Forum » Na cesti » KIA in Hyundai
KIA in Hyundai
polozweii ::
Uglavnem sem vedno gledal le nemške avte. Kako pa se obnesejo korejski KIA in Hyundai?
KIA Ceed bencinarja ima že nekaj let sosed in se ne more pohvaliti z nizko porabo bencina. Na splošno pa z avtom nima problemov.
Kakšne izkušnje imate s KIO in Hyundajem ostali?
KIA Ceed bencinarja ima že nekaj let sosed in se ne more pohvaliti z nizko porabo bencina. Na splošno pa z avtom nima problemov.
Kakšne izkušnje imate s KIO in Hyundajem ostali?
ice queen ::
Imam Kio Ceed, 1.4 bencina, 2010 letnik, prevoženih 210.000 km. Vzdržujem in servisiram jo redno, problemov z njo ni. Poraba pri zmerni vožnji od 5.8 do 6.3,kadar stopim na plin seveda več. Servisi in zavarovanje so poceni. Če nisi obremenjen z znamko, potem je Kia ok. Meni so vsi pametovali, da nisem normalna, da to bo avto rja razžrla, pa čričkal bo pa ne vem kaj še vse. No, skoraj 10 let od tega, avto se vedno dela ok, ne boš verjel, tudi rjavi se ne. In upam, da bo trajalo haha. Spadam med tiste ljudi, ki jim avto ne pomeni drugega, kot prevozno sredstvo od točke A do točke B.
MxxW5 ::
Kaj pa vem. Imam kio proceed 2011 CRDi, z njo sem prevozil več kot 100k. Kar se zanesljivosti tiče, ni težav. Odpoved serva (serijska napaka) so mi brezplačno odpravili v okviru garancije, druge zadeve niti niso vredne omembe. Je pa res, da sem normalen voznik in avta ne tiščim mrzlega in ne ugašam vročega ter ga redno vozim na servis.
Najboljša reč pri Kii je garancija. Če upoštevaš servisne intervale, si sedem let (ali 150k) brez skrbi. Meni so pred iztekom garancije celo armaturi brezplačno zalepili, kjer je odstopala.
Ostalo je meh. Avto je neudoben za daljše vožnje. Normalnega položaja za volanom ni mogoče najti. Sedeži so katastrofa, saj po daljši rabi povsem odpove ledvena opora. Notranjost je cenena, polna čričkov. Zvočna zadušitev je nezadostna. Po uri in več iz avta izstopiš utrujen in polomljen.
Peljal sem tudi kio ceed letnik 2017, tj. "dvojko". Zadeva je ravno dovolj boljša od "enke", da ne moreš ničesar reči. Avto, ki so ga delali računovodje, kjer je vsaka stvar ravno zadosti dobra za zahtevano ceno. Avto je nekoliko tišji, nekoliko poskočnejši, sedeži so nekoliko bolj udobni. Malo bolje stoji na cesti. Položaj za volanom je še vedno slab.
Sedel sem tudi v Ceedu letnik 2019, torej "trojki". Ta je, kar se vtisa notranjosti tiče, daleč nad dvojko, kaj šele nad enko. Ker je nisem peljal, ne morem soditi zvočne izolacije in udobnosti na daljše vožnje. Če bi ugibal, bi rekel, da je ravno toliko boljša, kolikor je dražja. Pri Kii dobiš točno toliko, kot plačaš. Položaj za volanom mi še vedno ne ustreza.
Najboljša reč pri Kii je garancija. Če upoštevaš servisne intervale, si sedem let (ali 150k) brez skrbi. Meni so pred iztekom garancije celo armaturi brezplačno zalepili, kjer je odstopala.
Ostalo je meh. Avto je neudoben za daljše vožnje. Normalnega položaja za volanom ni mogoče najti. Sedeži so katastrofa, saj po daljši rabi povsem odpove ledvena opora. Notranjost je cenena, polna čričkov. Zvočna zadušitev je nezadostna. Po uri in več iz avta izstopiš utrujen in polomljen.
Peljal sem tudi kio ceed letnik 2017, tj. "dvojko". Zadeva je ravno dovolj boljša od "enke", da ne moreš ničesar reči. Avto, ki so ga delali računovodje, kjer je vsaka stvar ravno zadosti dobra za zahtevano ceno. Avto je nekoliko tišji, nekoliko poskočnejši, sedeži so nekoliko bolj udobni. Malo bolje stoji na cesti. Položaj za volanom je še vedno slab.
Sedel sem tudi v Ceedu letnik 2019, torej "trojki". Ta je, kar se vtisa notranjosti tiče, daleč nad dvojko, kaj šele nad enko. Ker je nisem peljal, ne morem soditi zvočne izolacije in udobnosti na daljše vožnje. Če bi ugibal, bi rekel, da je ravno toliko boljša, kolikor je dražja. Pri Kii dobiš točno toliko, kot plačaš. Položaj za volanom mi še vedno ne ustreza.
Raptor F16 ::
Kaj pa vem. Imam kio proceed 2011 CRDi, z njo sem prevozil več kot 100k. Kar se zanesljivosti tiče, ni težav. Odpoved serva (serijska napaka) so mi brezplačno odpravili v okviru garancije, druge zadeve niti niso vredne omembe. Je pa res, da sem normalen voznik in avta ne tiščim mrzlega in ne ugašam vročega ter ga redno vozim na servis.
Najboljša reč pri Kii je garancija. Če upoštevaš servisne intervale, si sedem let (ali 150k) brez skrbi. Meni so pred iztekom garancije celo armaturi brezplačno zalepili, kjer je odstopala.
Ostalo je meh. Avto je neudoben za daljše vožnje. Normalnega položaja za volanom ni mogoče najti. Sedeži so katastrofa, saj po daljši rabi povsem odpove ledvena opora. Notranjost je cenena, polna čričkov. Zvočna zadušitev je nezadostna. Po uri in več iz avta izstopiš utrujen in polomljen.
Peljal sem tudi kio ceed letnik 2017, tj. "dvojko". Zadeva je ravno dovolj boljša od "enke", da ne moreš ničesar reči. Avto, ki so ga delali računovodje, kjer je vsaka stvar ravno zadosti dobra za zahtevano ceno. Avto je nekoliko tišji, nekoliko poskočnejši, sedeži so nekoliko bolj udobni. Malo bolje stoji na cesti. Položaj za volanom je še vedno slab.
Sedel sem tudi v Ceedu letnik 2019, torej "trojki". Ta je, kar se vtisa notranjosti tiče, daleč nad dvojko, kaj šele nad enko. Ker je nisem peljal, ne morem soditi zvočne izolacije in udobnosti na daljše vožnje. Če bi ugibal, bi rekel, da je ravno toliko boljša, kolikor je dražja. Pri Kii dobiš točno toliko, kot plačaš. Položaj za volanom mi še vedno ne ustreza.
V bistvu edini iskren odgovor po dolgem času.
Saj noben proizvajalc ni dobrodelna ustanova.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Linko ::
Imam ceeda 2016 1.4 bencinarja. Prevoženih 90k..zaekrat bp. Kolega ima novo optimo in je tudi zadovoljen..kako ne ni bil. Top avto
DePalmo ::
Imam svojo prvo Kio Ceed, 1.6 CRDi, letnik 2017, trenutno prevoženih skoraj 50.000. Kaj naj rečem, avto dela. Ima napake, nekatere so bile odstranjene v garanciji, druge ne. Če naredim povzetek mojega lastništva:
- načeloma samo redni servisi
- klima spustila pri 26.700 zaradi tovarniške napake pri montaži, popravljeno v garanciji
- ob menjavi sprednje šipe se je istočasno (ali je dejansko bilo prej, nevem) odlomil en kos pri mehanizmu brisalcev, po nekaj pregovarjanja je bilo popravljeno v garanciji
- kot rečeno, avto črička v desnih vratih in občasno se sliši pokanje okoli vetrobrana, sploh če ni raven teren
- sprednji sedeži kažejo znake obrabe že od cca. 15.000 dalje in tega garancija ne krije ... s punco vglavnem nosiva trenirke, tako da razni izgovori da so to naredile kavbojke odpadejo
- največja napaka: avto NIMA rezervnega kolesa ampak komplet za popravilo. Tja notri paše samo ozka rezervna guma katero moraš dokupiti
- ob pranju sprednje zavore zapikajo in je potrebno bolj sunkovito speljati, nato se to ne dogaja več ... do naslednjega pranja
- avto je bil udarjen v tovarni in so prtljažna vrata začela rjaveti a garancija ne krije ker, citiram "je nekdo odstranil notranjo panelo, udaril s šraufencigerjem navzven in zmontiral panelo nazaj"
- avto je za svojih 136 konjev len
- poraba med 4.8 in 6, povprečje je nekje 5.3 z umirjeno vožnjo
Načeloma sem z avtom kar zadovoljen in ni slab, ni pa presežek. Dejansko je vreden svojega denarja, bi si pa želel več opreme, najbolj pogrešam senzor za dež. Ampak nisem bil pripravljen toliko doplačati samo za to, hkrati bi pa dobil še en kup opreme katere nisem želel. Sem vozil tudi "tanovega" Ceeda, dejansko se pozna napredek v kakovosti izdelave in samem počutju v avtu, ampak mi ni bil vreden menjave za mojega + 10.000 doplačila. Kar se mene tiče je tanov Ceed predrag.
Sestra ima isto Ceeda, letnik 2015, 1.4 bencinarja, pred tem je imela taprvo serijo. Tistega je menjala za novega ker je začela volanska letev štekat (dobesedno, volan je na AC ratal trd in si moral malenkost cuknit da si spet lahko normalno zavijal). Pri tem ima težave z zavorami, katere pa nihče ne zna odpravit. Sedaj se ji približuje redni servis in se bo menjalo komplet diske s ploščicami in se upa da bo to rešilo težavo. Težava je da ji ob zaviranju v dolino začnejo ružit oz. tolčt kot da bi nekaj nabijalo, ampak samo v dolino pa še to ne vedno. Drugih težav pa kolikor vem, nima. Poraba mislim da je okoli 6.5.
Evo, to so naše izkušnje s tremi Ceedi.
- načeloma samo redni servisi
- klima spustila pri 26.700 zaradi tovarniške napake pri montaži, popravljeno v garanciji
- ob menjavi sprednje šipe se je istočasno (ali je dejansko bilo prej, nevem) odlomil en kos pri mehanizmu brisalcev, po nekaj pregovarjanja je bilo popravljeno v garanciji
- kot rečeno, avto črička v desnih vratih in občasno se sliši pokanje okoli vetrobrana, sploh če ni raven teren
- sprednji sedeži kažejo znake obrabe že od cca. 15.000 dalje in tega garancija ne krije ... s punco vglavnem nosiva trenirke, tako da razni izgovori da so to naredile kavbojke odpadejo
- največja napaka: avto NIMA rezervnega kolesa ampak komplet za popravilo. Tja notri paše samo ozka rezervna guma katero moraš dokupiti
- ob pranju sprednje zavore zapikajo in je potrebno bolj sunkovito speljati, nato se to ne dogaja več ... do naslednjega pranja
- avto je bil udarjen v tovarni in so prtljažna vrata začela rjaveti a garancija ne krije ker, citiram "je nekdo odstranil notranjo panelo, udaril s šraufencigerjem navzven in zmontiral panelo nazaj"
- avto je za svojih 136 konjev len
- poraba med 4.8 in 6, povprečje je nekje 5.3 z umirjeno vožnjo
Načeloma sem z avtom kar zadovoljen in ni slab, ni pa presežek. Dejansko je vreden svojega denarja, bi si pa želel več opreme, najbolj pogrešam senzor za dež. Ampak nisem bil pripravljen toliko doplačati samo za to, hkrati bi pa dobil še en kup opreme katere nisem želel. Sem vozil tudi "tanovega" Ceeda, dejansko se pozna napredek v kakovosti izdelave in samem počutju v avtu, ampak mi ni bil vreden menjave za mojega + 10.000 doplačila. Kar se mene tiče je tanov Ceed predrag.
Sestra ima isto Ceeda, letnik 2015, 1.4 bencinarja, pred tem je imela taprvo serijo. Tistega je menjala za novega ker je začela volanska letev štekat (dobesedno, volan je na AC ratal trd in si moral malenkost cuknit da si spet lahko normalno zavijal). Pri tem ima težave z zavorami, katere pa nihče ne zna odpravit. Sedaj se ji približuje redni servis in se bo menjalo komplet diske s ploščicami in se upa da bo to rešilo težavo. Težava je da ji ob zaviranju v dolino začnejo ružit oz. tolčt kot da bi nekaj nabijalo, ampak samo v dolino pa še to ne vedno. Drugih težav pa kolikor vem, nima. Poraba mislim da je okoli 6.5.
Evo, to so naše izkušnje s tremi Ceedi.
IL_DIAVOLO ::
Ne poznam ne enega, ne drugega, ampak o kii se pise samo dobro.
https://www.dnevnik.si/1042847024/magaz...
https://www.vecer.com/kia-uspesna-v-nem...
Tudi uporabniki so vec ali manj zadovoljni.
https://www.dnevnik.si/1042847024/magaz...
https://www.vecer.com/kia-uspesna-v-nem...
Tudi uporabniki so vec ali manj zadovoljni.
Raptor F16 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ne poznam ne enega, ne drugega, ampak o kii se pise samo dobro.
https://www.dnevnik.si/1042847024/magaz...
https://www.vecer.com/kia-uspesna-v-nem...
Tudi uporabniki so vec ali manj zadovoljni.
Seveda novinar je plačan da nekaj napiše. En dan se prdka z avtomo okol in potem doma naredi oceno, ki je vredna približno toliko, kot horoskop. Zanimivo je prebrat, uporabne vsebine pa ni.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Dr_M ::
Torej na kratko, kie se ne peljejo tako dobro kot svabi, se pa bistveno manj kvarijo.
In predvsem so zelo vredne svoje cene.
In predvsem so zelo vredne svoje cene.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Raptor F16 ::
Torej na kratko, kie se ne peljejo tako dobro kot svabi, se pa bistveno manj kvarijo.
In predvsem so zelo vredne svoje cene.
No... o ceni uradnega servisa ne bom zgubljal besed. Kvari se vsak, ampak ker vsak cigo svojega konja hvali do tega sklepa na koncu ne bomo prišli.
Kdor je vajen VW, Škoda, Seat bo še vedno vozil VW, Škoda, Seat
Kdor je vajen Renaulta, bo še vedno vozil Reanulta
KIA, HYUNDAI, Mazda... itak razred zase... moteče je, ko te vozniki prepričujejo koliko več dobiš za isti denar... ampak na koncu imaš še vedno avto, ki ti ni všeč.
Audi, Mercedes, BMW so pa že prestiž, ki ga je kriminalno primerjat z budget jajci.
Ko so nekoga, ki je delal v razvoju za avtomobilsko industrijo vprašali, kakšen avto bi si on izbral je samo na hitro izstrelil. "Tistega, ki mi bo najbolj všeč."
Kupi tisto, kar se ti dopade in ne odkrivaj znanosti. Z dodatno opremo vas nategne čisto vsak. (Tudi KIA in Hyundai).
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
MxxW5 ::
Avti so si čedalje bolj podobni, za podobno ceno dobiš nekje podobno "dober" avto.
Ampak IMO, če hočeš imeti neko veselje z avtom, Kie ne boš kupil (ne velja za Stinger). Gre za generičen avto za čim manj razburljivo vožnjo od A do B, kar počne za zahtevano ceno zelo dobro, morebiti celo najbolje. Če hočeš prevozno sredstvo, na katerega se zanašaš (npr. vsakdanja vožnja v službo) in ki te bo minimalno razburjal, je Kia dobra izbira.
Če pa hočeš avto, pri katerem boš užival v vožnji, v katerega se boš z veseljem usedel, ki ga boš vsakič, ko boš izstopil in ga zaklenil še pobožal s pogledom in užival v njegovih linijah in oblinah, katerega ključ boš v bifeju z veseljem metal na mizo in boš ponosen na to, kaj voziš, potem pa IMO Kia ni zate.
Ampak IMO, če hočeš imeti neko veselje z avtom, Kie ne boš kupil (ne velja za Stinger). Gre za generičen avto za čim manj razburljivo vožnjo od A do B, kar počne za zahtevano ceno zelo dobro, morebiti celo najbolje. Če hočeš prevozno sredstvo, na katerega se zanašaš (npr. vsakdanja vožnja v službo) in ki te bo minimalno razburjal, je Kia dobra izbira.
Če pa hočeš avto, pri katerem boš užival v vožnji, v katerega se boš z veseljem usedel, ki ga boš vsakič, ko boš izstopil in ga zaklenil še pobožal s pogledom in užival v njegovih linijah in oblinah, katerega ključ boš v bifeju z veseljem metal na mizo in boš ponosen na to, kaj voziš, potem pa IMO Kia ni zate.
Utk ::
A bejž. Kater avto za 15-25 jurjev pa je tak? Reno? Pežo? Opel? VW? To so vse običajni avti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
KAVINSKY ::
Utk ::
Haha, da se ne bom zavaljal po tleh. Verjetno misliš na suzuki ali kaj podobnega...
Tist suzuki je zanimiv kvečjemu, pa ne da imam kaj proti njim, malo drugače usmerjenim...
Strašno zanimiv negeneričen avto za pod 15 jurjev:
Vs dolgčas od kie:
Tist suzuki je zanimiv kvečjemu, pa ne da imam kaj proti njim, malo drugače usmerjenim...
Strašno zanimiv negeneričen avto za pod 15 jurjev:
Vs dolgčas od kie:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
KAVINSKY ::
A to je KIA? Spredaj izgleda kot Civic, zadnji del pa od Panamere. Če je tebi tak avto zanimiv samo kaže kaj hočemo eni dopovedati. Ja, za vožnjo od točke A do B je uporaben, ni pa to reč za it kar tako malo naokoli voziti. Omenjeni Swift (ja, enega si zadel) je že dovolj drugačen, da na cesti pade v oči, za voziti čez Rakitno pa na sploh blesti.
dripac ::
Hyundai Elantra bencinar 1.6, l.2008 - ni pretirano varčen, ne vozi se kot recimo Golf, se pa tudi ne kvari, le redno vzdrževanje in to je to, 150.000km brez težav.
Za moje potrebe dober kompromis med željo/stroškom.
Za moje potrebe dober kompromis med željo/stroškom.
Utk ::
Spredaj izgleda kot Civic, zadnji del pa od Panamere.
Ja, za razliko od swifta, ki ni ničemer podoben.
MxxW5 ::
A sedaj je pa Kia zanimiv avto?!
Od kod prihaja samoprepričevanje ljudi, da je tisto, kar imajo oni, najboljše? Če imam Samsung telefon, je to najboljši telefon in najboljša firma. Če kdo reče karkoli proti Samsungu, se počutim užaljenega in osebno napadenega. Če imam volksvagna, potem je to najboljši avto, če potarnaš kaj o katastrofi od golfa osmice, potem je to tako, kot bi udaril mojega sina. Zamera do smrti. Tisto, kar imam sam, je treba hvaliti, napake in zoprnije pa ohraniti zase. Tudi če se vsako jutro pripeljem s Kio v službo zlomljen kot konj, bom o tem molčal, pred prijatelji bo pa potem Kia najboljši avto, na forumih bom pa stalno na preži, da če kdo kaj reče čez Kio, da ga ozmerjam.
Zakaj?
Kia NI vznemirljiv avto. To je avto, ki ga kupiš s kalkulatorjem v roki. To navsezadnje kaže njihov slogan ("največ avta za vaš denar!") in dizajn njihovih zadnjih modelov, ki skuša biti široko všečen, zato pobira iz vseh koncev in krajev (Ceed je fina mešanica elementov z golfa in bmwja, Proceed ima zadnji konec porschejevski, itd.). Kia je racionalen, nevznemirljiv avto, ki ga kupiš zato, ker rabiš prevozno sredstvo. Kaj je narobe s tem?
Od kod prihaja samoprepričevanje ljudi, da je tisto, kar imajo oni, najboljše? Če imam Samsung telefon, je to najboljši telefon in najboljša firma. Če kdo reče karkoli proti Samsungu, se počutim užaljenega in osebno napadenega. Če imam volksvagna, potem je to najboljši avto, če potarnaš kaj o katastrofi od golfa osmice, potem je to tako, kot bi udaril mojega sina. Zamera do smrti. Tisto, kar imam sam, je treba hvaliti, napake in zoprnije pa ohraniti zase. Tudi če se vsako jutro pripeljem s Kio v službo zlomljen kot konj, bom o tem molčal, pred prijatelji bo pa potem Kia najboljši avto, na forumih bom pa stalno na preži, da če kdo kaj reče čez Kio, da ga ozmerjam.
Zakaj?
Kia NI vznemirljiv avto. To je avto, ki ga kupiš s kalkulatorjem v roki. To navsezadnje kaže njihov slogan ("največ avta za vaš denar!") in dizajn njihovih zadnjih modelov, ki skuša biti široko všečen, zato pobira iz vseh koncev in krajev (Ceed je fina mešanica elementov z golfa in bmwja, Proceed ima zadnji konec porschejevski, itd.). Kia je racionalen, nevznemirljiv avto, ki ga kupiš zato, ker rabiš prevozno sredstvo. Kaj je narobe s tem?
Raptor F16 ::
Avti so si čedalje bolj podobni, za podobno ceno dobiš nekje podobno "dober" avto.
Ampak IMO, če hočeš imeti neko veselje z avtom, Kie ne boš kupil (ne velja za Stinger). Gre za generičen avto za čim manj razburljivo vožnjo od A do B, kar počne za zahtevano ceno zelo dobro, morebiti celo najbolje. Če hočeš prevozno sredstvo, na katerega se zanašaš (npr. vsakdanja vožnja v službo) in ki te bo minimalno razburjal, je Kia dobra izbira.
Če pa hočeš avto, pri katerem boš užival v vožnji, v katerega se boš z veseljem usedel, ki ga boš vsakič, ko boš izstopil in ga zaklenil še pobožal s pogledom in užival v njegovih linijah in oblinah, katerega ključ boš v bifeju z veseljem metal na mizo in boš ponosen na to, kaj voziš, potem pa IMO Kia ni zate.
Stinger in novi Proceed...
Kolikor so ju hvalili in delali WAW fotke je avto v živo cela žalost za pogledat. In ljudje imajo želodec to primerjati s porschejem...
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
MxxW5 ::
meni je Stinger všeč, tudi v živo. Ampak to ni avto za široko prodajo in za delanje dobička, ampak za vlečenje ugleda znamke navzgor. Drugače povedano, niso ga naredili zato, da bi se dobro prodajal (čeprav se to lahko zgodi, zaradi mene), ampak zato, da bi se boljše prodajali ostali modeli znamke.
Proceeda ne razumem. Čeprav gre za najgljuplje ime v avtoindustriji, se ga kar ne znebijo. Zakaj? Avto se takorekoč v vsem pokriva s Ceed karavanom, le malenkost manjši prtljažnik ima. Zakaj dva skorajda enaka modela? Verjamem, da so delali tržne raziskave, ampak po mojem je eden odveč.
Proceeda ne razumem. Čeprav gre za najgljuplje ime v avtoindustriji, se ga kar ne znebijo. Zakaj? Avto se takorekoč v vsem pokriva s Ceed karavanom, le malenkost manjši prtljažnik ima. Zakaj dva skorajda enaka modela? Verjamem, da so delali tržne raziskave, ampak po mojem je eden odveč.
Raptor F16 ::
meni je Stinger všeč, tudi v živo. Ampak to ni avto za široko prodajo in za delanje dobička, ampak za vlečenje ugleda znamke navzgor. Drugače povedano, niso ga naredili zato, da bi se dobro prodajal (čeprav se to lahko zgodi, zaradi mene), ampak zato, da bi se boljše prodajali ostali modeli znamke.
Proceeda ne razumem. Čeprav gre za najgljuplje ime v avtoindustriji, se ga kar ne znebijo. Zakaj? Avto se takorekoč v vsem pokriva s Ceed karavanom, le malenkost manjši prtljažnik ima. Zakaj dva skorajda enaka modela? Verjamem, da so delali tržne raziskave, ampak po mojem je eden odveč.
Pro-Ceed je bil prej malo bolj "naloadan" Ceed kombilimuzina z malo bolj fancy stylingom
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
D3m ::
Raptor F16 je izjavil:
Avti so si čedalje bolj podobni, za podobno ceno dobiš nekje podobno "dober" avto.
Ampak IMO, če hočeš imeti neko veselje z avtom, Kie ne boš kupil (ne velja za Stinger). Gre za generičen avto za čim manj razburljivo vožnjo od A do B, kar počne za zahtevano ceno zelo dobro, morebiti celo najbolje. Če hočeš prevozno sredstvo, na katerega se zanašaš (npr. vsakdanja vožnja v službo) in ki te bo minimalno razburjal, je Kia dobra izbira.
Če pa hočeš avto, pri katerem boš užival v vožnji, v katerega se boš z veseljem usedel, ki ga boš vsakič, ko boš izstopil in ga zaklenil še pobožal s pogledom in užival v njegovih linijah in oblinah, katerega ključ boš v bifeju z veseljem metal na mizo in boš ponosen na to, kaj voziš, potem pa IMO Kia ni zate.
Stinger in novi Proceed...
Kolikor so ju hvalili in delali WAW fotke je avto v živo cela žalost za pogledat. In ljudje imajo želodec to primerjati s porschejem...
V živo ga še videli niso razen v risankah in filmih. :P
|HP EliteBook|R5 6650U|
KAVINSKY ::
Spredaj izgleda kot Civic, zadnji del pa od Panamere.
Ja, za razliko od swifta, ki ni ničemer podoben.
Torej avto, kateri izgleda, kot nekaj iz Just Cause, ker niso hoteli plačevati licenc in so zgolj skupaj zlepili par različnih avtov je celi pornič. Nekaj kjer so se trudili biti drugačen, ampak ne preveč, da bi še vedno ugajali kupcem pa je za homoseksualce in dolgočasno. In potem se še isti oglaša, da je Golf dolgočasen, ker izgleda kot prejšnji modeli ali Polo. Močni argumenti.
Kot napisano, KIA je avto za ljudi, ki kupujejo v Hoferju. Ali so reči iz Hoferja slabe? Ne. Niso pa noben presežek.
KIA ljubitelji so posebna klasa ljudi (pa Toyotniki tudi). V isti sapi trdijo kako je fajn 7 let/200k km garancije, v drugi sapi pa odsvetujejo nakup dizel nemca, češ da ima gotovo prevrtene kilometre. V izdihljaju pa popljuvajo še 3 leta garancije.
MxxW5 ::
Polozweii:
Pri Proceedu (enki in dvojki) je bil vedno problem, ker je bil zastavljen kot "premium" model (glede na običajni Ceed), ampak se je pri prvem in drugem modelu izteklo tako, da je šlo za najcenejši model v ponudbi Ceedov. Avta s tremi vrati ni hotel nihče (tudi pri drugih znamkah so trivratni modeli v tem razredu izumrli), zato so ga, z osnovno opremo, kupovali tisti, ki so hoteli Ceeda za najnižjo mogočo ceno. Kia je po dveh poskusih obupala, saj se trivratnih modelov ne splača več razvijati.
Pri novem Proceedu so šli zato v drugo stran in naredili fancy karavan, po vzoru CLA shooting brake. Ne vem. Morebiti bo uspelo. Morebiti obstaja tudi kupec, ki se zdi navaden Ceed premalo praktičen, karavan pa premalo fancy.
bobi_palčka:
>KIA ljubitelji so posebna klasa ljudi (pa Toyotniki tudi). V isti sapi trdijo kako je fajn 7 let/200k km garancije, v drugi sapi pa odsvetujejo nakup dizel nemca, češ da ima gotovo prevrtene kilometre. V izdihljaju pa popljuvajo še 3 leta garancije.
Na koncu bomo ugotovili, da s(m)o posebni mi, v Evropi. Na drugih kontinentih se Toyote in Kie prodajajo bolje kot npr. seksi BMWji. Drugače povedano, smiselno je kupiti avto s sedmimi leti garancije in povsem noro je za isto ceno kupiti nemca z 200k kilometri. Pa čeprav potem pogled na parkirišče ni tako zadovoljiv.
Pri Proceedu (enki in dvojki) je bil vedno problem, ker je bil zastavljen kot "premium" model (glede na običajni Ceed), ampak se je pri prvem in drugem modelu izteklo tako, da je šlo za najcenejši model v ponudbi Ceedov. Avta s tremi vrati ni hotel nihče (tudi pri drugih znamkah so trivratni modeli v tem razredu izumrli), zato so ga, z osnovno opremo, kupovali tisti, ki so hoteli Ceeda za najnižjo mogočo ceno. Kia je po dveh poskusih obupala, saj se trivratnih modelov ne splača več razvijati.
Pri novem Proceedu so šli zato v drugo stran in naredili fancy karavan, po vzoru CLA shooting brake. Ne vem. Morebiti bo uspelo. Morebiti obstaja tudi kupec, ki se zdi navaden Ceed premalo praktičen, karavan pa premalo fancy.
bobi_palčka:
>KIA ljubitelji so posebna klasa ljudi (pa Toyotniki tudi). V isti sapi trdijo kako je fajn 7 let/200k km garancije, v drugi sapi pa odsvetujejo nakup dizel nemca, češ da ima gotovo prevrtene kilometre. V izdihljaju pa popljuvajo še 3 leta garancije.
Na koncu bomo ugotovili, da s(m)o posebni mi, v Evropi. Na drugih kontinentih se Toyote in Kie prodajajo bolje kot npr. seksi BMWji. Drugače povedano, smiselno je kupiti avto s sedmimi leti garancije in povsem noro je za isto ceno kupiti nemca z 200k kilometri. Pa čeprav potem pogled na parkirišče ni tako zadovoljiv.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MxxW5 ()
IL_DIAVOLO ::
Jao, kaki obsedenci s plehom. Najrevnejsa drzava v EU se bohoti s plehom, zivi pa v 50m2 pajzlcih.
b3D_950 ::
Spredaj izgleda kot Civic, zadnji del pa od Panamere.
Ja, za razliko od swifta, ki ni ničemer podoben.
Kaj mu manjka:
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
KAVINSKY ::
Na koncu bomo ugotovili, da s(m)o posebni mi, v Evropi. Na drugih kontinentih se Toyote in Kie prodajajo bolje kot npr. seksi BMWji. Drugače povedano, smiselno je kupiti avto s sedmimi leti garancije in povsem noro je za isto ceno kupiti nemca z 200k kilometri. Pa čeprav potem pogled na parkirišče ni tako zadovoljiv.
Hotel sem primerjati zanesljivost. Za švaba se avtomatsko misli, da ima 400k km, prevrtenih na 180k, v isti sapi pa se hvali "samo" 200k km garancije, in pljuva po švabih.
Glede prodaje, na našem kontinentu, se Dacia prodaja več kot BMW. KIA in Toyota niso spet toliko cenejši oz prinesejo dodatne stroške z rednimi servisi. Spet nismo toliko nori.
Utk ::
MxxW5 ::
bobi_palčka:
Bistvo je po mojem bolj v tem, da Kia in Hyundai nudita popolno, "bumper to bumper" garancijo (Kia 7 let/150k, Hyundai 5 let/brez omejitve km), ki krije celoten avto. Moja izkušnja kaže, da garancija pri Kii tudi v praksi velja.
Vsak bi raje imel Golfa, tudi jaz. Ampak človeku se zdi neumno. Plačal bom več, ko bo po štirih letih zaribala mašina, me bo pa VW lepo poslal v k.
Navsezadnje gre za čisto legitimno vprašanje. Če so nemci res tako kul, zakaj ne nudijo primerljive garancije?
Bistvo je po mojem bolj v tem, da Kia in Hyundai nudita popolno, "bumper to bumper" garancijo (Kia 7 let/150k, Hyundai 5 let/brez omejitve km), ki krije celoten avto. Moja izkušnja kaže, da garancija pri Kii tudi v praksi velja.
Vsak bi raje imel Golfa, tudi jaz. Ampak človeku se zdi neumno. Plačal bom več, ko bo po štirih letih zaribala mašina, me bo pa VW lepo poslal v k.
Navsezadnje gre za čisto legitimno vprašanje. Če so nemci res tako kul, zakaj ne nudijo primerljive garancije?
polozweii ::
Jaz sem stari avto vedno peljal na servis le takrat ko je bilo potrebno zamenjati zobati jermen.
Olje in oljni filter so najbolj pomembni in to sem menjal redno sam.
Ostale manj pomembne stvari kot so zračni filtri in brisalci nisem menjal oz. samo po potrebi.
Zavornega olja nisem menjal ampak po potrebi le dolival.
Olje in oljni filter so najbolj pomembni in to sem menjal redno sam.
Ostale manj pomembne stvari kot so zračni filtri in brisalci nisem menjal oz. samo po potrebi.
Zavornega olja nisem menjal ampak po potrebi le dolival.
KAVINSKY ::
tomazic89 ::
Hyundai Elantra bencinar 1.6, l.2008 - ni pretirano varčen, ne vozi se kot recimo Golf, se pa tudi ne kvari, le redno vzdrževanje in to je to, 150.000km brez težav.
Za moje potrebe dober kompromis med željo/stroškom.
Mislim, da je tole, kar si napisal tule najpomembnejse: Za moje potrebe dober kompromis med željo/stroškom. in to bi tudi moralo biti merilo za vsakogar.
Za nekoga bo to Hyundai, za drugega Kia, za tretjega MB, za nekoga pa BMW M5.
Nekomu ki dela 13k km letno, jaz naprimer pa skoraj 3x toliko nima smisla, da jaz govorim kaksen avto si kupi. Najine potrebe so povsem drugacne. Absolutno so si avti razlicni.. nekako 150-200k vsak prevozi brez tezav a seveda na drugacen nacin (komfort, dinamika, izgled, etc).
Osebno sem v enem kosu najvec prevozil 1400km v nekje 13 urah. 5km pred ciljem sem ustavil v lokalni kafani, normalno vstal iz avta in sel na pijaco preden sem sel domov. Tega si ne predstavljam, ce bi pot opravil naprimer v Cliotu. Pa ne pravim da je Clio slab.. ko je moja kupovala avto sem ji predlagal ravno Cliota ali Getza (Getza je potem tudi kupila, kateri je zanjo "najboljsi" avtocek).
Potem so pa se zelje... ce bi jaz delal manj kot 10k km letno, bi verjetno imel avto z vec kot 300 konji in najverjetneje V8 motorjem.. Ker imam pac rad avte in se kdaj tudi na dirkalisce zapeljem.
jakan123 ::
Če so nemci res tako kul, zakaj ne nudijo primerljive garancije?
Tudi japonci je ne. 7 let garancije je marketing, ker avto ne bo razpadel v tem času. Se pa kupec za vsak slučaj bolje počuti.
Jp, samo marketing in s tem držijo stranke, da jih 7 let lupijo na servisih, ker večina še vedni misli, da garancije ni, če pelje na drug, cenejši servis.
Zanesljivost avta se pa itak ne meri z dolžno garancije
MxxW5 ::
Če so nemci res tako kul, zakaj ne nudijo primerljive garancije?
Tudi japonci je ne. 7 let garancije je marketing, ker avto ne bo razpadel v tem času. Se pa kupec za vsak slučaj bolje počuti.
Sedem let (oziroma 150k) ni marketing. Seveda so ga Korejci uvedli zato, da pomirijo strahove kupcev pred njihovimi avti (ki so bili dvajset let nazaj precej kurčevi) in tako povečajo prodajo, ampak vseeno. Garancija velja. Če crkne v tem času karkoli, stroškov kupec ne bo imel (seveda lahko povsod pride do zapletov). Osebno celo menim, da je garancija pri Kii eden pomembnejših razlogov za nakup. Da je garancija precej vredna, kažejo navsezadnje tudi cene rabljenih; do pet ali šest let stari Ceedi se prodajajo za podobne cene kot ekvivalentni Golfi.
Dejstvo je, da lahko pri vseh avtih (tudi pri VW, oziroma, kot bi reki nekateri, še posebej pri VW) pride do katastrofalnih okvar tudi po treh ali štirih letih, kolikor ponavadi traja nemška garancija. Za druge ne vem, ampak jaz bolj mirno spim, če vem, da bo strošek take okvare (ki gre lahko v več jurjev) kril proizvajalec.
b787 ::
Kia NI vznemirljiv avto.
To ali je nekaj vznemirljivo ali ne je popolnoma subjektivna stvar, tukaj pa trdiš kot da je to preverljivo dejstvo. Nimam Kie niti ne razmišljam pretirano o nakupu, mi je pa prejšna generacija ProCeeda bistveno bolj zanimiv avto kot Golf. Ta ima definitivno svoje čare - je praktičen, udoben, se dobro pelje - ampak meni osebno izgleda čisti dolgčas.
V manjši meri je subjektivnost problem tudi tvojega prvega odgovora v tem threadu. Ljudje imamo zelo različna telesa in preferirane položaje za volanom, zato to kar si napisal glede udobnosti sedežev in položaja velja zate specifično in ne nujno za splošno populacijo. Take stvari je treba občutit na lastni koži, najboljše na testni vožnji. Po drugi strani pa so bile informacije o tvojih dolgoročnih izkušnjah z avtom zelo uporabne.
MxxW5 ::
Kia NI vznemirljiv avto.
V manjši meri je subjektivnost problem tudi tvojega prvega odgovora v tem threadu. Ljudje imamo zelo različna telesa in preferirane položaje za volanom, zato to kar si napisal glede udobnosti sedežev in položaja velja zate specifično in ne nujno za splošno populacijo. Take stvari je treba občutit na lastni koži, najboljše na testni vožnji.
S tem se ni mogoče ne strinjati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MxxW5 ()
Raptor F16 ::
A bejž. Kater avto za 15-25 jurjev pa je tak?
Saj vemo, da nekdo z Korejskim generičnim Golfom nima domišljije
PS: Par zanimivih modelov dobiš še pod 15 jurjev - novih.
Čisto nič pametnega dejansko.
Udoben in všečen NOV avtomobil dobiš šele nekje pri 20-25 jurjih.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
KAVINSKY ::
mahoni ::
Jaz vem, da bo moj naslednji Kia ProCeed. Nimam za porseja, ampak tole bo dober priblizek. Zadek me je cisto zrajcal.
MxxW5 ::
Polozweii:
>Udoben in všečen NOV avtomobil dobiš šele nekje pri 20-25 jurjih.
Drži. Trenutno nekako začenjam z nakupom novega (tudi s testnim bi šlo) avta, oziroma zaenkrat še bolj ogledujem sceno. Če hočeš tisto, kar bi jaz rad imel (za ta - golfov - razred maksimalno udobnost, diesel, tisti fini žarometi, ki se sami senčijo in po možnosti aktivni tempomat), si hitro pri 25 jurjih. Celo pri Kii.
>Udoben in všečen NOV avtomobil dobiš šele nekje pri 20-25 jurjih.
Drži. Trenutno nekako začenjam z nakupom novega (tudi s testnim bi šlo) avta, oziroma zaenkrat še bolj ogledujem sceno. Če hočeš tisto, kar bi jaz rad imel (za ta - golfov - razred maksimalno udobnost, diesel, tisti fini žarometi, ki se sami senčijo in po možnosti aktivni tempomat), si hitro pri 25 jurjih. Celo pri Kii.
jakan123 ::
Če so nemci res tako kul, zakaj ne nudijo primerljive garancije?
Tudi japonci je ne. 7 let garancije je marketing, ker avto ne bo razpadel v tem času. Se pa kupec za vsak slučaj bolje počuti.
Sedem let (oziroma 150k) ni marketing. Seveda so ga Korejci uvedli zato, da pomirijo strahove kupcev pred njihovimi avti (ki so bili dvajset let nazaj precej kurčevi) in tako povečajo prodajo, ampak vseeno. Garancija velja. Če crkne v tem času karkoli, stroškov kupec ne bo imel (seveda lahko povsod pride do zapletov). Osebno celo menim, da je garancija pri Kii eden pomembnejših razlogov za nakup. Da je garancija precej vredna, kažejo navsezadnje tudi cene rabljenih; do pet ali šest let stari Ceedi se prodajajo za podobne cene kot ekvivalentni Golfi.
Dejstvo je, da lahko pri vseh avtih (tudi pri VW, oziroma, kot bi reki nekateri, še posebej pri VW) pride do katastrofalnih okvar tudi po treh ali štirih letih, kolikor ponavadi traja nemška garancija. Za druge ne vem, ampak jaz bolj mirno spim, če vem, da bo strošek take okvare (ki gre lahko v več jurjev) kril proizvajalec.
Seveda je marketing. Naj dajo 7 let garancije, brez omejitve kilometrov. Dokler delam 50k km letno mi taka garancija nič ne koristi. Sem na koncu lepo izbral Forda, kjer imam skupaj z jamstvom, ki krije vse kar krije garancija, 5 let brez omejitve kilometrov. Edini pogoj je, da jamstvo velja je, da je avto servisiran pri njih, kar pa ne predstavlja nekega velikega stroška. Plus to, da sem Focusa s primerljivo opremo dobil skoraj 10k ceneje kot bi Ceeda...
IL_DIAVOLO ::
Raptor F16 je izjavil:
A bejž. Kater avto za 15-25 jurjev pa je tak?
Saj vemo, da nekdo z Korejskim generičnim Golfom nima domišljije
PS: Par zanimivih modelov dobiš še pod 15 jurjev - novih.
Čisto nič pametnega dejansko.
Udoben in všečen NOV avtomobil dobiš šele nekje pri 20-25 jurjih.
Almost new
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
MxxW5 ::
lukao:
Torej enako, kot nudi Hyundai. Tudi sam gledam Fokusa. Ampak nov model se zdi svinjsko drag.
Torej enako, kot nudi Hyundai. Tudi sam gledam Fokusa. Ampak nov model se zdi svinjsko drag.
Utk ::
7 let garancije je marketing, ker avto ne bo razpadel v tem času.
Zakaj ne bi dali to črno na belo, če se ne bo?
Plus to, da sem Focusa s primerljivo opremo dobil skoraj 10k ceneje kot bi Ceeda...
Če bi ti to sploh verjel, bi dodal še, da se kvaliteta pač plača. Ampak ok, 5 let brez omejitve je čisto primerljivo s 7 z omejitvijo. Odvisno potem kolk km kdo letno dela. BMW recimo ima celi 2 leti garancije...nekdo zarad tega vseeno ne bo kupil kije namesto bmwja, pa vseeno, wtf švabi razmišljajo.
b787 ::
Kia NI vznemirljiv avto.
V manjši meri je subjektivnost problem tudi tvojega prvega odgovora v tem threadu. Ljudje imamo zelo različna telesa in preferirane položaje za volanom, zato to kar si napisal glede udobnosti sedežev in položaja velja zate specifično in ne nujno za splošno populacijo. Take stvari je treba občutit na lastni koži, najboljše na testni vožnji.
S tem se ni mogoče ne strinjati.
Torej po tvoje ni važno a je voznik 150 cm visoka ženska ali 220 cm visok košarkaš? Ne vem za Kio specifično, ampak za veliko azijskih avtomobilov je vsaj v preteklosti veljalo, da položaj za volanom ni bil všeč predvesm višjim voznikom, manjši so bili pa brez pritožb. Podobno je tudi pri udobnosti; eni imajo rajši trše sedeže, drugi mehkejše, eni več ledvene opore, drugi manj... Z razlogom imajo luksuzni avtomobili sedeže z milijon nastavitvami! Pri cenejših avtomobilih pa vedno naredijo nek kompromis, ki je nekomu bolj všeč, drugemu pa manj.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup Avtomobila KIA (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 26588 (10880) | LeQuack |
» | Kia Ceed SW 1.4 2017 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 36397 (8390) | PeternelG |
» | Kia ali Hyundai (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 37510 (19319) | Utk |
⊘ | KIA - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 111583 (64518) | Mavrik |
⊘ | Golf 5 - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 54558 (50779) | BigWhale |