» »

KIA in Hyundai

KIA in Hyundai

1
2
3 4 5

TheBlueOne ::

Pred tremi leti sem bil zadolzen, da najdem avto v tem razredu za mamo. KIA na koncu niti ni bila najbolj ugodna, pri Hyundaju pa so prestavljali levo desno mejnik neprivlacnosti kabine. Ajde slednje je subjektivno.

V glavnem pri KIA salonu, ko sem ga sel gledati blj za hec, ker je bil blizu je tip dejansko bil aroganten, kakor da je salon vsaj za Mercedeza za ceno kiste piva. :) Zadevo smo poskusili in nanjo pozabili.

Ce bi jaz imel budget med 10 in 20k€ za NOV druzinski avto, bi verjetno vzel kaksno Vitaro.

KAVINSKY ::

Raptor F16 je izjavil:

Udoben in všečen NOV avtomobil dobiš šele nekje pri 20-25 jurjih.


Eni ne veste kaj je pojem zanimiv. Neudoben, počasen, grd avto je lahko še vedno zanimiv avto. Na Cars and Coffee ali Gumball lahko prideš z Yugotom pa boš bolj zanimiv, kot tisti, ki pride z Urusom. Tudi vožnja je doživetje. Z enim moraš iti hitro, če hočeš imeti kaj od tega, pri drugem pa je že doseganje omejitev kot vožnja Formule 1. Pa drugi strani pa ni Yugo nekaj z čimer boš vozil po avtocesti.

mahoni ::

IL_DIAVOLO je izjavil:



Almost new

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Auuu na tole ne bi naslonil niti bicikla, kaj sele kaj druzga.

Veselinko ::

Najboljša reč pri Kii je garancija. Če upoštevaš servisne intervale, si sedem let (ali 150k) brez skrbi. Meni so pred iztekom garancije celo armaturi brezplačno zalepili, kjer je odstopala.


Mi imamo tudi Kio. In dejstvo je, da s tem avtom načeloma ni težav. Lahko mi kdo reče, da ni najbolj atraktiven v smislu znamke, kar se mi sicer zdi precej slovenska izjava. Je pa dejstvo, da dela in da v bistvu ne veš, da ga imaš. Garancija je pa zakon, čeprav imajo konkurenti (verjetno bolj oni, kot kdo drug), marsikaj za povedati proti.

jakan123 ::

MxxW5 je izjavil:

lukao:
Torej enako, kot nudi Hyundai. Tudi sam gledam Fokusa. Ampak nov model se zdi svinjsko drag.


Jp. Jaz sem ga vzel lani iz zaloge, tik pred prihodom novega modela in sem dobil res vrhunsko ceno. Gledam sem še Ceeda in Megana, tudi iz zaloge pa sta bila oba s ceno daleč od Forda.

Trupl0 ::

hvala bogu, da je garancija in se s tem odpravlja šlamparije proizvodnje celih 7 let.
If you are going through Hell, keep going !

MxxW5 ::

Trupl0 je izjavil:

hvala bogu, da je garancija in se s tem odpravlja šlamparije proizvodnje celih 7 let.


Lej, nesmiselna je ta trditev. Kia (in Hyundai) se tudi drugače ne kvari prav dosti, oziroma je na testih zanesljivosti najmanj primerljiva s tekmeci. Drugače povedano, nezanesljivost pri Kii (in verjetno Hyundaiu) res ni težava, vsaj ne taka, ki bi bila bolj izrazita kot pri drugih proizvajalcih. Že vsak deset let je tako.

Moja Kia ima precej problemov (glej moj prvi post tukaj), ampak nezanesljivosti ni med njimi.

Trupl0 ::

MxxW5 je izjavil:

Trupl0 je izjavil:

hvala bogu, da je garancija in se s tem odpravlja šlamparije proizvodnje celih 7 let.


Lej, nesmiselna je ta trditev. Kia (in Hyundai) se tudi drugače ne kvari prav dosti, oziroma je na testih zanesljivosti najmanj primerljiva s tekmeci. Drugače povedano, nezanesljivost pri Kii (in verjetno Hyundaiu) res ni težava, vsaj ne taka, ki bi bila bolj izrazita kot pri drugih proizvajalcih. Že vsak deset let je tako.

Moja Kia ima precej problemov (glej moj prvi post tukaj), ampak nezanesljivosti ni med njimi.


tudi lahko. Sem jo imel 5 let. Bi moral oreng oreng premislit ali bi jo še kdaj imel...Mogoče, ko KMAG ne bo več uvoznik...
If you are going through Hell, keep going !

Raptor F16 ::

KAVINSKY je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

Udoben in všečen NOV avtomobil dobiš šele nekje pri 20-25 jurjih.


Eni ne veste kaj je pojem zanimiv. Neudoben, počasen, grd avto je lahko še vedno zanimiv avto. Na Cars and Coffee ali Gumball lahko prideš z Yugotom pa boš bolj zanimiv, kot tisti, ki pride z Urusom. Tudi vožnja je doživetje. Z enim moraš iti hitro, če hočeš imeti kaj od tega, pri drugem pa je že doseganje omejitev kot vožnja Formule 1. Pa drugi strani pa ni Yugo nekaj z čimer boš vozil po avtocesti.


Kje je tvoj Yugo in zakaj ga dnevno ne voziš ?

V bistvu je bolj na mestu vprašanje zakaj ga nimaš?

To je podobno, kot če bi mu namesto klasičnega kolesa predlagal monokolo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

MxxW5 ::

Trupl0:
S KMAG-om sem imel razumno dobre izkušnje. Ne najboljše. Če si jim pripeljal avto nazaj, da servis kaj ni dobro zrihtal (spomnim se novih diskov, ki so ji montirali tako, da so felšali), so sicer zadevo uredili, ampak so bili kar malo užaljeni in so stalno cikali na to, da si ti nekaj zajebal, ne pa serviser.

Pa dostikrat je bilo treba nazaj voziti. Človek bi pričakoval, da se serviser po popravilu zapelje z avtom en krog, da vidi, če je vse v redu. Ampak zanimivo, pri KMAG-u ne.

Je pa res, da mi pravijo kolegi, da pri drugih uradnih servisih ni dosti boljše. Dober mehankar pač ne bo delal na uradnem servisu, ampak bo odprl svojo delavnico. Enako, kot dober zobar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MxxW5 ()

Smurf ::

MxxW5 je izjavil:

Trupl0:
Dober mehankar pač ne bo delal na uradnem servisu, ampak bo odprl svojo delavnico. Tako, kot pri zobarjih.

Za mehanikarje ne vem, ampak zobozdravnike pa precej dobro poznam. In tam ne drzi, da so privatniki po sposobnosti boljsi. Imas dobre in slabe tako privat kot v ZDju.

IL_DIAVOLO ::

KAVINSKY je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

Udoben in všečen NOV avtomobil dobiš šele nekje pri 20-25 jurjih.


Eni ne veste kaj je pojem zanimiv. Neudoben, počasen, grd avto je lahko še vedno zanimiv avto. Na Cars and Coffee ali Gumball lahko prideš z Yugotom pa boš bolj zanimiv, kot tisti, ki pride z Urusom. Tudi vožnja je doživetje. Z enim moraš iti hitro, če hočeš imeti kaj od tega, pri drugem pa je že doseganje omejitev kot vožnja Formule 1. Pa drugi strani pa ni Yugo nekaj z čimer boš vozil po avtocesti.


Mislim, da samo ti ne.

MxxW5 ::

Smurf je izjavil:

MxxW5 je izjavil:

Trupl0:
Dober mehankar pač ne bo delal na uradnem servisu, ampak bo odprl svojo delavnico. Tako, kot pri zobarjih.

Za mehanikarje ne vem, ampak zobozdravnike pa precej dobro poznam. In tam ne drzi, da so privatniki po sposobnosti boljsi. Imas dobre in slabe tako privat kot v ZDju.


Nerad grem off-topic, ampak moje izkušnje so drugačne. V Sistemu sem imel enega (1) res dobrega zobarja. Pa še ta je stalno jamral, da mu nabijajo preveč pacientov, da nima ustreznih pripomočkov (tisti baloni za čez zob so menda super) in da ga silijo, da dela hitro in zanič. Nobenega dvoma ni, da bo odšel na svoje takoj, ko zasluži za stol in svedre. Sedaj sem pri zasebniku. Za tistih par deset EUR na leto res nima smisla, da se podajam v neznano v Sistemu. Slab zobar te na koncu stane nekajkrat več kot zasebnik, IMO.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MxxW5 ()

krho ::

MxxW5 je izjavil:

Kaj pa vem. Imam kio proceed 2011 CRDi, z njo sem prevozil več kot 100k. Kar se zanesljivosti tiče, ni težav. Odpoved serva (serijska napaka) so mi brezplačno odpravili v okviru garancije,

Nam pa ne.. ker je bil avto izven garancije, 600€ je stalo.. V bistvu pri vrednosti, ki jo avto ima bi blo vseeno, če bi jo zapeljal v graben.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

MxxW5 ::

krho je izjavil:

MxxW5 je izjavil:

Kaj pa vem. Imam kio proceed 2011 CRDi, z njo sem prevozil več kot 100k. Kar se zanesljivosti tiče, ni težav. Odpoved serva (serijska napaka) so mi brezplačno odpravili v okviru garancije,

Nam pa ne.. ker je bil avto izven garancije, 600€ je stalo.. V bistvu pri vrednosti, ki jo avto ima bi blo vseeno, če bi jo zapeljal v graben.


Verjamem. Servo je bil serijska napaka prvega Ceeda. 600 EUR? Meni so takrat na servisu rekli, da bi prišel servo čez dva jurja, če bi sam plačal!

D3m ::

Verjetno so mu rekli ceno za material brez dela.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Kvatebrigic ::

Jaz že skoraj 2 leti vozim tanovi i30 wagon 1.6 crdi, najvišjo klasa opreme - impression. Trenutno sem na 60k km, brez problemov.
Avto je za moje pojme vrhunsko opremljen z varnostnimi sistemi, ki dejansko zelo dobro delajo (lane assist, emergency braking, blind spot), zunanjost je dovršena (tonirane šipe, krom letve, 17" feltne, bi led žarometi, ogrevan ogledala), tudi notranjost ne zaostaja (električno nastavljiv sedež s spominom za dva voznika, leder obrobe,...).
Meni se avto pelje odlično, sploh na daljših regionalnih cestah, kjer ga lahko malo bolj pritisneš po ovinkih... Poraba od 4.8 do 6.2L/100 pa imam rad zelo dinamično vožnjo.

Pripombe? Najdlje sem rabil, da sem se navadil menjalnika. Za moje pojme rahlo zgrešeno razmerje 3. in 4. prestave. Najbolj očitno pri vožnji v naselju (pri 50km/h voziš v 3. prestavi, pri cca 54 km/h pa ti avto predlaga da daš v 4., kjer pa so obrati potem malo prenizki da bi nadaljeval s to hitrostjo). Pomoje bi morali ali podaljšati 3. prestavo ali pa znižati 4...
Notranjost se po dveh letih še vedno solidno drži, na sovoznikovem sedežu se vidi nekaj obrabe na bočni opori, na luknjah se včasih oglasita dva črička - stropna lučka ali pa predalček za sončna očala na stropu.
Glasnost v kabini, ki jo omenjajo nekateri? Kaj pa vem, ja, verjetno je glasnejši, kot pa nekateri (ne pozabimo dražji) Švabi. Je pa seveda tu več dejavnikov, eden od njih recimo gume, kjer so lahko ogromne razlike v glasnosti (preizkušeno).
Infotaiment sistem bi lahko bil izveden boljše, če gledam z inžinirskega vidika. Meni je všeč npr. Mazdin sistem, ki ima na sredinski konzoli velik rotirajoč gumb, s katerim se lahko sprehajaš po menijih, ki pa so res obširni...

Overall? Ne prodam ;)

gruntfürmich ::

hyundai kolikor se mi zdi ni več poceni avto...

Raptor F16 je izjavil:

KIA, HYUNDAI, Mazda... itak razred zase...
mislim da mazde nikako in po nobenih kriterijih ne moreš tlačit v razred budget avtov
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

mahoni ::

@nekislav
1.6 in dinamicna voznja nekako ne gre skupaj. Si preprican, da imas rad dinamicno voznjo?

Kvatebrigic ::

mahoni je izjavil:

@nekislav
1.6 in dinamicna voznja nekako ne gre skupaj. Si preprican, da imas rad dinamicno voznjo?


Am, ja. A ti si en tistih, ki misli da lahko pelješ dinamično samo če imaš pod havbo vsaj 2.0 z vsaj 180 konji? Ja, dinamična vožnja je širok pojem. Kar sem jaz hotel povedati je, da avta ne šparam, pri zeleni zahodim in se ne svaljkam pol kilometra preden pridem do 50kmh, itd... Ne pomeni pa da na avtocesti postavljam rekorde stila 250 km/h, če si to mislil...

mahoni ::

Kvatebrigic je izjavil:

mahoni je izjavil:

@nekislav
1.6 in dinamicna voznja nekako ne gre skupaj. Si preprican, da imas rad dinamicno voznjo?


Am, ja. A ti si en tistih, ki misli da lahko pelješ dinamično samo če imaš pod havbo vsaj 2.0 z vsaj 180 konji? Ja, dinamična vožnja je širok pojem. Kar sem jaz hotel povedati je, da avta ne šparam, pri zeleni zahodim in se ne svaljkam pol kilometra preden pridem do 50kmh, itd... Ne pomeni pa da na avtocesti postavljam rekorde stila 250 km/h, če si to mislil...

Dinamicna voznja ni sirok pojem. Je lepo definirana in z nako kombi skatlo kot je tvoj avtomobil si ne morem predstavljati dinamicne voznje.

Utk ::

Kje se le skrivate vsi vi strašno dinamični vozniki. Jaz sem se 15 let nazaj s 60 konji vozil hitreje kot danes s 150, ker takrat se mi je dalo prehitevat, zdaj pa vse manj. Še danes bi bil s 60 komot najhitrejši.

tony1 ::

Se strinjam. S podobno malo kištico sem pred 15imi leti sam precej nizko... letel, ves čas.

K sreči sem prišel k pameti, kupil večji avto s trikrat več konji in začel voziti penzionistično, drugače morda danes ne bi bil več med živimi.

DePalmo ::

1.6 CRDi ni za dinamično vožnjo, sem že večkrat probaval in avto enostavno ni narejen za to. Za dinamično vožnjo bi moral vzeti turbo bencinarja. Pred tem sem imel isto težko kravo od drugega proizvajalca ampak bencinarja, pa sem z njim imel bolj dinamično vožnjo ko se mi je zahotelo in nikoli nisem imel občutka da ga silim v nekaj kar noče. Ceed enostavno ni narejen za te podvige. Ne rečem, še vedno se da z njim hitro peljat, še vedno lahko dokaj hitro spelješ in še vedno greš lahko hitro v ovinke, ampak ni to to, avto te vzpodbuja k varčni vožnji.

RedDrake ::

tony1 je izjavil:

Se strinjam. S podobno malo kištico sem pred 15imi leti sam precej nizko... letel, ves čas.

K sreči sem prišel k pameti, kupil večji avto s trikrat več konji in začel voziti penzionistično, drugače morda danes ne bi bil več med živimi.

Tisti ki ne pridejo k pameti so dostikrat izločeni iz reprodukcijskega bazena.

Da se "noro" peljat tako s 60KM kot s 600KM. Jaz še danes "držim" rekord od Železnikov do Mosta na Soči z 1.5 bencinarjem z 90KM. Pa imam sedaj vozila s 300KM+.

MxxW5 ::

1.6 CRDi obstaja v najmanj treh variantah (remapih). Starejši je 116 KM, potem je močnejši 128 KM. Kasneje je 128 KM varianto nadomestila 136 KM varianta, ki naj bi bila dosti boljša, saj naj bi pri razvoju sodeloval Albert Biermann. Roko na srce, jaz neke hude razlike med 116 KM varianto in 136 KM varianto nisem opazil.

Menda (ne spomnim se več, kje sem to prebral) naj bi bil 1.6 CRDi v novem Ceedu povsem na novo razvit motor, ki nima zveze s starim. Lahko kdo to potrdi?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MxxW5 ()

IL_DIAVOLO ::

Utk je izjavil:

Kje se le skrivate vsi vi strašno dinamični vozniki. Jaz sem se 15 let nazaj s 60 konji vozil hitreje kot danes s 150, ker takrat se mi je dalo prehitevat, zdaj pa vse manj. Še danes bi bil s 60 komot najhitrejši.


Danes se se samo smejim pobesnelim maxom.

Prometa je prevec, kazni tudi zelo visoke, pa tudi stresna in utrujajoca je taksna voznja, na cilju pa tudi nisi nic vec kot kot minuto ali dve.

Pa ne da se mi ne bi dalo, ampak brezveze se mi zdi. Sevedapa ga se vedno rad picim po kakšni ravnini :)

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

Si lastiomo Hyundai i30 z 1,4l bencinskim motorjem (100 "konjev", atmosferc), kupljen avgusta 2016. Zgleda pa točno takole:



Ravno danes se je obrnilo 53.000 kilometrov, ga pa dnevno žena v glavnem "drlenka" v službo in nazaj, nekje 26km/dan mešane vožnje mesto/regionalka. Računalnik trenutno pravi, da spije 6,9l benza na 100km. Zaenkrat nobenih napak, čričkov ali karkoli podobnega. Bil je potreben samo en izreden servis, ko je kuna pregriznila kabel lambda sonde. Zadeva je bila popravljena v okviru garancije.

Smo zadovoljni in upamo, da bo še dolgo tako.

Lp

Jože

DePalmo ::

MxxW5 je izjavil:

1.6 CRDi obstaja v najmanj treh variantah (remapih). Starejši je 116 KM, potem je močnejši 128 KM. Kasneje je 128 KM varianto nadomestila 136 KM varianta, ki naj bi bila dosti boljša, saj naj bi pri razvoju sodeloval Albert Biermann. Roko na srce, jaz neke hude razlike med 116 KM varianto in 136 KM varianto nisem opazil.

Menda (ne spomnim se več, kje sem to prebral) naj bi bil 1.6 CRDi v novem Ceedu povsem na novo razvit motor, ki nima zveze s starim. Lahko kdo to potrdi?

Kdo? No, nima veze, 136 KM imam jaz in ni nek presežek, vsaj kar se moči tiče. Razvije le 260 Nm in to je premalo, taki motorji bi morali razviti vsaj 320 Nm ali raje več. Osebno komaj čakam konec garancije, gre avto takoj na remap. Tudi kar se varčnosti tiče ni nek presežek, če ga malce priganjam imam takoj porabo 5.8, če se pa po AC vozim okoli 100 - 110, imam pa 5.2.

LeQuack ::

Kia je kul, ampak svoje čase je bil osnovni model Ceed nekje 10.000 EUR (1.4 motor, bela barva, itd.), še par let nazaj je bilo tako. Zadnje dve ali tri leti pa jih zelo podražili, tako da osnovni model Ceed sedaj pride večk kot 20.000 EUR. To je ogromna podražitev če mene vprašaš.



Vir: https://www.kia.si/ceed
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

D3m ::

320 Nm bi moral biti, tako kot od GM, ki ga je imel Opel.
|HP EliteBook|R5 6650U|

polozweii ::

Tudi jaz imam rad dinamično vožnjo s hitrim menjalnikom, ampak ker naredim samo 5000 km na leto bo dober tudi en poceni stari Ceed ali pa ProCeed.

Nekdo je napisal da je decembra 2018 prišla ven tretja generacija.
To pomeni da vzamem drugo generacijo. Če ima avto 7 let garancije bi vzel malo novejšega, to je letnik 2013/2014/2015.
Zaradi kratkih razdalj potrebujem bencinarja.

Zaradi števila vrat bi raje vzel Ceed. Ker je nekdo napisal da je bil ProCeed narajen kot premium avto, me zanima če je to res in ali to pomeni da je bolj udoben, ima boljšo mašino, itd.

Na kaj moram biti pozoren pri nakupu?
Za enke je nekdo napisal da se je rad uničil sedež.
Ali čričkanje spada pod uveljavljanje garancije?

MxxW5 ::

polozweii je izjavil:

Tudi jaz imam rad dinamično vožnjo s hitrim menjalnikom, ampak ker naredim samo 5000 km na leto bo dober tudi en poceni stari Ceed ali pa ProCeed.

Nekdo je napisal da je decembra 2018 prišla ven tretja generacija.
To pomeni da vzamem drugo generacijo. Če ima avto 7 let garancije bi vzel malo novejšega, to je letnik 2013/2014/2015.
Zaradi kratkih razdalj potrebujem bencinarja.

Zaradi števila vrat bi raje vzel Ceed. Ker je nekdo napisal da je bil ProCeed narajen kot premium avto, me zanima če je to res in ali to pomeni da je bolj udoben, ima boljšo mašino, itd.

Na kaj moram biti pozoren pri nakupu?
Za enke je nekdo napisal da se je rad uničil sedež.
Ali čričkanje spada pod uveljavljanje garancije?


Če lahko, vzemi drugo generacijo. Prvo se da sicer dobiti precej poceni, ampak z razlogom; to je bil prvi Kiin avto (skupaj s Hyundaiem i30), ki naj bi se enakopravno meril z evropskimi in japonskimi tekmeci - pred tem so Kie tekmovale le s ceno. Ampak prvi Ceed po mojem ni bil na ravni večine ostalih znamk, kar je najbolj vidno pri materialih v notranjosti, slabi zvočni izolaciji, slabih sedežih in plehu, ki je nagnjen k rjavenju (je pa glede slednjega neprimerno boljši, kot so bile Kie in Hyundaii pred tem, kar vam bo povedal vsak lastnik Accenta). Skratka, prve generacije jaz sedajle ne bi kupil.

Kupi Ceed dvojko 1.4, mislim, da ima okroglih 100 konjev. Proceed je bil morebiti mišljen ko premium, ampak ravno ni bil. Zunanja oblika ne pri prvi, še posebej pa ne pri drugi generaciji nikakor ni slaba, ampak glede vsega ostalega (oprema, notranjost, motorji) je enak običajnemu Ceedu. Se pa da Proceed rabljen dobiti ceneje od primerljivega Ceeda, saj nikomur ne pašejo tri vrata.

Ne vem, če čričkanje spada pod garancijo. Tudi si ne predstavljam, da ga je uradni servis sploh sposoben odpraviti.

Kot pravim, so sedeži pri prvi generaciji zanič. Pri drugi so boljši, o trajnosti pa ne morem soditi, saj sem drugega Ceeda vozil vsega en teden. Mimogrede, če delaš 5000 km na leto, je povsem vseeno, kake sedeže imaš, razen, če boš 5k naredil v enem kosu. Dobri/slabi sedeži se spoznajo na dolgih vsakodnevnih vožnjah. Iz lastne izkušnje ti povem, da če si vsak dan dve uri v avtu, te motijo zadeve, ki jih občasni voznik niti teoretično ne bo opazil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MxxW5 ()

3p ::

LeQuack je izjavil:

Kia je kul, ampak svoje čase je bil osnovni model Ceed nekje 10.000 EUR (1.4 motor, bela barva, itd.), še par let nazaj je bilo tako. Zadnje dve ali tri leti pa jih zelo podražili, tako da osnovni model Ceed sedaj pride večk kot 20.000 EUR. To je ogromna podražitev če mene vprašaš.


Ja, cene so pošteno dvignili, sicer postopoma.

Tele sedanje pa zgledajo, kot da so že imeli novoletno zabavo, pa so dosti preveč spili. Osnovni (sicer zdaj turbo bencar) model Ceeda je dražji od, recimo, hibridne Corolle z avtomatskim menjalnikom? A leti po zraku ali kaj? :))

polozweii ::

Zdi se mi da je trenutno relativno malo oglasov z rabljenimi avtomobili. Po nakupu novih bi moralo na trg priti več rabljenih. Do kdaj trajajo te novoletne akcije z zalogami novih avtomobilov? Naj počakam na januar, februar?

Raptor F16 ::

LeQuack je izjavil:

Kia je kul, ampak svoje čase je bil osnovni model Ceed nekje 10.000 EUR (1.4 motor, bela barva, itd.), še par let nazaj je bilo tako. Zadnje dve ali tri leti pa jih zelo podražili, tako da osnovni model Ceed sedaj pride večk kot 20.000 EUR. To je ogromna podražitev če mene vprašaš.



Vir: https://www.kia.si/ceed


Pri tako zanič izbiri motorjev in opreme je to postal zelo drag avto.

polozweii je izjavil:

Zdi se mi da je trenutno relativno malo oglasov z rabljenimi avtomobili. Po nakupu novih bi moralo na trg priti več rabljenih. Do kdaj trajajo te novoletne akcije z zalogami novih avtomobilov? Naj počakam na januar, februar?


Do nekje sredine februarja to traja, potem se pa umiri in spet cena skoči nazaj.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

polozweii je izjavil:

Zdi se mi da je trenutno relativno malo oglasov z rabljenimi avtomobili. Po nakupu novih bi moralo na trg priti več rabljenih. Do kdaj trajajo te novoletne akcije z zalogami novih avtomobilov? Naj počakam na januar, februar?


Ce iščeš bencinarja.

Utk ::

Pri tako zanič izbiri motorjev in opreme je to postal zelo drag avto

Avto s kolk konji bi pa ti kupil v tem razredu? Tudi golf ima na ceniku 130 in 150 konjev, pa 116 in 150 pri dizlu. Morda so končno skapirali, da je brez veze imet 15 različnih motorjev, to samo zakomplicira in podraža stvar.

LeQuack ::

LeQuack je izjavil:

Kia je kul, ampak svoje čase je bil osnovni model Ceed nekje 10.000 EUR (1.4 motor, bela barva, itd.), še par let nazaj je bilo tako. Zadnje dve ali tri leti pa jih zelo podražili, tako da osnovni model Ceed sedaj pride večk kot 20.000 EUR. To je ogromna podražitev če mene vprašaš.



Vir: https://www.kia.si/ceed


Še za primerjavo cenik za novi Golf:

Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

MxxW5 ::

Evo, pa nisem najcenejših dal:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id... - dizel, 136 KM, avtomatska klima - 18.290 EUR

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id... - dizel, GT Line - 22.000 EUR

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id... - dizel, GT Line, avtomatika - 23.500 EUR


Saj ena fora gotovo je. Verjetno je pogoj za take cene njihovo kreditiranje/leasing, kjer ti nabijejo visoke obresti. Ne vem, ne da se mi preverjati.

D3m ::

Obresti so cca. 7,13% pri leasingu.
|HP EliteBook|R5 6650U|

MxxW5 ::

A pri Kii? Moj kolega je pri Oplu dobil 0%.

DePalmo ::

MxxW5 je izjavil:

Evo, pa nisem najcenejših dal:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id... - dizel, 136 KM, avtomatska klima - 18.290 EUR

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id... - dizel, GT Line - 22.000 EUR

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id... - dizel, GT Line, avtomatika - 23.500 EUR


Saj ena fora gotovo je. Verjetno je pogoj za take cene njihovo kreditiranje/leasing, kjer ti nabijejo visoke obresti. Ne vem, ne da se mi preverjati.

Cene so za financiranje + strošek leasinga, ki je pri prejšnji bil med 3300 in 3500 ... in to na brezobrestnem financiranju. Drugače glej prečrtane cene, če bi naprimer kupoval za gotovino.

MxxW5 ::

DePalmo: Zelo zabavno.

mahoni ::

Te cene so nore. 20k+ za eno Kio dat je wtf. 8-O

Utk ::

Sej lahko daš tudi 25 za golfa, če je to kaj manj noro.

mahoni ::

Utk je izjavil:

Sej lahko daš tudi 25 za golfa, če je to kaj manj noro.

Rajsi golfa, ceprav ga ne maram. Je vseeno kvaliteta na nivoju. Kia je bila nekoc 12k osnovni model, ni sans, da bi sedaj dal 18-19k za osnovni model. Niti slucajno.

Utk ::

Golf je bil pa 16, so what.

mahoni ::

Utk je izjavil:

Golf je bil pa 16, so what.

Pa jebote golf, ne vem kaj ga sploh vlacis v to temo?

Utk ::

Če rečeš, da je nek avto drag, ga moraš primerjat z drugimi v tem razredu. Če ne, ne moreš nič rečt.
1
2
3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup Avtomobila KIA (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20726588 (10880) LeQuack
»

Kia Ceed SW 1.4 2017 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17036397 (8390) PeternelG
»

Kia ali Hyundai (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10437510 (19319) Utk

KIA - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
290111583 (64518) Mavrik

Golf 5 - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21454558 (50779) BigWhale

Več podobnih tem