» »

Smo že na 98 smrtnih?

Smo že na 98 smrtnih?

Temo vidijo: vsi
««
17 / 17
»
»»

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

Vožnja pri 200+, tam kjer lahko in v rokah voznika, ki je za to usposobljen, ni niti najmanj bolj nevarna, kot če se tebi zgodi, da peš ne opaziš dvignjenega jaška, kar se sicer lahko zgodi, vendar se največkrat ne.

Če hitrost ni nevarna, zakaj potem v neki drugi temi (ki je praktično identična) trdiš naslednje:

solatko je izjavil:

... je meja med življenjem in smrtjo.
Pri motorjih je ta meja nekaj 10 km nižja hitrost.
Tako malo je potrebno, da človek preživi.


Torej, jaz se motim, ko vzroke za smrti na naših cestah iščem pri hitrosti ter s tem izpostavljam nevarnost kršenja omejitev, medtem ko ti imaš seveda povsem prav, ko trdiš, da je meja med življenjem in smrtjo motoristov "nekaj 10 km NIŽJA HITROST", kjer vsi dobro vemo, da so prav motoristi notorični kršitelji omejitev hitrosti.

Boš uspel razložiti?

globoko grlo ::

huhu, pejte vsi hit na MNZ delat, takih hudih študij in tolko pameti se ne najde na kupu :)

Če bi hitrost ubijala, bi bli mi vsi hin. Namreč Zemlja, pazi to, drvi skozi vesolje :)
Pa vsi, ampak vsi, ki so šli nad omejitvijo, bi se mogl stegnt. Da o profi dirkačih ne govorim. 300 km/h letet po pisti, ma boš ja umru.
Ampak normalnim ljudem je jasno, da se pizdarije dogajajo in DA SI SAM ODGOVOREN ZASE. PIKA STOP.

Če si šibkejši člen v enačbi, moraš tolk bolj pazit nase, ane. Nobena prepoved al pa črka na papirju ne spremeni tega.

In ja, solatko ima prav v določenih primerih, ne v vseh, jasno.
In ja, ostali imate tudi prav do neke mere, ane.

Zdej pa najdite eno zlato sredino in neste to na MNZ.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

sheeshkar ::

globoko grlo je izjavil:

Če si šibkejši člen v enačbi, moraš tolk bolj pazit nase, ane. Nobena prepoved al pa črka na papirju ne spremeni tega.

Ravno to je povsem napačna logika. Če si močnejši člen v enačbi, moraš toliko bolj paziti na vse ostale, ker ti upravljaš s potencialnim morilskim orožjem in hitrejša kot je vožnja, bolj je to orožje lahko smrtonosno. Če si zavežem oči in grem v gozdu na slepo streljati naokoli bo velika večina metkov tudi zgrešila nedolžne sprehajalce. Ampak, ali je moje slepo streljanje zato varno?

To seveda ne pomeni, da lahko pešci in podobno kar skačejo okoli kot kure brez glave. Povsem samoumevno je, da mora vsak tudi poskrbeti za lastno varnost in res ne vem od kje ideja, da je to potrebno tako poudarjati. Če se navežem na prejšnjo primerjavo, noben pri zdravi pameti ne bo šel na urejeno strelišče ter pred tarčami sprehajal psa (ampak v takšnem primeru morajo ostali še vedno prenehati streljati, dokler se pacienta ne odstrani, ker so oni tisti, ki so v tem primeru "močnejši člen v enačbi" - če jih ta "polž" sprovocira, ga nimajo nobene pravice ustreliti in v kolikor to storijo, so samo oni odgovorni za njegovo smrt).



globoko grlo je izjavil:

Zdej pa najdite eno zlato sredino in neste to na MNZ.

MNZ se že zelo dolgo strinja s tistimi, ki zagovarjamo upoštevanje VSEH predpisov, vključno z omejitvami. Še več, tudi oni pravijo, da hitrost ubija.

solatko ::

sheeshkar - Spet si post prebral površno, govorim o mrtvih mladih motoristih, ki bi z nekaj 10km/h, pridobili izkušnje in s tako brzino, ki je bila za njih usodna, čez dve leti, preživeli - izkušnje!!!!!!!!!!!!!!

Zopet goniš svojo, brez da bi izključil možnost napak močnejših udeležencev v prometu. Ker šibki člen ne ve, kateri vozniki so mimo in kateri bodo ustavili, je edina 100%-na možnost preživetja, da pazijo nase.
V eni temi sem nalimal tri filmčke, kjer v ZDA učijo otroke, kako se hodi varno v šolo. Verjetno si jih nisi pogledal. V Ameriki greš zaradi prekoračitve hitrosti lahko v zapor in jih dejansko večina vozi po omejitvah, pa vseeno naučijo folk hodit čez cesto, s trikratnim pogledom in z nakazovanjem namena prečkanja ceste.

Primerjave pa imaš totalno mimo. Nošenje orožja, brez dovoljenja je kaznivo dejanje, hitrejša vožnja je zaenkrat samo prekršek, bi pa jaz, prometno nesrečo v primeru, ko voziš preko omejitve, obravnaval kot KD in tudi vožnjo pod vplivom opojnih substanc.

Si linkano stran saj prebral ali samo limaš brez veze - kajti za vsako nesrečo je kriva neprilagojena hitrost ali, kot pravim jaz, prehitra vožnja, ki pa ni nujno, da je preko omejitvije, ravno tako, kot je lahko vožnja preko omejitve, prilagojena in varna -

"Nekateri vozniki hitrosti in načina vožnje žal še vedno ne prilagodijo svojim sposobnostim za vožnjo, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora. Pozabljajo, da promet in cesta napak ne oproščata. Ne zavedajo se, da je dovolj zgolj trenutek nepazljivosti, ki jim lahko popolnoma spremeni življenje, in da je lahko usodna že najmanjša prekoračitev hitrosti."

Tu je mišljeno prehitra vožnja, glede na sposobnosti in ostale okoliščine, ne kršenje administrativne omejitve!
Delo krepa človeka

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

Si linkano stran saj prebral ali samo limaš brez veze - kajti za vsako nesrečo je kriva neprilagojena hitrost ali, kot pravim jaz, prehitra vožnja, ki pa ni nujno, da je preko omejitvije, ravno tako, kot je lahko vožnja preko omejitve, prilagojena in varna -

"Nekateri vozniki hitrosti in načina vožnje žal še vedno ne prilagodijo svojim sposobnostim za vožnjo, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora. Pozabljajo, da promet in cesta napak ne oproščata. Ne zavedajo se, da je dovolj zgolj trenutek nepazljivosti, ki jim lahko popolnoma spremeni življenje, in da je lahko usodna že najmanjša prekoračitev hitrosti."

Tu je mišljeno prehitra vožnja, glede na sposobnosti in ostale okoliščine, ne kršenje administrativne omejitve!



Kaj pa potem mislijo s temi stavki? (pustimo ob strani, da je že v naslovu Hitrost ubija - torej ravno obratno, kot trdijo nekateri geniji v takšnih temah)

Vozniki, prilagodite hitrost svoje vožnje veljavnim omejitvam, pa tudi svojemu vozniškemu znanju in izkušnjam ter razmeram na cesti!

Omejitve hitrosti so tam zaradi vzroka... Upoštevajte jih!

(na sliki je znak za omejitev 50km/h) Pomeni 50km/h ali manj!!

Da bi voznike opozorili na to, kako zelo pomembno je upoštevati hitrostne omejitve in druga prometna pravila, policisti v sodelovanju z drugimi državnimi in nevladnimi organizacijami že vrsto let izvajamo akcijo Hitrost - počasneje je varneje.

Posebej smo pozorni na prekoračitve hitrosti v naseljih, pa tudi na povratnike in voznike, ki najbolj kršijo hitrostne omejitve.

Z doslednejšim spoštovanjem omejitev hitrosti in ustrezno prilagoditvijo vožnje razmeram na cesti bi lahko obvarovali marsikatero življenje, saj stopnja poškodb narašča sorazmerno s hitrostjo.

Vožnja znotraj hitrostnih omejitev lahko na evropskih cestah reši na tisoče življenj.

:)):)):))

In za božjo voljo, ali lahko že enkrat najdeš kakšen citat, kjer je kdorkoli rekel, da je izobraževanje o varnosti ali opozarjanje na ustrezno ravnanje v prometu tudi ostalih udeležencev, kaj slabega ali da tega ni podpiral? Tega slamnatega moža si že tako pretepel, da je padel v komo. Tisti slamnati mož, ki drugim očita, da podpirajo ali zagovarjajo kršenje vseh ostalih predpisov, pa že počiva na Žalah. Povozil ga je nekdo, ki je kršil omejitve zaradi pretirane samozavesti v svoje sposobnosti (kljub temu, da je slamnati mož dvignil roko pred prehodom za pešce in bil oblečen v fluorescentna oblačila).

solatko ::

sheeshkar - 101x sem napisal, da se v naseljih strogo držim omejitev, pa ne zaradi kazni, temveč zaradi slabe vesti, če bi se slučajno kaj zgodilo.
Lepo ti povedo, da se je potrebno strogo držat omejitev v naseljih, drugače pa naj vsak vozi v skladu s svojimi sposobnostmi, vremenskimi razmerami, vrsta vozila, tovora,.......

Sicer pa sploh niso tako rigorozni, saj boš za prekoračitev znaj naselij redko plačal kazen, če pelješ 20-30%-ov čez omejitev in tako hitrost stanje ceste in sposobnosti voznika omogočajo.
Zelo redko boš tudi naletel na radarsko kontrolo, na odsekih, kjer velja splošna omejitev, edino na AC se ti ob res extremni hitrosti in vijuganju desno levo, na rit nalima provida in potem si ga pač nahebal, ker se taka vožnja razumljivo ne tretira več, kot varna.

In normalno je, da izvajalci zakonodaje, ne bodo rekli, fantje zdaj pa gasa, čim ste izven naselja, pač to regulirajo z postavljanjem merilnikov hitrosti, pa še to bolj v skladu s finančnimi zahtevami države, kot dejansko zaradi varnosti.
Tam, kjer običajno stojijo radarji, že desetletja ni bilo težje prometne nesreče, je pa zaradi lastnosti ceste, velika verjetnost, da se bo v zanko ujelo veliko voznikov in je dober izplen.

Sicer se pa obnašajo kot policist-motorist, ki se je lani poleti, po stari cesti vozil za menoj, od Kozine do Razdrtega, konstantno med 110-120 po števcu, v krajih, kjer je omejitev pa pač omejitev +5 in me je malo pred odcepom za Gorico prehitel in ko sem šel mimo pozdravil z dvignjenim palcem - češ o.k., saj nisem cizal ovinkov, celo pot sem vozil bližje desnemu robu, da bi lahko šel mimo, v ovinkih morda 5-10 km počasneje, skratka enakomerno in lepo na pogled in zakaj bi me potem sploh kaznoval, če je bil edini prekršek, cca 20-30 km/h večja hitrost, na skoraj prazni lepo široki in suhi cesti.
Seveda policist-motorist zna še kako oceniti, kakšen voznik se vozi pred njim, v primeru, da nebi bil sposoben vozit enakomerno, bi verjetno padla vsaj kakšna pripomba, če ne celo kakšna kazen.

Zato mi gre na organ, ko nesposobni laiki, trajbate eno in isto, pa če vam človek še tako lepo razlaga, da hitrost sama po sebi ne ubija, temveč samo v kombinaciji z neznanjem, precenjevanjem,............ Tako kot branite počasno kolono, oziroma tistega, ki jo ustvari, da pač ni kriv, če prav je v prekršku, ki določen osebek za njim, lahko toliko ziritira, da naredi masaker.
To je podobno, kot se dogaja v najbolj demokratični državi, kjer se ljudem sfuzla in začnejo pobijat šolarje, mimoidoče, naključne sprehajalce, rekreativce,..... Vsi vedo, da so motene osebe, ki lahko brez problema pridejo do orožja.
Pri nas lahko vsak dobi izpit, ne glede na to, koliko je moten, dokler je opravilno sposoben in ni čisto slep in hrom.
Saj rešitev teh vaših frustracij bi bila čisto enostavna - elektronska omejitev vozil na max 130 km/h, samo je avtomobilski lobij tako močan, da to ne bo nikoli prišlo v zakonodajo, saj bi takoj morali nehat delat vse prestižne avtomobile.
Tako kot bi bila rešitev za večino sive ekonomije - ukinitev gotovinskih plačilnih sredstev.

Za cel kup človeških problemov, so rešitve enostavne, samo za nekatere to pomeni velikanske izgube!!
Farmacija tudi ne bo nikoli iznašla zdravila, ki ozdravi - penicilin je bil zadnji in so ga načrtno predpisovali za čisto vsak prehlad, da se je njegova funkcija, vsled prilagoditve bakterij, precej razvrednotila. Ko zboliš, je idealno, da moraš požreti 2-3 tablete/dan, celo nadaljne življenje.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

globoko grlo ::

lepo napisano
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

thramos ::

solatko je izjavil:

Zato mi gre na organ, ko nesposobni laiki


Kakšen strokovnjak pa si ti?

solatko je izjavil:

To je podobno, kot se dogaja v najbolj demokratični državi, kjer se ljudem sfuzla in začnejo pobijat šolarje, mimoidoče, naključne sprehajalce, rekreativce,..... Vsi vedo, da so motene osebe, ki lahko brez problema pridejo do orožja.


No, in kdo je kriv? Mama, ki ga je rodila, prodajalec, ki mu je prodal pištolo, oseba, ki ga je narobe pogledala, ali on sam, ki je sprožil orožje?

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

Lepo ti povedo, da se je potrebno strogo držat omejitev v naseljih, drugače pa naj vsak vozi v skladu s svojimi sposobnostmi, vremenskimi razmerami, vrsta vozila, tovora,.......

Pa ti res nisi normalen. Tale idiotizem, ki si ga pravkar sproduciral, pa preprosto moraš podkrepiti s kakšnim citatom (pozivam moderatorje, da so bolj pozorni na povsem neargumentirane prispevke solatka, ki smo ga že večkrat pozvali k podkrepitvi nekaterih njegovih izjav, kar vedno znova ignorira - baje se na tem forumu zahteva argumentirana debata, kar pomeni, da se vsaj občasno mora odzvati na pozive k podkrepitvi nekih izjav). Link imaš zgoraj, na strani si že bil, torej ti to res ne sme predstavljati nobenega problema. Da bom še bolj jasen - KJE SO POVEDALI, DA SE JE POTREBNO OMEJITEV STROGO DRŽATI SAMO V NASELJIH, DRUGJE PA NE (ker vemo, da se imaš za tako sposobnega, da lahko kršiš omejitve, "v skladu s svojimi sposobnostmi" zate pomeni, da ti dovolijo kršenje omejitev izven naselij)?

Če boš že v procesu citiranja ter dokazovanja svojih izjav ter argumentov, pa prosim še za vse ostale, za katere sem te pozval že neštetokrat. Torej predvsem tiste, kjer mi napadamo samo kršenje omejitev ter ignoriramo vse ostalo kršenje in tiste, kjer trdimo, da pešcem ter ostalim šibkejšim udeležencem ni potrebno skrbeti za lastno varnost, kar vedno znova uporabljaš kot nek izgovor za svoje kršenje omejitev v smislu, "vi to lahko počnete, jaz pa ne".

Pa kaj za božjo voljo imajo avtomobilski lobiji ter farmacevti s tvojim kršenjem omejitev? 8-O



solatko je izjavil:

101x sem napisal, da se v naseljih strogo držim omejitev, pa ne zaradi kazni, temveč zaradi slabe vesti, če bi se slučajno kaj zgodilo.

Kaj za vraga je pa tole? V naseljih imaš slabo vest, če kršiš omejitve ter priznavaš, da bi se zaradi tega lahko kaj zgodilo, a hkrati nimaš nobene slabe vesti kršiti omejitev drugje, ker se tam ne more zgoditi nič slučajnega?

Solatko, natresel si že toliko bedarij, da še sam več nisi sposoben slediti svoji "logiki" (kaj pa to pove o tistih, ki mu ploskate ter se z njim strinjate, pa raje ne bom rekel, ker bom potem res dobil kakšen naziv).



solatko je izjavil:

Zato mi gre na organ, ko nesposobni laiki...

... kot so prometni strokovnjaki? MNZ? Kdo je po tvojem torej sploh sposoben? Samo ti?

solatko ::

thramos - To pišem zaradi tega, da vam vbijem v glavo, da ni možno izločit bedakov in zato je potrebno preprečevati počasne kolone, zato se morajo pešci pazit tudi sami (niso problem prisebni vozniki, problem so tisti, ki niso, kar pa pešec ne more vedet, dokler ga ne povozi, pol je pa prepozno) in ne gre za krivdo (to določi sodišče), temveč za preživetje.

Kdo je kriv, da ima neuravnovešena oseba vozniško dovoljenje?

Kdo je kriv, da je toliko pijančkov in omamljencev za volanom?

Kdo je kriv, da so nekateri vozniki na pol mrtvi zaradi zdravil?

Ampak napake vseh zgoraj naštetih, lahko pešec in kolesar izničita s pazljivostjo, voznik, ki ob srečanju počasne kolone, dobi takega na svojem voznem pasu, pa bolj težko.

sheeshkar - Dobiš argumente takoj, ko mi boš ti dal argument za to, da je hitrost sama po sebi nevarna, jaz sem ti dal argumentov kolikor hočeš, samo če jih ne zastopiš in ti logika ne deluje, je to tvoj problem.
Preberi sestavek na strani policije počasi in boš morda razumel, kaj hočem dopovedat.
Prehitra vožnja je problem, kar pa ne pomeni, da je preko omejitve!!!!!!!!!!!!!!!!
Prehitra vožnja pomeni, da nisi prilagodil vožnje razmeram na cesti, kar ne pomeni, da si vozil preko omejitve!!!!!!!!!!!!!!
Vožnja preko omejitve je samo prekršek, če si za to usposobljen in zaradi tega ne narediš sranja na cesti, to pomeni, da si vozil s prilagojeno hitrostjo, kaj je to, pa poglej zakon.
Moje trditve smatrate za bedarije samo taki, ki ne zastopite bistva mojih postov in to je NIKOLI NE VOZI PREHITRO!!!!!
Vedno prilagodi hitrost razmeram na cesti (lahko v določenih momentih tudi preko omejitve) in svojim vozniškim sposobnostim, ko bo počilo, si bil PREHITER.
Delo krepa človeka

bluefish ::

solatko je izjavil:

Vožnja preko omejitve je samo prekršek, če si za to usposobljen in zaradi tega ne narediš sranja na cesti, to pomeni, da si vozil s prilagojeno hitrostjo, kaj je to, pa poglej zakon.
Ti dejansko verjameš temu, kar pišeš?

St235 ::

Sicer se pa obnašajo kot policist-motorist, ki se je lani poleti, po stari cesti vozil za menoj, od Kozine do Razdrtega, konstantno med 110-120 po števcu, v krajih, kjer je omejitev pa pač omejitev +5 in me je malo pred odcepom za Gorico prehitel in ko sem šel mimo pozdravil z dvignjenim palcem - češ o.k., saj nisem cizal ovinkov, celo pot sem vozil bližje desnemu robu, da bi lahko šel mimo, v ovinkih morda 5-10 km počasneje, skratka enakomerno in lepo na pogled in zakaj bi me potem sploh kaznoval, če je bil edini prekršek, cca 20-30 km/h večja hitrost, na skoraj prazni lepo široki in suhi cesti.
Seveda policist-motorist zna še kako oceniti, kakšen voznik se vozi pred njim, v primeru, da nebi bil sposoben vozit enakomerno, bi verjetno padla vsaj kakšna pripomba, če ne celo kakšna kazen.


Zadnjič, ko sem peljal pa je ob meni jahal superman na samorogu in me pohvalil kako lepo vozim po omejitvah.

A lahko prosim nehaš prodajat take idiotizme, ker ti tudi lastna mati več ne verjame koliko zgodbic si si sposoben zmislit samo zato, da ne izpadeš totalen bedak v svojih pravičniških blodnjah, ki jih nisi sposoben podpret z drugimi viri?

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

da je hitrost sama po sebi nevarna

Tole so čiste semantične akrobacije in še nekaj, kar v resnici nikoli nisem trdil. Konec koncev sem ti večkrat dejal, da pojdi iskati užitke v hitrosti na temu namenjena dirkališča - ali misliš, da sem te tja pošiljal na vožnjo po omejitvah? Povsem jasno je, da zagovarjamo upoštevanje omejitev zaradi tega, ker je to del družbeno sprejetega sistema in ta sistem smatra kršenje omejitev za anomalijo (sem tudi spada slogan Hitrost ubija - ta slogan ne velja za Formulo 1 ali druga tekmovanja, niti za dirkališča, kjer lahko običajni ljudje vozijo hitreje kot na javnih cestah). Ker se pri višjih hitrostih (zaradi fizike in ne zaradi omejitev) povečujejo sile pri trku, torej kršenje splošno sprejetih omejitev pri morebitni nesreči eksponentno poveča možnosti za smrtno nesrečo (nasprotno pa velja pri počasnejših voznikih, tudi če s tem delajo prekršek, kar pa ne podpiram, ker gre prav tako za anomalijo v sistemu). Večkrat sem že poudaril, da se strinjam, da so nekatere omejitve ponekod povsem nelogične (strinjam se tudi, da bi jih na kakšnem predelu lahko brez problema povečali) in da bi se dalo marsikaj izboljšati. Ampak to niti slučajno ne pomeni, da ti lahko kršiš omejitve in da je to kadarkoli varno.

Sedaj pa ti - KJE SO POVEDALI, DA SE JE POTREBNO OMEJITEV STROGO DRŽATI SAMO V NASELJIH, DRUGJE PA NE (ker vemo, da se imaš za tako sposobnega, da lahko kršiš omejitve, "v skladu s svojimi sposobnostmi" zate pomeni, da ti dovolijo kršenje omejitev izven naselij)?

Če boš že v procesu citiranja ter dokazovanja svojih izjav ter argumentov, pa prosim še za vse ostale, za katere sem te pozval že neštetokrat. Torej predvsem tiste, kjer mi napadamo samo kršenje omejitev ter ignoriramo vse ostalo kršenje in tiste, kjer trdimo, da pešcem ter ostalim šibkejšim udeležencem ni potrebno skrbeti za lastno varnost, kar vedno znova uporabljaš kot nek izgovor za svoje kršenje omejitev v smislu, "vi to lahko počnete, jaz pa ne".


solatko je izjavil:

101x sem napisal, da se v naseljih strogo držim omejitev, pa ne zaradi kazni, temveč zaradi slabe vesti, če bi se slučajno kaj zgodilo.

Kaj za vraga je pa tole? V naseljih imaš slabo vest, če kršiš omejitve ter priznavaš, da bi se zaradi tega lahko kaj zgodilo, a hkrati nimaš nobene slabe vesti kršiti omejitev drugje, ker se tam ne more zgoditi nič slučajnega?

solatko ::

Lakotnik29 - Jaz lahko opišem dogodke, ti pa verjameš ali ne. Imam navado, na primorsko v sezoni, uporabljati staro cesto, ker je promet na njej redek in cesta dovolj lepa. Tam je dovolj motoristov in imam pač navado, se umaknit proti desnemu robu (navada), da gre motorist lahko brez problema mimo.

sheeshkar - Res ste vedno bolj pametni. Splošna omejitev na cestah izven naselja je 100%-na varnostna meja, pri kateri se neha življenje.
Zelo težko zagovarjate svoje argumente, če že na AC vsaj 40%-ov voznikov ali še več, krši predpis o 130, 110, pa ni nevem koliko mrtvih na naših AC, torej hitrost sama po sebi ni ravno nevarna.
Niso povedali, temveč povdarili, tako kot moraš še posebej pazit na stare in otroke.
Kje sem napisal da je dovoljeno delati katerikoli prekršek?
Napisal sem, da tudi organi pregona ne čakajo na vsakem delu odprtih cest na dirkače pa, če prav bi na nekaterih odsekih, lahko kar lepo zaslužili. Pa tudi kazni za ta prekršek so precej nizke, napram drugim in tistim v naseljih.

Promet je kategorija, v kateri se lahko vsak trenutek zgodi neprijetnost, če si normalen človek in se ti karkoli zgodi takrat, ko kršiš kakšno zakonitost in imaš vest, te ob takem dogodku, kljub temu, da si naredil vse, kar zanš, muči črv, kaj pa če bi bil trezen, če bi vozil 50, namesto 65,..... in to preprečiš pač tako, da tam, kjer je več možnosti, da bo šlo kaj narobe, poizkušaš spoštovati vsa administrativna pravila, drugje (zopet subjektivna ocena) pa si lahko malo bolj sproščen, kar se tiče zakonodaje, vendar še vedno polno odgovoren.

Počasna vožnja in vlačenje kolon za seboj, po vaše, ni nevarno početje, kljub temu, da je vsak trenutek možnost, da se nekomu strga in spravi v nevarnost tiste, ki jih tak počasen voznik srečuje!!!!!!!!!!!!
Po drugi strani je smrtno nevarno nespoštovanje splošnega predpisa o omejitvah hitrosti, če prav ta predpis, vsak dan krši nešteto voznikov, pa zaradi tega ni zako veliko prometnih nesreč, je pa normalno, da ob nesreči vsak dodaten km/h, povzroči večjo škodo za udeležence. Ampak samo zaradi kršenja tega predpisa, ne prihaja do bistveno več nesreč, razlog je, da nekateri vozijo PREHITRO, glede na sposobnosti - to je neprilagojena hitrost.

In vam ravno ta samantika ne potegne, ker vam je logika tuja.
In hitrejši vozniki, ki imajo vozilo pod kontrolo v vsakem momentu, so verjetno za druge udeležence veliko manj nevarni, kot vozniki, ki sploh nikoli nimajo vozila pod kontrolo, razen, kadar ni pred njimi čisto nobene ovire.
Delo krepa človeka

thramos ::

solatko je izjavil:

thramos - To pišem zaradi tega, da vam vbijem v glavo, da ni možno izločit bedakov in zato je potrebno preprečevati počasne kolone, zato se morajo pešci pazit tudi sami (niso problem prisebni vozniki, problem so tisti, ki niso, kar pa pešec ne more vedet, dokler ga ne povozi, pol je pa prepozno) in ne gre za krivdo (to določi sodišče), temveč za preživetje.


A bedakov, ki vozite prehitro se ne da izločit, bedake, ki povzročajo kolone pa?

Nihče ne pravi, da naj se dopušča kolone in nihče ne pravi, da naj pešci ne ravnajo samozaščitništvo. Preberi ta stavek stokrat in nehaj podtikati nekaj, kar, kolikor vem, ni napisal nihče.

Pravim le, da so za neumna prehitevanja in ignoriranje prehodov za pešce krivi tisti, ki to počnejo in ne njihove mame, delavci na cesti, pešci ali pa počasni vozniki.

Aston_11 ::

Ja, solatko, če izločimo bedaka, ki ga spravljajo ob živce počasni, dobimo lepo počasno kolono, kjer je iznenada mir, promet teče super, nobenega bedaka, ki bi moral prehitevati ali ki bi mu storilo v glavi silo, ker tega ne more naslednjo sekundo narediti. Če izločimo tistega, ki dela kolono, imamo še vedno bedaka, ki mu bo storilo silo, in bo spet nekaj našel in naredil štalo. Še negotiator se manjka, samo njega noben ne jemlje resno, ker je očitno voznik začetnik z idejo, da obvlado vožnjo svoje stare kante.

St235 ::

Počasna vožnja in vlačenje kolon za seboj, po vaše, ni nevarno početje, kljub temu, da je vsak trenutek možnost, da se nekomu strga in spravi v nevarnost tiste, ki jih tak počasen voznik srečuje!!!!!!!!!!!!

vendar še vedno polno odgovoren.

Kako lahko izjaviš ti dve stvari in ne vidiš kakšne idiotizme serješ? Če si supervoznik in voziš nad vsemi fizikalnimi zmožnosti si super duper odgovoren, če pa te znervira počasnejše vozilo pa kar naenkrat to več ni tvoja odgovornost ampak je odgovoren počasen voznik?

Daj hitro pripelji še kakšno pravljico o samorogih, da vidimo kako ta neumnost pije vodo.

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

Kje sem napisal da je dovoljeno delati katerikoli prekršek?

Ne, ne boš se tako hitro izvlekel ter izognil pozivom k citiranju svojih bedarij.

Rekel si tole:
Lepo ti povedo, da se je potrebno strogo držat omejitev v naseljih, drugače pa naj vsak vozi v skladu s svojimi sposobnostmi, vremenskimi razmerami, vrsta vozila, tovora,.......

Jaz želim, da odgovoriš na tole:
KJE SO POVEDALI, DA SE JE POTREBNO OMEJITEV STROGO DRŽATI SAMO V NASELJIH, DRUGJE PA NE (ker vemo, da se imaš za tako sposobnega, da lahko kršiš omejitve, "v skladu s svojimi sposobnostmi" zate pomeni, da ti dovolijo kršenje omejitev izven naselij)?

Torej? Link do strani imaš, baje si jo prebral, citate potem res ne bo tako težko najti. Glede na to, da sem nepismen, bi bilo torej pošteno, da me izobraziš ter pokažeš, kje policija trdi, da se izven naselij lahko pelje v skladu s svojimi sposobnostmi, kar za tebe vemo, da pomeni kršenje omejitev, torej, kje policija trdi, da lahko izven naselij kršiš omejitve? Še enkrat poudarjam, o debati glede vsebine na tisti spletni strani si napisal "Lepo ti povedo" - če je tako lepo povedano, potem ne bo problema tega dokazati s citati, ane? Jaz sem jih takrat prilepil pol ducata in podkrepil svoje argumente, sedaj si na vrsti ti. CITATE IN NE ZGODBICE!!!

St235 ::

Pa saj ti je napisal pravljico o policistu na motorju. Kaj bi zdaj rad? Da ti citira še svoje prijatelje? To je namreč ves domet našega super nakladača, ki nas na tem forumu razveseljuje s pravljicami o svojih super sposobnosti predvidevanja, teleportaicji s tretjo prestavo in ultra plinu, ki deluje v nasprotju s splošnimi fizikalnimi zakonitostmi.

sheeshkar ::

St235 je izjavil:

Pa saj ti je napisal pravljico o policistu na motorju. Kaj bi zdaj rad? Da ti citira še svoje prijatelje?

Definitivno me zanima še kakšno mnenje solatkove žene o njegovih fantastičnih voznih sposobnostih ter zgodbica, kjer mu je Bambijeva mati hvaležno pomežiknila, ker je s svojim Alain Prost izmikanjem rešil njene mladičke.
««
17 / 17
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15421564 (18917) Mavrik
»

Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38864667 (56387) BigWhale

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48677427 (70127) Gandalfar

Več podobnih tem