Forum » Na cesti » KIA - mnenja
KIA - mnenja
Dr_M ::
Torej isto si napisal kot jaz ceed je kopija (vsaj vizualni del) corolle,
Ma kasne kopije. Ja, pred leti, ko so zacel izdelovat avtomobile, so imeli tehnologijo kupljeno od japoncev (in ne ukradeno, tako kot to kitajci delajo), trenutno pa imata Kia in Hyundai verjetno eno najboljsih dizajnerskih ekip na svetu. Seveda so to vecinoma evropejci.
Večina ljudi misli da so korejci pocen zato, ker tam ljudje delajo za pest riža na dan.
Juzna Koreja je delec pred Slovenijo po razvitosti.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dr_M ()
šernk ::
spet ne vem kaj vas moti 7 let garancije na VSE mehanske dele...ne vem od kje vam le motor in menjalnik?
garancijo lahko kadarkoli prekličeš in delaš sam servise, pa tudi ko gre kaj falit, brez kompliciranja zamenjajo (skurjen računalnik v tem primeru zaradi statične elektrike).
servis lani je bil za 1.4 pro ceed 160€, letos ne bi smel biti nič več, zakaj vam skačejo številke od leta do leta za razliko 100€ mi pa ni jasno. menja se olje in filtre in to je to, nimajo kaj mutit to pa to...tisto je le mešanje megle, če nimaš diskov je lahko še čiščenje zavor, vendar diski se čistijo sami.
garancijo lahko kadarkoli prekličeš in delaš sam servise, pa tudi ko gre kaj falit, brez kompliciranja zamenjajo (skurjen računalnik v tem primeru zaradi statične elektrike).
servis lani je bil za 1.4 pro ceed 160€, letos ne bi smel biti nič več, zakaj vam skačejo številke od leta do leta za razliko 100€ mi pa ni jasno. menja se olje in filtre in to je to, nimajo kaj mutit to pa to...tisto je le mešanje megle, če nimaš diskov je lahko še čiščenje zavor, vendar diski se čistijo sami.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Super Sonic ::
"Kia in Hyundai verjetno eno najboljsih dizajnerskih ekip na svetu. Seveda so to vecinoma evropejci."
Oče vseh teh super drznih Kij je Peter Schreyer, dizajner, ki je delal veliko časa pri Audiju (A3,A6, ipd) in leta 2006 prišel v Kijo. Njegov razvojni program se imenuje "the Tiger Nose", se pravi takšne naj bi bile vse Kije v prihodnosti. Zdej da je on najboljši oblikovalec na svetu je čista klobasa, so pa drzni in inovativni; pravzaprav samo iščejo svoj delež na trgu.
"Ja, pred leti, ko so zacel izdelovat avtomobile, so imeli tehnologijo kupljeno od japoncev"
Iz Japonske so na začetku tja prihajali le brezposleni inženirji, kasneje pa so pobrali tudi nekaj boljših od tam. Še vedno pa nimajo lastnega razvoja, večina njihovih komponent je kupljena in kasneje predelana. In te komponente ne prihajajo iz Japonske, ampak iz EU.
Kia "See apostrophe Dee" je delana na Češkem, v njihovi tovarni Teplička nad Váhom, namenjena je pa nezahtevnim, konzervativnim voznikom, ki nočejo Škode.
Oče vseh teh super drznih Kij je Peter Schreyer, dizajner, ki je delal veliko časa pri Audiju (A3,A6, ipd) in leta 2006 prišel v Kijo. Njegov razvojni program se imenuje "the Tiger Nose", se pravi takšne naj bi bile vse Kije v prihodnosti. Zdej da je on najboljši oblikovalec na svetu je čista klobasa, so pa drzni in inovativni; pravzaprav samo iščejo svoj delež na trgu.
"Ja, pred leti, ko so zacel izdelovat avtomobile, so imeli tehnologijo kupljeno od japoncev"
Iz Japonske so na začetku tja prihajali le brezposleni inženirji, kasneje pa so pobrali tudi nekaj boljših od tam. Še vedno pa nimajo lastnega razvoja, večina njihovih komponent je kupljena in kasneje predelana. In te komponente ne prihajajo iz Japonske, ampak iz EU.
Kia "See apostrophe Dee" je delana na Češkem, v njihovi tovarni Teplička nad Váhom, namenjena je pa nezahtevnim, konzervativnim voznikom, ki nočejo Škode.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
matonson ::
Šernk, servisi pri bencinarju so vedno cenejši pri vsaki znamki. Kje pa servisiraš?
O dizajnu jst ne bi, ker si je že tolko različnih avtomobilov med sabo podobnih. Ni vredno o tem razpravljati.
Nekdo je omenil, da je vse mehko v tem avtu. Meni se ne zdi premehko(gas, sklopka). Je mehko, ampak prijetno mehko. Če ma sklopka preveč upora je avto tud zoprn za pelat. Menjalnik pa ne vem kakšen si vozil. 6-stopenjski ni prav nič mehak. Je po občutku zelo podoben tistemu v golfu(vozil sem samo 5. generacijo). Se prav lepo čuti, ko skoči v prestavo. Ni gumjast tako kot so nekateri.
O dizajnu jst ne bi, ker si je že tolko različnih avtomobilov med sabo podobnih. Ni vredno o tem razpravljati.
Nekdo je omenil, da je vse mehko v tem avtu. Meni se ne zdi premehko(gas, sklopka). Je mehko, ampak prijetno mehko. Če ma sklopka preveč upora je avto tud zoprn za pelat. Menjalnik pa ne vem kakšen si vozil. 6-stopenjski ni prav nič mehak. Je po občutku zelo podoben tistemu v golfu(vozil sem samo 5. generacijo). Se prav lepo čuti, ko skoči v prestavo. Ni gumjast tako kot so nekateri.
;-) ::
Če koga bilokaj zanima o ceedu ki ga nima na štajerskem mi lahko napiše ZS in se ju3 okoli 10 ure dobimo kje v mb, dobim testnega da vidim če me prepriča bolj kot nova Toyota Auris.
Steinkauz ::
Kolega ima ceeda in mu je zaćelo po enem letu na enem blatniku mal rjavet. In je šel kao uveljavljat garancijo in so mu rekl da dokler ne prerjavi, ne more uveljavljat.
Tolk o tej super garanciji
Tolk o tej super garanciji
MisterR ::
Kolega ima ceeda in mu je zaćelo po enem letu na enem blatniku mal rjavet. In je šel kao uveljavljat garancijo in so mu rekl da dokler ne prerjavi, ne more uveljavljat.
Tolk o tej super garanciji
V prihodnje, če še kdo naleti na tak primer.
Meni je se je začela barva luščit pri vratih (pro ceed), kar je napaka v dizajnu in ne barvi saj je avto prišel brez zavesic, ki preprečujejo kamenčkom iz ceste, da bi se "zaletavali" v to točko. Takoj ko smo to opazli (na obeh straneh) smo ga peljali na servis kjer so nam priporočali zavesice, seveda smo jih kupli (30€) in je pomagalo. Pač jebiga, prvi model avta. No, ko pa sem ga pripeljal drugič (spomladi) da se zmenimo za odpravo napake (torej barvanje) pa so se začeli motat da to ni v garanciji in da bom to moral odpravit na svoje stroške, vse skupaj 300€ (150€ vsaka stran) saj je treba peskat, premazat in gor dat neke fakin nalepke (prvič slišal). Seveda mi je 300€ občutno preveč za nekaj kar ni moja krivda in sem klical v tujino na Kio, tja sem moral poslat slike in potem so mi odgovorili da naj kontaktiram Kio v Ljubljani, itak sem poklical in obrazložil zadeve, sedaj v mesecu maju, ko ima redni servis je tudi naročeno da se to vse uredi v prvotno stanje, mislim da dobim brezplačno tudi druge zavesice, ki so malenkost druge oblike (niso mi znali povedat, ker tudi jaz nisem znal opisat kake imam).
P.S.
Tudi ko bo imel že cel blatnik rjast nebo moral uveljavljat garancije zato, ker je garancija samo na prerjavenje od znotraj, torej ne velja za poškodbe zunanjih vplivov =)
matonson ::
Pa tud folijo dobiš. Mi smo mel čist obglodan pri vratih pa so zastonj poštrihal pa nalimal folijo(folija ni zastonj:)).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matonson ()
primozzzz ::
Sam si tudi lastim KIO, že 9 let staro, uglavnem mašina teče kot urca in zlo mal stroškov je z njim.. Pleh je v kur**, morm skorej vsako zimo drzat stran rjo in štrihat.. Auspuh mam še prvi, ene parkrat pošvasan.. Uglavnem za tako ceno odličen avto.. Znanec ima pro ceeda zlo zadovoljen z njim, ampak ko ga je pral z vapom, je olupil lak baje ne zlo od blizu.. Uglaven pleh je baje še zmeraj problem..
NI PODPISA
valvoline1 ::
Sam si tudi lastim KIO, že 9 let staro, uglavnem mašina teče kot urca in zlo mal stroškov je z njim.. Pleh je v kur**, morm skorej vsako zimo drzat stran rjo in štrihat.. Auspuh mam še prvi, ene parkrat pošvasan.. Uglavnem za tako ceno odličen avto.. Znanec ima pro ceeda zlo zadovoljen z njim, ampak ko ga je pral z vapom, je olupil lak baje ne zlo od blizu.. Uglaven pleh je baje še zmeraj problem..
Pocen evropske limuzine niso nič boljše. Pravzaprav tu in tam videš celo kšn 10 let star mercedes višjega razreda tut napol zarjavelega na vse strani,torej nič boljšega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: valvoline1 ()
MisterR ::
Meizu ::
valvoline1 je izjavil:
Sam si tudi lastim KIO, že 9 let staro, uglavnem mašina teče kot urca in zlo mal stroškov je z njim.. Pleh je v kur**, morm skorej vsako zimo drzat stran rjo in štrihat.. Auspuh mam še prvi, ene parkrat pošvasan.. Uglavnem za tako ceno odličen avto.. Znanec ima pro ceeda zlo zadovoljen z njim, ampak ko ga je pral z vapom, je olupil lak baje ne zlo od blizu.. Uglaven pleh je baje še zmeraj problem..
Pocen evropske limuzine niso nič boljše. Pravzaprav tu in tam videš celo kšn 10 let star mercedes višjega razreda tut napol zarjavelega na vse strani,torej nič boljšega.
Seveda res tu in tam. Pa še to verjetno tam, kjer orjejo 3/4 leta po zasoljeni cesti zaradi snega.
matonson ::
;-) ::
Torej kurac pa tak avto če ga boš moral po 1 letu štrihat. Garancija gor al dol, barva ni več prva...in kaj ti potem rečejo v avtohiši (mogoče celo isti ko si avto vzel)...avto je barvan eurotax - xy €
matonson ::
To so majhne stvari... Avto je vsak potolčen, če ne drugje spredaj, od kamenčkov. Take folije ma nalimane kar dosti avtomobilov. Pri kii jih je treba le zahtevati.
s1m0n ::
No ja z kamenčki je pri vseh avtih problem tudi pri nas na 10 let starem je nekaj maks 10 vidnih poškodb pa nič hudega!
carlos ::
Imel sem KIO cee'd Sporty Wagon 1.6 bencin. Avto sem imel 55 000 km. Na prvem servisu sem prijavil 17 napak. S servisnimi delavnicami sem bil zelo zadovoljen. Pred KIO sem 160 000 km vozil Hondo Accord. Pri Hondi ni bilo nobene okvare ali napake. KIA je udobnejša. Le izdelana je bolj površno.
Plusi:
- vzmetenje
- prostornost
- zavore (nožne)
- motor
- udobni sedeži
- velika ogledala
- servisne delavnice
- menjalnik (razen vzvratne prestave)
Minusi z nekaterimi okvarami na mojem avtu:
- slaba preglednost pri vzvratni vožnji
- nepritrjena armaturna plošča
- rastrgana manšeta prestavne ročice
- odpadla zaščitna pokrovčka na nosilcih metlic brisalcev. Pri zaviranju sta odletela čez pokrov motorja
- počena žica pokrova motorja
- odpadla ročica za odpiranje pokrova motorja
- škrtanje pri vklopu vzvratne prestave
- avtoradio med vožnjo spreminja radijske frekvence
- ročna zavora ne deluje
- voda v tretji zavorni luči
- z notranje strani nepobarvana prednja in zadnja leva vrata
- tresenje volana med vožnjo
- zračnost v premnikih
- na več mestih rjavi
- kovinski zvok v prednjih levih vratih
- med vožnjo je odpadel usmernik zraka
- gretje levega ogledala ne deluje
- prečno letvico pod vetrobranskim steklom ni mogoče pritrditi
Plusi:
- vzmetenje
- prostornost
- zavore (nožne)
- motor
- udobni sedeži
- velika ogledala
- servisne delavnice
- menjalnik (razen vzvratne prestave)
Minusi z nekaterimi okvarami na mojem avtu:
- slaba preglednost pri vzvratni vožnji
- nepritrjena armaturna plošča
- rastrgana manšeta prestavne ročice
- odpadla zaščitna pokrovčka na nosilcih metlic brisalcev. Pri zaviranju sta odletela čez pokrov motorja
- počena žica pokrova motorja
- odpadla ročica za odpiranje pokrova motorja
- škrtanje pri vklopu vzvratne prestave
- avtoradio med vožnjo spreminja radijske frekvence
- ročna zavora ne deluje
- voda v tretji zavorni luči
- z notranje strani nepobarvana prednja in zadnja leva vrata
- tresenje volana med vožnjo
- zračnost v premnikih
- na več mestih rjavi
- kovinski zvok v prednjih levih vratih
- med vožnjo je odpadel usmernik zraka
- gretje levega ogledala ne deluje
- prečno letvico pod vetrobranskim steklom ni mogoče pritrditi
fosil ::
odpadla zaščitna pokrovčka na nosilcih metlic brisalcev. Pri zaviranju sta odletela čez pokrov motorja
Tale je pa svetovna
Tako je!
Machiavelli ::
Kia je plehasta ponva za peko jajčk xD koreja
tista fora 7let garancije pol pa z malo "oz. 100.000 prevoženih"
Hyundai je pa kot ponva z kromirano ročico xD j.koreja
Honda je pa že Rustfrej posoda xD japan
tista fora 7let garancije pol pa z malo "oz. 100.000 prevoženih"
Hyundai je pa kot ponva z kromirano ročico xD j.koreja
Honda je pa že Rustfrej posoda xD japan
Nigaaazz
Blindeye ::
Zdravo.
Ene pol leta nazaj sem se odločal zamenjati avto. Sem med drugim vozil tudi KIO. Kolega jo ima (sicer ni SW, motor dizel 66 KW se mi zdi, ene tri leta stara) in je zelo zadovoljen. Zelo zmeren voznik. Zelo je zadovoljen, mu ne rjavi.
Sam sem vozil dizla s 85 kW (tisti drugi najmočnejši). Šel sem pač poskusit. Izjemno pozitivno me je presenetila. Udobje, tišina (tudi pri visoki hitrosti), pospeški, poraba... Edino lega na cesti se mi ni zdela prepričljiva.
Vozil sem tudi Hyundaia, mislim da je imel enak motor. Slabši od Kie. Precej. Pri 150 je žvižgalo v tercah. Raje Kio kot i30.
Nato sem poskusil Laguno III (rabljeno). Odlično, razen tega, da je imel dizel 8,5 porabe. Sumljiv izvor.
Novega Megana, bencin 1.6. Porazno. V šesti prestavi toliko da ni zgubljal hitrosti. Dobit 150 je bila res težava. Pri 130 je imel obrate prenizko, da bi bil ziher, da je šesta prestava ok. Majhen hrib in je iz 150 šel do 140 skoraj takoj! Razen oblike. Kia je imela prostornejšo notranjost, lepšo, več opreme za isti denar itd.
No, pa še malo na KIO. Cena je to, kar vidiš. Popusta ekstra ne bo. V kolikor boš dal zraven še tempomat in kovinsko barvo si na 17 000. Meni osebno se je pa to zdelo PREVEČ drago za Kio. No, potem sem pa šel še za hec poskusit novo Astro. Vozil sem bencinca 1.6 103 kW. Odlično, impresioniran še bolj kot pri Ceedu. Notranjost mi je pri Kii bila lepša, lega na cesti pa je bila pri Astri boljša. Bencinc (kljub turbini) žal potegne manj, prožen je tudi manj (precej menjavanja je potrebno, da ga obdržiš tam v udobnem razponu vrtljajev). No, potem sem kupil tole Astro, 1.6 bencinc, turbo, isto 103 kW, karavan (oz. sports tourer) (testna vožnja pa je bila s kratko 5 vratno verzijo). Razlika v pospešku med kratko in karavanom je opazna, vendar je zame dovolj. No, opreme sem vzel precej (vse kar ima tale Kia Ex Champion, pa še kovinsko barvo, pa tempomat, gretje prednjih sedežev, pa spredaj in zadaj parkirni senzorji (prej vozil precej manjši avto). Kia diezel bi s to opremo prišla 17.450 (po ceniku). Astra me je prišla MANJ! Pa še to: če pri Astri vzameš kaj manj opreme (recimo gretje sedežev, pa parkirni senzorji spredaj, pa še kaka malenkost), se cena zelo hitro niža. Vem, da vozim bencinca, ki so cenejši, samo dizel je pri astri (82 kW) 1000 EUR; dražji od turbo bencinarja 103 kW (torej skupno malo dražji od Kie), tisti 92 kW pa je 2000 EUR; dražji.
Za bencinca sem se odločil zaradi 80 % kratkih voženj, cca 15 km v eno smer. Pije 8,3 litra (če bi vozil 130 se turbina ne zažene in je poraba tam 7,3 litra). Za v hrib morda res bolje dizel, za take poti, kot jih imam jaz, je bencinc super! Ima 2 ali 3 leta garancije na vse (tovarniške) (bi moral pogledati), za 800 EUR; se lahko dokupi garancija do skupne dobe 5 let. Za koliko km je to ne vem, ker jih ne bom dosegel...
Povzetek: še enkrat bi kupil Astro. Za nižjo ceno kot KIO dobiš karavana bencinarja, za malo več pa dizla. Res pa je, da ne vemo, kako se bodo te turbine obnesle - kolikor vem, so dokaj nova zadeva...
Pa dober nakup in varno vožnjo!
LP
Edit:
Pri Astri sem dobil zraven še nek osnovni model Garmina. Cca 150 EUR se mi zdi, da je bil vreden. Malenkost, a vseeno...
Aja, ZELO udobna, morda malo veliko tipk na armaturi, a se navadiš. Prostora je ohoho. Imam še elektronsko ročno (ali kako že) - info, da ti bo lažje primerjat cene. Kar pa nimam (in mi je malo žal), pa je USB vhod v radio - moraš vzeti višji paket za Audio, kar je bilo mislim da enih 400 EUR. Sicer je tudi v zdajšnji verziji AUX vhod - sem se zadovoljil s tem. Zvok je odličen!
Tam pri 160 je vožnja zelo udobna, več ne vozim...
Ene pol leta nazaj sem se odločal zamenjati avto. Sem med drugim vozil tudi KIO. Kolega jo ima (sicer ni SW, motor dizel 66 KW se mi zdi, ene tri leta stara) in je zelo zadovoljen. Zelo zmeren voznik. Zelo je zadovoljen, mu ne rjavi.
Sam sem vozil dizla s 85 kW (tisti drugi najmočnejši). Šel sem pač poskusit. Izjemno pozitivno me je presenetila. Udobje, tišina (tudi pri visoki hitrosti), pospeški, poraba... Edino lega na cesti se mi ni zdela prepričljiva.
Vozil sem tudi Hyundaia, mislim da je imel enak motor. Slabši od Kie. Precej. Pri 150 je žvižgalo v tercah. Raje Kio kot i30.
Nato sem poskusil Laguno III (rabljeno). Odlično, razen tega, da je imel dizel 8,5 porabe. Sumljiv izvor.
Novega Megana, bencin 1.6. Porazno. V šesti prestavi toliko da ni zgubljal hitrosti. Dobit 150 je bila res težava. Pri 130 je imel obrate prenizko, da bi bil ziher, da je šesta prestava ok. Majhen hrib in je iz 150 šel do 140 skoraj takoj! Razen oblike. Kia je imela prostornejšo notranjost, lepšo, več opreme za isti denar itd.
No, pa še malo na KIO. Cena je to, kar vidiš. Popusta ekstra ne bo. V kolikor boš dal zraven še tempomat in kovinsko barvo si na 17 000. Meni osebno se je pa to zdelo PREVEČ drago za Kio. No, potem sem pa šel še za hec poskusit novo Astro. Vozil sem bencinca 1.6 103 kW. Odlično, impresioniran še bolj kot pri Ceedu. Notranjost mi je pri Kii bila lepša, lega na cesti pa je bila pri Astri boljša. Bencinc (kljub turbini) žal potegne manj, prožen je tudi manj (precej menjavanja je potrebno, da ga obdržiš tam v udobnem razponu vrtljajev). No, potem sem kupil tole Astro, 1.6 bencinc, turbo, isto 103 kW, karavan (oz. sports tourer) (testna vožnja pa je bila s kratko 5 vratno verzijo). Razlika v pospešku med kratko in karavanom je opazna, vendar je zame dovolj. No, opreme sem vzel precej (vse kar ima tale Kia Ex Champion, pa še kovinsko barvo, pa tempomat, gretje prednjih sedežev, pa spredaj in zadaj parkirni senzorji (prej vozil precej manjši avto). Kia diezel bi s to opremo prišla 17.450 (po ceniku). Astra me je prišla MANJ! Pa še to: če pri Astri vzameš kaj manj opreme (recimo gretje sedežev, pa parkirni senzorji spredaj, pa še kaka malenkost), se cena zelo hitro niža. Vem, da vozim bencinca, ki so cenejši, samo dizel je pri astri (82 kW) 1000 EUR; dražji od turbo bencinarja 103 kW (torej skupno malo dražji od Kie), tisti 92 kW pa je 2000 EUR; dražji.
Za bencinca sem se odločil zaradi 80 % kratkih voženj, cca 15 km v eno smer. Pije 8,3 litra (če bi vozil 130 se turbina ne zažene in je poraba tam 7,3 litra). Za v hrib morda res bolje dizel, za take poti, kot jih imam jaz, je bencinc super! Ima 2 ali 3 leta garancije na vse (tovarniške) (bi moral pogledati), za 800 EUR; se lahko dokupi garancija do skupne dobe 5 let. Za koliko km je to ne vem, ker jih ne bom dosegel...
Povzetek: še enkrat bi kupil Astro. Za nižjo ceno kot KIO dobiš karavana bencinarja, za malo več pa dizla. Res pa je, da ne vemo, kako se bodo te turbine obnesle - kolikor vem, so dokaj nova zadeva...
Pa dober nakup in varno vožnjo!
LP
Edit:
Pri Astri sem dobil zraven še nek osnovni model Garmina. Cca 150 EUR se mi zdi, da je bil vreden. Malenkost, a vseeno...
Aja, ZELO udobna, morda malo veliko tipk na armaturi, a se navadiš. Prostora je ohoho. Imam še elektronsko ročno (ali kako že) - info, da ti bo lažje primerjat cene. Kar pa nimam (in mi je malo žal), pa je USB vhod v radio - moraš vzeti višji paket za Audio, kar je bilo mislim da enih 400 EUR. Sicer je tudi v zdajšnji verziji AUX vhod - sem se zadovoljil s tem. Zvok je odličen!
Tam pri 160 je vožnja zelo udobna, več ne vozim...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blindeye ()
Blazz ::
globoko grlo je izjavil:
hja, 7 letna garancija pomeni 7 let vozit na uradni servis, kar ni ravno +
ali se motim?
sicer pa verjetno ok voz
srečno
pri vseh avtih in garancijah je tako. Če pa ne želiš pa ne rabiš vozit in ni garancije. Noben te ne sili...
Drugače pa Kia uradni servis ni drag. Uradni cenik lahko vidite na servisu za vseh 7 let in niha med 140 eur pa tja do 250 eur za bencinarje ceed.
Blinder ::
Vozil sem bencinca 1.6 103 kW. Odlično, impresioniran še bolj kot pri Ceedu. Notranjost mi je pri Kii bila lepša, lega na cesti pa je bila pri Astri boljša. Bencinc (kljub turbini) žal potegne manj, prožen je tudi manj (precej menjavanja je potrebno, da ga obdržiš tam v udobnem razponu vrtljajev). No, potem sem kupil tole Astro, 1.6 bencinc, turbo, isto 103 kW, karavan (oz. sports tourer) (testna vožnja pa je bila s kratko 5 vratno verzijo). Razlika v pospešku med kratko in karavanom je opazna, vendar je zame dovolj. No, opreme sem vzel precej (vse kar ima tale Kia Ex Champion, pa še kovinsko barvo, pa tempomat, gretje prednjih sedežev, pa spredaj in zadaj parkirni senzorji (prej vozil precej manjši avto). Kia diezel bi s to opremo prišla 17.450 (po ceniku). Astra me je prišla MANJ! Pa še to: če pri Astri vzameš kaj manj opreme (recimo gretje sedežev, pa parkirni senzorji spredaj, pa še kaka malenkost), se cena zelo hitro niža. Vem, da vozim bencinca, ki so cenejši, samo dizel je pri astri (82 kW) 1000 EUR; dražji od turbo bencinarja 103 kW (torej skupno malo dražji od Kie), tisti 92 kW pa je 2000 EUR; dražji.
Za bencinca sem se odločil zaradi 80 % kratkih voženj, cca 15 km v eno smer. Pije 8,3 litra (če bi vozil 130 se turbina ne zažene in je poraba tam 7,3 litra).
A ni ta motor 1.4 turbo 103 kW?
Opazna razlika v zmogljivostih med karavanom in 5 vratnim?
Turbina pa ti skos dela in je tudi pogoj, da se ta avto kam premakne.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Blindeye ::
Uh pardon, šele zdaj videl. 1.4 imam motor seveda! 1.6 mi je ušlo iz dizlov zgoraj. Pardon.
Za turbino pa sem skor prepričan, da ne dela skozi. Tam nekje pri 1800 se vklopi - ma ne me za besedo držat, če pa gledam porabo, se tam nekje poveča za liter. Pa še podatek, da je največji navor: 200 / 1850 - 4900. Tudi pospešek je v tem območju potem kar znaten... Sklepam pač, da se takrat zažene turbina.
Opazna razlika se nanaša na: Opazna razlika v pospeških med krajšo verzijo in karavanom ob istem motorju...
Upam, da je zdaj razumljivo.
LP
Za turbino pa sem skor prepričan, da ne dela skozi. Tam nekje pri 1800 se vklopi - ma ne me za besedo držat, če pa gledam porabo, se tam nekje poveča za liter. Pa še podatek, da je največji navor: 200 / 1850 - 4900. Tudi pospešek je v tem območju potem kar znaten... Sklepam pač, da se takrat zažene turbina.
Opazna razlika se nanaša na: Opazna razlika v pospeških med krajšo verzijo in karavanom ob istem motorju...
Upam, da je zdaj razumljivo.
LP
djordjevic ::
Jasno, da turbina ne dela nenehno oziroma dela samo pri motorjih, ki imajo dve - eno za območje nizkih vrtljajev, drugo pa za srednje in visoke. Običajno je meja tam nekje pri 1500/1800 vrtljajih.
No grave is deep enough to keep us in chains.
matonson ::
Vedno dela. Pri tistih obratih je ponavadi le špica navora in zato občutek, da se kao vklopi.
amigo_no1 ::
Bi bilo možno da ne dela če bi imel kompresor in turbino, kot na nekaterih MB motorjih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
MisterR ::
Blinder ::
Bi bilo možno da ne dela če bi imel kompresor in turbino, kot na nekaterih MB motorjih.
MB = mercedes?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
matonson ::
knesz ::
Naročil danes. Zraven mi sami od sebe "podarili" še parkirne senzorje. Dobava proti koncu meseca. Bom poročal (primerjava z astro 1,7dti karavan).
lp
lp
Phil ::
Bi bilo možno da ne dela če bi imel kompresor in turbino, kot na nekaterih MB motorjih.
Turbina vedno "dela" - se vrti. Ni važno a je zraven še kompresor ali ne. Občutek da se "prižge" pride pač takrat ko doseže pravi rpm da začne ustvarjati dovolj nadtlaka.
;-) ::
Dr_M ::
Seveda ratajo rumene, tako kot luci na nekaterih avtih.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
ttommy ::
Lahko lastniki Kia Ceed SW, ki si jih lastite že več kot dve leti podate svoja mnenja o vozilu?
Razmišljam o nakupu tega modela.
Razmišljam o nakupu tega modela.
Gamer
RejZoR ::
Hyundai i30 je imel isti problem s kamenčki, ki so letel v vrata in v prag avtomobila (sploh ker si modeli Cee'd in i30 delita isto platformo) ampak so pri faceliftanih modelih i30 (modelno leto 2011, letnik 2010 in novejši) imajo sedaj pragove znižane s plastičnim ogrodjem, ki je pri sprednji gumi rahlo širše in nižje, da pobere večji del kamenčkov in tko zaščiti vrata in pragove, pa še lepo izgleda (malce bolj agresivno).
Drugače pa ne vem kaj se folk toliko pritožuje nad tem, da moraš pač skoz vozit na redne servise če hočeš imet 7 let garancije. Dejansko sploh niso tolk dragi niti dražji od drugih, ponudijo ti 7 let garancije (včasih je bilo 5 let na vse in 7 na motor in menjalnik, lahko da so to sedaj spremenili, Hyundai ima samo 5 let ampak v tem času pokriva vse, prvo leto celo žarnice in ostali potrošni material!). Ampak ne vem, lahko ga 3 ali 4 leta furaš na uradni servis, pol pa nehaš. Ampak s tem izgubiš pravico do garancije, kar je logično.
Spet eni pravijo, da lahko material prineseš sam in ga oni nato vgradijo. Dokler gre za materiale specificirane iz strani proizvajalca prideš lahko čez ceneje in ne izgubiš garancije. Torej če Kia priporoča motorno olje Shell 10W40 in ti prineseš takega, ki si ga nekje dobil zelo poceni ob rednem servisu ne bi smeli komplicirati. Delo še vedno plačaš, kar je logično. Za te zadeve se prej pozanimajte pri svojem serviserju. Aja pa Kia in Hyundai imata lahko različne cene rednih servisov pri različnih serviserjih, ker nad njimi ni nekega centralnega nadzora cen. Če imaš v bljižini več servisov se malo pozanimaj, mogoče ima kdo cenejše.
Drugače pa ima Kia meni osebno vsaj pri pro_cee'd enega najlepših designov. Sploh v beli ali oni titanium silver barvi oz tud temno sive so noro lepe. Sem bil že zelo blizu nakupa ko me je zmotil odmični sedež, da prilezeš na zadnje sedeže, ki nima spomina kje je bil postavljen, ko ga postaviš nazaj (izgubi pozicijo kjer je stal prej). To se mi je zdelo naravnost bedasto in sem potem raje vzel 5 vratnega i30, ker mi navadna cee'd ni bila preveč všeč (čudna zadnja šipa z ogromnim črnim robom, ki izpade ok samo na črnem avtu, kateri pa mi niso všeč).
Drugače pa ne vem kaj se folk toliko pritožuje nad tem, da moraš pač skoz vozit na redne servise če hočeš imet 7 let garancije. Dejansko sploh niso tolk dragi niti dražji od drugih, ponudijo ti 7 let garancije (včasih je bilo 5 let na vse in 7 na motor in menjalnik, lahko da so to sedaj spremenili, Hyundai ima samo 5 let ampak v tem času pokriva vse, prvo leto celo žarnice in ostali potrošni material!). Ampak ne vem, lahko ga 3 ali 4 leta furaš na uradni servis, pol pa nehaš. Ampak s tem izgubiš pravico do garancije, kar je logično.
Spet eni pravijo, da lahko material prineseš sam in ga oni nato vgradijo. Dokler gre za materiale specificirane iz strani proizvajalca prideš lahko čez ceneje in ne izgubiš garancije. Torej če Kia priporoča motorno olje Shell 10W40 in ti prineseš takega, ki si ga nekje dobil zelo poceni ob rednem servisu ne bi smeli komplicirati. Delo še vedno plačaš, kar je logično. Za te zadeve se prej pozanimajte pri svojem serviserju. Aja pa Kia in Hyundai imata lahko različne cene rednih servisov pri različnih serviserjih, ker nad njimi ni nekega centralnega nadzora cen. Če imaš v bljižini več servisov se malo pozanimaj, mogoče ima kdo cenejše.
Drugače pa ima Kia meni osebno vsaj pri pro_cee'd enega najlepših designov. Sploh v beli ali oni titanium silver barvi oz tud temno sive so noro lepe. Sem bil že zelo blizu nakupa ko me je zmotil odmični sedež, da prilezeš na zadnje sedeže, ki nima spomina kje je bil postavljen, ko ga postaviš nazaj (izgubi pozicijo kjer je stal prej). To se mi je zdelo naravnost bedasto in sem potem raje vzel 5 vratnega i30, ker mi navadna cee'd ni bila preveč všeč (čudna zadnja šipa z ogromnim črnim robom, ki izpade ok samo na črnem avtu, kateri pa mi niso všeč).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
ttommy ::
Sicer še pa vedno ni mnenj uporabnikov Ceed SW?
Sam sem se sicer pred malo več kot 12-imi leti odločil za nakup novega Daewoo Lanosa brez kakšne testne vožnje. Ko sem ga kupil, sem imel v mislih, da ga bom imel kakšnih 6 let. Finance ( delavska plača) mi niso dopuščale prejšnje menjave avta....
Niti sedaj ne, ampak sila je sila. Sem človek, ki kupi nov avto za daljše obdobje. Lanos mi v teh 12-ih letih ni naredil večjih stroškov. Menjal sem zavorne ploščice spredaj, zavorne obloge zadaj, glavni jermen, sprednje amortizerje, ventil klime ter jermen klime in vzmeti zadaj. Stroški niso bili veliki.
Tako, da sem s Korejci vsaj pri prvem avtu zadovoljen. Poraba mi je pa padla iz tovarniško predpisane 8.5 l/100 na 7 l/100km.
Me pa res zanima, kako se obnese Kia po parih letih uporabe.
Sam sem se sicer pred malo več kot 12-imi leti odločil za nakup novega Daewoo Lanosa brez kakšne testne vožnje. Ko sem ga kupil, sem imel v mislih, da ga bom imel kakšnih 6 let. Finance ( delavska plača) mi niso dopuščale prejšnje menjave avta....
Niti sedaj ne, ampak sila je sila. Sem človek, ki kupi nov avto za daljše obdobje. Lanos mi v teh 12-ih letih ni naredil večjih stroškov. Menjal sem zavorne ploščice spredaj, zavorne obloge zadaj, glavni jermen, sprednje amortizerje, ventil klime ter jermen klime in vzmeti zadaj. Stroški niso bili veliki.
Tako, da sem s Korejci vsaj pri prvem avtu zadovoljen. Poraba mi je pa padla iz tovarniško predpisane 8.5 l/100 na 7 l/100km.
Me pa res zanima, kako se obnese Kia po parih letih uporabe.
Gamer
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ttommy ()
RejZoR ::
Težko rečt, ker še niso tolk dolgo na trgu, razlika med starimi Kia avti in današnjimi pa je kot noč in dan (v pozitivnem smislu za današnje modele). Še najbližja stvar bi bila vprašat par lastnikov Kia Cerato, ki je predhodnjik Cee'd-ke.
Drugače pa je najboljša točka za take stvari http://www.kiaforum.si
Na žalost so trenutno v fazi prenove, tako da je forum offline...
Drugače pa je najboljša točka za take stvari http://www.kiaforum.si
Na žalost so trenutno v fazi prenove, tako da je forum offline...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Dr_M ::
Fotr je s clarusom naredil 311.000km. Poraba na koncu je bila nekje 7.5-8L/100km, motor je bil stari mazdin 1.8 85kw. Stroski vzdrzevanja so bili minimalni, pomoje sem jaz samo letos vec dal za peugeota, kot on v 11 letih.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
ttommy ::
Naj povem, če bi bila možnost nakupa novega Daewoo Lanosa za isto ceno kot takrat- ne bi kaj razmišljal. To vam pove, kako dobro mi je služil. Rad bi spet kupil nov avto, ki ga bom imel minimalno 10 let. Upam, da je ravno Kia Ceed SW to vozilo. Sem že sedel v njem in mi je bilo super. Nisem ga še pa vozil.
Gamer
knesz ::
Blindeye ::
knesz - dobra! Eto, zdaj sem se vstal in se nasmejal. Hvala. Drugače pa me zanima, kako boš zadovoljen - tako da prosim napiši!
Smem vprašati kateri motor si izbral? Dizel, bencinc?
Smem vprašati kateri motor si izbral? Dizel, bencinc?
knesz ::
knesz - dobra! Eto, zdaj sem se vstal in se nasmejal. Hvala. Drugače pa me zanima, kako boš zadovoljen - tako da prosim napiši!
Smem vprašati kateri motor si izbral? Dizel, bencinc?
EX Champion dizel 128KM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: knesz ()
joze28 ::
ttommy : zanimivo, da ti je lanos zdržal tako dolgo, pri nas ga je že po 6 letih rja zdelala. Sedaj imamo že nov avto pa po 6 letih ni še nič rjav, pa tudi nobenih nerednih popravil ni rabil.
ttommy ::
Sicer še pa vedno ni mnenj uporabnikov Ceed SW?
Sem ga naročil in ga dobim konec maja (ne ni typo, tako je bilo obljubljeno ob naročilu, po zadnjih informacijah pride k meni v torek ali sredo ).
Poročam, ko ga zares dobim.
Potem pa bodi tako v redu in sproti poročaj svoje izkušnje z njim.
Sam imam sicer namen kupiti osnovni model bencinarja.
Gamer
RejZoR ::
Motorji niso slabi. Sam imam v i30-ki isto osnovnega 1.4 bencinarja s 109 konji (Kia uporablja enake) pa sem zelo zadovoljen. Dobro potegne pri prehitevanju, kar mi je itaq nekako edina pomembna stvar pri moči. Ni sicer med najbolj varčnimi in najbolj naprednimi so pa precej vzdržljivi in relativno nezahtevni za vdrževanje.
Edina slabost, ki gre marsikomu v nos je manjko 6 prestave, katero priznam, da začneš mal pogrešat, če se voziš po avtocesti. V peti prestavi je zadeva malce glasna in zna na zelo dolgih turah mal motit če nimaš ravno radia navitega malce glasneje.
So pa vsaj za Hyundai-e govoril, da bojo uvedli opcijo 6 prestave tud pri bencinarjih. Preveri kako je s tem glede na to da je Kia iz iste "štalce".
Edina slabost, ki gre marsikomu v nos je manjko 6 prestave, katero priznam, da začneš mal pogrešat, če se voziš po avtocesti. V peti prestavi je zadeva malce glasna in zna na zelo dolgih turah mal motit če nimaš ravno radia navitega malce glasneje.
So pa vsaj za Hyundai-e govoril, da bojo uvedli opcijo 6 prestave tud pri bencinarjih. Preveri kako je s tem glede na to da je Kia iz iste "štalce".
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kupujem zanesljiv nov avto (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16709 (10023) | solatjek |
» | Nov Avto za 10k (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 36220 (29760) | tintorel |
» | Stroški vzdrževanja Renault-Fiat-Kia (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18168 (16048) | Veselinko |
» | nakup avtomobila (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28059 (24887) | ;-) |
» | ceed ali cruze?Oddelek: Loža | 8631 (6808) | keworkian |