» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
11 / 40
»»

Utk ::

energetik je izjavil:

No ja, če je dolgotrajna enakomerna vožnja, bo baterijo napolnil/spraznil do neke mere, nato bo ICE delal konstantno in vsa moč bo šla na kolesa samo iz ICE. Koliko porabi bencinar (pa četudi v atkinsovem ciklu) pri 130km/h pa vemo.

Tudi če je dolgotrajna enakomerna vožnja, pa ta v Sloveniji ni niti mogoča, ima motor največji izkoristek pri nekem, ponavadi polnem, plinu. Če avto izračuna, da se splača malo dvignit obrate in polnit še baterijo, ne samo it 130, to naredi, in potem se 5, 10 sekund voziš na 2800 obratih in polniš baterijo, in potem 5, 10 sekund pri 2000 obratih in prazniš baterijo. Hibrid nikoli ne miruje, tudi če se ti voziš enakomerno.
Tako kot tu:

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ziga1990 ::

-valvoline- je izjavil:

MrStein je izjavil:

MrStein je izjavil:

Pa še glede razlike med realnostjo in tovarniškimi podatki:

Tovarna: (mestna poraba) 3,5 - 3,7 L/100km
Realnost: 5,1 L/100km (po BC)

(Yaris testna vožnja)

Pa še to v ECO mode.

Aha, v homologacijskem kartonu že piše bolj realnih:
Kombinirana vožnja 4,8 L/100km

Za primerjavo v katalogu piše:
Kombinirana vožnja 3,7 - 4,0 L/100km

Torej tole drago high tech skrupucalo pije realnih 5l benza, precej cenejsi vw up pa 3kg cngja. loool
Zdej pa glasno povedat kdo si zares zasluzi eko subvencijo, vsaj v tem primeru. :v


prius realno pije 5,5l/100km če ga voziš po AC in koliko pije VW igračka na AC?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

-valvoline- ::

ziga1990 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

MrStein je izjavil:

MrStein je izjavil:

Pa še glede razlike med realnostjo in tovarniškimi podatki:

Tovarna: (mestna poraba) 3,5 - 3,7 L/100km
Realnost: 5,1 L/100km (po BC)

(Yaris testna vožnja)

Pa še to v ECO mode.

Aha, v homologacijskem kartonu že piše bolj realnih:
Kombinirana vožnja 4,8 L/100km

Za primerjavo v katalogu piše:
Kombinirana vožnja 3,7 - 4,0 L/100km

Torej tole drago high tech skrupucalo pije realnih 5l benza, precej cenejsi vw up pa 3kg cngja. loool
Zdej pa glasno povedat kdo si zares zasluzi eko subvencijo, vsaj v tem primeru. :v


prius realno pije 5,5l/100km če ga voziš po AC in koliko pije VW igračka na AC?

3.5-4kg(a3 spb) in bo svinjal 10x manj kot prius z nox sox ter trdih delcev, v tem primeru z veliko ac tudi z precej manj co2.

Zgodovina sprememb…

EnStot ::

-valvoline- je izjavil:

...
3.5-4kg(a3 spb) in bo svinjal 10x manj kot prius z nox sox ter trdih delcev, v tem primeru z veliko ac tudi z precej manj co2.

Dokaži !

-valvoline- ::

EnStot je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

...
3.5-4kg(a3 spb) in bo svinjal 10x manj kot prius z nox sox ter trdih delcev, v tem primeru z veliko ac tudi z precej manj co2.

Dokaži !

Kaj?
Na ac prius dela kot vsak navadni NA bencinar, temu primerni so tudi izpusni plini. Avto predelan na CNG preverjeno svinja 10x manj z nox sox kot bencinar, trdih delcev prakticno ni ker jih zgorjevanje cngja pri vseh mogocih pogojih ne producira, kar je najbolj eko lastnost cng avtov.

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

^^ še vedno je Prius boljši vsaj ni treba iskati lokacije za filat, ker črpalke se povsod koliko črpalk za CNG pa je v Sloveniji?

Pa sem zelo prizanesljiv do tebe ker govorim za normalni Prius in ne za Prius Plug in aka Prius prime
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

Utk ::

CNG bi bil dober, odličen, namesto dizla. Danes gremo na elektriko, in lahko je še zmeraj CNG nadomestilo za dizel in dolge razdalje.

EnStot ::

-valvoline- je izjavil:

...
Avto predelan na CNG preverjeno svinja 10x manj z nox sox kot bencinar, trdih delcev prakticno ni ker jih zgorjevanje cngja pri vseh mogocih pogojih ne producira, kar je najbolj eko lastnost cng avtov.

Še enkrat, dokaži kar trdiš!
CO2 emisije si že izgubil.

ziga1990 ::

n 2014, a test (by the Danish Technological Institute) of Euro6 heavy vehicles on CNG and diesel showed that CNG had higher consumption, but same noise and pollution of CO2 and particulates, however NOx emission was lower.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

-valvoline- ::

ziga1990 je izjavil:

n 2014, a test (by the Danish Technological Institute) of Euro6 heavy vehicles on CNG and diesel showed that CNG had higher consumption, but same noise and pollution of CO2 and particulates, however NOx emission was lower.

muhaha, daj preberi kaj si nalimal. za tovornjake testiranja se verjetno in logicno izvajajo pri konstantne ac hitrosti. Sodobni tovornjaki z adblue stotina senzorjev ter najbolj izpopolnjenimi dpf filtri so kar eko kolk se pac se da, pri konstantnem in optimalnem rezimu voznje ter motorjev. Tudi avti sodobni euro6 eko dizli prakticno ne izpuscajo trdih delcev pr optimalnih pogojih in konstantnih vrtljajih.
CNG avtom lahko komot dol vzames dpf/katalizator se vedno ne bo nic svinjal.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

ziga1990 je izjavil:

^^ še vedno je Prius boljši vsaj ni treba iskati lokacije za filat, ker črpalke se povsod koliko črpalk za CNG pa je v Sloveniji?

Pa sem zelo prizanesljiv do tebe ker govorim za normalni Prius in ne za Prius Plug in aka Prius prime

To pa ja, ze leta cakam na cng omrezje kot kaze v naso zaostalo slovenistansko vukojebino ne bo nic iz tega.
zato pa mamo 7k subvencije za e-podaljske in hibridne spake.

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

^^ ki so še vedno boljši od CNG in LPG polizdelkov
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

KAVINSKY ::

Hibridi so pravi polizdelek. Voziti dva vira energije in dva motorja v isti karoseriji. Z cenejšimi baterijami in polnilno infrastrukturo ne bo nihče več kupil hibrida. Ta trend se že vidi v ZDA. Slabši fanboyi ste od traktoristov.

jype ::

-valvoline- je izjavil:

3.5-4kg(a3 spb) in bo svinjal 10x manj kot prius z nox sox ter trdih delcev, v tem primeru z veliko ac tudi z precej manj co2.
Ti pa nisi kemik, ane?

KAVINSKY je izjavil:

Hibridi so pravi polizdelek. Voziti dva vira energije in dva motorja v isti karoseriji. Z cenejšimi baterijami in polnilno infrastrukturo ne bo nihče več kupil hibrida. Ta trend se že vidi v ZDA. Slabši fanboyi ste od traktoristov.
Če vam osnovnošolska matematika ne gre, potem je morda bolje, da se lotite tem, ki so prilagojene za podpovprečno inteligentne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

zobnik ::

ziga1990 je izjavil:

^^ ki so še vedno boljši od CNG in LPG polizdelkov


mene na LPG sam zanima kake mam stroške na 100km z gorivom.
Ne pa ekologija in ne kaj si drugi mislijo, če zadeva dela dela.

J.McLane ::

Danes sem imel priložnost pelat Corollo TS 2.0 hibrid, pogon je občutno bolj poskočen, tudi zvok motorja je prijetno zadušen, bi se dalo navadit te dodatne moči :D

Zadnje par dni me matra hrbet, danes sem se v Priusu vozil 2 uri brez težav, v Corolli sedeži niso bili tako prijetni, v Sol opremi ni električne nastavitve ledvenega dela, za boljše sedeže se je treba stegnit do Executive opreme (zanimivo pri SD je to že v Sol opremi).

Sicer pa Prius po prvih 500 km kaže porabo 3,6 l/100 km, to je večino relacija po podeželju in naprej od Šk. Loke do Nakla, vmes pa en izlet do Kr. Gore, tako da je bilo samo nekih 60 km po AC. Prius prejšnje generacije je pri taki vožnji pokuril okrog 4 l. Hladno vreme je vzel velik davek, vsaj 0,7 l/100 km, bomo videli kako se bo v takih okoliščinah obnesel novi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

energetik ::

Si pri Corolli TS morda preveril prostor za glave na zadnjih sedežih?
Sicer bom itak šel prečekirat čez kakšno leto, ko se bom spravljal k nakupu. Res me HSD od Toyote mika, čeprav finančni izračun še vedno kaže naj raje vzamem ICE karavana... :|
Po drugi strani pa, ko že 20-tič spreljem na poti na šiht in 100-tič šaltam, si lahko samo zamišljam, kakšna milina mora to biti s HSD ali v pure EV..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Utk ::

Ne razumem zakaj bi kupil novega priusa, če dobiš za približno isto ceno corollo 2,0 karavana. Res da prius porabi še par deci manj, ampak...

tony1 ::

J.McLane je izjavil:

Danes sem imel priložnost pelat Corollo TS 2.0 hibrid, pogon je občutno bolj poskočen, tudi zvok motorja je prijetno zadušen, bi se dalo navadit te dodatne moči :D


Daj malo bolj na dolgo opiši tale nov pogon. Recimo, tole je primer, ki me je razp... na yarisu hibridu/jazzu s cvtjem: pelješ se 80 km/h, zunaj naselja, cvt menjalnik je "v najvišji prestavi", obrati motorja so minimalni. Nato čisto malo dodaš plina, ker je cesta prazna in bi se lahko vozil z 90 km/h, ampak kombinaciji motorja in menjalnika se strga, obrati gredo na 5000 RPM in motor se tudi ko pri doseženi htrosti 90 km/h še kakšno sekundo predolgo vrti pri previsokih obratih, nato ti padejo in ušesa te nehajo boleti.

So s to corollo to kaj poštimali, je ta problem še vedno prisoten? Ja, ne, le v manjši meri?

Utk ::

Tega ta ne dela, ni pa tu nobene druge znanosti kot malo močnejši motor, bencinski in električni. Kolk gasa daš tolk dobiš obratov. Pri švohnejših je pa to (najbrž, drugih nisem vozil) bolj on/off stikalo. Od tod tudi zamere cvt menjalniku, ki za 2,0 corollo več ne veljajo.

jype ::

Utk je izjavil:

Ne razumem zakaj bi kupil novega priusa, če dobiš za približno isto ceno corollo 2,0 karavana. Res da prius porabi še par deci manj, ampak...
Saj ti je napisal, da ceni, da je vozilo izdelano na Japonskem.

zobnik je izjavil:

Ne pa ekologija
Zanamci ti bodo nadvse hvaležni, da si tako zlahka zanemarjal njihovo prihodnost.

tony1 ::

Utk je izjavil:

Tega ta ne dela, ni pa tu nobene druge znanosti kot malo močnejši motor, bencinski in električni. Kolk gasa daš tolk dobiš obratov. Pri švohnejših je pa to (najbrž, drugih nisem vozil) bolj on/off stikalo. Od tod tudi zamere cvt menjalniku, ki za 2,0 corollo več ne veljajo.


Super, zelo zanimivo, tnx!

zobnik ::

Hibrid = avtoplin vsaj po stroških:D

J.McLane ::

Tako je, nima veze menjalnik, če ti od pogona zahtevaš določeno moč bodo obrati šli tja kjer je motor zmožen to moč proizvesti. Bolj kot je močan motor in več kot ima navora bolj bodo obrati nizki, kar je čisto logično. 1.5 NA motor brez direktnega vbrizga optimiziran na atkinsonov cikel ima pač tako slabo moč, ne more biti drugače.

2.0 ima dovolj zaloge moči, da pri normalni vožnji redko gre v visoke obrate, pa tudi ko gre je zvočna kulisa meni kar všečna.

V TS je prostora za glave zadaj dovolj, pri mojih 179 cm sem imel še za eno pest nad glavo. Sem pa preveril neke kritike novinarjev glede trde zadnje klopi, pa je res morda malo bolj trda, je za preverit če komu to ne ustreza.

Zakaj bi kdo kupil Priusa? Nihče, zato so pa cene rabljenih tam kot so :)). Pa nivoji opreme niso čisto primerljivi, Prius Sol ima kup opreme več kot Corolla Sol, npr. HUD, DAB, BSM, park senzorji, ogrevani sedeži, nastavitev sedežev v ledvenem delu, brezžični polnilec. Za tako opremo moraš pri Corolli poseči po Executive. Razlika v ceni (Corolla 1.8 Executive+HUD vs. Prius 1.8 Sol) tako zbledi na tisočaka in pol.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

energetik ::

tony1 je izjavil:

Daj malo bolj na dolgo opiši tale nov pogon. Recimo, tole je primer, ki me je razp... na yarisu hibridu/jazzu s cvtjem: pelješ se 80 km/h, zunaj naselja, cvt menjalnik je "v najvišji prestavi", obrati motorja so minimalni. Nato čisto malo dodaš plina, ker je cesta prazna in bi se lahko vozil z 90 km/h, ampak kombinaciji motorja in menjalnika se strga, obrati gredo na 5000 RPM in motor se tudi ko pri doseženi htrosti 90 km/h še kakšno sekundo predolgo vrti pri previsokih obratih, nato ti padejo in ušesa te nehajo boleti.

So s to corollo to kaj poštimali, je ta problem še vedno prisoten? Ja, ne, le v manjši meri?
Verjetno če čisto malo dodaš gasa, motor ne podivja... Sicer pa ja, pusti hibridu, da dela svoje. Edino zvočna izolacija bi morala biti poštimana.
Sicer pa če ti tak način ne ustreza, imaš na voljo Ioniqa, ki ima fiksno vezan ICE na pogon preko DCT sklopke, tam se motor obnaša kot pri običajnem ICE avtu.

Utk ::

Motor je tih, tudi ko ga pritisneš na 5000 obratov ni pretirano glasen, ostalo, podvozje, pa je morda malo glasno na slabših cestah. Pač japonc.

dvojka ::

Mi zna kdo malo razložiti kako smo v Sloveniji tako neprilagodljivi (dragi!) napram DE recimo? V DE imam ponudbo za najem (leasing) novega "Audi Q5 55 TFSI e Quattro 270 kW / 367 PS with automatic transmission", ki bi me stal 299€ mesečno. To vključuje 10.000km, ne vključuje pa stroškov registracije, zavarovanja, vzdrževanja vozila. Ko kličem v Sloveniji za podobno ponudbo, se številke gibajo precej čez 1000€ za isto storitev. Sedaj ali jaz iščem napačno ali pa so slovenske cene res toliko višje. Ima kdo izkušnje? Avta nočem kupiti bi ga pa najel za par let. PS: ne me spraševati kako se Nemcem poslovno izide tako nizka cena.

pegasus ::

V Nemčiji dobiš kočijo, v Sloveniji pa npr. internet. Ali pa mobilno omrežje. Tega v Nemčiji ne dobiš tako zelo enostavno ... Stvar osebnega mnenja, kdo je pol bolj razvit ;)

dvojka ::

True za internet in Nemce :) Ampak jaz bi še zmeraj dal nekaj več v Sloveniji, ne pa 4x ali 5x več.

J.McLane ::

Tudi v Nemčiji tak avto stane več kot 50k € po nobeni logiki tak avto ne more izgubiti manj kot 7k € prvo leto, 6k € drugo leto in tako dalje.

A si prepričan da se nekaj ne skriva v tisti Nemški ponudbi? A to res gre za operativni leasing? Po zaključku leasinga avto ni tvoj?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

dvojka ::

Polna cena avtomobila je 58.665,00 €. Kolikor sem lahko preverjal se nič ne skriva in gre za operativni leasing. Seveda avtomobil po koncu ni moj. Minimalna doba je 2 leti. Sodelavec na projektu (Nemec) ima operativni leasing za BMW 530 nabavne vrednosti 75k€. Plačuje 450€ mesečno. Za tak najem, jaz osebno ne bi nikoli kupil avtomobila, ker je padec cene precej precej večji kot najem. Zato pa pravim, da ne spraševati kako se jim to cenovno izide.

pegasus ::

Prodajo na balkan pa je :D

dvojka ::

Prevrtijo na 500km, dajo na novo letnice gor in prodajo za novo? :)

Utk ::

To je ena možnost, druga pa, da je prodaja takih avtov na domačem trgu strmoglavila in se hvatajo za slamice. Ne bojo pa spustili "polne cene" novega, ker potem bi to morali naredit po celi Evropi, če že ne svetu.

jype ::

Vsi se bojijo prihodnosti, kjer otroci ne bodo kupovali izdelkov, katerih izdelava, uporaba in razgradnja ni dolgoročno vzdržen proces, ker to ni združljivo z mantro neustavljive gospodarske rasti.

Sparkxl ::

Resno se ogrevam za nakup corolle 1.8 hybrid. Pa če lahko nekdo razloži po kmečko kako tak sklop deluje. Ko enkrat baterije zmanjka, potem dela samo na bencin?
Pa glede porabe 3.5l, koliko je to realno? Konkretno pri moji vožnji v službo 2x40km po avtocesti z hitrostjo 120-140kmh? Bi res držala takšna poraba?

ziga1990 ::

Sparkxl je izjavil:

Resno se ogrevam za nakup corolle 1.8 hybrid. Pa če lahko nekdo razloži po kmečko kako tak sklop deluje. Ko enkrat baterije zmanjka, potem dela samo na bencin?
Pa glede porabe 3.5l, koliko je to realno? Konkretno pri moji vožnji v službo 2x40km po avtocesti z hitrostjo 120-140kmh? Bi res držala takšna poraba?


ko pride baterija na dve črtici avto vklopi ICE da nafila na 3 črtice. 3.5 je bolj mišljeno za mestno vožnjo avtoceste niso ravno za hibride, ker tam ne pride hibridni sklop do izraza
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

Ko enkrat baterije zmanjka, potem dela samo na bencin?

Baterije nikoli ne zmanjka niti ni (skoraj) nikoli polna. To ni priključni hibrid. Za po avtocesti bi znal 2,0 skoraj manj porabit, ne bo pa to 3 litre. Če se voziš res samo po avtocesti, bo bližje 5,5, morda tudi 6. Boš pa zelo malo porabil izven avtoceste in s tem znižal povprečje, odvisno pač za koliko.
Dogovori se za testno vožnjo, odpelji to pot in boš točno videl kje si.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

energetik ::

Sparkxl je izjavil:

Resno se ogrevam za nakup corolle 1.8 hybrid. Pa če lahko nekdo razloži po kmečko kako tak sklop deluje. Ko enkrat baterije zmanjka, potem dela samo na bencin?
Pa glede porabe 3.5l, koliko je to realno? Konkretno pri moji vožnji v službo 2x40km po avtocesti z hitrostjo 120-140kmh? Bi res držala takšna poraba?
Če imaš večino AC pri takih hitrostih, potem ne bo tako dobra izbira, TDI bi verjetno porabil manj.

ziga1990 ::

^^ možno samo ni napisal koliko njegove poti je AC in koliko je izvenmestne in mestne vožnje
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

Ja samo malokdo živi 100m od avtoceste in ima zraven nje službo. Tist en ali pa dva km na hladno ali v prometu ti lahko pri dizlu zelo dvignejo povprečje, pri hibridu se bo pa še znižalo.

Sparkxl ::

90% je avtoceste. Služba in dom sta 3-4 km od avtoceste. Tdi traktor mi lahko nafto sam nazaj dela, pa ga ne kupim.
Zdaj imam TSI motor, pije mi od 5.2-6.5. Odvisno koliko se mi mudi.
Ni pa mi poraba dealbreaker, mogoče res najbolje da se zmenim za testno vožnjo in odpeljem to relacijo.
Koliko pa so kaj stroški servisiranja? Je primerljivo z dizlom?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

ziga1990 ::

okoli 2700€ v 10 letih posamezni servis pa skače od 170 pa do 400€
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

Redni servisi so kolikor so, lahko jih edino znižaš, če prineseš svoje olje (na servisu je samo olje 100EUR).

Edini večji servis pride pri nekje na 100k km ko je predvidena menjava Iridium svečk (ne vem če je 100EUR dražji servis kot običajno), pa če na svojo željo zahtevaš menjavo olja v menjalniku (ca. 100EUR). Drugega večjega servisa Toytoin hibrid ne pozna, ni nobenega jermena, večina porabnikov je na elektriko (klima, vodna pumpa, brake booster).

Poraba na AC ne bo nek presežek, bolj je vprašanje kako ti ustreza vožnja hibrida, predvsem avtomatski menjalnik. Na AC bo Prius pokuril manj kot Corolla TS (aerodinamika).


Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

ziga1990 ::

Corolla ima 2.0 motor na posnetku bolje bi bil 1.8 motor da se lažje z priusom primerja
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

Mislim da to ovrže UTK-jevo domnevo da bi 2.0 porabil manj na AC.

Vseeno je te teste treba jemati s kančkom soli, to niso neki natančni laboratorijski testi in ne verjamem da je med Corollo in Priusom tako velika razlika.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

ziga1990 ::

corolla ima večji zračni upor od priusa
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

2 litra razlike ne more bit niti zaradi oblike niti zaradi 2,0 motorja. Bi pa treba primerjat enak avto.
98 bencinskih konjev se meni zdi malo malo za avto te velikosti in teže, pri 140 na uro to mora it v obrate. Prius je bolj aerodinamičen in morda to gre nekako, corolla pa ni spet tako zelo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

za 140 kmh na ravnini avto potrebuje vsega nekih 40 konjev, to je gladko pod 3.000 obrati za 1.8 motor.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

ziga1990 ::

res samo vseno če je avto bolj aerodinamičen in ima drugačne dimenzije gum jih rabi še manj in tu mislim da je en od dejavnikov za tako razliko med corollo in priusom
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
««
11 / 40
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21931877 (1362) turan
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45369074 (20498) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84081676 (44442) profii
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35143714 (33785) -valvoline-

Več podobnih tem