» »

Kia ali Hyundai

Kia ali Hyundai

1
2
3

ivanuscha ::

Mislim da je to splošna ocena kvalitete oz. pokvarljivosti.

Veselinko ::

Očitno so Kio z razlogom postavili Nemci na prvo mesto, sedaj so jo še Američani oziroma J.D. Power.
Celo BBC je poročal o tem, da je Kia dosegla prvo mesto in izpodrinila z vrha tradicionalne premijske znamke.
South Korea's Kia tops US car quality ranking
http://www.bbc.com/news/business-366037...

"It is the first time that a non-premium brand has come first in the annual study by consultancy J.D. Power.
The survey of more than 80,000 car buyers found that Kia had the fewest problems in the first 90 days, followed by Porsche, Hyundai, Toyota and BMW.
Worst performers were Daimler's Smart, Fiat, Volvo, Land Rover and Mini.

kalorijagr ::

Veliko ljudi tukaj govori na pamet in njihovo mnenje je vredno toliko, kot od strokovnjakov iz bloka, ki gleda ali je mašina mokra ali suha.

Tastara dva imata sportage 2015 in sta zelo zadovoljna. Tudi servis je ok in do sedaj še ni nič crknilo ali pa se obrabilo. Tudi na cesti se dobro obnaša in se lepo vozi. Lahko pa za vsako znamko naštejemo stvari. Recimo kolega je kupil novega megana, ki mu je crknila mašina v 14 dneh in po 3 tednih je strop odstopil in je imel 3 izvedence iz Revoza, ki so gledali in ocenjevali. Preden so mu popravili napako se je moral prebiti skozi odgovore: to je normalno in ne spada pod garancijo ipd. Lahko povem tudi kaj več o passatih itd.

Aston_11 ::

Veselinko je izjavil:

car buyers found that Kia had the fewest problems in the first 90 days, followed by Porsche, Hyundai, Toyota and BMW.
Worst performers were Daimler's Smart, Fiat, Volvo, Land Rover and Mini.
Kot da imaš avto samo 90 dni.... res relevanten test.

loveJDM ::

Markus386 je izjavil:

Če pogledaš od daleč spominja na hondo civic, s katero je marsikater forumaš tukaj pred leti dirkal v previsokih obratih z mnogo mnogo mucenja motorja, in ne tako visokimi hitrostmi :)


Sicer pa, moj glas gre za hyundai. Manj nategovanja pri uveljavljanju garancij, cenejši servisi (pa čeprav so motorji isti), in v večini primerov manj problemov.



Moreš kr ene 5m stran od monitorja bit da vidiš Hondo :)

Martin Krpan ::

Aston_11 je izjavil:

Veselinko je izjavil:

car buyers found that Kia had the fewest problems in the first 90 days, followed by Porsche, Hyundai, Toyota and BMW.
Worst performers were Daimler's Smart, Fiat, Volvo, Land Rover and Mini.
Kot da imaš avto samo 90 dni.... res relevanten test.


Naj dajo raje po 10 letih , ne pa 90 dni!

Veselinko ::

Glede na to, kaj se dogaja pri enih:
Recimo kolega je kupil novega megana, ki mu je crknila mašina v 14 dneh in po 3 tednih je strop odstopil in je imel 3 izvedence iz Revoza,
, je še 90 dni preveč...:))
Pri J.D. Power gre dejansko za začetno kakovost oziroma to, kako dodelan avto pride iz fabrike. Zadev ne poznam v podrobnostih, je pa J.D. power ena izmed najbolj znanih institucij za ugotavljanje tovrstnih zadev na celem svetu. Jaz njihovega mnenja ne bi podcenjeval v stilu...nimajo pojma. Pred leti se je Toyota vedno zelo hvalila v oglasih, da so zmagali na J.D.Power - to ni kar neki...

LeQuack ::

Medtem pa imajo premium znamke še vedno samo 2 leti garancije (pustimo razna jamstva uvoznika). Če bi bili prepričani v kvaliteto jih itak ne bi nič stalo če bi podaljšali, ker nič ne bi crknilo. Tako pa vedo, da šrot prodajajo in se ne upajo niti za 1 leto podaljšati.
Quack !

hojnikb ::

OrkAA je izjavil:

Ja, iz kie je vcasih sportnost kar vrela!

LOL.

 kia pride

kia pride



 kia sephia

kia sephia


khm..
#brezpodpisa

Veselinko ::

Ja, iz kie je vcasih sportnost kar vrela!


Včasih so bile Kie v smislu dizajna res vse prej kot športne - če pa si jih primerjal s kakšno Zastavo, so bile pa vseeno svetloblna leta pred njimi. Pa tudi ostali generalisti niso ravno sloveli po kakšnih izjemnih dizajnih - razen Alfe in njej podobnih modelov. Je bila pa Kia že takrat takšna, da si jo kupil in ti je delala in nisi bil v strahu, da ti bo crknila na vsaki daljši vožnji, kar je držalo za Fiate oziroma Italijane, Francoze, da ne govorimo o Špancih ali pa Čehih...Je pa dizajn danes pri Kiji top shit - samo poglej koliko oblikovalskih nagrad so dobili v zadnjih nekaj letih. verjetno najjveč med vsemi znamkami, in to takšne, ki res nekaj veljajo v svetu dizajna. Po mojem je bila itak največja naapaka koncerna VAG, da so pred cca 10 leti pustili njihovemu šefu oblikovanja Petru Schreyerju, da je presedlal h Kiji, kjer so mu očitno dovolili početi zadeve, ki jih prej ni mogel.

SuperVeloce ::

Je bila pa Kia že takrat takšna, da si jo kupil in ti je delala in nisi bil v strahu

...nisi bil v strahu, da ti bo crknila na vsaki daljši vožnji, kar je držalo za Fiate oziroma Italijane

bla bla bla, baba čula baba rekla... ne vem, kaj delate nekateri s svojimi avti, ampak famozni korejci pri nas niso nič kaj boljši, kot so (bili) Škoda/VW in Fiat pri vsej širši družini. Težav elektronike z obema avtoma je nekako toliko, kot bi imel kakšnega clio II, pa nihče od pooblaščencev v slo ne najde rešitve (oz. se jim ne ljubi, vsaj v garancijski dobi ne). Obraba materialov ni nič na boljšem. Smo imeli tudi Fiate pr bajti takrat ko so imeli še res slab sloves (v 90ih), pa nihče nikoli ni "ostal na cesti", kljub lepim kilometrom in mučenju. Rjavenja na Tipotu je bilo čisto toliko, ali pa še manj, kot sedaj pri accentu in ceedu. Z moje perspektive sem videl kakšnega ponyja ob cesti, zakuhanega. Pa vsi tukaj vemo, da ima ta avto pri nas nek čuden že kultni status.

Po pravici povedano v zadnjih 20 letih nismo imeli avta, ki se nebi samo "tankal in vozil", neglede na znamko.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

Veselinko ::

Statistika pravi drugače. Sicer pa lahko vprašaš na lokalni AMZS postaji, katere avtomobile največkrat pobirajo ob cesti? Nič nimam proti italijanom in francozem, a dejstvo je, da se največ ukvarjaajo z njimi in zelo malo oziroma skoraj nič z rižotkarji, ki se manj kvarijo celo od japanarjev. Jaz kar verjamem temu, kar pravijo pri Auto Bildu in J.D.Power, čeprav je treba vse jemati z nekaj rezerve. Pa tudi nekaj sreče moraš imeti...

WarpedGone ::

statistika pravi da je na cestah 5 x več francozov kot korejcev.
tut če se korejci kvarjo dvakrat pogosteje, jih bodo odšlepal več kot pol manj kot francozov.

Komot je seštevat, razumet vsoto je mal bol zahtevn.

Moji francoza sta skupaj nardila čez 300k km brez ene resne odpovedi.
Servisirajte avte pri ljudeh, ki vejo kaj delajo in bo bolje. Nobena mašna ni tako zanič da bi na njej turbine serijsko crkovale. So pa Mehaniki, ki zadeve ne znajo ornk popravit, da nebi čez par dni spet crknila.

Problem niso avti ampak prjatli mehaniki. Ki niso ne prijatli ne mehaniki.
Zbogom in hvala za vse ribe

cleanac ::

Kako lahko mehanik zaserje popravilo, če pa nič ne crkne?

WarpedGone ::

Ker do mehanika greš šele ko stvar crkne.
No, tut to je razlog, da sploh crkne.
Zakaj bi menjal šponarje ob menjavi jermena, sej še čist dobr delajo in še pršparu boš. Te predpisane menjave so sam zato da servisi služijo.
Zbogom in hvala za vse ribe

SuperVeloce ::

Itak, potem imaš pa še problem, ko se tudi njim gladko je**, ker "sej ne rabiš"... ne menjujejo tudi kakšnih filtrov goriva in podobno. Pa četudi potem zamenjaš pooblaščenca ali dva... Potem pa, ko ga menjam sam, ima stari za seboj 2-3x več kilometrov, kot predpisano... verjetno super za črpalko. Vse lepo in prav, če slediš vsemu kar se menja in težiš, ampak če je več voznikov in več avtov, katere voziš na servis (ali ga vozi na servis recimo mama, kateri se sanja ne, kaj je potrebno...)
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

energetik ::

SuperVeloce je izjavil:

Je bila pa Kia že takrat takšna, da si jo kupil in ti je delala in nisi bil v strahu

...nisi bil v strahu, da ti bo crknila na vsaki daljši vožnji, kar je držalo za Fiate oziroma Italijane

bla bla bla, baba čula baba rekla... ne vem, kaj delate nekateri s svojimi avti, ampak famozni korejci pri nas niso nič kaj boljši, kot so (bili) Škoda/VW in Fiat pri vsej širši družini. Težav elektronike z obema avtoma je nekako toliko, kot bi imel kakšnega clio II, pa nihče od pooblaščencev v slo ne najde rešitve (oz. se jim ne ljubi, vsaj v garancijski dobi ne). Obraba materialov ni nič na boljšem. Smo imeli tudi Fiate pr bajti takrat ko so imeli še res slab sloves (v 90ih), pa nihče nikoli ni "ostal na cesti", kljub lepim kilometrom in mučenju. Rjavenja na Tipotu je bilo čisto toliko, ali pa še manj, kot sedaj pri accentu in ceedu. Z moje perspektive sem videl kakšnega ponyja ob cesti, zakuhanega. Pa vsi tukaj vemo, da ima ta avto pri nas nek čuden že kultni status.

Po pravici povedano v zadnjih 20 letih nismo imeli avta, ki se nebi samo "tankal in vozil", neglede na znamko.
Zanimivo, mi smo imeli do zdaj 5 Hyundaiev, pa smo ostali na cesti le 1x - pa še to z Ponyjem, ki se mu je strgala zajla za sklopko - bil pa je kupljen star 10 let z dotrajano sklopko. Od ostalih so vsi delovali (in še delujejo) brez vsake napake. Opozorilnih lučk na armaturki razen za prazen tank še nisem videl na nobenem od naših. Nekako se razvadiš in dobiš ogromno zaupanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

WarpedGone ::

Itak, potem imaš pa še problem, ko se tudi njim gladko je**, ker "sej ne rabiš"... ne menjujejo tudi kakšnih filtrov goriva in podobno. Pa četudi potem zamenjaš pooblaščenca ali dva... Potem pa, ko ga menjam sam, ima stari za seboj 2-3x več kilometrov, kot predpisano... verjetno super za črpalko. Vse lepo in prav, če slediš vsemu kar se menja in težiš, ampak če je več voznikov in več avtov, katere voziš na servis (ali ga vozi na servis recimo mama, kateri se sanja ne, kaj je potrebno...)


Ta "menjam sam" je OK, dokler veš, da ni ničesar pomembnega, česar ne veš.
Glede kvalitete servisov sm pa lahk le "tiho srečen", da sm našu enga, katerim zaenkrat še lahko zaupam. Smo mel situacijo v kateri so se izkazali tako, da so mi nabildal zaupanje. Bi komot stvari speljali bistveno drugače v svojo (kratkoročno) korist. Prej sm dal čez kup pooblaščencev iste znamke, kjer sm vesel da mi jih ni treba več videt.
Zbogom in hvala za vse ribe

SuperVeloce ::

No saj, nisem mislil dobesedno, da diagnosticiram in menjam sam. Kot ti, sem končno našel nekoga, kateremu lahko zaupam, da ob vsakem servisu ali čudnih znakih pravilno najde probleme in zamenja zadeve. Samo pač ni pooblaščenec za Kio ali Hyundai. Problem je le, ker je iz očitnih razlogov toliko zaseden, da se moram postaviti v čakalno vrsto, ko ga rabim :))
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

cleanac ::

WarpedGone je izjavil:

Ker do mehanika greš šele ko stvar crkne.
No, tut to je razlog, da sploh crkne.
Zakaj bi menjal šponarje ob menjavi jermena, sej še čist dobr delajo in še pršparu boš. Te predpisane menjave so sam zato da servisi služijo.

Torej le ni mehanik kriv da crkne?

Predpisane menjave so izračunane, da ko menjaš eno stvar, ne boš rabil ravno med intervalom menjavati še druge; je pa logično, da je obraba materiala različna. In ker ti proizvajalec verjetno ne more zagotoviti, da bo "šponer" zdržal dva intervala, je zato predvidena menjava ob vsakem intervalu. Ko si že pri tem...zakaj bi sploh menjal jermen ob predpisanem intervalu? A veš, da tudi na tem servisi služijo?

Sarazyph ::

SuperVeloce je izjavil:

Hyundai je zgleda naredil eno tranzicijo. 10 let nazaj si ob preizkušanju avtov obeh znamk dobil občutek, da je Kia bolj premium in Hyundai budget, sedaj je kvečjemu obratno (tudi po cenah)


Sprobala KIo in Hyundai... Ja, Hyundai kot lastnik Kie (eden izmed), je definitivno "premium"... Že na daleč se vidi, da je Kia slabši model (vendar skoraj sličen dizajn) od Hyundaja... Tega ne opazijo le lastniki Kie, ker so itak zadovolnji, ker avti so vredu... Za tak denar, odlični :)

Veselinko ::

... Ja, Hyundai kot lastnik Kie (eden izmed), je definitivno "premium"... Že na daleč se vidi, da je Kia slabši model (vendar skoraj sličen dizajn) od Hyundaja... Tega ne opazijo le lastniki Kie, ker so itak zadovolnji, ker avti so vredu... Za tak denar, odlični :)


Zakaj je potem Kia vedno uvrščena višje na statistikah, ki obravnavajo kakovost avtomobilov?
 Kia

Kia

darksamurai ::

Test v reviji obravnava "kakovost" in ne kakovost. Ko bi vedel, kako testirajo, se ne bi tako zanašal na njih. Da ne omenjam števila vzorcev itd... poznam v detajle, ker sem že imel opravka z njimi.

Pri testih ADAC, AutoBild, Stiftung Warentest,... vedno, ampak res vedno preberi metodo testiranja in še le potem poglej v celotno tabelo in iz nje izlušči samo eno ali dve vrstici, ki sta resnično relevantni. Vrstni red "zmagovalcev" se ti bo spremenil.

Tabela skupne ocene ti o kvaliteti pove toliko, kolikor ti o dizajnu avtomobila pove njegova senca.

Nikec3 ::

Veselinko je izjavil:

... Ja, Hyundai kot lastnik Kie (eden izmed), je definitivno "premium"... Že na daleč se vidi, da je Kia slabši model (vendar skoraj sličen dizajn) od Hyundaja... Tega ne opazijo le lastniki Kie, ker so itak zadovolnji, ker avti so vredu... Za tak denar, odlični :)


Zakaj je potem Kia vedno uvrščena višje na statistikah, ki obravnavajo kakovost avtomobilov?
 Kia

Kia


Zato ker v Kio pridejo stari deli, ki so v Hyundaih že preizkušeni.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Veselinko ::

Zato ker v Kio pridejo stari deli, ki so v Hyundaih že preizkušeni.


A se hecaš...:)) Pa saj izdelujejo na enakih proizvodnih linijah motorje za Kio in Hyundai ali pa recimo menjalnike. Na Slovaškem delajo v Kiini tovarni motorje za cee'd in i30 ter Sportage in Tucson. Na Češkem pa menjalnike za obe znamki v Hyundaievi tovarni. Bo kaj drugega, kot to, kar praviš... Morda je štos v poprodajnih storitvah, čeprav težko verjamem. V smislu kakovosti je namreč Kia boljša tako po statistiki na nemškem trgu kot recimo na ameriškem trgu, kjer je Hyundai po mojem bolj servisno razvit.

karafeka ::

Kdo ve kako se obnese nov t-gdi 1.0 motor v ceedu oz. i30? Še posebej me zanima glede vzdržljivosti.
Če bi izbirali med 1.0 tsi 85kw in 1.0 t-gdi 88kw, katerega bi izbrali?

Sarazyph ::

zkaj 1.0 sploh?

Blinder ::

No da slismo, kaj je narobe z 1.0 turbo?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

WarpedGone ::

Narobe?
120KM / liter pri nizkih rpm => visoka obremenitev materiala, "ferrari teritorij". S tem da se ferrari vrti do 9 jurjev obratov kar obremenitve *zmanjša*.
Kaj točno bo crkovalo najprej bo znano čez par let.
Zbogom in hvala za vse ribe

Blinder ::

2.0 tsi je od 2006 ze na trgu. Pa nisem se slisal, da bi razpadali na kose. 1.2 tsi je od 2007, pa tudi mi ni znano, da bi razpadali.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Nikec3 ::

Veselinko je izjavil:

Zato ker v Kio pridejo stari deli, ki so v Hyundaih že preizkušeni.


A se hecaš...:)) Pa saj izdelujejo na enakih proizvodnih linijah motorje za Kio in Hyundai ali pa recimo menjalnike. Na Slovaškem delajo v Kiini tovarni motorje za cee'd in i30 ter Sportage in Tucson. Na Češkem pa menjalnike za obe znamki v Hyundaievi tovarni. Bo kaj drugega, kot to, kar praviš... Morda je štos v poprodajnih storitvah, čeprav težko verjamem. V smislu kakovosti je namreč Kia boljša tako po statistiki na nemškem trgu kot recimo na ameriškem trgu, kjer je Hyundai po mojem bolj servisno razvit.

Nič se ne hecam. Pusti motorje, ti so itak načeloma zanesljivi. Govorim o vsem možnih manjših stvareh in gadgetih, ki jih Hyundai dobi nove (in manj preizkušene) kot Kia, ki jih dobi s kakim letom zamude.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

Narobe?
120KM / liter pri nizkih rpm => visoka obremenitev materiala, "ferrari teritorij". S tem da se ferrari vrti do 9 jurjev obratov kar obremenitve *zmanjša*.
Kaj točno bo crkovalo najprej bo znano čez par let.

Leta 2002 si lahko kupil turbo polnjeno mašino s cca 130KM/liter pri precej nizkih rpm-ih.
Nekih strašno hudih odpovedi ni bilo. Vsak turbo polnjen dizel ima več serijskih težav, kot tisti motor.
Zakaj bi deset let kasneje to predstavljalo problem pri izdelavi, mi ni jasno.
Ni to več US auto industrija izpred petnajst let, kjer je običajen motor imel tam cca 40-50KM/liter.
Danes imajo že N/A bencinarji tam 70-80KM/liter, turbine pa so tudi že splošno razširjene (zaradi dizlov) že skoraj dve desetletji ...

Veselinko ::

Blinder je izjavil:

No da slismo, kaj je narobe z 1.0 turbo?

Kaj je narobe oziroma bo lahko narobe, še ni jasno. Vsaj za Kio! To, da so Volkswagnovi TSI in TFSI motorja razpadali zaradi slabih verig po 50K prevoženih kilometrih, pa ni nobena velika skrivnost. Poglej si po forumih, toliko kot je bilo težav s temi motorji, jih ni bilo v zadnjem desetletju z nobenimi drugimi. Ali so se iz tega kaj naučili tudi pri Kiji, pa lahko pokaže le čas. Sicer pa imajo ta motor korejci v ponudbi že kakšni dve leti in se nič ne piše o težavah.

Blinder ::

Mesas hruske in jabolke. Ena stvar je veriga, druga so interni deli motorja - bati, ojnice, gred, cilindri. Tezave z verigo nimajo nobene povezave s specificno mocjo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

SuperVeloce ::

Nemci pač ne znajo delati verig. Oz. jih niso znali, ko so končno začeli prehod na verige. Korejci z verigami nimajo problemov, pa tudi kdo drug ne. Ampak pač Das Auto je najjači in če njim ne rata, drugim tudi nebi smelo :))
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Veselinko ::

SuperVeloce je izjavil:

Nemci pač ne znajo delati verig. Oz. jih niso znali, ko so končno začeli prehod na verige. Korejci z verigami nimajo problemov, pa tudi kdo drug ne. Ampak pač Das Auto je najjači in če njim ne rata, drugim tudi nebi smelo :))

A ni zanimivo, kako se v vsako temo o korejskih avtomobilih vsiljuje Das Auto ali pa "Das Škodo"??? Sicer pa pove o kakovosti dovolj že statistika. In če jo objavijo "Das Nemci" v "Das Autobildu" bi že moralo držati. Verjamem pa, da boli, ko šefi iz "Das Auto" listajo največjo nemško avtomobilsko revijo in vidijo v tabeli s statistično kakovostjo na prvem mestu Kio in Mazdo. To je verjetno res velika bolečina...

RejZoR ::

Praktično vedno so Korejci in Japonci na prvih mestih.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

loveJDM ::

Normalno,pa še cenejši so...Da nebi imeli takšnih težav z rjo bi bli pa sploh super,tak pa so ok za cca 10let pol pa se začne.

SuperVeloce ::

To je res, ampak škoda le, da recimo v mojem primeru prekomerno rjavenje velja samo za zadnja vrata (ceed 2009, Slovaška tovarna). Potem ti pa reče na servisu ob kazanju na prenapihnjena zadnja vrata na okvirju oken: "to je poškodba od kamenčka, bi vi morali to takoj popraviti".
Ja jasno, ampak ni normalno, da zadnja vrata napihne ob malo odškrnjene barve ali pa da pod tesnili vse rjavi?! Če bi bili drugi deli avtomobila tako slabo galvanizirani/barvani/lakirani, bi avto zgledal kot kit grbavec!
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

knesz ::

SuperVeloce je izjavil:

To je res, ampak škoda le, da recimo v mojem primeru prekomerno rjavenje velja samo za zadnja vrata (ceed 2009, Slovaška tovarna). Potem ti pa reče na servisu ob kazanju na prenapihnjena zadnja vrata na okvirju oken: "to je poškodba od kamenčka, bi vi morali to takoj popraviti".
Ja jasno, ampak ni normalno, da zadnja vrata napihne ob malo odškrnjene barve ali pa da pod tesnili vse rjavi?! Če bi bili drugi deli avtomobila tako slabo galvanizirani/barvani/lakirani, bi avto zgledal kot kit grbavec!

Ne vem, na kateri servis to hodiš, ampak pri meni so na KMAG sami opazili začetek rjavenja na zadnjih vratih in predlagali popravilo. Spotoma so pregledali še tretjo zavorno luč, ker menda plastika poka. Pri meni je bila v redu, ampak bi tudi to zamenjali.

RejZoR ::

Mam 7 let staro i30-ko. Nikjer nobene rje. To da so rjavela vrata pri prvih modelih je bil bolj design flaw, ker so sprednja kolesa metala kamenčke v zadnja vrata (ker ni blo zavesc pri prednjih kolesih). Facelift modeli so dobil sideskirte, ki pa to preprečujejo in ti modeli nimajo nobenih problemov več.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

SuperVeloce ::

ni bilo problemov samo spodaj, ampak tudi na okvirjih oken (tisti polimani del) in pod tesnili. To velja samo za zadnja vrata.

Drugače KMAG je bil samo prvi dve leti zaradi relacije, potem pa Velenje Skornšek (poba serviser je kul, vodstvo katastrofa), zadnja leta pa Nasmeh Kranj. So ok, ampak ponavadi v gužvi, tako da je treba malo biti tečen, da se kaj dodatno pregleda. In prejšni lastnik ni bil... Je pa v knjižici polno njihovih štempljev za protikorozijski pregled :)
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Veselinko ::

Bizkit45 je izjavil:

se pravi, po njihovi študiji imata Kia in Mazda najbolši build quality?

To pravijo tudi pri J.D. Power ...ponovno
http://www.avtomanija.com/default.asp?r...

Veselinko ::

Tudi pri letošnji študiji ostaja Kia pred Hyundaiem. Sta pa obe znamki daleč pred Nemci8-)

kingsix ::

Japonci (sploh Toyota, Mazda) so nekam nazadovali. Sicer so pa to mislim, da coenjeni avti za ameriški trg. V EU je zgodba malo drugačna. Ali?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

Markus386 ::

Veselinko je izjavil:

Tudi pri letošnji študiji ostaja Kia pred Hyundaiem. Sta pa obe znamki daleč pred Nemci8-)



Zanimiv spisek, prvi trije na vrhu so hyundaji (grupa) :)

MadMax ::

Tojotin lovor pa se ni le posušil ampak se je že oreng zdrobil v drobne delce na katerih se ne da prijetno spat :D
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

TheBlueOne ::

To ni graf zanesljivost. Slednji se imenuje VDS.

http://www.jdpower.com/press-releases/j...

Drugace pa zadeve niso tako enolicne, kakor so tile grafi. Nemci imajo za razliko od Korejcev v avtih od recimo od sto pa do petsto konjev plus, izbire razlicnih oprem kolikor hoces, razlicna podvozja, 4x4...

Praviloma potrosnik oz voznik pozna svoj segment. Korejci so prisotni bolj kot ne samo v srednjem in nizjem, kjer je mnogo lazje delati nepokvarljive avte, ker se v primerjavi s premium skoraj nima kaj pokvarit.

V realnosti je treba pogledati za vsak avto posebej kako in kaj. Spletna stran Honest John, lepo opise katere so znane napake katerega avta. Kdor navijasko vriska cez statistike in po tem kljucu avto tudi kupi se dalec ne izogne loterije.

kingsix ::

TheBlueOne je izjavil:


Praviloma potrosnik oz voznik pozna svoj segment. Korejci so prisotni bolj kot ne samo v srednjem in nizjem, kjer je mnogo lazje delati nepokvarljive avte, ker se v primerjavi s premium skoraj nima kaj pokvarit.


aja?
Hyundai Genesis @ Wikipedia
Hyundai Santa Fe @ Wikipedia (zadnja generacija je best seller v USA med SUV)
Kia Quoris @ Wikipedia
https://www.kia.com/us/en/vehicle/sedan... (K900, Cadenza, Stinger)

npr:

ne deluje ravno low-mid end.

Trg v USA, kjer se tudi te ocene je povsem drug kot naš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

Markus386 ::

Drugace pa zadeve niso tako enolicne, kakor so tile grafi. Nemci imajo za razliko od Korejcev v avtih od recimo od sto pa do petsto konjev plus, izbire razlicnih oprem kolikor hoces, razlicna podvozja, 4x4...

Tudi korejci imajo vse to, ampak iz nekega razloga ne pri nas.

Recimo hyundai i30 (primerljiv s kio ceed zgoraj, prva generacija), se v ameriki dobi 2.0 (bencinar), pri nas samo 1.4 in 1.6. Podobno je z drugimi modeli, večje kubikaže in konji povsod (usa, azija, avstralija),
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

KIA in Hyundai (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21135725 (5605) LeQuack

KIA - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
290107075 (60010) Mavrik
»

Kia vs. Renault avtomobili (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8521306 (13483) ivanuscha
»

Opel Astra ali Kia Proceed za okrog 4500 EUR?

Oddelek: Na cesti
309638 (7770) GrimReaper
»

Stroški vzdrževanja Renault-Fiat-Kia (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8117050 (14930) Veselinko

Več podobnih tem