» »

2015 Testi letnih pnevmatik

2015 Testi letnih pnevmatik

D3m ::

Cena?

Jaz jih mislim vzeti v Les Trgovini (uvoznik) za 61EUR oz. če mi uspe se izpogajati za 55EUR kos.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Buggy ::

ce si dobil kaj ceneje kot 62€ povej...jaz rabim se XL, ker je avto dosti tezak.

https://www.mimovrste.com/letne-avtomob...

...bom zdaj zanalasc tele vzel, sem mislil letos spet kaksno premium vzet ker sem imel ze lani srednjo klaso Fuldo (ki so bile cisto OK).

D3m ::

Slabo kaže (govoril z direktorjem Les trgovine). Ostajamo pri 61 eur še bolj natančno 61,57. Mimovrste se je izpogajal za boljšo nabavno ceno :).

+ gume mi dostavijo na dom ali v službo. Vsaj nekaj.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Assass1n ::

64€ je kos, pa montaža 25€ (z 20% popusta). Mogoče je kje kakšen € ceneje, samo jaz grem tja pa zmontiram pa grem, mi je blizu pa prijazni so.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

D3m ::

Fino fajn.
|HP EliteBook|R5 6650U|

bond007 ::

No super jaz imam 225/45 R17. Glede na to, da sem prej dal 100€ za gumo Dunlop bom vzel Nexen in prišparal cca. pol manj.

Ko upoštevaš pri Nexen še bistveno večjo obrabo in nekaj večjo porabo (cca 2dcl/100km oz. 60L (80€) več na 30k km) so prihranki bistveno manjši, kot na prvi pogled...

D3m ::

Torej bo Michelin na 30k km imela isto porabo, kot zdaj nova? Kako pa veš koliko ima porabo?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

D3m ::

Torej po tem testu:

http://www.motorevija.si/cms/controls/w...

Vzamem Kumho KH27, ki ima najmanjšo porabo goriva in bo kljub temu cenejša od Michelin.
|HP EliteBook|R5 6650U|

šernk ::

Ravnokar iz salona od škode + seat, na razstavljenih avtih imajo: Pirelli, Bridgestone, Dunlop, Continental, Michelin. Jap verjetno gre na 99% modelov potem nexen guma, kot tu berem. Očitno smo imeli srečo, ker smo nabavili avto, ki je bil na poti za biti razstavljen v salonu in je zato imel michelin gume gor montirane.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

bond007 ::

@D3m: če gledaš samo na ceno, potem ja. Vendar je ta kumho KH27 že nova katastrofa po mokrem...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bond007 ()

D3m ::

bond007 je izjavil:

@D3m: če gledaš samo na ceno, potem ja. Vendar je ta kumho KH27 že nova katastrofa po mokrem...


But but.....nizka poraba in nizka obraba?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Dr_M ::

D3m ti raje vrni izpit, predno na cesti komu kaj naredis.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

D3m ::

Dr_M je izjavil:

D3m ti raje vrni izpit, predno na cesti komu kaj naredis.


Saj vem, da si slab voznik. Pretiravati ti ni treba. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

N0t0ri0us ::

vsi dajejo gor 18"+, potem pa ni za gume in kupujejo 10 let stare trde gume.. če pa ne tega pa nove čungalunga, ker raje naredite nesrečo kot pa furate 1" manjše kvalitetne gume..

Invictus ::

GTX970 je izjavil:

Invictus je izjavil:

Danes skoraj noben nov avto nima več 13 colskih koles. Ali pa kar noben ...

Kdo pravi da imajo vsi nova vozila ?

Proizvajalce gum boli k**** za par manjdeljcev ki se vozijo v starih avtih ...

Zamenjajo stroje, ki pačl nimajo 13 colske opcije. Pač premalo dodane vrednosti ...

Sicer jih pa Sava ziher ima ...

šernk je izjavil:

Ravnokar iz salona od škode + seat, na razstavljenih avtih imajo: Pirelli, Bridgestone, Dunlop, Continental, Michelin. Jap verjetno gre na 99% modelov potem nexen guma, kot tu berem. Očitno smo imeli srečo, ker smo nabavili avto, ki je bil na poti za biti razstavljen v salonu in je zato imel michelin gume gor montirane.

Škode so imeli včasih original gor Michellin ... Vsaj Octavie.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Olórin ::

D3m je izjavil:

bond007 je izjavil:

@D3m: če gledaš samo na ceno, potem ja. Vendar je ta kumho KH27 že nova katastrofa po mokrem...


But but.....nizka poraba in nizka obraba?


prodaj rajši avto in kupi Fiat Puntota letnik 2000. Ima tako majhne gume da si jih boš lahko privoščil. Ne pa da kupiš avto ki je pretežak za tvoj žep.
Potem pa neveš če bi dal gor Nexen ali pa imaš dovolj denarja za Kumho.

lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

energetik ::

Matek je izjavil:

A ima še kdo težave, da se večine teh gum, ki so se najbolje odrezale na testu, ne dobi za R13? :>
Problem je že pri 14" kolesih, ki jih imam jaz. Precej premium modelov enostavno ne delajo v tej dimenziji.
Na srečo imam homologirano tudi 15", če bo kdaj kriza. Zaenkrat imam Nokian Line, ki so dobro ocenjene na testih, delajo jih pa v vseh 14" dimenzijah.

Gogo ::

V M Tehniki sem videl Dunlop Sport Blue Response 205/55 R16 za slabih 80€, dot 0715. Pogledam na ceneje.si in vidim da so tudi za slabih 70€. v čem je fora? Dot? Stare zaloge?
Gigabyte Aorus B550 Elite|Ryzen 3 3100|GeForce GT 1030|
TG Delta RGB 16GB CL 16|ADATA XPG SX8200 PRO 512GB NVMe SSD M.2|
Chieftec Photon Series 650W RGB ATX| Antec PerformanceOne P7 Silent Black|

D3m ::

Olórin je izjavil:

D3m je izjavil:

bond007 je izjavil:

@D3m: če gledaš samo na ceno, potem ja. Vendar je ta kumho KH27 že nova katastrofa po mokrem...


But but.....nizka poraba in nizka obraba?


prodaj rajši avto in kupi Fiat Puntota letnik 2000. Ima tako majhne gume da si jih boš lahko privoščil. Ne pa da kupiš avto ki je pretežak za tvoj žep.
Potem pa neveš če bi dal gor Nexen ali pa imaš dovolj denarja za Kumho.

lp


Kupim lahko tudi Mercedesa. A si prišel k sebi. :) Seveda bom dal Nexen na svoj avto saj ponujajo dovolj za moje potrebe. Če pa nisi siguren v svoje sposobnosti pa pač kupi Michelin isto velja za doktorja.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Olórin ::

Ne, nimaš denarja za pnevmatike ki se jih montira na mercedesa.

In ne boš imel denarja za nakup xenon sijalk, pol bo pa spet tema o tem kako kupit poceni, za prvo silo uporabne azijske stvari.

D3m je izjavil:

Cena?

Jaz jih mislim vzeti v Les Trgovini (uvoznik) za 61EUR oz. če mi uspe se izpogajati za 55EUR kos.


celo tu si rekel da ti je 61 EUR za gumo preveč, se boš pogajal kot romun in zbijal na 55 EUR za kos.

Menjaj avto in kupi pravo gumo.
Če prav vem, na 14 inč feltnah, torej na Cliotu za ta denar dobiš Bridgestone in Continental, tvoje ljubljene Nexen pa so pod 50 EUR ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

D3m ::

Ohohoho nisem vedel, da sem s teboj poročen.

Če pomislim sem bil podobnega mišljenja, kot ti pred leti. Brand brand in še enkrat brand. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

D3m ::

Olórin je izjavil:

Ne, nimaš denarja za pnevmatike ki se jih montira na mercedesa.

In ne boš imel denarja za nakup xenon sijalk, pol bo pa spet tema o tem kako kupit poceni, za prvo silo uporabne azijske stvari.

D3m je izjavil:

Cena?

Jaz jih mislim vzeti v Les Trgovini (uvoznik) za 61EUR oz. če mi uspe se izpogajati za 55EUR kos.


celo tu si rekel da ti je 61 EUR za gumo preveč, se boš pogajal kot romun in zbijal na 55 EUR za kos.

Menjaj avto in kupi pravo gumo.
Če prav vem, na 14 inč feltnah, torej na Cliotu za ta denar dobiš Bridgestone in Continental, tvoje ljubljene Nexen pa so pod 50 EUR ;)


Če se pa v tržnem kapital ne znajdeš potlej je pa zate normalno tudi kruh za 1000€. Če bi ga imel edini na tem svetu.
|HP EliteBook|R5 6650U|

gruntfürmich ::

ne vem če je že potekala debata, ampak zanima me, kaj je bolje za predvsem zimsko gumo, pri povprečni prevoženi zimi 10.000 km; da kupiš takšno z malo obrabe ali takšno z veliko? pa recimo da so druge lastnosti podobne.
bo na koncu življenske dobe mehkejša pnevmatika boljša od že v štartu trše, če predpostavimo da je verjetno pri 10000km na zimo ne boš tako zlizal da jo lahko po 3 letih vržeš v smeti, ampak jo bom vozil morda 5 ali 6 let...?
ali bo profil pri trši vseeno prevagal v boljše lastnosti pnevmatike pred mehkejšo pri koncu življenske dobe, čeprav bo morda trša guma vseeno bolj trda od mehke?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

energetik ::

Profil ti pomaga izključno pri snegu in hudem nalivu, ko na cesti stoji voda. Za ostale razmere je veliko pomembnejša zmes, torej da je mehka.
Ne vem pa, ko so te lastnosti povezane, kot si ti pisal. Testov par let starih gum praktično ni. Bi bilo pa zelo zelo zanimivo, če bi ADAC vzel iste gume s svojega testa, jih znucal na mašini pri istih pogojih do 4mm in testiral spet čez 4 leta. To bi bil ultimativen test.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Olórin ::

energetik je izjavil:

Profil ti pomaga izključno pri snegu in hudem nalivu, ko na cesti stoji voda. Za ostale razmere je veliko pomembnejša zmes, torej da je mehka.
Ne vem pa, ko so te lastnosti povezane, kot si ti pisal. Testov par let starih gum praktično ni. Bi bilo pa zelo zelo zanimivo, če bi ADAC vzel iste gume s svojega testa, jih znucal na mašini pri istih pogojih do 4mm in testiral spet čez 4 leta. To bi bil ultimativen test.


to ne drži povsem. Če gumo v 10.000 km obrabiš na 4 mm profila pomeni da si jo verjetno toliko pregrel, da so se njene fizikalne lastnosti spremenile.

Če predpostavimo da 1 guma ponavadi preživi tam okoli 45.000 km, je ob normalni uporabi pri 10.000 km obrabljena šele 1/4 gume. Karkoli drugega pomeni, da je bila guma vožena zelo grobo ali pa ima avto povsem uničeno optiko. Skratka guma uničena.

Seveda pa se max prevožena razdalja z določeno gumo spreminja od modela do modela in je to potrebno raziskat pri vsaki gume posebej. Nekatere zdržijo tudi do 60.000, pri nekaterih pa si srečen če dosežeš 30.000.

ps.: mehka guma ni nujno dobra guma. Včasih mehka guma pomeni da boš drsel po cesti kot da imaš radirko na kolesih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Buggy ::

to ne drži povsem. Če gumo v 10.000 km obrabiš na 4 mm profila pomeni da si jo verjetno toliko pregrel, da so se njene fizikalne lastnosti spremenile.


lepo te prosim od kje pa take izjave ...bos tole podkrepil s kaksnim linkom al bomo kar na besedi verjel?

Gume (za ustrezni letni cas) so narejene za take obremenitve in fizikalne lastnosti ne igrajo vloge... morda kemijske pa se to morda pri zimski gumi vozeni poleti po vrocem asfaltu za kar ni narejena. Takrat pa se res spremenijo lastnosti gume saj se zimska poleti vozena na polno se enkrat zvulkanizira :))

Jaz imam na pogonski osi (sprednja) gumo najvec 30Kkm (katerokoli)...po 10Kkm je ze dokaj velka obraba in kar blizu 4mm.
Gre pa za tezak in relativno mocan karavan, voznja po hriboviti in ovinkasti cesti malo bolj dinamicno...veliko spodrsavanja in TC lucke :D

Guma s tem izgublja profil ne pa fizikalne lastnosti saj ni pnevmatika za poni expresa no ;((

...takole recimo je lani po eni sezoni zgledala Fulda Sport Control

https://www.dropbox.com/s/k957qcn697jm4...


Ravno zaradi, ker mi gre guma tako hitro, sem rekel da bom letos preizkusil tako kontraverzne Nexen N8000, ki sem jih vceraj kupil (fizicna starcuna) po 60€ na komad 225/45/17 94W XL...DOT 4814 tore par mesecev stare.

D3m ::

Poročaj kako se bodo obnesle.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Olórin ::

Buggy je izjavil:


...takole recimo je lani po eni sezoni zgledala Fulda Sport Control

https://www.dropbox.com/s/k957qcn697jm4...


hvala za odličen primer povsem uničene optike na vozilu. Po 1 sezoni imaš 1 stran gume požrto do kraja medtem ko je druga stran povsem nedotaknjena.

(ali pa je bila svetloba, ko si slikal tako slaba, da je tako videto. To je tvoj problem, ne moj.)

Buggy je izjavil:


lepo te prosim od kje pa take izjave ...bos tole podkrepil s kaksnim linkom al bomo kar na besedi verjel?


mi ni treba. Če mi ne verjameš pač poišči vir, ki pravi da se guma ne spreminja ob pretirani obrabi, kurjenju gum. Še vsak vulkanizer ti bo rekel da gumo, s tem ko jo vrtiš v prazno po asfaltu, uničiš.
In to, da ti gumo po 10.000 km uničiš do konca, pomeni da jo prekomerno obrabljaš in ne znaš vozit. Ne pa da "voziš dinamično".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Buggy ::

hvala za odličen primer povsem uničene optike na vozilu. Po 1 sezoni imaš 1 stran gume požrto do kraja medtem ko je druga stran povsem nedotaknjena.


spet pametujes?

Guma je pobrana dokaj enakomerno po vsej povrsini, res pa da so zunanji robovi malo manj pobrani cca 2mm, kar pripisujem XL pnevmatiki zaradi ojacanih bocnic, kjer guma v ostrem in hitrem ovinku lepo prime na zunanjem robu, na drugi strani preme, pa je dvignjena in ko pospesujem v klanec vrti kolo vprazno in jo s tem pobira po notranji strani. Sreda pa je pobrana zaradi mocnega pospesevanja v hrib in seveda bremzanja...

mi ni treba. Če mi ne verjameš pač poišči vir, ki pravi da se guma ne spreminja ob pretirani obrabi, kurjenju gum. Še vsak vulkanizer ti bo rekel da gumo, s tem ko jo vrtiš v prazno po asfaltu, uničiš.


ti nas kar se malo poduci pa nalimaj linke, pa ce si funkcionalno pismen tukaj ne govorimo o driftingu in burnoutih, ampak o normalni voznji...razen ce zelis izpostaviti ektreme zato da bos sam sebi nekaj dokazal.

In to, da ti gumo po 10.000 km uničiš do konca, pomeni da jo prekomerno obrabljaš in ne znaš vozit. Ne pa da "voziš dinamično".


To kaj jaz delam z gumo in kaksne kilometre delam z njo naj te ne zanima, ker jih ne placujes ti...se manj pa si pristojen dajati kakrsnekoli ocene brez da bi poznal pogoje voznje, raje odgovori na vprasanje in svoje trditve podkrepi tudi z linki. Gumo pa imam vsako leto na pogonski osi cca 20Kkm (sezona), par Kkm vec ali manj odvisno od gume, kar je nekako znotraj mej obrabe, tako da svoje netocne opazke zadrzi zase. Deal?

Arctander ::

Jaz pa iščem letne gume z malo bolj "močnim" profilom, ker veliko zahajam v hribe in je včasih treba zapeljati skozi kakšno blatno lužo, ali parkirati na mokri travi. Z zimskimi v takšnih primerih nikoli nisem imel težav, z letnimi pa sem že moral iskati pomoč, da so me potegnili ven.

Kolikor sem iskal, se za dimenzijo 195/65 R15 ne dobi "terenskih" gum, to pa je edina dimenzija, ki jo imam vpisano v homologaciji.

D3m ::

|HP EliteBook|R5 6650U|

šernk ::

Guma je pobrana dokaj enakomerno po vsej povrsini, res pa da so zunanji robovi malo manj pobrani cca 2mm, kar pripisujem XL pnevmatiki zaradi ojacanih bocnic, kjer guma v ostrem in hitrem ovinku lepo prime na zunanjem robu, na drugi strani preme, pa je dvignjena in ko pospesujem v klanec vrti kolo vprazno in jo s tem pobira po notranji strani. Sreda pa je pobrana zaradi mocnega pospesevanja v hrib in seveda bremzanja...


imaš v gumi višji tlak od predpisanega? zaradi tega potem pobira sredino in robov ne. Pravilno je da pobira celotno površino gume enakomerno, saj ima guma tako tudi največji stik s površino.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Buggy ::


imaš v gumi višji tlak od predpisanega? zaradi tega potem pobira sredino in robov ne. Pravilno je da pobira celotno površino gume enakomerno, saj ima guma tako tudi največji stik s površino.


ma kaj pa vem...tudi to je mozno ja. Sem pa preizkusal ze vse razlicne variante od 2.4 do 2.7 bara (itaq vsak vulkanizer malo drugace pravi), pa je bil pri razlicnih gumah razultat vedno zelo podoben.

predpisano pa imam takole (gre za 225/45/17 pnevmatike)

https://www.dropbox.com/s/unkicysr9c6b2...

tole recimo so prejsne Michelinke Primacy HP...bruh od gume na mojem avtu v mojih pogojih (tudi ena sezona).

https://www.dropbox.com/s/uiax3mewplycx...
https://www.dropbox.com/s/dag2jor7tp5cz...

pa se pred njimi najboljse kar se je do sedaj obneslo v mojem primeru: GY F1 Asymetric 2

https://www.dropbox.com/s/18g60qe5u85p5...


Bomo videli kaj bo drugo leto z Nexnom ...po testih bi moral biti ze sredi sezone (julija)brez profila, guma pa bo po pricanju nekaterih fizikalno spremenjena >:D

D3m ::

Kakšen se ti zdi občutek zdaj, ko imaš Nexen? Zanima me 225/45/17.
|HP EliteBook|R5 6650U|

korenje3 ::

Dr_M je izjavil:

Mimogrede, glede starosti gum.



pnevmatika ne sme biti na soncu, ker je UV svetloba katalizator za kisik, ki nadomešča žveplove atome v gumi. žveplovi atomi v gumi povzročajo elastično vez.
največji škodljivec je ozon.
zato če komu ni škoda olja, naj gume namaže z glicerinom.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Buggy ::

D3m je izjavil:

Kakšen se ti zdi občutek zdaj, ko imaš Nexen? Zanima me 225/45/17.


Ne vem se...pa tudi prvih par 100km ne bom preizkusal ekstremov zaradi zascitnega sloja. Avto je se na servisu zaradi menjave sprednjega levega kolesnega lezaja (cel pesto z ABS senzorjem) ...po 230Kkm se ga je zacelo slisati. Vmes se bo uredilo se nekaj malenkosti pri motorju, zamenjalo gume ter cetrtic od kar imam avto opravilo optiko, da mi bo potem mojster na tem forumu lahko razlagal o neverjeto podrti optiki...meh.

Javim opazanja cez kaksen mesec...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

N0t0ri0us ::

definitivno imaš preveč napumpane gume.. spusti jih na 2.3 bara in boš videl da bo boljše oziroma ti jih bo radiralo po zunanjem robu.

D3m ::

Buggy je izjavil:

D3m je izjavil:

Kakšen se ti zdi občutek zdaj, ko imaš Nexen? Zanima me 225/45/17.


Ne vem se...pa tudi prvih par 100km ne bom preizkusal ekstremov zaradi zascitnega sloja. Avto je se na servisu zaradi menjave sprednjega levega kolesnega lezaja (cel pesto z ABS senzorjem) ...po 230Kkm se ga je zacelo slisati. Vmes se bo uredilo se nekaj malenkosti pri motorju, zamenjalo gume ter cetrtic od kar imam avto opravilo optiko, da mi bo potem mojster na tem forumu lahko razlagal o neverjeto podrti optiki...meh.

Javim opazanja cez kaksen mesec...


Ok. BTW gume nimaš preveč napumpanih je čisto ok.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Buggy ::

N0t0ri0us je izjavil:

definitivno imaš preveč napumpane gume.. spusti jih na 2.3 bara in boš videl da bo boljše oziroma ti jih bo radiralo po zunanjem robu.


sej pravim, sprobal vse zivo... pri 2.4 sem imel zelo hitro pobrane robove, v bistvu so se delale ze kar stopnicke na zgornjem delu bocnice (sploh ni bila tekalna povrsina) zato sem jih vedno malo dofilal, pa pri 2.4 je bil pri eni izmed gum obcutek kot na cigumiju spet pri drugi pa je bilo OK. Verjetno je razlika v filanju tudi med non-XL in XL tipom gume.

To dilemo s pumpanjem imam vsako leto, ker je vedno nova/druga guma in vsaka se mal drugace obnasa. Preden pa pogruntam kaj ji pase je pa ze veselja konec. Drugace pritisk v gumah preverjam dokaj redno in sem priden kar se tega tice....
Mah nima veze...bom sprobal, prilagodil na obcutek pa porocal...na uradnem servisu mi jih ponavadi vedno 2.5-2.6 filajo, lokalni vulkanizer pa 2.4 bara.

N0t0ri0us ::

Doma imamo avto z 235/45 r17 in ko so bile gume pumpane na 2.4 bara jih je pobralo v dveh letih vse šriti, s tem da smo delali 15k km letno od tega smo imeli od nobembra do aprila zimske gume. Od takrat polnim gumo na maksimalen tlak kateri je predpisan za gumo in ni več težav pobiranja zunanjega in notranjega robu.

Je pa res da imamo ovinkasto cesto in quattro pogon kar se dodatno pozna..

AndrejO ::

Buggy je izjavil:

Verjetno je razlika v filanju tudi med non-XL in XL tipom gume.

Lahko je, lahko pa ni. Ravno tako moraš tudi pogledati, če uporabljaš gume z enako nosilnostjo, kot so v priročniku, ali pa morda uporabjaš kakšne z večjo nosilnostjo. Če rabiš, imam povezave do tabel, da si preveriš kakšen je pravilen tlak, če uporabljaš večjo nosilnost in/ali XL namesto navadnih.

Buggy je izjavil:

To dilemo s pumpanjem imam vsako leto, ker je vedno nova/druga guma in vsaka se mal drugace obnasa. Preden pa pogruntam kaj ji pase je pa ze veselja konec. Drugace pritisk v gumah preverjam dokaj redno in sem priden kar se tega tice....

To veš, da so v navodilih napisani tlaki mišljeni za hladno gumo, ne pa za ogreto. Včasih je dovolj že 1km do pumpe, ker se različne gume v različnih letnih časih različno hitro ogrejejo.

GrimReaper ::

Včasih je dovolj že 1km do pumpe, ker se različne gume v različnih letnih časih različno hitro ogrejejo.

Jest to preverim v soboto dopoldne, ko se ohladijo. 1km do pumpe nisem opazil da bi naredil kakšno razliko, če pa že misliš da naredi, pa nafilaš pač 0,05 bara več.
Pa pri enem merjenju tudi hitro izgubiš tistih 0,05 bara, pa v enem mesecu tudi gotovo izgubiš 0,05 bara, in je potem res najbolje da nafilaš 0,1 več kot misliš da je prav.

Moje zimske Conti TS830 195/65/15 drugače niso občutljive na tlak, je ok vse od 1,8 do 2,2 bara.
Letne Dunlop Sport Maxx RT 205/55/16 so pa precej občutljive, čez zimo so se spustile iz 2,4 na 2,2 bara, pa sem imel že do prve pumpe probleme z oprijemom. Zdaj jih imam na 2,4/2,3, pa še kake 0,1 do 0,2 višje bi pomoje šlo.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Assass1n ::

0.05 bara 8-O to sploh skala na pumpi ne kaže kje boš to opazil...
Včeraj popoldne so me na poti iz službe klicali iz mat sport da so moje nexen n8000 225 45 17 na zalogi. Dobil sem DOT3714 :'( napumpali so jih na 2.0/2.3 ;(( po mojih 2.5/2.5 zvečer na benzi lahko rečem da je oprijem zadovoljiv. Nimam kaj veliko izkušenj z novimi gumami ker sem bil prej mišlenja raje rabljene priznanega proizvajalca ampak sem se zelo motil.
So pa XL ojačane je nekoga zanimalo.

Jaz sem izredno zadovoljen za 280EUR imam nove gume. Glede na to da imam avto za jurja bi lahko rekli kar dobro razmerje cene :D Kako se obnesejo bo mokrem bom še videl, če se tako kot winguard bo ok.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Assass1n ()

D3m ::

Assass1n je izjavil:

0.05 bara 8-O to sploh skala na pumpi ne kaže kje boš to opazil...
Včeraj popoldne so me na poti iz službe klicali iz mat sport da so moje nexen n8000 225 45 17 na zalogi. Dobil sem DOT3714 :'( napumpali so jih na 2.0/2.3 ;(( po mojih 2.5/2.5 zvečer na benzi lahko rečem da je oprijem zadovoljiv. Nimam kaj veliko izkušenj z novimi gumami ker sem bil prej mišlenja raje rabljene priznanega proizvajalca ampak sem se zelo motil.
So pa XL ojačane je nekoga zanimalo.

Jaz sem izredno zadovoljen za 280EUR imam nove gume. Glede na to da imam avto za jurja bi lahko rekli kar dobro razmerje cene :D Kako se obnesejo bo mokrem bom še videl, če se tako kot winguard bo ok.


DOT3714 kaj jamraš to so bile delane v septembru 2014. To niso stare. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Assass1n ::

Mal sarkazma kolega :)
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

D3m ::

Avto maš za jurja? Nissan?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Assass1n ::

Bmw e46 318i 1998 Letnik komunistično rdeč :D
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

D3m ::

O nice. Sem najprej misli na Nissan NX100. Fajn pol bojo pa prav prišle te dirkalne gume.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Buggy ::

Lahko je, lahko pa ni. Ravno tako moraš tudi pogledati, če uporabljaš gume z enako nosilnostjo, kot so v priročniku, ali pa morda uporabjaš kakšne z večjo nosilnostjo. Če rabiš, imam povezave do tabel, da si preveriš kakšen je pravilen tlak, če uporabljaš večjo nosilnost in/ali XL namesto navadnih.


ja bi te lepo prosil za povezavo, se bolj pa ce sam predlagas vrednost pumpanja.

Zgoraj sem ze nalimal link, kaj mi pise na pokrovcku za bencin glede filanja gum, v homologaciji pa je pod 17 col feltno napisana dimenzija 225/45/17 91W

Avto je tezak 1700 kil, karavan s pogonom na prednjo os.

pa se cisto nova trenutna guma Nexen N8000 225/45/16 94W XL (made in Korea, Treadwear 280, rating AA), napumpal sem jo na 2.5 bara...dobil napumpano na 2.3, pa je bil mal cuden feeling...zdej je bolse.

https://www.dropbox.com/s/m2xpg8lfpuuyp...

hvala!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

energetik ::

D3m je izjavil:

Cena?

Jaz jih mislim vzeti v Les Trgovini (uvoznik) za 61EUR oz. če mi uspe se izpogajati za 55EUR kos.

Prodaja ta firma tudi fizičnim osebam? Ker kakor vidim imajo samo prodajo podjetjem.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pnevmatike (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9720651 (5550) Morison
»

Kormoran zimske gume (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12228397 (13589) starfotr
»

Gume 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5713895 (11545) matobeli
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28783256 (54038) slemarko
»

Razlika med pnevmatiki (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9124690 (22255) denabiker

Več podobnih tem