Forum » Na cesti » Letne gume
Letne gume
Lonsarg ::
Ja dejansko so večji del pomladi/jeseni zimske BOLJŠE kot letne. Menjanje na zimske z predvidenimi zakonskimi datumi je precej neoptimalno, raje letne zgolj cirka 4 mesece, če že.
No naslednji korak, ko ugotoviš koliko se vreme spreminja, ter da bi rabil glede na vreme menjat pa je, da je itak najbolj optimalno imeti celoletne (torej tudi s stališča varnosti bolje). Pa ne samo za nas, ki imamo malo kilometrov, tudi za tiste, ki imajo veliko kilometriv, je bolj varno na 2 leti menjati celoletne kot na 4 leta menjati dva kompleta. Ker pač leta tudi vplivajo na varnost, ne zgolj kilometri.
Izjema je kdor živi v hribih z veliko snega. Sneg je edina situacija kjer zimske nadvladajo celoletne zaradi oblike profila. Ampak tudi za take velja moj nasvet, da naj bodo letne zgolj junij-september, glede na klimo ki jo imamo.
No naslednji korak, ko ugotoviš koliko se vreme spreminja, ter da bi rabil glede na vreme menjat pa je, da je itak najbolj optimalno imeti celoletne (torej tudi s stališča varnosti bolje). Pa ne samo za nas, ki imamo malo kilometrov, tudi za tiste, ki imajo veliko kilometriv, je bolj varno na 2 leti menjati celoletne kot na 4 leta menjati dva kompleta. Ker pač leta tudi vplivajo na varnost, ne zgolj kilometri.
Izjema je kdor živi v hribih z veliko snega. Sneg je edina situacija kjer zimske nadvladajo celoletne zaradi oblike profila. Ampak tudi za take velja moj nasvet, da naj bodo letne zgolj junij-september, glede na klimo ki jo imamo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Vetrpiha ::
Ce nisi iz rovt in si na ravnini, vzames letne glede na teste. Osebna mnenja so bolj svoh, ker naprimer z 20 na uro ne bos zletel iz ovinka niti z balonarcami.
energetik ::
Ja dejansko so večji del pomladi/jeseni zimske BOLJŠE kot letne. Menjanje na zimske z predvidenimi zakonskimi datumi je precej neoptimalno, raje letne zgolj cirka 4 mesece, če že.Se strinjam.
No naslednji korak, ko ugotoviš koliko se vreme spreminja, ter da bi rabil glede na vreme menjat pa je, da je itak najbolj optimalno imeti celoletne (torej tudi s stališča varnosti bolje). Pa ne samo za nas, ki imamo malo kilometrov, tudi za tiste, ki imajo veliko kilometriv, je bolj varno na 2 leti menjati celoletne kot na 4 leta menjati dva kompleta. Ker pač leta tudi vplivajo na varnost, ne zgolj kilometri.
Izjema je kdor živi v hribih z veliko snega. Sneg je edina situacija kjer zimske nadvladajo celoletne zaradi oblike profila. Ampak tudi za take velja moj nasvet, da naj bodo letne zgolj junij-september, glede na klimo ki jo imamo.
Je pa tudi odvisno od podlage, kjer se vozimo. Nekdo, ki se večino časa vozi po AC, bo seveda letne imel daljše obdobje.
Mi, ki se pa večinoma jajcamo po zlizanem asfaltu v okolici LJ in v naši mali dimenziji NI dobrih letnih gum, bomo pa na boljšem z zimskimi od oktobra do maja. Tako tudi jaz prakticiram. In to ne glede na mnenja, ampak glede na svoje meritve. Meritve ne lažejo.
Invictus ::
Sam imam celoletne, pa tudi pozimi ni nekih problemov.
Bom raje te menjal na 2-3 leta, kot pa ločene na 5-6...
Strošek isti, guma pa novejša...
Bom raje te menjal na 2-3 leta, kot pa ločene na 5-6...
Strošek isti, guma pa novejša...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
m0LN4r ::
Novejsa po datumu in izpostavljena 2-3x sirsemu temperaturnemu razponu. Dobra guma mora bit to.
Men je edino sokiralo poleti, ko sem 300km po AC, vroce kot prasica zrak ene 30+ asfalt pa verjetno nekajkrat vec, potem pa gor v hrib 1km+ visine in ko sem se spuscal so se samo pigale in cvilile, sem bil najpocasnejsi navzdol, ker pac ni slo hitreje. Ko sem prisel domov so ble gume zdelane, kot da bi znjimi naredil nvm 5000 obicnih km. O takrat nimam celoletnih vec. Sem mislil, da bodo pozimi se dobre, ampak tista vrocina in dolga tura po pekocem asfaltu jih je unicla.
Men je edino sokiralo poleti, ko sem 300km po AC, vroce kot prasica zrak ene 30+ asfalt pa verjetno nekajkrat vec, potem pa gor v hrib 1km+ visine in ko sem se spuscal so se samo pigale in cvilile, sem bil najpocasnejsi navzdol, ker pac ni slo hitreje. Ko sem prisel domov so ble gume zdelane, kot da bi znjimi naredil nvm 5000 obicnih km. O takrat nimam celoletnih vec. Sem mislil, da bodo pozimi se dobre, ampak tista vrocina in dolga tura po pekocem asfaltu jih je unicla.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
forplan ::
Je že kdo imel primer ali pozna da so težili policaji al pa v kakem primeru zavarovalnica zaradi napačnega hitrostnega razreda pri letnih gumah.
Homologirano imam W za letne in H za zimske.
Ko sem kupil rabljen avto pa so bile gor en par lethih W in en par H.
Gume so še ok 1 leto stare in še nebi menjal...
Homologirano imam W za letne in H za zimske.
Ko sem kupil rabljen avto pa so bile gor en par lethih W in en par H.
Gume so še ok 1 leto stare in še nebi menjal...
da se strinjam
GR2 ::
Praktično so (po reklami sodeč) TOP, zakaj bi potem sploh še kupovali letne oziroma zimske komplete?
Pri vecji kilometrazi:
- Celoletne so po dveh letih pozimi prevec plasticne, tako da moras ze pazit na mokrem in hladnem.
- Celoletne so po dveh letih poleti za en drek po ovinkastih hribih navzdol pri 30 stopinjah.
Problem teh testov je, da ti ne povejo kaksne so lastnosti celoletne gume po 2-3 letih v extremni vrocini in pozimi na mokri cesti. Pozimi, slana soljena cesta do daske naceloma ni tako grozno, kot zgodaj pomladi ali pozno jeseni mokra cesta, ki se ni soljena in se temperature blizajo nic.
Ce si zadovoljen s 4-5 leta starimi celoletnimi, to pac pomeni, da imas temu primeren teren in ne cutis dotrajanost mesanice. Voziti celoletne z 50kkm je kriminal in nevarno za vse udelezence al pa se vlacis po cesti, kot stara baba zaradi tega.
PS: Moj sodelavec je hotel sparati in si tudi nabavil celoletne. Je vajen malo hitrejsega tempa. Prvo leto je rekel, kak kul super. Zdaj pa za vsako jamra, kak so bile drek poleti in kak so za drek pozimi. Dela pa okol 25-30kkm letno.
Jaz sem tudi divjal 13 let po regionalkah, edino prvo leto na zelo švoh avtu sem imel samo zimske. Ampak zdaj bom pa (verjetno še 2x tolk let) vozil po AC, verjetno bolj po desnem pasu tistih 125 za ostalimi in prehitevanje samo tovornjakov in starih mam, ker imam samo 25km v eno smer in se verjetno ne splača vsakogar prehitevat. Pač tako kot imaš na regionalkah take, ki ti na križišču zapeljejo naprej brez da bi se sploh ustavili in pogledali, imaš tudi na AC take, ki samo zapeljejo na levi pas, tako da samo po levem 150 itak ne pride v poštev, to bo preveč stresna vožnja, še precej bolj kot na regionalki kjer ko koga prehitevaš imaš precej manj možnosti, da ti bo ravno takrat zavil proti sredini. Pa 125 niti ni počasi, teoretično 12min, praktično nekje 25min od doma do firme.
Tako da mislim da bom kar probal Michelin CrossClimate +, samo 100EUR po kosu za 225/45/17. Aja, edino feltne se bodo uničile čez zimo, vsaj vizuelno, ampak to je majhen davek za to, da mi ni treba 2x na leto nosit gum gor in dol iz kleti, da me potem še 2 dni bolijo roke. Če zdržijo 3 leta je to že to, letne+zimske imaš težko več kot 5 sezon. Pa še zimski komplet lahko prodam.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
c3p0 ::
Po nekih testih sodeč, so se letne pozimi boljše odrezale od zimskih (zavorna pot), pogrnile so le na snegu. Tistih par dni, ko je na cesti sneg, nadeneš verige ali se sploh ne voziš (če imaš to opcijo, jaz jo imam), v vseh drugih pogojih si z letnimi na boljšem.
Sicer letos šel na Bridgestone Turanza 005, zaenkrat zadovoljen. Prejšnje Pirelli so bp držale 100kkm in bi še vedno zdržale test profila. Govorim o 245/45, ne o clio 175 jajčkah.
Sicer letos šel na Bridgestone Turanza 005, zaenkrat zadovoljen. Prejšnje Pirelli so bp držale 100kkm in bi še vedno zdržale test profila. Govorim o 245/45, ne o clio 175 jajčkah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c3p0 ()
r3dkv1c4 ::
Morajo pa pozimi imeti vsaj 3 mm profila, medtem ko poleti zadosca 1.4 mm.
Yeah, right, tvoja mentaliteta je skrajno napačna.
Da zadostiš pravilom igre, za varnost se pa požvižgaš.
No, policaj ti ne bo napisal kazni ob kontroli, ti jo bo pa, ko boš v grabnu parkiral zaradi pomanjkanja oprijema, pa bognedaj, da bo še kakšna žrtev zraven.
Grabnarji.
Po nekih testih sodeč, so se letne pozimi boljše odrezale od zimskih (zavorna pot), pogrnile so le na snegu. Tistih par dni, ko je na cesti sneg, nadeneš verige ali se sploh ne voziš (če imaš to opcijo, jaz jo imam), v vseh drugih pogojih si z letnimi na boljšem.
Sicer letos šel na Bridgestone Turanza 005, zaenkrat zadovoljen. Prejšnje Pirelli so bp držale 100kkm in bi še vedno zdržale test profila. Govorim o 245/45, ne o clio 175 jajčkah.
Kje ti bereš take bedarije?
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
c3p0 ::
Po nekih testih sodeč, so se letne pozimi boljše odrezale od zimskih (zavorna pot), pogrnile so le na snegu. Tistih par dni, ko je na cesti sneg, nadeneš verige ali se sploh ne voziš (če imaš to opcijo, jaz jo imam), v vseh drugih pogojih si z letnimi na boljšem.
Sicer letos šel na Bridgestone Turanza 005, zaenkrat zadovoljen. Prejšnje Pirelli so bp držale 100kkm in bi še vedno zdržale test profila. Govorim o 245/45, ne o clio 175 jajčkah.
Kje ti bereš take bedarije?
Avto ni za vsakega, morda raje ostani pri vožnji z avtobusom in vlakom. Tega materiala je ogromno, za pokušino en dejanski test. Spoiler: 10m daljša zavorna pot pri zaviranju 60-0mph, -4C. Ugani za katere gume. Zimske so boljše le za razmere, ko je na cesti dejansko sneg ali led. Tega je v SLO koliko, če nisi ravno v nekih rovtah, hribih? Pri nas letos nekje 2 dni. Če si, pa boš nabavil zimske gume, pa morda še 4x4.
b3D_950 ::
Overall bo zimska bolj varna. Razen, če se vožiš samo, ko je sončno in suho oz. da se zavedaš kaj delaš.
@3:30
@3:30
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
m0LN4r ::
Problem tega youtuberja je, da je ta test enostavno butasto zastavljen.
Po nekih testih sodeč, so se letne pozimi boljše odrezale od zimskih (zavorna pot), pogrnile so le na snegu. Tistih par dni, ko je na cesti sneg, nadeneš verige ali se sploh ne voziš (če imaš to opcijo, jaz jo imam), v vseh drugih pogojih si z letnimi na boljšem.
Sicer letos šel na Bridgestone Turanza 005, zaenkrat zadovoljen. Prejšnje Pirelli so bp držale 100kkm in bi še vedno zdržale test profila. Govorim o 245/45, ne o clio 175 jajčkah.
Kje ti bereš take bedarije?
Avto ni za vsakega, morda raje ostani pri vožnji z avtobusom in vlakom. Tega materiala je ogromno, za pokušino en dejanski test. Spoiler: 10m daljša zavorna pot pri zaviranju 60-0mph, -4C. Ugani za katere gume. Zimske so boljše le za razmere, ko je na cesti dejansko sneg ali led. Tega je v SLO koliko, če nisi ravno v nekih rovtah, hribih? Pri nas letos nekje 2 dni. Če si, pa boš nabavil zimske gume, pa morda še 4x4.
Testiral je na SUHEM asfaltu v mrazu, ja obstajajo razmere pozimi pod niclo, ko ni nobene vlage na asfaltu in je asfalt SUH, potem njegov test drzi. Nekatera groba zmes asfalta je pozimi lahko res "enaka" kot poleti.
1. Problem nastane pri gladkem asfaltu in ce je na njem malce vlage. Ne potrebujes snega, dezja, ampak samo meglo, ki se zjutraj vsede, ti pa imas se hladne gume, recimo ce avta nimas v garazi. Bos po vlaznem gladkem asfaltu z letnimi poletel kot z drsalkami.
To ti govorim iz prve roke, ker se vozim celo zimo z letnimi. Vse je kul, dokler ni vlage na mrzlem asfaltu brez soli. Sem pri posti pri 35kmh samo pobozal bremzo in je avto samo drsel naprej in abs drkal, ampak ni nic pomagalo. 5 dni pozneje je bilo se bolj hladno, ampak asfalt je bil zaradi mraza izsusen, ker je pihal mrazveter. Ustavil kot poleti.
2. Pa se ena ooooogromno razlika. 90% casa startam z avtom iz garaze, tam so gume "tople" ze v startu in med voznjo boljkone ostanejo taksne "mehke"
Ko sem pa pustil avto cez noc zunaj na -5 in startal so ble gume trde kot plastika.
Pri zimskih tega problema nimas. Lahko startas pri -10 pa ne bodo trde kot plastika.
Ne mislim se prepirat, ampak tisti YT infuencer je v svojem testu izpustil veliko, pomembnih faktorjev.
Jaz tocno vem, da ce je -3 al 4 nima veze, ampak ce se cesta blesci, potem se vozim kot po jajcih.
Overall bo zimska bolj varna. Razen, če se vožiš samo, ko je sončno in suho oz. da se zavedaš kaj delaš.Nevem al je premal na cesti, ampak tudi pozimi pri -10 in ce je zelo vetrovno imas suh asfalt, kot poleti.
Naj ta njegov youtuber nardi test tuki, ko se peljem jaz zjutraj pa je asfalt moker od polezane megle in -2, zmrznjene gume in ne tisti temen smolasti asfalt, ampak gladek svetel zbit od tovornjakov. Z letnimi, niti spelat ne morem z normalno hitrostjo na glavno cesto, ko je taksno.
Ko dela sol in je vode tolko da odteka umazanija ne ustvari gladkega sloja na asfaltu, ni noben problem voziti z letnimi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Blinder ::
Morajo pa pozimi imeti vsaj 3 mm profila, medtem ko poleti zadosca 1.4 mm.
Yeah, right, tvoja mentaliteta je skrajno napačna.
Da zadostiš pravilom igre, za varnost se pa požvižgaš.
No, policaj ti ne bo napisal kazni ob kontroli, ti jo bo pa, ko boš v grabnu parkiral zaradi pomanjkanja oprijema, pa bognedaj, da bo še kakšna žrtev zraven.
Grabnarji.
Pravila igre so 1.6/3 mm.
Za moj set letnih felten/gum sem nazadnje kupil dve rabljene gume ene 7-8 let stare premium model, z 2-3 mm profila.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
c3p0 ::
> Testiral je na SUHEM asfaltu v mrazu, ja obstajajo razmere pozimi pod niclo, ko ni nobene vlage na asfaltu in je asfalt SUH, potem njegov test drzi. Nekatera groba zmes asfalta je pozimi lahko res "enaka" kot poleti.
Zdaj sicer ne bom iskal, a so delali tudi na mokrem teste, torej temp > 0C. Gume so se v teh razmerah odrezale podobno, na suhem pa letne očitno zmagajo.
Če imaš avto zunaj, so prvih par km gotovo letne trše, vsaj dokler se dovolj ne ogrejejo. Če kdo dvomi v to, naj izmeri temp. gum po par km vožnje. Gre pa tehnologija in materiali naprej, tako da je napredek tudi tu, gume iz 90s niso enake temu kar kupimo zdaj.
Sam, dokler imamo tako tople zime, ne posežem več po zimskih, čeprav jih imam na ločenih felnah in jih lahko zamenjam v 20 min. Tudi po zakonu so dovolj verige. Če moraš v vsakem primeru vsak dan na šiht in tudi v tistih par zasneženih dnevih ni druge opcije kot avto, se morda odločiš drugače.
Zdaj sicer ne bom iskal, a so delali tudi na mokrem teste, torej temp > 0C. Gume so se v teh razmerah odrezale podobno, na suhem pa letne očitno zmagajo.
Če imaš avto zunaj, so prvih par km gotovo letne trše, vsaj dokler se dovolj ne ogrejejo. Če kdo dvomi v to, naj izmeri temp. gum po par km vožnje. Gre pa tehnologija in materiali naprej, tako da je napredek tudi tu, gume iz 90s niso enake temu kar kupimo zdaj.
Sam, dokler imamo tako tople zime, ne posežem več po zimskih, čeprav jih imam na ločenih felnah in jih lahko zamenjam v 20 min. Tudi po zakonu so dovolj verige. Če moraš v vsakem primeru vsak dan na šiht in tudi v tistih par zasneženih dnevih ni druge opcije kot avto, se morda odločiš drugače.
energetik ::
> Testiral je na SUHEM asfaltu v mrazu, ja obstajajo razmere pozimi pod niclo, ko ni nobene vlage na asfaltu in je asfalt SUH, potem njegov test drzi. Nekatera groba zmes asfalta je pozimi lahko res "enaka" kot poleti.
Zdaj sicer ne bom iskal, a so delali tudi na mokrem teste, torej temp > 0C. Gume so se v teh razmerah odrezale podobno, na suhem pa letne očitno zmagajo.
Če imaš avto zunaj, so prvih par km gotovo letne trše, vsaj dokler se dovolj ne ogrejejo. Če kdo dvomi v to, naj izmeri temp. gum po par km vožnje. Gre pa tehnologija in materiali naprej, tako da je napredek tudi tu, gume iz 90s niso enake temu kar kupimo zdaj.
Sam, dokler imamo tako tople zime, ne posežem več po zimskih, čeprav jih imam na ločenih felnah in jih lahko zamenjam v 20 min. Tudi po zakonu so dovolj verige. Če moraš v vsakem primeru vsak dan na šiht in tudi v tistih par zasneženih dnevih ni druge opcije kot avto, se morda odločiš drugače.
Si pogledal test na zgoraj posnetem testu?
Poleg tega gume v različnih dimenzijah niso enake. V malih dimenzijah letnih ne dobiš dobre letne oz. so skoraj vse trde (ECO). Zimske so precej boljše in v moji okolici skoraj ni dobrega asfalta, zato zimske furam od oktobra do 1. maja, ker so precej boljše, izmerjeno.
WizzardOfOZ ::
Pozimi, ko je cesta zvečer posoljena, je zjutraj ponavadi mastna in spolzka. Sol sicer stopi led, ampak na tisti soli vseeno drsi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Mare2 ::
Kje kupiti letne gume 205/55/16? Michelin ali Continental. Včasih je bilo preko kake spletne strani ceneje.
Hvala.
Hvala.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
m0LN4r ::
Jaz se pa ne morem odlociti med:
Goodyear Eagle F1 Asymmetric
Goodyear Eagle F1 Supersport
Michelin Pilot Super Sport
Michelin Pilot Sport 4S
Goodyear Eagle F1 Asymmetric
Goodyear Eagle F1 Supersport
Michelin Pilot Super Sport
Michelin Pilot Sport 4S
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Blinder ::
Diagram si narisi.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
c3p0 ::
Mare2 ::
Zadnje 2x sem naročil na liderju.
Koliko sem gledal, so precej cenejši od vseh ostalih, za moje gume ranga 25%. Dobljene gume so bile letnik '20, tako da vse OK.
Kje pa ima ta firma sedež? Skladišče?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
c3p0 ::
spegli ::
Men je dol padlo za vinjeto in gume v teh časih. Nove ultragrip, bom fural kar poleti. Moja občina je majhna fml.
buttcrack ::
Zadnje 2x sem naročil na liderju.
Koliko sem gledal, so precej cenejši od vseh ostalih, za moje gume ranga 25%. Dobljene gume so bile letnik '20, tako da vse OK.
Kje pa ima ta firma sedež? Skladišče?
Ecocont6 sem dobil daleč najceneje za mojo dim, dot 2620. Prvo naročilo zimskih pa sem dobil še bolj frišne.
Tokrat so mi jih poslali z NL, narejene so pa v DE.
piromanček ::
Rabim nekaj v dimenziji 175/65/14. Dober oprijem na mokrem je pogoj. Trenutno so gor pirelli p1, ki so takrat po testih sodeč bile na samem vrhu..a se je izkazalo, da za dež so srednja žalost. Uniroyal rainexpert so še dobre?
Hvala, lp
Hvala, lp
energetik ::
So dobre, imam v skoraj enaki dimenziji in kupujem samo še te za letne. Karkoli drugega sem nabavil, je bilo na mokrem obup. Trenutno imam rainexpert3. Na žalost rainsport3 ni v tej dimenziji.
Aja, je pa občutek na volanu mehek oz. balonast, da ne boš presenečen. Ampak to je samo občutek, drži pa vseeno.
Aja, je pa občutek na volanu mehek oz. balonast, da ne boš presenečen. Ampak to je samo občutek, drži pa vseeno.
m0LN4r ::
Kokr sm jst poslusal ljudi, ki so sprobali Michelin in Uniroyal, so rekl, da v primerjavi z michelin so smrtno nevarne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
energetik ::
Kokr sm jst poslusal ljudi, ki so sprobali Michelin in Uniroyal, so rekl, da v primerjavi z michelin so smrtno nevarne.Raje ne poslušaj ljudi, ampak sam probaj. In folk ponavadi ne govori o takih mikro dimenzijah na 14". Veš kaj imaš tam od Michelina? Eno eco sranje, ki je trdo ko kamen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
m0LN4r ::
Raje ne poslušaj ljudi, ampak sam probaj.Nah, zaradi par evrov jaz ne bom nic sprobaval, ce ljudje ki po dva kompleta letno menjajo in imajo veliko vec izkusenj z gumami pravijo, da so overall najslabse.
Ampak ja pri 14" je verjetno bolj vazno, da ni ECO, znamka pa je vseno. Itak se ne peljes na 14" v ekstremih.
No sicer imam jaz se en komplet ECO gum z ca. 30.000km na 15" in so cisto kul. Po ovinkasti AC okoli Brück a.d. Mur grem po dezju 130 cisto normalno.
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/t...
So med zadnjimi tri, sicer na 16"
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
WizzardOfOZ ::
uniroyal rain tyre (ne rainsport, ampak raintyre) sem sprobal na vseh terenih in celo v snegu (čeprav ni guma za sneg), pa se je tudi v snegu dalo peljat in ustavit (kar je najpomembnejše).
Glede na rekla kazala:
Michelinove plastične gume, ki sem jih dobil na enem izmed avtov, se sredi poletja na suhem niso dobro obnašale, tako da bi po tem rekel da uniroyal so svetlobna leta pred michelinom.
Vsak naj fura svoje. Jaz vem, da bi bila moja izbira uniroyal pred michelin. Ampak daleč pred tema dvema pa sigurno yokohama in toyo.
Glede na rekla kazala:
Michelinove plastične gume, ki sem jih dobil na enem izmed avtov, se sredi poletja na suhem niso dobro obnašale, tako da bi po tem rekel da uniroyal so svetlobna leta pred michelinom.
Vsak naj fura svoje. Jaz vem, da bi bila moja izbira uniroyal pred michelin. Ampak daleč pred tema dvema pa sigurno yokohama in toyo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
WhiteAngel ::
Overall bo zimska bolj varna. Razen, če se vožiš samo, ko je sončno in suho oz. da se zavedaš kaj delaš.
@3:30
A je tale model nalašč spremenil skalo pri zavorni poti na suhi cesti? Ker če gledaš absolutne cifre malo bolj od bizu, je letna za odtenek boljša v toplem vremenu na suhi podlagi, v vseh ostalih pogojih pa katatrofalno slabša od all season.
d4vid ::
WizzardOfOZ je izjavil:
uniroyal rain tyre (ne rainsport, ampak raintyre) sem sprobal na vseh terenih in celo v snegu (čeprav ni guma za sneg), pa se je tudi v snegu dalo peljat in ustavit (kar je najpomembnejše).
Glede na rekla kazala:
Michelinove plastične gume, ki sem jih dobil na enem izmed avtov, se sredi poletja na suhem niso dobro obnašale, tako da bi po tem rekel da uniroyal so svetlobna leta pred michelinom.
Vsak naj fura svoje. Jaz vem, da bi bila moja izbira uniroyal pred michelin. Ampak daleč pred tema dvema pa sigurno yokohama in toyo.
Treba je povedat katere michelin ter katere uniroyal. Ker med eco pa pilotsport je razlika ogromna. Sem pa sprobal rainsport 5 in pilotsport4 (mam na meganu RS trenutno, 18 col). Nobena ni slaba, edina zamera gre rainsport zaradi velike obrabe.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
Wrop ::
Trenutno imam Continental PremiumContact 6. Ima kdo izkušje med temi in Michelin Pilot Sport 4 ali Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5? Med Continental PremiumContact 6 in Continental ContiSportContact 5 nisem opazil kakih posebnih razlik.
m0LN4r ::
Iz enga tuning foruma, vse gume so v vsakdanu odlicne. Bolj je odvisno kaj mislis znjimi delat, za vsakdanjo voznjo in comfort Michelin so najbolj vsestranske. Sportni feedback na suhem, Conti. Goodyear je pa tam vmes.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Ghost7 ::
Dejte sam prosim nehat propagirat celoletne pnevmatike. Z razlogom obstajajo letne in zimske. Če že delate malo kilometrov in vam je škoda imet dva seta, jih dajte z samo zimskimi.
Celoletne niso nikdar dobre. Ne poleti, ne pozimi. Celotna širina pnevmatike je različno obrmenjena, in letni del bo ravno takrat obremenjen ko bi rabil zimskega in obratno. Plus deluje v danih razmerah samo polovica širine. Pnevmatika pa zaradi zmesi ni mehka, ne trda, ko to potrebuješ.
Če se vas par vozi in reskira s celoletnimi pač to zadržite zase. In tistih par, ki se vozite po samo po močvirju in obvoznici in hvalite Celoletne oziroma celo Nankang, good ride, sailun in podobno - zadržite zase.
Že samo v okolici Kranja sem letos kopal s tri leta starimi Dunlop Winter sport5 (voženimi samo pozimi) zimskimi gumami (spadajo med top 5). Manjši klanec mi je ob močnem sneženju predstavljal težavo, kaj šele, če bi mel neke polovičarske celoletne.
Ne zavjajte. Slovenija je zelo razgibana in ni potrebno živet v hribih in rovtah, da doživiš ekstremne zimske razmere (čeprav trajajo pol ure, do prihoda pluga in posipalca peska).
Celoletne niso nikdar dobre. Ne poleti, ne pozimi. Celotna širina pnevmatike je različno obrmenjena, in letni del bo ravno takrat obremenjen ko bi rabil zimskega in obratno. Plus deluje v danih razmerah samo polovica širine. Pnevmatika pa zaradi zmesi ni mehka, ne trda, ko to potrebuješ.
Če se vas par vozi in reskira s celoletnimi pač to zadržite zase. In tistih par, ki se vozite po samo po močvirju in obvoznici in hvalite Celoletne oziroma celo Nankang, good ride, sailun in podobno - zadržite zase.
Že samo v okolici Kranja sem letos kopal s tri leta starimi Dunlop Winter sport5 (voženimi samo pozimi) zimskimi gumami (spadajo med top 5). Manjši klanec mi je ob močnem sneženju predstavljal težavo, kaj šele, če bi mel neke polovičarske celoletne.
Ne zavjajte. Slovenija je zelo razgibana in ni potrebno živet v hribih in rovtah, da doživiš ekstremne zimske razmere (čeprav trajajo pol ure, do prihoda pluga in posipalca peska).
m0LN4r ::
V Kubi imajo celo leto milo podnebje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Lonsarg ::
Tako je, ta argument se da v obe smeri obrniti :)
Ja sneg je edini use case kjer so zimske zaznavno boljše od celoletnih. Povsod drugje so celoletne bolj ali manj enake oziroma marsikje boljše od zimskih. Na poledici so enako dobre kot zimske, poleti in pomladi, sploh v primeru dežja, so pa celo precej boljše od zimskih.
Ker je sneg za večino slovencev 0-5 dni na leto (no, vsaj večji del slovenije, šteje samo ko je sneg na cesti, ne če je na travi) ni nobenega pomiselka, da če ne misliš menjati je celoletna boljša od zimske. Pomlad in jesen sta pa sploh zelo neprijazni tako do zimskih kot letnih. Ker se vreme kar naprej spreminja, bi rabil celo večkrat na na dan menjati zimsko/letno za optimum (gledano na vreme ob mrzlih jutrih, bi še do junija ustrezala zimska zjutraj).
Ja sneg je edini use case kjer so zimske zaznavno boljše od celoletnih. Povsod drugje so celoletne bolj ali manj enake oziroma marsikje boljše od zimskih. Na poledici so enako dobre kot zimske, poleti in pomladi, sploh v primeru dežja, so pa celo precej boljše od zimskih.
Ker je sneg za večino slovencev 0-5 dni na leto (no, vsaj večji del slovenije, šteje samo ko je sneg na cesti, ne če je na travi) ni nobenega pomiselka, da če ne misliš menjati je celoletna boljša od zimske. Pomlad in jesen sta pa sploh zelo neprijazni tako do zimskih kot letnih. Ker se vreme kar naprej spreminja, bi rabil celo večkrat na na dan menjati zimsko/letno za optimum (gledano na vreme ob mrzlih jutrih, bi še do junija ustrezala zimska zjutraj).
m0LN4r ::
Jaz bi edino dodal, da so celoletne dovolj dobre za povprecna lazja vozila in defenzivne soferje.
Polek izkusnje Ghost7 sem imel jaz vec slabih izkusenj poleti v vrocini, po kaksni daljsi voznji. Direkt se spomnim in vem, da z letnimi nisem imel nikoli nobenih presenecenj. Takrat pa, so se mi celoletne tako omehcale, da so zacele cviliti po ovinkih in po 400km do cilja so bile kot cigumi in zvoscene, kot da bi dirkal znjimi. Z letnimi pa sem enako relacijo poleti vozil kot za salo in tudi pri zaviranju svetlobna leta narazen.
Pa kvalitetne dobre letne so v dezju tudi boljse od celoletnih, ker imajo boljsi dizajn profila, medtem, ko je profil celoletnih prilagojen, da zagrabijo v sneg in manj izpodrivajo vodo.
Jaz sem stem zakljucil in tudi prihranek ni nic kaj velik, ce menjas celoletne na vsakih 20kkm.
Polek izkusnje Ghost7 sem imel jaz vec slabih izkusenj poleti v vrocini, po kaksni daljsi voznji. Direkt se spomnim in vem, da z letnimi nisem imel nikoli nobenih presenecenj. Takrat pa, so se mi celoletne tako omehcale, da so zacele cviliti po ovinkih in po 400km do cilja so bile kot cigumi in zvoscene, kot da bi dirkal znjimi. Z letnimi pa sem enako relacijo poleti vozil kot za salo in tudi pri zaviranju svetlobna leta narazen.
Pa kvalitetne dobre letne so v dezju tudi boljse od celoletnih, ker imajo boljsi dizajn profila, medtem, ko je profil celoletnih prilagojen, da zagrabijo v sneg in manj izpodrivajo vodo.
Jaz sem stem zakljucil in tudi prihranek ni nic kaj velik, ce menjas celoletne na vsakih 20kkm.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Sparkxl ::
Ekonomska računica je edino, če zdržijo 4 leta. Tako kot letne in zimske zdržijo 4 sezone.
Zdržijo celoletne 4 leta?
Zdržijo celoletne 4 leta?
energetik ::
darkolord ::
A če maš šajni lite feltne, maš pa pozimi grde jeklene, po možnosti še brez pokrovov?
To je tako, kot da imaš poleti Armani obleko, pozimi pa hodiš okoli zavit v deko ...
To je tako, kot da imaš poleti Armani obleko, pozimi pa hodiš okoli zavit v deko ...
feryz ::
buttcrack ::
vkalkuliraj še menjavo in centriranje + čas, ki gre za to v "nič"Rabljene jeklenke dobiš pod 100€ vse 4. Menjava na dvorišču ti pa vzame 2x pol ure letno...
meni to ni problem, to počnem za oba avta, fotr 70+ tega niti podrazno ne bo počel, večina babur prav tako. Tu pa tam pa je dobrodošlo tut centriranje, tega moje dvorišče ne zmore.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Celoletne gume (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Na cesti | 70905 (2243) | bm1973 |
» | Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 4 … 63 64 65 66 )Oddelek: Na cesti | 553583 (8638) | Ghost7 |
» | 2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 104468 (76881) | gruntfürmich |
» | Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 36694 (31591) | m0LN4r |
» | letne gume - kombinacija (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 53287 (43086) | theBill |