» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
10 / 40
»»

zobnik ::

na porabi majo vsi čez 5l porabe, torej....v čem je pointa, če pa dizl kuri 6l.

pa še 22.000 evrov zato sranje dat...o plinu pa ne bom tukaj pisal, ker smo že vse napisal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

jype ::

zobnik je izjavil:

v čem je pointa, če pa dizl kuri 6l.
V tem, da dizl od sebe daje veliko več za ljudi strupenih snovi.

zobnik je izjavil:

pa še 22.000 evrov zato sranje dat...o plinu pa ne bom tukaj pisal, ker smo že vse napisal.
S tem se strinjam. Komot greš z biciklom in si učinkovitejši od vsega tega plehnatega sranja, pa še bolj varno je.

zobnik ::

men je vseeno kaj kdo kupuje, vozjo...sam kolkr eni pišejo je njihova računica taka kot da bi ravno končal 1 razred osnovne šole.

jype ::

zobnik je izjavil:

men je vseeno kaj kdo kupuje, vozjo...sam kolkr eni pišejo je njihova računica taka kot da bi ravno končal 1 razred osnovne šole.
Ne, njihova računica temelji na njihovih preteklih izkušnjah.

J.McLane ::

Nihče ni omenjal 3l, stari mi je kuril 4,7 (na roke izračunana poraba), novi pričakujem da bo na 4,4:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...

Dizel avtomatik v limuzini 4,7m nebi spravil pod 5,5 pa če se na glavo postavim.

Smo imeli vmes tudi Fiat Punto, ravno tako 8 let, nov je bil 11k eur, prodali za 2,7k eur, poraba 6,5. Benz+izguba vrednosti=23.500 eur. Prius kupili za 18.500 prodali za 6.000, benza pokurili za 11.000, seštej pa kar sam.

Nov nas bo predvidoma stal 10% več, poročam čaz 8 let.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

J.McLane ::

Ko je bil že omenjen plin, Toyotinega 1.5 in 1.8 hibrida lahko dost enostavno predelaš na plin, ker nima direktnega vbrizga goriva. Ampak to bi delal če bi vedel da bi avto zgonil do konca, ker bi moral narediti ogromno km da dobiš vgradnjo plin not in ker pri prodaji za plinsko predelavo nebi dobil niti centa več, kvečjemu še kaj manj.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

energetik ::

zobnik je izjavil:

na porabi majo vsi čez 5l porabe, torej....v čem je pointa, če pa dizl kuri 6l.

pa še 22.000 evrov zato sranje dat...o plinu pa ne bom tukaj pisal, ker smo že vse napisal.

Poanta je, da elagantno brez cukanja pelješ, v hudi gneči lahko samo na štrom, ICE pa deluje le ko je potreba in to v optimalnem območju, kjer proizvede N-manj svinjarije kot TDI.
Sicer pa, koliko misliš da stane primerljiv turbodizel karavan z avtomatskim menjalnikom in radarskim tempomatom, če npr. primer primerjaš s Corollo TS hibrid? Npr. Octavia TDI s DSG menjalnikom pride 25kEUR, pa če se ne motim ima samo navaden tempomat.
Corolla TS hibrid ima poleg radarsekga tempomata še Lane Assist in celo LED sprednje luči.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

energetik ::

EDIT: še celo "nizkocenovni" Hyundai I30CW pride CRDI z radarskim tempomatom in DCT nekih 24k€ vs Corolla TS hibrid 22,5k€...

zobnik ::

cca 4 evre /100km imam stroškov na plin, avto nabavna vrednost 650 evrov....oba filtra menjam sam sred ceste če hočeš....preklop se sred dneva zgodi po 100-200m, zjutraj pa nekje 500-800m, potem 100% dela na plin.
Svečke mam navadne.

Plin je po 54-58 centov/litr, poraba je 10% višja kot na bencin, to je vse.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

sreda ::

grem zadnjič v službo in vozim za avtom na plin. Sem prepozno dal na notranje kroženje zraka. Smrdelo je kot 100 mater. Dejansko mi je slabo ratalo in šlo na bruhanje.

jype ::

Ko bi se le peljal z vlakom, pa ti ne bi bilo treba vohat tega.

J.McLane ::

zobnik je izjavil:

cca 4 evre /100km imam stroškov na plin, avto nabavna vrednost 650 evrov....


Tule nekje sem nehal brat. Ko 2 uri na dan presediš v avtu, si človek tudi želi malo udobja za katerega je tudi pripravljen plačat, tudi zanesljivost in varnost je nekaj vredna.

Vsak si kupi tisto kar si lahko privošči in kar želi imeti, jasno da hibrid ne more zadovoljiti vseh potreb, v določenem segmentu pa je dovolj konkurenčen in korak pred konkurenco.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

energetik ::

Se strinjam. Tudi moja sedanja bencinska kišta je vredna morda 1k€ in stara 11 let. Tudi jaz vse do zadnjega sam poservisiram, pa vendar je za vsakodnevno vožnjo ali daljše poti prekleto neudobna (ali pa sem jaz vedno bolj razvajen :D). Zato sem morda pripravljen plačati več in vzeti novega, morda celo hibrida.

Tomassi ::

jype je izjavil:

Ko bi se le peljal z vlakom, pa ti ne bi bilo treba vohat tega.


Pri takšnih vlakih kot jih imamo, včasih celo evakuirajo kakšen vagon, zaradi uhajanja izpuhov v kabino. Večkrat doživel...

Buggy ::

sreda je izjavil:

grem zadnjič v službo in vozim za avtom na plin. Sem prepozno dal na notranje kroženje zraka. Smrdelo je kot 100 mater. Dejansko mi je slabo ratalo in šlo na bruhanje.


a to namigujes na t9isto klisejsko povezavo s stedilniki?

Kako si pa prepoznal da je avto na plin? Po cemu je pa smrdelo. Motornem olju ali plinu? Ce je po plinu (kar skoraj je nemogoce) je bilo zapiranje krozenja zraka tvoja najmanjsa skrb, sploh ce si imel v rokah se cigareto :D

No jaz sem se vedno mnenja, da je pravi plugin hibrid ki ga sam cakam, Volvo V60 TwinEngine T8 ali celo T6. Se kaksno leto ali dve pa bo celo dosegljiv. Potem bom lahko vozil avto brez plina do takrat pa se vztrajam na plinu in sam zapiram notranje krozenje pred dizl smrdljivci, ki se napenjajo vozit v klanec Pijave Gorice in za sabo delajo crno meglo in kislobnost...bogi kolesarji :S

zobnik ::

J.McLane je izjavil:

zobnik je izjavil:

cca 4 evre /100km imam stroškov na plin, avto nabavna vrednost 650 evrov....


Tule nekje sem nehal brat. Ko 2 uri na dan presediš v avtu, si človek tudi želi malo udobja za katerega je tudi pripravljen plačat, tudi zanesljivost in varnost je nekaj vredna.

Vsak si kupi tisto kar si lahko privošči in kar želi imeti, jasno da hibrid ne more zadovoljiti vseh potreb, v določenem segmentu pa je dovolj konkurenčen in korak pred konkurenco.


potem si kupiš mal novejš na plim

J.McLane ::

Naprimer?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

zobnik ::

sreda je izjavil:

grem zadnjič v službo in vozim za avtom na plin. Sem prepozno dal na notranje kroženje zraka. Smrdelo je kot 100 mater. Dejansko mi je slabo ratalo in šlo na bruhanje.


men pa smrdi za dizlom po zažganem, fuj.

zobnik ::

J.McLane je izjavil:

Naprimer?


Težko rečem kateri avto bo BP deloval z nakandnjo vgraditvijo plina, mojstri vsak po svoje govorijo ampak šele po par letih uporabe veš kje si.

Stari avti, stare mašine, delajo brez težav na plin.

Buggy ::

Novi motorji zal niso vec primerni za predelavo na plin. Od novih avtomobilov trenutno je smiselno edino predelati se US avtomobile. Camaro, Mustang, Jeep. Raje V6 in V8 kot 4 cilindre, saj so kopija EU motorjev. Camaro ima isti motor kot v Insignia GSI 2.0, Mustang 2.3 pa v kot Focus RS.
Plin je postal z nastopom plugin hibridov obsolete, to je dejstvo. Izkoristimo premik! Volvo T6/T8...kompresor/turbina/elektrika, pa 5L poraba na 100km. To je cca 8-9€ kot dajem zdej za 100km za 260PS 4x4

https://www.spritmonitor.de/en/overview...

zobnik ::

Me prav zanima kakšna bi bla poraba tega hibrida če bi ga po AC tiščal ali na sploh v hrib.

J.McLane ::

Pejd probat, na Toyoti nikoli ni bil problem dobit 2h testno voznjo. Ampak pejd pol tko tiscat se enega dizla, da bo kaj primerjat.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

roCkY ::

Sem primerjal RAV4 prejšnjo generacijo hibrida s Tiguanom in Mazdo CX5 zadnja generacija pred skoraj 2 letoma. 70% avtocesta ostalo regionalke in nekaj bolj hribovske vijugaste ceste. Vsi tam nekje 180 KS avtomatiki. Rezultat je bil da sta Tiguan im Mazda spila nekaj manj (3-4 DCL) dizla po BC kot je RAV bencina. Skratka izgubil sem kakršnokoli veselje do hibrida čeprav sem prej vozil Toyoto in bil 100% zadovoljen z njo. Menjal sem zaradi pozicije sedenja. Hrbet je po dobrih 10 letih odločil, da ne prenaša več polležečega položaja v Avensisu.
Morda bi me novi RAV4 prepričal. Nisem ga še sprobal ker konkurenčni Japonc mi zaenkrat odlično služi.
PS: So mi takrat v Toyota salonu na prvo žogo ponuduili letp rabljenga RAV4 Hibrida. Bojda ga je imel nekdo, ki se je tedensko vozil SLO-DE. Jap poraba ga je prepričala, da ga proda...
Se pa sosed kar pohvali z hibridom. In tudi znanec je kar zadovoljen s malo starejšim Priusom. Vsakemu svoje. Ampak RV4 v hibrid izvedbi prejšnje generacije pa je bil precej nesmiselen nakup.

Utk ::

Tiste 4 deci zlahka nadomestiš pri vzdrževanju. Pa imaš najslabšo relacijo za hibrida, na moji testni vožnji je hibrid porabil pol litra manj kot bi katerikoli dizel. Pol litra gor dol sicer ni razlog za eno ali drugo, kup filtrov, turbin in vztrajnikov pa je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ziga1990 ::

^^po drugi strani imajo pa hibridi baterijo katera stane par tisoč evrov za zamenjat pri pooblaščencu a sama baterija zdrži vsaj 10 let
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

-valvoline- ::

Buggy je izjavil:

Novi motorji zal niso vec primerni za predelavo na plin. Od novih avtomobilov trenutno je smiselno edino predelati se US avtomobile. Camaro, Mustang, Jeep. Raje V6 in V8 kot 4 cilindre, saj so kopija EU motorjev. Camaro ima isti motor kot v Insignia GSI 2.0, Mustang 2.3 pa v kot Focus RS.
Plin je postal z nastopom plugin hibridov obsolete, to je dejstvo. Izkoristimo premik! Volvo T6/T8...kompresor/turbina/elektrika, pa 5L poraba na 100km. To je cca 8-9EUR kot dajem zdej za 100km za 260PS 4x4

https://www.spritmonitor.de/en/overview...

Prihodnost je cng. Audijevi g-tron modeli s porabo 4-5kg cngja. Upajmo na cimprejsno vzpostavitev solidnega cng omrezja ter primerno ceno max 60-70c za kg(trenutna naspanana cena 1e za kg kar je 4-5e na 100km).
https://www.google.com/amp/s/www.motor1...

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

^^ samo poglej kaj piše za izpuste co2
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

zobnik ::

daš hibrida predelat na plin pa se voziš s 2-3 evre/100km

-valvoline- ::

ziga1990 je izjavil:

^^ samo poglej kaj piše za izpuste co2

kaj naj gledam 100-120g. Podobno kot hibridi v tem razredu.

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

^^zakaj po tem ne Prius ki ima 78g plus je cenejši?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

-valvoline- ::

ziga1990 je izjavil:

^^zakaj po tem ne Prius ki ima 78g plus je cenejši?

Priusa ne mores primerjat z temi makinami, je par razredov nizje,kasen a3 ali a2 gtron ce je, nisem na tekocem
vw up porabi 2.5-3kg ima tudi pod 80g na 100km, but thats another story.

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

-valvoline- je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

^^zakaj po tem ne Prius ki ima 78g plus je cenejši?

Priusa ne mores primerjat z temi makinami, je par razredov nizje,kasen a3 ali a2 gtron ce je, nisem na tekocem
vw up porabi 2.5-3kg ima tudi pod 80g na 100km, but thats another story.


lol obratno je res nemoreš Audija primerjat z Toyoto
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

-valvoline- ::

ziga1990 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

^^zakaj po tem ne Prius ki ima 78g plus je cenejši?

Priusa ne mores primerjat z temi makinami, je par razredov nizje,kasen a3 ali a2 gtron ce je, nisem na tekocem
vw up porabi 2.5-3kg ima tudi pod 80g na 100km, but thats another story.


lol obratno je res nemoreš Audija primerjat z Toyoto

lol.
Grsega avta od toyote ni, se strinjam. 0 za dizajn. :v

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

-valvoline- je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

^^zakaj po tem ne Prius ki ima 78g plus je cenejši?

Priusa ne mores primerjat z temi makinami, je par razredov nizje,kasen a3 ali a2 gtron ce je, nisem na tekocem
vw up porabi 2.5-3kg ima tudi pod 80g na 100km, but thats another story.


lol obratno je res nemoreš Audija primerjat z Toyoto

lol.
Grsega avta od toyote ni, se strinjam. 0 za dizajn. :v


seveda samo še vedno je Prius boljši od bilo katerega CNG Audija
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

-valvoline- ::

Ker?

Evo ga, a3 5 vrat sportback 1.4tsi gtron, co2 95g, poraba 3.5kg na 100km.
https://www.audi-mediacenter.com/en/aud...

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

^^še vedno ima več co2 izpusta in večjo porabo plus Priusi so bolj zanesljivi
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

-valvoline- ::

ziga1990 je izjavil:

^^še vedno ima več co2 izpusta in večjo porabo plus Priusi so bolj zanesljivi

Prius ker je na benz svinja vec z nox,sox ter trdimi delci. Kaj je bolj skodljivo?

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

CNG
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

-valvoline- ::

ziga1990 je izjavil:

CNG

Ok :))

ziga1990 ::

^^torej ti meniš da CNG manj svinja kot Prius v EV načinu(samo na elektriko)?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

-valvoline- ::

ziga1990 je izjavil:

^^torej ti meniš da CNG manj svinja kot Prius v EV načinu(samo na elektriko)?

Za tist domet k ga ma na strom je prakticno neuporaben. Izkusnje pa kazejo realno porabo k je dalec od stevilk na papirju, pri 150+ kmh pije celo 20-30% vec kot bencinar z 2x vec konjev. hibrid je primeren zgolj za upokojence. CNG je taprava zamenjava za tdi.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Tako je in nic drugače.

MrStein ::

MrStein je izjavil:

Pa še glede razlike med realnostjo in tovarniškimi podatki:

Tovarna: (mestna poraba) 3,5 - 3,7 L/100km
Realnost: 5,1 L/100km (po BC)

(Yaris testna vožnja)

Pa še to v ECO mode.

Aha, v homologacijskem kartonu že piše bolj realnih:
Kombinirana vožnja 4,8 L/100km

Za primerjavo v katalogu piše:
Kombinirana vožnja 3,7 - 4,0 L/100km
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

energetik ::

roCkY je izjavil:

Sem primerjal RAV4 prejšnjo generacijo hibrida s Tiguanom in Mazdo CX5 zadnja generacija pred skoraj 2 letoma. 70% avtocesta ostalo regionalke in nekaj bolj hribovske vijugaste ceste. Vsi tam nekje 180 KS avtomatiki. Rezultat je bil da sta Tiguan im Mazda spila nekaj manj (3-4 DCL) dizla po BC kot je RAV bencina. Skratka izgubil sem kakršnokoli veselje do hibrida čeprav sem prej vozil Toyoto in bil 100% zadovoljen z njo. Menjal sem zaradi pozicije sedenja. Hrbet je po dobrih 10 letih odločil, da ne prenaša več polležečega položaja v Avensisu.
Za večinsko AC je jasno, da bo bencinski hibrid porabil več kot turbodizel, kaj si pa mislil? Pri konstantni vožnji 130km/h hibrid rata navaden podhranjen N/A bencinar, jasno da žre.
Če pa imaš poleg AC še 50% mesta, gužvo, zastoje, kakšen klanec, je pa hibrid zakon. Vsak ve zase, kakšne vožnje ima in se temu ustrezno odloči.

Utk ::

Ne, hibrid ne postane podhranjen bencinar, ker dela po atkinsonovem ciklu, in tudi takrat stalno polni in prazni baterijo, ker deluje z optimalno močjo. Če je te preveč za 130, gre v baterijo, in se potem en kratek čas voziš skoraj samo na elektriko. Ni tako enostavno, da postane navaden bencinar. To je res samo pri slabih, nemških in francoskih hibridih.

energetik ::

No ja, če je dolgotrajna enakomerna vožnja, bo baterijo napolnil/spraznil do neke mere, nato bo ICE delal konstantno in vsa moč bo šla na kolesa samo iz ICE. Koliko porabi bencinar (pa četudi v atkinsovem ciklu) pri 130km/h pa vemo.

zobnik ::

Pol hibrid pri teranju požre bencina še pa še

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

Lonsarg ::

Elektrika pomaga vedno ampak so procenti za avtoceske nizki tudi pri bolših hibridih (ki pametno vkapljajo elektriko ko je klanec ali tovornjak za prehitet), tko na pamet več kot 10% zihr ne profitirajo na avtocestah. Torej za tiste, ki imajo visok % avtocest mora kljub hibridu nujno bit notri turbobencinarski ali pa dizelski motor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

-valvoline- ::

MrStein je izjavil:

MrStein je izjavil:

Pa še glede razlike med realnostjo in tovarniškimi podatki:

Tovarna: (mestna poraba) 3,5 - 3,7 L/100km
Realnost: 5,1 L/100km (po BC)

(Yaris testna vožnja)

Pa še to v ECO mode.

Aha, v homologacijskem kartonu že piše bolj realnih:
Kombinirana vožnja 4,8 L/100km

Za primerjavo v katalogu piše:
Kombinirana vožnja 3,7 - 4,0 L/100km

Torej tole drago high tech skrupucalo pije realnih 5l benza, precej cenejsi vw up pa 3kg cngja. loool
Zdej pa glasno povedat kdo si zares zasluzi eko subvencijo, vsaj v tem primeru. :v

Zgodovina sprememb…

jype ::

-valvoline- je izjavil:

Torej tole drago high tech skrupucalo pije realnih 5l benza, precej cenejsi vw up pa 3kg cngja. loool
Še sreča, da si zamenjal enote, da ne bi slučajno kdo opazil, da je "precej cenejši wv up" v resnici potujoči sekret.

-valvoline- je izjavil:

Zdej pa glasno povedat kdo si zares zasluzi eko subvencijo, vsaj v tem primeru. :v
Tisti, ki manj svinja, vsaj v tem primeru je to Prius, v splošnem pa jasno tisti, ki gre z biciklom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()
««
10 / 40
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21931879 (1364) turan
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45369085 (20509) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84081690 (44456) profii
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35143715 (33786) -valvoline-

Več podobnih tem