Forum » Na cesti » KIA in Hyundai
KIA in Hyundai
IL_DIAVOLO ::
Wrong.
Proizvajalci so prisiljeni v nove tehnologije zaradi ostrejsih varnostnih standardov-emisije in asistencni sistemi. Ne pa zato, ker lahko. In to stane.
ICE bo postal predrag za proizvodnjo.
Proizvajalci so prisiljeni v nove tehnologije zaradi ostrejsih varnostnih standardov-emisije in asistencni sistemi. Ne pa zato, ker lahko. In to stane.
ICE bo postal predrag za proizvodnjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
Nikec3 ::
Nikec3 je danes ob 22:40:47 izjavil:
Se pa VW 100% kvari bolj kot Hyundai ali Kia.
Po kakšnih merilih ?
Recimo, tukaj je test od Consumer Reports. Preden se kdo obregne ob vir - CR je verjetno najbolj znana potrošniška organizacija na svetu.
https://eu.usatoday.com/story/money/car...
Pa še izziv za tebe. Najdi mi eno raziskavo, kjer je bil VW označen za bolj zanesljivega od Kie ali Hyundaia.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Raptor F16 ::
Recimo, tukaj je test od Consumer Reports. Preden se kdo obregne ob vir - CR je verjetno najbolj znana potrošniška organizacija na svetu.
Potrošniki v bistvu še sami ne vedo, kaj bi radi.
CR je v bistvu biased bullcrap.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
IL_DIAVOLO ::
Azijski proizvajalci so ze leta v samem vrhu tako zanesljivosti, kot poceni vzdrževanja.
Nikec3 ::
Raptor F16 je izjavil:
Recimo, tukaj je test od Consumer Reports. Preden se kdo obregne ob vir - CR je verjetno najbolj znana potrošniška organizacija na svetu.
Potrošniki v bistvu še sami ne vedo, kaj bi radi.
CR je v bistvu biased bullcrap.
Kaj pa potem je relevantno?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Raptor F16 ::
Raptor F16 je izjavil:
Recimo, tukaj je test od Consumer Reports. Preden se kdo obregne ob vir - CR je verjetno najbolj znana potrošniška organizacija na svetu.
Potrošniki v bistvu še sami ne vedo, kaj bi radi.
CR je v bistvu biased bullcrap.
Kaj pa potem je relevantno?
V svetu marketinga čisto nič . Še najbolj mogoče tvoja osebna izkušnja.
Slabega avtomobila danes več ne dobiš. Vprašanje je, kaj ti paše. Splača pa se loviti kakšno akcijo za znamke ki jih bolj preferiraš.
Bolj je pomembno da si zadovoljen z vozilom.
Avtomobilski testi so posmeha vredni, sploh pa komentarji avtomoto novinarjev, ki so itak plačani da izjavijo kar morajo, čeprav bodo to zanikali.
To kar drugi pravijo in poročajo je tako relevantno kot moja subjektivna presoja.
Metrika mora biti standardizirana.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Azijski proizvajalci so ze leta v samem vrhu tako zanesljivosti, kot poceni vzdrževanja.
Servis je za KIO kar drag.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Utk ::
Lahko gledaš ankete, raziskave ali izkušnje po forumih, povsod bo rezultat, da se japonci in korejci manj kvarijo. In nemci se zarad tega zaenkrat še prav nič ne sekirajo. Imajo par razlogov. Prvič je domači trg tako velik, in zmeraj bo kupoval nemško, da imajo denar za razvoj in "marketing" (fotranje novinarjev na predstavitvah tako, da hočejo prit tudi drugo leto,...). Obenem so skapirali, da ni treba delat kvalitetnega avta, dovolj je, da avto daje občutek kvalitete. Pri japoncih je ravno obratno. Japonci bojo šparali na plastiki, da bo avto bolj zanesljiv, nemci šparajo na zanesljivosti, da je plastika lahko boljša.
Sej naj izbere vsak kar hoče, samo tolk da se ve...
Sej naj izbere vsak kar hoče, samo tolk da se ve...
LeQuack ::
Saj to koliko se kvarijo nima veze s kvaliteto. To je vse skrbno načrtovano. Nemci bi lahko naredil avto ki je zelo vzdržljiv brez problema. Ampak profit od rezervnih delov je tako velik, da tega ne bodo šli delati.
Quack !
Veselinko ::
Lahko gledaš ankete, raziskave ali izkušnje po forumih, povsod bo rezultat, da se japonci in korejci manj kvarijo.
Itak, da se. Je pa dejstvo, da precej bolj mirno spiš, če veš, da ti bo v času garancije nekdo menjal zastonj menjalnik ali motor kot pa če slednjega nimaš. Jaz osebno bi se glede na dohodek bal imeti volkswagna, kjer je pri kar nekaj modelih crkoval po treh do štirih letih menjalnik. Nepričakovan strošek v višini 4 do 8K eur je za mene pač previsok. Pri Kiji lahko po tej plati precej bolj mirno spiš. Po 7 letih je pa itak vse skupaj že precej bolj irelevantno, saj je vrednost avta precej nižja, na odpadih pa tudi dobiš precej več ključnih delov za bagatelo, tako da ne gre več za tako draga popravila.
Utk ::
Saj to koliko se kvarijo nima veze s kvaliteto.
Zame je to prva stvar pri kvaliteti. Za nekoga drugega pa mehkoba plastike.
LeQuack ::
Saj to koliko se kvarijo nima veze s kvaliteto.
Zame je to prva stvar pri kvaliteti. Za nekoga drugega pa mehkoba plastike.
Ja samo to je načrtno tako, ni nekvalitetno zato ker Nemci ne bi znal sestavljati ali kaj podobnega.
Quack !
Utk ::
Jasno. Sej to je najbolj žalostno. Mi naj bi plačevali več za nemško robo, oni pa nalašč delajo "sranje". Francozi ga tudi, samo ne tolk nalašč...
The Player ::
Jasno. Sej to je najbolj žalostno. Mi naj bi plačevali več za nemško robo, oni pa nalašč delajo "sranje". Francozi ga tudi, samo ne tolk nalašč...
Zanimivo, včasih je veljajo, da je nemška roba "top", sedaj pa sami fanboyi nad nemškimi izdelki priznavajo, da nemška kvaliteta le ni več to kar je bila.
Drugače je pa tema Kia vs. Hyundai in je tema malo zašla. Ne vem, če OP-ja zanima kaj lahko dobi za nekaj KEUR več. Logično tudi Kia ni več najcenejša, ker si je skozi leta dvignila standard in pridobila ime in zaupanje kupcev. Tudi vi ne boste delali po 20ih letih delovne dobe za isti znesek kot ob prvem delovnem dnem Bomo videli koliko bo Dacia dvignila cene, ko se bo ta uveljavila.
Je pa res, da bo marsikdo raje kupil kakšno bolj tradicionalno znamko za nekaj kEUR več kot pa Kio, ker je v ustih še zmeraj ta priokus:"Oh Kia, to je slab avto za rajo" pa čeprav se tudi stare Kie niso toliko kvarile, kot bi se lahko pričakovalo za ta denar takrat.
Drugače pa, kaj je tako posebnega na Golfu, da se ga stalno omenja? Prtljažni prostor ima nenavadno majhen za ta rang vozila, me pa zanimajo drugi plusi, ki jih ima, da bom lažje razumel zakaj tak "hype".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: The Player ()
LeQuack ::
The Player je izjavil:
Drugače pa, kaj je tako posebnega na Golfu, da se ga stalno omenja? Prtljažni prostor ima nenavadno majhen za ta rang vozila, me pa zanimajo drugi plusi, ki jih ima, da bom lažje razumel zakaj tak "hype".
To moraš pa ženske vprašati ki padajo na Nemške avte. Po moje je to glavni razlog da jih potem moški kupujejo.
Quack !
Raptor F16 ::
The Player je izjavil:
Drugače pa, kaj je tako posebnega na Golfu, da se ga stalno omenja? Prtljažni prostor ima nenavadno majhen za ta rang vozila, me pa zanimajo drugi plusi, ki jih ima, da bom lažje razumel zakaj tak "hype".
Izbira nivojev opreme
Izolacija kabine
Oblazinjenje Sedeža (pena)
Izbira motorjev
Izdelava zaključkov v notranjosti (to v bistvu da ves čar občutka kvalitetno narejenega vozila)
In še nekaj vprašam. Zakaj potem Korejci poskušajo narediti ekvivalent nemcem, če pa so nemški avtomobili tako nezanimivi?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
Golf je dejansko postavil definicijo C-segmenta osebnih avtomobilov in zato je (še vedno) referenca, s katero se hočeš-nočeš primerjajo ostali avtomobili iz te kategorije. In proizvajalci, ki si konkurirajo v tem segmentu vozil, avtomatsko konkurirajo Golfu.
Lp
Jože
Golf je dejansko postavil definicijo C-segmenta osebnih avtomobilov in zato je (še vedno) referenca, s katero se hočeš-nočeš primerjajo ostali avtomobili iz te kategorije. In proizvajalci, ki si konkurirajo v tem segmentu vozil, avtomatsko konkurirajo Golfu.
Lp
Jože
Wrop ::
The Player je izjavil:
Je pa res, da bo marsikdo raje kupil kakšno bolj tradicionalno znamko za nekaj kEUR več kot pa Kio, ker je v ustih še zmeraj ta priokus:"Oh Kia, to je slab avto za rajo" pa čeprav se tudi stare Kie niso toliko kvarile, kot bi se lahko pričakovalo za ta denar takrat.
Seveda, da se niso toliko kvarile, če pa je šel avto prej na odpad zaradi rje (kia pride wagon). Predal si ga na odpad, potem si šel peš na banko in poplačal še nekaj zadnjih obrokov kredita in na koncu še šel na obilno večerjo, kjer si se zaklel, da nikoli več Kie.
Sicer je zanimo, da na avto.net se nekatere kie ceed prodajajo po akcijskih cenah 19890 €, popusta samo 6300 €. Po ceniku sodeč, se začnejo po redni ceni 23690.
21.690 €, akcijska cena pa 15.490 s 6200 € popusta. Groteska.
Utk ::
In še nekaj vprašam. Zakaj potem Korejci poskušajo narediti ekvivalent nemcem, če pa so nemški avtomobili tako nezanimivi?
Če to delajo na dolgi rok, je to sigurno napaka. Na dolgi rok morajo najt nišo, nekaj svojega. Francozi recimo so postali dost podobni nemcem v enem obdobju, morda je tega zdaj celo konec. Zamaj bi kupil megana 2 ali pežoja 308, če je pa enako trd, neudoben in nezanikiv kot nek golf. Posledica tega je samo bila, da so še Francozi začeli kupovat več nemcev. Tudi smisla ceeda ne vidim, če je enak kot golf, samo 300 evrov cenejši. Dobro, malo oblika gor dol, ampak v resnici oblika ni pomembna, dokler ni avto izrazito grd.
MxxW5 ::
Do YT testov smo seveda upravičeno skeptični. Pa vendarle moja lastna izkušnja z novim Ceedom precej potrjuje ugotovitve testa. Dodati je treba še, da je Golf sedmica na trgu od 2012, Ceed 3 pa od 2018, pa se Golf še vedno bolje pelje.
O zanesljivosti ne bom nič rekel, saj si upam takole čez palec trditi, da imajo zadnjih nekaj let lastniki Kij manj težav od lastnikov VW. Navsezadnje sem zanesljivost in neproblematičnost Kie že večkrat izpostavil.
Ampak direktno vprašanje: Je med vami kdo, ki bi raje dve uri na dan sedel v Ceedu kot v Golfu? Upam si trditi, da takih ni veliko.
The Player ::
In še nekaj vprašam. Zakaj potem Korejci poskušajo narediti ekvivalent nemcem, če pa so nemški avtomobili tako nezanimivi?
Kdo pravi, da so nezanimivi? Samo malo predragi so, še posebej, če so govorice o resnih okvarah menjalnika po 4ih letih resnične. Oprosti, to zame ni avto, da se najprej za njega skeširaš (kar se pri nemških proizvajalcih definitivno se) potem se ti pa pokvari, ko ga šele dobro ogreješ.
Pa ni tako samo pri nemcih, da ne bom delal komu krivice. Če si pogledate malo avtonasveti.si pa če kliknete na katerokoli avtomobilsko znamko boste videli, da ni modela avta, ki nebi imel kakršnihkoli napak. Glede na to, da avto ni poceni zadeva se mi zdijo takšni kiksi nesprejemljivi. In mi potem to kupujemo. Če nekaj plačam 20K, 40K, ali celo 60K+ pričakujem, da bo stvar delala tako kot se zagre. Al nas majo za norce al kaj?
Opel pa kopira Mazdo, pa kaj? Trg je neštetokrat pokazal, da si ljudje ne želijo pristnih oblik, ampak nekaj generičnega in privlačnega. Poglejte si recimo Nissan Juke ali pa Lado, popolna od samega začetka (/sarcasm)
Dajmo debato še mal začiniti. Danes sem na nekem grafičnem blogu slučajno našel članek, da Kia razmišlja o prenovi svojega logotipa
Kia’s new logo is a LOT cooler than its old one
Bomo videli kako bo trg reagiral na to.
WhiteAngel ::
WhiteAngel je izjavil:
Kvatebrigic je izjavil:
WhiteAngel je izjavil:
O glej, to je pa ta dizajnerski gnoj 2019/2020 teh kromiranih šrafiranih sprednjih mask. Enako bedasto mislijo pri Korejcih:
Ford jo ima tudi:
Jap, to so pač dizajnerski trendi, ki ne vem, kdo se jih prvi spomni in potem morajo vsi temu slediti, ker drugače bo konec sveta. Ma saj je isto pri telefonih... včasih si hotel čist, nevpadljiv telefon, zdaj imaš pa notche spredaj, pa zadaj en kup ven-izbočenih-objektivov nekje ne-na-sredi in podobne neumnosti. Sam še šrafirana kromirana maska manjka...
No, zdaj so še Francozi šli na to kromirano masko
Raptor F16 je izjavil:
Pa še ena zanimiva :)
Zakaj ga ne daš še z druge strani, kjer ima dvoje vrat
Zgodovina sprememb…
- spremenil: WhiteAngel ()
Veselinko ::
Zanimivo, včasih je veljajo, da je nemška roba "top", sedaj pa sami fanboyi nad nemškimi izdelki priznavajo, da nemška kvaliteta le ni več to kar je bila.
Seveda ni. Poglej si mercedese iz 90-let. To je bila kakovost, naravni materiali, usnje, ki je po 500.000 km še v enem kosu, les, ki je les itd. Potem je šlo pa pri Nemcih vse navzdol. Žal. Varčevanje, varčevanje in reciklirani materiali, pa ne enkrat, raje dvakrat. Podobna zgodba se je odvila z japonci, ki so v smislu kakovosti tudi precej izgubili v zadnjih dveh desetletjih. Vse to so izkoristili po mojem korejski proizvajalci, koliko časa bodo držali takšen nivo, je pa druga stran. Dejstvo je, da se razen Kie nihče ne upa ponuditi 7-letne garancije in tudi to je znak kakovosti.
IL_DIAVOLO ::
To ni res. Vsi z azijske celine delajo kvalitetne avte.
Poglej garancijo toyote:
http://www.toyota-tpv.si/service-parts-...
Poglej garancijo toyote:
http://www.toyota-tpv.si/service-parts-...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
Raptor F16 ::
Zanimivo, včasih je veljajo, da je nemška roba "top", sedaj pa sami fanboyi nad nemškimi izdelki priznavajo, da nemška kvaliteta le ni več to kar je bila.
Seveda ni. Poglej si mercedese iz 90-let. To je bila kakovost, naravni materiali, usnje, ki je po 500.000 km še v enem kosu, les, ki je les itd. Potem je šlo pa pri Nemcih vse navzdol. Žal. Varčevanje, varčevanje in reciklirani materiali, pa ne enkrat, raje dvakrat. Podobna zgodba se je odvila z japonci, ki so v smislu kakovosti tudi precej izgubili v zadnjih dveh desetletjih. Vse to so izkoristili po mojem korejski proizvajalci, koliko časa bodo držali takšen nivo, je pa druga stran. Dejstvo je, da se razen Kie nihče ne upa ponuditi 7-letne garancije in tudi to je znak kakovosti.
90a so bila sranje za vso svetovno avtomobilsko industrijo.
Šele konec 90ih so se začeli bolj osredotočati na kakovost.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
jakan123 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
To ni res. Vsi z azijske celine delajo kvalitetne avte.
Poglej garancijo toyote:
http://www.toyota-tpv.si/service-parts-...
Ford in Hyundai imata tudi jamstvo po izteku garancije. 5 let brez omejitve kilometrov. Edini pogoj za jamstvo je, da je avto servisiran na pooblaščenem servisu. Kia ima omejeno garancijo - 7 let oz. do 150k km. Pri meni je to tri leta in je zaradi tega in tudi zaradi cene padla iz izbora, ko sem kupoval nov avto.
W124 - die beste
Imel W201, isto neuničljivo. Še zdaj mi je žal, da sem ga prodal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jakan123 ()
Raptor F16 ::
W124 - die beste
E razred je tudi danes med bolj zanesljivimi. Poleg zanesljive servisne mreže so to avtomobili ki brez problema obrnejo preko 500.000km
Ni naključje, da so tako pogosti v taksi službah.
Vzameš pač 220 d tašvoh varianto z avtomatikom in se ob rednem servisu voziš "večno"
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
LeQuack ::
Zdaj ko so šle cene Kiam gor ene 50% zadnje 2 ali tri leta, ali jih še kdo kupuje? Parkrat k osem bil tam v njihovem LJ salonu na servisu je bil praktično prazen, imaš pa zmeraj ene 10 prodajalcev na kupu ki tam zapravljajo čas in zbijajo šale.
Quack !
tony1 ::
Kiina cenovna politika je kar nekaj in s temi ogromnimi, nejasnimi popusti si ne delajo usluge...
Sam sem kupoval mali avto za žlahto... Najprej sem šel gledat rabljenega picanta s 3 clinidrom za 8 jurjev, starega 6 let... Nato sem šel pogledat še gotovinsko ceno za novega s 4 cilindrom, in padel dol: 16 jurjev...
Novega Hyundaija i10 (zeelo podoben avto od mama firme) s 4 bangerjem dobiš za 12 jurjev...
Sam sem kupoval mali avto za žlahto... Najprej sem šel gledat rabljenega picanta s 3 clinidrom za 8 jurjev, starega 6 let... Nato sem šel pogledat še gotovinsko ceno za novega s 4 cilindrom, in padel dol: 16 jurjev...
Novega Hyundaija i10 (zeelo podoben avto od mama firme) s 4 bangerjem dobiš za 12 jurjev...
LeQuack ::
Še večji hec je ko hočeš kasko zavarovat in kasko pa je izračunan glede na vrednost brez popustov, tako da lahko kasko dejansko plačuješ na 2x višjo vrednost kot je realna.
Quack !
WhiteAngel ::
Kiina cenovna politika je kar nekaj in s temi ogromnimi, nejasnimi popusti si ne delajo usluge...
Pomoje se Korejcem smeji zadnje čase. Baterije imajo domače, zdaj bo še čipe začel sam Hyundai delat. Ceno lahko navijejo, kolikor hočejo, dokler se na Nemce čaka 6 mesecev zaradi (baje) pomanjkanja čipov in ostalih delov. Ioniq 5 je že en tak avto, ki si ga lahko zdaj privoščijo in se kakšen celo proda tudi pri nas.
LeQuack ::
Zakaj pa potem saloni nisi polni kupcev, ki bi se gužvali kot se ob odprtju novega Hoferja?
Quack !
Utk ::
kingsix ::
Presedlal iz Passata (2018 2.0tdi 4m, 100k km, 2x zanič mehatronika menjalnika..) na Mazdo 6... Mazda bolj kvalitetna in bolj zabavna za vožnjo.. Boljši avto v (skoraj) vseh pogledih.
Na Passatu je bil edino menjalnik bolj "gladek" pri prestavljanju. Mazda ima pač klasičen avtomat s pretvornikom navora.. Ampak vsaj dela in dela več kot zadovoljivo.
Na Passatu je bil edino menjalnik bolj "gladek" pri prestavljanju. Mazda ima pač klasičen avtomat s pretvornikom navora.. Ampak vsaj dela in dela več kot zadovoljivo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kingsix ()
Ahim ::
WhiteAngel je izjavil:
Pomoje se Korejcem smeji zadnje čase. Baterije imajo domače, zdaj bo še čipe začel sam Hyundai delat.
Hyundai (Hynix) proizvaja elektroniko ze zelo dolgo ...
Kekokekič ::
Tud Kia ima težave pri dobavi. Kolega je naročil in delno plačal Xceed-a že enkrat Februarja. Obljubljali so mu, da bo avto ready za prevzem v aprilu ali maju...Gremo proti koncu Julija in zaenkrat še nič ne kaže, da bo avto dobil. Verjetno bo šele proti koncu leta ali pa celo v začetku naslednjega leta.
Je pa, kot on pravi Kia še vedno najbolj ugodna. Baje je pri Kii dobil največ opreme za svoj denar... Osebno se mi je 26K za malo dvignjenega Ceed-a zdelo veliko, dokler nisem dobil Motorevije in notri videl, da se novi električni Fiat 500 prodaja za 36k .
Je pa, kot on pravi Kia še vedno najbolj ugodna. Baje je pri Kii dobil največ opreme za svoj denar... Osebno se mi je 26K za malo dvignjenega Ceed-a zdelo veliko, dokler nisem dobil Motorevije in notri videl, da se novi električni Fiat 500 prodaja za 36k .
Utk ::
Ima se može se.
Vsak ima pravico kupit kar hoče, ampak vsak ima pa tudi pravico si mislit svoje o ljudeh, ki dajo 5 jurjev več za to, da sedijo 4 centimetre višje.
Vsak ima pravico kupit kar hoče, ampak vsak ima pa tudi pravico si mislit svoje o ljudeh, ki dajo 5 jurjev več za to, da sedijo 4 centimetre višje.
tony1 ::
V teh časih predlagam, da se kupuje avte, ki so na zalogi... Žlahta je kupila bolj osnovnega (nima radarskega tempomata, navigacije in rikverc kamere - basically ima pa vse, kar so imeli obični 5 let stari avti) i10 za 12 jurjev, kar se mi zdi ugodno... Čakanje na avto po meri je izgleda postalo kar riziko...
LeQuack ::
Tud Kia ima težave pri dobavi. Kolega je naročil in delno plačal Xceed-a že enkrat Februarja. Obljubljali so mu, da bo avto ready za prevzem v aprilu ali maju...Gremo proti koncu Julija in zaenkrat še nič ne kaže, da bo avto dobil. Verjetno bo šele proti koncu leta ali pa celo v začetku naslednjega leta.
Je pa, kot on pravi Kia še vedno najbolj ugodna. Baje je pri Kii dobil največ opreme za svoj denar... Osebno se mi je 26K za malo dvignjenega Ceed-a zdelo veliko, dokler nisem dobil Motorevije in notri videl, da se novi električni Fiat 500 prodaja za 36k .
Kolega je XCeeda nabavil ene 3 leta nazaj za cca 17-18k takrat (kao v akciji), pa ni čisto osnovni model. Tako da če so model podražil za 8k potem svaka jim čast da še dobijo kakega kupca.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
tony1 ::
Načeloma drži, da se je vse podražilo, ampak tudi osnovni i30 je bil takrat že nekaj dražji od 12k. Kar je danes zanimivo za kupca je, da niso vsaj za i10 niso šle cene že na 20 jurjev in da vsake 4 mesece redno pride ladja iz Turčije naložena z i10, i20 in bayoni...
Leta 2019 sem imel v roki predračun za i10 z nekaj več opreme (predzadnji nivo opreme in avtomatik) za 12 jurjev (menda bi se dalo dobiti še jurja popusta) - nisem kupil, ker zaradi buga v softveru niso mogli/znali naročiti šibedaha... Prodajalec težave ni znal zrihtati, uvoznik pa ni šmerglal mojih mailov in se ni javljal na telefon...
Leta 2019 sem imel v roki predračun za i10 z nekaj več opreme (predzadnji nivo opreme in avtomatik) za 12 jurjev (menda bi se dalo dobiti še jurja popusta) - nisem kupil, ker zaradi buga v softveru niso mogli/znali naročiti šibedaha... Prodajalec težave ni znal zrihtati, uvoznik pa ni šmerglal mojih mailov in se ni javljal na telefon...
LeQuack ::
Kolega ko je nabavljal avto je hotel kupiti v enkratnem znesku, in je šel na Kio in je bil čisto razočaran, ko s mu prodajniki vse možno na enih listih računali, samo da na koncu ugotoviš da ti hočejo forsirati njihovo financiranje na vsak način, brez tega pa je vsak avto vsaj ene par tisoč dražji. Tako da tiste cene ki jih je gledal na ceniku so potem konkretno dražje na koncu, za tistega Ceeda ki ga je nagledal bi moral potem plačati skoraj 20k. Tako da je potem vzel drugo znamko raje.
Ali ima Hyundai tudi to foro da ti kao prodajajo pocen avto, na koncu pa ti hočejo prodati financiranje?
Ali ima Hyundai tudi to foro da ti kao prodajajo pocen avto, na koncu pa ti hočejo prodati financiranje?
Quack !
Steinkauz ::
Tko majo praktično vse firme. Torej da ti podturijo lizing zravn, če ne je dražje kot oglaševana cena.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup Avtomobila KIA (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 27620 (11912) | LeQuack |
» | Kia Ceed SW 1.4 2017 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 36875 (8868) | PeternelG |
» | Kia ali Hyundai (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 37901 (19710) | Utk |
⊘ | KIA - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 112236 (65171) | Mavrik |
⊘ | Golf 5 - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 55061 (51282) | BigWhale |