Prijavi se z GoogleID

» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 10 11 12 13 14 15

Utk ::

J.McLane je izjavil:

za 140 kmh na ravnini avto potrebuje vsega nekih 40 konjev, to je gladko pod 3.000 obrati za 1.8 motor.

Vseeno kolk, 2,0 ima tolk več konjev in navora, da ima v vsakem primeru lahko za 1/3 nižje obrate. Da še več kot to 1/3 goriva zmeče v cilindre je pa malo verjetno. Izkoristek večjih motorjev je načeloma boljši, kdaj se rabi tolk več moči, da se izničijo prednosti majhnega motorja, je pa odvisno, lahko je pri 120, lahko pri 160, ampak slej ko prej je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

1/3 nižji obrati ne pomenijo nujno večje učinkovitosti toplotnega stroja.

Tole je BSFC mapa starega 1.8 motorja, rdeča črta je tam kjer ga skuša držati hibridni sistem glede na zahtevano moč



Sweet spot je pri 2.000 obratih in 100 Nm, to če preračunaš pride 21 kW, kar je ravno tam pri 130 kmh. Če obrate znižaš na 1.500 je dejansko učinkovitost za eno dlako nižja.

Kako je z novima motorjema nimam pojma, ni podatkov da bi primerjal, ampak ni nujno tako črno belo kot misliš ti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

ziga1990 ::

Utk če pogledamo posnetka ki ju je J.McLane objavil se vidi da močnejši motor ne pomaga pri porabi, moraš premagovati zračni upor in tu je Prius dosti boljši
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

jureflux ::

Morda kdo ve kakšna je okvirna cena menjave baterije za Outlander PHEV?

Utk ::

ziga1990 je izjavil:

Utk če pogledamo posnetka ki ju je J.McLane objavil se vidi da močnejši motor ne pomaga pri porabi, moraš premagovati zračni upor in tu je Prius dosti boljši

Posnetek kaže dva različna avta z različnima motorjema na različnih cestah z različnima voznikoma. Kaj naj bi tisto dokazovalo?

Sweet spot je pri 2.000 obratih in 100 Nm, to če preračunaš pride 21 kW, kar je ravno tam pri 130 kmh. Če obrate znižaš na 1.500 je dejansko učinkovitost za eno dlako nižja.

Kako je z novima motorjema nimam pojma, ni podatkov da bi primerjal, ampak ni nujno tako črno belo kot misliš ti.

Ja, lahko je pri 130 še zmeraj 1,8 boljši, pa še to pri konstanti vožnji, pri 140 je lahko že drugač, lahko ni, ampak slej ko prej je. Včasih vozim en navaden 1,8 motor in novega 1,0 turbo mlinčka. V 90% primerih 1,0 porabi (veliko) manj, pri 150 na uro je razlika minimalna, če bi šli še višje, bi znal 1,8 porabit manj. Pa sta to ekstremno različna motorja, med 1,8 in 2,0 ni spet take razlike, in je ta meja verjetno nižje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ziga1990 ::

^^ da je prius boljša izbira od 2.0 Corolle če si več na AC
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

Boljša izbira glede porabe sigurno, če ti pa 2.0 nariše nasmešek na ustih pa marsikdo hitro pozabi na porabo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

No, tudi corolla 1,8 sigurno porabi manj od corolle 2,0.
Pri corolli je skoraj 10% razlike v porabi že med 16" gumami in 18.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ziga1990 ::

^verjetno pa še vedno več od priusa
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

jureflux je izjavil:

Morda kdo ve kakšna je okvirna cena menjave baterije za Outlander PHEV?


Malo je znanega glede tega, ker je itak 8 let garancije več kot se sploh prodaja. En iz Nove Zelandije se je zanimal in dobil info da stane 16,675 NZD kar je 9.500 EUR. JE pa tako da hibrid ti bo deloval do točke ko posamezen modul v bateriji ne bo deloval več, to je pa odvisno od tega kako so posamezni moduli enakomerno izrabljeni - izpostavljeni vročini. Če je hlajenje enakomerno čez cel paket ti bo avto mogoče deloval ko bo imel samo še 30% prvotne kapacitete, ampak jasno temu primeren bo EV range, ki ga praktično ne bo več.

Kolikor sem bral po forumih ima kar nekaj uporabnikov po 5 letih že občuten padec kapacitete, garancija je na 68% preostale kapacitete.
https://www.speakev.com/threads/phev-ba...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

sloxl8 ::

ziga1990 je izjavil:

^verjetno pa še vedno več od priusa

Ja, smo razumeli. Padaš na Priusa. Čeprav je grd kot smrt.

Utk ::

No, pri corolli ni še za odmet to, da ima 2,0 2x ali 3x večjo baterijo od 1,8. Ne vem pa kakšno ima prius, ker me ne zanima preveč :) Verjetno pa ima enako kot 2,0.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ziga1990 ::

^^ in ima tudi TSS 2.0 kateri ima LTA
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

Corolla 1.8 HB in TS imata LiIon (0,745 kWh)
Corolla 1.8 SD, Prius, C-HR imajo NiMh (1.3 kWh)
Corolla 2.0 ima NiMh (1,4 kWh)

Za NiMh je uprabna kapacitata od 40-80% SOC
Za LiIon je uporabna kapaciteta primerno večja.

V osnovi je baterija odmerjena tako, da je od sebe sposobna oddati zahtevano moč, kapaciteta pa ni bistvenega pomena.

Še ena zanimivost, v mojem 10 let starem Priusu je bila kapaciteta baterija samo še okrog 40%, avto je delal normalno, voznik tega ni opazil, vseeno sem ga raje prodal in kupil novega. Sem se pa zanimal koliko stane nova, obnovljena iz starih modulov na bi me prišla 1k EUR, obnovljena iz skoraj novih modulov 1,5k EUR, na uradnem servisu ca. 2k EUR. Vse cene vključujejo vračilo (odkup) stare baterije in montažo. Gleda na pričevanje tega ki jih obnavlja pravi da ima 3 generacija Priusa hlajenje očitno slabše rešeno kot druga generacija. Pri novih hibridh sem opazil, da je reža za zajem zraka večja in vsebuje filter, ki preprečuje da se kanali zabašejo s prahom.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

tony1 ::

Sparkxl je izjavil:

Resno se ogrevam za nakup corolle 1.8 hybrid. Pa če lahko nekdo razloži po kmečko kako tak sklop deluje. Ko enkrat baterije zmanjka, potem dela samo na bencin?
Pa glede porabe 3.5l, koliko je to realno? Konkretno pri moji vožnji v službo 2x40km po avtocesti z hitrostjo 120-140kmh? Bi res držala takšna poraba?


Vsekakor je pomembno, da z avtom odvoziš vsaj nekaj dni, enako pa naredi še z 2.0 verzijo, tudi če bi moral nekaj plačati za tedenski najem. Tele kombincaije pogona in CVT menjalnika so lahko malo specifične in komu bi velko bolj ustrezal malo večji motor.

Meni je še bolj všeč 2.0 zaradi komentarja Mclana: raje bi imel NiMH baterije v garaži...

MrStein ::

Sparkxl je izjavil:

Resno se ogrevam za nakup corolle 1.8 hybrid. Pa če lahko nekdo razloži po kmečko kako tak sklop deluje. Ko enkrat baterije zmanjka, potem dela samo na bencin?
Pa glede porabe 3.5l, koliko je to realno?

Ni. Realna poraba je navedena v homologacijskem kartonu.
Kaki lastnik lahko pove, ugibam da je tam okoli 4,5 litre/100km.

Z "realna" seveda mislim "uradna". Torej izmerjena v "laboratoriju".
V praksi odvisna od razmer in okoliščin. Na AC sigurno več. Fijakanje po kakih vaseh pa manj. V mestu... verjetno tudi manj, odvisno od dogajanja.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

Aja, seveda pa lahko pogledaš izkušnje drugih na www.poraba.com in www.spritmonitor.de
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

tony1 ::

Spark: Upoštevaj tudi zgornji nasvet.

Morda se izkaže, da se samo z vidika porabe menjave TSIja za hibrida ne splača delati...

zobnik ::

Povprečna poraba je okol 5l bencina.

ziga1990 ::

J.McLane zdaj ko imaš Gen4 prius daj povej koliko imaš ti porabo in koliko imaš avtoceste,izvenmestne in mestne vožnje, ker kolikor kaj vem imata nova corolla 1.8 in gen 4 prius isti hibridni sistem notri.

in še povej koliko si zadovoljen z njim in ali uporabljaš hud?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

Večino ga vozi žena, ker je to njen avto in ima daljšo relacijo v službo, jaz ga vozim mogoče 10%.
Narejenih je preko 1000 km, tankat bo treba danes prvič po nakupu (slabih 14 dni), ob nakupu je bil prazen tank in je šlo notri 38 l, BC kaže porabo 3,5 l/100 km.
Vožnja je relacijska, nekaj mestne vožnje po Kranju in Šk. Loki, sicer po naseljih in izven, hitrost kolikor dopušča promet in cesta, v teh 1000 km je bilo AC vožnje samo nekih 100 km. Za nizko porabo so ključne daljše razmeroma počasne relacije, sploh če je zunaj bolj mraz se to zelo pozna. Sicer se avto uporablja brez zadržkov tudi samo za 2km vožnje do bližnje trgovine, kar je zelo neugodno za uporabo.

Pri Gen3 je bila v vseh 8 letih najnižja poraba na cel tank 3,9 l/100 km, kot kaže bo povprečje res za pol litra nižje v primerjavi s starim.

HUD je stvar, ki je ves čas prižgana, glavni podatek na njem je hitrost, opcijsko pa prikazuje še zadnji prebran prometni znak in HSI bar. Navigacije žal evropska verzija ne prikazuje na HUD, za ameriško vem da to ima.

Hibridni sklop v Corolli je isti ampak za porabo sta ključna zračni in kotalni upor (masa je pri vseh podobna). 17" in 18" gume na Corolli sigurno močno vplivajo na razliko v porabi, jaz imam 15" Toyo NanoEnergy.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

ziga1990 ::

^^ mene ornk mika gen 4 posebi rdeč mi je lep samo naslednje leto ko bom kupoval je pa možnost, da bo corolla 2019 pod 20000€ in potem bo težka izbira
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

zobnik ::

Kateri avto pa ne žre nad 140-150km/h, 1.8 motor če ti na ac žre hibridno 5l je še vedno razlika, identični motor bi žru 8l.
Men sicer plina žre vrjento 9l na AC, čeprav zabeležil tako porabo v 10 000km še nisem, ker imam še kakih 30% regionalne vožnje.

energetik ::

J.McLane je izjavil:

Sicer se avto uporablja brez zadržkov tudi samo za 2km vožnje do bližnje trgovine, kar je zelo neugodno za uporabo.
Pri navadnem ICE pa je to še hujše za uporabo. Sicer pa me zanima, kako ta verzija dela s hladnim ICE, se takoj zalaufa in ga skuša ogreti do konca ali ga lahko premikaš po dvorišču v EV mode?
Sicer pa je taka nizka poraba verjetno zaradi odsotnosti AC vožnje. Pri velikem odstotku AC vožnje bi bila verjetno poraba mnogo višja.
Kako sicer deluje na AC, ali poskuša držati optimalno krivuljo na BSFC diagramu glede na zmožnost baterije ali pač drži isto delovno točko? Mislim na res dolgih, enakomernih in ravnih AC relacijah.

ziga1990 ::

energetik je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Sicer se avto uporablja brez zadržkov tudi samo za 2km vožnje do bližnje trgovine, kar je zelo neugodno za uporabo.
Pri navadnem ICE pa je to še hujše za uporabo. Sicer pa me zanima, kako ta verzija dela s hladnim ICE, se takoj zalaufa in ga skuša ogreti do konca ali ga lahko premikaš po dvorišču v EV mode?
Sicer pa je taka nizka poraba verjetno zaradi odsotnosti AC vožnje. Pri velikem odstotku AC vožnje bi bila verjetno poraba mnogo višja.
Kako sicer deluje na AC, ali poskuša držati optimalno krivuljo na BSFC diagramu glede na zmožnost baterije ali pač drži isto delovno točko? Mislim na res dolgih, enakomernih in ravnih AC relacijah.


gen 4 na začetku za kratek čas uporabi EV način če ne odtaljuješ šip pa kolikor sem bral tudi če hočeš ogret kabino takoj prižge ICE ampak prvo bo ogrel ICE
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

Kako sicer deluje na AC, ali poskuša držati optimalno krivuljo na BSFC diagramu glede na zmožnost baterije ali pač drži isto delovno točko? Mislim na res dolgih, enakomernih in ravnih AC relacijah.

Na corolli grejo obrati stalno gor in dol, tudi če je vse enakomerno. No, ne stalno, na 5-10 sekund se spremenijo. Poskuša bit na idealni krivulji, če je kaj preveč moči, da se splača polnit baterijo, jo polne, in potem 10 sekund zniža obrate in prazni baterijo.

J.McLane ::

Ko hladen avto prižgeš imaš nekih 5 sekund časa da pritisneš tipko EV, sicer se motor zažene in gre v ogrevalni cikel, motor se ugasne ko hladilna tekočina doseže 40° (upam da sem se prav zapomnil), oz. glede na potrebo po ogrevanju kabine. Če takoj vklopiš front defrost se takoj zažene ICE. Če ima baterija prenizek SOC (tri ali manj črtic) tipka EV ne deluje, če je zelo mraz tipka EV ne deluje.

Na AC asistence iz baterije praktično ni, "menjalnik" pa vozi ICE vedno glede na zahtevano moč (torej po optimalnem BSFC), če gas pedal držiš vedno isto bodo tudi obrati motorja ves čas isti, če je teren razgiban gor-dol in imaš tempomat bodo obrati motorja ves čas nihali glede na zahtevano moč.

Osnovna logika delovanja je sledeča:
nizka zahtevana moč (do 10 KM) - deluje na elektriko, hitrost tu ni bistvena, ampak višja kot je hitrost bolj je neuporabnih teh 10 KM
srednja moč - deluje zgolj na ICE, sistem skuša vzdrževati baterijo na 6 črticah
max moč - ICE na max obratih + električni boost

Pri vsaki spremembi zahtevane moči sodeluje elektrika, da vmes ICE dobi svoje obrate.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

ziga1990 ::

^^ glede na video posnetke ne rabiš pritisnit tipke gen 4 gre sam nekaj sekund gre na EV

Priusi imajo 5 stopenj ogrevanga
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

energetik ::

J.McLane je izjavil:

Ko hladen avto prižgeš imaš nekih 5 sekund časa da pritisneš tipko EV, sicer se motor zažene in gre v ogrevalni cikel, motor se ugasne ko hladilna tekočina doseže 40° (upam da sem se prav zapomnil), oz. glede na potrebo po ogrevanju kabine. Če takoj vklopiš front defrost se takoj zažene ICE. Če ima baterija prenizek SOC (tri ali manj črtic) tipka EV ne deluje, če je zelo mraz tipka EV ne deluje.

Na AC asistence iz baterije praktično ni, "menjalnik" pa vozi ICE vedno glede na zahtevano moč (torej po optimalnem BSFC), če gas pedal držiš vedno isto bodo tudi obrati motorja ves čas isti, če je teren razgiban gor-dol in imaš tempomat bodo obrati motorja ves čas nihali glede na zahtevano moč.

Osnovna logika delovanja je sledeča:
nizka zahtevana moč (do 10 KM) - deluje na elektriko, hitrost tu ni bistvena, ampak višja kot je hitrost bolj je neuporabnih teh 10 KM
srednja moč - deluje zgolj na ICE, sistem skuša vzdrževati baterijo na 6 črticah
max moč - ICE na max obratih + električni boost

Pri vsaki spremembi zahtevane moči sodeluje elektrika, da vmes ICE dobi svoje obrate.
Razmišljam, kako bi to delovalo pri meni, če npr. samo peljem froce v vrtec, nekje 2x500m, do 40km/h. Torej če ne bi prižgal HVAC, bi se načeloma lahko privlekel tja in nazaj v EV mode?

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

^^ ne EV način bi bil vključen malo časa, ker avto bo hotel segreti ICE
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

Težka bo, EV mode vrže ven pri nekje 35 kmh ali če preveč nenadno pospešiš, poleg tega moraš štartat s kolikor toliko polno baterijo. Sicer pa če cel mesec voziš otroke v vrtec, ki je tako blizu s porabo 10 l/100 km, boš skuril vsega 2 l bencina.

Če greš od doma po otroke v vrtec 500 m in jih pelješ spet domov 500 m, je to itak najbolj smiselno delat peš, s kolesom, s poganjalcem... Drugo je če to narediš spotoma, ampak potem tudi ni smisla forsirat ta EV mode za teh prvih (ali zadnjih) 500 m.

V glavnem v praksi je EV mode uporaben, če prestavljaš avto iz garaže, da ga opereš ali umakneš brez da štarta ICE. Sicer pustiš sistemu da deluje tak kot je bilo zasnovano, da ves čas preklaplja med elektriko in ICE sam od sebe.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

ziga1990 ::

^^ si kaj gledal kok hitro se prius ogreje, ker nekateri youtube posnetki kažejo da hladen Prius gen 4 po 1.3km mestne in izvenmestne vožnje z ICE začne uporabljat elektromotor kar se pa ne zgodi dokler ICE ni dovolj ogret ?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

To je zelo odvisno od zunanje temperature, velika razlika je če štartaš pri 20° ali pri 0°. Bolj kot od kilometrov je to odvisno od časa, ker motor "odklopljen" od koles, v ogrevalnem ciklu je vžig zakasnjen tako, da se čim prej segreje katalizator, na izpuhu je tudi toplotni izmenjevalec, ki hitreje greje hladilno tekočino.

Treba je pa vedeti, da tu ni prioriteta nižja poraba goriva, ampak čim manjše emisije škodljivih plinov v tem ciklu ogrevanja, na res kratkih vožnjah tako hibrid ni v nobeni prednosti glede porabe.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

ziga1990 ::

^^ to je res ampak če hibridu uspe v kratki vožnji ogret motor v primerjavi z bencinarjem je prednost ker manj škoduješ motorju
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

energetik ::

J.McLane je izjavil:

To je zelo odvisno od zunanje temperature, velika razlika je če štartaš pri 20° ali pri 0°. Bolj kot od kilometrov je to odvisno od časa, ker motor "odklopljen" od koles, v ogrevalnem ciklu je vžig zakasnjen tako, da se čim prej segreje katalizator, na izpuhu je tudi toplotni izmenjevalec, ki hitreje greje hladilno tekočino.

Treba je pa vedeti, da tu ni prioriteta nižja poraba goriva, ampak čim manjše emisije škodljivih plinov v tem ciklu ogrevanja, na res kratkih vožnjah tako hibrid ni v nobeni prednosti glede porabe.
Hmm, potemtakem pri moji trenutni vožnji sploh ne bi bil v hudi prednosti pozimi, saj imam le 11km, v trdi zimi je ICE popolnoma ogret šele po nekje 5km.
Po selitvi šihta čez 2 leti pa bom imel od doma do AC 5km z 1 semaforjem, nato 20km čiste AC. Vprašanje če mi ni potem bolj smiselno gledat turbodizla. Po drugi strani HSD nima turbine, DPF, jermenov... Avtomatik in radarski tempomat serijsko. Dilema bo.

Utk ::

Hibrid ne rabi bit popolnoma ogret, da začne delat svoje.
11 km je po moje dovolj, bolj je vprašanje če je to dovolj za dizla.
5 km do avtoceste in 20 po njej pa tudi. Dvomim, da se boš zjutraj vozil 170 po avtocesti. Sicer pa ne vem kater dizel stane 25 jurjev s tolk opreme. Jaz ga nisem našel. Je pa res, da nekaterih znamk niti ne gledam. Niso pa to niti take razdalje, da bi par deci gor dol igralo neko vlogo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

energetik ::

Na primer Hyundai I30 CW CRDi ~23kEUR 7-DCT + radar.
Zjutraj se bom lahko vozil 130-140 po AC, saj sem ob 6:30 že na šihtu.
Dokler imam 11km do šihta še ne bom menjal avta, imam N/A bencinsko kišto in kolo.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Lane assista še zmeraj ne bi imel, po moje. Tudi full led luči najbrž ne za ta denar.

ziga1990 ::

energetik je izjavil:

J.McLane je izjavil:

To je zelo odvisno od zunanje temperature, velika razlika je če štartaš pri 20° ali pri 0°. Bolj kot od kilometrov je to odvisno od časa, ker motor "odklopljen" od koles, v ogrevalnem ciklu je vžig zakasnjen tako, da se čim prej segreje katalizator, na izpuhu je tudi toplotni izmenjevalec, ki hitreje greje hladilno tekočino.

Treba je pa vedeti, da tu ni prioriteta nižja poraba goriva, ampak čim manjše emisije škodljivih plinov v tem ciklu ogrevanja, na res kratkih vožnjah tako hibrid ni v nobeni prednosti glede porabe.
Hmm, potemtakem pri moji trenutni vožnji sploh ne bi bil v hudi prednosti pozimi, saj imam le 11km, v trdi zimi je ICE popolnoma ogret šele po nekje 5km.
Po selitvi šihta čez 2 leti pa bom imel od doma do AC 5km z 1 semaforjem, nato 20km čiste AC. Vprašanje če mi ni potem bolj smiselno gledat turbodizla. Po drugi strani HSD nima turbine, DPF, jermenov... Avtomatik in radarski tempomat serijsko. Dilema bo.


Toyotin hibrid se bo ogrel hitreje kot dizel in bencinar in kot je J.McLane rekel na izpuhu je naprava ki vrača toploto v motor da se pospeši segrevanje motorja in Gen 4 Prius ima spredaj lopatice ki zaprejo dovod svežega zraka v motor,da še dodatno pospeši segrevanje motorja
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

ziga1990 ::

J.McLane ali so tebi dali kaj popusta ko si kupil Priusa ?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

Kupil sem rabljenega, spustili so 500 EUR glede na oglaševano ceno, ampak dvomim da je to neko pravilo, zelo odvisno koliko časa avto že prodajajo, koliko je zanimanja in verjetno tudi za koliko so sami avto kupili.

Na nove, kolikor vem dajo okrog 3k EUR popusta glede na redno ceno v ceniku.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

ziga1990 ::

jaz malo gledam in na mobile.de in 2016 in 2017 Priusi so že znotraj mojega budgeta samo kaj ko je v Sloveniji izbira Priusov skromna in dvomim da bo Aprila ko bom kupoval kaj boljša je pa možno, da bo rabljena Corolla hibrid prišla v moj budget
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

ziga1990 ::



lepo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

jype ::

energetik je izjavil:

Razmišljam, kako bi to delovalo pri meni, če npr. samo peljem froce v vrtec, nekje 2x500m, do 40km/h.
Otrokom bo bistveno bolj koristilo, če teh 500 metrov vsak dan dvakrat odpešačijo.

ziga1990 ::

jype je izjavil:

energetik je izjavil:

Razmišljam, kako bi to delovalo pri meni, če npr. samo peljem froce v vrtec, nekje 2x500m, do 40km/h.
Otrokom bo bistveno bolj koristilo, če teh 500 metrov vsak dan dvakrat odpešačijo.


Ne samo njim vsem bi koristilo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

energetik ::

Sta pa zapela v to...
Bilo je samo vprašanje, kaj misliš da vsak dan zakurblam ICE, samo zato da se zapeljem 500m? Če pa bi lahko 2x500 naredil v EV mode, bi to občasno tudi naredil. Npr. Poleti ko je 35° in ob 15h žge sonce na polno. Takrat ni ravno prijetno drgnit tistih 500m z otrokoma tudi pol ure, kjer 2-letnik hodi v vse smeri, samo v pravo ne. Sploh ko se taisti vrže na tla sredi prehoda, jst pa v eni roki rinem bicikl.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

jype ::

Če maš bicikl, maš tut zic za mulca gor, pa ga lahko vanj prišraufaš, da ti ne bo hodil okoli.

Lahko forknemo temo, da ti razložimo še, zakaj je to dobro zanj in zate, ampak se mi zdi, da itak veš.

ziga1990 ::

Zanimivost novi Yaris bo imel možnost 4WD pogona tudi hibridna verzija
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

jype ::

Žal je tako nizko podvozje, da to v resnici prav nič ne olajša uporabe za agrarne namene.

vostok_1 ::

Ne. Ampak je pa bragging right do takrat ko bo tretji svet želel maščevanje za preteklo izkoriščanje.
There will be chutes!

Fun times ahead.
strani: 1 ... 10 11 12 13 14 15


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35111726 (1797) -valvoline-
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
2159208 (4283) J.McLane
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1989330 (3307) damirj79
»

Diesotto nov koncept bencinsko-dizelskega motorja (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
648615 (6075) darkolord
»

Toyota Prius - mnenja, ocene (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
21723145 (15734) Stepni Volk

Več podobnih tem