Forum » Na cesti » Letne gume
Letne gume
WizzardOfOZ ::
Cena pa zelo nizka. Osem jih dobiš za ceno mojih štirih.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Runner71 ::
Je kdo naročal že od tukaj? https://gumenadom.si/p-10915-letne-pnev...
Zanima me, če ima kdo, kako se obnese ContinentalPremiumContact 7?
Se splača naročiti sedaj, ali čakati na pomlad? Imam občutek, da bodo pomladi dražje; DOT mi ne šteje dosti, ker itak menjam na 4 leta.
Se mi zdi ugodna cena.
Imam sicer malo drugačne dimenzije in sicer 235/45/17 in meni osebno se obnašajo vrhunsko, sploh za dinamično vožnjo, tudi po dežju so super, aquaplaninga pri polnem cestišču vode do 140km nisem opazil...pa je avto relativno lahek 1400kg...
denabiker ::
pa kaj resno mislite, da se bo cena precej dvignila do februarja/marca 2024? Te moram iti v nabavo gum še letnih, spet par jurjev bo šlo...jebemti te cene....
Motion ::
pa kaj resno mislite, da se bo cena precej dvignila do februarja/marca 2024? Te moram iti v nabavo gum še letnih, spet par jurjev bo šlo...jebemti te cene....
cena se najbrš nebo dvignila, dobiš pa seda kaj lanskega v akciji ki je prav tako dobro kot to kar bo naprodaj spomladi po ne akcijskih cenah.
In ja da se dobit kar precej ceneje.
sm4rt4ss ::
Zdravo,
spomladi gremo v nakup kompleta letnih gum za osebo, ki dela realno zelo malo kilometrov. Cca 8k na leto. Gre za avto VW Polo letnik 2015. Dimenzije pa so 175/70/ R14 84T. Oseba se vsak dan vozi v službo 5km tja in nazaj. Večkrat na teden na vikend, ki je oddaljen 15km. Tu pa tam kakšna daljša vožnja na izlet. Osebo smo komaj prepričali, da gre v nabavo novih letnih in zimskih gum. Trenutno so prve, stare 9 let.
Testov za te dimenzije ni nekaj dosti. Koliko malo opazujem podobne avte/dimenzije imajo večinoma gor Nexen, Kumho, včasih kaj boljšega, recimo Dunlop, Goodyear itd.
Iščemo predvsem p/p zadeve. Vseeno se ne bi igrali z raznimi no name brandi, že z Nexen ne bi tvegal. Najbolj se nagibam k Kumho ali Hankook. Gledal sem tud Falken, ki ima dobre ocene.
Kaj priporočate?
Smo razmišljali tudi o celoletnih ampak vseeno se gre nekajkrat na leto pozimi na malo višjo nadmorsko višino in bomo pozimi 24 šli tudi v nabavo novih zimskih.
Kaj priporočate?
spomladi gremo v nakup kompleta letnih gum za osebo, ki dela realno zelo malo kilometrov. Cca 8k na leto. Gre za avto VW Polo letnik 2015. Dimenzije pa so 175/70/ R14 84T. Oseba se vsak dan vozi v službo 5km tja in nazaj. Večkrat na teden na vikend, ki je oddaljen 15km. Tu pa tam kakšna daljša vožnja na izlet. Osebo smo komaj prepričali, da gre v nabavo novih letnih in zimskih gum. Trenutno so prve, stare 9 let.
Testov za te dimenzije ni nekaj dosti. Koliko malo opazujem podobne avte/dimenzije imajo večinoma gor Nexen, Kumho, včasih kaj boljšega, recimo Dunlop, Goodyear itd.
Iščemo predvsem p/p zadeve. Vseeno se ne bi igrali z raznimi no name brandi, že z Nexen ne bi tvegal. Najbolj se nagibam k Kumho ali Hankook. Gledal sem tud Falken, ki ima dobre ocene.
Kaj priporočate?
Smo razmišljali tudi o celoletnih ampak vseeno se gre nekajkrat na leto pozimi na malo višjo nadmorsko višino in bomo pozimi 24 šli tudi v nabavo novih zimskih.
Kaj priporočate?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sm4rt4ss ()
Colt1911 ::
Zdaj se drajsa z 9 let starimi gumami, tebe pa skrbi da nove Nexen ne bodo dobre-boljše?
Katerekoli nove bodo veliko boljše! Katerekoli!
Katerekoli nove bodo veliko boljše! Katerekoli!
ZveeZ ::
Ales ::
Zdravo,
spomladi gremo v nakup kompleta letnih gum za osebo, ki dela realno zelo malo kilometrov. Cca 8k na leto. Gre za avto VW Polo letnik 2015. Dimenzije pa so 175/70/ R14 84T. Oseba se vsak dan vozi v službo 5km tja in nazaj. Večkrat na teden na vikend, ki je oddaljen 15km. Tu pa tam kakšna daljša vožnja na izlet. Osebo smo komaj prepričali, da gre v nabavo novih letnih in zimskih gum. Trenutno so prve, stare 9 let.
Testov za te dimenzije ni nekaj dosti. Koliko malo opazujem podobne avte/dimenzije imajo večinoma gor Nexen, Kumho, včasih kaj boljšega, recimo Dunlop, Goodyear itd.
Iščemo predvsem p/p zadeve. Vseeno se ne bi igrali z raznimi no name brandi, že z Nexen ne bi tvegal. Najbolj se nagibam k Kumho ali Hankook. Gledal sem tud Falken, ki ima dobre ocene.
Kaj priporočate?
Smo razmišljali tudi o celoletnih ampak vseeno se gre nekajkrat na leto pozimi na malo višjo nadmorsko višino in bomo pozimi 24 šli tudi v nabavo novih zimskih.
Kaj priporočate?
Hankook celoletne. Pozimi so praktično enakovredne zimskim, v testih so na splošno zelo dobre tudi na mokri in suhi cesti.
Za 8k km letno nimaš sploh kaj razmišljat.
sm4rt4ss ::
V celoletne ga ne bom prepričal. Ni šans. :D
Sej načeloma Nexen Nblue HD tud nimajo švoh ocen. :)
Sej načeloma Nexen Nblue HD tud nimajo švoh ocen. :)
m0LN4r ::
Za malo kilometrov, ce ne dirka je poleti vseeno.
Pri tej cudni dimenziji so cene in ponudba res cudna.
Se najvec bi pridobil, ce bi sel na 195/65 ali 185/60 imas takoj bolj stramm bocnice in 3x tolko izbire.
Te 175/70 baloncke pa nevem, mogoc pozim, nevem.
Pri tej cudni dimenziji so cene in ponudba res cudna.
Se najvec bi pridobil, ce bi sel na 195/65 ali 185/60 imas takoj bolj stramm bocnice in 3x tolko izbire.
Te 175/70 baloncke pa nevem, mogoc pozim, nevem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Jaz bi sel na 195/55/R16 in dal tudi gor top celoletne:
Vredestein Quatrac
ali
Hankook Kinergy 4s
175/70 to niti z najboljso letno nic ne profitiras.
Vredestein Quatrac
ali
Hankook Kinergy 4s
175/70 to niti z najboljso letno nic ne profitiras.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
energetik ::
Jaz bi sel na 195/55/R16 in dal tudi gor top celoletne:Točno tako. V teh dimenzijah preverjeno ni normalnih letnih gum, ki bi kaj držale na mokrem. Pogojno Rainexpert3.
Vredestein Quatrac
ali
Hankook Kinergy 4s
175/70 to niti z najboljso letno nic ne profitiras.
Hankook Kinergy 4s pa menjat na 4 leta je edina smiselna možnost za to kilometrino in dimenzije.
vires in numeris
sm4rt4ss ::
Pa se lahko da na ista jeklena platišča ta dimenzija al bo treba nove kupit? Pa verjetno je še potrebno pogledat v homologacijo kaj dejansko lahko daš gor. :D
Edino z A na mokrem sem našel Falken:
https://www.gume-direkt.com/product/Fal...
Edit: Aja, za 16" sta govorila. Itak so potrebni nova platišča. :D
Edino z A na mokrem sem našel Falken:
https://www.gume-direkt.com/product/Fal...
Edit: Aja, za 16" sta govorila. Itak so potrebni nova platišča. :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sm4rt4ss ()
sm4rt4ss ::
Zdaj sem nekaj ugotovil.
Za dimenzijo 175/65/14 je ogromno več izbire kot pa za 175/70/14. Za 75€ dobiš Bridgestone T005, za 70€ pa Blizzak LM005. Oboje A na mokrem.
Se lahko to montira na ista jeklena platišča in kakšna bo razlika?
Za dimenzijo 175/65/14 je ogromno več izbire kot pa za 175/70/14. Za 75€ dobiš Bridgestone T005, za 70€ pa Blizzak LM005. Oboje A na mokrem.
Se lahko to montira na ista jeklena platišča in kakšna bo razlika?
starfotr ::
Če nimaš homologacije, potem nimaš kaj menjat dimenzij po svoje.
Sicer pa raje poglej premium znamke (conti, michelin, dunlop, goodyear, bridgestone...) Za take dimenzije so gume poceni. Manj gledaš ocene in teste, bolje je.
Sicer pa raje poglej premium znamke (conti, michelin, dunlop, goodyear, bridgestone...) Za take dimenzije so gume poceni. Manj gledaš ocene in teste, bolje je.
sm4rt4ss ::
Če nimaš homologacije, potem nimaš kaj menjat dimenzij po svoje.
Sicer pa raje poglej premium znamke (conti, michelin, dunlop, goodyear, bridgestone...) Za take dimenzije so gume poceni. Manj gledaš ocene in teste, bolje je.
Ravno za to dimenzijo se premium gume začnejo pri 80€+. :)
m0LN4r ::
Ta polo je imel tovarnisko sledece moznosti pri narocilu:
OE 175/70SR14
5Jx14 ET35
111 4.37
185/60HR15
6Jx15 ET38
127 5.00
195/55HR16
6Jx16 ET38
127 5.00
Tocneje bos moral papirje pogledat.
https://reifen-groessen.de/size/volkswa...
OE 175/70SR14
5Jx14 ET35
111 4.37
185/60HR15
6Jx15 ET38
127 5.00
195/55HR16
6Jx16 ET38
127 5.00
Tocneje bos moral papirje pogledat.
https://reifen-groessen.de/size/volkswa...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
sm4rt4ss ::
Nov ADAC test letnih gum je že zunaj: Na vrhu Conti, Michelin in presenetljivo, Kumho.
https://www.avto.info/Novosti/ocenjevan...
https://www.avto.info/Novosti/ocenjevan...
m0LN4r ::
Katera je bila na testu najhitrejsa guma?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
WizzardOfOZ ::
Kumho gume nikol niso bile ravno dobre, so pa zadovoljive za tiste, ki dajo zadnje fičnke za avto, pol pa za dobre gume nimajo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Groot ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Kumho gume nikol niso bile ravno dobre, so pa zadovoljive za tiste, ki dajo zadnje fičnke za avto, pol pa za dobre gume nimajo.
Vir za tole? Ker več kot očitno se na testih ne strinjajo s tvojimi gostilniškimi.
d4vid ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Kumho gume nikol niso bile ravno dobre, so pa zadovoljive za tiste, ki dajo zadnje fičnke za avto, pol pa za dobre gume nimajo.
Kumho je solidna guma. Ampak ti verjamem, da za tebe, poklicnega dirkača, ki vsakodnevno išče meje voznih lastnosti gume, kumho ne ustreza.
Meni, ki vozim dokaj umirjeno, pa kumho zadošča in je solidna guma, kakor tudi za 90% ostalih voznikov.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
Horas ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Kumho gume nikol niso bile ravno dobre, so pa zadovoljive za tiste, ki dajo zadnje fičnke za avto, pol pa za dobre gume nimajo.
še en pametn, jaz sem jih 2014 dobil zimske zraven ceeda novega, in jih vozil 7 zim!! odlične, tihe vaečne, samo ne vem kir model točno.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
WizzardOfOZ ::
Sami pametni. Guma je edini stik med vami in tlemi, ko se vozite naokoli. Zato gume na avtu ne smejo bit povprečne ampak najboljše.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
nokken ::
Vir za tole? Ker več kot očitno se na testih ne strinjajo s tvojimi gostilniškimi.
Glede ADAC testov bom rekel samo eno. Vedno in v vseh kategorija zmaga Conti. Verjamem da je super oh in sploh gume, ampak da je cisto vedno in povsod, v vseh dimenzijah, ne glede ali so letne, zimske, celoletne ali pa magari za samokolnico zmaga vedno Conti, medtem ko se gume na mestih od 2 do 10 redno menjajo in so celo istega leta v razlicnih dimenzijah druge firme na mestih 2, 3, 4 ali 7, pove precej vec o "testih" kot pa o gumah. Tako da je povsem mozno, da je letos tako kot Conti vsako leto, Kumho pac dal vecji "prostovoljni prispevek" kot pa ostali.
ombre ::
Še vedno imam rajši test, pa četudi je plačan. Ni edini in če pogledaš par različnih testov, si lahko ustvariš mnenje. Imel sem letne Kumho že dolgo nazaj, sedaj imam zimske Kumho gume pa so čisto ok. Je pa odvisno od avta. Recimo letne Dunlop so bile na mojem avtu katastrofa, trenutne letne Bridgestone pa so zadovoljive. Nobenih presežkov.
OmbreMan - Galaxy of knowledge
sm4rt4ss ::
Jaz trenutno glede na teste ne vem kaj kupim. Na Porscheju mi je rekel, da še je 3mm profila in da bo za letos poleti še kul, pol pa bo treba menjat. Ampak razmišljam, da bi menjal že letos. Mam pa Nexen Nfera SU1 (tovarniško dobil na avtu). Načeloma sem bil zadovoljen, ker itak delam samo cca 12k km na leto. Večinoma po mestu in AC. Sem pa sprobal gumo, ko sem se peljal v Kočevje. Fenomenalne ceste. Dejansko se je dalo vozit tudi zelo športno, sicer je kar tulila v ovinkih ampak ok. :D
Dimenzija je 205/50/17. Conti PC7 v tej dimenziji ni. Je pa Conti PC6 (130€). Turanzo 005 se da dobit dokaj ugodno trenutno. Cca 100€. Michelin Primacy 4+ je over budget. Razmišljam tudi o Nexen Nfera Primus ali pa tole Kumho Ecsta, ki je bla tretja na testu. Oboje malo pod 100€.
Vem, da delam malo km, ampak vseeno ne bi šparal pri gumah. :)
Dimenzija je 205/50/17. Conti PC7 v tej dimenziji ni. Je pa Conti PC6 (130€). Turanzo 005 se da dobit dokaj ugodno trenutno. Cca 100€. Michelin Primacy 4+ je over budget. Razmišljam tudi o Nexen Nfera Primus ali pa tole Kumho Ecsta, ki je bla tretja na testu. Oboje malo pod 100€.
Vem, da delam malo km, ampak vseeno ne bi šparal pri gumah. :)
fikus_ ::
Če imaš še 3 mm, počakaš, da prva pomladanska gneča pri menjavi gum mine in potem menjaš, boš dobil letošnji letnik in za ceno se da zglihat.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
deco16 ::
Pri tvoji hitrosti je smrtno nevarno že bit na cesti, ampak sej maš okoliške države ki predpisujeji 4mm tko da si rešen :)
nokken ::
Za ostalo bi rekel pac delaj kar hoces, ampak pri teh stvareh pa lahko tvoj problem postane tudi moj, ko bos z gumami "ki imajo se 3mm profila in so ziher se dosti dobre" priletel vame.
Ampak ja, guma s 3mm profila niti pod razno ne sodi vec na avto.
Ampak ja, guma s 3mm profila niti pod razno ne sodi vec na avto.
feryz ::
Policaji, glupi kot so, bodo vedno napisali ob nesreči samo neprilagojena hitrost.
Lahko bi vsake kvatre poskušali ugotoviti, zakaj je neprilagojena.
Lahko bi vsake kvatre poskušali ugotoviti, zakaj je neprilagojena.
deco16 ::
Zakon je zakon, 3mm je dovolj, 2,9 pač ni. Zakaj po eni strani divjaste(divjamo) in ignoriramo zakon in ogrožamo druge, ko se pa nekdo drži zakona je pa to nevarno za druge? Dvojna merila much...
Če nekdo klepa po 50k na leto je tista 3mm guma zelo sveža in lahko fajn prime. Snega ni na vidiku torej samo dež, a letne z 1,6mm so pa kul al kaj?
Če nekdo klepa po 50k na leto je tista 3mm guma zelo sveža in lahko fajn prime. Snega ni na vidiku torej samo dež, a letne z 1,6mm so pa kul al kaj?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: deco16 ()
starfotr ::
Policaji, glupi kot so, bodo vedno napisali ob nesreči samo neprilagojena hitrost.
Lahko bi vsake kvatre poskušali ugotoviti, zakaj je neprilagojena.
Taki nikoli ne bi smeli vozit, ker zelo očitno ne znajo.
Zakon je zakon, 3mm je dovolj, 2,9 pač ni. Zakaj po eni strani divjaste(divjamo) in ignoriramo zakon in ogrožamo druge, ko se pa nekdo drži zakona je pa to nevarno za druge? Dvojna merila much...
Če nekdo klepa po 50k na leto je tista 3mm guma zelo sveža in lahko fajn prime. Snega ni na vidiku torej samo dež, a letne z 1,6mm so pa kul al kaj?
Ne, ne prime. Ne glede na to, da je sveža guma.
fikus_ ::
Teh 3 mm zimske in 1,6mm letne je lahko meriti, to počno tudi policaji, ostale lastnosti in obnašanje na cesti (tako gume kot šoferja) pa težje.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
mugen999 ::
Za letno gumo je pomembno da drzi na mokrem, ker v suhem vsaka drži. Zato se kupi taksno, ki ima ze v imenu dež napovedan. Uniroyal rainsport 5, poceni in dobra guma.
Motion ::
Rainsport je dobra guma. Sem dal skoz ene par kompletov. Vendor se tudi zelo hitro obrabi, pa na suhem niti ni tako stabilna (vsaj jst sem dobil tak občutek). Po rainsport sem presedlal na hankok ventus prime 4 in sem bolj zadovoljen kot z rainsport.
sm4rt4ss ::
Uniroyal sem mel včasih na Polotu. To so tako mehke gume, da jih takoj pobere. Sicer fajn zagrabi na mokrem in suhem, ampak jih se pa lahko menjava na 2 leti. :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sm4rt4ss ()
WizzardOfOZ ::
Dobra guma se bo vedno hitreje znucala kot slaba. Zato pa ko nekdo reče, da je imel nexen 7 let na avtu veš, da je to slaba guma. Ker jaz dobre gume v dveh letih znucam da ostane nekje 3 do 4mm, potem pa menjam.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
d4vid ::
Rainsport sem dal gor prvič in zadnjič. Sem jo zradiral na 4,5mm v 2000km. Nikol več, hvala lepa.
Medtem michelinka PS4 na istem avtu ob isti vožnji 3 leta in 40kkm... pa je PS4 velik boljša guma.
Medtem michelinka PS4 na istem avtu ob isti vožnji 3 leta in 40kkm... pa je PS4 velik boljša guma.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
feryz ::
Nakladaš kot vedno.Policaji, glupi kot so, bodo vedno napisali ob nesreči samo neprilagojena hitrost.
Lahko bi vsake kvatre poskušali ugotoviti, zakaj je neprilagojena.
Taki nikoli ne bi smeli vozit, ker zelo očitno ne znajo.
Cestne oznake za aquaplanning so v Sloveniji zelo redke in še tam kjer so, so ponavadi za brez veze.
Enkrat sem tako oznako ignoriral na češki AC. Pri 130 km/h in skoraj novih gumah je avto plaval par 100 metrov brez nadzora.
So me izučili, da je včasih treba upoštevati table.
V Astriji pa tega skoraj nimajo. Zato pa na vsakem drugem ovinku letiš ven. Čeprav voziš po omejitvi.
Blinder ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Dobra guma se bo vedno hitreje znucala kot slaba. Zato pa ko nekdo reče, da je imel nexen 7 let na avtu veš, da je to slaba guma.
To je razmislek, osnovan na izkušnjah iz gledanja formule 1
Rabili bi prostovoljca, da malce analizira rezultate teh testov, koliko je močna korelacija med recimo oprijemom v mokrem in življenjsko dobo pnevmatike.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
WizzardOfOZ ::
To je razmislek, osnovan na izkušnjah iz gledanja formule 1
Ne gledam F1. Nezanimiv šport.
Če sem hotel, da se je avto držal ceste, kot se mora, so se vedno bolje obnesle premium gume kot pa neke čungalunga (ala nexen in podobne čungalunga gume).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
Tole tudi definitvno dobro drži v suhem:
To so pa tovornjaki na naših cestah:
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
To so pa tovornjaki na naših cestah:
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
fikus_ ::
Iz česa so narejene pnevmatike (vir: gume.si)
"Če bi povprečnega voznika vprašali, iz česa so narejene pnevmatike, bi bil očiten odziv, ki bi ga slišali: guma. To je delno pravilno, toda v imenu varnosti, trajnosti in učinkovitosti je v proizvodnem procesu uporabljenih veliko več sestavin letnih, zimskih in vse-sezonskih pnevmatik.
Z današnjo tehnologijo proizvajalci uporabljajo izjemno paleto materialov za izdelavo pnevmatik, nekatere izmed njih pa lahko najdete celo vkuhinjski shrambi. Pri formuliranju spojin sta vključeni dve glavni sestavini pnevmatik: sama guma in ojačevalno polnilo.
Pnevmatska guma
Pri proizvodnji pnevmatik so običajno uporabljene štiri glavne vrste gume. Najpogostejša oblika je naravna guma - to je lateks, ki se nahaja v lubju. Ostale trije so sintetično oblikovane gume, ki vključujejo:
stiren-butadien kavčuk
polibutadien kavčuk
butilna guma
Te sintetične gume se običajno proizvajajo z uporabo polimerov, ki jih najdemo v surovi nafti. Vendar so se v zadnjih letih proizvajalci obrnili na rastlinska olja in druge sestavine pnevmatik, da bi zagotovili izboljšane lastnosti kakovosti, zmanjšali ogljični odtis in povečali trajnost. Nekatera olja, ki se trenutno uporabljajo v proizvodnji pnevmatik, vključujejo:
repično olje
sončnično olje
guayule olje (vrsta puščavskega grma)
Ojačevalna polnila
Večina proizvajalcev pnevmatik danes pri izdelavi pnevmatik uporablja karbonska vlakna ali silicijev dioksid (ali kombinacijo obeh) kot ojačevalni polnili. Ojačevalna polnila so namenjena temu, da povečajo oprijem pnevmatik, se upirajo udarcem in dajejo pnevmatikam manjši kotalni upor.
Karbonska vlakna in silicijev dioksid sta na voljo v različnih oblikah in vsaka od njih na različne načine vpliva na lastnosti upravljanja pnevmatike. To je priročno za raziskovalce, ki nenehno iščejo pravo kombinacijo za doseganje optimalne učinkovitosti pri različnih stilih vožnje, vrstah vozil in pogojih na cesti.
Slaba stran karbonskih vlaken in silicijevega dioksida je, da gre za dragi sestavini za proizvodnjo pnevmatik. Kot rezultat raziskovalci zdaj eksperimentirajo s celuloznimi vlakni, olji in drugimi rastlinskimi materiali, pa tudi z alternativnimi polnili, ki ne povzročijo tolikšnega stroška, pri tem pa ne žrtvujejo učinkovitosti.
Nekatere od teh potencialnih sestavin pnevmatik vas bodo presenetile:
koruzni škrob
orehove lupine
lesna celuloza
Druge sestavine dobre pnevmatike
Za zaščito pnevmatike pred degradacijo se uporabljajo številni drugi dodatki za notranje in zunanje komponente. Te so večinoma sestavljene iz:
antioksidantov
antiozonantov
sredstev proti staranju
Te spojine podaljšajo življenjsko dobo pnevmatike in pomagajo preprečiti razpoke, ki jih povzročajo UV žarki in prisotnost ozona."
.
Še ena povezava:
https://autoily.com/what-are-tires-made...
"Če bi povprečnega voznika vprašali, iz česa so narejene pnevmatike, bi bil očiten odziv, ki bi ga slišali: guma. To je delno pravilno, toda v imenu varnosti, trajnosti in učinkovitosti je v proizvodnem procesu uporabljenih veliko več sestavin letnih, zimskih in vse-sezonskih pnevmatik.
Z današnjo tehnologijo proizvajalci uporabljajo izjemno paleto materialov za izdelavo pnevmatik, nekatere izmed njih pa lahko najdete celo vkuhinjski shrambi. Pri formuliranju spojin sta vključeni dve glavni sestavini pnevmatik: sama guma in ojačevalno polnilo.
Pnevmatska guma
Pri proizvodnji pnevmatik so običajno uporabljene štiri glavne vrste gume. Najpogostejša oblika je naravna guma - to je lateks, ki se nahaja v lubju. Ostale trije so sintetično oblikovane gume, ki vključujejo:
stiren-butadien kavčuk
polibutadien kavčuk
butilna guma
Te sintetične gume se običajno proizvajajo z uporabo polimerov, ki jih najdemo v surovi nafti. Vendar so se v zadnjih letih proizvajalci obrnili na rastlinska olja in druge sestavine pnevmatik, da bi zagotovili izboljšane lastnosti kakovosti, zmanjšali ogljični odtis in povečali trajnost. Nekatera olja, ki se trenutno uporabljajo v proizvodnji pnevmatik, vključujejo:
repično olje
sončnično olje
guayule olje (vrsta puščavskega grma)
Ojačevalna polnila
Večina proizvajalcev pnevmatik danes pri izdelavi pnevmatik uporablja karbonska vlakna ali silicijev dioksid (ali kombinacijo obeh) kot ojačevalni polnili. Ojačevalna polnila so namenjena temu, da povečajo oprijem pnevmatik, se upirajo udarcem in dajejo pnevmatikam manjši kotalni upor.
Karbonska vlakna in silicijev dioksid sta na voljo v različnih oblikah in vsaka od njih na različne načine vpliva na lastnosti upravljanja pnevmatike. To je priročno za raziskovalce, ki nenehno iščejo pravo kombinacijo za doseganje optimalne učinkovitosti pri različnih stilih vožnje, vrstah vozil in pogojih na cesti.
Slaba stran karbonskih vlaken in silicijevega dioksida je, da gre za dragi sestavini za proizvodnjo pnevmatik. Kot rezultat raziskovalci zdaj eksperimentirajo s celuloznimi vlakni, olji in drugimi rastlinskimi materiali, pa tudi z alternativnimi polnili, ki ne povzročijo tolikšnega stroška, pri tem pa ne žrtvujejo učinkovitosti.
Nekatere od teh potencialnih sestavin pnevmatik vas bodo presenetile:
koruzni škrob
orehove lupine
lesna celuloza
Druge sestavine dobre pnevmatike
Za zaščito pnevmatike pred degradacijo se uporabljajo številni drugi dodatki za notranje in zunanje komponente. Te so večinoma sestavljene iz:
antioksidantov
antiozonantov
sredstev proti staranju
Te spojine podaljšajo življenjsko dobo pnevmatike in pomagajo preprečiti razpoke, ki jih povzročajo UV žarki in prisotnost ozona."
.
Še ena povezava:
https://autoily.com/what-are-tires-made...
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Celoletne gume (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Na cesti | 70905 (2243) | bm1973 |
» | Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 4 … 63 64 65 66 )Oddelek: Na cesti | 553583 (8638) | Ghost7 |
» | 2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 104468 (76881) | gruntfürmich |
» | Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 36694 (31591) | m0LN4r |
» | letne gume - kombinacija (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 53287 (43086) | theBill |