» »

F1 2004

F1 2004

««
15 / 43
»»

Microsoft ::

Ciljal sem bolj na great frima (vec kesa) --> vecji privilegiji. Hm, Shell si pa ze ne bo priazdeval, da bi uvedl elektricne motorje v F1. :)))


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Zgodovina sprememb…

Tilen ::

Hm, Shell si pa ze ne bo priazdeval, da bi uvedl elektricne motorje v F1. :)))

Se strnjam >:D
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Microsoft ::

Al pa recimo Marlboro za cim vec "Francoskih" dirk. :)))


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Tilen ::

Unofficial Thursday times from Mugello:
1. Takuma Sato, BAR (Michelin), 1:19.150
2. Jenson Button, BAR (Michelin), 1:19.600
3. Olivier Panis, Toyota, (Michelin), 1:20.106
4. Ricardo Zonta, Toyota, (Michelin), 1:20.112
5. Rubens Barrichello, Ferrari (Bridgestone), 1:20.896
6. Gianmaria Bruni, Minardi (Bridgestone), 1:23.910

Unofficial Thursday times from Silverstone:
1. Antonio Pizzonia, Williams (Michelin), 1:32.448
2. Ralf Schumacher, Williams, (Michelin), 1:33.236
3. Alexander Wurz, McLaren (Michelin), 1:34.002
4. Pedro de la Rosa, McLaren (Michelin), 1:34.028
5. Franck Montagny, Renault, (Michelin), 1:41.011
6. Kimi Raikkonen, McLaren (Michelin), 1:44.104
7. Jarno Trulli, Renault, (Michelin), no time
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

BigWhale ::

Ajde! Kaj zdaj, spremljate formulo samo takrat ko dirkajo? In vse kar znate je to, da se derete kdo sux in kdo ne in zakaj so eni carji drugi legende, tretji lisjaki in kralji?

Bo kdo kaj komentiral predlagana in v bistvu sprejeta nova pravila? Nekaj jih bo namesto v sezoni 2008 uvedenih ze v sezoni 2005.

En proizvajalec gum, metanje ven vse elektronike v avtomobilih, poenotene bremze, spet sirse gume, mogoce bomo spet videli slick gume. Prepoved sraufanja avtov cel vikend. Ukinitev tretjega, rezervnega avtomobila. Samo en komplet gum za celo dirko...

Na koncu bodo strajkali menjalci gum... ;) Ker bodo brez sihta ostali. Pa se manj tarc bo v boksih... 120 ljudi manj.. to je kar precej ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Dr_M ::

sej nakonc bo mogu use "servise" sam dirkac nardit...
mogoce bo bernie se dirkalnike ukinu.... :\ :\
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Tilen ::

me zanima, kako bodo brez sporov resili problem samo enega proizvajalca gum, kajti katerikoli ze ostane, mostva ki so ze od prej bila opremljena s tistega proizvajalcem gum bodo v prednosti 8-O . Jaz mislim da je tole glede gum neumnost. Ce ze grejo po benz naj se gume menjajo!
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

boštjan ::

mogoče pa se goodyear vrača

BigWhale ::

Bostjan, to sem tudi jaz razmisljal... hehe... :)

Mislim, da ne bo problemov, saj bodo gume morale biti enake za vse. Pa mostva bodo vedela kaksne gume so.

Meni se je zdela zanimiva tudi omejitev glede prepovedi testiranja med sezono. To pomeni, da bo testiranje kar 'med dirko', kar je mostvo naredilo poleti, je naredilo. :)

apachee ::

Ma ne vem kaj skušajo s temi novmi pravili dosežt, vem sm to da men je iz leta v leto bolj velika BEDA. Vsako leto uvedejo neka nova pravila, ki iz bede naredijo še večjo BEDO!

- samo 1 gumarski proizvajalec je zame en VELIK korak nazaj
Zdej je vsaj konkurenca, zame bi blo bolš če bi še kakšen nov pršu

- prodajanje motorjev
na ta način se bo še povečala razlika, saj bojo tisti ki bodo prodali motor manjšim sedaj TOČNO vedli kaj imajo
ostali

in še in še

F1 je kraljica motošporta in sedaj jo bojo vrgli s prestola, saj bo ratala dolgočasna(vsaj zame)!
You can't win without The Finn!

BigWhale ::

Carta nisi nikoli gledal, ne? ;)

Tattoo- ::

CART-a nikoli nisem smatral za kakšen vrhunec motošporta :D (še posebej ne zaradi raznih varnostnih avtov po želji večje drame na dirkališču :\). Veliko bolj me zadnje čase pritegne FIA GT ter ETCC z svojimi tesnimi obračuni!

Drugače so pa nekatera pravila zastavljena dokaj dobro (ukinitev vse elektronike ter pomagal dirkačem, širše gume - po možnosti slick, manjši vpliv aerodinamike,...), nekatera pravila pa so totalno zgrešena (en opremljevalec gum, nezmožnost testiranja, način kvalifikacij, nemenjava gum v boksih...)

Za mene so še vedno zlata leta F1 80-ta, začetek 90-tih 8-) in k takim (zmodificiranim za današnje dni) pravilom bi morala težiti F1!
Racing is in my blood - Ayrton Senna

Chronoboy ::

Glede enega proizvajalca gum: morda pa bo to Sava:D

Microsoft ::

Tattoo-, če je nemenjavanje gum latelo na Ameriko; sm 99.8% siguren, da tam menjajo gume.:\


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

ripmork ::

no,pustimo se presenetiti:morda pa bodo nova pravila celo enkrat popestrila cirkus formule 1:) .Bernie je že pogruntal da je gledalcev in zanimanja vedno manj in verjemite da bo če mu je verjeti0:) naredil vse,kar je v njegovi moči da pritegne zanimanje nazaj!
...dirko pa bi lahko popestrili z malo zgodovine:dirkači bi morali laufat do dirkalnika in speljat kot v starih časih;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

Dr_M ::

...dirko pa bi lahko popestrili z malo zgodovine:dirkači bi morali laufat do dirkalnika in speljat kot v starih časih

z usnjeno celado na glavi :) :D
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Microsoft ::

Mislm, da je ideja naizvedljiva v F1, bi blo pa kul to vifit pri MotoGP (ne gledam MotoGP, tak da mogoce pa ze majo tako tam...).


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Tattoo- ::

Tattoo-, če je nemenjavanje gum latelo na Ameriko; sm 99.8% siguren, da tam menjajo gume.

Kje sem pa jest govoril o menjavi gum v CART-u?

Drugače sem pa 100 % da jih v CART-u menjajo :D in tako bi moralo biti tudi v naprej v F1!
Racing is in my blood - Ayrton Senna

Microsoft ::

Drugače so pa nekatera pravila zastavljena dokaj dobro...

Na kaj se potem nanasa to?


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Tattoo- ::

S tem sem mislil predlagane spremembe pravil v F1 8-)
Racing is in my blood - Ayrton Senna

Daedalus ::

>En proizvajalec gum, metanje ven vse elektronike v avtomobilih, poenotene bremze, spet sirse gume, mogoce bomo spet videli slick gume. Prepoved sraufanja avtov cel vikend. Ukinitev tretjega, rezervnega avtomobila. Samo en komplet gum za celo dirko...

En proizvajalec gum - OK. Samo morajo najti tretjo firmo, drugače ne bo v redu, ali pa spremeniti standarde glede konstrukcije gum.

Znebiti se elektronike - spet OK - saj želimo, da dirkači pokažejo vso svoje znanje, rajt?

Poenotene bremze - če bojo ostali na keramiki, z zavornimi potmi 80m pred ovinkom al pa še manj, ne bojo dosegli nič kaj drastičnega. Itak majo že zdaj bolj ali manj vsi avti približno izenačeno zavorno moč.

Slick gume - nujno, pa še precej širše, da se pokvari aerodinamika.

Prepoved šravfanja - lepo te prosim. F1 so dirkalniki, narejeni za 300 km, že tale en motor za cel vikend ni lih neka rešitev. Dalo bi se pa kaj narediti glede stroškov razvoja, kaj točno pa, ne vem - naj pove kdo, ki ima kaj pojma o tej tehnologiji.

Rezervni avto ukinit - pol se pa v petek zaletiš, pa bojo tvoj dirkalnik zlepli skupaj al kaj? Neumnost.

En komplet gum za celo dirko - OK. Naj se tipi malo mučijo s taktiko. Kdor bo tiščal na začetku, bo mel težave zadnjih par krogov in obratno. Precej podobno je v MotoGp - če goniš na začetku, morš na koncu hudičevo pazit, da obvladaš drseč motor z 230+ KM...

In še dodatki - poenostavit aerodinamiko, da bo možno prehitevanje iz zavetrja, ne pa zgolj ob napaki tistega pred tabo. Kje so časi, ko so dirkači vozli čez ovinke zalepljeni tistemu spredaj na rit, pol pa po ravnini iz zavetrja mimo... Če zdaj kdo to naredi, ostane brez oprijema, kar pa ni glih najboljše.

Seveda pa lahko ostane, kot je zdaj...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Tilen ::

En proizvajalec gum - OK. Samo morajo najti tretjo firmo, drugače ne bo v redu, ali pa spremeniti standarde glede konstrukcije gum.

tocno tako.

In še dodatki - poenostavit aerodinamiko, da bo možno prehitevanje iz zavetrja

Neumnost. A ni v tem trik? Kdo bo imel najbolso aerodinamiko, kateri avto bo bolje lezal v ovinkih, pri veliki hitrosti itd... s poenostavljanjem bi to nekak posplosli in bi blo brez veze. Tudi taksnih sprememb(kot je ta pri williamsu z nosom) vec nebi bilo. Brez veze.

En komplet gum za celo dirko - OK. Naj se tipi malo mučijo s taktiko.
Ta pravila s temi gumami se mi zdijo tako brez vezna da bolj ne morejo bit. najvecji delez tega pravila se naslanja na manjsa mostva ki si "toliko" gum ne morjo privoscit... WTF???? pa saj se ja hecajo?ce nimajo za gume za kaj pa bojo te meli? Cez leto bo prislo ven pravilo da pač bodo lahko tisti ta revni tankali kurilno olje kr je pac bolj poceni -lol. Ne smemo pozabit - smo ja v NAJBOLJ prestiznem ciklusu dirkanja in kdor tja ne sodi oz ne more shajat s konkurenco naj enostavno pobere kufre.

Tile gospodji so prevec zaposleni s spremembami pravil v F1 in malo premalo obenem spremljajo kaj bo to pomenilo za varnost v F1. Ene gume cez dirko to pomeni vecjo nevarnost za dirkaca saj avto nebo vec tako dobro lezal na stezi in bo marsikoga "odpihnilo" z ovinka.

Malo prej sem o revnejsih mostvih in gumah in posledicno spremenjenim pravilom, torej ce bo (takrat ko bojo pac dovoljene 1 gume za dirko) odneslo minardija z ovinka in se bo zaletel v zascitne gume in razbil svoj bolid,a takrat pa bo takoj denar da bodo popravli ga? za gume da bi lepo meli 3 komplete na dirko tam pa ga ni?

Domnevam, da je Eddie Jordan tudi za to stvar o enih gumah na dirko >:D (se ve zakaj)

Seveda pa lahko ostane, kot je zdaj...

Tudi tako lahko ostane, imas prav! samo po mojem mnenju je se vedno malo prevec elektronike v F1 bolidih. Naj prvo to resijo, ostalega naj ne tikajO!

Zanimiva zadeva je pa tale, da bodo tole predlagali sele ko potece pogodba Concord leta 2008, kar pomeni (za tiste ki ne veste) da bodo pravila sprejeta tudi ce se bo z njimi strinjalo samo 50% mostev ne pa do zdaj ko se je moglo s pravili strinjat sleherno mostvo, kar je tudi zahtevala pogodba Concord, drugace novosti niso bile sprejete.

Tukaj bo še kr rumenega tiska...
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

ripmork ::

hm,najprestižnejši šport!saj lahko nadaljujejo s tem sranjem in imajo astronomske stroške,samo ne vem če bo kdo gledal dirko s šestimi dirkalniki na stezi:| ...grem raje na Ptuj gledat karting dirko....Formula bi morala postat dosti bolj socialna,več ekip..dosti več ekip,in ta ideja da ne manjajo gum sem mi zdi dobra-pa naj se malo namatrajo,prav gotovo bo bolj zanimivo,kot pa gledat postanke v boksih,katere si lahko "ta hitri" privoščijo vsake dvajset krogov,ostali pa potem životarijo z nekaj krogi zaostanka...definitivno bi bili dirkači bolj izenačeni.
ko pa smo že pri gumah-obvezno SLICK gume!to so bile prave formule!
elektronika naj gre ven,razen nekaj dirkačev jo ne bo nobeden od gledalcev,(kolikor jih je še ostalo v teh nekaj letih>:D ) prav nič pogrešal.Kdor hoče gledat boj tehnoloških napredkov oziroma kdo bo koga zaradi večjega proračuna,naj se usede pred TV in gleda kak dokumentarc o sodobnih tehnologijah na Discoveryu.8-)

menjavanje in preprodajanje šasij se mi ne zdi slaba ideja,z malo sreče bodo imeli vsi isti bolid:D ,seveda pa je vprašanje kdo bo tu najve zaslužil(Ferrari:| ) in ujeti bomo v začarani krog dolgčasa,dokler ne bodo edini gledalci na stezi varnostniki.

Tilen:tista s kurilnim oljem pa ni slaba,glede na to kar vse moštvo Minardi doživlja bi jim pustil še marsikaj drugega da znižajo stroške-pač niso vsi bogati kot sveta trojica,ironija pa je v tem,da vsa moštva potrebujemo bolj kot kadarkoli prej.Nekega dne se lahko premislijo in pustijo vse skupaj,nenadoma se vsega naveliča še Eddie Jordan(sicer skopuh ki mu ni para),ford in jaguar pa tako in tako nikoli nista imela kaj dosti zanimanja za formulo 1.In kdo bo potem dirkal?:'(

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

Bobb ::

Za popestritev dirke naj zadnji krog vsi dirkači prevozijo z zavezanimi očmi :) .

Inovator Bobb

Tilen ::

več ekip, dosti več ekip...

naaaaaah, če pa še teh 22 komaj preživi, daj nehaj. Pa pol bi itak skozi samo dirko samo "zadnje" prehitevali ČE TUDI bi že bil boj za prvo in drugo mesto. predstavljaj si da je na dirki 30 mostev, to je 60 dirkalnikov. To je potem na 2 sekundi 1 avto? Sipredstavljas? Samo pokalo bi, nihce nebi mogel vozit do konca kr bi mogo pazit da se v prednjega ne zabije itd... skratka 22 mostev je OK problem je v tem kako bodo VSA shajala oz vsaj probala shajat z najbolsimi oz vsaj probala prezivetv F1, kar ni lahko.

katere si lahko "ta hitri" privoščijo vsake dvajset krogov,ostali pa potem životarijo z nekaj krogi zaostanka...

Jah ddd pa naj oni hitreje vozi ki zdaj životari pa bo situacija obratna. Saj nikjer ne pise da se mora Raikkonen oz Coulthard po parih krogih poslovit z dirke! To tudi dokazuje da mostva ki imajo denar niso vedno uspesna, tako da naj Minardi ne joka tolk da je vse v denarju!

SLICK gume pa itk rox, samo s slick gumami bi spet prisli do nenormalnih hitrosti formul, si predstavljas da bi dali zdaj na te formule slick gume??? >:D

elektronika naj gre ven,razen nekaj dirkačev jo ne bo nobeden od gledalcev,(kolikor jih je še ostalo v teh nekaj letih ) prav nič pogrešal

good one! To, da gledalcev ni, sploh ni toliko kriv MS in njegovo dirkanje v zadnjih letih (ce si to mislis), ampak tudi vražje zasoljene cene kart. Se spomnis kaj so naredili na dirki pred 14 dnevi? In? ce bi bile cene človške bi bili tudi gledalci tam ker so vendar ljudje.

menjavanje in preprodajanje šasij se mi ne zdi slaba ideja,z malo sreče bodo imeli vsi isti bolid

a to pa potem ne bo brez veze? da se bodo dirkalniki locili samo po barvi in pa se predlahas 30 mostev to je 60 dirkalnikov in bomo gledali kak se mavrica sprehaja po stezi?

,ford in jaguar pa tako in tako nikoli nista imela kaj dosti zanimanja za formulo 1.In kdo bo potem dirkal?
Hja saj v tem je problem, kr vsak ki vstopi v F1 ve, da ce nebo uspesen je obsojen na propad. A imas kaksen podatek kako dolgo je Minardi ze v F1?Mogoce pa jim le ne gre tako slabo(s financnega vidika) >:D .l

Lahko je rect oz. opravicevat slabe rezultate s tem, da ima mostvo premalo denarja vendar se folk kakopak tega naje. In pravis da bi bila formula manj zanimiva, ce nebi Minardi vec dirkal? A tako hudo spremljas njihove rezultate? Mogoce sem te prevec napadel, samo ne zdi se mi pravicno ker ce bi jim res tako slabo slo kot trdijo ne bi bili tako dolgo v tem ciklusu kot so, lahko pa, da se "borijo za stolček" kot poslanci.

Za popestritev dirke naj zadnji krog vsi dirkači prevozijo z zavezanimi očmi

IN spet bodo MS ocitali da so dirke brez vezne in da je vse skup nezanimivo ker pozna ovinke ze na pamet, ker je tako dolgo v tem ciklusu. Slab predlog.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Daedalus ::

>Jah ddd pa naj oni hitreje vozi ki zdaj životari pa bo situacija obratna. Saj nikjer ne pise da se mora Raikkonen oz Coulthard po parih krogih poslovit z dirke! To tudi dokazuje da mostva ki imajo denar niso vedno uspesna, tako da naj Minardi ne joka tolk da je vse v denarju!

Minardi uporablja 3 leta staro šasijo, ki so jo odkupli od propadlega moštva Arrows. Njihov proračun je okoli 15 milijonov $. Glede na proračune ostalih moštev, se ti zdi, da si lahko privoščijo razvoj novega dirkalnika? Tako da nehaj napadati moštvo Minardi, ki se kljub neuspešnemu dirkanju še vedno trudi, da bi vsaj prišli do ene točke. Raje poglej Toyoto, ki ma najvišji proračun v F1, pa jim ne uspe treh letih dosečti nič, pol se pa pojavijo govorice, da bojo odšli iz F1. To pa so cmeravci, če mene vprašaš...

In glede primerjave Minardija z McLarnom - če se pri McLarnu zaj*bejo, lahko zmečejo stran še kakih 200 miljonov $ za novo revizijo dirkalnika, pri Minardiju pa tega ne morejo.

>Neumnost. A ni v tem trik? Kdo bo imel najbolso aerodinamiko, kateri avto bo bolje lezal v ovinkih, pri veliki hitrosti itd... s poenostavljanjem bi to nekak posplosli in bi blo brez veze. Tudi taksnih sprememb(kot je ta pri williamsu z nosom) vec nebi bilo. Brez veze.

V tem je del trika... Očitno ne veš, da je aerodinamika pri dirkalnikih tao izpopolnjena, da recimo pri vožnji po ravnini ali skozi hitre ovinke dirkalniku pred sabo ni več možno slediti, ker le-ta izpodrine toliko zraka, da tisti za njim izgubi skoraj ves aerodinamični oprijem? In tako je prehitevanje iz zavetrja nemogoče, iz "varnostne" razdalje pa tudi Ferrari ali Williams ne doseže baš mnogo, tudi če ma močnejši motor. Še ne tako dolgo nazaj je zavetrje omogočalo nabiranje zaleta do finalnega obračuna na zaviranju. Zdaj pa maš npr. čez Parabolico "varnostno" razdaljo, pol morš po ciljni ravnini to zmanjšat (težko, razen če nimaš vsaj okoli 30 KM močnejšega motorja), pol pa naprimer na 80 metrih zaviranja (z 320 km/h na okoli 100 km/h) not spravit razliko + priti vsaj vzporedno z tistim pred tabo v ovinek, če češ meti vsaj nekaj možnosti, da ga prehitiš... Pol pa se folk čudi, zakaj vsi čakajo na postanek v boksih, namesto da bi se prehitevali na stezi...

Pa da se ne bo kdo preveč obešal na zadnji del posta - namenjen je zgolj ilustraciji, kako je prehitevat na stezi v sedanji F1. tako da filigranske točnosti podatkov ne garantiram, mislim pa, da se nisem veliko zmoto...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Tilen ::

IN zdaj ce so oni razvili aerodinamiko do konca (kot ti pravis) bi bilo najbolse kr vsem dat enako ali kako? >:D

Sicer pa bolje da se posvetimo kr prvim testiranjem oz prvim rezultatom uradnega treninga in bova te pokomentirala ok? :)

1 1 Michael Schumacher Ferrari 1:15.658
2 2 Rubens Barrichello Ferrari 1:16.033
3 35 Anthony Davidson BAR-Honda 1:16.616
4 38 Ricardo Zonta Toyota 1:16.639
5 9 Jenson Button BAR-Honda 1:17.060
6 4 Ralf Schumacher Williams-BMW 1:17.165
7 8 Fernando Alonso Renault 1:17.429
8 10 Takuma Sato BAR-Honda 1:17.481
9 17 Olivier Panis Toyota 1:17.489
10 6 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 1:17.563
11 3 Juan Pablo Montoya Williams-BMW 1:17.635
12 14 Mark Webber Jaguar-Cosworth 1:17.763
13 5 David Coulthard McLaren-Mercedes 1:17.973
14 7 Jarno Trulli Renault 1:18.341
15 16 Cristiano da Matta Toyota 1:18.362
16 37 Bjorn Wirdheim Jaguar-Cosworth 1:18.603
17 15 Christian Klien Jaguar-Cosworth 1:18.615
18 39 Timo Glock Jordan-Ford 1:18.655
19 12 Felipe Massa Sauber-Petronas 1:18.760
20 11 Giancarlo Fisichella Sauber-Petronas 1:18.886
21 18 Nick Heidfeld Jordan-Ford 1:19.198
22 19 Giorgio Pantano Jordan-Ford 1:19.925
23 20 Gianmaria Bruni Minardi-Cosworth 1:20.858
24 40 Bas Leinders Minardi-Cosworth 1:21.053
25 21 Zsolt Baumgartner Minardi-Cosworth 1:21.535

>:D

Se eden izmed zanimivih komentarjev na case.

Juan Pablo Montoya spent his morning wrestling with his FW26 and managed only 1m 17.635s for 11th.

wrestling lol!
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Daedalus ::

>IN zdaj ce so oni razvili aerodinamiko do konca (kot ti pravis) bi bilo najbolse kr vsem dat enako ali kako?

Upam, da si prebral cel post... In da razumeš, kaj sem želel povedati, čeprav nisem tako prepričan... a ne vsem enako aerodinamiko, samo par omejitev. Inženirji bojo itak vedno našli način, kako okoli tega.

Glede časov pa: Ferrari na malo bencina, Toyote jutri ne bo več tam, BAR verjetno takoj za Šumijem, ali pa mogoče pred njim. Več pa po drugem treningu...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

Tilen ::

saj delno zato so tudi tam ane? >:D
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Daedalus ::

Ja, delno pa res:D
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Tilen ::

A ves mogoce za kak TV program ki prenaša te treninge? ker jaz tega ob 11.00 nism nikjer zasledil.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Daedalus ::

Na žalost ne... Lahko pa pogledaš live timing na uradni strani F1.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Tilen ::

There will be no live commentarty during the forthcoming practice session.

A v zivo na dirki tudi komentirajO? :D
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

BigWhale ::

Ukinjanje rezervnega avtomobila je fajn ideja. Zakaj? Zato, da bo se kdo drug moral vozit treninge kot po jajcih. Mostva z vecjim proracunom si lahko privoscijo, da en avto razbijejo na treningu.

Aerodinamiko bi lahko 'pokvarli' zaradi varnosti. Ker tole dirkanje se malo pa ne bo vec dirkanje. V ovinkih je potrebno drzati varnostno razdaljo. Dirkaci so kaznovani zaradi nevarne voznje, ...

Hm, obvezen safety car po desetih krogih ne zamenjave vodstva. To bi naredilo stvari zanimive. To je DOBRA stran serije Cart. Naj nekdo res dela za svoje prvo mesto in se malo matra.

To kar se zdaj dogaja ferariju in kar se je dogajalo kakih deset, petnajst let nazaj Williamsu je traparija.

Tilen ::

Hm, obvezen safety car po desetih krogih ne zamenjave vodstva.

Taksno pravilo so tut menda zglasovali vecina (tisti ta slabsih) 50%.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Tilen ::

Se drugi trening >:D

1 9 Jenson Button BAR-Honda 1:15.935

2 35 Anthony Davidson BAR-Honda 1:16.188

3 38 Ricardo Zonta Toyota 1:16.360

4 4 Ralf Schumacher Williams-BMW 1:16.433

5 8 Fernando Alonso Renault 1:16.534

6 2 Rubens Barrichello Ferrari 1:16.698

7 1 Michael Schumacher Ferrari 1:16.729

8 7 Jarno Trulli Renault 1:16.734

9 6 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 1:16.798

10 16 Cristiano da Matta Toyota 1:16.833

11 17 Olivier Panis Toyota 1:16.925

12 3 Juan Pablo Montoya Williams-BMW 1:17.067

13 5 David Coulthard McLaren-Mercedes 1:17.069

14 14 Mark Webber Jaguar-Cosworth 1:17.178

15 39 Timo Glock Jordan-Ford 1:17.608

16 37 Bjorn Wirdheim Jaguar-Cosworth 1:17.676

17 12 Felipe Massa Sauber-Petronas 1:17.906

18 10 Takuma Sato BAR-Honda 1:17.970

19 11 Giancarlo Fisichella Sauber-Petronas 1:18.001

20 18 Nick Heidfeld Jordan-Ford 1:18.117

21 19 Giorgio Pantano Jordan-Ford 1:18.726

22 20 Gianmaria Bruni Minardi-Cosworth 1:19.149

23 21 Zsolt Baumgartner Minardi-Cosworth 1:20.313

24 40 Bas Leinders Minardi-Cosworth 1:22.189

25 15 Christian Klien Jaguar-Cosworth
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

ŽirC ::

Lih kar sem si dol potegnu (no warez se ve) en tribute schumiju za sezono 2000, pol pa nekje okoli 3/4 filmcka je tiskovna konferneca in se tip u nulo zjoka, levo od njega ga pa coulthard al pa hakkinen tolaz, a se kermu sanja zakaj se je zjoku?


Lp, ZirC

Tattoo- ::

Lih kar sem si dol potegnu (no warez se ve) en tribute schumiju za sezono 2000, pol pa nekje okoli 3/4 filmcka je tiskovna konferneca in se tip u nulo zjoka, levo od njega ga pa coulthard al pa hakkinen tolaz, a se kermu sanja zakaj se je zjoku?

Ker je podrl Sennov rekord o osvojenih zmagah 0:)
Racing is in my blood - Ayrton Senna

BigWhale ::

Kak sentis! ;) There there Michael. :P

ripmork ::

bi se morala prej dobri stari Hakkinen pa Coulthards jokat LOL:D ..ma ne,ga čist razumemo,še posebj svaka pa čast Schumiju za lanskoletno Imolo,ko mu je umrla mati-nikoli se ne bi mogel tako zadržat kot se je on takrat:'(

BigWhale ::

Maybe he just didn't care enough?

Le kdo bi vedel...

Tilen ::

daj no pretiravas ! ;((
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

zile ::

BigWhale: Si pa cepec...da take smeti govoriš.

Tilen ::

kaj pa jim je danes Sumi naredo ne .. hahaha >:D
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

zile ::

Se vid kdo je ata... >:D

BigWhale ::

Zile, zakaj pa? Si ti Schuemacherjev psihiater, da ves?

ripmork ::

no saj res nobeden ne ve točno ane?:\ .....škoda da je Button zajeb. tisti ovinek,najbrž ne bi bil prvi,ampak zanimivo pa bi ziher bilo bolj.Sicer pa komaj čakam da jutri vidim kako se bo maščeval kolumbijski bik>:D

BigWhale ::

Mene pocasi resno skrbi za Alisica. Mislim, en takle dirkaski vikend, potem mora pa 14 dni grgrat cajcke in podobne zvarke iz babicine shrambe, da se mu glas povrne. Danes me je brat spravil na precej realna tla. Ce se Schuemacherju kaj zgodi, potem bo se Mirkota kak infarkt...

Tilen ::

ju3 bo v prvem ovinku zares zanimivo >:D
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Microsoft ::

Jst nism gledu kvalifkacij, ker sm bil na poti, sam rezultat se mi zdi super. :))

Sam da bi pa Montoya zbil Šumaherja v prvemovinku ven, bo kar težko.:\

1. Malo me skrbi slab štart Montoya v primerjavi z Šumaherjem.

2. Nevem točno, samo mislim da na 4. mestu že štarta Renault, ki je zelo dober pri štartih.

Tak da se zna zgodit, da bi Montoya imal težave z ostalimi za sabo, Šumaher pa bi šel bp skozi prvi ovinek in nato krog. Potem bi bilo tak samo |O |O |O ...

Če pa oba (Šumaher in Montoya) dobro štartata, Montoya gre v zaveterje in prideta nekako v prvi ovinek (oz. sikano) bok bo bok, potem ni dvoma; Montoya mora zbit Šumaherja ven. Ali pa saj, da mu mal sprednje krilce odsmajsne.:D Pismo, jst bi se tak dru doma od veselja.:D 8-) ;)

In ja, ce se to narerdi, potem je 1:1. :)))

BTW, za Mirkota pa mene sploh ne skrbi; RTLII mejks maj drim kom cru. ;))


by Miha

p.s.:Drgac tisto, ko u Sumaherju pa njegovi mami nekaj debatriate, nevem tocno zakaj se gre. Sm pa kar preprican, ce bi meni mama (ali ata, ati, mami, brat,..) umrl, se na dirki nebi pojavil pod nobenim pogojem....
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Zgodovina sprememb…

««
15 / 43
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

F1 - pred sezono 2006

Oddelek: Loža
152901 (2656) Daedalus
»

F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 449 50 51 52 )

Oddelek: Loža
257685066 (43981) Alexius Heristalski

F1 - pred sezono 2005 (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Loža
60532662 (24211) OwcA
»

F1 sezona 2003 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
119240625 (25286) balocom
»

F1 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
17010188 (8916) Nemelk

Več podobnih tem