Forum » Na cesti » Nakup hibrida
Nakup hibrida
Temo vidijo: vsi
J.McLane ::
^^Pozabil si TSS 2.0 ki ima LTA.
Kje pa je Hatchback narejen za EU?
Sedan hibrid ima v vseh paketih opreme tudi LTA (ker Terra paketa v hibridni različici pri SD ni). Torej, vse hibridne Corolle imajo LTA.
Hatchback je narejen v Angliji.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
ziga1990 ::
Gledam rabljene Corolle in se počasi približujejo mojem budgetu 20k€ torej naslednje leto bo pestro 2019 Corolla 1.8 HB ali 2016/2017 Prius
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
J.McLane ::
Lahko driftaš po rondojih, gume ima itak enake dimenzije kot Prius
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
ziga1990 ::
Zakaj boš pa kupoval avto za 20 jurjev, da boš privarčeval na benzu?
ne vseč mi je hibrina tehnologija plus dizajn novejših toyot mi je vseč
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
ziga1990 ::
tudi samo nemorem pa skozi 17 let starih avtov vozit
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
stjan ::
Ali pri teh hibridih avto sploh vozi na elektro motor in koliko km lahko prevozi brez benciskega pogona?
Imam ca 55 km v službo in nazaj po naših rovtarskih cestah, veliko ustavljanja, največ do 90km/h, pa me zanima kaj bi s hibridom pridobil?
sedaj mi avto rabi ca 6.5 litra.
Imam ca 55 km v službo in nazaj po naših rovtarskih cestah, veliko ustavljanja, največ do 90km/h, pa me zanima kaj bi s hibridom pridobil?
sedaj mi avto rabi ca 6.5 litra.
ziga1990 ::
^^ vozijo tudi popolno na elektro motor domet je par kilometrov pri novejših hibridih ampak če je veliko ustavljanja se tudi baterija lepo fila torej v teoriji 30-50% tvoje vožnje bi bilo na elektriko ampak to je samo teorija, ker realno moraš probat pa boš videl kako gre. Tvojo porabo lahko hibrid zniža za par litrov v teoriji
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Utk ::
Vozi na elektro motor, ampak ni point v temu koliko km, ker stalno vozi na elektro motor, odvisno kolk ima polno baterijo. Ki jo tudi stalno polni, če se ne vozi na njo.
J.McLane ::
Hibrid redko pelje v kosu daljšo vožnjo na elektriko, ves čas preklaplja med pogonoma, pač glede na razmere. Glavna pridobitev je avtomatski menjalnik, neslišna vožnja ko je motor izklopljen (ob nizkih hitrostih) in jasno poraba goriva.
S kakšnim avtom imaš porabo 6,5 in katerega hibrida točno si imel v mislih?
S kakšnim avtom imaš porabo 6,5 in katerega hibrida točno si imel v mislih?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
stjan ::
Sedaj imam 8 let staro Kio Soul, resno še nisem razmišljal o menjavi, ker mi v bistvu noben avto še ni všeč, sem bolj po internetu gledal Toyote, vizualno mi je c-hr kar všeč, malo drugačen videz.
Bom verjetno počakal še kakšno leto, da se na elektro področju ponudba poveča.
Bom verjetno počakal še kakšno leto, da se na elektro področju ponudba poveča.
MihaK3 ::
Spock83 ::
Sedaj imam 8 let staro Kio Soul, resno še nisem razmišljal o menjavi, ker mi v bistvu noben avto še ni všeč, sem bolj po internetu gledal Toyote, vizualno mi je c-hr kar všeč, malo drugačen videz.
Bom verjetno počakal še kakšno leto, da se na elektro področju ponudba poveča.
Kia Soul EV, če lahko doma filaš. Znesek, ki daš za gorivo imaš za obrok avta.
stjan ::
Za KIO Soul EV sem ne tako dolgo nazaj spraševal v trgovini, pa sem zvedel da še ni na prodaj.
Gambino ::
Kolegu nova Toyota RAV4 hibrid 220KM pije 6l, testna Corola 2.0 180HP pa mi je 6l, sam sem jo pritiskal vmes. Za toliko konjev se mi ne zdi velika poraba. Dizli s takšnimi konji in težo avtomobila žrejo konkretno več, defacto.
IL_DIAVOLO ::
Utk ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Kako pa kaj denar, ti je tudi vsec?
Golf je sredstvo, ne avto. Obstajajo pa tudi dobri avti.
Agree
energetik ::
Kolegu nova Toyota RAV4 hibrid 220KM pije 6l, testna Corola 2.0 180HP pa mi je 6l, sam sem jo pritiskal vmes. Za toliko konjev se mi ne zdi velika poraba. Dizli s takšnimi konji in težo avtomobila žrejo konkretno več, defacto.Taki podatki povedo zelo malo, je premali vzorec. Gleda se kvečjemu spritmonitor, če primerjaš 2 različna modela.
@McLane: koliko se ti zdijo podatki na spritmonitorju realni za Toyotine hibride? Čez kakšno leto bom verjetno nekaj nabavil, pa bi rad precej natančne podatke, da izračunam TCO. Ker se še vedno odločam med TGDI, CRDI in pa Corollo TS hibrid.
Zdj glavna odločitev bo avtomatik ali ne. Če bo avtomatik, Corolla zmaga. Če pa ne bom vzel avtomatika, potem bo zelo verjetno I30 CW CRDI.
Utk ::
Brez avtomatika pri kiji tudi radarski tempomat odpade. Če računaš na 10 let ali več je razlika med corollo in kijo minimalna, pa je corolla vseeno malo boljša, ne glede na opremo.
M-XXXX ::
Kolegu nova Toyota RAV4 hibrid 220KM pije 6l, testna Corola 2.0 180HP pa mi je 6l, sam sem jo pritiskal vmes. Za toliko konjev se mi ne zdi velika poraba. Dizli s takšnimi konji in težo avtomobila žrejo konkretno več, defacto.
Imam 10let starega dizla, z 205KM in mi pije (povprecje zad jih cca 2000km imam 6.4l... Vožnja dosti povprečna bi rekel.
J.McLane ::
Kolegu nova Toyota RAV4 hibrid 220KM pije 6l, testna Corola 2.0 180HP pa mi je 6l, sam sem jo pritiskal vmes. Za toliko konjev se mi ne zdi velika poraba. Dizli s takšnimi konji in težo avtomobila žrejo konkretno več, defacto.Taki podatki povedo zelo malo, je premali vzorec. Gleda se kvečjemu spritmonitor, če primerjaš 2 različna modela.
@McLane: koliko se ti zdijo podatki na spritmonitorju realni za Toyotine hibride? Čez kakšno leto bom verjetno nekaj nabavil, pa bi rad precej natančne podatke, da izračunam TCO. Ker se še vedno odločam med TGDI, CRDI in pa Corollo TS hibrid.
Zdj glavna odločitev bo avtomatik ali ne. Če bo avtomatik, Corolla zmaga. Če pa ne bom vzel avtomatika, potem bo zelo verjetno I30 CW CRDI.
Jaz sem še z vsakim avtom imel nižje povprečje kot je spritmonitor, pri Priusu ni nič drugače. Je pa res da če se greš neke hypermiling tehnike boš pri ročnem menjalniku prišel veliko bolj pod povprečje na spritmonitorju. Hibrid pa v bistvu sam od sebe hypermila brez efforta voznika, pazit moraš samo še na zaviranja, da je čim bolj tekoča vožnja, kar je osnova vsake varčne vožnje.
Pri hibridu je načeloma tako čim nižja bo hitrost tem nižja bo poraba. Hladni zagoni imajo jasno tudi svoj davek, tu bi težko sodil koliko je razlike med klasiko in hibridom, vem samo da bi dizel in njegov dpf zdržala bistveno manj kot bencinski motor v hibridu.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Gambino ::
Kolegu nova Toyota RAV4 hibrid 220KM pije 6l, testna Corola 2.0 180HP pa mi je 6l, sam sem jo pritiskal vmes. Za toliko konjev se mi ne zdi velika poraba. Dizli s takšnimi konji in težo avtomobila žrejo konkretno več, defacto.Taki podatki povedo zelo malo, je premali vzorec. Gleda se kvečjemu spritmonitor, če primerjaš 2 različna modela.
@McLane: koliko se ti zdijo podatki na spritmonitorju realni za Toyotine hibride? Čez kakšno leto bom verjetno nekaj nabavil, pa bi rad precej natančne podatke, da izračunam TCO. Ker se še vedno odločam med TGDI, CRDI in pa Corollo TS hibrid.
Zdj glavna odločitev bo avtomatik ali ne. Če bo avtomatik, Corolla zmaga. Če pa ne bom vzel avtomatika, potem bo zelo verjetno I30 CW CRDI.
Na spritmonitorju je zaenkrat samo en uporabnik, ki ima porabo 5.46l/100km (2.0 180HP) po AC. Če bi se vozil po mestu prideš pa že pod 5l. Treba je še malo počakat na več userjev. Za 1.8 motor z 121HP pa imajo uporabniki od 4.2 do 5.5l/100km in je že večji vzorec.
Če hočeš imeti radarski tempomat potem mora imeti avto avtomatski menjalnik oz pri toyoti njihov brezstopenjski eCVT.
ziga1990 ::
Samo Corolla hatchback ima zračni upor Cd=0.30 kar ni najbolje za AC med tem ko ima gen 4 Prius Cd=0.24
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
J.McLane ::
Za na AC niti ni tako nujen avtomatski menjalnik.
Za po mestu je avtomatski menjalnik zakon.
ACC je še vedno najbolj dobrodošel pripomoček na AC, ko je zmeren promet, če je gost in "živčen" promet pa ne.
ACC v mestu imam malo mešane občutke, spelje zelo počasi, tako da mu z gasom sam pomagam da spelje, potem si pa iz vidika tekoče vožnje dosti pogojen na vožnjo tistega pred sabo. Sem sledil enkrat enega "BMW fahrerja", 90 kmh skoraj do table naselja potem pa bremza do daske, skozi naselje se je pa peljal kot po jajcih 45 kmh. Takega jaz lepo pred naseljem spustim naprej in postopno znižam hitrost potem pa skozi naselje na 55 kmh. Kaj hočem povedat? ACC nikoli ne bo vozil tako optimalno kot znam sam, ACC vožnjo pa itak moraš nadzirat. Drugi problem so pa ostri zavoji pri počasni vožnji, sam tempomat imaš pa nastavljen hitreje. Recimo se 40 kmh v koloni voziš, tempomat imaš na 55 kmh, pride zavoj in ACC naravnost ne vidi več vozila pred sabo in začne pospeševati, potem spet zazna vozilo in začne bremzat. ACC pride zelo prav na dolgih ravnih odsekih kjer je samo ena hitrostna omejitev.
Za po mestu je avtomatski menjalnik zakon.
ACC je še vedno najbolj dobrodošel pripomoček na AC, ko je zmeren promet, če je gost in "živčen" promet pa ne.
ACC v mestu imam malo mešane občutke, spelje zelo počasi, tako da mu z gasom sam pomagam da spelje, potem si pa iz vidika tekoče vožnje dosti pogojen na vožnjo tistega pred sabo. Sem sledil enkrat enega "BMW fahrerja", 90 kmh skoraj do table naselja potem pa bremza do daske, skozi naselje se je pa peljal kot po jajcih 45 kmh. Takega jaz lepo pred naseljem spustim naprej in postopno znižam hitrost potem pa skozi naselje na 55 kmh. Kaj hočem povedat? ACC nikoli ne bo vozil tako optimalno kot znam sam, ACC vožnjo pa itak moraš nadzirat. Drugi problem so pa ostri zavoji pri počasni vožnji, sam tempomat imaš pa nastavljen hitreje. Recimo se 40 kmh v koloni voziš, tempomat imaš na 55 kmh, pride zavoj in ACC naravnost ne vidi več vozila pred sabo in začne pospeševati, potem spet zazna vozilo in začne bremzat. ACC pride zelo prav na dolgih ravnih odsekih kjer je samo ena hitrostna omejitev.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
ziga1990 ::
^^ ACC moraš pazit v kerem načinu imaš avto ker EKO način tudi omeji kok agresivno ACC pospešuje
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
energetik ::
Za na AC niti ni tako nujen avtomatski menjalnik.Jaz na svoji kanti nimam niti navadnega tempomata, pa vendar ko vozim službenega, vozim skoraj izključno s tempomatom. Radarskega vidim še kot izboljšavo. Jasno, da ga nadziraš, včasih stisneš Cancel, včasih dodaš gas po svoje, še vedno pa je meni to zakon.
Za po mestu je avtomatski menjalnik zakon.
ACC je še vedno najbolj dobrodošel pripomoček na AC, ko je zmeren promet, če je gost in "živčen" promet pa ne.
ACC v mestu imam malo mešane občutke, spelje zelo počasi, tako da mu z gasom sam pomagam da spelje, potem si pa iz vidika tekoče vožnje dosti pogojen na vožnjo tistega pred sabo. Sem sledil enkrat enega "BMW fahrerja", 90 kmh skoraj do table naselja potem pa bremza do daske, skozi naselje se je pa peljal kot po jajcih 45 kmh. Takega jaz lepo pred naseljem spustim naprej in postopno znižam hitrost potem pa skozi naselje na 55 kmh. Kaj hočem povedat? ACC nikoli ne bo vozil tako optimalno kot znam sam, ACC vožnjo pa itak moraš nadzirat. Drugi problem so pa ostri zavoji pri počasni vožnji, sam tempomat imaš pa nastavljen hitreje. Recimo se 40 kmh v koloni voziš, tempomat imaš na 55 kmh, pride zavoj in ACC naravnost ne vidi več vozila pred sabo in začne pospeševati, potem spet zazna vozilo in začne bremzat. ACC pride zelo prav na dolgih ravnih odsekih kjer je samo ena hitrostna omejitev.
Radarskega sem sprobal le enkrat in mi je bil povsem OK. Zamerim mu morda le, da preveč intenzivno sledi predhodniku pri gas/bremza počasni koloni. V taki koloni jaz vedno poskusim voziti čimbolj enakomerno, kar je tudi s stališča tekoče vožnje cele kolone bolje. Kar pomeni, da mi varnostna niha od minimalne, pa do precej velike, tega pa radar ne dela.
Utk ::
Pri hibridu taka vožnja ni tolk škodljiva, ker dobiš nekaj energije nazaj. Drugač pa če se hočeš vozit točno tako kot hočeš vozit, res moraš sam. Če ti ni tulk nujno, se pa prepustiš avtomatiki.
J.McLane ::
To je res, ampak na ACC nisi nikoli tako dober v igrici, ki pred zraven avta: "Eco Score"
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
ziga1990 ::
^^ a ti tudi tekmuješ za čim večji score?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
energetik ::
Pri hibridu taka vožnja ni tolk škodljiva, ker dobiš nekaj energije nazaj. Drugač pa če se hočeš vozit točno tako kot hočeš vozit, res moraš sam. Če ti ni tulk nujno, se pa prepustiš avtomatiki.Jst bi imel ACC, kjer bi sam lahko nastavil vse parametre. Npr. kakšen mrtvi čas, pospešek, odzivnost, varnostno razdaljo min/max itd...
Utk ::
Jaz tudi, z veseljem. Večina bi si pa nastavila potem neke bedarije in po forumih razlagala kako zanič je ta ACC.
Gambino ::
Vozil sem radarski tempomat tako v novem Passatu kot novi Corolli, tako po mestu kot izven mesta in moram reči, da je fajn pripomoček oz naredi vožnjo bolj udobno. Ko bom nabavil nov avto bo to obvezna oprema definitivno.
Hoden ::
Ali kdo ve kako je z navigacijo pri Corolli, glede na to da je doplačilo kar 900€? Ali se jo da namestiti na kakšen drug način? Modelno leto 2020 bo prineslo tudi mirror link zato bomo verjetno lahko uporabljali kar google maps?
J.McLane ::
Tako je Mirorlink deluje na Toyotah že od leta 2016, je pa to zelo okrnjeno ker je edina navigacija podprta v Mirrorlinku Sygic, pa še to nisem kaj dosti testiral da bi lahko rekel kako zanesljivo deluje.
V trenutnem ceniku je pa že Android Auto in Apple Carplay (serijsko od Luna opreme dalje), dobave teh vozil pa ne vem kdaj bodo, povprašaj v salonu.
V trenutnem ceniku je pa že Android Auto in Apple Carplay (serijsko od Luna opreme dalje), dobave teh vozil pa ne vem kdaj bodo, povprašaj v salonu.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
krho ::
@Hoden. Android avto NE deluje v Sloveniji!! Zakaj ne.. vprašaj Google.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
carlosk1966 ::
Android Auto seveda v Sloveniji deluje. Ga uporabljam že več kot eno leto.
Preneseš aplikacijo iz APKMirror in jo namestiš na telefon in deluje.
Preneseš aplikacijo iz APKMirror in jo namestiš na telefon in deluje.
Utk ::
roCkY ::
"problem" je ker ne dela avtomatski update in je treba vasake kvatre ročno posodabljat.
Se je pa v tem letu odkar uporabljam zadeva precej izboljšala. Ne vem pa, če je v vseh vozilih povsem enak. Imam v Mazdi, ki ima med vožnjo izklopljen touch in se zadevo navigira s komandami na konzoli; pravzaprav z enim vrtečim gumbom, ki ima tudi smeri in potrditev. Sicer priročno, ko se navadiš, da ni treba po ekranu med vožjno drajsat.
Minus pri Mazdi pa je ker Gmaps ne prikazuje tudi na HUD kot ga vgrajena navigacija.
Se je pa v tem letu odkar uporabljam zadeva precej izboljšala. Ne vem pa, če je v vseh vozilih povsem enak. Imam v Mazdi, ki ima med vožnjo izklopljen touch in se zadevo navigira s komandami na konzoli; pravzaprav z enim vrtečim gumbom, ki ima tudi smeri in potrditev. Sicer priročno, ko se navadiš, da ni treba po ekranu med vožjno drajsat.
Minus pri Mazdi pa je ker Gmaps ne prikazuje tudi na HUD kot ga vgrajena navigacija.
J.McLane ::
Padec Priusa, ampak ne padec hibridnega pogona v Toyotah. Včasih je bil samo Prius hibriden, danes imaš praktično vse Toyotine modele na voljo kot hibride. Torej Prius je predstavil nov pogon, danes je pa to postal konvencinalen pogon, saj gre že za 4. generacijo, ki je čisto cenovno konkurenčna konvencionalnim pogonom z avtomatskim menjalnikom.
Video je predstavljen kot da je Prius edino kar ima Toyota, smešno je ko kažejo graf market share Priusa med hibridi, ne povedo pa da Toyota še vedno dominira na hibridnem trgu. Globalno je Toyota močno povečala prodajo hibridov, od tistih časov ko so holywodski zvezdniki kupovali 2. generacijo Priusa:
2005 - 234.900
2010 - 690.200
2015 - 1.204.000
2017 - 1.520.000
https://newsroom.toyota.eu/global-sales...
Video je predstavljen kot da je Prius edino kar ima Toyota, smešno je ko kažejo graf market share Priusa med hibridi, ne povedo pa da Toyota še vedno dominira na hibridnem trgu. Globalno je Toyota močno povečala prodajo hibridov, od tistih časov ko so holywodski zvezdniki kupovali 2. generacijo Priusa:
2005 - 234.900
2010 - 690.200
2015 - 1.204.000
2017 - 1.520.000
https://newsroom.toyota.eu/global-sales...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
MihaK3 ::
Hibrida lahko danes pač dobiš tudi v manj nagravžni pakungi kot je Prius (tudi novejši so še vedno grdi žal), zato temu prodaja upada...
ziga1990 ::
Hibrida lahko danes pač dobiš tudi v manj nagravžni pakungi kot je Prius (tudi novejši so še vedno grdi žal), zato temu prodaja upada...
Prius vedno je bil in vedno bo Hibridni avto vsi ostali Toyotini hibridi so samo avtomobili z hibridnim pogonom ampak to ne pomeni da so zanič. Prius ima unikaten izgled tistim ki je vseč ga kupijo tistim ki pa ni pa imajo tu Corollo hibrid. Zaradi Corolle hibrid,Prius Prime in EV vozil Priusu upada prodaja.
Sicer pa Corolla hibrid ni in nebo toliko varčna kot Prius kateri ima na AC porabo podobno kot dizel
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 35895 (5380) | turan |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 78688 (30112) | WizzardOfOZ |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 97397 (60163) | profii |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50176 (40247) | -valvoline- |