspehe za vse kaj so poceli v preteklosti :)
najbolsi so tisti ki imajo najvec denarja :) oglasevalcem se pa splaca sponzorirati tiste ki zmagujejo :) z drugimi imajo izgube :)
zmagovalci imajo prioritete sej to je vedno blo tak in bo :) zmagovalci imajo najvec gledalcev :) nevem samo jaz ce grem na tekmo grem gledat zmagovalno mostvo ne pa nekega mostva ki nebo prislo do cilja :)
pa vecina ljudi je takih da grejo na tekmo po zmago :)
ferrari pa ce odide iz f1 nebo nikoli vec tako popularna nikoli ne bojo zbrali dovolj denarja da bi si lahko f1 privoscili :) pa upad gledalcev :) veliko ljudi bi se nehalo zanimati za f1 :) tak da si tega ce hoce f1 preziveti enostavno ne morejo privosciti :) odhode vseh drugih mostev bi preziveli samo ferrarija ne :)
glede denarja ja ce ga nimas dovol treba iti v nizji rang tekmovanja :) pa nevem nemores vozit f1 pa vozi gokard pa nebo denarnih problemov :)
sej ferrari ni naenkrat imel vsega na pretek s trdim delom pa vztrajnostjo jim je uspelo sedaj pa so tam kjer so :) sedaj zanjejo uspehe za vse kaj so poceli v preteklosti :)
markec_ ::
glede mclarnovega dirkalnika :)
hm
nekak se mi zdi da lanski je bil res slabi samo testiranja je prezivel :) slabi obeti za mclaren :) se testiranj ne zdrzi avto :)
te pa bi radi bli prvi :) mislim da si morejo vzeti zgled po kom drugem :)
hm
nekak se mi zdi da lanski je bil res slabi samo testiranja je prezivel :) slabi obeti za mclaren :) se testiranj ne zdrzi avto :)
te pa bi radi bli prvi :) mislim da si morejo vzeti zgled po kom drugem :)
ripmork ::
markec_:škoda ker ne znaš podat posta v zvezi s kontekstom okoli katerega se krešejo iskre,namesto da v prazno goniš himno rdečim.
sicer sem pa nad tabo že tako obupal
Daj mi povej kaj bi raje gledal:tekmovanje kjer dirka samo Ferrari ali GPWC kjer bi dirkalo 9+moštev.Ko se gre za individualne ekipe je Ferrari vsekakor bolj pomemben kot Jordan,ko pa se gre za tekmovanje ena sama ekipa ne pomeni dosti.Hvalabogu-kajti to je tekmovanje večih ekip,in če se ena od njih previsoko nosi in začenja izsiljevat je na vsak način bolje da gre stran(četudi izgubi ob tem vse rdečekapaste navijače),kajti dirkanje še ostane,pa ne le to-boljši pogoji za druge ekipe,večja tekmovalnost in izenačenost med njimi,napeti dvoboji...
Ja Tilen,Ferrari je najboljši..Boš zdaj lahko šel spat zadovoljen?
Zakaj pa je najboljši se mi pa res ne da še enkrat govorit,preberita si zgornji post še enkrat če ga nista dobro razumela.V njem ni nobenih laži,samo dejstva.
Sicer pa kot pravijo,when MONEY talks,BULLSHIT walks....
pa kake argumentirane poste prosim,sam svoje poste vedno argumentiram kolikor dobro le morem,če pa ima kdo tu navijaško bolezen naj jo pa pospravi v svoj žep.
sicer sem pa nad tabo že tako obupal
Daj mi povej kaj bi raje gledal:tekmovanje kjer dirka samo Ferrari ali GPWC kjer bi dirkalo 9+moštev.Ko se gre za individualne ekipe je Ferrari vsekakor bolj pomemben kot Jordan,ko pa se gre za tekmovanje ena sama ekipa ne pomeni dosti.Hvalabogu-kajti to je tekmovanje večih ekip,in če se ena od njih previsoko nosi in začenja izsiljevat je na vsak način bolje da gre stran(četudi izgubi ob tem vse rdečekapaste navijače),kajti dirkanje še ostane,pa ne le to-boljši pogoji za druge ekipe,večja tekmovalnost in izenačenost med njimi,napeti dvoboji...
Ja Tilen,Ferrari je najboljši..Boš zdaj lahko šel spat zadovoljen?
Zakaj pa je najboljši se mi pa res ne da še enkrat govorit,preberita si zgornji post še enkrat če ga nista dobro razumela.V njem ni nobenih laži,samo dejstva.
Sicer pa kot pravijo,when MONEY talks,BULLSHIT walks....
pa kake argumentirane poste prosim,sam svoje poste vedno argumentiram kolikor dobro le morem,če pa ima kdo tu navijaško bolezen naj jo pa pospravi v svoj žep.
Microsoft ::
namesto da v prazno goniš himno rdečim
LOOOL
Sicer pa, ce so te navedbe resnicne, potem je tole slabo za ta sport. Mislite, da so ostali, predvsem Mercedes, BMW in Renault v Evropi, Honda na Japonskem (pa mogoce se kdo), dovolj mocni, da naredijo svojo ligo?
Pismo, ce jim rata, pa postavjo neko hudo clanarino za Ferrari.
Btw, kaj ze pomen tista kratica?
by Miha
LOOOL
Sicer pa, ce so te navedbe resnicne, potem je tole slabo za ta sport. Mislite, da so ostali, predvsem Mercedes, BMW in Renault v Evropi, Honda na Japonskem (pa mogoce se kdo), dovolj mocni, da naredijo svojo ligo?
Pismo, ce jim rata, pa postavjo neko hudo clanarino za Ferrari.
Btw, kaj ze pomen tista kratica?
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Microsoft ()
ripmork ::
odkrito povedano ne verjamem da bi projekt GPWC res zaživel,a če ne bo drugačne rešitve... ...pa dobro vsaka ekipa ki se spravi v f1 se spravi premišljeno in ve da bodo ogromni stroški pa to,ampak ko gledaš ekipe ki res vlagajo ves svoj trud in se borijo a avtomatsko nimajo šans ker se ve za kom stoji big daddy Bernie.
Rešitev bi bila odstava Ecclestone-a s kakim bolj razumnim in manj lakomnim človekom
(in ostale ritolizniške ekipe),pa ne verjamem da bi preveč zahteval če bi rekel da bi imele VSE ekipe ENAKO podporo s strani FIA-e kot bi bilo edino prav in športno.
btw: by the way
Rešitev bi bila odstava Ecclestone-a s kakim bolj razumnim in manj lakomnim človekom
(in ostale ritolizniške ekipe),pa ne verjamem da bi preveč zahteval če bi rekel da bi imele VSE ekipe ENAKO podporo s strani FIA-e kot bi bilo edino prav in športno.
btw: by the way
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | F1 2007 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 80749 (53069) | 'FireSTORM' |
» | F1 2006 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Loža | 79213 (36751) | Alexius Heristalski |
» | F1 - pred sezono 2006Oddelek: Loža | 2877 (2632) | Daedalus |
» | F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 4 … 49 50 51 52 )Oddelek: Loža | 84440 (43355) | Alexius Heristalski |
» | F1 2004 (strani: 1 2 3 4 … 40 41 42 43 )Oddelek: Loža | 81202 (48525) | Microsoft |