Prijavi se z GoogleID

» »

Katere zimske gume?

Katere zimske gume?

strani: 1 2 3 4 5 ... 35

Dr_M ::

Jest sm danes narocil Continental TS860, ker sem imel res dobre izkusnje ze z TS850, edino kar me je motilo, da so bile na mokrem zelo glasne. Upam, da so to pri tem modelu popravili.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Tilen ::

GrimReaper je izjavil:

Tilen je izjavil:

Takšne izbire pri nakupu na spletu nimaš. Lahko dobiš 3 nove in 1 staro.

Drži. V opombe pri spletnem nakupu zapišeš, da naj bodo gume približno enake starosti, ker drugače boš pošiljo zavrnil.

Hvala za nasvet, sam sem pod opombe napisal takole:
Prosim, da imajo vse 4 gume enak DOT ter da je ta vsaj 3016.

Ker se je že zgodilo, da sem dobil 3x 4211 Germany in 1x 3611 France. Ali pa kupljene konec oktobra in DOT 1115, se pravi še lanskoletne.
Pač prodajalca ne bo nič koštalo, če to pregleda. Sam se moram pa drugače spraševati kaj bom dobil.


4211 + 3611 pomoje ni problem. Je pa seveda fino, da so iz enake tovarne. Natančno enak DOT boš težko dobil, ker je tam ena masa gum, katere potem pakirajo skupaj. Nekaj tednov razlike ni problem.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

krneki0001 ::

Ta adacov test zame ni vreden nič.

Odbij stran del za glasnost, za obrabo in porabo bencina in potem točkuj zadeve.
Če so glasne gume, če avto spije liter bencina več in če je večja obraba je to z razlogom. Guma, ki nima obrabe, nima dovolj trenja, torej te ne drži na cesti.

rupsi31 ::

krneki0001 je izjavil:

Ta adacov test zame ni vreden nič.

Odbij stran del za glasnost, za obrabo in porabo bencina in potem točkuj zadeve.
Če so glasne gume, če avto spije liter bencina več in če je večja obraba je to z razlogom. Guma, ki nima obrabe, nima dovolj trenja, torej te ne drži na cesti.



Guma, ki ima previsoko obrabo je slaba guma in ne da te bolje drži na cesti.

Sam sem pred 3-mi leti kupil en par TOYO zimskih in gum. GUmi sta po mokrem glasni z nonormalno visoko obrabo. Po 3 letih jih lahko vržem stran. v 3-eh letih sem čez zimo prevozil nekje 18.000 km.

Lp.

user-pass ::

Tilen je izjavil:

user-pass je izjavil:

GrimReaper je izjavil:

Uravnotežene, da so dobre tudi po mokrem, so pa letos samo Dunlop Winter Sport 5, pa verjetno tudi Conti TS860 (niso prišle na test), ampak to so vse 140EUR+ gume.


Dunlop Winter Sport 5 225/55 R16 99H XL M+S, 95EUR komad, 10% popusta na Ebayu, 10 dni nazaj.


Zanimivo, da nisi plačal poštnine. Koliko so stare gume?


Marec 2016. Zivim v D, zato ni postnine. Same cene pa veljajo povsod.

SuperVeloce ::

adacovi testi so najbolj podrobni in dejansko edini omembe vredni.
sicer pa, zakaj ste tako obsedeni z gumami, ki so še vroče s pečice? guma se stara z uporabo, torej UV in vremenski vplivi, sol, cikli segrevanja, ... če dobiš lanski dot, ti to ne spremeni čisto nič
Main: i7 4790 + 212evo, h87m pro4, XFX rx480 GTR black, 4x8GB 1600CL8, 850evo

Aston_11 ::

Po treh letih vržem jaz vsako gumu stran, tako da to ni ravno kriterij. Najraje zaradi obrabe, nato pa zaradi kemije in ker nima smisla še tisti mm čakat, da spreže sredi zime. Sploh se priporoča, da so 3 leta doba, po katerih kemija zgubi lastnosti in se gumo zamenja.

Egidij88 ::

Hah, ravno danes sem vrgel zimske gor. Spredaj Michelin Alpin 3, letnik 2011. Zadaj Nordica something letnik 2009. Profila še dosti, za Clio 2000 bodo ok... vozim bolj na izi, če je sneg pa s tem jajčkom itak nimaš kaj iskati.
I5-4460, 12GB DDR3, 256GB Crucial BX100, GTX960, Win10.
OnePlus 6

šernk ::

čakam samo še človeka, ki bo želel gume z manj kot 1 mesec starim DOT.

ljudje tu gor bodo celo DOT5015 rekli da je zanič medtem ko je DOT0316 top zadeva...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

rupsi31 ::

šernk je izjavil:

čakam samo še človeka, ki bo želel gume z manj kot 1 mesec starim DOT.

ljudje tu gor bodo celo DOT5015 rekli da je zanič medtem ko je DOT0316 top zadeva...


Ti kupuj 1 let stare gume. Jaz želim gume DOT 2016, ker si jih bom kupil s svojim denarjem. Če mi jih ti, bom vzel pa 2015.

šernk ::

sem jih kupil in nimam problemov s tem. v enem mesecu pečenja na poletnem soncu izgubi guma več lastnosti kot da 2 leti leži v skladišču.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

m0LN4r ::

Ne se razburjat no.
V tovarnah ze printajo DOT 17 na gume za drugo leto sezono.

DOT 16 so ze nardil lani, letos jih samo distriburirajo.
;((8-O
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Dr_M ::

Ubistvu guma mora nekaj casa stat, da naredi zascitni sloj. Cisto frisna guma se bo prej zjebala, kot pa 1 leto stara.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

igor0203 ::

Machete je izjavil:

Kje si vzel to?


Oprosti za pozen odgovor. Vzel sem jih pri Enaa, čeprav vidim da so jih podražili.

Printscreen mojega nakupa:


krneki0001 ::

rupsi31 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Ta adacov test zame ni vreden nič.

Odbij stran del za glasnost, za obrabo in porabo bencina in potem točkuj zadeve.
Če so glasne gume, če avto spije liter bencina več in če je večja obraba je to z razlogom. Guma, ki nima obrabe, nima dovolj trenja, torej te ne drži na cesti.



Guma, ki ima previsoko obrabo je slaba guma in ne da te bolje drži na cesti.

Sam sem pred 3-mi leti kupil en par TOYO zimskih in gum. GUmi sta po mokrem glasni z nonormalno visoko obrabo. Po 3 letih jih lahko vržem stran. v 3-eh letih sem čez zimo prevozil nekje 18.000 km.

Lp.


Sam kupim gume in jih imam maksimalno 2 leti na avtu, potem pa letijo v kanto.
In dobre gume se bodo obrabljale hitreje kot slabe gume. Dobra guma, ki se bolj "lepi" na podlago, pomeni več trenja, torej več porabe.

Dr_M je izjavil:

Ubistvu guma mora nekaj casa stat, da naredi zascitni sloj. Cisto frisna guma se bo prej zjebala, kot pa 1 leto stara.


Jap, približno pol leta stojijo v tovarniškem skladišču.

Zgodovina sprememb…

čuhalev ::

Dr_M je izjavil:

Jest sm danes narocil Continental TS860, ker sem imel res dobre izkusnje ze z TS850, edino kar me je motilo, da so bile na mokrem zelo glasne. Upam, da so to pri tem modelu popravili.

Potrjujem. Na mokrem so presneto glasne. Ko sem jih prvič slišal, sem mislil, da je z avtom že nekaj narobe.

igor0203 ::

Potem pa še niste imeli res glasnih gum. Ko sem kupil avto, sem imel gor Firestone TZ300, čez zimo obul v Conti TS850 in ušesa so mi bila zelo hvaležna.

LeQuack ::

Jaz imam že nekaj let Goodyear 4seasons in bom letos spet ta model nabavil. Dobre gume, pa še narejene v Sloveniji.
Quack !

GrimReaper ::

Dr_M je izjavil:

Ubistvu guma mora nekaj casa stat, da naredi zascitni sloj. Cisto frisna guma se bo prej zjebala, kot pa 1 leto stara.

Iskat 1 leto stare gume pa tudi ni tako lahko, že zdaj je za večino gum treba počakat 2 tedna, in verjetno ne bo prišla stara zaloga.
Sam nisem opazil nobene razlike med 8 mesecev starimi (starejših nisem nikoli dobil) in 1 mesec starimi. Ampak vseeno bolj mirno spim, če dobim novejši DOT, OCD and stuff.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

krneki0001 ::

Če so bile pravilno skladiščene ne boš opazil razlike, tudi če so 2 leti stare gume.

SuperVeloce ::

conti 850 pojejo neko zanimivo štimo ja. ampak niso pa pretirano glasne ali s kakšnimi čudnimi frekvencami. opazi se na avtocesti, sploh če si z močnim dizlom med pospeševanji "nažagal" gume
Main: i7 4790 + 212evo, h87m pro4, XFX rx480 GTR black, 4x8GB 1600CL8, 850evo

Dr_M ::

krneki0001 je izjavil:

Če so bile pravilno skladiščene ne boš opazil razlike, tudi če so 2 leti stare gume.



Proizvajalci pravijo, da se do 3 leta stare, pravilno skadiscene gume smatrajo kot nove.

SuperVeloce je izjavil:

conti 850 pojejo neko zanimivo štimo ja. ampak niso pa pretirano glasne ali s kakšnimi čudnimi frekvencami. opazi se na avtocesti, sploh če si z močnim dizlom med pospeševanji "nažagal" gume


Pri meni se je slisalo, kot da bi s cirkularno zago drva zagal. Ampak samo na mokrem.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

luky ::

starboi je izjavil:

luky je izjavil:

Jaz sem kupil danes Michelin CrosClimate 205/60/R16 H96 ker se ne mislim voziti po nespluženi cesti in mislim da bo.


Sam sem pred nakupom istih gum ? Si jih vzel na mimovrste ? Piše na gumah katerega leta so proizvedene ? Hvala za informacije. Lp


Jaz sem jih vzel pri vulkanizerju. Guma je narejena DOT 1516 made in Germani. Sedaj od 15. naprej ima Michelin letni popust za vse svoje gume tako, da se splača kakšen dan počakat.
luky! X iPhone

PALOMINO ::

Pozdrav,

tudi jaz se odločam med tole Michelin CrossClimate in Nokian WeatherProof dimenzij 205/50/R17.

Kaj menite?
Naredim malo kilometrov (manj kot 10k letno) po snegu se mi ni nujno voziti. Sit sem pa že tega menjavanja gum in shranjevanja feltn...
Letos moram zamenjati ker so zimske stare šest let.

krneki0001 ::

Oboje so zadovoljive, tako da vzami tiste, ki so cenejše.

m0LN4r ::

Dr_M je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Če so bile pravilno skladiščene ne boš opazil razlike, tudi če so 2 leti stare gume.



Proizvajalci pravijo, da se do 3 leta stare, pravilno skadiscene gume smatrajo kot nove.

SuperVeloce je izjavil:

conti 850 pojejo neko zanimivo štimo ja. ampak niso pa pretirano glasne ali s kakšnimi čudnimi frekvencami. opazi se na avtocesti, sploh če si z močnim dizlom med pospeševanji "nažagal" gume


Pri meni se je slisalo, kot da bi s cirkularno zago drva zagal. Ampak samo na mokrem.

Je sekalo vodo, kot cirkularka.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

stara mama ::

Takle bom rekel: Glede premium gum, testov in vsega ostalega sem se enkrat odločil da kupim dobro in sem kupil GoodYear UG8.
Guma nova zmontirana na avto hopsala! Sicer je potem po snegu grabila dobro prvi dve leti, potem pač seveda spet slabše.
Kurc pa take premium gume, ki jih še drago plačaš.
Grem nazaj na Kormoran (nižji cenovni razred od Michelina), pa raj menjam gume malo prej in jih dobim dosti cenej, in imam za enak denar večkrat sveže.

Vsaka guma je prvih par let relativno dobra (če ni ravno nek kitajski ling long), pa vsaka se postara.

Tista 2% boljše kot konkurenca po (vrjetno zlaganih) testih se v realnosti nikoli ne pozna.
Tisti ki pa ima čisto nove in najboljše gume, pa lahko vozi mogoče malo hitreje po snegu, kar pa spet kliče dodatne probleme!

Če je pa pozimi sranje na cesti, je pa itak sranje povsod. Takrat je še vedno najbolj pametno ostat doma, še zarad tega da ti kak drug norc ne poruži avta. Pa še stran od soli ga držiš.

Zlato pravilo pa: Izberi najožjo dimenzijo!
Se z najožjo srednjega razreda pelješ z manj problemi, kot z nekim valjarjem premium razreda, da ne omenjam ogromne razlike v ceni.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Test zaviralne poti je kr koristen, pa tudi se je to samo 5% je to v praksi lahko veliko metrov. Preden koga ubijes ali sebe.

Sicer ti pa dam prav, recimo pr letnih so bile goodrichove pr meni boljse od goodyearovih.

Guma nova zmontirana na avto hopsala!

Verjetno so jih meli skladiscene tako, da je nekaj na njih pritiskalo in so se malo deformirale.

Zlato pravilo pa: Izberi najožjo dimenzijo!

Sem in ta je v homologaciji 205
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Tilen ::

m0LN4r je izjavil:

Test zaviralne poti je kr koristen, pa tudi se je to samo 5% je to v praksi lahko veliko metrov. Preden koga ubijes ali sebe.

Sicer ti pa dam prav, recimo pr letnih so bile goodrichove pr meni boljse od goodyearovih.

Guma nova zmontirana na avto hopsala!

Verjetno so jih meli skladiscene tako, da je nekaj na njih pritiskalo in so se malo deformirale.

Zlato pravilo pa: Izberi najožjo dimenzijo!

Sem in ta je v homologaciji 205


Tako je pri meni. Najmanjša dimenzija je 205/60 R16.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

energetik ::

krneki0001 je izjavil:

Ta adacov test zame ni vreden nič.

Odbij stran del za glasnost, za obrabo in porabo bencina in potem točkuj zadeve.
Če so glasne gume, če avto spije liter bencina več in če je večja obraba je to z razlogom. Guma, ki nima obrabe, nima dovolj trenja, torej te ne drži na cesti.
Načeloma se strinjam, vendar premium gume pohendlajo vse te kriterije ali vsaj večino.
Sicer pa tudi jaz pogledam samo oprijem na mokrem, snegu in ledu. To je vse kar me zanima. Obrabe imam v 4 letih do 2mm, tako da je to zame zanemarljiv faktor. Problem je samo, da mehkih letnih gum za mojo dimenzijo _ne delajo_. Same neke eko plastike, ki na mokrem ne držijo nič in se tudi ne nucajo nič.

damjan1980 ::

Egidij88 je izjavil:

Hah, ravno danes sem vrgel zimske gor. Spredaj Michelin Alpin 3, letnik 2011. Zadaj Nordica something letnik 2009. Profila še dosti, za Clio 2000 bodo ok... vozim bolj na izi, če je sneg pa s tem jajčkom itak nimaš kaj iskati.


Imam kolegico z identicnim avtom, ki je imela enako zanic gume in isto teorijo kot ti. Vozi zelo pocasi, po sengu se ne vozi. Nima kaj bit. In jo na poti domov preseneti sneg. Kljub pocasi voznji je letela v jarek in spredaj lepo predelala avto. Skoda, ki je nastala, je bila nekajkratnik novih gum. Od takrat dalje fura na 15 let stari gajbi pirelli in podobno. Vsaka sola nekaj stane.

stara mama ::

m0LN4r je izjavil:

Test zaviralne poti je kr koristen, pa tudi se je to samo 5% je to v praksi lahko veliko metrov. Preden koga ubijes ali sebe.

Sicer ti pa dam prav, recimo pr letnih so bile goodrichove pr meni boljse od goodyearovih.

Guma nova zmontirana na avto hopsala!

Verjetno so jih meli skladiscene tako, da je nekaj na njih pritiskalo in so se malo deformirale.

Gume so bile stare nekaj tednov, niti niso imele časa biti dosti skladiščene.

Drugače pa ena par koristnih za pozimi
- tepihi iz blaga znajo biti koristni, če obtičiš na ledu ;)
- v najhujših razmerah malo spusti gumo (ne preveč), bo bolj grabila
- Imam kljub zimskim gumam še verige v avtu. Niso tako drage da si jih nebi mogel ne kupit, pač..
- zdrava pamet seveda.... eni je še čez leto na suhi cesti ne premorejo, in na slepo zaupajo vsej elektroniki..

damjan1980 je izjavil:

Egidij88 je izjavil:

Hah, ravno danes sem vrgel zimske gor. Spredaj Michelin Alpin 3, letnik 2011. Zadaj Nordica something letnik 2009. Profila še dosti, za Clio 2000 bodo ok... vozim bolj na izi, če je sneg pa s tem jajčkom itak nimaš kaj iskati.


Imam kolegico z identicnim avtom, ki je imela enako zanic gume in isto teorijo kot ti. Vozi zelo pocasi, po sengu se ne vozi. Nima kaj bit. In jo na poti domov preseneti sneg. Kljub pocasi voznji je letela v jarek in spredaj lepo predelala avto. Skoda, ki je nastala, je bila nekajkratnik novih gum. Od takrat dalje fura na 15 let stari gajbi pirelli in podobno. Vsaka sola nekaj stane.

A si ziher da:
- ni med vožnjo visela na telefonu/FB/se šminkala/...
- da je morda preverila tlak v gumah (pozimi je manj bolje)
- da se je zavedala nevarnosti vožnje navzdol sploh po poledeneli cesti
- da se ni slepo zanašala na kak ABS in podobno...

Ne poznamo razmer da lahko krivimo gume!
Mogoče pa fura pireli, samo da lahko nemoteno debatira naprej po telefonu pozimi ?

Zgodovina sprememb…

Machete ::

Klinc jaz sem vzel Continental TS860, pa še kasneje sem videl da ksem naročil od sošolca iz gimnazije.. :]
Če ne bom spomladi več postal na ST, jih smatrajte za slabe.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

m0LN4r ::

Danes dobil TS860 FR, obe DOT 3716 se disijo po ceskem piru.

Bomo vidl kako bo, ko bojo zmontirane, ce so prestale quality check ali jih nekdo iz kontejnerja jemlje pa prodaja po ebayu.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

šernk ::

ma zaradi mene je lahko guma katastrofa v snegu. rabim jo za se spustit po 30m 25% spusta in da me potem v naslednjih 20m 15% spusta ustavi. tega letne žal večinoma niso sposobne.

slabih gum v mokrem pa ne dam več gor. če bi imel vsaj malce zaupanja v savo bi dal eskimo HP letos katere bi dobil za cca 70eur/kom. ampak me je eskimo S3 toliko razočaral v mokrem v preteklosti, ko je bila temperatura okoli 15°C da bi najraje nove gume stran vrgel.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

balluf ::

Mene tudi zanima katere zimske gume so dobre za dež ranga do 80E .

balluf ::

balluf je izjavil:

Mene tudi zanima katere zimske gume so dobre za dež ranga do 80E .


Katero od teh priporočate ,so spolh primerljive? https://www.mimovrste.com/primerjava?se...

šernk ::

zaenkrat lahko rečem da me iz lastnih izkušenj continental TS850 ni razočaral (edine, ki sem jih imel poleg save eskimo S3). in to potrdijo tudi vsi testi vsako leto.continental na mokrem v vrhu, sava nekje zadaj v slabem povprečju.

in ko izločiš glede na teste dobre gume v mokrem ven ugotoviš da je razlika med najcenejšo in najdražjo ponavadi max 10% razlike, pa za continental tu spet vem da mi bo zdržala vsaj 3 sezone, četrto je pa itak na robu uporabnosti že zaradi starosti. upam da me TS860 ne razočara.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

balluf ::

balluf je izjavil:

balluf je izjavil:

Mene tudi zanima katere zimske gume so dobre za dež ranga do 80E .


Katero od teh priporočate ,so spolh primerljive? https://www.mimovrste.com/primerjava?se...


Je možno, da je Mimo..... najcenejši pri večini znamk 90%, pregledal nekaj tegovin in so vse dražje ,kje vi kupujete ?

Tilen ::

Je možno. Če imaš priljubljenega vulkanizerja, mu lahko neseš tudi ponudbo od Mimovrste in se bosta poglihala. ;)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

balluf ::

To pri nas na podeželju ne gre, lokalni vulkanizer je tudi mehanik,avtoličar, vleka po potrebi...
Pred leti mi je celo on prddlagal nakup preko spleta ker on jih ne more dobiti tako poceni.

Dr_M ::

in ko izločiš glede na teste dobre gume v mokrem ven ugotoviš da je razlika med najcenejšo in najdražjo ponavadi max 10% razlike,


Kot sem ze mnogokrat povedal, zelo veliko je odvisno tudi od avtomobila.
Pri mojem je bila razlika v snegu med UG7 in TS850 kot noc in dan, pri prejsnjem avtu so bile tudi eskimo S3 solidne, pri zdajsnjem je pa avto kar poplesaval na avtocesti, niti speljat nisem mogel normalno ali ustavit se. Rabim pa zelo dobre gume za sneg, ker imam tukaj okoli zelo neravne ceste.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

balluf ::

m0LN4r je izjavil:

Danes dobil TS860 FR, obe DOT 3716 se disijo po ceskem piru.

Bomo vidl kako bo, ko bojo zmontirane, ce so prestale quality check ali jih nekdo iz kontejnerja jemlje pa prodaja po ebayu.


Kje si jih kupil ?

krneki0001 ::

Za dež so se meni najbolj obnesle gume uniroyal rain tyre.

m0LN4r ::

 Na ebayu z kuponom

Na ebayu z kuponom

IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

zk_eu ::

Jaz se ob prebiranju teme samo čudim kako vozite vi? A to greste v vsak ovinek na polno ali kaj? Vozite ves čas na limitu?

Celo življenje dajem Savo na avto, tako letne, kot zimske gume, menjam jih nekje na 4 leta, pa nikoli nisem imel problemov (naredim nekje 22k na leto). Pa se vozim tudi v hrib oz. po hribu (govorim glede snega). Enako so se odlično obnesle obe ob akvaplaningu. Mene še nikoli ni zaneslo ob vremenskih pojavih, pa verjemite, da nisem dal malo čez. Seveda guma ogromno pomeni, saj je to vaš edini stik s cestiščem in boljše nikoli ne škodi. Samo vožnjo je tudi potrebno prilagoditi razmeram, si kdaj vzeti za kaj več časa.

Za povprečnega voznika, je Sava več kot odlična. Razumem pa tiste, ki naredijo ogromno kilometrov na leto, da ne bo vrgel ravno gor Save ali ljudje, ki več vozijo po zahtevnem terenu (primer: si doma na večjem hribu in imaš ob vsakem snegu probleme, da guma ne grabi).
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

Miha 333 ::

zk_eu je izjavil:

Jaz se ob prebiranju teme samo čudim kako vozite vi? A to greste v vsak ovinek na polno ali kaj? Vozite ves čas na limitu?

Celo življenje dajem Savo na avto, tako letne, kot zimske gume, menjam jih nekje na 4 leta, pa nikoli nisem imel problemov (naredim nekje 22k na leto). Pa se vozim tudi v hrib oz. po hribu (govorim glede snega). Enako so se odlično obnesle obe ob akvaplaningu. Mene še nikoli ni zaneslo ob vremenskih pojavih, pa verjemite, da nisem dal malo čez. Seveda guma ogromno pomeni, saj je to vaš edini stik s cestiščem in boljše nikoli ne škodi. Samo vožnjo je tudi potrebno prilagoditi razmeram, si kdaj vzeti za kaj več časa.

Za povprečnega voznika, je Sava več kot odlična. Razumem pa tiste, ki naredijo ogromno kilometrov na leto, da ne bo vrgel ravno gor Save ali ljudje, ki več vozijo po zahtevnem terenu (primer: si doma na večjem hribu in imaš ob vsakem snegu probleme, da guma ne grabi).

Za normalno vožnjo so skoraj vsake gume dobre. Razlike pridejo do izraza v kritičnih situacijah, ki so sicer redke, ampak je dober oprijem takrat vreden vsakega eura cene gume, saj lahko dober oprijem namesto slabega v tistem trenutku pomeni razliko med življenjem in smrtjo. Poleg tega razlika v ceni med npr. Savo in za kak razred boljšo gumo sploh ni tako velika.

GrimReaper ::

Save sam ne bi kupil nikoli, oz. bi, če bi bila enkrat med top 6 na ADAC testu, ampak v naslednjih 10 letih se kot kaže to ne bo zgodilo. S3+ model je zunaj že kolk časa, 10 let?
Še en problem je tudi, da je na voljo samo v bolj ljudskih dimenzijah, 17" sploh nič ne najde.
Je bila pa nazadnje 2014 na 9. mestu, ter dobra samo za sneg, po suhem in mokrem, kjer se voziš 99,9% časa, pa slaba.
Z zimskimi gumami se pa voziš 5 mesecev, oz. letos bi se komot od 1.10. do 1.4., najbolje da se bom skoraj pol leta vozil počasi.
Sem pa človek, ki da veliko na samo znamko, že kot otrok se spomnim, da sem gledal gume na avtih, in Save nisem povezoval s kvaliteto, ampak ravno obratno.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

m0LN4r ::

Moj foter si tut kupuje poceni gume, pa njemu je vseeno. Samo ko so enkrat savine sle po 10kkm po tistem vec ne kupuje.
Po 2-3 sezonah so pa zimske za odpad, na dezju so kot led.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

šernk ::

Še en problem je tudi, da je na voljo samo v bolj ljudskih dimenzijah, 17" sploh nič ne najde.


v 17" imaš sava eskimo HP ampak kaj ko je v mokrem spet dobila lani katastrofalno oceno na testu (16" sicer)
zame je to recimo: https://www.bartog.si/zimske-gume-22545...

45 eur cenejša guma od najcenejše continental TS860. lahko rečem da je najbrž vredna svojega denarja če se v mokrem ne misliš vozit.

Jaz se ob prebiranju teme samo čudim kako vozite vi? A to greste v vsak ovinek na polno ali kaj? Vozite ves čas na limitu?

tudi meni so letošnje 5 let stare gume držale še kar dobro v mokrem in bi morda bile še za eno sezono. potem sem pa na enem križišču želel nekomu omogočit lažje zavijanje na stransko cesto tako da bi jaz 10m prej ustavil. sem pohodil malenkost bolj zavoro in sem se ustavil morda 3m pred križiščem namesto vsaj 10. naslednji dan sem se gum znebil. pa tu govorim o hitrosti cca 30km/h. enako sem govoril da ne rabim ABS dokler mi ni enkrat rešil riti. morda res rabim vrhunske gume v mokrem 1x na 5 let, ampak sem precej prepričan da se takrat same izplačajo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
strani: 1 2 3 4 5 ... 35