» »

Pnevmatike R17 vs R18

Pnevmatike R17 vs R18

1
2
3 4

Dr_M ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Daj ne moraliziraj spet.

205/55 16

Ajde no, malo vec pa...malo pod 300 evrov :)


Ja no, to je ze malo drugace.

Se pa po gumah lepo vidi, kok folk ne mara sebe in ljudi, ki se z njim vozijo.
Pa se klobase prodajajo obenem.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

koyotee ::

Jaz mam letos fuldo v tej dimenziji http://www.autobild.de/artikel/winterre..., 109€/komad, pa se lah prideš peljat, da boš videl drsalnico :)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

borisk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Jaz pravim, boljse imet manjse feltne+gume, pa tisto premium, kot pa neke fancy feltne in budget gume.

Dat za gume 400 evrov, pa je malo neumno imo.


boljše imeti vsake 2 sezoni nove gume, kot pa furati 6 sezon premium. 400€ za gume ni nekaj neumnega, hitro prideš preko.

zk_eu ::

No, jaz še nikoli nisem dal za komplet vseh 4 pnevmatik 400 EUR, pa bi rekel, da več nesreč preprečim, povzročil pa nisem še nobene.

Mislim, da je to že off topic in že večkrat predebatirano v eni drugi temi. Skratka. Hvala, ste mi pomagali pri odločitvi. Ker 70% časa vozim po mestu, sem se odločil, da bom dal gor dimenzijo 215/55/R17 namesto 2215/55/R17 (obe dimenziji so namreč homologirani). 215/60/R16 dimenzija pa ostaja za zimo :).
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

zavajon ::

korenje3 je izjavil:

druga stvar je pa da je ta avto jajc. zvočna izolacija in vozne lastnosti so slabše kot na mojem skoraj 20 let starem mercedesu.


Morda pa bi, če bi se usedel v 40 let starega Bentleya ugotovil, da je tvoj mercedes jajc ;)

Unknown_001 ::

zavajon je izjavil:

korenje3 je izjavil:

druga stvar je pa da je ta avto jajc. zvočna izolacija in vozne lastnosti so slabše kot na mojem skoraj 20 let starem mercedesu.


Morda pa bi, če bi se usedel v 40 let starega Bentleya ugotovil, da je tvoj mercedes jajc ;)


Ummm niti ne. Pred 40 leti je bil pojem udobja in luksuza drugačen kot danes. 40 let star bentley je en ledr fotelj v lepem plehu z lenim motorjem. V kake ovinke it s tem pozabi.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

korenje3 ::

sosed ima old timer mercedesa. sedež je kot fotelj, vzmetenje avta pa mehko. Lahko rečem iz prve roke, da so bili stari avti veliko bolj udobni.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

IL_DIAVOLO ::

In kocije za luknjaste ceste.

iwch ::

Tud jst mam dilemo pri izbiri in nakupu gum. Na V50ki, ki sem jo kupu so gor gume 225 40 18 in sm razmišlu, da bi menju za 205 50 17. Glede na vse pretekle komentarje se potem 17col boljš obnese, čeprav mi je stroškovno dražje... Zdi se mi, da je 18ka kr trda in če se ne peljem po cesti(makedam ipd) je občutek še toliko slabši.

Vzet 17 al 18?

Machete ::

17, če ti je vseno za 'ima se može se' efekt.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

iwch ::

Tud jst se k temu bolj nagibam, kaj pa dimenzije 205 50 17 al 225 45 17. Kakšne so kaj prednosti ene in druge?

Machete ::

Slednje teoretično glasnejše z več porabe in trša vožnja. V praksi verjetno dokaj vseeno.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

IL_DIAVOLO ::

17, ce noces vsak teden feltn ravnat :)

Dimnik ::

Ilđavolo ne govori neumnosti...imel 225 40 18 in 255 35 18 pa nisem nikoli ravnal feln, pa še replike so bile...res se pa pozna vsaka jama na cesti...

iwch ::

Jst sm jih tud mel prejšnje poletje in ni blo treba k sreči nč ravnat :) Kakšna pa je kej realna vrednost, če jih prodam - tomason tn5 (lepo ohranjene)

Dimnik ::

Poglej na avtonet, po koliko se prodajajo?

Machete ::

Nula. Tega je ko sranja. Jaz jih ne morem prodati za pol cene novih. Imel sem jih samo 1 teden gor. So dobesedno mint.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Dimnik ::

Za kater avto pa pašejo? Daj link?

Mene nekaj vleče, da bi zamenjal 17 z 18col..

iwch ::

Trenutno so bile na v50 - so pa 108x5 dimenzije. Nism jih še dal na avtonet.

So pa točno take kot so tu https://www.zaverski.eu/platisca/4211

Dimnik ::

Rabim 5x112 luknje...

PeterZ ::

Odvisno od avta in kup drugih okoliščin, a za povprečnega uporabnika bo 16-17" boljša izbira. Od 18" naprej (z ustreznim podvozjem) so za tiste, ki radi čez ovinke malo hitreje vozimo, ne da te nagiba kot v čolnu, ali pa če vam je izgled prioriteta. Generalizirano.

Sam vozim dinamično. Lega, odzivnost, natančnost vozila se občutno razlikujejo ne samo pri vsaki spremenjeni dimenziji, ampak tudi med proizvajalci in celo modeli gum pri isti dimenziji. Ako ti je vožnja užitek boš čutil tako spremembo, če ne je pa vseeno in raje ciljat na udobje, manjšo porabo, nižno ceno gum. Vsakemu svoje.

koyotee ::

Slabosti večjih gum so: višja glasnost, višja poraba, več napora za vztrajnik, več napora za podvozje, dražja guma. Za eno colo pri istemu modelu, se ponavadi obnašanje na cesti ne pozna tako, da bi bilo to pomembno.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

IL_DIAVOLO ::

PeterZ je izjavil:

Odvisno od avta in kup drugih okoliščin, a za povprečnega uporabnika bo 16-17" boljša izbira. Od 18" naprej (z ustreznim podvozjem) so za tiste, ki radi čez ovinke malo hitreje vozimo, ne da te nagiba kot v čolnu, ali pa če vam je izgled prioriteta. Generalizirano.

Sam vozim dinamično. Lega, odzivnost, natančnost vozila se občutno razlikujejo ne samo pri vsaki spremenjeni dimenziji, ampak tudi med proizvajalci in celo modeli gum pri isti dimenziji. Ako ti je vožnja užitek boš čutil tako spremembo, če ne je pa vseeno in raje ciljat na udobje, manjšo porabo, nižno ceno gum. Vsakemu svoje.


Gume vecjih col so samo za izgled, nic drugega. Da se bos ti lahko hitro vozil skozi ovinke pa je vec ali manj odvisno od trdote in visine podvozja.

aiko ::

koyotee je izjavil:

Slabosti večjih gum so: višja glasnost, višja poraba, več napora za vztrajnik, več napora za podvozje, dražja guma. Za eno colo pri istemu modelu, se ponavadi obnašanje na cesti ne pozna tako, da bi bilo to pomembno.


To sploh ni res. Zunanji obseg gume je enak med npr 16 in 17 colami, če ni, ni vpisan v kartončku tovarniško.
Zimska 16 col ima tudi večinoma večji kotalni upor (večja poraba , bolj glasna), kot npr. letna 17 col (manjša poraba, tišja)
Pri avtu , kateraga avtor kupuje je bolj vprašanje kateri motor bo vzel, ker vse pod 2.0 tdi 150 km so jajca.
močnejši bencinar sicer gre ko ga goniš, a s tem je poraba 10+... močnejši dizel je edina prava izbira pri temu vozilu. (teža, zračni upor pa to...)

SambaShare ::

aiko je izjavil:


Zimska 16 col ima tudi večinoma večji kotalni upor (večja poraba , bolj glasna), kot npr. letna 17 col (manjša poraba, tišja)


? Primerjaj obe iste dimenzije. Letno in zimsko 16". Sicer pa vzemi lepo 16". Karkoli večjega ti bo po naših luknjastih cestah žal, sploh če boš imel avto dalj časa. Same negativne lastnosti, pa to teen fag fazo velikih platišč hitro prerasteš.

jest10 ::

Unknown_001 je izjavil:

Moje izkušnje pri prehodu iz R15 (zima) na R17 (leto).

Če bo motorizacija šibkejša, se preskok kar pozna pri nižjih vrtljajih šibkejše motoriziranih vozil kar je tečno. Platišča in pnevmatike večjega premera prispevaju večjemu osnemu masnemu vztrajsnostnemu momentu, prav tako nekoliko "pokvariš" prestavno razmerje. Širša pnevmatika navadno pomeni večji kotalni upor. Vse to se najbolj občuti pri motorjih ki imajo v povprečju šibak navor. Če imaš karkoli močnejšega od 100kW in lahko motor doseže prek 250Nm navora, blazne razlike pri civilni vožnji seveda ne boš niti čutil (tudi pri porabi). Verjetno si se odločil za 2.0TDI torej ni problema. Mimogrede kolo večjega premera bolje požira neravnine, tako da prištej bonus za udobnejšo vožnjo pri R18.


No tu pišeš gluposti.
Obrati in premer pnevmatike bo enak pri 15, 17 in 18 colskih platiščih.

IL_DIAVOLO ::

aiko je izjavil:

koyotee je izjavil:

Slabosti večjih gum so: višja glasnost, višja poraba, več napora za vztrajnik, več napora za podvozje, dražja guma. Za eno colo pri istemu modelu, se ponavadi obnašanje na cesti ne pozna tako, da bi bilo to pomembno.


To sploh ni res. Zunanji obseg gume je enak med npr 16 in 17 colami, če ni, ni vpisan v kartončku tovarniško.
Zimska 16 col ima tudi večinoma večji kotalni upor (večja poraba , bolj glasna), kot npr. letna 17 col (manjša poraba, tišja)
Pri avtu , kateraga avtor kupuje je bolj vprašanje kateri motor bo vzel, ker vse pod 2.0 tdi 150 km so jajca.
močnejši bencinar sicer gre ko ga goniš, a s tem je poraba 10+... močnejši dizel je edina prava izbira pri temu vozilu. (teža, zračni upor pa to...)


Bo treba tudi upostevat vecjo tezo 17 colske feltne napram 16 colski.

PeterZ ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Gume vecjih col so samo za izgled, nic drugega. Da se bos ti lahko hitro vozil skozi ovinke pa je vec ali manj odvisno od trdote in visine podvozja.


Sklepam, da nimaš izkušenj na tem področju, ali pa te zanimajo samo ekstremi o katerih noben ne govori. Poleg tega pa slabo bereš, saj sem omenil ustrezno podvozje prav v tekstu, ki ga citiraš. Samo izgled? Zdaleč ne.

Vzemimo primer preskoka iz 16" na 18", kjer se vozne lastnosti drastično spremenijo. Kup negativnih a tudi nekaj pozitivnih. Vse je odvisno od človeka in želja. Eni bi radi le dinamično vožnjo in jim nizkoprofilna (stabilnost, natančnost) in širša pnevmatika (boljši oprijem) omogoča ravno to. Za bolj zahtevne pa kot omenjeno, ustrezno podvozje. Obstaja malo morje možnosti za nadgradnjo.

Za bolj konkretno debato bo potrebno kup informacij. Če je tvoj namen trolat in cherry pickat dele stavkov, ker celih ne znaš prebrat, boš pa brez mene.

PeterZ ::

koyotee je izjavil:

Slabosti večjih gum so: višja glasnost, višja poraba, več napora za vztrajnik, več napora za podvozje, dražja guma. Za eno colo pri istemu modelu, se ponavadi obnašanje na cesti ne pozna tako, da bi bilo to pomembno.


S prvo polovico se povsem strinjam, vse naštete slabosti so realne in še par si jih pozabil. Da ni razlike pri vožnji bi pa veljalo le za mestne stare mame. Ko bomo govorili pa o povprečnem vozniku, ki se vsak dan pelje v službo čez 10 km znane ceste, bo pa razliko občutil. Jaz sem jo takoj, saj so omenjene slabosti bolj poudarjene. Še bolj občutno pri širših pnevmatikah je to, da bolj silijo v kolesnine in da se pospešek občutno poslabša. Ko že govorimo o slabostih.

Naj še povem, da kot seasoned driver, ne menjam svojih letnih 18" za karkoli ožjega. Vsaj dokler me ne bo začel križ dajat in bo udobje začelo prevladovat. Podvozje sem znižal po par letih vožnje z 18". Trenutno je ravno prav za moje želje. Ko vozim druge avte na 16" baloni, je kot da sem v čolnu. Občutek nenatančnosti, nesigurnosti, nestabilnosti, celo nevarnosti. Teh občutkov ne maram na ovinkasti cesti.

twom ::

Širše gume so ponavadi tudi na težjih in zmoglivejših (športnih) avtih zaradi obrabe pri prenosu moči na cestišče. 355 guma se bo pri 450 KM občutno kasneje izrabila, kot pa kakšna 185.

koyotee ::

Za vse ki si jim ravno ne sanja razlika med večjimi pnevmatikami:



So let's say you start off with a 15-inch wheel on your 1.6-litre VW Golf GTI which produces a maximum torque output of 350 Nm. Assuming that the torque is split between the two wheels (175 Nm each) and discounting drive ratios so that all the engine's torque makes it to the wheels, the force can be calculated to be around 460 Newtons. Now, increase that wheel diameter to a set of 19-inch Need for Speed style, fake diamond cut rims from your local Halfords. Run the calculation through again and that driving force will decrease to 360 Newtons




Newton's Second Law dictates that the force on an object is equal to its mass multiplied by its acceleration. So, increasing your wheel size will decrease the driving force from your wheels which will culminate in a decrease in acceleration of said wheels.

To summarise, a car's engine finds it more difficult to rotate larger wheels, making for a decrease in overall acceleration. This is all assuming that every other component like the engine, driveshafts, gears and differentials are kept stock, making them specifically engineered for the original wheel size. Fuel economy will inevitably suffer as well due to the engine having to work harder to rotate the wheels, but I'd imagine that's the least of worries for the generic modifier.


Vir: https://www.google.si/amp/s/www.carthro...
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

IL_DIAVOLO ::

PeterZ je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Gume vecjih col so samo za izgled, nic drugega. Da se bos ti lahko hitro vozil skozi ovinke pa je vec ali manj odvisno od trdote in visine podvozja.


Sklepam, da nimaš izkušenj na tem področju, ali pa te zanimajo samo ekstremi o katerih noben ne govori. Poleg tega pa slabo bereš, saj sem omenil ustrezno podvozje prav v tekstu, ki ga citiraš. Samo izgled? Zdaleč ne.

Vzemimo primer preskoka iz 16" na 18", kjer se vozne lastnosti drastično spremenijo. Kup negativnih a tudi nekaj pozitivnih. Vse je odvisno od človeka in želja. Eni bi radi le dinamično vožnjo in jim nizkoprofilna (stabilnost, natančnost) in širša pnevmatika (boljši oprijem) omogoča ravno to. Za bolj zahtevne pa kot omenjeno, ustrezno podvozje. Obstaja malo morje možnosti za nadgradnjo.

Za bolj konkretno debato bo potrebno kup informacij. Če je tvoj namen trolat in cherry pickat dele stavkov, ker celih ne znaš prebrat, boš pa brez mene.


Ah daj ne filozofiraj, za performance in udobje se da gor 16-ke, za jajcanje in izgled se pa da vecje cole.

ginekk ::

Večje kolo - po obsegu - je bolj udobno na bolj razriti cesti.

Pri enakem obsegu pa je primerneje imet manjše platišče in gume, ker je manjša nevzmetena masa in to kar lepo pozitivno vpliva na delovanje podvozja.

Za performanse ne rabiš večjega platišča in tanjših gum. Neposredni dokaz je Formula 1, ki še vedno vozi na 13 palčnih.

SambaShare ::

ginekk je izjavil:

Večje kolo - po obsegu - je bolj udobno na bolj razriti cesti.


Ne ni, ker se nujno prevede v večjo nevzmeteno maso. Pa tudi nimamo tako globokih lukenj da bi v enem primeru kolo padlo noter v drugem pa ne.

ginekk je izjavil:


Pri enakem obsegu pa je primerneje imet manjše platišče in gume, ker je manjša nevzmetena masa in to kar lepo pozitivno vpliva na delovanje podvozja.


Kako imaš lahko pri enakem obsegu manjša platišča in gume? Si mislil širino?

PeterZ ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ah daj ne filozofiraj, za performance in udobje se da gor 16-ke, za jajcanje in izgled se pa da vecje cole.

Pobč, s tabo še v gostilni neb hotl debatirat.

ginekk ::

SambaShare je izjavil:

ginekk je izjavil:

Večje kolo - po obsegu - je bolj udobno na bolj razriti cesti.


Ne ni, ker se nujno prevede v večjo nevzmeteno maso. Pa tudi nimamo tako globokih lukenj da bi v enem primeru kolo padlo noter v drugem pa ne.

ginekk je izjavil:


Vprašaj kolesarje. MBjev skorajda ni več na 26", nekoč so bili vsi. Drugih pametnih razlogov - poleg novih razredov velikosti - za avte jaz ne vidim. V dvajsetih letih so vsi dobili ogromna kolesa, počasi gremo spet proti kočijam.

Pri enakem obsegu pa je primerneje imet manjše platišče in gume, ker je manjša nevzmetena masa in to kar lepo pozitivno vpliva na delovanje podvozja.


Kako imaš lahko pri enakem obsegu manjša platišča in gume? Si mislil širino?


Manjka beseda ali dve, "temu ustrezne gume" bi moralo pisat.

jest10 ::

koyotee je izjavil:

Za vse ki si jim ravno ne sanja razlika med večjimi pnevmatikami:



So let's say you start off with a 15-inch wheel on your 1.6-litre VW Golf GTI which produces a maximum torque output of 350 Nm. Assuming that the torque is split between the two wheels (175 Nm each) and discounting drive ratios so that all the engine's torque makes it to the wheels, the force can be calculated to be around 460 Newtons. Now, increase that wheel diameter to a set of 19-inch Need for Speed style, fake diamond cut rims from your local Halfords. Run the calculation through again and that driving force will decrease to 360 Newtons




Newton's Second Law dictates that the force on an object is equal to its mass multiplied by its acceleration. So, increasing your wheel size will decrease the driving force from your wheels which will culminate in a decrease in acceleration of said wheels.

To summarise, a car's engine finds it more difficult to rotate larger wheels, making for a decrease in overall acceleration. This is all assuming that every other component like the engine, driveshafts, gears and differentials are kept stock, making them specifically engineered for the original wheel size. Fuel economy will inevitably suffer as well due to the engine having to work harder to rotate the wheels, but I'd imagine that's the least of worries for the generic modifier.


Vir: https://www.google.si/amp/s/www.carthro...


Ah, ko bi ti vsaj vedel o čem teče debata in kaj ti limaš;((
Tole čedranje govori o montaži pnevmatik z večjim premerom.
Mi pa govorimo o montaži večjih felten in primerne pnevmatike, kar pomeni, da premer/obseg pnevmatike ostane enak in je kar se tiče navora popolnoma vseeno, če imaš 14 ali 19 colsko feltno.

smacker ::

koyotee ma kar prav, z večjo feltno (in istim premerom pnevmatike) maš slabše pospeške. Govora je o desetinkah, ki jih na pisti nadoknadiš zarad boljšega boćnega oprijema v ovinkih ;)
https://hips.hearstapps.com/amv-prod-ca...

jest10 ::

koyotee govori o popolnoma drugi stvari, tako da nima prav.

Dimnik ::

Seveda ima prav...ni vseeno če daš večjo felno in nižjo gumo, kot pa manjšo felno in višjo gumo

koyotee ::

jest10 je izjavil:

koyotee govori o popolnoma drugi stvari, tako da nima prav.


Kar sem jaz citiral je popolnoma na mestu. Če pa ti bolje veš, nam pa prosim razloži kako to gre.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

jest10 ::

Dimnik je izjavil:

Seveda ima prav...ni vseeno če daš večjo felno in nižjo gumo, kot pa manjšo felno in višjo gumo

Seveda ni vseeno, ker je drugačna teža in ponavadi tudi širina pnevmatik.
Ampak polmer/obseg kolesa ostane enak, torej je tisto kar je prilimal popolnoma nerelevantno v tej debati in nima nobene veze.

Dimnik ::

Ja drži, sicer skoraj enak, odvisno od preskoka col...npr za 225 45 17, je najbližja po obsegu 225 40 18, govorim za 18 col...

koyotee ::

jest10 je izjavil:

Dimnik je izjavil:

Seveda ima prav...ni vseeno če daš večjo felno in nižjo gumo, kot pa manjšo felno in višjo gumo

Seveda ni vseeno, ker je drugačna teža in ponavadi tudi širina pnevmatik.
Ampak polmer/obseg kolesa ostane enak, torej je tisto kar je prilimal popolnoma nerelevantno v tej debati in nima nobene veze.


Pa kako nima veze? Sploh razumeš kaj je napisano? V kateri temi pa bi po tvoje bilo relevantno? Jaz sem omenjal slabosti večjih platišč, in citiran del to potrjuje. Če pa tebi IQ ne dopušča razumevanja napisanega, pa pač ne, sej vsi tut nemorjo vsega vedet/razumet.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

facepalm ::

priznam, da tudi jaz ne razumem. se ti da razlozit?
namrec meni je logicno, da je sila pri npr 200cm obsega pnevmatike enaka, ne glede na to ali je platisce 18" z nizkoprofilno gumo ali je pa 13" z f1 style gumo.

Dimnik ::

Na hitro, gre se za nevzmeteno maso....bolj je teža oddaljena od osi, težje jo je zagnat oz poganjat...probaj na eno cev dat 13col felno, pa probaj zavrtet cev ali 18 col...poročaj ugotovitev

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dimnik ()

IL_DIAVOLO ::

PeterZ je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ah daj ne filozofiraj, za performance in udobje se da gor 16-ke, za jajcanje in izgled se pa da vecje cole.

Pobč, s tabo še v gostilni neb hotl debatirat.


Ze zmanjkalo argumentov? No ja, saj jih nikoli nisi imel.

krneki0001 ::

ginekk je izjavil:

Večje kolo - po obsegu - je bolj udobno na bolj razriti cesti.


A ni tako da guma z višjim presekom je bolj udobna na razriti cesti. Ker poleg amortizerjev še guma kompenzira udarce.

IL_DIAVOLO ::

Seveda.

PeterZ ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ze zmanjkalo argumentov? No ja, saj jih nikoli nisi imel.

Argumentov polno, a nažalost jih nisi sposoben sprocesirat. Troli ste postavljeni na svet z drugim namenom. Pustim bralcem, da se sami odločijo kaj nardit s tvojimi neotesanimi neinteligentnimi izpadi.

Nisem pravi strokovnjak a izkušenj na tem področju imam, glede na napisano, več kot 90% ostalih sodelujočih v tej temi. Nimam pa časa na dolgo in široko razlagat več kot sm že. V primeru resnejših debat bom poskušal sledit temi in delit svoje izkušnje, če komu pride prav kakšn nasvet.
Vedno pomagajo bolj natančne informacije in konkretna vprašanja, da ne bo le _filozofiranje_.

krneki0001 je izjavil:


A ni tako da guma z višjim presekom je bolj udobna na razriti cesti. Ker poleg amortizerjev še guma kompenzira udarce.

V splošnem to velja, a so večje razlike v modelu pnevmatik. Naprimer mehkorobne michelinke ali trše bridgestonke, runflat imajo tudi zelo trde robove in so praviloma manj udobne na slabšem cestišču.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PeterZ ()
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Lita platišča - Da ali ne (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
537626 (5637) St235
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28777923 (48705) slemarko
»

Set za popravilo pnevmatik (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7322356 (15638) morosito
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10623881 (19735) Domobrancek
»

Optimalne dimenzije zimskih pnevmatik (majhne-velike/tanke-debele) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7120463 (16727) GrimReaper

Več podobnih tem