» »

Letne gume

Letne gume

««
«
1 / 10
»»

king123 ::

Zdravo, to sezono bom moral kupiti nove letne gume 205/55/16 in ze malo gledam po internetu katere bi kupil na amzs hvalijo michelin primacy 4 in Continetal.. . Zanima me katere gume bi mi vi priporočili ene od teh dveh ali karere druge, ki so po vasem mnenju boljše? Ter koliko km cca lahko naredis s njimi. Hvala vsem za odgovor 😁

Aston_11 ::

Conti.

WizzardOfOZ ::

Kupš ali michelin ali continental celoletne. Glede na zimo, kakršno imamo zadnja leta pri nas, je to najboljša guma za celo leto in imaš rešeno, pa ne rabiš potem več kupovat zimskih in letnih, ampak imaš stalno ene in iste.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Blinder ::

Morajo pa pozimi imeti vsaj 3 mm profila, medtem ko poleti zadosca 1.4 mm.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

jest10 ::

Samo vso srečo s tako malo profila, ko zajahaš lužo pri malo višji hitrosti

Ma_en_tm ::

Lani smo menjali tudi sam isto dimenzijo in se odlocili za Firestone Roadhawk.

Po tem testu so bile 4. in zdalec najbolj ugodne. Zaradi trenutne situacije smo prevozili v celem letu s tem avtom le 3000 km, zato o vzdrzljivosti ne morem porocati. V ovinkih drzijo ok, v mokrem nisem enkrat zdrsnil, tako da priporocam

Se link
https://www.amzs.si/motorevija/pnevmati...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ma_en_tm ()

Motion ::

Neboš falil če vzameš ali sport contact od continentala ali pa Primacy Michelina.
Sam mam sicer na oktaviji Hackook Ventus S1 evo 3 in sem z njim res zelo zadovoljen. Super oprijem tako v suhem kot v mokrem. Ne vem pa koko se obnašajo v tvoji dimenziji.

A. Smith ::

205/55/16 je poceni dimenzija. Tudi moj glas gre Continentalu. Gume je vredno kupiti dobre, sploh če je takšna dimenzija, da ne stanejo veliko.

Tudi, če si govoriš, saj vozim počasi, se v prometu lahko zgodi kaj nepredvidenega. Lahko te kdo izsili, lahko na mokri cesti narobe oceniš ovinek, itd.

Dobre pnevmatike lahko rešijo avto in voznika.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Siddh ::

Imam Continental PremiumContact5 in so dobre gume. Po mrzlem in mokrem se dobro držijo. Se mi pa zdi do kar glasne. Pozimi imam bridgestone in so malenkost tišje.

Po približno 35000 km, so imele še dobre 3mm profila se mi zdi. Po 5 letih sem jih menjal ker sem imel eno predrto, ena pa je že imela injekcijo, pa po toliko letih je že čas da se menja. MEnjal sem za iste premiumcontact.


Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Siddh ()

Miha 333 ::

Blinder je izjavil:

Morajo pa pozimi imeti vsaj 3 mm profila, medtem ko poleti zadosca 1.4 mm.

1.6 mm

Pozimi 3 mm zadošča po Sloveniji. Vse sosednje države zahtevajo 4 mm.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miha 333 ()

Blinder ::

You're right, 1.6 mm je.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

d4vid ::

Načeloma ne boš falil ne s michelinom niti s continentalom. Vzemi pa le letne, ne celoletnih. Zimske so z razlogom zimske, ne zaradi snega, ampak zaradi temperatur. Med zimo in poletjem je 20-30°C razlike in to se pri gumi pozna, celoletna pa je pac nek kompromis.

Število kilometrov s gumo je pa odvisno od stila vožnje. Nekomu zdržijo 30k, nekomu pa 10k.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

steev ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Kupš ali michelin ali continental celoletne. Glede na zimo, kakršno imamo zadnja leta pri nas, je to najboljša guma za celo leto in imaš rešeno, pa ne rabiš potem več kupovat zimskih in letnih, ampak imaš stalno ene in iste.

To ni najboljša guma za celo leto. Najboljše gume za celo leto sta dva seta, en zimski in en letni.

Ne boš falil niti s conti, niti z mišelin. Čeprav Primacy so špornte gume, na tvojem mestu bi vzel touring gume, npr. ContiPremiumContact. So bolj vsestranske gume.
:|

D3m ::

Moj glas za celoletne.
|HP EliteBook|R5 6650U|

D3m ::

P.S.

Sem opazil, da so že nove CrossClimate 2 zunaj.
|HP EliteBook|R5 6650U|

LeQuack ::

D3m je izjavil:

P.S.

Sem opazil, da so že nove CrossClimate 2 zunaj.


As se dobijo v 205/55/16 z zaščito roba? To dosti gum opusti in imaš potem grde gume ki zgledajo kot balon in pa orpaskane feltne.
Quack !

D3m ::

Ne vem bi moral vprašati vulkanizerja.
|HP EliteBook|R5 6650U|

WizzardOfOZ ::

steev je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Kupš ali michelin ali continental celoletne. Glede na zimo, kakršno imamo zadnja leta pri nas, je to najboljša guma za celo leto in imaš rešeno, pa ne rabiš potem več kupovat zimskih in letnih, ampak imaš stalno ene in iste.

To ni najboljša guma za celo leto. Najboljše gume za celo leto sta dva seta, en zimski in en letni.



Zakaj bi kupoval 2 seta, če imamo pa 2 dni na leto sneg. Takrat si s celoletnimi malo bolj pazljiv in to je to. Ene gume za celo leto, pa zakonsko ne rabiš keten zraven.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

LeQuack ::

Zakaj bi imel samo 2 seta če pa so 4 sezone?
Quack !

Siddh ::

Zakaj 2 seta? Tišina, bolšji oprijem poizimi in poleti, malenkost nižja poraba. Itak pa menjaš komplet celoletnih vsaki 2 leti, ali pa 2 kompleta letnih in zimskih na 4 leta.


king123 ::

Hvala usem za odgovore ??

buttcrack ::

rabim nove kotače, pa sem se ob tele obregnil:
Continental EcoContact 6, vozim pa brelingo gajbico z 215/55 R16 in se naredi cca 15k na leto.

bo to OK ali je v tem rangu kaj boljšega?

Ghost7 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Kupš ali michelin ali continental celoletne. Glede na zimo, kakršno imamo zadnja leta pri nas, je to najboljša guma za celo leto in imaš rešeno, pa ne rabiš potem več kupovat zimskih in letnih, ampak imaš stalno ene in iste.


To je najslabše kar lahko narediš. Nikoli niso dobre. Foter jih ima. Kolne dan, ko se je pustil nateg*it! Po dveh letnih sezonah jih bo letos vrgel proč in kupil letne
Conti. Pozimi je pretrda, poleti pa profil za odvodnavanje ni dober + hitra obraba, velik upor, povišana poraba goriva.
To je za ljudi, ki naredijo manj kot 5.000km, pa še to raje vzamem zimske (so vsaj pozimi dobre) in jih na 5 let menjam. Ceneje, bolje!

Sicer pa Michelin naj kar imajo, glasujem za Conti 6ko (imel 5ko - TOP) in Dunlop Blue response (trenutne, skoraj tako dobre kot Conti)!

Siddh je izjavil:

Zakaj 2 seta? Tišina, bolšji oprijem poizimi in poleti, malenkost nižja poraba. Itak pa menjaš komplet celoletnih vsaki 2 leti, ali pa 2 kompleta letnih in zimskih na 4 leta.


Zimske se poleti bolj obrabljajo, so premehke, zato oprijem ni dober, ker se "radira" (ni primerne togosti). Ni dobrega odvodnavanja ob nalivih. Na dolgi rok (3 leta +) pa se guma zaradi previsokih temperatur prej vulkanizira (ko je guma nova še ni dokončno vulkanizirana, ko je, je za v smeti - oziroma če to ni pnevmatika - primerna za uporabo! :D) in postane trda, še posebej pretrda za zimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

D3m ::

To je najslabše kar lahko narediš. Nikoli niso dobre. Poleti pa profil za odvodnavanje ni dober + hitra obraba, velik upor, povišana poraba goriva.


V 6 letih od, kar jih uporabljam lahko rečem, da nakladaš. :)

Sicer pa kmalu pridejo v EU Michelin CC2
|HP EliteBook|R5 6650U|

Ghost7 ::

D3m je izjavil:

To je najslabše kar lahko narediš. Nikoli niso dobre. Poleti pa profil za odvodnavanje ni dober + hitra obraba, velik upor, povišana poraba goriva.


V 6 letih od, kar jih uporabljam lahko rečem, da nakladaš. :)

Sicer pa kmalu pridejo v EU Michelin CC2


Ti si nevaren prometu s 6 let starimi gumami. Govorimo iz izkušenj, foter jih je do dobra stestiral. Nikoli več.

D3m ::

|HP EliteBook|R5 6650U|

feryz ::

buttcrack je izjavil:

rabim nove kotače, pa sem se ob tele obregnil:
Continental EcoContact 6, vozim pa brelingo gajbico z 215/55 R16 in se naredi cca 15k na leto.
bo to OK ali je v tem rangu kaj boljšega?
Odlične. Sicer, glede na vožnjo, je popolnoma vseeno kaj kupiš.
Meni je prav smešno, da nedeljski vozniki toliko energije zapravijo za ene brezvezne gume.
Razen če Berlingo uporabljaš za dirkanje. Kar bi človek težko verjel.

Matr, saj jih bo res treba že naročiti. Dobro da ste me spomnili. Za moje rabijo vsaj 14 dni da jih privalijo v Slovenijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

Ghost7 ::

D3m je izjavil:



Iz reklame sodeč so:
- tihe, tudi na slabšem terenu
- oprijem je odličen v vseh vremenskih pogojih
- obraba je majhna, torej prevozijo veliko km

Praktično so (po reklami sodeč) TOP, zakaj bi potem sploh še kupovali letne oziroma zimske komplete?

Ghost7 ::

feryz je izjavil:

buttcrack je izjavil:

rabim nove kotače, pa sem se ob tele obregnil:
Continental EcoContact 6, vozim pa brelingo gajbico z 215/55 R16 in se naredi cca 15k na leto.
bo to OK ali je v tem rangu kaj boljšega?
Odlične. Sicer, glede na vožnjo, je popolnoma vseeno kaj kupiš.
Meni je prav smešno, da nedeljski vozniki toliko energije zapravijo za ene brezvezne gume.
Razen če Berlingo uporabljaš za dirkanje. Kar bi človek težko verjel.

Matr, saj jih bo res treba že naročiti. Dobro da ste me spomnili. Za moje rabijo vsaj 14 dni da jih privalijo v Slovenijo.



Zaradi trenutkov, ko ti ne pomaga nič kot samo še dober stik avta s podlago. Tudi ultra performance na M6 rabiš 1% vožnje, ostalo je načeloma "mirna" vožnja, ketere so sposobne tudi Nexen, Falken ali celo plastične Sailun, (čeprav se v glavo smejem lastnikom nemških zverin z Sailun gumami - Ni dinar, tanka tudi za 10EUR - do lokala, kjer ga parkira čez dva in potem pije deci-deci).



Mimogrede: Berlingo lahko vozi tudi precej težak tovor, kar pomeni teža zadaj, pogon spredaj, drseča cesta... Ali spodleti na ovinku, ali pa te rit prehiti (pa če imaš 50 ali pa 500 konj).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

energetik ::

Sorči, ampak Nexen ali Falken so spodobne gume. Tudi jaz sem imel predsodke vrsto let, jeseni pa sem prvič nataknil zimske Nexen. Made in Korea, tko kot avto. Zdaj že dodobra stestirane v dežju, in tudi v snegu/ledu (gozdna cesta na Krim). Povsem enakovredne dražjim, pa sem prej vozil UG7+ ter Conti TS800. Ne kupim več premium, saj niso vredno 2x cene.
Kakšne so Sailun pa ne vem, to so pa Kitajke. Morda jim delamo krivico, ampak dokler so Korejke tako poceni, se bom držal njih.

buttcrack ::

Imam zimske nexen na drugem, manjšem in nimam pripomb. Berlingo gre pa za teh 15k na leto na daljše poti, med tednom se koristi javni promet, zato bolj malo km.

Sicer pa če kdo priporoči ekvivalent za manj denarja, bom seveda pogledal, ampak za 10€/gumo se ne mislim zajebavat, ker jih načeloma vozim vsaj 3 sezone in je totalno zanemarljiv strošek.

GR2 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Zakaj bi kupoval 2 seta, če imamo pa 2 dni na leto sneg. Takrat si s celoletnimi malo bolj pazljiv in to je to. Ene gume za celo leto, pa zakonsko ne rabiš keten zraven.

Kaj pa poleti, lahko polagaš ovinke enako kot z letnimi?
Jaz sem zadnje 3 dni s 4 leta starimi Eskimo HP2 v popoldnevih pri 5-10°C vozil že tako kot poleti, pač tisto ko moraš med kakšnimi ovinki že dobro poprijet za volan, ampak takih ovinkov je itak samo par. V bistvu tudi zjutraj v minusu nisem bil dosti bolj zadržan. Če se da tako vozit s celoletnimi tako februarja kot julija, je to to. Saj verjetno bi se res dalo. Če pa voziš samo po AC pa res ne vem zakaj bi rabil letne in zimske gume, sem skoraj siguren da jih ima vsaj 20% zimske čez celo leto. Nekih 1% pa celoletne, če sploh, v življenju sem videl samo en avto na Michelin CrossClimate, tako da verjetno prej 0,1%. Na sosedovem Passatu nisem nikol videl letnih gor, samo zimske, ampak ta avto ne vem če vidi 5% regionalke.
Snega je bilo pa letos res malo, 2.12. 20cm, 28.12. 30cm in 31.1. 10cm. Tisti iz 28.12. se je še do sedaj obdržal na nekaterih mestih. Ampak da je povečini skopnel je bilo pa pomoje nekje proti koncu prvega tedna februarja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

WizzardOfOZ ::

GR2 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Zakaj bi kupoval 2 seta, če imamo pa 2 dni na leto sneg. Takrat si s celoletnimi malo bolj pazljiv in to je to. Ene gume za celo leto, pa zakonsko ne rabiš keten zraven.

Kaj pa poleti, lahko polagaš ovinke enako kot z letnimi?

brez problema polagam ovinke pozimi in poleti isto hitro. gume na avtu so okol 150€ komad in so celoletne. zdržijo mi okoli 70.000 kilometrov, potem nabavim nove (nekje na 2 leti jih menjam). s tem da se jaz vozim z njimi tudi po površinah, kjer sebvečina nebi šla voziti z avtom nikoli. so pa deklarirane za vožnjo do 210km/h, ampak avto verjetno toliko ne gre, sicer pa nisem še sprobal kok je končna hitrost. tudi nimam neke želje sprobavat.
v dežju, snegu, blatu, makadamu in na hudi vročini sem jih pa že sprobal, pa se mi zdi,da se povsod dobro obnesejo.

gume so pa yokohama geolandar at, v dimenziji 215/60/17
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Ghost7 ::

energetik je izjavil:

Sorči, ampak Nexen ali Falken so spodobne gume. Tudi jaz sem imel predsodke vrsto let, jeseni pa sem prvič nataknil zimske Nexen. Made in Korea, tko kot avto. Zdaj že dodobra stestirane v dežju, in tudi v snegu/ledu (gozdna cesta na Krim). Povsem enakovredne dražjim, pa sem prej vozil UG7+ ter Conti TS800. Ne kupim več premium, saj niso vredno 2x cene.
Kakšne so Sailun pa ne vem, to so pa Kitajke. Morda jim delamo krivico, ampak dokler so Korejke tako poceni, se bom držal njih.


Sem imel Falken (dobil nove z avtom) ZIEX ZE914.
Prvo leto TOP,
Drugo leto Super,
Tretje leto -> wtf, a mam premal napumpane
Četrto leto -> so gume sploh še kaj "gumijaste"?! --> šel Aprila kupit dunlop.

Tko, da kupim spet, ko bom siguren da se avta znebim v dveh letih. Do takrat Conti, Dunlop, GY (naredim na leto 32.000km, od tega poleti 23.000km).

energetik ::

Če si dobil na novem avtu, vprašanje koliko časa so bile že prej gor in kdaj je bil DOT.

Ghost7 ::

energetik je izjavil:

Če si dobil na novem avtu, vprašanje koliko časa so bile že prej gor in kdaj je bil DOT.


DOT je bil dejanski letnik nakupa (rabljenega 3 leta) avta. Bile so sveže, namreč s prodajalcem (avtohišo) sva se "scenkala" še za nove letne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

WizzardOfOZ ::

Če narediš 23.000 na leto z letnimi gumami, potem si v dveh letih že ponucal gume. Sej ponavadi letne gume ne zdržijo prav dost več kot 40.000km.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

blazkj ::

Kupis MAXXIS HP5 pa imas isto kvaliteto za pol cene. Razliko pa daš k boljšemu vozilu, da se ti ne bi treba ljudem ustrujati kako je vse v gumah.

rok_p ::

Kupi neko še koliko toliko znano znamko po ugodni ceni. Sam nisem nikoli zaznal razlike med recimo conti in kumho, sem imel oboje na istem avtu. Je pa res, da nisem "divjak", se pa rad peljem hitro tam kjer vem, da lahko. Trenutno imam hankook in pa zimske sava. Letne vedno menjam pri cca min 3mm.
rok

feryz ::

Jaz pa sem divjak. Pa nisem še prišel v situacijo, da bi me morale gume reševati, ali da bi zaradi druge znamke trznil in mislil, da bi s katero drugo preživel. Tudi z vsemi ostalimi sem.
Zato je najmanj hecno, če ne že absurdno, da šoferji Berlingov parlamentirajo o tem, katera guma jim bo rešila življenje.
Hint. Nobena. To niti ni njihov namen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

jshadlsa232 ::

Ko je govora o Continental gumah : EcoContact6 ali PremiumContact6?

Kekokekič ::

Js mam (sicer na dimenziji 195/65R15)že dve sezoni letne gume Bridgestone turanza T005 in so mi top. Držijo zelo dobr po suhem in po dežju obrablajo se pa tud nekje zmerno (za eno sezono še bojo pomoje). Po testih takrat so ble prve in malenkost cenejše od continentala (in precej cenejše od Michelina).

Blinder ::

Kekokekič je izjavil:

(za eno sezono še bojo pomoje)


kaj za en podatek je tole, ce ne vemo vsaj tega, koliko km naredis?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Kekokekič ::

Blinder je izjavil:

Kekokekič je izjavil:

(za eno sezono še bojo pomoje)


kaj za en podatek je tole, ce ne vemo vsaj tega, koliko km naredis?


Pardon. Letno naredim tam nekje med 13 in 15 kkm.

m0LN4r ::

Praktično so (po reklami sodeč) TOP, zakaj bi potem sploh še kupovali letne oziroma zimske komplete?

Pri vecji kilometrazi:
- Celoletne so po dveh letih pozimi prevec plasticne, tako da moras ze pazit na mokrem in hladnem.
- Celoletne so po dveh letih poleti za en drek po ovinkastih hribih navzdol pri 30 stopinjah.

Problem teh testov je, da ti ne povejo kaksne so lastnosti celoletne gume po 2-3 letih v extremni vrocini in pozimi na mokri cesti. Pozimi, slana soljena cesta do daske naceloma ni tako grozno, kot zgodaj pomladi ali pozno jeseni mokra cesta, ki se ni soljena in se temperature blizajo nic.

Ce si zadovoljen s 4-5 leta starimi celoletnimi, to pac pomeni, da imas temu primeren teren in ne cutis dotrajanost mesanice. Voziti celoletne z 50kkm je kriminal in nevarno za vse udelezence al pa se vlacis po cesti, kot stara baba zaradi tega.

PS: Moj sodelavec je hotel sparati in si tudi nabavil celoletne. Je vajen malo hitrejsega tempa. Prvo leto je rekel, kak kul super. Zdaj pa za vsako jamra, kak so bile drek poleti in kak so za drek pozimi. Dela pa okol 25-30kkm letno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

Saj se da, tudi z letnimi se da komot vozit pozimi po suhi cesti. Ce pazis, ampak...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

buttcrack ::

feryz je izjavil:

Jaz pa sem divjak. Pa nisem še prišel v situacijo, da bi me morale gume reševati, ali da bi zaradi druge znamke trznil in mislil, da bi s katero drugo preživel. Tudi z vsemi ostalimi sem.
Zato je najmanj hecno, če ne že absurdno, da šoferji Berlingov parlamentirajo o tem, katera guma jim bo rešila življenje.
Hint. Nobena. To niti ni njihov namen.

ne vem kje si ti dobil info o gumah in reševanju življenja za berlingaše, ampak meni osebno je isti qrac dat za conti 100€ kot za hankook ali neki podobnega 80. Ne bom pa kupoval razne čangšlange gume za 50, nisem tako reven.

Ghost7 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Če narediš 23.000 na leto z letnimi gumami, potem si v dveh letih že ponucal gume. Sej ponavadi letne gume ne zdržijo prav dost več kot 40.000km.


Od kje ti pa zdej to? Odvisno od režima vožnje.
Sicer pa s Continental 5ko sem jih naredil 90.000. Pač 90% avtocesta.

m0LN4r je izjavil:

Praktično so (po reklami sodeč) TOP, zakaj bi potem sploh še kupovali letne oziroma zimske komplete?

Pri vecji kilometrazi:
- Celoletne so po dveh letih pozimi prevec plasticne, tako da moras ze pazit na mokrem in hladnem.
- Celoletne so po dveh letih poleti za en drek po ovinkastih hribih navzdol pri 30 stopinjah.

Problem teh testov je, da ti ne povejo kaksne so lastnosti celoletne gume po 2-3 letih v extremni vrocini in pozimi na mokri cesti. Pozimi, slana soljena cesta do daske naceloma ni tako grozno, kot zgodaj pomladi ali pozno jeseni mokra cesta, ki se ni soljena in se temperature blizajo nic.

Ce si zadovoljen s 4-5 leta starimi celoletnimi, to pac pomeni, da imas temu primeren teren in ne cutis dotrajanost mesanice. Voziti celoletne z 50kkm je kriminal in nevarno za vse udelezence al pa se vlacis po cesti, kot stara baba zaradi tega.

PS: Moj sodelavec je hotel sparati in si tudi nabavil celoletne. Je vajen malo hitrejsega tempa. Prvo leto je rekel, kak kul super. Zdaj pa za vsako jamra, kak so bile drek poleti in kak so za drek pozimi. Dela pa okol 25-30kkm letno.


Točno tako!

Enakega mnenja kot moj foter. Nikdar niso dobre :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

Ghost7 ::

buttcrack je izjavil:

feryz je izjavil:

Jaz pa sem divjak. Pa nisem še prišel v situacijo, da bi me morale gume reševati, ali da bi zaradi druge znamke trznil in mislil, da bi s katero drugo preživel. Tudi z vsemi ostalimi sem.
Zato je najmanj hecno, če ne že absurdno, da šoferji Berlingov parlamentirajo o tem, katera guma jim bo rešila življenje.
Hint. Nobena. To niti ni njihov namen.

ne vem kje si ti dobil info o gumah in reševanju življenja za berlingaše, ampak meni osebno je isti qrac dat za conti 100€ kot za hankook ali neki podobnega 80. Ne bom pa kupoval razne čangšlange gume za 50, nisem tako reven.


Nekako tako ja... Mislim, razlike je pri 16 colah 205/55 25 - 30€ al daš orto korejske/kitajske ali pa Conti/Dunlop, kjer veš, da bo v tretjem letu še vedno imela dobre lastnosti. Razlika pri kakšnem Hankook je še manjša (original na kia rio, četrta sezona - živa plastika).
Torej za 30-40€ na leto (3 oziroma 4 leta)! Kaj je 30-40€? Še poln tank ne.
Pa pri normalni vožnji si torej 3-4 leta miren (ne rečem da bi kupil nekaj kar ne uporabljaš vsak dan, ne pa gume katere uporabljaš vsako sekundo vožnje in so bistvene za varnost).

Sam gledam na gume tudi tako, da če ga bom v ovinku stresel v grabenj z dobrimi gumami si bom rekel: "res sem pretiraval", če ga bom s slabimi: "mogoče bi imel z dobrimi še cel avto - evo ti zdej 20€ prihranka..".

Siddh ::

Jaz sem se odločil menjati manj kot 2 leti stare, manj kot 10 000 prevoženih km, poceni letne gume, ker sem se v nekem križišču par 100 krat normalno ustavil z njimi, enkrat ko pa je bilo oktobra bolj mrzlo (malo pod 10°C) in mokro pa sem se z nižjo hitrostjo kot običajno ustavil z avtom čez črto, z havbo na glavni cesti in to pri zaviranju na polno. Pred križiščem sem seveda zmanjašl, nisem pridivjal, zavirati pa sem začel malo prej kot običajno. Avto je samo neslo, abs pa se je sprožil tkaoj ko sem se dotaknil bremz pedala. Zlizan asfalt pred križiščem, kjer tovornjaki in drug promet bremzajo na polno, malo nizka temperatura in voda naredi svoje, po suhem so pa gume sicer bile čisto vredu. Čez teden dni smo že imeli gor zimske gume bridgestone, z tistimi pa se avto na sitem delu v približno istem vremenu ustavi brez problema, letne pa pridejo nove spomladi uniroyal, ker so v tej dimenizji najugodnejše. Z drugim avtom za primerjavo se v istih pogojih z letnimi continentalkami ustavim enako kot na suhem.

Je pa tako da v običajnem prometu med gumami ni nobene večje razlike dokler ne priletiš na tisti 1 % asfaltne površine, ki ni tak kot mora biti, preveč zlizan, preveč stoječe vode, ali pa led in sneg.


Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Siddh ()
««
«
1 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Celoletne gume (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Na cesti
65870488 (1826) bm1973
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 463 64 65 66 )

Oddelek: Na cesti
3268552882 (7937) Ghost7
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
382104328 (76741) gruntfürmich
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16836621 (31518) m0LN4r
»

letne gume - kombinacija (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15153193 (42992) theBill

Več podobnih tem