» »

Kia ali Hyundai

Kia ali Hyundai

«
1
2 3

Veselinko ::

Kaj izbrati? Sportage ali Tucson? Zanimiva primerjava, sicer rahlo nepoglobljena.
Meni sta oba avta zelo lepa, le notranjost se mi zdi pri Kii bolj fina.
https://www.dnevnik.si/1042740406/magaz...

kixs ::

Vseeno... kupis tistega, ki se ti bolj dopade.

Bolj kot slike in clanke, poglej in sprobaj avta v zivo!

TOP ::

Ma oba sta isti drek vsaj zame osebno. če bi jaz kupoval bi vzel definitivno hyundai in to ne z lastnih izkušenj, ker jih nimam sam po videno pri prijateljih. dva imasta kia ceed eden pa hyundai cupe. hyundai ma že 14 let brez kakih težav razen da je zadnji splojler že vsa paspadel pa barva zbledela. ta dva ki masta kia pa obe sta stari 6 let pa same smešne probleme, motorji so okej sam pri obeh se je armaturna plošča napihnila in popokala, ker je katastrofa od plastike. res pa je da bosta oba dobila novo, ker je bila tovarniška napaka. ja pa pri kiji več raznih čričkov in kak plastika več odpade. to sem videl pri prijateljih in se z njimi pogovarjal. lahko da so kej tele kia ceed popravili ne vem.

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: Mavrik ()

bambam20 ::

Kok mam jaz izkušenj druženja s Santa Feejem od obdobja (2008 - 2012),, bil je kupljen nov. Nobenih čričkov, materijali ok, perforirano usnje super , edino avtomat je bil tko , tko, turbina pa mela lag.

S kijami nimam izkušenj sploh in jih tudi ne mislim imet.


Najbolje, da greš oboje testirat. Zmen se, da dobiš oba za en vikend na probo. Tako si boš najbolje ustvaril sliko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Blinder ::

TOP je izjavil:

Ma oba sta isti drek vsaj zame osebno.Če bi jaz kupoval bi vzel definitivno Hyundai in to ne z lastnih izkušenj,ker jih nimam sam po videno pri prijateljih.Dva imasta Kia ceed eden pa Hyundai cupe.Hyundai ma že 14 let brez kakih težav razen da je zadnji splojler že vsa paspadel pa barva zbledela.Ta dva ki masta Kia pa obe sta stari 6 let pa same smešne probleme,motorji so okej sam pri obeh se je armaturna plošča napihnila in popokala,ker je katastrofa od plastike.Res pa je da bosta oba dobila novo,ker je bila tovarniška napaka.Ja pa pri Kiji več raznih čričkov in kak plastika več odpade.To sem videl pri prijateljih in se z njimi pogovarjal.Lahko da so kej tele KIa Ceed popravili ne vem.


Primerjas dva razlicna modela (ali celo tri), precej stara med njima (8 let, prakticno vec kot ena generacija). Pa saj ti je isti avto, samo drugo ime.
Hyundai ima v sloveniji boljse ime kot kia, zato so tudi mnenja ljudi o njemu boljsa (saj Mercedes ne more bit slab avto ane).
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Dr_M ::

Lastnik Kie je Hyundai in se smatra kot "premium" zmanka Hyundaia.
Jest imam izkusnje s Kiami, en avto verjetno najboljsi ever (najmanj pokvarljiv, manj kot kaksen golf2 recimo), drugi pa nekje vmes, ampak se vedno ne slab.
Edino ze prej omenjene armature malo pokvarijo splosen utis.
Je pa jeba s temi avtomobili, odkar se delajo v evropi, je kvaliteta malo padla. Se vidi, kako je avropa dobra za avtomobile.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

NiggerBob ::

"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"

NiggerBob ::

Tistih 7 let KIA garancije je samo na papirju, dokler ni problemov. Ko pridejo problemi, se te otepajo na vse pretege. Vsaj za KMAG to velja.
Pri Korejcih dobiš točno toliko, kot si plačal in niti malenkosti več. Zastonj pa dobiš mehki, spužvasti občutek pri volanu in podvozju, čričke pri plastiki po 2 letih uporabe, škripajoče zavore, zmahano blago na sedežih, zglajeno usnje na volanu že po 6 mesecih uporabe, tista čudovita ročica menjalnika, ki tako lepo gre v prestavo, že naslednje leto rada tako lepo tudi sama izpade iz prestave :)
Za solidno opremljenega Sportaga ali Tucsona boš plačal 30K, za ta denar bi si jaz raje ogledoval Tiguana.
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"

R1710 ::

Veselinko je izjavil:

Kaj izbrati? Sportage ali Tucson? Zanimiva primerjava, sicer rahlo nepoglobljena.
Meni sta oba avta zelo lepa, le notranjost se mi zdi pri Kii bolj fina.
https://www.dnevnik.si/1042740406/magaz...

Razlika je, da ima eden 5 let in neomejeno km garancijo, drugi p 7 let in 150.000. Nisem imel problemov z garancijo pri nobeni od teh znamk, so pa splošni servisi dizlov dražji.

Kia bi naj bila bolj športa verzija hyundaia, vzami kateri ti je pač bolj všeč. Meni je novi Tucson in prejšnji Sportage.

Aja, pa eden je noter ambientno moder, durgi rdeč.

Blazz ::

kixs je izjavil:

Vseeno... kupis tistega, ki se ti bolj dopade.

Bolj kot slike in clanke, poglej in sprobaj avta v zivo!


vzami tistega, pri katerem za manj denarja dobiš več varnosti... to velik folka spregleda, k ti bo pa en prletu v avto, je pa vseeno a se ti avto dopade, lepo zgleda al pa kej podobnega...

NiggerBob je izjavil:

Tistih 7 let KIA garancije je samo na papirju, dokler ni problemov. Ko pridejo problemi, se te otepajo na vse pretege. Vsaj za KMAG to velja.
Pri Korejcih dobiš točno toliko, kot si plačal in niti malenkosti več. Zastonj pa dobiš mehki, spužvasti občutek pri volanu in podvozju, čričke pri plastiki po 2 letih uporabe, škripajoče zavore, zmahano blago na sedežih, zglajeno usnje na volanu že po 6 mesecih uporabe, tista čudovita ročica menjalnika, ki tako lepo gre v prestavo, že naslednje leto rada tako lepo tudi sama izpade iz prestave :)
Za solidno opremljenega Sportaga ali Tucsona boš plačal 30K, za ta denar bi si jaz raje ogledoval Tiguana.


jaz sem s kio proceed imel super izkušnje. vse servise na Kia domžale, vse so mi garancijsko menjali kar je bilo potrebno. Avto je trd, zelo stabilen, čričkov nisem slišal nikoli (7 let sem jo imel, kupil sem takrat novo). Blago ni imelo 1 vidnega znaka, usnje res da na volanu se je po cca 4-5 letih začelo obrabljati. meni nikoli ni izpadalo iz prestave.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blazz ()

Cruz ::

Kia Sportage je zakon. Pomoje oba probaj pa se potem odloči. Ampak Kia se res lepo vozi. :)

mat xxl ::

Meni nova Kia ni všeč, stara je bila Ok, novi je pa Hyundaj boljši vsaj oblikovno. Sam sem sicer na premium znamki, samo za boljšo polovicio pa razmišljam o enem Tusconu in me tu sila zanimajo izkušnje. Znanec malo težji pa ne ravno out of range je imel pred časom silne težave na Trajetu, mu je vsake pol leta odpovedal dvižni sistem mehanizma stola in padel dol, kao abvto narejen za 40 kg korejčke in ne 120 kg europejce ....

Pa mimo grede koliko kaj trgovci popusta dajejo na oglaševane cene , lahko mi kdo javi na ZS, ker poznam za marsikatero znamko samo za korejske pa ne, ker jih nisem kupoval. Pa še to koliko kaj to rjavi ? Znanka je imela Ceeda ji je pri 2 letih (ni bil garažiran) tudi prala ga ni ravno vsak teden pač povprečno in 50000 km že lepo rjavel po robovih vrat ....., kar so ji nato v okviru garancije popravljali.... kako je vaše mišljenje ?

HotBurek ::

Znanka je imela Ceeda ji je pri 2 letih (ni bil garažiran) tudi prala ga ni ravno vsak teden pač povprečno in 50000 km že lepo rjavel po robovih vrat...

Nepoškodovan avto/vrata, po dveh letih začne rjaveti? Sicer pa, a nima Kia 7 let garancije. :)
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Smurf ::

Dr_M je izjavil:

Lastnik Kie je Hyundai in se smatra kot "premium" zmanka Hyundaia.

A ni glih kontra. Kia je "cenejsi" hyundai. Priblizno tako kot je Skoda pri VW.

hojnikb ::

bo kr tko ja. Tko kot je dacia pocen reno :)
#brezpodpisa

mat xxl ::

HotBurek je izjavil:

Znanka je imela Ceeda ji je pri 2 letih (ni bil garažiran) tudi prala ga ni ravno vsak teden pač povprečno in 50000 km že lepo rjavel po robovih vrat...

Nepoškodovan avto/vrata, po dveh letih začne rjaveti? Sicer pa, a nima Kia 7 let garancije. :)


Ima samo ne na rjavenje, pač pa na prerjavenje ;). No popravili so in celo oni na svoje stroške z neko zaščito zaščitili robove .

Alessio983 ::

no se bom oglasil za ceeda. Star 3 leta, 60 t Km in dela bp. Probi se peljat s kašnim hyundaiem i30 in potem idi s kijo. Hyundai se ne more primer jati ... niti po vožnji, niti po notranjosti materialov , oblike ...

Če kupuješ avto SUV al karkoli že, nisem zasledil do kakšne cene. Mesec dni nazaj smo kupili novega Outlander Mitsubishi. Na testu smo bili s kio novo ter hyundai tucson. Se tudi ne more primerjati z Mitchibushijem, vsaj po voznih lastnostmi in udobju ne. Izgled je pa druga stvar ... samo kaj ti pomaga avto lep od zunaj če se notri ne počutiš ok

Veselinko ::

Ma zanimivo je to, da Kio tako zelo preferirajo že nekaj časa Nemci oziroma njihov Auto Bild, ki je definitivno referenca med revijami. Sportage je pri njih zmagal na primerjavi, Kia pa je bila ob Mazdi po njihovi statistiki najbolj kakovostna med vsemi v 2015.

Kia in Hyundai se po mojem vedenju ne ločita na manj in bolj premijski znamki, amapak se ločita po oblikovni filozofiji, kjer je Kia bolj športna, Hyundai pa bolj tradicionalen - kar velja predvsem za oblikovni pristop, saj je tehnika enaka, pa tudi marsikaj delajo v skupnih tovarnah (recimo motorje).
 kia

kia


 k

k

bambam20 ::

mat xxl je izjavil:

Znanka je imela Ceeda ji je pri 2 letih (ni bil garažiran) tudi prala ga ni ravno vsak teden pač povprečno in 50000 km že lepo rjavel po robovih vrat ....., kar so ji nato v okviru garancije popravljali.... kako je vaše mišljenje ?


Da so pri Kiji na nivoju Renaulta iz leta 1997, ko so ti na polno rjaveli :). A, ja. Kia je super, saj ima 7 let garancije. Ma ne bi je mel, pa da mi jo zastonj dajo.

harmony ::

Alessio983 je izjavil:

no se bom oglasil za ceeda. Star 3 leta, 60 t Km in dela bp.

A dej nehi no. Mislim, ce je to pozitivno potem pa kar imej kijo. Kaksen pa bi to bil avto, ce ti po treh letih in bednih 60.000k ne bi deloval. Jaz ga zagatovo ne bi niti povohal.

bambam20 ::

harmony je izjavil:

Alessio983 je izjavil:

no se bom oglasil za ceeda. Star 3 leta, 60 t Km in dela bp.

A dej nehi no. Mislim, ce je to pozitivno potem pa kar imej kijo. Kaksen pa bi to bil avto, ce ti po treh letih in bednih 60.000k ne bi deloval. Jaz ga zagatovo ne bi niti povohal.


Takšen , ki še deluje :). A to, ko so se Polotom ketne trgale pri 50.000 km je pa ok. ZDaj imajo znova jermen za pogon. Iz kevlarja.

Isotropic ::

ceedom se luscijo volani in armaturke afaik.

Bizkit45 ::

a je to govora o kii od 2013 letnika dalje, ali prejšni modeli?

RedDrake ::

Prejšnji model (07-12).
Novejši imajo precej boljšo notranjost (a so tudi dražji, glede na prvo generacijo).

Ko še nemci začnejo enačiti VW s FIAT-om (Failure In Automotive Technology), potem je vrag šalo vzel, ali pač?

Utk ::

Isotropic je izjavil:

ceedom se luscijo volani in armaturke afaik.

Passatom se pa napihujejo, pa kaj čmo zdej.

bambam20 ::

Utk je izjavil:

Isotropic je izjavil:

ceedom se luscijo volani in armaturke afaik.

Passatom se pa napihujejo, pa kaj čmo zdej.



Da te ni sram, ko se s Pasatom letnik 2015 voziš čez dan naokoli? VOlan lahko vedno zamenjaš. Karoserije pa ne.

harmony ::

bambam20 je izjavil:

harmony je izjavil:

Alessio983 je izjavil:

no se bom oglasil za ceeda. Star 3 leta, 60 t Km in dela bp.

A dej nehi no. Mislim, ce je to pozitivno potem pa kar imej kijo. Kaksen pa bi to bil avto, ce ti po treh letih in bednih 60.000k ne bi deloval. Jaz ga zagatovo ne bi niti povohal.


Takšen , ki še deluje :). A to, ko so se Polotom ketne trgale pri 50.000 km je pa ok. ZDaj imajo znova jermen za pogon. Iz kevlarja.

Kaj ima veze Kia s Polotom mi ni jasno. VW tko tal tko ne bi nikoli vozil, vsaj ne za ta denar...

bambam20 ::

harmony je izjavil:

bambam20 je izjavil:

harmony je izjavil:

Alessio983 je izjavil:

no se bom oglasil za ceeda. Star 3 leta, 60 t Km in dela bp.

A dej nehi no. Mislim, ce je to pozitivno potem pa kar imej kijo. Kaksen pa bi to bil avto, ce ti po treh letih in bednih 60.000k ne bi deloval. Jaz ga zagatovo ne bi niti povohal.


Takšen , ki še deluje :). A to, ko so se Polotom ketne trgale pri 50.000 km je pa ok. ZDaj imajo znova jermen za pogon. Iz kevlarja.

Kaj ima veze Kia s Polotom mi ni jasno. VW tko tal tko ne bi nikoli vozil, vsaj ne za ta denar...


Kaj, kaj.Novi Audi A3 je čist super voz.

Kie pri 60.000km normalno delujejo in so vozne :). Z drugo besedo. nisem slišal, da bi pri Kiah trgalo zobate jermene kot je to bila praksa v POlotih, kjer so množično popraljali ketne pri 50- 60k km :). Tako ti je to, ko začne delat tk, tk, tk, tk... pa si dal za avto 17.000 jurjev. ( s polno opremo seveda )

Utk ::

bambam20 je izjavil:

Utk je izjavil:

Isotropic je izjavil:

ceedom se luscijo volani in armaturke afaik.

Passatom se pa napihujejo, pa kaj čmo zdej.



Da te ni sram, ko se s Pasatom letnik 2015 voziš čez dan naokoli? VOlan lahko vedno zamenjaš. Karoserije pa ne.

Razlika je ali je to posamezen primer ali pri vseh. Da kie na splošno rjavijo, ni ravno videt, vsaj ne od ceeda naprej. Hyundai getz je bil tudi verjetno zadnji hyundai, ki je začel predčasno rjavet po blatnikih. Mercedes je še zmeraj tam nekje okoli getza, če ne slabši.

bambam20 ::

Utk je izjavil:

Mercedes je še zmeraj tam nekje okoli getza, če ne slabši.


Pri Merklah se začuda še vedno dogaja, da doživiš rjo 8-O.

Veselinko ::

RedDrake je izjavil:

Ko še nemci začnejo enačiti VW s FIAT-om (Failure In Automotive Technology), potem je vrag šalo vzel, ali pač?


Res jo je vzel. 8-) To s ketnami je bila pa itek čista blamaža, no ja pa tista z umazanimi dizli tudi, no pa tista s podkupovanji za avto leta, pa ...ah, ah, ah. Še nemcu ne moreš več verjeti...Rižotarji so definitivno bolj korektni:))

WarpedGone ::

Kolega je mel navado rečt, da je neki nemško, če je dobr narejen.
Se je odvadu uporablat ta rek...
Zbogom in hvala za vse ribe

...:TOMI:... ::

Slovenski Kia uvoznik je hudo neresen. Pri dveh kolegih, ki imata kie so imeli tako neresen pristop, da sta oba rekla, da zaradi tega ne bosta vec kupovala kij.

Tudi servisi so neke cvetke. Vsakic gresta na drug servis, ker nista zadovoljna s tem ali onim.

Je pa zanimivo, da avti so pa solidni, ni tezav. Odnosi so pa problem.
Tomi

SuperVeloce ::

Ja servisi so precej katastrofa, tako za Hyundai kot za Kio. Za Kio se izogibamo Velenja in tudi v LJ nam ni všeč, za Hyundaia je v Polzeli tudi bolj žalost. Za Ceeda so pri nas našli servis nekje pri Kranju, mislim da Nasmeh ali podobno, pa so zadovoljni, za Accenta imam pa jaz kar lepo osebnega serviserja, ki mi zrihta vse kot se šika. Drugače pač ni šlo :))

Drugače pa ja, barva/lak je po naših izkušnjah precej žalost. Zlahka "popeskaš" lak na pokrovu motorja in pri blatnikih že v prvem letu. Rjavi pa hitro, če zadev ne popravljaš sproti. Pri škodah recimo je zadeva bolj vzdržljiva.

Motorji so svetla točka, načeloma vse lepo teče brez izrednih menjav delov (ceed 2.0crdi ~205.000km l.2009, accent 1.5crdi motor z verigo ~260.000km l.2006)
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Veselinko ::

Servis je po mojem rak rana pri vseh znamkah. Sicer pa tudi v Nemčiji, kjer sem živel nekaj časa, vsi jamrajo nad servisi. Če pa pogledaš na vse skupaj z zornega kota, da plačaš za cee'da nekje med 15 do 20K, potem je pa dejansko več ali manj isto, ali plačaš za servis enkrat letno 180 ali pa 220 eur. Konec dneva je to silno majhen denar naprav vrednosti avtomobila in temu, da si ne zafrkneš garancije.

Pri laku se kovinske barve obnašajo precej boljše od navadnih. Havbo je pa itak najbolje zaščitit pozimi s folijo, saj naši debilkoti še vedno veselo posipavajo ceste z gramozom, ki ti nato prileti izpod kamiona kot izstrelek. Meni je šla zaradi tega že ena šipa,kako naj pa to zdrži lak?

cleanac ::

Veselinko je izjavil:

Pri laku se kovinske barve obnašajo precej boljše od navadnih. Havbo je pa itak najbolje zaščitit pozimi s folijo, saj naši debilkoti še vedno veselo posipavajo ceste z gramozom, ki ti nato prileti izpod kamiona kot izstrelek. Meni je šla zaradi tega že ena šipa,kako naj pa to zdrži lak?

To pa res ni od "posipa" na cesti, ampak kar konkreni kamen, ki ti prileti lahko v kateremkoli letnem času.
Kar se pa tiče laka pa se, da narediti tako, da se ne poškoduje oz. so poškodbe minimalne pri večjih (ne velikih) kamnih. Na japoncu imam celo naluknjano haubo in ima 1/6 preovženih km od nemca na katerem ni nobene poškodbe od kamnov "normalne" velikosti.

ivanuscha ::

A ni tako, da lahko voziš avto v garanciji h kateremukoli servisu, pa ti morajo vseeno priznat garancijo? Ali pri Kii zahtevajo, da voziš na uradni servis?

Veselinko ::

ivanuscha je izjavil:

A ni tako, da lahko voziš avto v garanciji h kateremukoli servisu, pa ti morajo vseeno priznat garancijo? Ali pri Kii zahtevajo, da voziš na uradni servis?


Tako je v teoriji pri vseh znamkah. V praksi pa je lahko zgodba bolj problematična, saj rabiš vsa dokazila, da si vgradil originalom enakovredne dele - kar pomeni, da moraš imeti vse račune pa morda še kaj. Pri uradnem servisu te pa zavedejo v računalniku in je nato to dostopno vsem, kar pomeni, da se ne rabiš ukvarjat z birokracijo. Pa še tak avto ima gotovo višjo vrednost ob prodaji. Pri uradnem serviserju imajo hkrati podatke o vseh vpoklicih, tako da se po mojem res ne splača nekaj ciganit pri razmeroma novem avtu za nekaj deset evrov, če je dejansko sploh razlika.

R1710 ::

Smurf je izjavil:

A ni glih kontra. Kia je "cenejsi" hyundai. Priblizno tako kot je Skoda pri VW.

Bilo včasih, danes pa so cene, dizajn, oprema, motorji, varnost, platforme, ... hčerinskih znamk praktično enake lastniški.

Smurf ::

R1710 je izjavil:

Smurf je izjavil:

A ni glih kontra. Kia je "cenejsi" hyundai. Priblizno tako kot je Skoda pri VW.

Bilo včasih, danes pa so cene, dizajn, oprema, motorji, varnost, platforme, ... hčerinskih znamk praktično enake lastniški.

Ne vem, ko sem eno leto nazaj kupoval Kio, je bila vseeno nekoliko cenejsa od Hyundaia.

SuperVeloce ::

Hyundai je zgleda naredil eno tranzicijo. 10 let nazaj si ob preizkušanju avtov obeh znamk dobil občutek, da je Kia bolj premium in Hyundai budget, sedaj je kvečjemu obratno (tudi po cenah)
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

iKst ::

Veselinko je izjavil:

ivanuscha je izjavil:

A ni tako, da lahko voziš avto v garanciji h kateremukoli servisu, pa ti morajo vseeno priznat garancijo? Ali pri Kii zahtevajo, da voziš na uradni servis?


Tako je v teoriji pri vseh znamkah. V praksi pa je lahko zgodba bolj problematična, saj rabiš vsa dokazila, da si vgradil originalom enakovredne dele - kar pomeni, da moraš imeti vse račune pa morda še kaj. Pri uradnem servisu te pa zavedejo v računalniku in je nato to dostopno vsem, kar pomeni, da se ne rabiš ukvarjat z birokracijo. Pa še tak avto ima gotovo višjo vrednost ob prodaji. Pri uradnem serviserju imajo hkrati podatke o vseh vpoklicih, tako da se po mojem res ne splača nekaj ciganit pri razmeroma novem avtu za nekaj deset evrov, če je dejansko sploh razlika.


Jaz servisiram pri lokalcu (BHS servis). Zraven servisa mi da račun, kjer piše katere dele so vgradili, vsi deli so original GM oz. ustrezen nadomestek, ki ga je požegnala fabrika. Račune od servisov tako ali tako shranjujem, tudi od uradnega servisa. Poleg tega je na servisnem listku v mašini napisano kaj so vgradili, pa servisna knjiga je seveda podpisana in poštemplana.

Razlika v ceni servisa je 100 do 150€ za vmesne servise. Kar je bolj pomembno, uradni servis je z avtom oddaljen dobre pol ure, BHS imam 300m od hiše. Namesto, da mi gre pol dneva, avto peljem na servis in pridem peš po njega, ko je fertik. No, pa na uradnem servisu so me tako grdo nategnili, da me ne vidijo več (sem se zastonj vozil do njih, čakal tam cel dan, vzel pri njih rentacar ker niso imeli enega testnega avtomobila in na koncu izvedel, da sploh niso naročili vseh potrebnih delov).

Veselinko ::

SuperVeloce je izjavil:

Hyundai je zgleda naredil eno tranzicijo. 10 let nazaj si ob preizkušanju avtov obeh znamk dobil občutek, da je Kia bolj premium in Hyundai budget, sedaj je kvečjemu obratno (tudi po cenah)


Tehnično sta znamki na enakem nivoju, saj uporabljata enake platforme in enake pogonske sklope. Razlika je samo v dizajnu, kjer je Kia bolj športna. Po mojem so jo v tem smislu načrto v zadnjih letih upgradali v primerjavi s Hyundaiem, ali pa je bilo to bolj kot ne naključje, ki ga je sprožil Schreyer. Je pa tip nedvomno vrhunski oblikovalec, kar so očitno pogruntali tudi pri Hyundai, saj je sedaj zadolžen tudi za njihovo znamko. Pri cenah je pa itak vse skupi ena velika enigma, ki jo lahko razvozlaš šele, ko se začneš resno pogovarjati v salonu. Potem rata cena čisto drugačna od tiste na ceniku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Veselinko ()

Stipex ::

Js poznam več zadovoljnih lastnikov Hyundaia kot pa Kie.

Kolegu je na Kiji Ceed karavanki (naj bi, tako je trdil) crknil števec (speedometer) v garanciji pa niso želeli popravit, češ da to pa ne spada sklop osnovne garancije, toliko o tem. =)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Stipex ()

Veselinko ::

Lahko, da jih poznaš, dejansko pa Kia proda pri nas več avtomobilov, čeprav je Hyundai dlje na SLO trgu. Na začetku je bila cela evforija z njihovim modelom pony, s katerimi so klestili po Zastavi. Potem pa so z leti nekako zvodeneli - verjetno tudi zaradi dizajna, ki je bil dolga leta preveč konzervativen in tradicionalen, kar so celo sami zagovarjali. Kia je bila pa vedno bolj športna, kar ugaja tako mladim kot tudi starejšim.

OrkAA ::

Ja, iz kie je vcasih sportnost kar vrela!

LOL.

 kia pride

kia pride



 kia sephia

kia sephia

Markus386 ::

Če pogledaš od daleč spominja na hondo civic, s katero je marsikater forumaš tukaj pred leti dirkal v previsokih obratih z mnogo mnogo mucenja motorja, in ne tako visokimi hitrostmi :)


Sicer pa, moj glas gre za hyundai. Manj nategovanja pri uveljavljanju garancij, cenejši servisi (pa čeprav so motorji isti), in v večini primerov manj problemov.

ivanuscha ::

Kako pa da je potem po tisti nemški raziskavi Kia skupaj z Mazdo po zanesljivosti na prvem mestu?

Veselinko ::

V bistvu ni tako velika razlika, ali pa tudi je. Indeks gre od 2,14 do 3,33, kar velja za tradicionalno po kakovosti slabo ocenjen Fiat. Kia ima indeks 2,14, Hyundai pa 2,43, kar je enako kot Honda. Ali to pomeni, da je razlike za cca 14%, ali pa kaj drugega, bi pa lahko verjetno povedal le tisti, ki pozna bolj natančno Auto Bildovo študijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Veselinko ()

Bizkit45 ::

se pravi, po njihovi študiji imata Kia in Mazda najbolši build quality?
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

KIA in Hyundai (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21135860 (5740) LeQuack

KIA - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
290107301 (60236) Mavrik
»

Kia vs. Renault avtomobili (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8521360 (13537) ivanuscha
»

Opel Astra ali Kia Proceed za okrog 4500 EUR?

Oddelek: Na cesti
309660 (7792) GrimReaper
»

Stroški vzdrževanja Renault-Fiat-Kia (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8117092 (14972) Veselinko

Več podobnih tem