Forum » Na cesti » Audi A6 C8 asistenčni sistemi
Audi A6 C8 asistenčni sistemi
demokedes ::
Pozdravljeni,
Pred časom sem imel Škodo Superb, ki je imela že vključene asistenčne sisteme, kot so radarski tempomat, aktivni lane assist, ki je npr nekaj sekund tudi sam koregiral volan. Potem sem zamenjal avto za BMW 5, ki ima samo pasivni lane asist, ki sam po sebi volana ne obrača. Sedaj ponovno razmišljam, da zamenjam avto in si ogledujem Audi A6, okoli letnik 2020. Ker bom po vsej verjetnosti avto uvozil iz Nemčije, me zanima, kako se formalno reče opcijski opremi, ki zagotavlja radarski tempomat in aktivni lane assist, za radarski tempomant, mi je jasno, da je to ACC, kaj pa lane asisst, da bo tak kot je bil na Škoda Superb?
Malo sem tudi zmeden, ker nekateri Audi A6 imajo tiste dve črni bunki, na sprednji maski, medtem ko nekateri nimajo, pa imajo kljub temu označen ACC. Ali sta tisti dve črni bunki ACC ali kaj drugega?
Pred časom sem imel Škodo Superb, ki je imela že vključene asistenčne sisteme, kot so radarski tempomat, aktivni lane assist, ki je npr nekaj sekund tudi sam koregiral volan. Potem sem zamenjal avto za BMW 5, ki ima samo pasivni lane asist, ki sam po sebi volana ne obrača. Sedaj ponovno razmišljam, da zamenjam avto in si ogledujem Audi A6, okoli letnik 2020. Ker bom po vsej verjetnosti avto uvozil iz Nemčije, me zanima, kako se formalno reče opcijski opremi, ki zagotavlja radarski tempomat in aktivni lane assist, za radarski tempomant, mi je jasno, da je to ACC, kaj pa lane asisst, da bo tak kot je bil na Škoda Superb?
Malo sem tudi zmeden, ker nekateri Audi A6 imajo tiste dve črni bunki, na sprednji maski, medtem ko nekateri nimajo, pa imajo kljub temu označen ACC. Ali sta tisti dve črni bunki ACC ali kaj drugega?
Zahvaljujem se vam za odgovore, ter vam še naprej želim lep dan.
o0o0o0o0o0 ::
lane assist je spurhalteassistent.Je pa odvisno kakšnega dobiš. Imaš lane assist ki te drži na sredini ceste, nekateri te odbijajo od ene črte do druge.
Najboljše da kontaktiraš prodajalca
Najboljše da kontaktiraš prodajalca
krneki ::
Poglej si VAG kode za opremo:
https://vag-codes.info/files/options/va...
Mogoče "Lane keeping system and traffic jam assist".
Sem zdaj pogledal kaj mi piše v myAudi appu pod opremo. "Lane keeping system". Čeprav imam tudi traffic jam assist...ma saj to je kr neki, ker mi tudi na tisti nalepki dodatne opreme ne piše pol kod.
https://vag-codes.info/files/options/va...
Mogoče "Lane keeping system and traffic jam assist".
Sem zdaj pogledal kaj mi piše v myAudi appu pod opremo. "Lane keeping system". Čeprav imam tudi traffic jam assist...ma saj to je kr neki, ker mi tudi na tisti nalepki dodatne opreme ne piše pol kod.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki ()
demokedes ::
Ali kdo razume kaj je funkcija tistih dveh bunk, ki jih imajo nekateri Audiji A6 na grilu.
Najprej sem mislil, da je funkcija za ACC, vendar vidim, da imajo tudi nekateri A6 ACC, brez teh senzorjev.
Najprej sem mislil, da je funkcija za ACC, vendar vidim, da imajo tudi nekateri A6 ACC, brez teh senzorjev.
Zahvaljujem se vam za odgovore, ter vam še naprej želim lep dan.
krneki ::
Najbolj ziher si da ima ACC, če imaš sliko spodnje leve volanske ročice. Če ima ACC, ima gor gumb za razdaljo.
val46 ::
Prvo si razjasni, kaj je radarski in kaj aktivni tempomat. Radarski vozi in bere vse, tudi prometne znake ob cesti in posledično uravnava hitrosti glede na njih, med tem ko aktivni samo sledi vozilu pred seboj. Se pravi, če bo uni pred tabo šel 100 skozi omejitev 70km/h, boš šel tudi ti isto. Radarski bo pa avto zabremzal in peljal 70. Vsaj tako je bilo pri meni oziroma pri mojih dveh vozilih, s katerimi sem se prevažal določen čas naokrog. Audi A6 z radarskim VS Škoda Superb z aktivnim tempomatom.
c00L3r ::
Prvo si razjasni, kaj je radarski in kaj aktivni tempomat. Radarski vozi in bere vse, tudi prometne znake ob cesti in posledično uravnava hitrosti glede na njih, med tem ko aktivni samo sledi vozilu pred seboj. Se pravi, če bo uni pred tabo šel 100 skozi omejitev 70km/h, boš šel tudi ti isto. Radarski bo pa avto zabremzal in peljal 70. Vsaj tako je bilo pri meni oziroma pri mojih dveh vozilih, s katerimi sem se prevažal določen čas naokrog. Audi A6 z radarskim VS Škoda Superb z aktivnim tempomatom.
"Radarski tempomat" po novem bere znake? Od kod pa tebi ta terminologija? Daj kakšen link.
Če že kaj bi prej bilo obratno, da "aktvini" tempomat spremlja še druge parametre, kot samo radar senzor. Treba je pogledat pri posameznem proizvajalcu, kako si kaj razlagajo te pojme in kakšna komercialna imena uporabljajo.
Nikonja ::
Radarski in aktivni sta ista stvar, ker oba uporabljata RADAR/LIDAR. Razlika med tem kaj ti opisuješ je samo v programski opremi, katero pač dokupiš ali ne, seveda če proizvajalec ponuja to opcijo.
Gambino ::
Prvo si razjasni, kaj je radarski in kaj aktivni tempomat. Radarski vozi in bere vse, tudi prometne znake ob cesti in posledično uravnava hitrosti glede na njih, med tem ko aktivni samo sledi vozilu pred seboj. Se pravi, če bo uni pred tabo šel 100 skozi omejitev 70km/h, boš šel tudi ti isto. Radarski bo pa avto zabremzal in peljal 70. Vsaj tako je bilo pri meni oziroma pri mojih dveh vozilih, s katerimi sem se prevažal določen čas naokrog. Audi A6 z radarskim VS Škoda Superb z aktivnim tempomatom.
"Radarski tempomat" po novem bere znake? Od kod pa tebi ta terminologija? Daj kakšen link.
Če že kaj bi prej bilo obratno, da "aktvini" tempomat spremlja še druge parametre, kot samo radar senzor. Treba je pogledat pri posameznem proizvajalcu, kako si kaj razlagajo te pojme in kakšna komercialna imena uporabljajo.
Seveda ne bere, to počne kamera, tako da je napačno recitirano.
link_up ::
znake in belo crto gleda kamera v vetrobranskem steklu.
Lane assist ima ponavadi nastavitve za sredino pasu ali arkanoid. Dynamic mislim, ds mu recejo...
Za uboganje omejitev pa je tudi nek key...se pa ne spomnim kateri...
Lane assist ima ponavadi nastavitve za sredino pasu ali arkanoid. Dynamic mislim, ds mu recejo...
Za uboganje omejitev pa je tudi nek key...se pa ne spomnim kateri...
In and Out
feryz ::
Radarski in podobni tempomati so zgolj pogojno užitni. Zaradi agresivnega bremzanja. Nimam pojma zakaj je temu tako.
One pedal driving dela svetlobna leta boljše kot tempomat. Saj pravim, uganka zakaj tempomat ne dela v tem režimu.
One pedal driving dela svetlobna leta boljše kot tempomat. Saj pravim, uganka zakaj tempomat ne dela v tem režimu.
modelno1 ::
Pri VW imaš Lane Assist, ki se upira zamenjavi pasu brez uporabe smernika, in Travel Assist, to je pa aktivni radarski tempomat, pri katerem lahko spustiš volan in bo vozilo nekaj časa zavijalo samo. Pri vstopnih modelih (Polo etc.) zaznava upor na volanu, pri višjih pa dotik na volanu. Zaznavanje znakov, prilagajanje hitrosti omejitvam, zaviranje pred ovinki so dodatne funkcije.
Respect the bacteria! They are the only culture some people have.
KTr1sk ::
Nekateri modeli imajo tudi obračanje zadnjih koles sočasno s sprednjimi pri manjših hitrosti
https://www.audi-technology-portal.de/e...
https://www.audi-technology-portal.de/e...
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
PINki ::
Kontaktiraj "MTL car garage", ti bo vse razlozil. Dosti stvari se da, prek racunalnika odklenit softwaresko, ce je hardware vgrajen.
feryz ::
Nekateri modeli imajo tudi obračanje zadnjih koles sočasno s sprednjimi pri manjših hitrostiSeveda to že imamo in uporabljamo. Učeno se temu reče štirikolesno krmiljenje. Dela pa vedno, ne zgolj pri manjših hitrostih.
https://www.audi-technology-portal.de/e...
Ok, mogoče pri Audiju res samo pri malih hitrostih.
Kapitan Jack ::
In kako to vse reagira, ko se znajdes v situaciji, kjer moras ti prevzeti kontrolo?
Pred nekaj tedni sem vzel avto iz firme, ki ima vse te asistencne sisteme in mi sploh ni vsec, zato sem to vse na poti izklopil. Izakazalo se je, da sem se pravilno odlocil, saj je direktno pred menoj tovornjak zabil v drug avtomobil in jaz sem moral na hitro zavit na drug pas, da ne pride do poka se z moje strani.
Vse je potekalo brez stresa in strahu, ampak po tem sem razmisljal, kaj ce bi imel vse te kontrole na ON. Saj bi mi odtrgal volan, ker bi hotel sam nekaj uravnavati in drkati.
Pred nekaj tedni sem vzel avto iz firme, ki ima vse te asistencne sisteme in mi sploh ni vsec, zato sem to vse na poti izklopil. Izakazalo se je, da sem se pravilno odlocil, saj je direktno pred menoj tovornjak zabil v drug avtomobil in jaz sem moral na hitro zavit na drug pas, da ne pride do poka se z moje strani.
Vse je potekalo brez stresa in strahu, ampak po tem sem razmisljal, kaj ce bi imel vse te kontrole na ON. Saj bi mi odtrgal volan, ker bi hotel sam nekaj uravnavati in drkati.
Kripto mesi ::
Se prej bi ti mozgane razneslo od hudega napora o razmisljanju o teh trivialnih zadevah. Najprej bi ti avto drzal varnostno razdaljo, ki je ti ocitno nisi imel. Nato bi zacel sam zavirati, se preden bi ti sploh pritisnil na zavoro. Ce bi pa ostro odvil bi pa overridal asistencne sisteme in brez problema zavil.
IL_DIAVOLO ::
Nekateri se vedno mislijo, da so hitrejsi in pametnejši od računalnika.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
WhiteAngel ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Nekateri se vedno mislijo, da so hitrejsi in pametnejši od računalnika.
Večina je. Zaenkrat še ni čipa, ki bi hitreje prepoznaval objekte od človeških možganov. Aktivni tempomat se obnaša kot štanga do avta pred tabo. Ne bo ti pa znal obvozit cucka, če ti skoči s pločnika pred havbo.
WhiteAngel ::
Nekateri modeli imajo tudi obračanje zadnjih koles sočasno s sprednjimi pri manjših hitrosti
https://www.audi-technology-portal.de/e...
Eh, brez veze. Tole je bolj kul
https://m.youtube.com/watch?v=dqcAjxVyJ...
c3p0 ::
A ne vozi tako, da lahko vedno zabremza brez trka, tudi če tisti pred tabo na polno stisne po bremzi, oz. se kam zaleti? Če zanemarimo možnost leda, razlitega olja, ipd., kar bi bistveno povečalo zavorno pot.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avto za 200km na dan (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 10147 (7057) | SloKin |
» | Aktiven tempomat - Cruise Control (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9293 (7563) | jype |
» | Nov ali rabljen avto, 45k letno (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8755 (7163) | ziga1990 |
» | Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28850 (20100) | Superboyy |