Forum » Na cesti » Katere letne pnevmatike?
Katere letne pnevmatike?
dr.Akula ::
alexmarsic je izjavil:
Michelin so me razpočarale so se v 3 mescih izpilile.
To misliš Michelin Energy saver? Ker po mojih izkušnjah so zelo trpežne in tudi na splošno zelo vsestranska guma.
ni podatka
LordPero ::
Hm, en nasvet oz. izkušnje bi potreboval.
Imam za kupit letne gume za dve manjši vozili (100 konju, pogon spredaj, načeloma 15"), ki naredita zelo malo kilometrov (pod 10.000 km letno, mogoče celo blizu 5.000), denar niti ni zares neka ovira, ker so velikosti v vprašanju dovolj poceni. Pozimi imata oba avta zimske gor.
Zanima me, če ima kdo kakšno informacijo glede staranja gum glede na zmanko oz. model (obraba namreč ni problem v tej situaciji, zgolj izguba lastnosti s staranjem).
Iščem mnenja/izkušnje bolj na splošno, ker sicer izbiram med dvema malce novejšima modeloma Continentala in Michelina (Premium Contact 5 & Energy Saver +, mogoče tudi še Bridgestone Turanza T001) in me zanima, katera guma bi bila po npr. 4-5 letih čim bližje originalnim lastnostim.
Imam za kupit letne gume za dve manjši vozili (100 konju, pogon spredaj, načeloma 15"), ki naredita zelo malo kilometrov (pod 10.000 km letno, mogoče celo blizu 5.000), denar niti ni zares neka ovira, ker so velikosti v vprašanju dovolj poceni. Pozimi imata oba avta zimske gor.
Zanima me, če ima kdo kakšno informacijo glede staranja gum glede na zmanko oz. model (obraba namreč ni problem v tej situaciji, zgolj izguba lastnosti s staranjem).
Iščem mnenja/izkušnje bolj na splošno, ker sicer izbiram med dvema malce novejšima modeloma Continentala in Michelina (Premium Contact 5 & Energy Saver +, mogoče tudi še Bridgestone Turanza T001) in me zanima, katera guma bi bila po npr. 4-5 letih čim bližje originalnim lastnostim.
LordPero
RejZoR ::
Pogledaš teste za pomlad 2013 in izbereš tiste, ki so najbolje ocenjene za pogoje v katerih se največkrat nahajaš.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
LordPero ::
Ja, ampak to ni bilo moje vprašanje (med omenjenima modela se že lahko takoj odločim). Zanima me, katere gume po dveh, treh oz. štirih letih izgubijo več oprijema od drugih. Tega na testih ne piše oz. nisem nikjer našel. Reviewe uporabnikov pa sem prebral več al majn vse, kar sem dobil po netu, samo je težko vedit, kdo kaj točno kdo piše:) (malo jih je tako napisanih, da se lahko razumeš, kako so pojmi mišljeni oz. vsaj v primerjavi s čim). Sploh ker večina dobrih ali slabih opisov je pri vseh gumah popolnoma enaka.
Torej, mogoče bolj jasno/direktno, katera od teh dveh gum bo po npr. štirih letih boljša: Continental Premium Contact 5 ali Michelin Energy Saver +? Ali mogoče kakšna tretja?
Gre za majhna avta, ki delata malo kilometrov (pod 10.000 km letno), mešana vožnja, obraba torej ni važna.
Torej, mogoče bolj jasno/direktno, katera od teh dveh gum bo po npr. štirih letih boljša: Continental Premium Contact 5 ali Michelin Energy Saver +? Ali mogoče kakšna tretja?
Gre za majhna avta, ki delata malo kilometrov (pod 10.000 km letno), mešana vožnja, obraba torej ni važna.
LordPero
mr1two ::
Letna guma v štirih letih ne izgublja dosti na sami sestavi. Problematične so pregrete zimske gume, če si želel to vedeti. Tudi 6 let stare letne gume znajo biti precej vredu, mogoče malo izgubiš na mokri podlagi, ampak verjemi, da to ni nek faktor, ki bi bil lahko od gume do gume lahko tako zelo različen.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.
blackbfm ::
Gre za majhna avta, ki delata malo kilometrov (pod 10.000 km letno), mešana vožnja, obraba torej ni važna.
če furaš po omejitvah in pri tako malih km je v bistvu vseeno kakšno gumo maš
bolj kot si nervozen za volanom, boljše gume rabiš
LordPero ::
Ja, ravno na dežju so vse moje letne (Michelin) precej izgubile, sicer bolj v smislu bočnega zdrsa kot zaviranja (predvsem v tretjem letu/sezoni), zato sem to vprašal oz. to raziskoval po netu. Kar sem vprašal o tem vuklanizerje mi je od treh vsak rekel svoje, en da se Michelin dobro starajo (bilo kakšne), en Bridgestone Turanza T001 in en da po dveh al treh letih so use letne 'fuč' :).
Drugače pa ravno moje zimske (tudi Michelin, verjetno že štiri leta stare), ki sem jih eno sezono imel do avgusta (sicer skoraj samo nočne vožnje -aja, tudi jaz vozim bolj malo, ene 15Mm/leto) niso izubile nič, niti občutno bolj trde ne nič niso ratale, tudi napram marsikateri novi zimski gumi (u bistvu so tudi poleti bile precej dobre). Na vsake par mesecev drugače malce testiram gume/avto, predvsem polno zaviranje na ravnem.
Na videz sta oba moja seta gum praktično perfektna, razen enakomerne obrabe (pa še to, dvomim, da bom kdaj prišel do polovice profila -večinoma vozim zelo udobno, mogoče malce hitro). Pred temi so mi Pirelli popokale v cca 4. letu (potem sem jih seveda zamenjal), zimske Bridgestone pa so mi bile zanič že drugo sezono (trde/glasne, na videz OK, sicer jih nisem jaz izbral in tudi vozil ne veliko).
Ampak to mi nič ne pomaga, ker kar sem jaz do letos slišal (pasivno, brez da bi iskal o tem) je bilo, da so Continentalove Premium in Sport že v drugem letu precej bolj trde/drseče v mokrem.
To je sicer mogoče tudi, ker so se bolj obrabljale od novih Conti Premium 5. In v teh novih (5), naj bi bilo to vse pošlihtano ... (pri Michelinu pa podobno, Energy Saver s plusom na koncu vs. prejšnji model brez).
Ja, se popolnoma strinjam, to bi lahko fural s kolesci nakupovalnih vozičkov, ampak ta avta nista moja, vozijo jih tako ali drugače 'starejši' in razlika med cenejšimi, ki bi jih še vzel in Conti/Michelin je ene 30-40€/4 gume (15" pač), kar se mi zdi sprejemljivo, tudi pač za tisto mini šanso, da če se kaj zgodi na cesti, lahko z avtom pravilno reagirajo (recimo dež, AC, to se lahko zelo hitro pozna). Na srečo mi situacija še ni tako huda (kmalu :)), da bi šparal na gumah (enkrat sem sicer že in z letnimi sliki fural po snegu, ta pravi workout bil to :D).
Že tako oboji ti menjavajo gume, ker sem jaz opazu kakšne stare žvečilne gumije imajo gor.
Tudi moje izkušnje drugače govorijo precej v prid dobrim gumam (pa ne tisto do letnih po snegu, druge dejansko legit situacije), vsekakor ne bom imel dragega avta in gledal, da bom prišparal na gumah (vedno mi je žal, ko po AC prehitevam npr. novega hi-end terenca, ki veselo zdrsava ob niti ne zares s snegom pokritem cestišču :)). Raje obratno -star avto in dobre gume, če se le da, kaj izmed top brandov.
Drugače pa ravno moje zimske (tudi Michelin, verjetno že štiri leta stare), ki sem jih eno sezono imel do avgusta (sicer skoraj samo nočne vožnje -aja, tudi jaz vozim bolj malo, ene 15Mm/leto) niso izubile nič, niti občutno bolj trde ne nič niso ratale, tudi napram marsikateri novi zimski gumi (u bistvu so tudi poleti bile precej dobre). Na vsake par mesecev drugače malce testiram gume/avto, predvsem polno zaviranje na ravnem.
Na videz sta oba moja seta gum praktično perfektna, razen enakomerne obrabe (pa še to, dvomim, da bom kdaj prišel do polovice profila -večinoma vozim zelo udobno, mogoče malce hitro). Pred temi so mi Pirelli popokale v cca 4. letu (potem sem jih seveda zamenjal), zimske Bridgestone pa so mi bile zanič že drugo sezono (trde/glasne, na videz OK, sicer jih nisem jaz izbral in tudi vozil ne veliko).
Ampak to mi nič ne pomaga, ker kar sem jaz do letos slišal (pasivno, brez da bi iskal o tem) je bilo, da so Continentalove Premium in Sport že v drugem letu precej bolj trde/drseče v mokrem.
To je sicer mogoče tudi, ker so se bolj obrabljale od novih Conti Premium 5. In v teh novih (5), naj bi bilo to vse pošlihtano ... (pri Michelinu pa podobno, Energy Saver s plusom na koncu vs. prejšnji model brez).
če furaš po omejitvah in pri tako malih km je v bistvu vseeno kakšno gumo maš
bolj kot si nervozen za volanom, boljše gume rabiš
Ja, se popolnoma strinjam, to bi lahko fural s kolesci nakupovalnih vozičkov, ampak ta avta nista moja, vozijo jih tako ali drugače 'starejši' in razlika med cenejšimi, ki bi jih še vzel in Conti/Michelin je ene 30-40€/4 gume (15" pač), kar se mi zdi sprejemljivo, tudi pač za tisto mini šanso, da če se kaj zgodi na cesti, lahko z avtom pravilno reagirajo (recimo dež, AC, to se lahko zelo hitro pozna). Na srečo mi situacija še ni tako huda (kmalu :)), da bi šparal na gumah (enkrat sem sicer že in z letnimi sliki fural po snegu, ta pravi workout bil to :D).
Že tako oboji ti menjavajo gume, ker sem jaz opazu kakšne stare žvečilne gumije imajo gor.
Tudi moje izkušnje drugače govorijo precej v prid dobrim gumam (pa ne tisto do letnih po snegu, druge dejansko legit situacije), vsekakor ne bom imel dragega avta in gledal, da bom prišparal na gumah (vedno mi je žal, ko po AC prehitevam npr. novega hi-end terenca, ki veselo zdrsava ob niti ne zares s snegom pokritem cestišču :)). Raje obratno -star avto in dobre gume, če se le da, kaj izmed top brandov.
LordPero
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LordPero ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Letne pnevmatike 215/50R17, katere ?Oddelek: Na cesti | 2492 (2219) | YaN-cH |
» | Razlika med pnevmatiki (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24501 (22066) | denabiker |
» | Katere gume (225/45 R18 95W)Oddelek: Loža | 9799 (9161) | M-XXXX |
» | Izbira pnevmatik help (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9563 (8340) | LordTado |
» | Kje dobiti solidne letne gume in seveda katere vzeti ? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 21375 (13291) | Brane2 |