» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
15 / 23
»»

Mato989 ::

Dokler hibrid baterija ne bo zmogla v 1 polnjenju vsaj 400km voznje so za mene hibridi zal neracionalni...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

ziga1990 ::

^^zato imaš EV avto
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

jype ::

Mato989 je izjavil:

Dokler hibrid baterija ne bo zmogla v 1 polnjenju vsaj 400km voznje so za mene hibridi zal neracionalni...
Ti si neracionalen.

Gambino ::

ziga1990 je izjavil:

MihaK3 je izjavil:

Hibrida lahko danes pač dobiš tudi v manj nagravžni pakungi kot je Prius (tudi novejši so še vedno grdi žal), zato temu prodaja upada...


Prius vedno je bil in vedno bo Hibridni avto vsi ostali Toyotini hibridi so samo avtomobili z hibridnim pogonom ampak to ne pomeni da so zanič. Prius ima unikaten izgled tistim ki je vseč ga kupijo tistim ki pa ni pa imajo tu Corollo hibrid. Zaradi Corolle hibrid,Prius Prime in EV vozil Priusu upada prodaja.

Sicer pa Corolla hibrid ni in nebo toliko varčna kot Prius kateri ima na AC porabo podobno kot dizel


S Corollo se lahko vsaj pelješ kot je treba, Prius je samo za penzionisticko vožnjo povrhu pa je Prius res grd. Če hočeš gledat pa na varčno voznjo, kupiš EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

roCkY ::

EV bo poceni, ko se bo začelo razgradnjo baterij računat čez kakih ?-10 let...

J.McLane ::



S Corollo se lahko vsaj pelješ kot je treba, Prius je samo za penzionisticko vožnjo povrhu pa je Prius res grd. Če hočeš gledat pa na varčno voznjo, kupiš EV.


Tako Corolla kot Prius imata isti pogonski sklop(1.8) in oba sta narejena na isti platformi (TNGA), tako da vozita se popolnoma enako.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Gambino ::

J.McLane je izjavil:



S Corollo se lahko vsaj pelješ kot je treba, Prius je samo za penzionisticko vožnjo povrhu pa je Prius res grd. Če hočeš gledat pa na varčno voznjo, kupiš EV.


Tako Corolla kot Prius imata isti pogonski sklop(1.8) in oba sta narejena na isti platformi (TNGA), tako da vozita se popolnoma enako.


Pišem za 2.0 verzijo. 1.8 me ne zanima, ker je prešvoh.

J.McLane ::

Še nekaj podrobnosti o novem RAV4 Plug-in:
- sistemska moč 306 PS (225 kW)
- gretje s toplotno črpalko
- baterija greta in hlajena s toplotno črpalko (verjetno zračno)
- na voljo v drugi polovici leta 2020, pri nas verjetno šele 2021
https://newsroom.toyota.eu/the-rav4-plu...

Še nekaj Toyotine statistike v Evropi:
- v Evropi so povečali prodajo in dosegli 5,3% tržni delež (lani 5%)
- hibridi so predstavljali 52% celotne prodaje v Evropi
- prodali so 550,000 hibridov (14% več kot lani)
https://newsroom.toyota.eu/toyota-motor...

Na globalni ravni je Toyota lani prodala 10.742.122 avtomobilov kar je 1,4% več kot lani, od tega 1,921,314 hibridov kar je 17,8% več kot lani.
https://global.toyota/en/company/profil...

Pred letom 2030 imajo plan prodati 5 milijona alternativnih pogonov, od tega 1 milion zero-emission (BEV, FCEV). Bi lahko rekel da so on-track.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

feryz ::

roCkY je izjavil:

EV bo poceni, ko se bo začelo razgradnjo baterij računat čez kakih ?-10 let...
Lastnikov EV avtov to ne s(k)rbi.
Ker bodo to plačali vsi davkoplačevalci.

J.McLane ::

V temi elketričnih vozil si pa to debato falil ali kako? Za odslužene baterije mora poskrbeti proizvajalec avtomobila, torej mora biti ta strošek zajet v sami nakupni ceni avta, torej plača kupec EV in ne kar vsi davkoplačevalci.... tri, dva, ena... ja kaj pa subvencije.

No pri navadnih hibridih subvencij ni, pa je baterija še vedno težka ene 45 kg in za njo lepo poskrbi proizvajalec.

Toyota nazaj dobi 90% vseh odsluženih baterij iz svojih vozil, za samo reciklažo pa poskrbita dva zunanja partnerja, francoski SNAM in belgijski UMICORE:
https://www.toyota-europe.com/world-of-...

Pri EV pač vso stvar skaliraš, proces je pa praktično enak, zakaj se ti zdi da tam to ne bi šlo skozi?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Hoden ::

Je že kdo kupil kakšen OBD2 bluetooth modul in se povezal z Hybrid Assistant aplikacijo? Imate kakšne nasvete?

Katere aplikacije podpira mirrorlink? Se že ve kdaj točno bo posodobitev, da bo delal tudi Android Auto?

Utk ::

Nove že imajo AA, posodobitev za stare pa menda bo enkrat poleti.

Mato989 ::

Kaj je res da so hibridi tako nareti da ne mors ti rocno preklapljat in dolocat kdaj se kuri bencin kdaj pa na elektriko... Kokega mi je razlagal da bi naj blo do 30km na uro elektrika na toyoti pol pa bencin kar je neumnost ce nimas ti nadzora
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Zakaj točno bi rabil nadzor? Do 30 z nežnim gasom greš skoraj ziher na elektriko, razen če je baterija prazna, normalno, in potem vžge motor, kaj bi pa ti rad, da se takrat zgodi? Da crkne vse skup?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Matevz96 ::

Toyote so vzporedni hibridi, tako da ves čas potrebuješ aktiven elektromotor, elektronika pa potem nadzira ali polni/prazni baterijo. Zaradi samega dizajna ga ne moreš izključiti, če pa se ne motim lahko za nizke hitrosti rečeš naj gre samo na elektriko.
#hooldthedoor

Utk ::

Ja, "rečeš", to je prava beseda za to, ker tist gumb pomaga glih tolk kot če bi reku "ej jaz hočem na elektriko". Še zmeraj se bo motor vžgal ko boš udaril po gasu. Če hočeš na elektriko, obstajajo drugi avti, električni. Plugini so morda kaj boljši pri tem, ampak princip je isti, najbolj pametno pa pustit to stvar avtomatiki.

roCkY ::

J.McLane je izjavil:

V temi elketričnih vozil si pa to debato falil ali kako? Za odslužene baterije mora poskrbeti proizvajalec avtomobila, torej mora biti ta strošek zajet v sami nakupni ceni avta, torej plača kupec EV in ne kar vsi davkoplačevalci.... tri, dva, ena... ja kaj pa subvencije.

No pri navadnih hibridih subvencij ni, pa je baterija še vedno težka ene 45 kg in za njo lepo poskrbi proizvajalec.

Toyota nazaj dobi 90% vseh odsluženih baterij iz svojih vozil, za samo reciklažo pa poskrbita dva zunanja partnerja, francoski SNAM in belgijski UMICORE:
https://www.toyota-europe.com/world-of-...

Pri EV pač vso stvar skaliraš, proces je pa praktično enak, zakaj se ti zdi da tam to ne bi šlo skozi?

A si mal ali orenk naiven? Proizvodnja razgradnje ali karkoli že bo prevladalo bo sofinancirano prek državnih proračunaov. CO2 davek bo šel tudi v to smer. Počak še par let, če danes ne verjameš.
Ja so pa proizvajalci dolžni nekaj k temu prispevat. Ampak ne misli, da bodo sami sfinancirali razvoj in obrate.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Zakaj točno bi rabil nadzor? Do 30 z nežnim gasom greš skoraj ziher na elektriko, razen če je baterija prazna, normalno, in potem vžge motor, kaj bi pa ti rad, da se takrat zgodi? Da crkne vse skup?


Ne vem, ko sem jaz imel v mislih hibrida sem imel v mislih avto ki lahko pelje 130 ali na bencin ali na elektriko jaz pa se odločam z gumbom na volanu kateri energent hočem uporabljat (pod pogojem da sta oba na voljo v avtu da ni nekaj zmanjkalo)

Enako velja za mesto, če hočem vklopim cel čas po mestu elektriko, ne glede na hitrost vožnje... pol pa pridem na regionalko pa dam na bencin spet ne glede na hitrost vožnje...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Utk ::

Tako delajo priključni hibridi, pa tudi tam ni rečeno da se ne vžge motor. Ponavadi imajo 60 do 100 konjev na elektriko, če to ni dovolj, se vžge bencinar.

Lonsarg ::

Je, to je zelo specifika posamezne implementacije, tabolši hibridi v Eco mode do določene hitrosti ne prižigajo bencinskega motorja (z izjemo takrat ko je baterija preveč prazna). Seveda rabijo konkretni električni motor da je to izvedljivo in za višje hitrosti(avtocesta) ponavadi pri trenutnih implementacijah ni.

"pravi" hibrid zame je sicer tak, kjer bencin zgolj polni baterijo in NIČ ne pomaga pri moči avta, da je vsa moč na električnem motorju, ne vem če je že sploh kak tak na trgu. Bi pa tak spadal v kategorijo "EV with range extender", ker to je pol v bistvu že pure EV z ekstra agregatkom za rezervo ko baterija nima ranga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Matevz96 ::

Lonsarg je izjavil:

Je, to je zelo specifika posamezne implementacije, tabolši hibridi v Eco mode do določene hitrosti ne prižigajo bencinskega motorja (z izjemo takrat ko je baterija preveč prazna). Seveda rabijo konkretni električni motor da je to izvedljivo in za višje hitrosti(avtocesta) ponavadi pri trenutnih implementacijah ni.

"pravi" hibrid zame je sicer tak, kjer bencin zgolj polni baterijo in NIČ ne pomaga pri moči avta, da je vsa moč na električnem motorju, ne vem če je že sploh kak tak na trgu. Bi pa tak spadal v kategorijo "EV with range extender", ker to je pol v bistvu že pure EV z ekstra agregatkom za rezervo ko baterija nima ranga.


Govoriš o zaporednem hibridu, kot si že sam ugotovil je to v bistvu kar BEV z range extenderjev, naprimer BMW i3
#hooldthedoor

J.McLane ::

... ki so ga nehali delati, le zakaj neki?

Hibrid je sprogramiran tako, da porabi čim manj bencina, to je zelo preprosto določit, ampak povprečnemu uporabniku to niti približno ni jasno. Poenostavljebo povedano ima toplotni stroj dober izkoristek ko od njega zahtevaš da kaj konkretnega dela, ko se cijaziš v koloni 50 kmh nima kaj konkretnega delat, takrat deluje na elektriko in ko zmanjka baterije, e motro zažene in konkretno dela zalogo v baterijo in hkrati poganja kolesa, ko je baterija malo nafilana se cikel spet ponovi. Prag kjer se vklaplja bencinski motor je nekje ko voznik zahteva več kot 10kW moči, obrati motorja in hitrost pri tem ne igra vloge, ampak na AC z 10 kW nimaš kaj dosti delat.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Mato989 ::

Meni je to vse jasno, ampak če bi se jaz že odločal za hibrida bi si želel met hibrida ki ga kontroliram jaz ne pa elektronika... se pravi če mam polno baterijo in grem danes iz Celja v Maribor in hočem da CEL ČAS laufa na baterijo ker mi je ceneje tudi po avtocesti na 130km/h potem naj ima avto možnost da to ročno vklopim oz. preklopim...

To kar sem danes zvedel pri Toyotah zame ni hibrid ampak je prisilno preklaplanje in dejansko jemanje kontrole meni kot lastniku vozila... Ni nobenega smisla da imaš hibrida če ti še zmeraj kuri bencin če se pač pelješ iz vasi v vas 90km/h 3km od tega 2km pije bencin ker prekoračiš hibridno hitrost ko "preklopi" prisilno in avtomatsko... to je za mene mimo
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

J.McLane ::

Pri priključnem hibridu to lahko storiš, ampak je odvisno od tega kako veliko baterijo imaš. Če je tam 8 kWh potem jo hitro zmanjka tako po moči kot po kapaciteti.

Klasičen hibrid ima baterijo samo kot buffer, da dopolnuje bencinski motor takrat ko je ta neučinkovit.

To izbiranje pogona je bolj kot ne igrača, ki te po enem tednu mine, vgrajen software dovolj dobro ve kaj naj v danem trenutku deluje.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Mato989 ::

J.McLane je izjavil:

Pri priključnem hibridu to lahko storiš, ampak je odvisno od tega kako veliko baterijo imaš. Če je tam 8 kWh potem jo hitro zmanjka tako po moči kot po kapaciteti.

Klasičen hibrid ima baterijo samo kot buffer, da dopolnuje bencinski motor takrat ko je ta neučinkovit.

To izbiranje pogona je bolj kot ne igrača, ki te po enem tednu mine, vgrajen software dovolj dobro ve kaj naj v danem trenutku deluje.


Saj zato pa za moj okus hibridov sploh se ni...

Pravi hibrid bo za mene avto tipa megane recimo ki bo imel moznost da jaz preklapljam med bencinom ali elektriko na gumbu na volanu in ne bom obcutil razlike v moci navora do 100 ter bo imela baterija dosega cca vsaj 200 realnih kilometrov ne nazivnih, seveda pa naj ima tudi klasicno moznost softwarskega reguliranja ko uporabnik tako stisne

To je za mene potem dejansko hibrid... To kar imamo zdaj je samo leporecenje...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

ziga1990 ::

Saj imaš priključne hibride tu lahko izbiraš EV ali ICE. Toyotini hibridi imajo svoj sistem delovanja in Toyota je odlično to naredila.
Sicer pa glej Toyotine Hibride kot odgovor na dizelske avtomobile aka mala poraba.

Sicer pa ker je tema o nakupu hibrida: čez par mesecev bom jaz kupoval samo kot trenutno kaže na trgu je velika možnost, da nebo Priusa naprodaj:(
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

Mato989 je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Pri priključnem hibridu to lahko storiš, ampak je odvisno od tega kako veliko baterijo imaš. Če je tam 8 kWh potem jo hitro zmanjka tako po moči kot po kapaciteti.

Klasičen hibrid ima baterijo samo kot buffer, da dopolnuje bencinski motor takrat ko je ta neučinkovit.

To izbiranje pogona je bolj kot ne igrača, ki te po enem tednu mine, vgrajen software dovolj dobro ve kaj naj v danem trenutku deluje.


Saj zato pa za moj okus hibridov sploh se ni...

Pravi hibrid bo za mene avto tipa megane recimo ki bo imel moznost da jaz preklapljam med bencinom ali elektriko na gumbu na volanu in ne bom obcutil razlike v moci navora do 100 ter bo imela baterija dosega cca vsaj 200 realnih kilometrov ne nazivnih, seveda pa naj ima tudi klasicno moznost softwarskega reguliranja ko uporabnik tako stisne

To je za mene potem dejansko hibrid... To kar imamo zdaj je samo leporecenje...


Sanje umrejo zadnje. :D

Najbližje ti bo Toyota RAV4, ko pride enkrat drugo leto, tako boš imel zmogljiv električni del (ca. 150 konj) in 60 km EV dosega.
Ampak ampak brez da avto polneš na vtičnici tvoje sanje niso mogoče, ker enostavno energija od nekje mora priti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

J.McLane ::

roCkY je izjavil:

J.McLane je izjavil:

V temi elketričnih vozil si pa to debato falil ali kako? Za odslužene baterije mora poskrbeti proizvajalec avtomobila, torej mora biti ta strošek zajet v sami nakupni ceni avta, torej plača kupec EV in ne kar vsi davkoplačevalci.... tri, dva, ena... ja kaj pa subvencije.

No pri navadnih hibridih subvencij ni, pa je baterija še vedno težka ene 45 kg in za njo lepo poskrbi proizvajalec.

Toyota nazaj dobi 90% vseh odsluženih baterij iz svojih vozil, za samo reciklažo pa poskrbita dva zunanja partnerja, francoski SNAM in belgijski UMICORE:
https://www.toyota-europe.com/world-of-...

Pri EV pač vso stvar skaliraš, proces je pa praktično enak, zakaj se ti zdi da tam to ne bi šlo skozi?

A si mal ali orenk naiven? Proizvodnja razgradnje ali karkoli že bo prevladalo bo sofinancirano prek državnih proračunaov. CO2 davek bo šel tudi v to smer. Počak še par let, če danes ne verjameš.
Ja so pa proizvajalci dolžni nekaj k temu prispevat. Ampak ne misli, da bodo sami sfinancirali razvoj in obrate.


OK, naj bo po tvoje, dokaži mi kako Toyota to dela samo na davkoplačevalski denar. Verjamem da dobijo kaj zraven, ker sama tehnologija in R&D ni zastonj, ampak celoten finančni model te reciklaže 100% ne temelji na subvenciji.

Kje ste vsi mladi raziskovalni novinarji, ajde dokažite vse te populistične teorije zarot, sama pamet vas je, samo da ste glasni, samo da dobivate "všečke" od sebi podobnih idiotov.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Utk ::

To kar ti hočeš je naravnost butasto. Vozil bi naokoli baterijo, ki zmore 130 kw in 100 km po avtocesti pri 130, in zraven še motor, verjetno najraje turbodizel in 150 konji. Zakaj zaboga bi to hotel? Ali si kupi oreng električni avto, ali pa hibrida, ki je dovolj prostoren, zmogljiv in ne predrag. Ne pa kombinacijo obojega, ker boš plačal in drag turbodizel in drag elektro pogon.

J.McLane ::

Hoden je izjavil:

Je že kdo kupil kakšen OBD2 bluetooth modul in se povezal z Hybrid Assistant aplikacijo? Imate kakšne nasvete?

Katere aplikacije podpira mirrorlink? Se že ve kdaj točno bo posodobitev, da bo delal tudi Android Auto?


Jaz imam nekaj najbolj cheap iz Amazona, sem kupil ziher ene 7 let nazaj. Poceni variante imajo počasen refresh rate in se podatki pač osvežujejo bolj počasi. Ima pa HybridAssitant neko listo kompatibilnosti na svoji internetni strani.

Mirrolink za navigacijo obstaja samo Sygic, za glasbo jih je kar nekaj, ampak za glasbo si je lažje preko bluetottha zrihtat, ker natikanje kabla vedno ko se usedeš v avto ni ravno praktično.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

nicksonn ::

J.McLane je izjavil:

Pri priključnem hibridu to lahko storiš, ampak je odvisno od tega kako veliko baterijo imaš. Če je tam 8 kWh potem jo hitro zmanjka tako po moči kot po kapaciteti.

Klasičen hibrid ima baterijo samo kot buffer, da dopolnuje bencinski motor takrat ko je ta neučinkovit.

To izbiranje pogona je bolj kot ne igrača, ki te po enem tednu mine, vgrajen software dovolj dobro ve kaj naj v danem trenutku deluje.

Ne, ne more vedeti vedno.

Npr. živiš ob AC, imaš 40km vožnje tam, nato do službe še 10km gužvanja skozi mesto.
(priključni) hibrid bo recimo porabil večino elektrike po AC, nato se boš pa po mestu vozil na bencin (no, tudi po mestu je prazen hibrid boljši kot nič).
A tu bi bilo smiselno, da izbereš, da na AC dela v bencinskem območju, saj je ICE na AC precej učinkovit. V mestni gužvi greš pa 100% na elektriko, ker tam štrom zmaga.

Podobna fora bi bila recimo, če imaš do šihta najprej 30km ravnine, nato pa 10km vožnje v hrib.

Kolikor se spomnim, ko sem gledal pri sodelavcu z navadnim priusom, nekaj kontrole imaš. Pri priključnih pa najbrž prav tako.

Fora je, da se ljudem ne da ukvarjat z vožnjo. Ne mislijo ob tem.
In zaot je elektronika nastavljena na povprečen vozni vzorec, in pozna se povprečni prihranek. V tem primeru se strinjam s tabo, večina ljudi po enem tednu pozabi na to funkcijo.
A (brihten) človek lahko vedno naredi stvari bolje kot povprečna elektronika (komur seveda je do tega). Če ima le kontrolo.

p.s. Meni osebno bi ustrezal nek "švoh" priključni hibrid. Nekaj vmes med navadnim in priključnim. 1kWh baterija mi je premalo, 10 pa preveč. Recimo 3 kWh. Ki NE tehta 150kg. Motor bi bil dovolj 40-50KM. Ne rabi tehtat 100kg in imet 100KM. Težava priključnih hibridov je, da so navadno nekih 200kg težji od nehibridne različice, to se pa pozna tako na voznih lastnostih (avto mora biti čim lažji!) in tudi na večji porabi goriva.
Seveda hočem tudi popolno kotrolo nad izbiro pogona. In ker kdaj vozi punca, kateri se s tem ne da ukvarjat, mora biti tudi opcija "auto".
Takšnega hibrida ni, pomoje še najbolje, da ga sam naredim...hihi.
x n!

zobnik ::

Tako poceni kot se na plin da vozit se z nobenim avtom ne da. Gledam dizle, mlinčke, d aje poraba čim nižja, pa noben ne kuri pod 5l. Vsi imajo povprečje 5.5l.
Gledam bencinarje, povprečje 6.5l. Gledam hibride poraba bencina 4.5l povprečje a je tak avto dražji pri nabavi.
Govorim o mešani vožnji, brez da šparaš.
Torej sklepam, da je plin le plin in da cenejše se ne da vozt. Električni avto je neuporaben, če grem na 400km vožjo potem nimam kaj.
20.000km prevozil s sedanjem na plin po Ac tud 150 pa kuri 8l povprečje.

Matevz96 ::

zobnik je izjavil:

Tako poceni kot se na plin da vozit se z nobenim avtom ne da. Gledam dizle, mlinčke, d aje poraba čim nižja, pa noben ne kuri pod 5l. Vsi imajo povprečje 5.5l.
Gledam bencinarje, povprečje 6.5l. Gledam hibride poraba bencina 4.5l povprečje a je tak avto dražji pri nabavi.
Govorim o mešani vožnji, brez da šparaš.
Torej sklepam, da je plin le plin in da cenejše se ne da vozt. Električni avto je neuporaben, če grem na 400km vožjo potem nimam kaj.
20.000km prevozil s sedanjem na plin po Ac tud 150 pa kuri 8l povprečje.


Peugeot 208 1.6 diezel, poraba pod 4.5 litra (če se malo potrudiš tudi pod 4 litre).
#hooldthedoor

J.McLane ::

nicksonn je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Pri priključnem hibridu to lahko storiš, ampak je odvisno od tega kako veliko baterijo imaš. Če je tam 8 kWh potem jo hitro zmanjka tako po moči kot po kapaciteti.

Klasičen hibrid ima baterijo samo kot buffer, da dopolnuje bencinski motor takrat ko je ta neučinkovit.

To izbiranje pogona je bolj kot ne igrača, ki te po enem tednu mine, vgrajen software dovolj dobro ve kaj naj v danem trenutku deluje.

Ne, ne more vedeti vedno.

Npr. živiš ob AC, imaš 40km vožnje tam, nato do službe še 10km gužvanja skozi mesto.
(priključni) hibrid bo recimo porabil večino elektrike po AC, nato se boš pa po mestu vozil na bencin (no, tudi po mestu je prazen hibrid boljši kot nič).
A tu bi bilo smiselno, da izbereš, da na AC dela v bencinskem območju, saj je ICE na AC precej učinkovit. V mestni gužvi greš pa 100% na elektriko, ker tam štrom zmaga.

Podobna fora bi bila recimo, če imaš do šihta najprej 30km ravnine, nato pa 10km vožnje v hrib.

Kolikor se spomnim, ko sem gledal pri sodelavcu z navadnim priusom, nekaj kontrole imaš. Pri priključnih pa najbrž prav tako.

Fora je, da se ljudem ne da ukvarjat z vožnjo. Ne mislijo ob tem.
In zaot je elektronika nastavljena na povprečen vozni vzorec, in pozna se povprečni prihranek. V tem primeru se strinjam s tabo, večina ljudi po enem tednu pozabi na to funkcijo.
A (brihten) človek lahko vedno naredi stvari bolje kot povprečna elektronika (komur seveda je do tega). Če ima le kontrolo.

p.s. Meni osebno bi ustrezal nek "švoh" priključni hibrid. Nekaj vmes med navadnim in priključnim. 1kWh baterija mi je premalo, 10 pa preveč. Recimo 3 kWh. Ki NE tehta 150kg. Motor bi bil dovolj 40-50KM. Ne rabi tehtat 100kg in imet 100KM. Težava priključnih hibridov je, da so navadno nekih 200kg težji od nehibridne različice, to se pa pozna tako na voznih lastnostih (avto mora biti čim lažji!) in tudi na večji porabi goriva.
Seveda hočem tudi popolno kotrolo nad izbiro pogona. In ker kdaj vozi punca, kateri se s tem ne da ukvarjat, mora biti tudi opcija "auto".
Takšnega hibrida ni, pomoje še najbolje, da ga sam naredim...hihi.


Glede porabe ne boš naredil bistvene razlike, ker tudi hibrid v mestu deluje dobro, če boš pa na AC z nekim 4 kWh hibridom, se bo pa itak že tam vključil ICE, ker 130 kmh tak hibrid ne zmore iti samo na elektriko.

Povprečnemu uporabniku je vseeno kje in kako deluje pogon, njemu je pomembno samo kako se pelje in koliko porabi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

J.McLane ::

zobnik je izjavil:

Tako poceni kot se na plin da vozit se z nobenim avtom ne da. Gledam dizle, mlinčke, d aje poraba čim nižja, pa noben ne kuri pod 5l. Vsi imajo povprečje 5.5l.
Gledam bencinarje, povprečje 6.5l. Gledam hibride poraba bencina 4.5l povprečje a je tak avto dražji pri nabavi.
Govorim o mešani vožnji, brez da šparaš.
Torej sklepam, da je plin le plin in da cenejše se ne da vozt. Električni avto je neuporaben, če grem na 400km vožjo potem nimam kaj.
20.000km prevozil s sedanjem na plin po Ac tud 150 pa kuri 8l povprečje.


Smisel hibrida ni absolutno najcenejša vožnja.

Lahko gledaš nekako tako:
Hibrid je avtomatski menjalnik, ki pokuri 20% manj kot ročni menjalnik in ti (vsaj v mestu) da boljšo odzivnost kot klasičen avtomatski.

Da to dobiš doplačaš ca. 3k€, izbira je tvoja.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

nicksonn ::

J.McLane je izjavil:


Glede porabe ne boš naredil bistvene razlike, ker tudi hibrid v mestu deluje dobro, če boš pa na AC z nekim 4 kWh hibridom, se bo pa itak že tam vključil ICE, ker 130 kmh tak hibrid ne zmore iti samo na elektriko.

Povprečnemu uporabniku je vseeno kje in kako deluje pogon, njemu je pomembno samo kako se pelje in koliko porabi.

Point hibrida ni vožnja po AC.
Ena aerodinamična limuzina z dizlom bo precej varčnejša opcija.

J.McLane je izjavil:


Smisel hibrida ni absolutno najcenejša vožnja.

Lahko gledaš nekako tako:
Hibrid je avtomatski menjalnik, ki pokuri 20% manj kot ročni menjalnik in ti (vsaj v mestu) da boljšo odzivnost kot klasičen avtomatski.

Da to dobiš doplačaš ca. 3k€, izbira je tvoja.

Nekaterim je point ravno (naj)cenejša vožnja.
Sicer bi vzeli ne-hibridnega avtomatika za 2k doplačila.

Jst še nisem v penzionistični fazi, da se mi ne bi dalo več šaltat.
CVT mi je tečen za vozit ali biti vožen z njim.
Moj hibrid bo ročni :D
(tako kot prvi, ki sem ga imel, Civic IMA)
((mogoče kupim pa kakega CRZ-ja...čeprav je nekam majhen))
x n!

Utk ::

Ko 8 litrom plina prišteješ še liter bencina, prideš na 6 evrov na 100 km. Tudi hibrid to zlahka doseže, in to v obliki avta, ne starega cliota. In nobenih dodatnih problemov in servisov. Da ne govorimo o vožnji. Da je star clio nasplošno cenejši od novega karavana za 25 jurjev pa ni neka ugotovitev.

3p ::

Mato989 je izjavil:

Dokler hibrid baterija ne bo zmogla v 1 polnjenju vsaj 400km voznje so za mene hibridi zal neracionalni...


Kar hočeš ti danes dobiš ne kot "hibrid" ampak električni avto s pomožnim agregatom. Eni nemci predelujejo tesle na tak način. Pa za i3 si dobil prikolico, v kateri si vozil motor s sabo. :D

To kar zdaj prodajajo pod oznako "hibrid" je v bistvu ICE, ki ima električni motor in baterijo le zato, da z rekuperacijo energije izgubljene z zaviranjem izboljša porabo bencina.

J.McLane ::

nicksonn je izjavil:

J.McLane je izjavil:


Glede porabe ne boš naredil bistvene razlike, ker tudi hibrid v mestu deluje dobro, če boš pa na AC z nekim 4 kWh hibridom, se bo pa itak že tam vključil ICE, ker 130 kmh tak hibrid ne zmore iti samo na elektriko.

Povprečnemu uporabniku je vseeno kje in kako deluje pogon, njemu je pomembno samo kako se pelje in koliko porabi.

Point hibrida ni vožnja po AC.
Ena aerodinamična limuzina z dizlom bo precej varčnejša opcija.


V € ja, energetsko gledano (in po CO2) bosta pa kvečjemu na istem (5 l dizla je energetsko in CO2 ekvivalentno 5,6 bencina). In zakaj nebi kupil nekaj kar je isto za podobno ceno, če ti to pač bolj sede?

nicksonn je izjavil:

J.McLane je izjavil:


Smisel hibrida ni absolutno najcenejša vožnja.

Lahko gledaš nekako tako:
Hibrid je avtomatski menjalnik, ki pokuri 20% manj kot ročni menjalnik in ti (vsaj v mestu) da boljšo odzivnost kot klasičen avtomatski.

Da to dobiš doplačaš ca. 3k€, izbira je tvoja.

Nekaterim je point ravno (naj)cenejša vožnja.
Sicer bi vzeli ne-hibridnega avtomatika za 2k doplačila.

Jst še nisem v penzionistični fazi, da se mi ne bi dalo več šaltat.
CVT mi je tečen za vozit ali biti vožen z njim.
Moj hibrid bo ročni :D
(tako kot prvi, ki sem ga imel, Civic IMA)
((mogoče kupim pa kakega CRZ-ja...čeprav je nekam majhen))


Avtomatik nima nobene veze s penzijo, ko enkrat greš nanj ne greš več nazaj. Podobno je s hibridom ko si enkrat na njem težko greš na klasičen avtomatski menjalnik, ker ti deluje enostavno smešno.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

one too many ::

Lonsarg je izjavil:

Je, to je zelo specifika posamezne implementacije, tabolši hibridi v Eco mode do določene hitrosti ne prižigajo bencinskega motorja (z izjemo takrat ko je baterija preveč prazna). Seveda rabijo konkretni električni motor da je to izvedljivo in za višje hitrosti(avtocesta) ponavadi pri trenutnih implementacijah ni.

"pravi" hibrid zame je sicer tak, kjer bencin zgolj polni baterijo in NIČ ne pomaga pri moči avta, da je vsa moč na električnem motorju, ne vem če je že sploh kak tak na trgu. Bi pa tak spadal v kategorijo "EV with range extender", ker to je pol v bistvu že pure EV z ekstra agregatkom za rezervo ko baterija nima ranga.


Mislim, da je bil Chevrolet Volt to, kar iščeš.

Matevz96 ::

one too many je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

Je, to je zelo specifika posamezne implementacije, tabolši hibridi v Eco mode do določene hitrosti ne prižigajo bencinskega motorja (z izjemo takrat ko je baterija preveč prazna). Seveda rabijo konkretni električni motor da je to izvedljivo in za višje hitrosti(avtocesta) ponavadi pri trenutnih implementacijah ni.

"pravi" hibrid zame je sicer tak, kjer bencin zgolj polni baterijo in NIČ ne pomaga pri moči avta, da je vsa moč na električnem motorju, ne vem če je že sploh kak tak na trgu. Bi pa tak spadal v kategorijo "EV with range extender", ker to je pol v bistvu že pure EV z ekstra agregatkom za rezervo ko baterija nima ranga.


Mislim, da je bil Chevrolet Volt to, kar iščeš.


Ja Volt (oz. Opel Ampera) je zaporedni hibrid in deluje tako kot on želi.


Če ne bi zahteval da mora motor z notranjim izgorevanjem polniti ravno baterijo, bi v poštev prišli tudi hidravlični hibridi, kot je tale na spodnji sliki :D

#hooldthedoor

J.McLane ::

Hidravlični hibrid ima preveč izgub in ne pride v poštev. PSA je imela koncept hibrida na stisnjen dušik, pa je to potem vse padlo v vodo

Z izrazi zaporedni in vzporedni ni mogoče označiti vseh mogočih tehničnih sistemov hibridov, ki so danes na voljo

Vzporedni hibrid je v grobem samo z enim elektromotorjem, tak avto potrebuje klasičen menjalnik na katerega je dodan električni sklop (Honda IMA, Hyundai, PSA, VW GTE, BMW...)
Zaporedni hibrid ima generator in ločen elektromotor, ICE nikoli mehansko ne poganja koles. Tak predstavnik je zgolj i3 REX

Mix vsega mogočega so pa sedaj:
- Opel Ampera - sistem ima tri sklopke, ki v neki točki omogočajo, da je ICE mehansko povezan na kolesa (npr. na AC)
- Honda Accord - ima prav tako dodano sklopko z eno fizično prestavo za na AC
- Renault Clio, Captur - pri nizkih hitrostih (ali morda samo pri speljevanju?) kolesa niso povezana z ICE, za višje hitrosti so na voljo 3 prestave. Renault temu pravi menjalnik brez sklopke, čeprav to ni, samo speljuje se ne s sklopko.
- Toyotin sistem - del moči se vedno prenaša preko električne poti, del pa vedno preko mehanske (kot pri diferencialu del moči gre na levo kolo del pa na desno). To omogoča generatorju da diktira prestavno razmerje benciskega motorja, to je resnični sistem brez sklopk in brez stopenjskega menjalnika in je iz uporabniškega vidika najbližje čistemu zaporednemu hibridu.

Zakaj klasičen hibrid (ki ni priključni) ne obstaja zgolj v zaporedni obliki? Odgovor je preprost, zaradi izgub na električnem delu, še vedno je manj izgub, če je ICE direktno povezan na kolesa. Ja direktna povezava s kolesi pomeni neoptimalne vrtjajeje motorja, ravno ta problem pa rešujejo zgoraj našteti "mixi vsega mogočega".
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gambino ::

Tole LINK je kar približek nekaterim zahtevam. In poraba za vsakodnevno uporabo je zelo majhna.

energetik ::

@McLane, ti boš zihr vedu - ali ima Toyota še tistih 2kEUR svoje subvencije za hibrida?
Ne vem zakaj se mi zdi, da so nekaj pocenili modele in hkrati ni več "subvencije".

Še vedno se odločam, ali rabim avtomatika ali ne. Če bo avtomatik, potem bom skoraj zihr vzel Corollo TS.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

J.McLane ::

Tisti standardni popust (kao subvencija) 2.500 € še vedno velja, tast je ravno včeraj zaaral Corollo TS Trek 1.8 motor. Končne cene sicer ne vem, če imam prav v spominu nekaj čez 25k €.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

energetik ::

Hm, potem pride Terra točno 20kEUR... Glede na to, da je hibrid, avtomatik z radarskim tempomatom in LED lučmi, bi rekel da je to hud p/p.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Utk ::

Ja, nima pa rikverc kamere, meglenk, android auto, malo bolj plastična armatura, itd. Luna je minimum, 2,0 je zaželjeno, ampak potem smo že na 25 :)

J.McLane ::

Zatakne se ti lahko edino pri dobavljivosti, ker če ni modela ki ti je všeč nekje v tranzitu ali zalogi, zna bit takoj pol leta čakanja. V naprej pa bolj kot ne naročajo tisto kar najbolj gre v prodajo, oprema Terra pa to ni.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

zobnik ::

Poraba plina je 10-15% višja kot na bencin.

Poraba dizla 4.5l lepo vas prosim, niti en ne kuri pod 5.5l povprečja za naše razmere, treba se vozit iz 300-400m na 700m++, sosed je vozil 1.4 tdi v vagu pa je reku da okol 6l povprečna poraba. Brat ej vozil 100.000km 1.9 tdi pa je povprečje tud blo okol 6, da pa 4.5 žrlo samo an regionalni pri 70km/h....tud bratov citroen 2.0 dizl žre čez 6l in audi 2.0 dizl tudi.

Hibrida ne poznam, ampak gledam imajo vsi tam okol 5l bencina.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zobnik ()

Utk ::

Če hibrid porabi 5, je to isto kot plin 8+1. S tem da 8 plina ti porabi clio s 75 konji, ne pa 4,6 metra dolg karavan s 180 konji.
««
15 / 23
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
40123119 (2034) Vrocipes
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35116484 (6555) -valvoline-
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
696099 (2860) zobnik
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21514083 (9158) J.McLane
»

Mazda izdelala komercialni motor s kompresijskim vžigom homogene mešanice

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
419663 (5925) pumaxx

Več podobnih tem