Forum » Na cesti » Toyota Yaris 1.0 69km 3 cilindri?
Toyota Yaris 1.0 69km 3 cilindri?
Skyfall ::
Živjo. Mi lahko kdo s prve roke pove kakšni so ti motorji v Yarisih 2006-2010, ker rabim avto za punco in jo bo njena sodelavka prodajala in sem jo samo pogledal, ker testna vožnja še pride na vrsto. Je letnik 2009, redno servisirana na pooblaščencu in zelo lepo ohranjena.
Avto bo vožen 8km po avtocesti in 18km po mestu v eno smer vsak dan čez teden. Kakšni so obrati po avtocesti pri 130km/h v tem mlinčku?
Kakšne okvare se lahko pričakuje?
Avto bo vožen 8km po avtocesti in 18km po mestu v eno smer vsak dan čez teden. Kakšni so obrati po avtocesti pri 130km/h v tem mlinčku?
Kakšne okvare se lahko pričakuje?
Blinder ::
Ce ima sploh obratomer tista kanta
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Gambino ::
Leta 2009, ko sem še bil študent sem si nabavil novo Yarisko 3. vratno 1.0 motor. Za po mestu je avto zakon, vtakneš ga kamor hočeš, vsaj jaz sem ga tam v okolici FE. Avto sicer ni dobro zvočno izoliran, z motorjem pa nisem imel nekih težav. Za na avto cesto pa ta avto ni, ubijejo ga že razni klančki. No voziš lahko komot 100km/h, kaj več ga pa že ubija v klanec.
Preživel sem lepa 4. leta, študentska z njim, potem sem ga dal bratu, ki je delal z njem nehumano, preskakoval servisne intervale, ampak je motor vseeno delal BP.
V glavnem, motor je bil narejen v kompaniji s PSA če se ne motim.
Preživel sem lepa 4. leta, študentska z njim, potem sem ga dal bratu, ki je delal z njem nehumano, preskakoval servisne intervale, ampak je motor vseeno delal BP.
V glavnem, motor je bil narejen v kompaniji s PSA če se ne motim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gambino ()
tony1 ::
Ker sem si sam pred 20imi leti za prvi avto za na faks kupil 900 kilski mlinček s 50 konji, povem, kako je to izgledalo na AC: prehitevanja so precej nemogoča, pač se pelješ na desnem pasu, prehitevaš pa le, ko je ogromno placa na prehitevalnem. Yaris ima sicer več konjev, ampak tudi večjo maso, saj gre za 10 let novejši avto (koliko večjo, poguglaj).
Glede klime: hja, nekaj konjev (3-5?) ta zagotovo pobere, ampak to ne pomeni večje razlike, saj že tudi brez klime ne bo simpl udobno prehitevati.
Tale mali jajček bo skratka povsem spodoben za mestno vožnjo, tudi vožnja po regionalkah ni problem, dokler ti ni treba prehitevati. (Če se npr. voziš po večpasovnih cestah, to ni problem in se pač voziš po desnem pasu, če si na obični regionalki, pa postane precej smotano, če ne moreš prehiteti nobene počasnele.)
Druga stvar yarisa pa je slaba zvočna izolacija (zvok vetra, zvok okolice (tovornjaki, ki se peljejo mimo), hrup s ceste (ko voziš po luknjah), kar so že opozorili. Opozarjam še na hrup tricilindrskega mlinčka, ki je nekoliko nadležen vsaj pri stanju na semaforju (med vožnjo ni take razlike). Sam sem sicer prisegel pri vseh hudičih, da 3 cilindrov ne bom še enkrat kupil.
Je pa plus toyote, da se ne bo motor nikoli pokvaril, če je bil redno vzdrževan.
Upoštevaj pa, da je avto star 14 let (preglej stanje pleha), 26 kilometrov v eno smer v takšnem jajčku je precej veliko. Vem, da so cene avtov danes malo ponorele, vendar bi sam za 1. avto vseeno gledal nekaj 5 let starega, tak avto lahko nato voziš še 15 let... (Saj dobiš tudi malčke s 4imi cilindri, npr. Hyundai i10, ki ni dosti manj zanesljiv, pa tudi precej bolje je zvočno izoliran in že zato nekaj bolj udoben.)
Glede klime: hja, nekaj konjev (3-5?) ta zagotovo pobere, ampak to ne pomeni večje razlike, saj že tudi brez klime ne bo simpl udobno prehitevati.
Tale mali jajček bo skratka povsem spodoben za mestno vožnjo, tudi vožnja po regionalkah ni problem, dokler ti ni treba prehitevati. (Če se npr. voziš po večpasovnih cestah, to ni problem in se pač voziš po desnem pasu, če si na obični regionalki, pa postane precej smotano, če ne moreš prehiteti nobene počasnele.)
Druga stvar yarisa pa je slaba zvočna izolacija (zvok vetra, zvok okolice (tovornjaki, ki se peljejo mimo), hrup s ceste (ko voziš po luknjah), kar so že opozorili. Opozarjam še na hrup tricilindrskega mlinčka, ki je nekoliko nadležen vsaj pri stanju na semaforju (med vožnjo ni take razlike). Sam sem sicer prisegel pri vseh hudičih, da 3 cilindrov ne bom še enkrat kupil.
Je pa plus toyote, da se ne bo motor nikoli pokvaril, če je bil redno vzdrževan.
Upoštevaj pa, da je avto star 14 let (preglej stanje pleha), 26 kilometrov v eno smer v takšnem jajčku je precej veliko. Vem, da so cene avtov danes malo ponorele, vendar bi sam za 1. avto vseeno gledal nekaj 5 let starega, tak avto lahko nato voziš še 15 let... (Saj dobiš tudi malčke s 4imi cilindri, npr. Hyundai i10, ki ni dosti manj zanesljiv, pa tudi precej bolje je zvočno izoliran in že zato nekaj bolj udoben.)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
Utk ::
Jaz imam toyoto, toyote so super, ampak yarisa ne bi nikoli kupil. Majhen, glasen, počasen.
Edini plus v tem primeru je, da kupuješ poznanega. Sicer ne vem zakaj sploh debatirat, vozila ga bo ona, če je njej všeč, naj kupi, če ne, niti slučajno forsirat.
Edini plus v tem primeru je, da kupuješ poznanega. Sicer ne vem zakaj sploh debatirat, vozila ga bo ona, če je njej všeč, naj kupi, če ne, niti slučajno forsirat.
2dark ::
Jaz imam toyoto, toyote so super, ampak yarisa ne bi nikoli kupil. Majhen, glasen, počasen.
Edini plus v tem primeru je, da kupuješ poznanega. Sicer ne vem zakaj sploh debatirat, vozila ga bo ona, če je njej všeč, naj kupi, če ne, niti slučajno forsirat.
Obstajajo tud močnejši Yarisi.. Recimo 1.8i 133 konjski..
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
2dark ::
Yarisa iz obdobja 2006-2011 z osnovnim motorjem ne bi jemal. To je nepremičnina.
1.0 i VVT-i (69 Hp) 0-100 km/H 15.7s v max 155 km/H
1.3 i VVT-i (87 Hp) 0-100 km/H 11.5 s v max 170 km/H
1.33 VVT-i (101 Hp) 0.100 km/H 11.7 s v max 175 km/H
TS 1.8 (133 Hp) 0-100 km/H 9.3 s vmax 194 km/H
Osebno, eč bi jemal, bi vzel 87 konjskega ali 100 konjskaga.. tist 69 konjski je nepremičnina..
1.0 i VVT-i (69 Hp) 0-100 km/H 15.7s v max 155 km/H
1.3 i VVT-i (87 Hp) 0-100 km/H 11.5 s v max 170 km/H
1.33 VVT-i (101 Hp) 0.100 km/H 11.7 s v max 175 km/H
TS 1.8 (133 Hp) 0-100 km/H 9.3 s vmax 194 km/H
Osebno, eč bi jemal, bi vzel 87 konjskega ali 100 konjskaga.. tist 69 konjski je nepremičnina..
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Blinder ::
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
2dark ::
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
2dark ::
Se pastrinjam, da so tile yarisi šajtrge, dobesedno pa drago vzdrževanje.. Zadnji kolesni ležaj, ki je pri normalne avtu 25-30€ je pri Yarisu 300 € lol.. Sej lohk da je mehanik nategnu tistega lastnika, samo vseeno..
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
tony1 ::
Se pastrinjam, da so tile yarisi šajtrge, dobesedno pa drago vzdrževanje.. Zadnji kolesni ležaj, ki je pri normalne avtu 25-30€ je pri Yarisu 300 € lol.. Sej lohk da je mehanik nategnu tistega lastnika, samo vseeno..
Ni problem v mehaniku in ne v yarisu, pač pa v generalni Japonski ideji, kjer zadnje ležaje naredijo iz enega kosa, kjer se skupaj držijo ležaj, pesto in še zavorni disk, "ker je to itak lifetime of a car kos". Takih japanskih avtov je cel kup, npr. tudi mitsubishiji in (vsaj zgodnji) hyundaiji, ki so bili itak njihove kopije. Potem pa to pač postane drago.
Cveto ::
Jaz sem se prevozil nekaj s temi avti. 1,0 motor je kar "živ" in za po mestu čisto ok. Lepo se zavrti, ker ima VVTi sistem. Poraba je nizka, razen če ga seveda preveč teraš. Pri kolegu imajo tak avto že od začetka (bil je med prvimi v Sloveniji), pa še kar dela. Teh motorjev se po moje (ob rednem servisu) ne da uničiti.
Z 1,3 pa smo bili pred leti celo v španiji. Leti dobro, poraba pa ni tako nizka. kot drugi avto bi jaz iskal 1,0.
Aja, deli so pa res dražji od kakega VW.
Z 1,3 pa smo bili pred leti celo v španiji. Leti dobro, poraba pa ni tako nizka. kot drugi avto bi jaz iskal 1,0.
Aja, deli so pa res dražji od kakega VW.
Ahim ::
Redko vozilo:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Sem dal že zgoraj link: Ampak predrago.
Ti si dal link na neko 1.3 ... ampak je vsaj imela priblizno racionalno ceno. Tisti oglas za 1.8 pa ... LOL
Blinder ::
Lepo se zavrti, ker ima VVTi sistem.
pred približno desetimi leti se je prodal zadnji avto brez vvt ali ekvivalenta. Se je pa v časih te Toyote verjetno dalo kupit kak VW Lupo brez kateregakoli variabilnega krmiljenja ventilov, ostali avti v konkurenci tudi ne vem, če so imeli tako napredne motorje.
Teh motorjev se po moje (ob rednem servisu) ne da uničiti.
kateri motor pa se da uničit ob rednem servisu?
Ti si dal link na neko 1.3 ... ampak je vsaj imela priblizno racionalno ceno. Tisti oglas za 1.8 pa ... LOL
podobno ceno kot par let starejši VW Golf gti, s tem da ima tak golf x2 ali x3 kilometrov in par let starosti več.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()
Freezy ::
Imam Yarisa 1.0 2002, ki ima sicer štirivaljno mašino. Avto vrhunski, ga ne bi menjal. Na nizko moč se hitro navadiš, servisi poceni, rezervnih delov ogromno. Rabljeni in novi. Sem bil z njim že na več tripih, Armenija, Belorusija, vedno brez težav.
Kvaliteta izdelave je super, odslej kupujem samo še Toyote. Bi pa vzel 1.3 mašino, če bi kupoval.
Mika me tudi nov Yaris, ki ima 1.5 125KM, kar je že skoraj hot hatch teritorij.
Kvaliteta izdelave je super, odslej kupujem samo še Toyote. Bi pa vzel 1.3 mašino, če bi kupoval.
Mika me tudi nov Yaris, ki ima 1.5 125KM, kar je že skoraj hot hatch teritorij.
miha98 ::
Lepo se zavrti, ker ima VVTi sistem.
pred približno desetimi leti se je prodal zadnji avto brez vvt ali ekvivalenta. Se je pa v časih te Toyote verjetno dalo kupit kak VW Lupo brez kateregakoli variabilnega krmiljenja ventilov, ostali avti v konkurenci tudi ne vem, če so imeli tako napredne motorje.
Teh motorjev se po moje (ob rednem servisu) ne da uničiti.
kateri motor pa se da uničit ob rednem servisu?
Ti si dal link na neko 1.3 ... ampak je vsaj imela priblizno racionalno ceno. Tisti oglas za 1.8 pa ... LOL
podobno ceno kot par let starejši VW Golf gti, s tem da ima tak golf x2 ali x3 kilometrov in par let starosti več.
Jaz sem na moje bmwju redno delal servise pa je šel po gobe pri 235.000 , kao kompresija...
mr_chai ::
Menim, da bo tvoji punci bolj všeč tale rumena raketica. Pa še praktična bo bolj.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Tile avti so kr neuničljivi.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Tile avti so kr neuničljivi.
Blinder ::
Jaz sem na moje bmwju redno delal servise pa je šel po gobe pri 235.000 , kao kompresija...
ampak ga nisi uničil ti/prejšnji lastnik.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
tony1 ::
Menim, da bo tvoji punci bolj všeč tale rumena raketica. Pa še praktična bo bolj.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Tile avti so kr neuničljivi.
Jazz je po občutku nekaj večji avto, kar vedno pride prav, in nima trivaljnega mlinčka za motor. Glede zvočne izolacije pa je precej podoboen yarisu. Sta pa oba podobno zanesljiva.
matobeli ::
Jazz je prostorsko bistveno boljši od toyote, prva generacija je edino imela težavo z ležajem menjalnika. Vse ostalo pa top.
Ker pa v avtu za ženo ponavad ne tovoriš hladilnika (ki mimogrede gre v jazza) je zelo dobra izbira tudi Mazda 2. Malo bolj stilska, še vedno zelo zanesljiva in nekaj cenejša od Toyote ali Honde.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ker pa v avtu za ženo ponavad ne tovoriš hladilnika (ki mimogrede gre v jazza) je zelo dobra izbira tudi Mazda 2. Malo bolj stilska, še vedno zelo zanesljiva in nekaj cenejša od Toyote ali Honde.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
2dark ::
Vse tole , akr je bilo omenjeno, je boljše od Yarisa, ker je red grd v notrnjosti.. Pa še en čuden digitalni display ima...
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Klamzi ::
Glede Mazde 2... Imajo jo stari starši, tako da jo enkrat na leto malo steram do servisa in tehničnega.
Načeloma zelo zanesljiv avto, z dobro lego na cesti in malim obračalnim krogom, ampak ni ravno najboljša izbira za vožnjo večinoma po avtocesti, predvsem zaradi podhranjenega motorja.
Mene osebno motijo vzvratna ogledala, nevem zakaj, ampak v njih je nikakva preglednost nazaj, skozi zadnje šipe pa tudi ni bogvekaj. No, verjetno se navadiš =)
Načeloma zelo zanesljiv avto, z dobro lego na cesti in malim obračalnim krogom, ampak ni ravno najboljša izbira za vožnjo večinoma po avtocesti, predvsem zaradi podhranjenega motorja.
Mene osebno motijo vzvratna ogledala, nevem zakaj, ampak v njih je nikakva preglednost nazaj, skozi zadnje šipe pa tudi ni bogvekaj. No, verjetno se navadiš =)
starfotr ::
Glede na to, da je od sodelavke in če je servisiran, ohranjen, ga naj kupi. To je danes kar veliko vredno, če poznaš človeka.
Če bi pa spraševal, če kupit yarisa iz avtoneta, bi pa vsekakor gledal vsaj močnejši motor. Če ne že raje kak drug model (npr. auris, corolla).
Če bi pa spraševal, če kupit yarisa iz avtoneta, bi pa vsekakor gledal vsaj močnejši motor. Če ne že raje kak drug model (npr. auris, corolla).
matobeli ::
Cveto ::
Jazz je ok avto, sem ga imel par dni kot nadomestnega. Samo se mi zdi, da je več danarja.
Hyundai Getz tudi ni slab avto, pa recimo i10 tudi, če se ne rabi preveč prostora. Tile azijci dizajnersko niso nek presežek, delajo pa.
Hyundai Getz tudi ni slab avto, pa recimo i10 tudi, če se ne rabi preveč prostora. Tile azijci dizajnersko niso nek presežek, delajo pa.
Skyfall ::
Hvala za odgovore.
Vem, če bi gledal na avto.net bi verjetno res pogledal za 1.3 motor, ampak dandanes ob toliko poplavljenih in ogromno nategih je tole za razmislit. Ta teden mislim, da se bomo dogovorili za testno vožnjo.
Berem po internetu in ni nič slabega o motorjih razen, da ni dirkalnik.
Vem, če bi gledal na avto.net bi verjetno res pogledal za 1.3 motor, ampak dandanes ob toliko poplavljenih in ogromno nategih je tole za razmislit. Ta teden mislim, da se bomo dogovorili za testno vožnjo.
Berem po internetu in ni nič slabega o motorjih razen, da ni dirkalnik.
Ahim ::
Sej noben od teh malčkov iz tistega časa ni blazno lep notri
Mazda je še nekak... ampak, drugi časi.
In potem prilepis dve sliki, ki obe izgledata bistveno boljse kot Yaris - Mazda je meni osebno sicer precej lepsa (zelo simpaticen dizajn), Honda je mogoce bolj dolgocasna kot kak VW, ampak vsaj ni videti kot krizanec med Renaultom in prenosnim kasetofonom za jurja SIT.
matobeli ::
zobnik ::
Čist vredu 1.0 motor, itak so zdaj radarji po gmrovju nastavljen, na Gorenjskem postavjo kamero na stojalo in skrijejo tako da ne vidiš
Mam 1.3 dizla močnejšo verzijo pa je še to preveč.
Mam 1.3 dizla močnejšo verzijo pa je še to preveč.
Blinder ::
Odvisno kje voziš. Za po mestu bo tudi 1.0 ok. Za na avtocesto pa ... sem bil enkrat potnik v twingotu 1.2, je voznik dal v četrto prestavo in kljub temu je hitrost na klancu padla na 85-90 km/h, se ne spomnem točno. V glavnem obup. Tudi Hyundai Getz 1.1 63 km je bila svoja dogodivščina na avtocesti. Vozi se z dosti gasa, loputo dosti odprto in posledično je dosti glasen
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
2dark ::
Čist vredu 1.0 motor, itak so zdaj radarji po gmrovju nastavljen, na Gorenjskem postavjo kamero na stojalo in skrijejo tako da ne vidiš
Mam 1.3 dizla močnejšo verzijo pa je še to preveč.
Ko je klima vklopljena se 1.0 ne premakne in si ovira na cesti.
Za na avtocesto pa ... sem bil enkrat potnik v twingotu 1.2, je voznik dal v četrto prestavo in kljub temu je hitrost na klancu padla na 85-90 km/h,
Ro pa zato, ker je bil TWingo 8v in s 64 konji in ne 16 ventilski s 75 konji. Dva svetova. Prvi je počasna jajca, drugi se normlano pelje in pospešuje. Tudi na avtocesti.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup 1. avta (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8516 (4858) | ZveeZ |
» | Nakup avta - 2ic (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 5949 (4559) | matobeli |
» | Prvi avtoOddelek: Loža | 4791 (3572) | bambam20 |
» | Avto do 3000 EUR (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8195 (5630) | hojnikb |