Prijavi se z GoogleID

» »

Katere zimske gume?

Katere zimske gume?

strani: « 1 2 3 ... 35

T-Mac ::

Pozdravljeni,

zanima me vase mnenje katere od nastetih zimskih gum bi bile najbojse dimenzij 205/45/16

- Tristar Ice-Plus S210
- Rotalla Snowpower 2 S210
- Star Performer SPTS AS
- Nankang SNOW SV-2
- Minerva S210 m+s
- TRISTAR Snowpower2

Hvala

GrimReaper ::

To rabiš gume za ubit se, al za upokojensko vožnjo samo po suhem?
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

T-Mac ::

Kaj so tok slabe?

gregor_m ::

Iz katerega brloga so pa te znamke privlekli. Če hočeš priti poceni čez in hkrati preživeti zimo kupi kakšno Savo.

GrimReaper ::

Saj povprečnih gum imaš veliko na izbiro:
https://www.adac.de/infotestrat/tests/r...
Kitajske so ponavadi zelo slabe v mokrem.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

T-Mac ::

Ok hvala, ker sem gledal to dimezijo 205/45 r16 za zimo je bol mal

Ok, kaj pa recimo ta:

- Kumho 205/45R16 H WP51 WinterCraft XL

cekr ::

T-Mac je izjavil:

Ok hvala, ker sem gledal to dimezijo 205/45 r16 za zimo je bol mal

Ok, kaj pa recimo ta:

- Kumho 205/45R16 H WP51 WinterCraft XL


To je pa že druga pesem.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

T-Mac ::

Sem gledal na tej strani k jo je dal GrimReaper in za gumo Kumho 205/45R16 H WP51 WinterCraft XL ne razumem cist kaj kej pomeni, je potem ok, tudi cena je ok pri nas jo dobis za cca 75 euru, ali bi jo lahko kje drugje dobil ceneje?

Pa se to me zanima ker hitrostni razred pa ni isti ker imam homologiran 83v in za ta razred jih je se manj?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: T-Mac ()

T-Mac ::

Recimo V pomeni do 240 km/h, te gume ko gledam so pa H do 210 km/h, kaj pa pomeni 83 ali 87, jaz imam homologiran 83v, te gume so pa 87h

šernk ::

tisto je index nosilnosti naj te ne sekira kaj dosti. zimske gume so lahko 2 razreda nižjega hitrostnega razreda kot letne, torej če imaš letne V imaš zimske lahko T. spet naj te ne sekira kaj preveč, ker večini avtov že sama guma določi hitrostni razred in nosilnost, ki je vedno ponavadi kak razred višje kot je avto sposoben.

83v pomeni: nosilnost 487kg in v pomeni hitrostni razred do 240km/h
87h pomeni: nosilnost 545kg in h pomeni hitrostni razred do 210km/h (1 razred nižji od v)

če pogledaš letne gume teh dimenzij boš večinoma dobil hitrostne razrede V in W (270km/h), da dobiš H moraš že res nesrečno zbrat gumo.

več: https://www.amzs.si/storitve/servis-voz...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

PacificBlue ::

Ne bom trdil samo se mi zdi, da pri zimskih gumah je dovoljen do dva razreda nižji hitrostni razred od letnih gum.

edit: je že šernk napisal:)

Zgodovina sprememb…

MadMax ::

Je dovoljeno, ob enem pogoju:
pred voznikom mora biti na vidnem mestu fiksirana označba o max. hitrosti ter razlog za to.
Na srečo naši plavčki s tem še ne težijo...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Utk ::

Zakaj bi težili zaradi gum 210 ali 240 v državi, kjer je maksimum 130?

T-Mac ::

Hvala za razlago

MadMax ::

Utk je izjavil:

Zakaj bi težili zaradi gum 210 ali 240 v državi, kjer je maksimum 130?

Zakaj potem sploh zahtevati razred višji kot M (130km/h)?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

šernk ::

sem mislu da je ta nalepka obvezna samo če je guma nižjega hitrostnega razreda kot -2, pa očitno je obvezna skoz...

če izberem tako 17 ali 18 colske katere imam homologirane imam v obeh dimenzijah na voljo točno 5 zimskih gum...1 v 17 colski dimenziji in 4 v 18 colski dimenziji. In sem že en takšnih, ki raje kot da dam nalepko gor raje se vozim celo zimo z letnimi gumami...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Utk ::

MadMax je izjavil:

Utk je izjavil:

Zakaj bi težili zaradi gum 210 ali 240 v državi, kjer je maksimum 130?

Zakaj potem sploh zahtevati razred višji kot M (130km/h)?

Zahteva ga proizvajalec, ki mora poskrbet, da je avto varen do maksimalne hitrosti, pa še malo čez.
Zakaj bi policija zahtevala, da ima avto gume za 240 na uro, čeprav ima končno 200 (kar sicer zahteva proizvajelec), omejitev je pa itak 130, mi pa pač ni jasno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MadMax ::

Proizvajalec pri teh zahtevah ne loči med zimskimi in letnimi gumami.
Torej?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Utk ::

Torej ni razloga, da bi država zahtevala gume za vožnjo nad 190 (pač nekaj rezerve mora bit, tudi 160 lahko zarad mene).

MadMax ::

Sam si napisal osnovno zahtevo:

Utk je izjavil:

Zahteva ga proizvajalec, ki mora poskrbet, da je avto varen do maksimalne hitrosti, pa še malo čez.

Država zahteva zgolj kar je predpisal proizvajalec.
Kljub temu ti omogoči, da pri zimskih malce prišparaš, v zameno zahteva le nalepko, ki šoferja seznani o obutvi.
Kje si se torej zaciklal se mi ne da raziskovat :D
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Utk ::

Sej vem kak je zakon, samo je pač neumen. Nekdo se lahko z zimskimi gumami vozi z razredom 130, in res vozi na meji 130 in to aprila pri 25 stopinjah, nekdo drug z letnimi pa mora imet gume za 240, čeprav mu avto ne gre niti 200, več kot 130 pa itak na sme.

MadMax ::

Velkm tu slovenistan.
Če bi bil to edini neumen zakon bi bil jaz zelo vesel. Pa sem prepričan, da bi se izgubil v množici veseljakov.

Po drugi strani pa... Se zapelješ čez 2 meji in tiščiš po ravnini do podna 1 uro. S kakimi gumami, oz. boš šel predhodno preverjat?
Ne vem no, tule pač ne vidim nekih konkretnih argumentov da bi se upiral predpisom (= podatkom iz homologacije s popustom), sploh ker še nisem slišal da bi kak plavček od kogarkoli dejansko pričakoval/zahteval tovrstno nalepko...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

negotiator ::

Uporabljam zadnji dve zimi Goodyear ultra grip in sem zadovoljen. (pridejo pa mislim, da 50eur za kos +/- 2eur, iz siluxa)
All easy problems have already been solved.

T-Mac ::

Na siluxu nimajo dimenzije zimske 205/45 r16

negotiator ::

T-Mac je izjavil:

Na siluxu nimajo dimenzije zimske 205/45 r16


Mogoče pa kje drugje ampak 16ke bodo verjetno malo dražje.
All easy problems have already been solved.

rupsi31 ::

negotiator je izjavil:

T-Mac je izjavil:

Na siluxu nimajo dimenzije zimske 205/45 r16


Mogoče pa kje drugje ampak 16ke bodo verjetno malo dražje.



Verjetno bodo precej dražje.

T-Mac ::

So precej drazje ja

T-Mac ::

Se eno vprasanje, ce kupis nove gume, letne in zimske vozis oboje ko je cas za to lahko koliko let ali koliko profila ima se guma zimska ali letna da sme na cesto? Hvala

Tilen ::

Letne 1,6 milimetra in zimske 3 milimetre. Koliko let, je pa odvisno od samomorilskih nagenj voznika.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

T-Mac ::

Ni nic zakonsko dolocen koliko let so lahko stare?

Miha 333 ::

Če pa pozimi kdaj zaviješ v Italijo ali na Hrvaško, pa 4 mm ter obvezna zimska oprema do 15. aprila.

Pri letnih se pod 3 mm profila drastično poslabša oprijem na mokrem, zato ne čakaj na 1,6 mm.

Največja starost nameščenih pnevmatik ni predpisana. Če se imaš vsaj malo rad, jih boš zamenjal po največ 6 letih.

šernk ::

T-Mac je izjavil:

Se eno vprasanje, ce kupis nove gume, letne in zimske vozis oboje ko je cas za to lahko koliko let ali koliko profila ima se guma zimska ali letna da sme na cesto? Hvala


voziš dokler držijo cesto oziroma ne prideš pod zakonsko določeno globino profila (že napisana).

koliko let je pa popolnoma odvisno kaj od gum želiš, osebno bi letne michelin po drugi sezoni zabrisal v smeti z 6-7mm profila, ker guma izgubi oprijem v mokrem nenormalno napram preostalim znamkam. prejšnje vredestein sem zabrisal v smeti na začetku 6 sezone z 4mm profila, ker 4 sezone so bile top gume, 5 so bile na meji, potem so pa odpovedale v mokrem. tako da če si pameten menjaš gume ko izgubijo oprijem. vsaka guma pa, ko pade pod 4mm profila močno izgubi oprijem ob stoječi vodi na cesti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

T-Mac ::

Hvala za razlage :) Razumem vse, ko vozis avto hitro vidis kako se obnasa, ker poznas svoj avto.

SuperVeloce ::

MadMax je izjavil:

Je dovoljeno, ob enem pogoju:
pred voznikom mora biti na vidnem mestu fiksirana označba o max. hitrosti ter razlog za to.
Na srečo naši plavčki s tem še ne težijo...

Razlog? Prvic slisim za to. Kolikor vem, je lahko zimska guma nizjega hitrostnega razreda (tudi za vec kot 2 razreda nizja), nalepka pa je potrebna, ce najvecja konstrukcijsko dolocena hitrost vozila v homologaciji presega hitrostni razred zimske gume.

Sicer pa, imate vsi makine, ki letijo 250kmh? Imeti avto, ki "leti" 240, zanj pa kupiti gume H razreda je ze kar znanost.
Main: i7 4790 + 212evo, h87m pro4, XFX rx480 GTR black, 4x8GB 1600CL8, 850evo

rupsi31 ::

Neugodna dimanzija zgleda.

Sem šel mal pogledat kako stojijo cene za klasiko 205/60/15 in vidim , da so še vedno tam med 45- 60€.

Tilen ::

MadMax je izjavil:


Sicer pa, imate vsi makine, ki letijo 250kmh? Imeti avto, ki "leti" 240, zanj pa kupiti gume H razreda je ze kar znanost.

Jaz se držim zelo prepostega načela in sicer tega, da proizvajalec verjetno ve, kakšne pnevmatike so primerne za avto. Ob nakupu so bile montirane pnevmatike hitrostnega razreda Y in takšne bodo tudi nove, ko bodo potrebne zamenjave. Seveda ne bom testiral, če avto dejansko gre 300 km/h, ker ni nobene potrebe po tem.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

MadMax ::

Predzadnji prispevek tu https://slo-tech.com/forum/t619202/99 je lep povzetek kako je z nižjimi hitrostnimi razredi.

Saj jaz s tem nimam težav, ni mi treba očitat 250km/h makin. Itak to ni težava 250km/h makin, ampak čisto povprečnih vozov.
A ker je toliko nejevernih Tomažev in šankerskih pametnjakovičev sem pač omenil.
Itak je vsak zase najbolj pameten.
Se tudi povsem strinjam z razmišljanjem, kot ga je podal Tilen.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

SuperVeloce ::

Nihce nikomur ne očita.. od kje ti to? Le čudni so mi takšni problemi, ker se ponavadi ne dogaja, da bi za neko dimenzijo sploh ponujali T razred gum, če tipičen avto, ki te dimezije uporablja, doseže precej več.

In ta tvoj link na prispevek pove točno to, kar sem tudi jaz povedal.

Sicer pa, kar proizvajalec predpiše je eno, ampak ni nujno vedno enako za vsak model, ni enako za vsak trg.. Potem pa imas takšne "cvetke", ko imaš recimo v kartončku dimenzijo 185/65/14T in 195/55/15V in potem nihče ne ve, ali je 195/55/15H sploh dovoljeno.
Ampak konec koncev tudi za letne gume še nisem slišal, da bi kdo kompliciral (za H v tem primeru), če označba na gumi itak presega maksimalno hitrost tvojega avtomobila
Main: i7 4790 + 212evo, h87m pro4, XFX rx480 GTR black, 4x8GB 1600CL8, 850evo

Zgodovina sprememb…

dj_uro ::

Dokler vse štima, se noben ne bo vtaknil v pnevmatike;

Ko pa pride do (hujše) nesreče, pa pogledajo/pregledajo VSE, tudi pnevmatike in njihove lastnosti..
Takrat pa lahko nastopi težava...
vw-klub.si

Heavy ::

Malo izposodim temo: budget celoletne gume za Jimmy-a, 205 70 15. Letno se mogoče naredi 8k km. Hitrosti 90km/h se skoraj nikoli ne preseže, 80% vožnje asfalt, 20% makedam, trava in gozdne poti. Cenovni rang je temu primeren 50 - 60€.

Star performer, yey, ney?
#TeamFelix

T-Mac ::

Mi lahko kdo pove katera je boljsa guma od teh dveh:

Pirelli swinter now control 205/45 r16 zimska ali

Kumho 205/45R16 H WP51 WinterCraft XL

MadMax ::

Pravega odgovora na tako vprašanje ni, sicer bi vsi kupovali samo najboljšo ki si jo lahko cenovno privoščijo.
Guma, ki je na enem avtu zelo dobra, je na drugem lahko zanič, in obratno.
Poleg tega imaš še druge kriterije, ki so vsakemu drugače pomembni (da je res kot gosenica v snegu, ampak bo zato zanič po mokrem, ali pa glasna kot hudič, ali bo obraba prevelika, ali...).
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

m0LN4r ::

T-Mac je izjavil:

Hvala za razlage :) Razumem vse, ko vozis avto hitro vidis kako se obnasa, ker poznas svoj avto.

Veliko ljudi tudi tako misli, pa vseeno potem beremo novice v casopisu ;)
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

T-Mac ::

Sta pa ti dve znamki gum sigurno boljsi kot sem navedel napram kitajskim ki sem jih navedel na vrhu? Kje bi lahko videl saj malo karakteristike te gume pireli ko dajo oceno od a do g v mokrem itd...

m0LN4r ::

Ko smo ze pri zimskih gumah, mene zanima katere znamke preferirajo severni sosedi, kjer je vec snega, vode, kot prinas?
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

rupsi31 ::

MadMax je izjavil:

(da je res kot gosenica v snegu, ampak bo zato zanič po mokrem, .


Si ti prepičan, če bo zimska guma držala na snegu, da bo zanič, ko bo mokro cestišče?

subby ::

Jaz sem za svoj zimski avto lani nabavil uniroyal ms plus 77. Po mokrem so odlične, po raznih hribih v 30cm cel sneg tudi bp.

SuperVeloce ::

rupsi31 je izjavil:

MadMax je izjavil:

(da je res kot gosenica v snegu, ampak bo zato zanič po mokrem, .


Si ti prepičan, če bo zimska guma držala na snegu, da bo zanič, ko bo mokro cestišče?

se dogaja, testi to potrjujejo. zato pa je dobra uravnotezena guma rocket science. Dobra na spolzkem mokrem asfaltu niti priblizno ne pomeni dobra po suhem snegu. kvecjemu visja toleranca pri splavanju nakaze na podobno pozitivno lastnost na mokrem snegu... lahko pa reces, da ce dober sistem lamel pomaga na ledu, da bo na zlizanem mokrem asfaltu imela guma vsaj nekaj od tega...
Main: i7 4790 + 212evo, h87m pro4, XFX rx480 GTR black, 4x8GB 1600CL8, 850evo

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Evo, torej glasujmo za ta dva modela prosim:
A:
NOKIAN WR D4
DEZ: A
Hrup: 69

B:
Continental WinterContact TS 860 (z izboceno zascitno letvijo )
DEZ: B
Hrup: 72

Contiji so naslednik 850ke in + letev, zato tudi 10€ vec.
Nokian ima rating za DEZ A,

Sneg je tak tak, naceloma je cesta v 99% primerih vedno spluzena oz. bolj mokra kot zasnezena.
Ma kdo kak pameten odgovor?
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

dj_uro ::

Matjaz, obe sta top gumi in z nobeno ne bos zgresil... vzami cenejso..
vw-klub.si
strani: « 1 2 3 ... 35