» »

2015 Testi letnih pnevmatik

2015 Testi letnih pnevmatik

Olórin ::

D3m je izjavil:

Sem imel že kvalitetne gume. Je bil čas, da sem probal kaj drugega za manjši denar.


tudi tako obdobje pride. Jih hvalit kako so dobre pa ni smiselno.

D3m ::

Seveda jih lahko pohvalim. Za tak denar so več, kot dobre.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

gost987 ::

Še en video sodobne Nexen tovarne

https://vimeo.com/63805550

D3m ::

Uffff velik kompleks.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Olórin ::

http://www.adac.de/infotestrat/tests/re...

nexen n8000 so na dnu testa.

Ampak avto pa bo obut ja, vsekakor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

win64 ::

Olórin je izjavil:

http://www.adac.de/infotestrat/tests/re...

nexen n8000 so na dnu testa.

Ampak avto pa bo obut ja, vsekakor.

Po tem testu je povprečna guma z nizko ceno. Večino lastnosti ima oceno dobro(zaviranje,dež, poraba). Edini viden minus napram ostalim je obraba.

D3m ::

Olórin je izjavil:

http://www.adac.de/infotestrat/tests/re...

nexen n8000 so na dnu testa.

Ampak avto pa bo obut ja, vsekakor.


Pozicionirana je na dnu lestvice ni pa na dnu.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

energetik ::

Olórin je izjavil:

http://www.adac.de/infotestrat/tests/re...

nexen n8000 so na dnu testa.

Ampak avto pa bo obut ja, vsekakor.
Poglej lastnosti na suhem in mokrem. Enaka ocena kot Conti in Michelin. Samo večjo glasnost in obrabo ima, kar pa nima veze z varnostjo. Če te obraba ne zanima (kot recimo mene ne), potem je sigurno p/p.

Pa še enkrat - nimam Nexen na svojem avtu, ampak glede na razvoj in nove teste, jih bom mogoče čez par let nabavil.

D3m ::

To me tako spominja na tisto staro logiko glede avtomobila Škode. Vse prav samo značka full moti nekatere (starejše recimo).
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

WarpedOne ::

To je mogoče nova guma v tem testu. Kako bo z njo čez eno leto? Upaš stavit da bo še vedno enako konkurenčna?
To je pri temperaturi tega testa, upaš stavit da bo enako konkurenčna pri 10 stopinjah več, 5 manj?
Are you not tired of being wrong again and again?

win64 ::

WarpedOne je izjavil:

To je mogoče nova guma v tem testu. Kako bo z njo čez eno leto? Upaš stavit da bo še vedno enako konkurenčna?
To je pri temperaturi tega testa, upaš stavit da bo enako konkurenčna pri 10 stopinjah več, 5 manj?

A upaš stavit za Mišelinko?

D3m ::

Poročam čez 1 leto, trenutno jo imam na 205/55/16.

Naslednje vzamem še 225/45/17.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

WarpedOne ::

A upaš stavit za Mišelinko?

Ne. Že nekaj časa izražam željo po testu rabljenih pnevmatik, kolk hitro katera guma spusti dušo.

Tle se naivno zanašam nato, da proizvajalci novih avtomobilov z nekim razlogom kot prvo vgradnjo pogosteje zmontirajo mišelinke kot nexen.
Čeprav bi lahko z prvo vgradnjo nexen končno ceno avtomobila zbili tudi za nekaj 100 eur.
Če bi bilo res vseeno, čemu ne?
Are you not tired of being wrong again and again?

energetik ::

WarpedOne je izjavil:

Tle se naivno zanašam nato, da proizvajalci novih avtomobilov z nekim razlogom kot prvo vgradnjo pogosteje zmontirajo mišelinke kot nexen.
Čeprav bi lahko z prvo vgradnjo nexen končno ceno avtomobila zbili tudi za nekaj 100 eur.
Če bi bilo res vseeno, čemu ne?
Lobiji, podkupovanje itd?
Ne nebi zbili cene, samo sebi bi povečali dobiček :)

WarpedOne ::

Aha, ko zmanjka drugega, so tudi zarote OK.
OK, lep dan še naprej.
Are you not tired of being wrong again and again?

Olórin ::

energetik je izjavil:

Olórin je izjavil:

http://www.adac.de/infotestrat/tests/re...

nexen n8000 so na dnu testa.

Ampak avto pa bo obut ja, vsekakor.
Poglej lastnosti na suhem in mokrem. Enaka ocena kot Conti in Michelin. Samo večjo glasnost in obrabo ima, kar pa nima veze z varnostjo. Če te obraba ne zanima (kot recimo mene ne), potem je sigurno p/p.

Pa še enkrat - nimam Nexen na svojem avtu, ampak glede na razvoj in nove teste, jih bom mogoče čez par let nabavil.


tudi jaz, vsekakor. Če postanejo zanesljivo kvalitetni. Ampak niso še firma, ki bi ji zaupal. V neki dimenziji so super, v drugi so klavrno slabi. Ni nobene konsistence še.

Vseeno so rezultati dobri, če upoštevam da je firma smešno mlada.

Čez par let bodo pa zagotovo v vrhu, sodeč po trenutnem trendu. Ampak niso še tam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

energetik ::

Olórin je izjavil:


Vseeno so rezultati dobri, če upoštevam da je firma smešno mlada.

Čez par let bodo pa zagotovo v vrhu, sodeč po trenutnem trendu. Ampak niso še tam.
Heh, niso glih mlada firma, ustanovljena je bila leta 1942. ;)
Je pa res, da očitno imajo razvoj eksponenten ravno zadnja leta.

cleanac ::

energetik je izjavil:

Olórin je izjavil:

http://www.adac.de/infotestrat/tests/re...

nexen n8000 so na dnu testa.

Ampak avto pa bo obut ja, vsekakor.
Poglej lastnosti na suhem in mokrem. Enaka ocena kot Conti in Michelin. Samo večjo glasnost in obrabo ima, kar pa nima veze z varnostjo. Če te obraba ne zanima (kot recimo mene ne), potem je sigurno p/p.

Pa še enkrat - nimam Nexen na svojem avtu, ampak glede na razvoj in nove teste, jih bom mogoče čez par let nabavil.


Plus v tem testu ni absolutni plus, ampak je plus, ki ima dolocen razpon. Po tvoji logiki bi morala guma na drugem mestu, biti na prvem. Pa ni.

sandmat ::

morda malo offtopic glede na trenutno nexen debato, a vseeno:

zakaj vas ima toliko 225/45/r17 gume? feltne gratis pri nakupu avtomobila ali kak tehničen razlog? V familiji imamo 205/50R17 gume in moram priznat, da se že po ljubljani ni ravno užitek peljat (tržaška, celovška in ostala smetana slovenskih cest) zaradi nizkega roba. R17 feltne so bile na avtu gratis.

sicer nedvomno avto lepo pelje in se drži ceste (na tistih parih kilometrih državnih cest, ki nimajo asfalta starejšega od mene), a nisem prepričan, če tako majhen delež upraviči nabijanje mestnih udarnih jam v hrbet.

energetik ::

cleanac je izjavil:

energetik je izjavil:

Olórin je izjavil:

http://www.adac.de/infotestrat/tests/re...

nexen n8000 so na dnu testa.

Ampak avto pa bo obut ja, vsekakor.
Poglej lastnosti na suhem in mokrem. Enaka ocena kot Conti in Michelin. Samo večjo glasnost in obrabo ima, kar pa nima veze z varnostjo. Če te obraba ne zanima (kot recimo mene ne), potem je sigurno p/p.

Pa še enkrat - nimam Nexen na svojem avtu, ampak glede na razvoj in nove teste, jih bom mogoče čez par let nabavil.


Plus v tem testu ni absolutni plus, ampak je plus, ki ima dolocen razpon. Po tvoji logiki bi morala guma na drugem mestu, biti na prvem. Pa ni.
Vem, saj lahko klikneš na posamezno gumo in ti razčleni. Na prvih mestih pa ni, ker ful upoštevajo obrabo - kar pa je za nekoga pomembno ali pa ne.
Jaz delam zelo malo letnih km, zato mi za obrabo (in porabo) dol visi. V tabeli gledam praktično samo oprijem na mokrem.

sandmat je izjavil:

zakaj vas ima toliko 225/45/r17 gume?
sicer nedvomno avto lepo pelje in se drži ceste (na tistih parih kilometrih državnih cest, ki nimajo asfalta starejšega od mene), a nisem prepričan, če tako majhen delež upraviči nabijanje mestnih udarnih jam v hrbet.
Razlog je povečini izgled, bi rekel.
Se strinjam, ceste so uničene. Jaz imam "balonarco" na 14", pa mi je še pretrdo po teh luknjah. No, nekaj je odvisno tudi od podvozja. Vendar občutim precejšnjo razliko že, če imam 2,1bar ali 2,5bar; v prvem primeru precej bolj udobno. Zato si tudi nisem nabavil 15" felten, čeprav imam homologirane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

WarpedOne ::

Zakaj vas ima toliko 225/45/r17 gume? feltne gratis pri nakupu avtomobila ali kak tehničen razlog? V familiji imamo 205/50R17 gume in moram priznat, da se že po ljubljani ni ravno užitek peljat (tržaška, celovška in ostala smetana slovenskih cest) zaradi nizkega roba. R17 feltne so bile na avtu gratis.
sicer nedvomno avto lepo pelje in se drži ceste (na tistih parih kilometrih državnih cest, ki nimajo asfalta starejšega od mene), a nisem prepričan, če tako majhen delež upraviči nabijanje mestnih udarnih jam v hrbet.

"Nižja" kot je guma, manj je občutka plavanja in avto se hitreje in bol natančno odziva na obračanje volana. Močnejši občutek imaš, da avto dela to kar hočeš ti.
Prej sm mel 205/55R16 in sm lahk na AC na hitro 'zatresel' z volanom in je avto to direkt igoniral.
Zdej mam 225/45R18 pa sm mel neki časa kr problem na AC peljat naravnost - ker je avto upošteval čist vsak še tako majhen in hiter zasuk volana.
Je pa seveda minus, da bistveno bolj občutiš nepravilnosti v cesti.

Moj cunning plan je, da ko/če fentam te felge, bom zamenjal z 17, ki so še homologirane. Manjših fizično ne spravim gor...
Are you not tired of being wrong again and again?

TheJack ::

energetik je izjavil:

Razlog je povečini izgled, bi rekel.
Se strinjam, ceste so uničene. Jaz imam "balonarco" na 14", pa mi je še pretrdo po teh luknjah. No, nekaj je odvisno tudi od podvozja. Vendar občutim precejšnjo razliko že, če imam 2,1bar ali 2,5bar; v prvem primeru precej bolj udobno. Zato si tudi nisem nabavil 15" felten, čeprav imam homologirane.


Leta 2008 smo kupili ford fiesto 1.4 (80 KM). Bila je ena tistih "poslavljajočih" se modelov (ki se prodajajo tik, preden pride ven nov model). Gor so gume (na litih feltah) 195/50 R15. Zakaj so to naredili, nimam pojma. Verjetno res izključno zaradi izgleda. Avto je trd kot kamen in poskakuje po cestah kot koza.
Bonis nocet, qui malis parcit.

WarpedOne ::

Je treba tut povedat da je višina pnevmatik le del vzroka za trdoto.
Drugi (in pomembnejši) del so amortizerji, kolk močno se upirajo hitrim spremembam višine.
Na kakšnem zračnem vzmetenju maš lahk tut 35 gume, pa se zna zadeva bol mehko peljat kot kaka 'športno vzmetena' šajtrga z 55 gumami. Ford Fiesta se recimo nima kej zgovarjat na višino gum, je krivo kr vzmetenje samo.
Are you not tired of being wrong again and again?

TheJack ::

Ne bom rekel, da ne. Z drugimi gumami je nisem vozil.

So pa takšne gume na avtu z 80 KM popolnoma brezvezne, že zaradi cene novih. Če bi bil avto moj, bi dal gor železne feltne in eno normalno standardno dimenzijo gum (npr. 175/65 R14).
Bonis nocet, qui malis parcit.

D3m ::

sandmat je izjavil:

morda malo offtopic glede na trenutno nexen debato, a vseeno:

zakaj vas ima toliko 225/45/r17 gume? feltne gratis pri nakupu avtomobila ali kak tehničen razlog? V familiji imamo 205/50R17 gume in moram priznat, da se že po ljubljani ni ravno užitek peljat (tržaška, celovška in ostala smetana slovenskih cest) zaradi nizkega roba. R17 feltne so bile na avtu gratis.

sicer nedvomno avto lepo pelje in se drži ceste (na tistih parih kilometrih državnih cest, ki nimajo asfalta starejšega od mene), a nisem prepričan, če tako majhen delež upraviči nabijanje mestnih udarnih jam v hrbet.


Dobil sem jih zraven, ko sem kupil avto in homologacija je bila tudi narejena.

Potlej sem kupoval Dunlop in Bridgestone (drago). Na službenemu sem imel pa low brand gume Sava in Semperit in sem iz priporočil drugih in samega firbeca probal Nexen na mojemu drugemu avtomobilu 205/55/16 in sem pozitivno presenečen in zadovoljen, kar ponujajo za svoj denar bom pa več poročal, ko bo 1 leto naokoli.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Utk ::

Med 225/45 in 205/50 je 1 mm razlike v višini. Vsaka čast če to začutiš.

D3m ::

5 mm pa res. V širino pa 20 mm.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Zheegec ::

sandmat je izjavil:

morda malo offtopic glede na trenutno nexen debato, a vseeno:

zakaj vas ima toliko 225/45/r17 gume? feltne gratis pri nakupu avtomobila ali kak tehničen razlog? V familiji imamo 205/50R17 gume in moram priznat, da se že po ljubljani ni ravno užitek peljat (tržaška, celovška in ostala smetana slovenskih cest) zaradi nizkega roba. R17 feltne so bile na avtu gratis.

sicer nedvomno avto lepo pelje in se drži ceste (na tistih parih kilometrih državnih cest, ki nimajo asfalta starejšega od mene), a nisem prepričan, če tako majhen delež upraviči nabijanje mestnih udarnih jam v hrbet.

Jaz bi raje imel 225/45/r17, kot pa trenutne 225/50/r17. Ker je pri 225/45/r17 več ponudbe in nižje cene. Ampak Alfa ima pač homologirano 225/50/r17 in to moram imeti gori :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

D3m ::

A maš Pirelli oz. po novem Preperelli na Alfi? :D
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

energetik ::

WarpedOne je izjavil:

Je treba tut povedat da je višina pnevmatik le del vzroka za trdoto.
Drugi (in pomembnejši) del so amortizerji, kolk močno se upirajo hitrim spremembam višine.
Na kakšnem zračnem vzmetenju maš lahk tut 35 gume, pa se zna zadeva bol mehko peljat kot kaka 'športno vzmetena' šajtrga z 55 gumami. Ford Fiesta se recimo nima kej zgovarjat na višino gum, je krivo kr vzmetenje samo.
Se strinjam, očitno so tudi pri mojem namontirali pretrde amortizerje. Sicer je super ko voziš čez dolge valove, ker se takoj umiri in ne niha, ampak pri majhnih nepravilnostih pa res skaklja "ko koza".
Bi bilo za preveriti kakšne aftermarket amortizerje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

WarpedOne ::

Žal je aftermarket usmerjen v 'športnost' i.e. ponujajo bol športne (beri trde) amortizerje ki zmanjšajo razliko do vožnje po tirih.
Za udobje bi moral pogledat če se dobi 'Air kit' i.e. predelava na zračno vzmetenje.
Je pa drugi žal to, da bo cena tega absurd glede na vrednost avtomobila. Kar spet ubije velikost trga in s tem tudi ponudbe.

En primer za 2250 USD za material. Pa še vsaj kazga jurja za delo.
Are you not tired of being wrong again and again?

energetik ::

Je res, zato bom pa pač malo potrpel :D
Ampak če se ne motim, so nekateri športni amortizerji tudi nastavljivi, morda tudi v mehkejšo smer; seveda je spet cena nesprejemljiva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

WarpedOne ::

So nastavljivi ampak dokler ne probaš težko oceniš kolk je minimalna mehkota.

ampak svašta .... dobiš zračno vzmetenje za Ford Fiesto, Škodo Fabio, ... za istih $2250. Gnili kapitalizem ... :)
Are you not tired of being wrong again and again?

Zheegec ::

D3m je izjavil:

A maš Pirelli oz. po novem Preperelli na Alfi? :D

Ja, sedaj PZero Nero. Prej sem imel PZero Rosso, ki so sicer držale super, ampak so se pa popolnoma zradirale v sezoni in pol :) Sem pa tudi malo hitreje vozil hehe
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

cink44 ::

D3m je izjavil:

5 mm pa res. V širino pa 20 mm.


Kkao si pa to izračunal? Mene so učili da je višina pri 225/45 101,25 mm pri 205/50 pa 102,5mm ...

cleanac ::

Verjetno misli, da 45/50 pomeni visino gume v mm, kar seveda ne drzi. Pomeni visino v % glede na sirino. Kmecka logika pac :).

WarpedOne ::

Če leti to name ...
Prej sm mel 205/55R16 ... Zdej mam 225/45R18 ...

205*0,55 = 112 mm
225*0,45 = 101 mm
Razlika 10% v sami višini stene + trši material stene nižje presečnih gum + bistveno trše nastavljeno vzmetenje sedaj:prej = občutek v vožnji.
Are you not tired of being wrong again and again?

otago ::

Doslej imel 165/70 R14 81T, kakšen predlog? Način vožnje; avtocesta in regionalna vožnja 50:50, letno manj kot 10.000km, ideja da bi zdržala ene 5,6 let ?

Greg91 ::

veqlargh je izjavil:

Itak, ker te manjši vulkanizerji so pa na vsakem vogalu no. 1x sem probal pri Boltezu, 1x pri Jenkotu, 1xpri Profilu. NIKOLI niso bli cenejši od online, NIKOLI. S tem, da so ponujal brezplačno montažu je blo vedno razlike za do ene gume. Da bom pa ko podivjan iskal enega malega vulkanizerja bog ve kje... dejte no. S tem, da bo po možnosti mel še centrirno mašino zjebano in bom potem vozil še drugam, ne hvala. Verjamem, da se kje splača, ampak ne pa kar povprek s tem.

Greg91: kupil pri njih predlani zimske gume, brez težav.


Hvala za response, včeraj sem naročil pnevmatike, danes sem jih že prejel. Vse super, tako da lahko le priporočam najprej! :)

alexmarsic ::

sandmat je izjavil:

morda malo offtopic glede na trenutno nexen debato, a vseeno:

zakaj vas ima toliko 225/45/r17 gume? feltne gratis pri nakupu avtomobila ali kak tehničen razlog? V familiji imamo 205/50R17 gume in moram priznat, da se že po ljubljani ni ravno užitek peljat (tržaška, celovška in ostala smetana slovenskih cest) zaradi nizkega roba. R17 feltne so bile na avtu gratis.

sicer nedvomno avto lepo pelje in se drži ceste (na tistih parih kilometrih državnih cest, ki nimajo asfalta starejšega od mene), a nisem prepričan, če tako majhen delež upraviči nabijanje mestnih udarnih jam v hrbet.


Joj kaj bi pa mogel jaz rečt z 205/40R17 če z 50 ti ni vredu :) Sicer pa se avto lepo pelje in ga držim lahko zelo dobro po cesti. Z zimskimi sem bil na 185/65R15 pa sem se bal kakšen krat da me bo kar zamajalo kam drugam.

Se pa da udarnih jam izogibat sploh če se pelješ vsaki dan po isti cesti to je meni že v navadi :)

D3m ::

Zheegec je izjavil:

D3m je izjavil:

A maš Pirelli oz. po novem Preperelli na Alfi? :D

Ja, sedaj PZero Nero. Prej sem imel PZero Rosso, ki so sicer držale super, ampak so se pa popolnoma zradirale v sezoni in pol :) Sem pa tudi malo hitreje vozil hehe


Nice.

Moje Dunlop 3000A bojo še za to sezono pol pa grem na konkurenco s Pirelli profilom. :)
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

lukao ::

otago je izjavil:

Doslej imel 165/70 R14 81T, kakšen predlog? Način vožnje; avtocesta in regionalna vožnja 50:50, letno manj kot 10.000km, ideja da bi zdržala ene 5,6 let ?


Po 5 letih bo guma trda in samo še za stran.

alexmarsic ::

otago je izjavil:

Doslej imel 165/70 R14 81T, kakšen predlog? Način vožnje; avtocesta in regionalna vožnja 50:50, letno manj kot 10.000km, ideja da bi zdržala ene 5,6 let ?


Ne računaj na to, da bo guma zdržala 5 let. Jaz sem trenutno dal gor 5 let stare gume pa ti povem da je to kot drsališče. Zato sem nabavil druge. Maximalno kar zdrži je 4 leta odvisno od proizvajalca.

cink44 ::

bla, bla, z do 10k kilometri, če voziš z normalnim speljevanjem ti guma kamot zdrži 6-7 let. Pa nič ne postane drsalnica, pa trda plastika pa ostali bla bla od otrok tukaj ki mislijo da so najmanj Alonso. Potrjeno z Hankook, Conti in Michelin gumami.

Pa še dva malo starejša članka na to temo: http://www.motorevija.si/si/345/692/Kak...

http://www.avto-magazin.si/novice/ali-j...

Seveda ni sporno da so nove gume najboljše, ampak da pa so stare 5 let za v smeti pa nikakor ne drži.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: cink44 ()

lukao ::

Michelin ne zdrži 5 let. Sem jih dobil z novim avtom, vožene dve sezoni (40k km), tretjo sezono so bile v skladišču, in so sedaj trde in v mokrem že nevarne. Skladiščene so bile pri vulkanizerju. Še nobene gume nisem imel več kot 4 leta. Tudi, če so imele še dovolj profila se niso obnašale dovolj dobro, da bi jih imel na avtu.

cink44 ::

lukao je izjavil:

Michelin ne zdrži 5 let. Sem jih dobil z novim avtom, vožene dve sezoni (40k km), tretjo sezono so bile v skladišču, in so sedaj trde in v mokrem že nevarne. Skladiščene so bile pri vulkanizerju. Še nobene gume nisem imel več kot 4 leta. Tudi, če so imele še dovolj profila se niso obnašale dovolj dobro, da bi jih imel na avtu.


Seveda ko si namišljeni Alonso. Japonci priporočajo menjavo gum (z zadostnim profilom po 10! letih. Sami proizvajalci avtomobilov za gume s prvo vgradnjo po 6! letih. Ampak jebiga, zate in za Hamiltona pa to ne velja.

Stipex ::

Rabim nasvet pri nakupu letnih gum - 205/65 R15 (40.000km letno, od tega 80% AC).

Katera znamka in model bi bil najbolj primeren za to dimenzijo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Stipex ()

energetik ::

cink44 je izjavil:

Seveda ko si namišljeni Alonso. Japonci priporočajo menjavo gum (z zadostnim profilom po 10! letih. Sami proizvajalci avtomobilov za gume s prvo vgradnjo po 6! letih. Ampak jebiga, zate in za Hamiltona pa to ne velja.
Lej kaj kdo priporoča, nima veze. Važno je samo, kako se tvoja guma obnaša na cesti, predvsem mokri. Če vsako leto sam narediš test bremzanja na istem mokrem odseku, potem jasno vidiš kdaj se lastnosti poslabšajo. In večina mojih letnih je bila pri 5 letih zaendrek na mokrem (recimo samo še 60-70% oprijema). Sploh Pirelli (P3000) so bile že po 4 letih katastrofa, ko plastika. Zimske po drugi strani dalj časa držijo odličen oprijem, vsaj 5-6 let pri meni (preizkusil UG7+ ter Conti TS800).

In 30% manjši oprijem na mokrem pomeni že konkretno razliko pri zaviranju v sili (izsiljevanje, žival na cesti itd). Ni treba biti noben Alonso, da to postane problem.

cink44 ::

Jah seveda so kitajske gume (Pirelli) plastične. Kaj si pa pričakoval od kitajcev ;)

lukao ::

Na mojih Pirelli, ki sem jih kupil prejšnji teden piše še made in Germany :)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gume 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
573943 (1593) matobeli
»

Pnevmatike (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
817675 (2888) D3m
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28742647 (13429) slemarko
»

Kormoran zimske gume (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11414409 (11887) theBill
»

Razlika med pnevmatiki (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9115328 (12893) denabiker

Več podobnih tem