» »

Smo že na 98 smrtnih?

Smo že na 98 smrtnih?

Temo vidijo: vsi
««
16 / 17
»»

Invictus ::

Ta tema že postaja malo nekrofilska...

Štetje mrtvih...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: scipascapa ()

SuperVeloce ::

Res je.

Gluposti letijo vsepovprek. Tudi od tistih, ki od prometne varnosti "živijo".
Če bi bilo po mojem, bi morali vsi taksisti imeti vsaj tečaj varne vožnje.

...Je rekel Brane Kuzmič. Zagotovo bi to rešilo problem, sploh pri osebi, ki "po svoje" vozi že 10-20 let. Ampak reklama za biznis pa je, ja.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

bluefish ::

solatko je izjavil:

bluefish - Potem gre za naklepni uboj in ne prometno nesrečo.
Gre za uboj, vsekakor.

scipascapa ::

seveda je bil uboj, samo grem stavit, da ne bo sedel 1 dneva.

thramos ::

Zakaj uboj? Celo naklepni? A če bi se to zgodilo na "navadnem" prehodu za pešce bi bilo kaj drugače?

Jupito ::

Ta tema je en uboj. Če ne bi bilo jasno, da 90% tega foruma dobi eksplozivno možgansko diarejo, kadarkoli gre beseda o prometu, bi človek lahko pomislil, da poskušate naključne bralce spodbujati k samomorom.
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!

flbroker ::

A je 122 uradna stevilka? To bi mogli na e-stave dodat da lahko folk stavi ali bo vec, manj ali enako kot prejsnje leto.

Wrop ::

Baje so voznika že redarji večkrat opozarjali, da se ne sme voziti po slovenski cesti. (vir. Val 202)
Pa še včeraj sem po tv zasledil, da če bi vozil po omejitvah, bi bil pešec še vedno živ. Pa četudi bi se mu vrgel pred avto.

solatko ::

sheeshkar - Nihče ni potrdil moje trditve, da lahko pešci za svojo varnost naredijo največ sami. Ni načina, ki bi ustavil (po vaše) idiote, ki ne zaznajo pešcev na prehodu, ki bi preprečil vožnjo nekaterih v rdečo, divjanje po mestu (sam se omejitve v naseljih držim VEDNO), ravno tako ni načina, ki bi naredil pešca vidnega, vozniku, ki ga spregleda, torej je edini način, da pešec skrbi zase ali pa jih bo iz leta v leto več, zaradi objestnosti vozniko ali zaradi njihovih napak, kar v končni fazi rezultatov (število mrtvih pešcev in tudi kolesarjev na naših cestah).
Na voznike se tako ali tako vrši pritisk, od medijev do represivnih organov, vendar to, kot kaže ni dovolj.

Vsi vozniki, ki so še živi in niso imeli prometnih nesreč, torej ni nikoli vozila prehitro.

Pač ne prečkaš ceste za ovinkom, temveč precej pred, tako, da te ne more ogroziti vozilo, ki ga trenutno ne vidiš.

Svoje sopotnike ogrožam v momentu, ko sedejo v moje vozilo in tako tudi vsak drug voznik. Ker skrbim, da pridem sam varno na cilj, tudi moji sopotniki niso ogroženi nič bol, ali celo manj, kot če sedejo v vozilo voznika, ki mu lastna varnost ni na prvem mestu.

Tisti idiot na mojem pasu, tam sigurno nebi bil, če nebi izgubil živcev, zaradi počasne vožnje v počasni koloni, kjer se noben voznik ne drži dovolj daleč, da bi se prehitevajoči lahko umaknil nazaj na svoj vozni pas.

Kršenje omejitev je čisto navaden prekršek, kot nedajanje smerokaza, vožnja brez luči v tunelu,...... in vožnja je prehitra, ko se situacija ne izide in pride zaradi tega do prometne nesreče.
Vožnja preko omejitve, je čisto navaden prekršek, ki ga policija ob zaznavi tudi normalno sankcionira, kot večino drugih prekrškov ob zaznavi.

Kaj ti ni jasno v razlagi, da pač voziš hitreje samo takrat, ko se prepričaš, da to lahko na razdalji, ki je v tvojem vidnem polju, voziš hitreje in ne ogrožaš nikogar, še najmanj pa sebe. Če srečujem vozilo na nasprotni strani, ne vozim veliko čez omejitev, ker lahko tudi vozilo na nasprotni strani izgubi nadzor in se znajde na mojem voznem pasu. Tako kot sem napisal, me preseneti lahko samo nekaj, kar prileti iz neba, direktno pred moje vozilo. Je dovolj taka razlaga ali moramo poiskati experte, ki bodo na podlagi fizikalnih komponent, dokončno ugotovili ali kršim zakone fizike in sem zato nevaren ali se ravnam v skladu s fizikalnimi zakoni in sem vsled tega bolj varen voznik, kot to velja za povprečje.

Gre za naklepni uboj, saj je tam vožnja taxijev prepovedana, dovoljeno je samo za avtobuse mestnega prometa in mestna elektro vozila, vlakce,..., ki ne dosegajo hitrosti dosti večje od pešcev.

Mimo grede, Kuzmič s svojo izjavo ne veliko zgrešil, gre za voznike, ki vozijo potnike in to v vozilih, ki so praviloma dovolj močna, da jih je potrebno obvladat v vsaki situaciji. Po številu nesreč, ki jih povzročijo taxi vozila, ne spadajo ravno v kategorijo varnih prevozov v javnem prometu.
Pogoj za opravljanje taxi službe je, da ima voznik vsaj dve leti VD.
Delo krepa človeka

scipascapa ::

thramos: naklepni ne, ker ni načrtoval ampak naključni/na mah.
ker je z zavedanjem, da dela več prekrškov hkrati in z zavedanjem, da vozi prehitro in ogroža sebe in ostale ter kljub temu nadaljeval, s tem povzročil prometno nesrečo z smrtnim izzidom. če bi vozil v coni kjer je dovoljeno in v mejah dovoljene hitrosti in bi kljub temu zbil pešča ter smrt, bi lahko ovrednotili kot naključje...v tem primeru ne moremo.

vse se začne s tem, ko obrneš ključe v avtu....zakaj pri meni ni teh težav? zakaj pri meni ni problemov? zakaj se jaz policije ne bojim? zakaj se jaz ne bojim, da bi zbil pešča?

je pa res, da so pešči morda preveč nonšalantni, brezbrižni....dvigni roko pred prehodom, naj te voznik vidi, tvojo željo ipd.

in tukaj se strinjam z solatkom, tole je bil vsaj uboj na mah. 5 let najmanj + odškodnina družini.

Slovenija ima preveč tolerance za prekrškarje.

rokp ::

solatko je izjavil:

Aston_11 - Ja ti si pa res en prometni angelček.


Ce tudi "v zivo" vozite tako, kot tukaj pisete, se bi po do sedaj napisanem v vecih temah z Aston_11 brez problema peljal kot sopotnik, s teboj, solatko, se pa ne bi prav rad. Ne glede na to (ali pa ravno zato, hehe), da se Aston_11 vidi kot zmotljivega soferja, ki je raje malo bolj previden (strpen je pa itak), in solatko skoraj kot drugega Ayrtona.

thramos ::

scipascapa je izjavil:

thramos: naklepni ne, ker ni načrtoval ampak naključni/na mah.
ker je z zavedanjem, da dela več prekrškov hkrati in z zavedanjem, da vozi prehitro in ogroža sebe in ostale ter kljub temu nadaljeval, s tem povzročil prometno nesrečo z smrtnim izzidom. če bi vozil v coni kjer je dovoljeno in v mejah dovoljene hitrosti in bi kljub temu zbil pešča ter smrt, bi lahko ovrednotili kot naključje...v tem primeru ne moremo.


Ok, ampak vsak, ki ne ustavlja pešcem pred prehodom (po mojih ocenah vsak drugi) prav tako z zavedanjem dela prekršek, ogroža (predvsem) druge in s tem nadaljuje.

Če uporabim solatkove besede:

Gre za naklepni uboj, saj je ustavljanje pred prehodom za pešce zapovedano.

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

Ni načina, ki bi ustavil (po vaše) idiote, ki ne zaznajo pešcev na prehodu, ki bi preprečil vožnjo nekaterih v rdečo, divjanje po mestu (sam se omejitve v naseljih držim VEDNO), ravno tako ni načina, ki bi naredil pešca vidnega, vozniku, ki ga spregleda, torej je edini način, da pešec skrbi zase ali pa jih bo iz leta v leto več, zaradi objestnosti vozniko ali zaradi njihovih napak, kar v končni fazi rezultatov (število mrtvih pešcev in tudi kolesarjev na naših cestah).

En način je opozarjanje forumskih retardov, da je kršenje omejitev nevarno početje, da morajo v prvi vrsti vozniki poskrbeti za varen prehod pešcev z zmanjšanjem hitrosti v okolici prehodov, da morajo vozila zmanjšati hitrost v megli itd. Ko se bomo s tem vsi strinjali (ker druge izbire tu sploh ni), potem lahko seveda brez problemov opozarjamo še na to, da lahko tudi pešci še dodatno poskrbijo za svojo varnost in podobno. Vendar ti tega v resnici ne počneš. Ti izvajaš victim blaming, kjer odgovornost (ali vsaj del) prelagaš na žrtve, šibkejše v prometu oziroma nedolžne udeležence (ker so nosili izzivalno mini krilo).

Jaz osebno sem skozi leta spremenil marsikatero slabo navado, ki sem jo imel med vožnjo, ravno zaradi takšnih opozoril (po TVju, v časopisih, tudi na tem forumu). Zavedam se, da je moje pisanje (in pisanje mojih somišljenikov) v takšnih temah scanje proti vetru (še posebej v tvojem primeru) ter pljunek v morje, vendar če bo na podlagi tega kakšen mlad neizkušen voznik spremenil kakšno izmed svojih slabih navad, je to že kar lep uspeh. Po drugi strani pa ti in tvoji somišljeniki z zagovarjanjem kršenja omejitev, relativiziranjem ostalih prekrškov ter victim blamingom delate veliko škodo, ker dajete potuho divjakom (in to med drugim tudi takšnim, ki so mnogo hujši od tebe, torej tistim, ki jih srečavaš na svojem pasu med njihovim nevarnim prehitevanjem).

Za zmanjšanje števila smrti na naših cestah, je v Sloveniji potrebno spremeniti kulturo v prometu, predvsem tisti del, ki zagovarja hitrost ter kot glavni problem na cestah označuje počasnejšo vožnjo, kar vodi samo v še večjo nestrpnost. Moj prispevek k spreminjanju te kulture je (poleg čimvečjega spoštovanja prometnih predpisov na cesti) popravljanje idiotizmov preko tega foruma. Ni veliko, vendar veliko več kot tvoj, tako na cestah, kot na forumu.

solatko ::

rokp - Vidiš pri meni je pa ravno obratno, vedno se rad peljem z voznikom, ki to reč obvlada, ne pa z voznikom, ki v vsakem momentu razmišlja samo o nevarnosti, ko pa do take situacije pride (po navadi ne prihaja do nevarnih situacij zaradi voznika, ki vozi pravilno, temveč zaradi voznika, ki vozi po svoje in zavestno krši predpise ali pa zato, ker jih ne pozna), saj bo previdni voznik, v večini primerov kritične situacije, reagiral napačno, voznik, ki posel dobro obvlada, pa bo iz vseh kritičnih situacij prišel cel ali z minimalnimi poškodbami pleha.
Še noben, ki se je vozil z menoj, ni občutil nikakršne nevarnosti ali ob ponovni potrebi po prevozu, dejal, da bi se raje peljal s kom drugim, ker se mu zdi, da vozim nevarno.

thramos - Problem jaz vidim ravno v tem, da smo pešce prepričali, da imajo absolutno prednost, na določenih točkah v prometu in so podzavestno nehali pazit nase, saj računajo s tem, da se vsi držijo, kot pijanc plota predpisov in, da so na prehodih, ob zeleni luči na semaforju, ob robu ceste, na peš conah,.... popolnoma varni. Statistika potrjuje, da je to zelo zmotno mišljenje, saj je dovolj, da samo eden ne vozi po predpisih ali, da spregleda pešca (skrije ga prometni znak, drog semaforja, javne razsvetljave ali tanko drevo pred prehodom), ali naredi napako in bivši pešec, postane truplo ali invalid. Pešec vozilo vidi, če pogleda in se sam odloči ali bo teorijo spoštovanja prometnih predpisov preizkusil na sebi ali ne. Kadar pa sploh ne pogleda, se pa zavestno odloči, da bo pač popravljal napake voznikov, na drugem svetu ali v Soči.

Taki vozniki, ki ne ustavijo pred prehodom za pešce, kadar je samo en pešec, ni tako malo in ravno takrat, je na pešcu tisti delček, ki v zakonu o cestno prometnih predpisih, opozarja udeležence, da je potrebno pazit na napake drugih in jih s svojim načinom obnašanja, čim bolj omilit.
Tako kot se vozniki ne zaletimo v vsako vozilo, ki nam izsili prednost (po zakonu nebi bili krivi), se tudi pešcem ni potrebno metat pod avtomobile, ki nimajo namena ustavit, če z lastno zaustavitvijo, lahko preprečijo nesrečo, v kateri bi itak potegnili krajši konec.
Vozniki se moram itak obnašat, kot, da vsi vozijo po predpisih in istočasno pazit, kot, da jih vsi kršijo, pač smo dolžni storiti vse, kar je v naši moči in znanju, da ne pride do trčenja, tudi zaradi napake drugih.
Zakaj bi za najšibkejše udeležence v prometu veljalo kaj drugega, izjema so izredno stari, invalidi in otroci.
V takem smislu je tudi spisan zakon, ki govori o obnašanju v prometu.

sheeshkar - Se strinjam s teboj, da se je potrebno v prometu čim bolj približat načinom vožnje, ki jih predpisuje zakonodaja, vendar VSEH in ne samo tistih, katere se spomnite nekateri, tudi določila o OVIRANJU PROMETNEGA TOKA, pa tudi določila, ki pešcem zapoveduje prečkanje ceste takrat, KO JE TO VARNO IN ČIM HITREJE, PO NAJBLIŽJI POTI, da o obnašanju kolesarjev ne govorimo.
In v prometu ni point v popravljanju slabih navad, temveč v vsakodnevnem učenju, izpopolnjevanju posla, ki ga opravljamo. Samo s tem, opravimo s slabimi navadami (neizkušenost, neznanje, nepredvidevanje,.....), sama kultura v prometu, pa je odvisna od splošne kulture, ki jo ima človek v sebi.
Kulturen, umirjen človek, se tako obnaša tudi v prometu, pa če prav včasih krši predpis o omejitvi hitrosti, koleriki so taki tudi na cesti, nekulturni forumaši, so praviloma taki tudi v svojem življenju, žaljivi, nerazumevajoči, vase zaverovani edini pravičniki, so taki tudi v realnem življenju in v prometu jih spoznaš po hupanju, blendanju, vožnji na zadnjem odbijaču, z obvezno dvignjenim fingerjem,......
Strpni, kulturni, dovolj podučeni,.... pa smo taki tudi v življenju, v prometu, v odnosu do drugih ljudi,....
Delo krepa človeka

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

Gre za naklepni uboj, saj je tam vožnja taxijev prepovedana, dovoljeno je samo za avtobuse mestnega prometa in mestna elektro vozila, vlakce,..., ki ne dosegajo hitrosti dosti večje od pešcev.

Čakaj malo, po tvoji logiki to ne drži (niti ne razumem, kaj v tvojem stavku počne beseda hitrost, ker hitrost pa ja ni problem, če znaš voziti). Taksist še nikoli ni povzročil nesreče s smrtnim izidom, kar je dokaz, da je fantastičen voznik z nadnaravnimi refleksi ter je praktično jasnoviden, zato je na podlagi svojih bogatih izkušenj strokovno ocenil, da je sposoben ta predel prevoziti hitreje od postavljenih omejitev ter ravno zaradi odsotnosti ostalih vozil to narediti še bolj varno, torej ne bo vozil PREhitro. Konec koncev je omejitve varno kršil že na mnogo cestah, kjer je prav tako strokovno ocenil, da je to povsem varno in s tem še nikoli ni nobenega ogrožal. Še več, med vožnjo nikoli ne telefonira, vedno opazuje dogajanje okoli sebe ter gleda v ogledala, njegov avto ima vedno tiptop gume in zaradi popolne skoncentriranosti na vožnjo ne žveči niti čigumija. Povsem upravičeno se ima za nadpovprečnega voznika. Pešec pa ni umrl zaradi njegovega kršenja omejitev oziroma hitrosti, temveč zato, ker ni bil oblečen v fluorescentna oblačila in zato, ker ni dvignil roke. Kajne?



solatko je izjavil:

sheeshkar - Se strinjam s teboj, da se je potrebno v prometu čim bolj približat načinom vožnje, ki jih predpisuje zakonodaja, vendar VSEH in ne samo tistih, katere se spomnite nekateri, tudi določila o OVIRANJU PROMETNEGA TOKA, pa tudi določila, ki pešcem zapoveduje prečkanje ceste takrat, KO JE TO VARNO IN ČIM HITREJE, PO NAJBLIŽJI POTI, da o obnašanju kolesarjev ne govorimo.

Za božjo voljo, najdi en citat, kjer kdorkoli zagovarja oviranje prometnega toka ali nevarno prečkanje ceste. Dajmo frajer, baje to vsi po vrsti zagovarjamo, torej bo to mala malica.

Po drugi strani pa imamo nešteto primerov, kjer ti dejansko zagovarjaš kršenje omejitev, torej si ti edini, ki se na točno določene dele CPPja dejansko požvižga. Od drugih zahtevaš, da se držijo čisto vseh pravil (kar je pravilno in točno to nekateri zagovarjamo), medtem pa si ti edini, ki se je spomnil, da enega (zelo pomembnega) dela, občasno ne bo spoštoval. Trol ali imbecil?

solatko ::

sheeshkar - Zopet se delaš neumnega ali bralno nepismenega.
Kje boš našel moj post, kjer trdim, da v naseljih ni potrebno spoštovati omejitev hitrosti in kje sem kadarkoli omenil, da so taxisti, usposobljeni za varno vožnjo?

Point je v tem, da taxist tam nima kaj početi, ne glede na to, s kakšno hitrostjo se namerava voziti. Si morda kje prebral, da podpiram ali celo sam vozim na delih cest, kjer je to prepovedano.

Nekaj tukaj prisotnih vas trdi, da je velika razlika med kršenjem predpisa o najvišji dovoljeni hitrosti in kršenjem predpisa o oviranju prometnega toka, torej odločate o tem, katerih predpisov se ni potrebno držat, katerih kršenje pa pomeni najmanj namen ubijanja drugih udeležencev v prometu.
Jaz trdim, da se mora čim bolj voziti po predpisih, vendar včasih predpisi preveč omejujejo, ali pa so narejeni tako, da se po njih skoraj ne moreš obnašat. Lahko je še bolj nevarno, če ne daš ob pravem času smerokaza, kot, če nekje na odprti cesti pelješ 50%-ov čez administrativno določeno hitrost, na drugem odseku je pa ne moreš doseči, ker je prenevarna.
Vsi tisti, ki zavestno kršimo določen predpis, se tudi zavedamo, da bomo takrat, ko bo policija naše početje opazila, sankcionirani v skladu s predpisi in bomo to kazen tudi plačali.
Problem ste ljudje, ki kršite predpise zato, ker jih ne poznate in vas večina sploh ne ve, da ste nenamerno v prekršku, ki lahko še kako vpliva na dogajanja v prometu.
Koliko vas ima ugasnjen telefon v vozilu?
Koliko vas, je dejansko stalno 100%-no skoncentrirano, na dogajanja v prometu?
Koliko se vas je, ki se ne ukvarjate z garminom, radiem, otroci na zadnjem sedežu,.......
Kar so vse kršenje dela zakona, ki vam zapoveduje zbrano vožnjo in polno opazovanje situacij v prometu, kar sicer ni sankcionirano, vendar spada v kategorijo neprilagojene hitrosti.
Ko nekoga ruknete na parkirišču, ste imeli neprilagojeno hitrost, oziroma ste vozilo premikali prehitro.

Sicer pa najdi post, kjer zagovarjam kršenje predpisov, razlagam samo to, da kadar kršim predpis o najvišji dovoljeni hitrosti na slovenskih cestah, to počnem, ko je varno zame in za vse druge udelžence in sem za te kršitve, pripravljen tudi odvezati mošnjiček, če me bodo ujeli in sankcionirali (do sedaj me še niso sankcionirali, torej se je tudi policistom zdelo, da moje početje ni bilo nevarno), policaji imajo namreč deskriditacijsko pravico, ugotovljen prekršek sankcionirati ali ne.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

thramos ::

solatko je izjavil:


thramos - Problem jaz vidim ravno v tem, da smo pešce prepričali, da imajo absolutno prednost, na določenih točkah v prometu in so podzavestno nehali pazit nase, saj računajo s tem, da se vsi držijo, kot pijanc plota predpisov in, da so na prehodih, ob zeleni luči na semaforju, ob robu ceste, na peš conah,.... popolnoma varni. Statistika potrjuje, da je to zelo zmotno mišljenje, saj je dovolj, da samo eden ne vozi po predpisih ali, da spregleda pešca (skrije ga prometni znak, drog semaforja, javne razsvetljave ali tanko drevo pred prehodom), ali naredi napako in bivši pešec, postane truplo ali invalid. Pešec vozilo vidi, če pogleda in se sam odloči ali bo teorijo spoštovanja prometnih predpisov preizkusil na sebi ali ne. Kadar pa sploh ne pogleda, se pa zavestno odloči, da bo pač popravljal napake voznikov, na drugem svetu ali v Soči.


Ne, problem je v tem, da se cel kup ljudi za volanom ne zaveda, da imajo pešci prednost, če pa se tega zavedajo pa to zavestno ignorirajo. _Oni_ so tisti ki z 1+ tonskim strojem svojo okolico ogrožajo z nespoštovanjem predpisov. _Oni_ so krivi in ogovorni za nesreče, ki so posledica njihovih dejanj.

Po drugi strani pa niti jaz, pa tudi kolikor vem nihče v tej temi, ni nikoli zagovarjal, da naj pešci ne spremljajo okolice in prometa, da naj se mečejo pod avtomobile in podobne kretenizme, ki mi jih podtikaš.

Za pametnega pešca (in kolesarja) prometni predpisi ne obstajajo in prometni znaki ne veljajo. Ker imajo zaradi nizke hitrosti in dobrega pregleda okolice vse možnosti, da se namesto na zanašanje na upoštevanje predpisov drugih, zanesejo na lastna čutila in s tem minimizirajo možnosti za lastne poškodbe. Okolico pa ogrožajo zgolj minimalno.

Kar pa v ničemer, ampak res ničemer, ne spremeni dejstva, da so za vse nesreče, ki nastanejo kot posledica nespoštovanja prometnih predpisov, odgovorni zgolj tisti, ki jih kršijo. In ne kdorkoli drug. Prelaganje krivde na žrtev, ker naj bi bila soodgovorna kljub temu, da je ravnala popolnoma v skladu z predpisi, storilec pa ne, je skrajno sprevrženo. Milo rečeno. In v tistem trenutku, ko pri takšnih nesrečah začneš s svojimi kretenizmi o premajhni samozaščiti žrtve, namesto da bi obsodil storilca, počneš točno to.

solatko je izjavil:

Vsi tisti, ki zavestno kršimo določen predpis, se tudi zavedamo, da bomo takrat, ko bo policija naše početje opazila, sankcionirani v skladu s predpisi in bomo to kazen tudi plačali.


Blazna tolažba za bližnje tistih, ki so bili žrtev nesreče, ki je bila posledica zavestnega kršenja določenega predpisa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

solatko ::

thramos - Pri zavednem kršenju predpisov, ne prihaja do nesreč, razen pri neodgovornih, ki povsod kršijo predpise in se ne zavedajo posledic, večinoma zaradi neizkušenosti.

Kot povsod trdim, še nisem bil v nevarnosti zaradi mojega početja, sem pa bil parkrat, zaradi početja drugih. Kršenje nekega predpisa še ne pomeni avtomatsko nevarnost za druge.
Večina voznikov ve, da imajo drugi udeleženci, na določenih odsekih v prometu, prednost in velika večina jih to tudi spoštuje, če drugega udeleženca sploh opazijo. Ker ljudje niso zbrani med vožnjo, veliko situacij niti ne opazijo, ravno tako se hitro spregleda pešca ali kolesarja, ki pride s strani, če je med nami in njimi drog semaforja, znaka ali mestne razsvetljave.
To so trenutki, ki lahko pomenijo mejo med življenjem in smrtjo.
Postavite se ob rob ceste in spremljajte voznike, ki vozijo mimo, čisto vsi s predpisano hitrostjo, le redki pa so brez telefona, nekaj živahno razlagajo sopotniku, se obračajo nazaj, da vidijo kaj se dogaja na zadnjem zicu z otrokom,..... skratka niso skoncentrirani na samo vožnjo.
Poglejte, kaj se dogaja z vozili, ko vozniki zaslišijo sireno vozila na nujni vožnji!!!!!!
Kakšna zmeda nastane v trenutku!!!!!!

Kje pa si prebral, da valim krivdo na pešce, ki so umrli pod kolesi vozil?

Trdim, da bi bili še danes živi, če bi pazili nase, tako kot navajaš, da pešci in kolesarji to počno. Statistika pravi drugače. N število mrtvih in ranjenih pešcev/leto, n število mrtvih in ranjenih kolesarjev/leto. Brez krivde, vendar nepotrebno, ker bi jih večina to lahko preprečila samo z opazovanjem in zaustavitvijo v pravem momentu!!!!!!!!
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Aston_11 ::

solatko je izjavil:

Postavite se ob rob ceste in spremljajte voznike, ki vozijo mimo, čisto vsi s predpisano hitrostjo,
Take ceste, ob kateri bi vsi vozili s predpisano hitrostjo, ni. Takih voznikov, ki telefonirajo med vožnjo in kršijo še n-predpisov je ogromno.

solatko je izjavil:

skratka niso skoncentrirani na samo vožnjo.
To itak nikomur nič ne pomaga, ker vozniki (razen tebe) niso nikoli skoncentrirani, zdi pa se jim, da so (tako se namreč opisujejo) takrat, ko drvijo 100 km/h skozi naselje in 120 km/h po ovinkasti cesti in okrog 180 po AC.

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

Sicer pa najdi post, kjer zagovarjam kršenje predpisov, razlagam samo to, da kadar kršim predpis o najvišji dovoljeni hitrosti na slovenskih cestah, to počnem, ko je varno zame in za vse druge udelžence in sem za te kršitve, pripravljen tudi odvezati mošnjiček, če me bodo ujeli in sankcionirali (do sedaj me še niso sankcionirali, torej se je tudi policistom zdelo, da moje početje ni bilo nevarno), policaji imajo namreč deskriditacijsko pravico, ugotovljen prekršek sankcionirati ali ne.

Ni mi bilo potrebno prav dolgo iskati, ker ga zagovarjaš že v istem stavku. :))

Svoje kršenje predpisov zagovarjaš s tem, da to baje počneš varno. Se delaš norca?

Na ostale tvoje nebuloze pa ne mislim več odgovarjati, dokler ne boš ti našel kakšnega citata, kjer sem jaz ali kdorkoli drug zagovarjal katerokoli kršenje prometnih predpisov. Ti praviš, da je ok kršiti omejitve, ker si fantastičen voznik in to delaš varno. Sedaj pa najdi, kje kdo na enak način zagovarja polže, torej da jim dopuščamo oviranje prometa. Če nekaj označiš kot nenevarno, to še ne pomeni, da je to sprejemljivo (in to sem vsaj jaz že neštetokrat poudaril). Lahko pa tudi najdeš zagovarjanje kateregakoli drugega prekrška, ker vseskozi praviš, da jih počnemo ter zagovarjamo. Kaj je zdaj? Bo šlo? Ti dela probleme funkcija citiranja na forumu in zato ne moreš pokazati naših zagovarjanj prekrškov?

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

Kršenje nekega predpisa še ne pomeni avtomatsko nevarnost za druge.

Zakaj potem konstantno izpostavljaš kršitve kot so telefoniranje? :))

Član foruma z uporabniškim imenom oktalos v neki drugi dimenziji razlaga, da je on zmožen enako dobro ter enako skoncentrirano obvladovati vozilo medtem ko telefonira in da s tem ne ogroža prav nikogar. Pripravljen je plačati kazen, če ga dobijo policaji, ampak s tem prekrškom v resnici ne ogroža nikogar, ker to počne samo tam, kjer ve, da je to varno. Zakaj je torej telefoniranje problem, kršenje omejitev pa ne? (da smo si na jasnem, preden bo kdo spet podtikal, niti slučajno ne zagovarjam telefoniranja med vožjo, ali kateregakoli kršenja predpisov)

solatko ::

Kdo pravi, da zagovarjam tako početje, dejstvo je, da včasih to počnem in sem se pripravljen spoprijeti s posledicami, vi trdite, da so nekatere kršitve bolj pomembne od drugih. Tamle post višje sem vam naštel kršitve, ki jih vidite kot čisto navaden opazovalec z roba ceste, ki so lahko vsaka zase, ob določeni situaciji, veliko bolj nevarne, kot druge.

Jaz pač priznavam, da včasih zavestno kršim (ne zavedam se, koliko zakonov kršim 24/365, katerih ne poznam dovolj) in to tako, da ne ogrožam nikogar, da pa večina prometnih udeležencev krši predpise, katerih se niti ne zavedajo, v statistiki prometnih nesreč, pa predstavljajo določen procent, med vzroki ( v neprilagojeni hitrosti) za tudi zelo hude nesreče.

Vi trdite, da moje početje predstavlja malo manj kot zločin nad človeštvom (kljub čistosti moje prometne zgodovine), kup drugih udeležencev, vključno z oviralci prometnega toka, pa niso problematični, če prav se prometnih nesreč, večino zgodi v okviru omejitve hitrosti.
Ste celo toliko bebci, da ves prometni kaos na slovenskih cestah, pripisujete "divjakom", vse drugo pa je na naših cestah cool.

Po vaših besedah, sem na forumu najnevarnejši voznik, predstavljam nevarnost za SLO in druge države, pa v 62-ih letih življenja nisem skrivil lasu na glavi nikomur, ne pijem, se obnašam vzorno, na cesti še nisem imel incidenta, katerega povzročitelj bi bil, še na parkirnem prostoru nisem nikogar poškodoval pri manevriranju z vozilom.

Res nimate minimalnega pojma o vzrokih, za katastrofalno stanje v prometu. In ko Kuzmič izjavi, da bi taxisti potrebovali tečaj varne vožnje, kot v en glas trdite, da gre za navijanje za svoj posel - bedaki.

Aston_11 - V momentu, ko se vsedem za volan, je moja koncentracija 100%-no na dogajanje v prometu, do trenutka, ko potegnem kontaktni ključ iz ključavnice na cilju. Takih voznikov poznam še nekaj, vsi drugi pa počnete za volanom vse živo, samo vozite ne, vam pa vseeno ratuje, da pridete na cilj nepoškodovani, na srečo.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

SuperVeloce ::

Sori, marsikdaj se strinjam s teboj, ampak tole: "In ko Kuzmič izjavi, da bi taxisti potrebovali tečaj varne vožnje, kot v en glas trdite, da gre za navijanje za svoj posel - bedaki." je pa prvovrstna bedarija iz ust Kuzmiča. Tip nima pojma, kako rešiti takšne probleme. Tip je idiot, simpl.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

thramos ::

solatko je izjavil:

Kje pa si prebral, da valim krivdo na pešce, ki so umrli pod kolesi vozil?

Trdim, da bi bili še danes živi, če bi pazili nase


V stavku, ki si ga napisal za vprašanjem.

tako kot navajaš, da pešci in kolesarji to počno.


Kje navajam?

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

bla, bla, bla, vi pravite to in to, bla

Kje so citati?

Invictus ::

SuperVeloce je izjavil:

Sori, marsikdaj se strinjam s teboj, ampak tole: "In ko Kuzmič izjavi, da bi taxisti potrebovali tečaj varne vožnje, kot v en glas trdite, da gre za navijanje za svoj posel - bedaki." je pa prvovrstna bedarija iz ust Kuzmiča. Tip nima pojma, kako rešiti takšne probleme. Tip je idiot, simpl.

Ne, taksisti ne znajo vozit. Pika...

Si se že kdaj peljal s taksijem?

Poleg tega ni Kuzmič edini, ki ima šolo varne vožnje.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

SuperVeloce ::

Invictus je izjavil:

SuperVeloce je izjavil:

Sori, marsikdaj se strinjam s teboj, ampak tole: "In ko Kuzmič izjavi, da bi taxisti potrebovali tečaj varne vožnje, kot v en glas trdite, da gre za navijanje za svoj posel - bedaki." je pa prvovrstna bedarija iz ust Kuzmiča. Tip nima pojma, kako rešiti takšne probleme. Tip je idiot, simpl.

Ne, taksisti ne znajo vozit. Pika...

Si se že kdaj peljal s taksijem?

Poleg tega ni Kuzmič edini, ki ima šolo varne vožnje.

Nisem rekel, da taksisti znajo voziti. Vsekakor pa vsaj tisti učitelji, katere sem imel možnost spoznati na teh varnih vožnjah (in njihove tehnike učenja in ozaveščanja), enostavno ne morejo prekvalificirati takšne v varne voznike. Lahko ga uči obvladovanja po mokrem in snegu, lahko mu razloži zavorno pot, vendar dvomim, da takšni vozniki teh zadev nebi poznali. Ne more pa psihologa igrat in mu razložiti, zakaj zavedno vozi kot norec in efektivno načrtuje umor. Ker ta taksist je očitno vedel (in bil tudi opozorjen), da tvega.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

SuperVeloce je izjavil:


Nisem rekel, da taksisti znajo voziti. Vsekakor pa vsaj tisti učitelji, katere sem imel možnost spoznati na teh varnih vožnjah (in njihove tehnike učenja in ozaveščanja), enostavno ne morejo prekvalificirati takšne v varne voznike. Lahko ga uči obvladovanja po mokrem in snegu, lahko mu razloži zavorno pot, vendar dvomim, da takšni vozniki teh zadev nebi poznali. Ne more pa psihologa igrat in mu razložiti, zakaj zavedno vozi kot norec in efektivno načrtuje umor. Ker ta taksist je očitno vedel (in bil tudi opozorjen), da tvega.

Seveda ne poznajo. Če je taksist, to še ne pomeni avtomatsko, da zna vozit... Vmes telefonarijo, kadijo, gobcajo...

Kako naj bo potem pozoren na cesto?!?!?!
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

St235 ::

solatko je izjavil:


(kljub čistosti moje prometne zgodovine)


Enak idiotizem lahko trdi tudi kardelo idiotov, ki prehiteva v škarje; telefonira med vožnjo; in zganja še 1001 neumnost.

Le kateri bedak, je v tej temi izjavil, da je dejstvo, da se mu na cesti ni še nič zgodilo jasen dokaz njegove superiornosti?

solatko je izjavil:


Po vaših besedah, sem na forumu najnevarnejši voznik, predstavljam nevarnost za SLO in druge države, pa v 62-ih letih življenja nisem skrivil lasu na glavi nikomur, ne pijem, se obnašam vzorno, na cesti še nisem imel incidenta, katerega povzročitelj bi bil, še na parkirnem prostoru nisem nikogar poškodoval pri manevriranju z vozilom.


Enako lahko izjavi tudi moja stara mama pri 70, pa zato ni niti približno dober ali pa varen voznik. Tudi tisti, ki vozijo pod omejitvijo in ovirajo prometni tok sodijo v to kategorijo. Pa kar nekaj psihopatov, ki redno prehiteva v škarje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Letalec ::

Mogoče offtopic ampak niti ne. Po par letih sem spet kupil vinjeto in začel ponovno uporabljati SLO avtocesto. Danes sem med vračanjem domov po temi opazil nekaj zanimivega. Nikakor mi ni bilo jasno, zakaj "nič ne vidim" čeprav ni bilo nobene megle ipd. Nakar opazim, da na ograjah nikjer ni odsevnikov. A je to za avtoceste kao normalno in po predpisih? Na lokalni cesti ponoči po odsevnikih vidim 500m daleč, na AC pa pri 110kmh vidim 100m ceste ali pač do naslednjega avtomobila.

V preteklem letu sem vozil po AC od Grčije do Dunaja (razen SLO) pa imam občutek, da so bili povsod odsevniki. Ali pa je to samo neki Dejavu iz Avstrije, ker je 50% AC v popravilu in je zaradi tega osvetljena kot pristajalna pista. Sem jaz čuden ali res nekaj ni OK?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Letalec ()

GrimReaper ::

sheeshkar je izjavil:

Ja, to je nevarno tudi ob nižjih hitrostih, ampak kdaj bo več možnosti za SMRTNO nesrečo - ko boš peljal po omejitvah, torej recimo 90km/h, ali ko boš te omejitve kršil, naprimer s 160km/h (toliko si prej govoril, da si sposoben prevoziti tudi kakšne ovinke)? Ker boš tole ignoriral ali pa se sprenevedal, ti bom odgovor dal kar sam - pri 90km/h bo manj možnosti za smrt, vsak km/h več bo eksponentno povečal možnosti za smrt, torej je vsako kršenje omejitev PREhitra vožnja.

Povsem odvisno kje voziš več kot 90.
Na ravni cesti, da ne bom še enkrat razlagal kako taka izgleda, išči "500" na prejšnji strani, ti ravno ne more priletet tovornjak na tvoj pas iz neba, kar je tudi že solatko nekaj razlagal.
Lahko pa bi v teoriji bil za ovinkom na levem oz. tvojem pasu, ampak tega nima smisla predvidevat, ker potem bi lahko pred vsakim ovinkom zmanjševal na 50. Pač če se enkrat na 10-20 let naredi, se pač naredi, in so posledice kakršne so, saj noben nikogar ne sili naj se vozi z avtom. Meni se je enkrat to zgodilo, ko je tovornjak takoj za mojim levim ovinkom zavijal levo, če bi šel takrat 160 namesto svojih 100, se sigurno ne bi dobro izšlo.
Ni pa treba zdaj tolk s temi 90 posiljevat, samo zato ker ti je eden rekel, da se moraš tolk vozit. Če že tolk gledaš na lastno varnost, zakaj ne bi potem vozil max 70 ali 80? Zakaj vsi govorijo o 90 in nekih omejitvah je samo zato, ker se je eden tako spomnil, ostali pa ste navadne ovce.
Pa dajmo se končno zjasnit kaj sploh pomeni vožnja po omejitvah, ali je to kot vozi večina, lepo počasi po ovinkih 50-60, v klanec gor 50-60, na ravnini 80-90. Kaj pa če voziš športno, in greš v vseh primerih 90, ali to ni več po omejitvah? Vem da vsi mislite prvo, ampak po omejitvah je tudi drugo, recimo kakšen M5 pride od 50 do 90 v 2s. Res pa tudi da se ne bo ustavil pri 90, sam sem še s 50KM vozil po ravninah 120 in bi enako z M5.
Sam, če bi tako hotel, lahko vozim 50/90, pa bom prišel na cilj v 30% manjšem času kot 99% ostalih voznikov, pa sem še vedno v omejitvah.
Saj nič ne rečem, 50/90/130 so povsem ok splošne omejitve, še sam bi težko izbral boljše številke.
Ampak sam grem 90 zjutraj, ko je zelo slaba vidljivost, valda bom potem popoldne vozil 110.

Hitrost še ni tak problem, sam dobro vem, ker redno vozim precej hitro, da s samo hitrostjo še nisem imel problemov. Če voziš 90-100 kjer je možnost da te kdo izsili, imaš več kot dovolj časa za reagirat, da bi zmanjševal pri vsaki stranski cesti na 80, ne prideš nikamor.
Ampak sem imel probleme samo med prehitevanji. Takrat ti morajo možgani delat res na polno in ni prostora za napake, več kot prehitevaš, večja je možnost da gre kaj narobe. Sploh če se navadiš prehitevat tudi ko nasproti že vidiš avto, ampak vseeno oceniš da imaš dovolj moči.
Ampak tukaj nimaš kaj, prehitevat je pač treba glede na to kako ostali vozijo. Dons sem moral še z mrzlim avtom po samo enem km, ker se mi je ena vozila 70-80, potegnit v 2. do 6000. To me pa res najbolj zjezi, čeprav ker je atmosferec, še ni take panike, če to narediš parkrat na leto. Drugače se prve 4km držim 4500, sicer imam v mislih 4000, ampak je skoraj nemogoče da ti ne uide čez.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

sheeshkar ::

GrimReaper je izjavil:

Ni pa treba zdaj tolk s temi 90 posiljevat, samo zato ker ti je eden rekel, da se moraš tolk vozit. Če že tolk gledaš na lastno varnost, zakaj ne bi potem vozil max 70 ali 80? Zakaj vsi govorijo o 90 in nekih omejitvah je samo zato, ker se je eden tako spomnil, ostali pa ste navadne ovce.

Pa dobro, a vi tudi berete z enako hitrostjo kot vozite in niste sposobni razumeti prebranega? Kje je kdorkoli rekel, da v vseh pogojih vozi 90km/h? Bo končno padel kakšen citat? Saj ravno mi govorimo o tem, da je 90 največja dovoljena hitrost, ne predpisana hitrost, torej ima voznik vso pravico voziti tudi npr. 60km/h (dokler ne začne ovirati prometnega toka, za kar pa je potrebno poudariti, da mora za ta prekršek izpolniti več pogojev in ne samo to, da je počasnejši od tebe).

"Eden rekel", "eden tako spomnil" - eden mi je rekel tudi, da moram v trgovini plačati za izdelek, ki ga želim odnesti, eden se je spomnil, da ne smem fizično obračunati z osebo, ki mi gre na živce. Zakaj nekateri torej (vsaj predvidevam) ne kradete in niste nasilni? Od kje ste si torej vzeli pravico, da v enotonskem hladnem orožju zavestno ne upoštevate pravil, ki se jih je "eden spomnil", če pa brez problema upoštevate "njegova" druga pravila? Ste navadne ovce? Konec koncev, če daš čokolado v žep in zbežiš iz trgovine, prav nikogar ne boš ubil ali če daš klofuto kretenu, ki se s teboj ne strinja v forumski debati, ga to prav tako ne bo ubilo (medtem ko zaradi prevelikih hitrosti, med drugim tudi zaradi kršenja omejitev, ljudje vsakodnevno umirajo).

solatko ::

sheeshkar - Poišči vse nesreče, ki so se zgodile zaradi vožnje čez omejitev, ker tudi ti nisi sposoben razumet, da neprilagojena hitrost, kot "vzrok" največjega števila nesreč, ne pomeni, da so imeli povzročitelji višjo hitrost od omejitve, temveč pomeni to, da so imeli tolikšno hitrost, da niso mogli pravočasno ustavit. In čisto nič drugega!

Omejitev hitrosti je administrativna kategorija, ki ne pomeni, da je vožnja nad to hitrostjo nevarna ali vožnja pod to hitrostjo varna, temveč je to omejitev ki naj bi bila varna, za večino udeležencev v prometu in je hitrost nad tem, prekršek, ki se ga sankcionira, tako kot vse druge prekrške, da pa je ta prekršek eden glavnih povzročiteljev prometnih nesreč je pa vaš bullshit.

V zakonu piše, da mora voznik v vsakem trenutku obvladati vozilo, kar pa ne pomeni, da ga lahko samo pri hitrosti do omejitve ali, da ga v hitrostni omejitvi, obvladaš. Glede na to, da se večina vseh nesreč zgodi v območju omejitve, vozniki ne obvladate posla, ki ga počnete - vožnje motornega ali kakega drugega vozila!
Vožnja pod ali nad omejitvijo nima tukaj nobenega pomena.
So vozniki, ki pri extremnih hitrostih obvladajo vozilo in prometne situacije, ravno tako pa so vozniki, ki vozila ne obvladajo niti pri zelo majhnih hitrostih (konkreten primer poškodb na parkirnih prostorih).
Delo krepa človeka

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

sheeshkar - Poišči...

Ne. Tebe sem že neštetokrat pozval, da poiščes citate ali vire za svoje idiotizme ter zavajanja in tega nisi storil niti enkrat. Tebi ne bom iskal ničesar, tudi, če bom trdil, da je včeraj sonce vzhajalo na severu.



solatko je izjavil:

Omejitev hitrosti je administrativna kategorija, ki ne pomeni, da je vožnja nad to hitrostjo nevarna ali vožnja pod to hitrostjo varna, temveč je to omejitev ki naj bi bila varna, za večino udeležencev v prometu in je hitrost nad tem, prekršek, ki se ga sankcionira, tako kot vse druge prekrške, da pa je ta prekršek eden glavnih povzročiteljev prometnih nesreč je pa vaš bullshit.

To, da je hitrost nevarna, ne pravi CPP, temveč fizika. Omejitve so postavljene kot nek družbeno sprejet kompromis glede na cestišče, po katerem peljemo, ki v normalnih razmerah ob upoštevanju tudi ostalih CPP minimizira možnost smrtne nesreče ter hkrati omogoča normalen prevoz iz točke A v točko B. Kršenje omejitev torej pomeni odstopanje v smeri večje nevarnosti za ostale udeležence (ker...fizika in ne zaradi administrativne kategorije) in večje kot je to odstopanje, večja je nevarnost.

Zakaj pa plačuješ za kruh v trgovini? Zakaj ga raje ne ukradeš? S tem ne povzročaš nobene nevarnosti, tatvina je samo administrativna kategorija za katero boš plačal kazen samo v primeru, da te ujamejo. Zakaj si si izbral neko področje, kjer boš kršil neko administrativno kategorijo?



solatko je izjavil:

V zakonu piše, da mora voznik v vsakem trenutku obvladati vozilo, kar pa ne pomeni, da ga lahko samo pri hitrosti do omejitve ali, da ga v hitrostni omejitvi, obvladaš. Glede na to, da se večina vseh nesreč zgodi v območju omejitve, vozniki ne obvladate posla, ki ga počnete - vožnje motornega ali kakega drugega vozila!
Vožnja pod ali nad omejitvijo nima tukaj nobenega pomena.
So vozniki, ki pri extremnih hitrostih obvladajo vozilo in prometne situacije, ravno tako pa so vozniki, ki vozila ne obvladajo niti pri zelo majhnih hitrostih (konkreten primer poškodb na parkirnih prostorih).

Večina nesreč se zgodi znotraj omejitev, ker večina ljudi vozi znotraj omejitev, genij! Samo imbecil lahko pride do sklepa, da je torej počasnejša vožnja bolj nevarna od hitrejše (kaj šele, da je kršenje omejitev zaradi tega varno).

solatko ::

sheeshkar - Genij si ti s tvojimi trditvami. Vsaka vožnja je nevarna, v določenih primerih tudi čisto navadna hoja, če se spotakneš, prideš na led ali ne vidiš luknje v katero padeš - poškodbe so lahko tudi zelo hude, pa ni nikakršne hitrosti.
Če bi vsi ljudje obvladali vožnjo pri hitrostih do omejitev, sploh nebi smelo biti prometnih nesreč, razen tistih, ki bi jih povzročili divjaki z veliko prehitro vožnjo (glede na omejitev). Kolikor je primerov na naših cestah, ko vozniki vozijo krepko čez 200, je zelo malo nesreč, pri katerih je vozilo toliko uničeno, kot se uniči pri tej brzini, torej se te vozniki ne zaletavajo prav pogosto, torej posledično, vozilo obvladajo v vsem času vožnje ali pa imajo srečo.
Vsako jutro poslušam, kakšne so situacije na naših cestah in niti eno jutro se ne zgodi, da bi špiker rekel, vse ceste so b.p., temveč je vsak dan zaprto ali ovirano nekaj odsekov, zaradi prometnih nesreč.
To je znak, da toliko in toliko voznikov, že zjutraj na poti v službo, ne zmore opravljat tega posla, ki se mu reče vožnja motornega vozila.
Vsak dan se na parkirnih prostorih poškoduje toliko in toliko vozil, torej vozniki ne obvladajo posla, hitrosti so nikakršne.

Zelo redko pa slišimo in v posnetkih vidimo, totalno razbito vozilo ali dve, ki bi bili dejansko uničeni zaradi extremnih hitrosti voznikov in trka takih vozil.
Poglejte posnetke razbitin vozil, ki se ragonijo pri 200+, jih imate od Romunije, Rusije, Bolgarije in ne prav redko iz Nemčije.
Ker pri nas takih razbitin ni prav veliko, je pa veliko tako hitrih voznikov na naših, predvsem AC, sklepam, da se te divjaki ne zaletavajo, če prav predstavljajo potencialno nevarnost za vse druge.
Je pa res, da razen kakšnega nadebudneža z bogatim fotrom, to v glavnem počno vozniki, ki to presneto dobro obvladajo.
Delo krepa človeka

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

Kolikor je primerov na naših cestah, ko vozniki vozijo krepko čez 200, je zelo malo nesreč, pri katerih je vozilo toliko uničeno, kot se uniči pri tej brzini, torej se te vozniki ne zaletavajo prav pogosto, torej posledično, vozilo obvladajo v vsem času vožnje ali pa imajo srečo.

Vožnja z 200km/h torej ni nevarna. Kaj pa z 250? Kaj pa s 300? Mislim, da v zgodovini Slovenije še ni bilo nesreče, kjer bi povzročitelj vozil s 300km/h, torej?

solatko ::

sheeshkar - Spet ne moreš iz svoje kože, za Rossija in druge motoriste v GP, je vožnja okoli 300 vsakodnevno početje, sicer nevarno že samo po sebi, vendar, ker fantje stvari obvladajo, je nevarnosti za njih toliko, kot zate ko hodiš peš po pločniku, pa komunalci brez oznak, odstranijo pokrov kanala - lahko tudi padeš not, če nisi skozi pazljiv.

Je vsekakor vsako premikanje od 0 naprej nevarno, vendar stopnja nevarnosti pada z izkušnjami in znanjem. Tisti, ki velikokrat vozijo hitro, verjetno to obvladajo, tisti, ki tega ne, pač končajo v trugi (pri teh brzinah Soča odpade).
S 300 res ni bilo nesreče, je pa helikopter pred leti lovil ljubljančana pri tej brzini, pa jim je ušel, brez neserče na gorenjski AC, novinarji so pa to vsi slinasti od adrenalina objavili med novicami dneva in se mi zdi da čisto vsi dnevni mediji.
Sem pa videl poseko, ki jo je naredil mladenič z Volvotom pri Brniku, ko je ovinek zvozil naravnost, za videt zanimivo, mladenič, razen nekaj odrgnin, praktično nepoškodovan.
Videl sem nesrečo, pri kateri sta se motorista nabila v kombi, ki ju je izsilil (nemogoče da bi ju pri njuni brzini videl) in so bili 3-je mrtvi (oba motorista in voznik kombija), pa še nekaj takih nesreč, ko ljudje s premalo izkušnjami, niso to počeli tam in tako hitro, da bi bilo še varno.
Enostavno so vozili PREHITRO.

Sicer ti pa na naših AC vsak dan, kar nekaj vozil vozi s hitrostjo preko 200 km/h (pozanimaj se pri DARS-u).
Tudi filmčki na youtube-u dokazujejo, da se pri nas tudi vozi preko 300 (večinoma z motorji in niti ne na AC, kjer bi bilo to še nekako logično, temveč na cestah, z običajno prometno sliko). Koliko je to pametno, vedo tisti, ki to počnejo, ravno tako, kot vožnja preko 200 na zadnjem kolesu,..... pač mladi nadebudneži, ki se umirijo, ko pridejo v zrela leta, če pridejo. Kar nekaj mojih znancev, ni dočakalo zrelih let, tisti, ki smo jih, pa vsaj približno vemo, kaj je še sprejemljivo in česa se v nobeni situaciji ne sme početi.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

sheeshkar - Spet ne moreš iz svoje kože, za Rossija in druge motoriste v GP, je vožnja okoli 300 vsakodnevno početje, sicer nevarno že samo po sebi, vendar, ker fantje stvari obvladajo, je nevarnosti za njih toliko, kot zate ko hodiš peš po pločniku, pa komunalci brez oznak, odstranijo pokrov kanala - lahko tudi padeš not, če nisi skozi pazljiv.

Je vsekakor vsako premikanje od 0 naprej nevarno, vendar stopnja nevarnosti pada z izkušnjami in znanjem. Tisti, ki velikokrat vozijo hitro, verjetno to obvladajo, tisti, ki tega ne, pač končajo v trugi (pri teh brzinah Soča odpade).
S 300 res ni bilo nesreče, je pa helikopter pred leti lovil ljubljančana pri tej brzini, pa jim je ušel, brez neserče na gorenjski AC, novinarji so pa to vsi slinasti od adrenalina objavili med novicami dneva in se mi zdi da čisto vsi dnevni mediji.
Sem pa videl poseko, ki jo je naredil mladenič z Volvotom pri Brniku, ko je ovinek zvozil naravnost, za videt zanimivo, mladenič, razen nekaj odrgnin, praktično nepoškodovan.
Videl sem nesrečo, pri kateri sta se motorista nabila v kombi, ki ju je izsilil (nemogoče da bi ju pri njuni brzini videl) in so bili 3-je mrtvi (oba motorista in voznik kombija), pa še nekaj takih nesreč, ko ljudje s premalo izkušnjami, niso to počeli tam in tako hitro, da bi bilo še varno.
Enostavno so vozili PREHITRO.

Sicer ti pa na naših AC vsak dan, kar nekaj vozil vozi s hitrostjo preko 200 km/h (pozanimaj se pri DARS-u).
Tudi filmčki na youtube-u dokazujejo, da se pri nas tudi vozi preko 300 (večinoma z motorji in niti ne na AC, kjer bi bilo to še nekako logično, temveč na cestah, z običajno prometno sliko). Koliko je to pametno, vedo tisti, ki to počnejo, ravno tako, kot vožnja preko 200 na zadnjem kolesu,..... pač mladi nadebudneži, ki se umirijo, ko pridejo v zrela leta, če pridejo. Kar nekaj mojih znancev, ni dočakalo zrelih let, tisti, ki smo jih, pa vsaj približno vemo, kaj je še sprejemljivo in česa se v nobeni situaciji ne sme početi.

Kaj zdaj, je vožnja s 300km/h po javnih cestah (in ne na dirkališčih, ki jih nikjer nisem omenjal, torej kaj da fak dela Rossi tukaj mi ni niti malo jasno) varna? Če gre Rossi na slovenske regionalke in tam vozi enako kot na dirkališčih, bi to bilo varno?

scipascapa ::

Zakaj toliko folka seka ovink čez črto, temu je namenjena? Pa zakaj Polcija nič ne kontrola glasnost muzike, to folk ve,
da s tem ogroža sebe in vozila na nujni vožnji zaradi glasnosti? Premalo ljudi se zaveda resnosti vožnje in preveč ljudem šenkavajo izpite.

hammock ::

scipascapa je izjavil:

Zakaj toliko folka seka ovink čez črto, temu je namenjena? Pa zakaj Polcija nič ne kontrola glasnost muzike, to folk ve,
da s tem ogroža sebe in vozila na nujni vožnji zaradi glasnosti? Premalo ljudi se zaveda resnosti vožnje in preveč ljudem šenkavajo izpite.

Mesecno prevozim ~3000km, pa ti zdaj iz glave ne znam rect kdaj sem nazadnje videl policijo na cesti. V Avstriji jih vidim vsak dan.

Glupi vozniki gor ali dol, kri je tudi na rokah nase policije.

solatko ::

sheeshkar - Spet nisi dovolj počasi bral post - gre za to, koliko je sama hitrost nevarna. In to je največ odvisno od tega, kako usposobljen voznik si, nekateri so izredno nevarni pri 70, 80, 130, drugi izredno varni pri 200+, ne glede na to ali se to dogaja na dirkališču ali v rednem prometu. Drugo je, kaj se v real prometu lahko dejansko počne, da je še varno.

scipascapa - Dva vzroka sta za to, nekateri šparajo na bencinu, ker zravnani ovinek pomeni manj metrov, če jih je 500 je to lahko že nekaj km, drugo pa je neobvladanja vozila, pri večji hitrosti.

Avstrijcem se gre, da čim več voznikov navadijo vozit brez prekrškov (cene le-teh so nekajkrat nižje, kot pri nas), pri nas pa je to samo za polnjenje proračuna in so vsak dan ob skoraj isti uri, na mestih, kjer ni nevarnosti, se pa vozniki radi zapeljejo malo hitreje. Imaš pa zato v naseljih pridne komunalce, ki svoje radarčke postavljajo kar pogosto, ravno tako tam, kjer se dobro služi.
Delo krepa človeka

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

gre za to, koliko je sama hitrost nevarna. In to je največ odvisno od tega, kako usposobljen voznik si, nekateri so izredno nevarni pri 70, 80, 130, drugi izredno varni pri 200+, ne glede na to ali se to dogaja na dirkališču ali v rednem prometu.

200+ je izredno(!) varna vožnja (ok, za "usposobljene" ;((), 80 na regionalki pa oviranje prometa, ki povzroča nevarnost. :))

solatko ::

sheeshkar - kolikokrat še - ker je kolona za njimi stisnjena, ni možnosti varnega prehitevanja, posledično so v nevarnosti vozniki, ki tako kolono srečajo, saj niso krivi, če se nekomu zadaj strga - v tem je nevarnost oviranja prometnega toka.
Koliko je lahko vožnja z 200+ nenevarna, poglej na DARSOVIH kamerah in na youtube-u, slovenske posnetke.

V vseh prometno razvitih državah, je oviranje prometa, nevarno početje in ga sankcionirajo pogosteje, kot pri nas.
Delo krepa človeka

WarpedGone ::

Nedljska meditacija:
Zbogom in hvala za vse ribe

MrStein ::

sheeshkar je izjavil:

solatko je izjavil:

gre za to, koliko je sama hitrost nevarna. In to je največ odvisno od tega, kako usposobljen voznik si, nekateri so izredno nevarni pri 70, 80, 130, drugi izredno varni pri 200+, ne glede na to ali se to dogaja na dirkališču ali v rednem prometu.

200+ je izredno(!) varna vožnja (ok, za "usposobljene" ;((), 80 na regionalki pa oviranje prometa, ki povzroča nevarnost. :))

Nemci vozijo čez 200 vsak dan. Brez nesreč.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

sheeshkar ::

MrStein je izjavil:

Nemci vozijo čez 200 vsak dan. Brez nesreč.

Oh super, spet enovrstičnice, ker se nekdo ne upa izpostaviti z lastnim mnenjem, zato patruljira po temah in išče domnevne napake pri sklepanju ostalih. :))

Me pa ne preseneča, da si seveda vzel samo en del tistega stavka in povsem ignoriral drugega, ki je bil namenjen poudarjanju idiotizmov, da vožnja z 80km/h na regionalkah predstavlja oviranje prometa, ki spada pod nevarno početje (oziroma, bolj nevarno, kot je vožnja z 200+ na naših cestah). Tak način debatiranja je odličen za hranjenje ega, ki je v tvojem primeru verjetno že precej zavaljeno prase.

Nemci 200+km/h vozijo na točno določenih predelih, kjer vsak udeleženec v prometu ve, da se to lahko počne (torej je takšna vožnja v okviru sistema, ki so ga postavili v soglasju družbe, postavili primerna cestišča in na to primerno opozorili/izobrazili vse voznike). Še več, to mora vsak udeleženec upoštevati pri svojih odločitvah v bližini teh območij in ga nekdo s takšno hitrostjo ne sme presenetiti.

Boš trdil, da vožnjo z 200+ na nemških avtocestah (in še to samo na nekaterih predelih) lahko enačimo z vožnjo 200+ na slovenskih avtocestah? Ne dvomim, da se boš za voljo svojega ega, ki sem si ga drznil malce prizadeti, zelo potrudil pri jemanju stvari iz konteksta, ter napadel nek stavek, ki ga nisem dovolj dobro objasnil. Po možnosti z novo enovrstičnico, ane. ;)

solatko ::

sheeshkar - Kamere DARSA pravijo, da to početje na SLO AC ni tako redko, kot menite nekateri tukaj, tako kot neumnosti, ki jih vozniki počnejo na naših cestah.
Počasna kolona je nevarna za tiste, ki jo srečajo, saj ne vedo, kaj jih čaka na njihovem pasu, ko nekdo ne zdrži pritiska počasne vožnje, par takih pacientov se oglaša tudi v tej temi.
Počasne kolone so smrtno nevarne pa, če se ti s tem strinjaš ali ne.
Vožnja pri 200+, tam kjer lahko in v rokah voznika, ki je za to usposobljen, ni niti najmanj bolj nevarna, kot če se tebi zgodi, da peš ne opaziš dvignjenega jaška, kar se sicer lahko zgodi, vendar se največkrat ne.
Delo krepa človeka

thramos ::

solatko je izjavil:

Počasna kolona je nevarna za tiste, ki jo srečajo, saj ne vedo, kaj jih čaka na njihovem pasu, ko nekdo ne zdrži pritiska počasne vožnje, par takih pacientov se oglaša tudi v tej temi.
Počasne kolone so smrtno nevarne pa, če se ti s tem strinjaš ali ne.


Veš kdo je smrtno nevaren? Fotr takšnih pacientov, ker ni uporabil kondoma. Ali pa tisti delavec, ki je polagal asfalt. No, še cel kup "krivcev" bi se našlo, če ne želiš izpostavit tistega, ki je resnično odgovoren. Logika par excellence.

Smrtno nevaren je zgolj pacient, ki ne "zdrži pritiska" (?!) počasne vožnje.

solatko ::

thramos - Noben pacient ne znori, če za to ni vzroka. Varnost v prometu je ravno v tem, da se zmanjšuje število situacij, pri katerih nastajajo vzroki za kaj takega.
Veliko lažje je prepričat ali kaznovat paciente, ki ne zmorejo voziti po predpisih, kot pa v koloni 30+ vozil, pravi čas ustavit tistega, ki ima potencial (duševno prizadetost), da naredi tako neumnost.
Delo krepa človeka

thramos ::

Noben pacient ne znori, če se ne rodi. Ergo: krivi so starši.

Logika ti šepa.
««
16 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15423380 (20733) Mavrik
»

Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38868603 (60323) BigWhale

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48680878 (73578) Gandalfar

Več podobnih tem