Forum » Na cesti » Razlika v pospešku - 16col proti 17col
Razlika v pospešku - 16col proti 17col
Landscapes1 ::
Torej, več col kot ima guma, višja je končna hitrost in nižji so pospeški.
Zanima pa me, koliko ta razlika v pospešku dejansko znaša. Gre tukaj za milisekunde ali sekunde?
Odločam se med 205/55/R16 in 205/50/R17.
Pospešek pri R16 je od 0-100kph 6,5 sekund.
Zanima me, če je potem pri R17 to potem nekaj milisekund več v smislu do npr. 6,8 sekund ali je razlika lahko večja?
Zanima pa me, koliko ta razlika v pospešku dejansko znaša. Gre tukaj za milisekunde ali sekunde?
Odločam se med 205/55/R16 in 205/50/R17.
Pospešek pri R16 je od 0-100kph 6,5 sekund.
Zanima me, če je potem pri R17 to potem nekaj milisekund več v smislu do npr. 6,8 sekund ali je razlika lahko večja?
Jure14 ::
Jah, pospeški ti bodo padli. Postal boš nepremičnina na cesti.
Ta druga guma ima 15mm večji obseg. Torej 0,7% večjega.
Sploh ne boš opazil razlike.
Ta druga guma ima 15mm večji obseg. Torej 0,7% večjega.
Sploh ne boš opazil razlike.
hojnikb ::
glede na to da je obseg gume praktično enak, bos opazo samo večjo unsprung tezo pri 17 col gumi... koliko? Who knows..
#brezpodpisa
Blinder ::
Se še spomnem, ko mi je en tip (18 star) razlagal, kako se avtu poveča končna hitrost, če se da gor večja kolesa. Verjetno je mislil, da ima avto s prenosom omejeno končno hitrost kot Tomos
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
hojnikb ::
ironično večja colnga tudi v tem primeru nebo povečala končne hitrosti, ker obseh je pri homologiranih dimenzija občiajno enak, pa mas lahko 16 al pa 18 col, sam guma je z manj sidewalla.
#brezpodpisa
nejc_nejc ::
MadMax ::
Oslova senca.
Nihče namreč konkretno ne omenja teže platišč.
Nihče namreč konkretno ne omenja teže platišč.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
bemfa ::
Zaj striktno za pospeške bo manj col boljše (glej drag race gume). Za bit hiter na pisti je pomembna tudi lega v ovinkih zato je več col načeloma boljše. Ker se boš pa (predvidevam) po cesti vozil, pa itak ne smeš dirkat, pa je smiselno gledat tud na udobje vožnje in stroške, je R16 čisto ok. Razen če pač hočeš met večje kot sosed. Pol tud z R17 ne boš jaki frajer.
Blinder ::
Landscapes1 je izjavil:
Odločam se med 205/55/R16 in 205/50/R17.
Pospešek pri R16 je od 0-100kph 6,5 sekund.
6.5 sekund do 60 mph mogoče.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
kixs ::
Sej to je priblizno 62mph.
Sicer sem tudi sam bil kar freak glede unspring teze kolesa kot tudi samega kotalnega upora - razmisljanje tipicnega kolesarja :lol: In tako sem pred leti naredil en cisto preprost test. Primerjal sem zimske gume na 15 colah in letne na 16 colah.
Test je bil cisto kmecki :lol:
Na ravni cesti peljem 100km/h, dam v ler in stopam koliko sekund traja, da se avto ustavi. Z zimskimi je peljal kaksnih 10 sekund dlje. Tudi povpracna poraba je bila z zimskimi nizja in to pozimi :lol: Moja voznja je bila vec ali manj konstanta. Sam je bila pa razlika v videzu avta ;)
Tole je bila moja kanta takrat:
Sicer sem tudi sam bil kar freak glede unspring teze kolesa kot tudi samega kotalnega upora - razmisljanje tipicnega kolesarja :lol: In tako sem pred leti naredil en cisto preprost test. Primerjal sem zimske gume na 15 colah in letne na 16 colah.
Test je bil cisto kmecki :lol:
Na ravni cesti peljem 100km/h, dam v ler in stopam koliko sekund traja, da se avto ustavi. Z zimskimi je peljal kaksnih 10 sekund dlje. Tudi povpracna poraba je bila z zimskimi nizja in to pozimi :lol: Moja voznja je bila vec ali manj konstanta. Sam je bila pa razlika v videzu avta ;)
Tole je bila moja kanta takrat:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kixs ()
DamijanD ::
Saj tudi EV testerji ugotavljajo, da manj col pomeni večji doseg oz. manjšo porabo. Ne vem pa zakaj proizvajalci tolk tišijo v neke velike cole...
Blinder ::
A večji obseg da bi povečal kotalni upor? Imamo kak vir tle? Ker, podatki, ki nam jih je kixs podal ne prikazujejo razlike v kotalnem uporu med različnimi obsegi (njegove 15 in 16 col so imele enak obseg) ampak razliko v kotalnem uporu med enimi gumami in ta drugimi, katere so bolj široke.
Kako je pri rolerjih? Ali je mogoče tako, da tisti tekmovalni dvoranski za visoke hitrosti imajo tudi večja kolesa?
Kako je pri rolerjih? Ali je mogoče tako, da tisti tekmovalni dvoranski za visoke hitrosti imajo tudi večja kolesa?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
kixs ::
Recimo pri mojem primeru. 16" so bile seveda sirse, mislim, da 205 proti 195 ali celo 185. Bi moral kje pogledat, ce se imam kaj napisano.
Ampak poleg tega je bila teza kolesa (guma + feltna) pri letnem kompletu tezja za kaksnih 20% (spet bi moral preveriti ali imam kje zapisano - morda kje na alfa forumu :lol: ).
Ampak poleg tega je bila teza kolesa (guma + feltna) pri letnem kompletu tezja za kaksnih 20% (spet bi moral preveriti ali imam kje zapisano - morda kje na alfa forumu :lol: ).
IL_DIAVOLO ::
Saj drugega stari avti nimajo, kot prevelike felgne 3mm po blatnikom in slow motion cez ležeče policaje, da se lepse felgne vidijo. Seveda ne pozabit obrnit koles rahlo v levo, ko ga slikas
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
mirator ::
No bom trdil, ker se mi ne da preračunaviti, ampak tako čez palec pa mislim, da ima pri pospešku kaj reči moč motorja. Torej, če se poveča premer kolesa, pomeni tudi povečanje mase, ki jo mora pogonski motor premagovati. Se pravi, da se mora za boljši pospešek, masa (oz. teža) pnevmatike zmanjšati, kar pomeni, večji radij, manjša širina pnevmatike.
Če sem kiksnil, se opravičujem, vendar tako se mi zdi na prvo žogo.
Če sem kiksnil, se opravičujem, vendar tako se mi zdi na prvo žogo.
Furbo ::
Zdi se mi, da eni tu računajo, kot da se vozijo kar po platiščih brez gum gor.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Ahim ::
Se še spomnem, ko mi je en tip (18 star) razlagal, kako se avtu poveča končna hitrost, če se da gor večja kolesa. Verjetno je mislil, da ima avto s prenosom omejeno končno hitrost kot Tomos
Striktno z vidika fizike recimo za nasega XC60 (= elektronska blokada) to zagotovo drzi - druga stvar je pa kaj sploh lahko stlacis pod loke blatnikov in (ne)legalnost takega pocetja.
Blinder ::
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Kalibri ::
Lowink ::
1. Vago pod pogonsko kolo, potem pa do proizvajalca gum. 17" ima več stika s tlemi.
2. Kako se ti izide prestavljanje do željene hitrosti, mogoče je bolje da se lotiš prenosa v diferencialu.
2. Kako se ti izide prestavljanje do željene hitrosti, mogoče je bolje da se lotiš prenosa v diferencialu.
WizzardOfOZ ::
imaš 2 kompleta gum v isti dimenziji. V prvem je ena guma težka 11kg (enojna bočnica), v drugem pa 16kg (2x ojačana bočnica), feltne so enake. Torej 5kg na eno kolo je razlike v teži.
Koliko bo razlike pri pospeških?
Koliko moči več bo pobrala težja guma?
Kaj bo s končno hitrostjo?
Sedaj se pa isto vprašaj za tvoje vprašanje (205/55/R16 vs 205/50/R17), le da moraš še težo felten računat zraven.
Koliko bo razlike pri pospeških?
Koliko moči več bo pobrala težja guma?
Kaj bo s končno hitrostjo?
Sedaj se pa isto vprašaj za tvoje vprašanje (205/55/R16 vs 205/50/R17), le da moraš še težo felten računat zraven.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Lowink ::
Predvidevam, da moč motorja ni v isti kategoriji kot fizični oprijem in optimalno prestavlanje brzin do določene brzine.
Klamzi ::
Naprimer na mojem (160KM) opazim razliko v pospeševanju med jekleno 205/55 R16 in lito 225/40 R18, v prid 16 col.
Landscapes1 ::
Koliko pa je ta razlika v pospešku?
Je to par milisekund do pol sekunde, ali se razlika pozna v sekundah?
Je to par milisekund do pol sekunde, ali se razlika pozna v sekundah?
WizzardOfOZ ::
17" ima več stika s tlemi.
Ne drži. Tudi če je guma ožja, to ne drži.
Tole dobro poglej. Zelo lepo razloži. Sicer na gumah za terence, ampak vseeno:
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Klamzi ::
Landscapes1 je izjavil:
Koliko pa je ta razlika v pospešku?
Je to par milisekund do pol sekunde, ali se razlika pozna v sekundah?
Nevem, nisem nikoli meril, niti poglabljal v teorijo, zgolj občutek da pospešuje nekoliko bolje.
Blinder ::
Jaz nisem opazil razlike v zmogljivostih med 205 55 16 in 225 45 18. 120 konjski avto
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
WizzardOfOZ ::
Glede na razliko v širini gume bi se moralo poznati na porabi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
DamijanD ::
Landscapes1 je izjavil:
Koliko pa je ta razlika v pospešku?
Je to par milisekund do pol sekunde, ali se razlika pozna v sekundah?
Nevem, nisem nikoli meril, niti poglabljal v teorijo, zgolj občutek da pospešuje nekoliko bolje.
Brez blind testa si lahko občutil samo kar se ti je zdelo...
GrimReaper3 ::
V praksi ne bo neke razlike, ker kdo pa fura 0-100 na max. Jaz sem še eden redkih, ki sem pa tja (če je enkrat na mesec je že veliko) potegnem na nekje 80% iz semaforja, vsaj v prvi prestavi malo šparam. To je pri 200KM potem nekje 8-9s do 100 namesto uradnih 7s, v vsakem primeru bolje kot ostali, ki rabijo 20s za 40-60 km/h.
Za 100KM je optimalno 16", za 200KM 17", za 300KM pa 18". Seveda govorim na pamet, ampak na 100KM avto dajat 18" pač ne gre.
Razlika do 100 km/h bo pri 100KM verjetno 0,2-0,5s na vsak razred večji premer, pri 200KM 0,1s, pri 300KM se pa ne bo dali izmeriti. Spet govorim na pamet, bolje bi bilo če bi na YT našel kakšno dejansko primerjavo.
Jaz sem 10 let nazaj še meril pospeške, par let kasneje se za 0-100 sploh nisem več zmenil, raje 40-140 če že, ker iz stoječega štarta za brezveze uničuješ sklopko in gume, ni ti to drag racing, v prometu moraš gledati da prideš čim ceneje skozi.
Meni je bolj smešno ko folk niža avto in daje gor 19", me prav zanima kolikokrat to dejansko izkoristijo. Gor pa neke kitajske gume, tako da se gre sigurno samo zaradi izgleda. Za hitro vožnjo je meni povsem dovolj 17" in stock vzmetenje, itak se ne vozim po nekih ridah.
Za 100KM je optimalno 16", za 200KM 17", za 300KM pa 18". Seveda govorim na pamet, ampak na 100KM avto dajat 18" pač ne gre.
Razlika do 100 km/h bo pri 100KM verjetno 0,2-0,5s na vsak razred večji premer, pri 200KM 0,1s, pri 300KM se pa ne bo dali izmeriti. Spet govorim na pamet, bolje bi bilo če bi na YT našel kakšno dejansko primerjavo.
Jaz sem 10 let nazaj še meril pospeške, par let kasneje se za 0-100 sploh nisem več zmenil, raje 40-140 če že, ker iz stoječega štarta za brezveze uničuješ sklopko in gume, ni ti to drag racing, v prometu moraš gledati da prideš čim ceneje skozi.
Meni je bolj smešno ko folk niža avto in daje gor 19", me prav zanima kolikokrat to dejansko izkoristijo. Gor pa neke kitajske gume, tako da se gre sigurno samo zaradi izgleda. Za hitro vožnjo je meni povsem dovolj 17" in stock vzmetenje, itak se ne vozim po nekih ridah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper3 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 4 … 63 64 65 66 )Oddelek: Na cesti | 548433 (3488) | Ghost7 |
» | Pnevmatike R17 vs R18 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 29413 (24556) | njyngs |
» | 2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 103980 (76393) | gruntfürmich |
» | Specifikacije vašega avtomobilaOddelek: Na cesti | 6756 (5301) | pingo76 |
» | Katere letne pnevmatike? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18145 (16236) | LordPero |