Forum » Na cesti » Katere zimske gume?
Katere zimske gume?
energetik ::
Očitno ne veš kako deluje tvoj avto in predvsem ne razumeš, kako deluje diferencial. Še vedno pa se mi zdi zgolj da si dober trol.
vires in numeris
easyrider3 ::
Očitno ne veš kako deluje tvoj avto in predvsem ne razumeš, kako deluje diferencial. Še vedno pa se mi zdi zgolj da si dober trol.
Najbolje pa je to,da si ti tako pameten škoda da še nisi dobil Nobelove nagrade. Mene itak briga kako mi trenutno dela saj vozil ga še bom nekaj let potem pa gre na odpad in bo prišel drugi.
Nikonja ::
Mogoče so celoletne ok če delaš drobiž km na leto, voziš počasi in umirjeno, ampak problem rata če greš van SLO, ker večina EU držav ne dovoli celoletnih gume po zimi, ampak ej vsak po svoje. Sej ne pravim da so celoletne za nič ampak dejstvo je da so zimske boljše po zimi, letne po ostanek leta, in tista 2mt daljša zavorna pot lahko marsikaterem reši življenje, ampak ej dokler riskirate samo svoje življenje me popolnoma ni briga kakšne gume imate.
Sm upit avto za 40 čukov in potem gledat kako prišparat 20 eur na gumo je debilizem....
Sm upit avto za 40 čukov in potem gledat kako prišparat 20 eur na gumo je debilizem....
easyrider3 ::
Mogoče so celoletne ok če delaš drobiž km na leto, voziš počasi in umirjeno, ampak problem rata če greš van SLO, ker večina EU držav ne dovoli celoletnih gume po zimi, ampak ej vsak po svoje. Sej ne pravim da so celoletne za nič ampak dejstvo je da so zimske boljše po zimi, letne po ostanek leta, in tista 2mt daljša zavorna pot lahko marsikaterem reši življenje, ampak ej dokler riskirate samo svoje življenje me popolnoma ni briga kakšne gume imate.
Sm upit avto za 40 čukov in potem gledat kako prišparat 20 eur na gumo je debilizem....
A veš,da celoletne gume imajo vse iste specifikacije kakor zimske saj imajo tisti 3PMSF licenco kakor zimske in to velja za vsepovsod po Evropi. Današnje celoletne gume imajo vse iste specifikacije kakor zimske gume in voziš jih laho po vsej Evropi.Poglej pa boš videl.
Dimnik ::
Horas ::
huh naslednji vikend temperature do 2°C.
drug teden samo zamenjam prednji komplet zadaj, in zadnji naprej, gripmaxx sure grip pro winter, dot 22. vožene dve zime in dve poletji, in profila še 6mm. letno delam okoli 10k km. gume so še super. naslednje poletje jih še zvozim potem pa zamenjam za kakšne celoletne.
drug teden samo zamenjam prednji komplet zadaj, in zadnji naprej, gripmaxx sure grip pro winter, dot 22. vožene dve zime in dve poletji, in profila še 6mm. letno delam okoli 10k km. gume so še super. naslednje poletje jih še zvozim potem pa zamenjam za kakšne celoletne.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Horas ()
Kodi ::
easyrider3 je izjavil:
Imam kombi samo zaradi otrok katere vozim v šolo in vrtec in za kakšen izlet ali dopust... stalni pogon ves čas samo na prvo desno kolo ...
Ti si ali trol ali pa neverjeten debil.
Do tell more!
Pa debil si ti! Ne vem kdo vam je dal izpite in avtomobile da vozite.
Človek ima prav, toda na žalost ne ve zakaj do tega pride, kot tudi večina vas debilčkov v tej temi, (pa da ne bom spet jaz tisti, ki je začel prvi z žalitvami debilčkov) ne ve-ste, da je to možno in zakaj. Potem bodite tiho in se ne oglašajte s takimi debilnimi komentarji! Ali pa razloži v čem je fora! No čakam! Do tell more!
Vsako leto tumbate iste bedarije eni in isti pacienti in potem take srečavaš na cesti. Jao jao jao.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
morosito ::
A mi kdo lahko pomaga?
Iscem allseason gume za tiguana pa sem neodločen med temi dvemi modeli:
Allseason contact xl (z oznako vw):
https://tuttipneumatici365.it/Tyre/auto...
Allseason contact 2 xl (z oznako TL):
https://tuttipneumatici365.it/Tyre/auto...
Allseason prve generacije ima porabo goriva A medtem ko serija 2 ima B. Na testih pa je allseason2 boljsa od prve generacije.
Totalna zmeda v glavi :s
Iscem allseason gume za tiguana pa sem neodločen med temi dvemi modeli:
Allseason contact xl (z oznako vw):
https://tuttipneumatici365.it/Tyre/auto...
Allseason contact 2 xl (z oznako TL):
https://tuttipneumatici365.it/Tyre/auto...
Allseason prve generacije ima porabo goriva A medtem ko serija 2 ima B. Na testih pa je allseason2 boljsa od prve generacije.
Totalna zmeda v glavi :s
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: morosito ()
easyrider3 ::
Tista omembma glede porabe je totalno brezvezna,ker ne boš nič prešparal-obogatel važno,da je guma boljša
fikus_ ::
Za SUV ne rabiš XL, samo višja cena in "trša" vožnja.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
morosito ::
feryz ::
Oznake nosilnost so itak brez veze.
Ja, moj vagon rabi gume vsaj 102, ker ima dve tone in pol.
Na papirju vse ok, v praksi pa naj nekdo, če se mu da, izračuna obremenitev, ko se dve toni in pol ob kritičnem zaviranju obesita na prvi konec oz. na prvi dve gumi.
Zagotovo na gume ne pritiska samo 625 kg/kos, kolikor pride na vsako, če razdelimo težo avta.
Še ena zanimivost. V soboto ponoči sem preluknjal zadnjo desno gumo. 400 km pred domom. Našel sem neke gumpce, ki so mi za silo, po večkratnih poizkusih, to zaflikali.
Jasno sem potem spremljal pritisk, če bo zdržala do doma.
Zanimivo je nekaj drugega. Pri zunanji temperaturi okrog 9 stopinj in verjetno je bil tam-tam tudi asfalt in pri konstantni vožnji okrog 170 km/h, so se prednje gume segrele na 35 stopinj, zadnje pa na 25. Vseskozi je bilo tako, 10 stopinjska razlika. Nimam pojma zakaj. Sicer naj bi bil avto spredaj težji, je pa pogon v glavnem zadaj. Če ni posebnih razmer.
Mogoče zato, ker so sprednje ožje in imajo več trenja na površino. Se pa, po drugi strani, bolj hladijo.
Sanja se mi ne, zakaj je temu tako.
Ja, moj vagon rabi gume vsaj 102, ker ima dve tone in pol.
Na papirju vse ok, v praksi pa naj nekdo, če se mu da, izračuna obremenitev, ko se dve toni in pol ob kritičnem zaviranju obesita na prvi konec oz. na prvi dve gumi.
Zagotovo na gume ne pritiska samo 625 kg/kos, kolikor pride na vsako, če razdelimo težo avta.
Še ena zanimivost. V soboto ponoči sem preluknjal zadnjo desno gumo. 400 km pred domom. Našel sem neke gumpce, ki so mi za silo, po večkratnih poizkusih, to zaflikali.
Jasno sem potem spremljal pritisk, če bo zdržala do doma.
Zanimivo je nekaj drugega. Pri zunanji temperaturi okrog 9 stopinj in verjetno je bil tam-tam tudi asfalt in pri konstantni vožnji okrog 170 km/h, so se prednje gume segrele na 35 stopinj, zadnje pa na 25. Vseskozi je bilo tako, 10 stopinjska razlika. Nimam pojma zakaj. Sicer naj bi bil avto spredaj težji, je pa pogon v glavnem zadaj. Če ni posebnih razmer.
Mogoče zato, ker so sprednje ožje in imajo več trenja na površino. Se pa, po drugi strani, bolj hladijo.
Sanja se mi ne, zakaj je temu tako.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
easyrider3 ::
Vsi SUV naj bi imeli XL gume in sam kolega je probal XL gume na Renault Cliotu in pravi veliko boje za vozit kakor obične gume.
fikus_ ::
XL pnevmatike imajo več nosilnih plasti (bil je Nylon, kaj je sedaj....), na tekalni plasti imajo vse jekleno mrežo, zato so bolj toge in se v ovinkih ne posedajo toliko.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
dj_uro ::
Oznake nosilnost so itak brez veze.
Ja, moj vagon rabi gume vsaj 102, ker ima dve tone in pol.
Na papirju vse ok, v praksi pa naj nekdo, če se mu da, izračuna obremenitev, ko se dve toni in pol ob kritičnem zaviranju obesita na prvi konec oz. na prvi dve gumi.
Zagotovo na gume ne pritiska samo 625 kg/kos, kolikor pride na vsako, če razdelimo težo avta.
Še ena zanimivost. V soboto ponoči sem preluknjal zadnjo desno gumo. 400 km pred domom. Našel sem neke gumpce, ki so mi za silo, po večkratnih poizkusih, to zaflikali.
Jasno sem potem spremljal pritisk, če bo zdržala do doma.
Zanimivo je nekaj drugega. Pri zunanji temperaturi okrog 9 stopinj in verjetno je bil tam-tam tudi asfalt in pri konstantni vožnji okrog 170 km/h, so se prednje gume segrele na 35 stopinj, zadnje pa na 25. Vseskozi je bilo tako, 10 stopinjska razlika. Nimam pojma zakaj. Sicer naj bi bil avto spredaj težji, je pa pogon v glavnem zadaj. Če ni posebnih razmer.
Mogoče zato, ker so sprednje ožje in imajo več trenja na površino. Se pa, po drugi strani, bolj hladijo.
Sanja se mi ne, zakaj je temu tako.
Kako to, da nimas samozatesnitvenih?
Jaz jih imam na Allspaceu in kljub 6mm debelem zeblju ni nic spuscala. Niti, ko je vulkanizer zebelj ven potegnil.
255/40r20
vw-klub.si
c0ck4m0u53 ::
V sredo,30. 10. 2024, zvečer sem na liderpnevmatik naročil Goodyear Vector 4 Seasons Gen3. Danes prispele z UPS dostavo. Poslane iz Nemčije, isto Made in Germany, DOT 1524.
Verjetno jih bom vsaj eno leto, če ne dve, vozil samo pozimi, ker imam na letnih Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, prevoženih 15kkm v dveh sezonah.
Verjetno jih bom vsaj eno leto, če ne dve, vozil samo pozimi, ker imam na letnih Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, prevoženih 15kkm v dveh sezonah.
If citizens cannot trust that laws will be enforced in an evenhanded
and honest fashion, they cannot be said to live under the rule of law.
Instead, they live under the rule of men corrupted by the law. - Dale Carpenter
and honest fashion, they cannot be said to live under the rule of law.
Instead, they live under the rule of men corrupted by the law. - Dale Carpenter
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c0ck4m0u53 ()
Ghost7 ::
easyrider3 je izjavil:
Vsi SUV naj bi imeli XL gume in sam kolega je probal XL gume na Renault Cliotu in pravi veliko boje za vozit kakor obične gume.
Drži, tudi na Focus karavanu so bile odlične. Dejansko je občutek boljši, ker se obanašajo kot nizkoprofilne (kot bi imel večja platišča). Pri dimezniji 205/55-r16 je bilo z zimskimi ne XL precej več guncanja na ovinkih.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
fikus_ ::
Zato ker imajo XL pnevmatike večjo nosilnost (so namenjena za tovorne kombije), zato imajo več plasti (pred leti je bil to) nylona in zato so bolj trde/toge.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Ghost7 ::
Oznake nosilnost so itak brez veze.
Ja, moj vagon rabi gume vsaj 102, ker ima dve tone in pol.
Na papirju vse ok, v praksi pa naj nekdo, če se mu da, izračuna obremenitev, ko se dve toni in pol ob kritičnem zaviranju obesita na prvi konec oz. na prvi dve gumi.
Zagotovo na gume ne pritiska samo 625 kg/kos, kolikor pride na vsako, če razdelimo težo avta.
Kot praviš na papirju rabiš 102, jaz recimo 96H ali XL. Navedena nosilnost je sposobnost pnevmatik v neki enoti (nekako moraš vrednostit), najlažje v teži. Seveda pa so v to vračunane prav vse te sile, ki si jih napisal. Seveda bi tudi z nižjo nosilnostjo vse te sile in težo prenesle, vendar ne na dolgi rok, oziroma s strani proizvajalca predviden maksimalen čas uporabe. Saj če pogledaš je tvoj avto precej lažji kot je zapisana maksimalna nosilnost.
Da ne govorim, da v primeru prometne nesreče bi imel tehnično neizpraven avto, prav tako bi to lahko preverili policisti in ti odvzeli tablice. itd itd....
Zato ker imajo XL pnevmatike večjo nosilnost (so namenjena za tovorne kombije), zato imajo več plasti (pred leti je bil to) nylona in zato so bolj trde/toge.
To so že XXL, običajno nimajo več te ozanke, ampak so res kot si rekel, tovorne.
XL ima recimo Sharan/Alhambra, marsikateri EV... XL so klasične potniške v klasičnih dimenzijah le malenkost ojačane z dodatno karkaso (najlonsko).
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ghost7 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Letne gume (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 66946 (7196) | Vuli |
» | Gume 2019 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13798 (11448) | matobeli |
» | Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 82569 (53351) | slemarko |
» | 2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 103725 (76138) | gruntfürmich |
» | Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25276 (21130) | Domobrancek |