Forum » Na cesti » Letos smrtnih žrtev že več kot lani
Letos smrtnih žrtev že več kot lani
LeQuack ::
Poznaš lahko cesto ne moreš pa poznati razmer. Lahko je na cesti nova luknja, lahko je pesek, lahko je žival, lahko je otrok, lahko je drevo ali milijon drugih stvari, ki jih kljub poznavanju ceste ne moreš predvideti. Če se take stvari skrivajo za ovinkom, ki ga "poznaš" ali pa je to ponoči ali ob slabši vidljivosti je situacija še slabša.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
SuperVeloce ::
Šernk je govoril o kolesnicah, marsikje je cesta še huje nagubana. Pozabi ti rupe po cesti, tisto ni tako nevarno. Nihče ni govoril o specifičnih ostrih ovinkih, kjer je nepregledno za več kot 25kmh in nanjo padajo drevesa polna otrok. Lahko naštevaš nekaj na splošno, vendar to ne spremeni dejstva, da pri nevzdrževanem cestišču še najbolj nasrkajo "prišleki".
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
bambam20 ::
AC_DC - Novejši avti so kvečjemu vzrok za višje hitrosti, ki jih vozilo doseže bistveno prej, kot s starimi škatlami - fičo do sto 30-40 sekund, clio 10-13sekund.
Osvnovna različisa ( abratha res ne štejem v tistih časih :) ) 55 sekund in gor do 100 km/H ..
Stoenka oz. zastava 101 nekje 23-24 sekund do 100 km/H
RedDrake ::
rupsi: stoenka je imela pod 16s do 100, in to prva verzija s 50KM. Kasnejše s 55 in 65 še malce manj.
Btw, en tak hiter re-cap letošnjih smrti na naših cestah, z malo več detajli in z mojimi verjetnimi vzroki v oklepajih)
- 40 letnica v blagem levem ovinku na nasprotni pas v tovorno vozilo (samomor, nesposobnost, prehitra vožnja)
- 41 letnik kontra smer po AC čelno v SUV (samomor, totalna nesposobnost)
- 24 letnik z BMW-jem v steber AC cestninske postaje (prehitra vožnja)
- 64 letnik brez razloga in zaviranja čelno v tovornjak (samomor, infarkt)
- 28 letnik najprej v levo ograjo na AC, potem v desno ograjo na AC, potem na streho (prehitra vožnja)
- 49 letnik, ki ga povozi 29 letnik z BMW-jem v naselju ob 3h zjutraj (prehitra vožnja)
- 54 letnik na AC stopi pred tovornjak (samomor)
- 4 smrti > verižno trčenje na AC (krivi večinoma tujci, tu nimamo kaj, plus že obdelano drugje)
- 48 letnik v ovinku zapelje z vozišča v 50m prepad (prevelika hitrost)
- 20 letnik, nepripet, ob 2h zjutraj pri vožnji čez rdečo luč doživi presenečenje z boka (neupoštevanje osnov CPP)
- 57 letnika na AC ob SOS počivališču zadane tovornjak med izstopanjem iz vozila (neprevidnost obeh udeležencev)
- 33 letnik, ki ga povozi 20 letnik v naselju (prehitra vožnja)
- 24 letnik zapelje na levo bankino, od tam ga odbije čez desno bankino v reko Savo (prehitra vožnja)
- 19 letnik z motorjem pripelje v nepreglednem ovinku po napačni strani (dinamična vožnja)
- 69 letnik, ki ga povozi 19 letnik v naselju (prehitra vožnja)
- 59 letnik z motorjem zdrsne v ovinku in trči v varovalno ograjo (prehitra vožnja)
- 28 letnik v naselju trči v ograjo hiše in nato v gospodarsko poslopje (prehitra vožnja)
- 41 letnik z motorjem pri zaviranju pred ovinkom pade in trči v prometni znak (dinamična vožnja)
- motorist, ki se je z motorjem zaletel v tovorno vozilo (dinamična vožnja?, detajli še niso znani)
- otrok in 67 letnik, ki se je umikal tovornemu vozilu, ki se je umikalo hitrešjemu vozilu na AC (voznik tovornega vozila se ni prepričal če je na desni prosto, 67 letni voznik pa ni dobro odreagiral)
- 52 letnik z motorjem zgubi oblast v ovinku in trči v drevo (prehitra vožnja)
Torej?
Nekam malo (beri nič) jih je zaradi počasnel, ki jih morajo potem bogi zatirani dinamični vozniki v škarje prehitevat.
Tudi precej malo jih je zaradi kake konkretne nesposobnosti (recimo prva, pa predzadnja). Ostalo je vse samomor (morda zdravstvene težave) ali dinamična/(pre)hitra vožnja.
Dejstva so proti vam.
Btw, en tak hiter re-cap letošnjih smrti na naših cestah, z malo več detajli in z mojimi verjetnimi vzroki v oklepajih)
- 40 letnica v blagem levem ovinku na nasprotni pas v tovorno vozilo (samomor, nesposobnost, prehitra vožnja)
- 41 letnik kontra smer po AC čelno v SUV (samomor, totalna nesposobnost)
- 24 letnik z BMW-jem v steber AC cestninske postaje (prehitra vožnja)
- 64 letnik brez razloga in zaviranja čelno v tovornjak (samomor, infarkt)
- 28 letnik najprej v levo ograjo na AC, potem v desno ograjo na AC, potem na streho (prehitra vožnja)
- 49 letnik, ki ga povozi 29 letnik z BMW-jem v naselju ob 3h zjutraj (prehitra vožnja)
- 54 letnik na AC stopi pred tovornjak (samomor)
- 4 smrti > verižno trčenje na AC (krivi večinoma tujci, tu nimamo kaj, plus že obdelano drugje)
- 48 letnik v ovinku zapelje z vozišča v 50m prepad (prevelika hitrost)
- 20 letnik, nepripet, ob 2h zjutraj pri vožnji čez rdečo luč doživi presenečenje z boka (neupoštevanje osnov CPP)
- 57 letnika na AC ob SOS počivališču zadane tovornjak med izstopanjem iz vozila (neprevidnost obeh udeležencev)
- 33 letnik, ki ga povozi 20 letnik v naselju (prehitra vožnja)
- 24 letnik zapelje na levo bankino, od tam ga odbije čez desno bankino v reko Savo (prehitra vožnja)
- 19 letnik z motorjem pripelje v nepreglednem ovinku po napačni strani (dinamična vožnja)
- 69 letnik, ki ga povozi 19 letnik v naselju (prehitra vožnja)
- 59 letnik z motorjem zdrsne v ovinku in trči v varovalno ograjo (prehitra vožnja)
- 28 letnik v naselju trči v ograjo hiše in nato v gospodarsko poslopje (prehitra vožnja)
- 41 letnik z motorjem pri zaviranju pred ovinkom pade in trči v prometni znak (dinamična vožnja)
- motorist, ki se je z motorjem zaletel v tovorno vozilo (dinamična vožnja?, detajli še niso znani)
- otrok in 67 letnik, ki se je umikal tovornemu vozilu, ki se je umikalo hitrešjemu vozilu na AC (voznik tovornega vozila se ni prepričal če je na desni prosto, 67 letni voznik pa ni dobro odreagiral)
- 52 letnik z motorjem zgubi oblast v ovinku in trči v drevo (prehitra vožnja)
Torej?
Nekam malo (beri nič) jih je zaradi počasnel, ki jih morajo potem bogi zatirani dinamični vozniki v škarje prehitevat.
Tudi precej malo jih je zaradi kake konkretne nesposobnosti (recimo prva, pa predzadnja). Ostalo je vse samomor (morda zdravstvene težave) ali dinamična/(pre)hitra vožnja.
Dejstva so proti vam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
Pithlit ::
Torej?
Nič torej. Ti bojo kmalu povedal da so tam taki vzroki napisani zarad glupih in lenih policistov ki drugega kot "neprilagojena hitrost" sploh napisat ne znajo. V resnici je kriv znak (kaj so ga pa šli ravno tam postavljat?!?) ali pa cesta (butli so ovinek projektirali pa bi komot ravnino!). Al pa celo kaka srna (kaj pa skače kar tako na cesto... mona, brez pogledat levo-desno). Tudi DARS je kriv (ni dovolj opozoril da je MEGLA!... pa uvozi na AC so tko glupo projektirani da je čudež da ni še več povsem normalnih voznikov ki se vozijo v nasprotno smer).
Aveš... vedno so drugi krivi. Še posebej pa un stric ki mu je vožnja že tako stresna zaradi vse sort divjakov da se je odločil vozit 10-20km/h manj od omejitve. Ja, taki strici so tapravi krivci!
Life is as complicated as we make it...
SuperVeloce ::
scipascapa je izjavil:
Samo jaz mislim, da bi morali obnavljati znanje CPP na 5/10 let?
Bi bilo pametno. Ampak potem bi poslušali, kot sedaj za varno vožnjo. "Potrata časa in denarja" in spet bo to samo zato baje, da si nekdo denar v žepe fila.
Ne bote verjel, kolikokrat sem že slišal, da si tam avte uničujejo. Zgodbice, kako so zavore šle k vragu, kako so na hondicah lagerji začeli potem peti in podobne kozlarije. Smilijo se mi takšni ljudje, kateri mislijo, da avto zaradi parih zaviranj razpade. In če se jim to res tako pogosto zgodi, se mi smilijo, ker verjetno enkrat na leto kompletno re-buildajo celoten avto. Ampak glej, to poslušam od 18 letnic (kako so fantu uničile avto) in 50 letnih starih mačkov (kako je to slabo za avto). Jaz pa se čudim, kako moj avto drži že 250k-km, pa točim le olje in dizel. Pa je v tem času še 3 varne vožnje preživel, poleg vsega trajbanja čez evropo pod različnimi načini vožnje.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
sheeshkar ::
sheeshkar - Najprej se poduči kaj pomenita pojma dinamična in defenzivna vožnja, potem boš zrel za debato o prometu. Dokler ti osnovni pojmi niso jasni, se raje vzdrži vsakršnih komentarjev, ker razen med analfabeti, ne boš požel pohval.
Analfabeti smo torej tisti, ki zagovarjamo varno vožnjo, upoštevanje omejitev in predpisov ter se na forumih (kaj šele na cestah) ne znašamo nad počasnejšimi vozniki in jih označujemo za glavni problem ali celo glavno nevarnost na naših cestah. Analfabeti so torej tudi strokovnjaki, policisti, zakonodajalci, sodniki, mediji in vsi, ki se strinjajo z našim načinom mišljenja, vašega pa konstantno označujejo in potrjujejo kot nevarnega. Saj bi se tvojim zapisom smejal, ampak kaj ko s svojim mišljenjem in posledičnim ravnanjem na cestah ogrožaš tako svoje, kot tudi življenja drugih ljudi.
Dinamično pomeni, da ne čakaš minuto pred semaforjem, ko že gori zelena luč, da potegneš iz mesta normalno in se čimprej približaš hitrosti, ki je dovoljena na odseku, da se voziš s hitrostjo čim bližje dovoljeni, da ne cincaš pri prehitevanju, da ne zaviraš, pred vsakim ovinkom,..........
Tako vozim tudi sam, razlika med normalnimi vozniki in imbecili kot si ti, je samo v tem, da nas ljudje, ki vozijo ali speljujejo počasneje, ne motijo tako kot kretene, ki svoje frustracije zaradi majhnega penisa zdravijo z znašanjem nad drugimi. Razlika med normalnimi vozniki in imbecili je tudi v tem, da počasnejše ali bolj previdne voznike ne označujemo za glavne krivce praktično vseh nesreč (kar preberi si kakšne starejše teme ob kakšnih nesrečah, kreteni vedno krivite vse, razen glavnega krivca, ki je skoraj vedno prehitra vožja). Razlika med normalnimi vozniki in imbecili je tudi v tem, da spoštujemo omejitve in predpise tudi, ko mislimo, da smo na cesti sami in da s hitrejšo vožnjo "nikogar ne ogrožamo" in da v bolj tveganih situacijah ne precenjujemo svojih sposobnosti (ali pa v nekaj tvojih primerih kar zakonov fizike) in raje zadevo speljemo počasneje, tudi če "vemo", da bi jo lahko hitreje.
Lahko ti iz dolgoletnih izkušenj povem...
Tvoje dolgoletne izkušnje so vredne manj kot nič, ker se še vedno nisi naučil, da je avtomobil potencialno morilsko orožje, katerega je potrebno spoštovati in raje z njim ravnati bolj previdno kot pa precenjevati svoje sposobnosti in se samorazglasiti za sposobnega voznika, ki si lahko privošči kršenje omejitev ter ocenjevati, kdaj s svojimi kršitvami ne ogroža ostalih.
Če bi vsi potegnili naenkrat, bi križišče prevozilo 15 voznikov in peti v koloni, bi imel pri semaforju dovoljenih 50 ali 60 ali 70km/h, tako pa gredo v zeleno 3-4-je vozniki, potem pa obvezno vsaj še dva v rdečo.
Ja in? Sam sicer skoraj vedno speljujem z ustrezno hitrostjo, ampak če nekdo pač malce zaspi in moram zaradi tega počakati še en interval, ne bom doživel živčnega zloma, ker bom na cilj zaradi njega prispel nekaj sekund kasneje. Kreteni kot si ti pa ste tisti, ki to vzamete za nekaj tako groznega, da je potrebno voziti čez rdečo, po možnosti nato še bolj kršiti omejitve, nevarno prehitevati in podobne oslarije, ki dejansko ogrožajo življenja, samo zato, da pridobite nekaj sekund. Če vam hitro pride v postelji, to še ne pomeni, da morate hitro prispeti na vsak cilj.
In taki idioti, kot sem jaz, vsakodnevno ogrožamo take idiote, kot si ti.
Popravljeno.
Poleg tega pa nimaš pojma kako jaz vozim, ker nikoli nisem delil anekdot moje vožnje (razen tega, da se skušam v največji meri držati predpisov in paziti na dejanja ostalih voznikov), za razliko od tebe, ki si s svojimi anekdotami že večkrat dokazal, da si potencialen morilec na cestah in na forumski klovn, ki misli, da s svojimi zapisi prispeva kaj več kot posmehovanje pri enih in zgražanje pri drugih.
Mimogrede - današnja nesreča se je zgodila zaradi neobvladanja motorja, torej premalo znanja ali nezbranost,..., ne pa zaradi neprilagojene hitrosti.
Vsaka hitrost je neprilagojena, če vozila ne obvladamo, vzrok za nesrečo pa je ravno to - precenitev svojih zmožnosti, zaradi pomanjkanja izkušenj.
Morda sploh ni prekoračil dovoljene hitrosti, vprašanje je tudi, kakšno je bilo njegovo psihofizično stanje in seveda tehnična izpravnost motorja, pa tudi stanje ceste (seveda pri nas cestarji ne odgovarjajo za slabo stanje, če prav država veselo pobira uporabnino za ceste pri registraciji vozil, torej računa za nekaj, kar ne nudi).
Saj nihče ne pravi, da je za prav vsako nesrečo kriva prehitra vožnja. Ampak kako to opravičuje vaše kršenje omejitev? Za primer ti bom dal zapis nekega imbecila iz te teme:
komaj čakam, da bom lahko na AC spet večkrat malo bolj na gas pritisnil in nikogar ogrožal pri tem, saj se bo večina, zopet preselila na regionalke
In preden se boš spustil še v laganje - 130km/h lahko brez problema na avtocestah večino časa voziš tudi danes, kar ob normalnih razmerah počnem tudi sam, torej lahko brez problema sklepamo, da s "pritiskom na gas" misliš na kršenje omejitev. Upam, da čimprej izgubiš izpit in se preseliš na kolo (čeprav bi se verjetno tudi tam hitro razglasil za Lancea Armstronga in s svojimi nadnaravnimi sposobnostmi uspel ogrožati ostale udeležence v prometu).
korenje3 ::
reddrake, jaz vozim vedno "prehitro", pa še nisem imel nesreče. dejstvo je da če nekdo vozi prehitro, prepočasno in naredi nesrečo, je to zaradi njegove nesposobnosti. lahko tudi zaradi drugih stvari, kot je okvara avtomobila, pojavi na cesti... ampak to je vse povezano z njegovo sposobnostjo.
primer nesposobnega voznika je, ko si misli da lahko na ravni cesti vozi 200km/h kljub močnim sunkom vetra. vse je tudi povezano z izobrazbo in sposobnostjo upoštevanja fizikalnih lastnosti vozila na cesti...
primer nesposobnega voznika je, ko si misli da lahko na ravni cesti vozi 200km/h kljub močnim sunkom vetra. vse je tudi povezano z izobrazbo in sposobnostjo upoštevanja fizikalnih lastnosti vozila na cesti...
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Pithlit ::
Jap, skok otroka (ok, srne) direkt pred avto ter posledična nesreča je povezana s sposobnostjo voznika. Al pa da pade skala na avto. Al pa... Marsikaj kar se lahko zgodi nima veze s tvojimi sposobnostmi (ki so ponavadi itak hudo precenjene - ne samo tvoje, ljudje lastne sposobnosti zelo, zelo radi precenjujemo).
Primer nesposobnega voznika je tudi da se vozi 10km/h nad omejitvijo... zato ker 10km/h itak ni nič. Ja, lahko si v fris lažeš da nisi nesposoben zato ker te nesreča še ni dohitela.
Primer nesposobnega voznika je tudi da se vozi 10km/h nad omejitvijo... zato ker 10km/h itak ni nič. Ja, lahko si v fris lažeš da nisi nesposoben zato ker te nesreča še ni dohitela.
Life is as complicated as we make it...
solatko ::
RedDrake - Lepo si sestavil statistični pregled po svoje, sedaj ti ga bom malo popravil in potem premišljuj
Neprilagojena hitrost je bila skoraj pri vseh teh nesrečah, ni pa nujno, da je bila preko omejitev:
- 40 letnica v blagem levem ovinku na nasprotni pas v tovorno vozilo (neobvladanje vozila, nesposobnost, panična ohromelost)
- 41 letnik kontra smer po AC čelno v SUV (nezaznavanje prometne signalizacije, samomor)
- 24 letnik z BMW-jem v steber AC cestninske postaje (neobvladanje vozila, neizkušenost, pogon zadaj marsikoga spravi v nevarni položaj, če prav je ravno to užitek, ko greš laho počez v ovinek, če to obvladaš)
- 64 letnik brez razloga in zaviranja čelno v tovornjak (samomor, infarkt, trenutna slabost)
- 28 letnik najprej v levo ograjo na AC, potem v desno ograjo na AC, potem na streho (neobvladanje vozila, neizkušenost)
- 49 letnik, ki ga povozi 29 letnik z BMW-jem v naselju ob 3h zjutraj (temna oblačila, hoja po desni, v smeri vožnje)
- 54 letnik na AC stopi pred tovornjak (samomor)
- 4 smrti > verižno trčenje na AC (krivi večinoma tujci, tu nimamo kaj, plus že obdelano drugje)
- 48 letnik v ovinku zapelje z vozišča v 50m prepad (neobvladanje vozila, neizkušenost)
- 20 letnik, nepripet, ob 2h zjutraj pri vožnji čez rdečo luč doživi presenečenje z boka (neupoštevanje osnov CPP, neizkušenost)
- 57 letnika na AC ob SOS počivališču zadane tovornjak med izstopanjem iz vozila (nepazljivost pri zapuščanju vozila)
- 33 letnik, ki ga povozi 20 letnik v naselju (neobvladanje vozila, neizkušenost)
- 24 letnik zapelje na levo bankino, od tam ga odbije čez desno bankino v reko Savo (neobvladanje vozila, neizkušenost, izkušen voznik bi z veliko večjo hitrostjo, ovinek speljal b.p.)
- 19 letnik z motorjem pripelje v nepreglednem ovinku po napačni strani (neobvladanje vozila, neizkušenost, ne poznaš termina dinamična vožnja)
- 69 letnik, ki ga povozi 19 letnik v naselju (nepazljivost, točne situacije ne poznam, je bilo na prehodu ali je hodil ob desnem robu ceste ali je kar tako prečkal cesto?)
- 59 letnik z motorjem zdrsne v ovinku in trči v varovalno ograjo (precenitev lastnih sposobnosti)
- 28 letnik v naselju trči v ograjo hiše in nato v gospodarsko poslopje (neobvladanje vozila, neizkušenost)
- 41 letnik z motorjem pri zaviranju pred ovinkom pade in trči v prometni znak (neobvladanje vozila, neizkušenost, precenitev sposobnosti)
- motorist, ki se je z motorjem zaletel v tovorno vozilo (neobvladanje vozila, neizkušenost)
- otrok in 67 letnik, ki se je umikal tovornemu vozilu, ki se je umikalo hitrešjemu vozilu na AC (napaka voznika, ker je hotel vozilo prehiteti po desni, kar je eden najhujših prekrškov na AC)
- 52 letnik z motorjem zgubi oblast v ovinku in trči v drevo (neobvladanje vozila, neizkušenost, precenitev lastnih sposobnosti, čez dva meseca, bi ob enakih pogojih ovinek speljal b.p., tako kot ga je jeseni)
sheeshkar - Si se pa razpisal in večinoma dokazuješ, da nimaš pojma, kaj sem hotel v svojem postu povedat
Po tvoje sem analfabet tudi jaz, ki že celo življenje vozim in se tudi drugače v prometu obnašam nadvse varno, saj skrbim predvsem za svojo varnost in zaradi tega, tudi takrat, ko vozim hitreje, ne ogrožam nikogar, tudi sebe ne, ker vozilo v vseh situacijah obvladam, torej prilagodim hitrost razmeram na cesti, ki pa ni nujno enaka s splošno omejitvijo hitrosti (v prometu je več kategorij, na katere je potrebno pazit, ne samo hitrost!!!!!!!!!
Tudi mene ne motijo tisti, ki spijo pred semaforjem, se pa zaradi njih, promet ne odvija tekoče, torej so ovira za veliko voznikov, posledično, nekateri vozniki zapeljejo v rdečo (sam še nisem prevozil rdeče na semaforju, v tunel, železniški prehod). Počasni vozniki nikoli niso direktni krivci prometnih nesreč, se pa predvsem zaradi njih dogajajo. V prometnih situacijah, kjer se promet odvija tekoče in blizu omejitve, nesreč ni, saj je tudi varnostna razdalja pravilna, pri počasnejših kolonah, pa varnostne razdalje, praktično ni.
Verjemi, da se je bolje, predvsem pa ceneje, učiti iz izkušenj drugih, kot pa lastnih, tu mislim predvsem izkušnje iz nevarnih situacij, izkušnje ti povedo, kako se jim izognit, torej, da sploh v nevarno situacijo ne prideš. Če si se ti rodil z vsem znanjem, potem si fenomen.
Nimam pojma kako voziš, napišeš pa kako razmišljaš, kar je zame dovolj.
Jaz trdim, da hitrost ni še nikogar ubila, ubilo ga je njegovo ali neznanje drugih. Ravno tako je veliko nesreč zaradi precenitve lastnih ali sposobnosti vozila, nikoli pa ni hitrost kriva česar koli, kar dokazujejo ljudje, ki se premikajo z nam nezamišljeno hitrostjo (astronavti).
Neizkušeno pritiskanje na plin pa je velikokrat krivec, tu pa potem vstavi še precenjevanje, neizkušenost, neznanje, neodgovornost,.............
Vsak dan sem nekaj ur na cestah, pa mi ne uspe, na nobenem odseku naših AC voziti tekoče z dovoljeno hitrostjo ali čez, če hočem tekočo vožnjo, ne smem preseči hitrosti tovornjakov.
Torej lažeš ti, ki trdiš, da se voziš konstantno 130.
Pithlit - to je paranoično razmišljanje o dogodkih, ki bi se lahko zgodili, pa se največkrat ne. Ne moreš pa zaradi tega pričakovati, da bodo vsi udeleženci v prometu, vozili 30km/h, po vseh prometnih površinah na svetu.
Veljajo neke spološne omejitve po cpp in tisti, ki se jih niso zmožni držati na zgornjem nivoju ali pa opazovati dogajanja okoli sebe in drugim omogočit, da se tako obnašajo, enostavno niso sposobni opravljat dela, za katerega se potrebuje vozniško dovoljenje, saj s svojim početjem ovirajo druge in s tem predstavljajo na cesti nevarnost, kot otrok, ki nenadoma skoči pred avto, padla skala sredi nepreglednega ovinka,........
Udeleženci v prometu, upravičeno pričakujemo, da vsi udeleženci, razen otrok in starjših oseb, uporabljajo določila cpp, ko se s svojimi škatlami gibljejo v prometu.
Se trudim, da ne živim na robu svojih sposobnosti, ker imam rad rezervo, tudi v prometu. Torej nič bat, je vse pod kontrolo, določanje zgornjih meja pa samo na treningih in zavarovanih območjih.
Sem si pa velikokrat v življenju vzel čas, da sem sprobal limite, na različnih področjih.
Neprilagojena hitrost je bila skoraj pri vseh teh nesrečah, ni pa nujno, da je bila preko omejitev:
- 40 letnica v blagem levem ovinku na nasprotni pas v tovorno vozilo (neobvladanje vozila, nesposobnost, panična ohromelost)
- 41 letnik kontra smer po AC čelno v SUV (nezaznavanje prometne signalizacije, samomor)
- 24 letnik z BMW-jem v steber AC cestninske postaje (neobvladanje vozila, neizkušenost, pogon zadaj marsikoga spravi v nevarni položaj, če prav je ravno to užitek, ko greš laho počez v ovinek, če to obvladaš)
- 64 letnik brez razloga in zaviranja čelno v tovornjak (samomor, infarkt, trenutna slabost)
- 28 letnik najprej v levo ograjo na AC, potem v desno ograjo na AC, potem na streho (neobvladanje vozila, neizkušenost)
- 49 letnik, ki ga povozi 29 letnik z BMW-jem v naselju ob 3h zjutraj (temna oblačila, hoja po desni, v smeri vožnje)
- 54 letnik na AC stopi pred tovornjak (samomor)
- 4 smrti > verižno trčenje na AC (krivi večinoma tujci, tu nimamo kaj, plus že obdelano drugje)
- 48 letnik v ovinku zapelje z vozišča v 50m prepad (neobvladanje vozila, neizkušenost)
- 20 letnik, nepripet, ob 2h zjutraj pri vožnji čez rdečo luč doživi presenečenje z boka (neupoštevanje osnov CPP, neizkušenost)
- 57 letnika na AC ob SOS počivališču zadane tovornjak med izstopanjem iz vozila (nepazljivost pri zapuščanju vozila)
- 33 letnik, ki ga povozi 20 letnik v naselju (neobvladanje vozila, neizkušenost)
- 24 letnik zapelje na levo bankino, od tam ga odbije čez desno bankino v reko Savo (neobvladanje vozila, neizkušenost, izkušen voznik bi z veliko večjo hitrostjo, ovinek speljal b.p.)
- 19 letnik z motorjem pripelje v nepreglednem ovinku po napačni strani (neobvladanje vozila, neizkušenost, ne poznaš termina dinamična vožnja)
- 69 letnik, ki ga povozi 19 letnik v naselju (nepazljivost, točne situacije ne poznam, je bilo na prehodu ali je hodil ob desnem robu ceste ali je kar tako prečkal cesto?)
- 59 letnik z motorjem zdrsne v ovinku in trči v varovalno ograjo (precenitev lastnih sposobnosti)
- 28 letnik v naselju trči v ograjo hiše in nato v gospodarsko poslopje (neobvladanje vozila, neizkušenost)
- 41 letnik z motorjem pri zaviranju pred ovinkom pade in trči v prometni znak (neobvladanje vozila, neizkušenost, precenitev sposobnosti)
- motorist, ki se je z motorjem zaletel v tovorno vozilo (neobvladanje vozila, neizkušenost)
- otrok in 67 letnik, ki se je umikal tovornemu vozilu, ki se je umikalo hitrešjemu vozilu na AC (napaka voznika, ker je hotel vozilo prehiteti po desni, kar je eden najhujših prekrškov na AC)
- 52 letnik z motorjem zgubi oblast v ovinku in trči v drevo (neobvladanje vozila, neizkušenost, precenitev lastnih sposobnosti, čez dva meseca, bi ob enakih pogojih ovinek speljal b.p., tako kot ga je jeseni)
sheeshkar - Si se pa razpisal in večinoma dokazuješ, da nimaš pojma, kaj sem hotel v svojem postu povedat
Po tvoje sem analfabet tudi jaz, ki že celo življenje vozim in se tudi drugače v prometu obnašam nadvse varno, saj skrbim predvsem za svojo varnost in zaradi tega, tudi takrat, ko vozim hitreje, ne ogrožam nikogar, tudi sebe ne, ker vozilo v vseh situacijah obvladam, torej prilagodim hitrost razmeram na cesti, ki pa ni nujno enaka s splošno omejitvijo hitrosti (v prometu je več kategorij, na katere je potrebno pazit, ne samo hitrost!!!!!!!!!
Tudi mene ne motijo tisti, ki spijo pred semaforjem, se pa zaradi njih, promet ne odvija tekoče, torej so ovira za veliko voznikov, posledično, nekateri vozniki zapeljejo v rdečo (sam še nisem prevozil rdeče na semaforju, v tunel, železniški prehod). Počasni vozniki nikoli niso direktni krivci prometnih nesreč, se pa predvsem zaradi njih dogajajo. V prometnih situacijah, kjer se promet odvija tekoče in blizu omejitve, nesreč ni, saj je tudi varnostna razdalja pravilna, pri počasnejših kolonah, pa varnostne razdalje, praktično ni.
Verjemi, da se je bolje, predvsem pa ceneje, učiti iz izkušenj drugih, kot pa lastnih, tu mislim predvsem izkušnje iz nevarnih situacij, izkušnje ti povedo, kako se jim izognit, torej, da sploh v nevarno situacijo ne prideš. Če si se ti rodil z vsem znanjem, potem si fenomen.
Nimam pojma kako voziš, napišeš pa kako razmišljaš, kar je zame dovolj.
Jaz trdim, da hitrost ni še nikogar ubila, ubilo ga je njegovo ali neznanje drugih. Ravno tako je veliko nesreč zaradi precenitve lastnih ali sposobnosti vozila, nikoli pa ni hitrost kriva česar koli, kar dokazujejo ljudje, ki se premikajo z nam nezamišljeno hitrostjo (astronavti).
Neizkušeno pritiskanje na plin pa je velikokrat krivec, tu pa potem vstavi še precenjevanje, neizkušenost, neznanje, neodgovornost,.............
Vsak dan sem nekaj ur na cestah, pa mi ne uspe, na nobenem odseku naših AC voziti tekoče z dovoljeno hitrostjo ali čez, če hočem tekočo vožnjo, ne smem preseči hitrosti tovornjakov.
Torej lažeš ti, ki trdiš, da se voziš konstantno 130.
Pithlit - to je paranoično razmišljanje o dogodkih, ki bi se lahko zgodili, pa se največkrat ne. Ne moreš pa zaradi tega pričakovati, da bodo vsi udeleženci v prometu, vozili 30km/h, po vseh prometnih površinah na svetu.
Veljajo neke spološne omejitve po cpp in tisti, ki se jih niso zmožni držati na zgornjem nivoju ali pa opazovati dogajanja okoli sebe in drugim omogočit, da se tako obnašajo, enostavno niso sposobni opravljat dela, za katerega se potrebuje vozniško dovoljenje, saj s svojim početjem ovirajo druge in s tem predstavljajo na cesti nevarnost, kot otrok, ki nenadoma skoči pred avto, padla skala sredi nepreglednega ovinka,........
Udeleženci v prometu, upravičeno pričakujemo, da vsi udeleženci, razen otrok in starjših oseb, uporabljajo določila cpp, ko se s svojimi škatlami gibljejo v prometu.
Se trudim, da ne živim na robu svojih sposobnosti, ker imam rad rezervo, tudi v prometu. Torej nič bat, je vse pod kontrolo, določanje zgornjih meja pa samo na treningih in zavarovanih območjih.
Sem si pa velikokrat v življenju vzel čas, da sem sprobal limite, na različnih področjih.
Delo krepa človeka
korenje3 ::
vprašanje je zdej kaj je pojem "hitrost je nekoga ubila". je to hitrost nad omejitvijo, ki jo določajo znaki? ali hitrost, ki presega voznikove sposobnosti?
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Tony710 ::
Prav danes me je kolega skoraj ubil na cesti. Bedak je sel sprobavat nove sava gume na serpentinah skozi Rede. Med Skofljico in Smarjem Sap, ta stara cesta. Psihopat je polagal ovinke pri 90kmh ces da ima hude gume.
In na vprasanje kako ve kaj ga caka za naslednjim ovinkom mi je odgovoril z "eh pa saj ne bo nobenga, itak je nedelja".
In zaradi taksnih je toliko nesrec. Se dobro da sem ostal ziv in pokreten.
In na vprasanje kako ve kaj ga caka za naslednjim ovinkom mi je odgovoril z "eh pa saj ne bo nobenga, itak je nedelja".
In zaradi taksnih je toliko nesrec. Se dobro da sem ostal ziv in pokreten.
Pithlit ::
pa se največkrat ne.
Dovolj je enkrat.
Ne moreš pa zaradi tega pričakovati, da bodo vsi udeleženci v prometu, vozili 30km/h, po vseh prometnih površinah na svetu.
Lahko pa pričakuješ da bodo vozniki dovolj kulturni in vozili po omejitvah. Ali pač? Ko berem komentarje v tej in podobnih temah pa vidim da lahko pričakujem le da se bo vse ki vozijo po omejitvah (ali, boh ne daj, počasneje) zmerjalo z raznimi kreteni in nesposobneži.
Life is as complicated as we make it...
solatko ::
Tony710 - Vajina starost bi veliko povedala o tem ali gre za mladostno napenjanje mišic ali model res obvlada, to kar počne.
Glede na to, da ta del ceste dokaj dobro poznam, bi rekel, da gre za prvo.
Pithlit - V vseh mojih postih vam trdim in tako se tudi obnašam, da omejitve v naseljih strogo spoštujem, da pa rad poženem tam, kjer je zame in za druge udeležence to varno.
Ne mi rečt, da so hitrosti omejitve, povsod realne in varne, nekje cestišče in preglednost omogoča tudi varno, hitrejšo vožnjo, pogoj pa je, da voznik zna in je sposoben tudi ustavit, ko je to potrebno.
V vseh postih trdim, da ima vsak pravico vozit počasneje, nima pa pravice s takim načinom vožnje, zadrževat drugih. Da se to dvoje izpolni, je najmanj, kar bi morali počasni vozniki obvladat, opazovanje prometa za seboj in pravočasen umik na varnem kraju, da gredo lahko mimo. Je to tako težko razumet. Vozniki, ki tega ne zmorejo, so imbecili, kreteni, potencialni morilci in nikakor ne spadajo za volan.
Velikokrat sem napisal, da me je strah, ko na regionalki srečam počasno kolono, ne takrat, ko jo dohitim in svojo vožnjo prilagodim zadnjemu vozilu, vkljčujoč varnostno razdaljo, saj kolon ne prehitevam - never.
scipascapa - Zato, ker mu je nerodno sovrstniku rečt, da ga je njegovega načina vožnje strah. Hitro med vrstniki izpade reva.
Glede na to, da ta del ceste dokaj dobro poznam, bi rekel, da gre za prvo.
Pithlit - V vseh mojih postih vam trdim in tako se tudi obnašam, da omejitve v naseljih strogo spoštujem, da pa rad poženem tam, kjer je zame in za druge udeležence to varno.
Ne mi rečt, da so hitrosti omejitve, povsod realne in varne, nekje cestišče in preglednost omogoča tudi varno, hitrejšo vožnjo, pogoj pa je, da voznik zna in je sposoben tudi ustavit, ko je to potrebno.
V vseh postih trdim, da ima vsak pravico vozit počasneje, nima pa pravice s takim načinom vožnje, zadrževat drugih. Da se to dvoje izpolni, je najmanj, kar bi morali počasni vozniki obvladat, opazovanje prometa za seboj in pravočasen umik na varnem kraju, da gredo lahko mimo. Je to tako težko razumet. Vozniki, ki tega ne zmorejo, so imbecili, kreteni, potencialni morilci in nikakor ne spadajo za volan.
Velikokrat sem napisal, da me je strah, ko na regionalki srečam počasno kolono, ne takrat, ko jo dohitim in svojo vožnjo prilagodim zadnjemu vozilu, vkljčujoč varnostno razdaljo, saj kolon ne prehitevam - never.
scipascapa - Zato, ker mu je nerodno sovrstniku rečt, da ga je njegovega načina vožnje strah. Hitro med vrstniki izpade reva.
Delo krepa človeka
krneki0001 ::
Prav danes me je kolega skoraj ubil na cesti. Bedak je sel sprobavat nove sava gume na serpentinah skozi Rede. Med Skofljico in Smarjem Sap, ta stara cesta. Psihopat je polagal ovinke pri 90kmh ces da ima hude gume.
In na vprasanje kako ve kaj ga caka za naslednjim ovinkom mi je odgovoril z "eh pa saj ne bo nobenga, itak je nedelja".
In zaradi taksnih je toliko nesrec. Se dobro da sem ostal ziv in pokreten.
Sava in "hude" gume ne gre skupaj.
Pithlit ::
Ne mi rečt, da so hitrosti omejitve, povsod realne in varne, nekje cestišče in preglednost omogoča tudi varno, hitrejšo vožnjo, pogoj pa je, da voznik zna in je sposoben tudi ustavit, ko je to potrebno.
Nikjer nimaš pravice voziti hitreje od omejitve. S tako vožnjo ogrožaš vse ostale udeležence v prometu. Tudi če ti misliš da si boljši od ostalih, v resnici nisi.
Je to tako težko razumet.
Tega ne razumejo le tisti ki vse počasne voznike zmečejo v isti koš (kreteni in idioti in whatever).
Life is as complicated as we make it...
solatko ::
Imam pravico vozit kolikor hočem, s tem, da odgovarjam za svoja dejanja in sem prekoračitev tudi pripravljen plačat z predpisano mandatno kaznijo. Nimam pa pravice ogrožat drugih in tega ne delam, zdej ča znaš logično razmišljat, ti bo to jasno, sicer ne.
Nikoli pa nebi šel jamrat na forum, kako naj se izognem kazni, ki bi jo dobil za kršenje predpisov, katerih večina ni življenskih, vendar so in potrebno jih je spoštovati, tudi tistega, da ne oviraš prometnega toka, kar po večini počnejo počasni, da je potrebno pravočasno dajat smernike, da se ne sme telefonirat, da je potrebno bit psihofizično sposoben vozit,........................
Ni samo hitrost problematična, temveč večino obnašanja vsakodnevnih voznikov - se s tem strinjaš?
Vse počasne voznike, ki ne spoštujejo cpp!
Nikoli pa nebi šel jamrat na forum, kako naj se izognem kazni, ki bi jo dobil za kršenje predpisov, katerih večina ni življenskih, vendar so in potrebno jih je spoštovati, tudi tistega, da ne oviraš prometnega toka, kar po večini počnejo počasni, da je potrebno pravočasno dajat smernike, da se ne sme telefonirat, da je potrebno bit psihofizično sposoben vozit,........................
Ni samo hitrost problematična, temveč večino obnašanja vsakodnevnih voznikov - se s tem strinjaš?
Vse počasne voznike, ki ne spoštujejo cpp!
Delo krepa človeka
korenje3 ::
kar se tiče našega avtocestnega križa, se da skoraj povsod voziti z 2x višjo hitrostjo kot jo prikazujejo znaki. to je da ne zletiš s ceste.
imaš pa potem kmete, ki se zanalašč nastavijo na prehitevalni pas, zato ker si mislijo da ali imajo ful dober avto ali pa da itak noben ne vozi hitreje kot 130km/h ali pa da bodo nekoga zanalašč blokirali... v glavnem gnoja na cesti je veliko.
imaš pa potem kmete, ki se zanalašč nastavijo na prehitevalni pas, zato ker si mislijo da ali imajo ful dober avto ali pa da itak noben ne vozi hitreje kot 130km/h ali pa da bodo nekoga zanalašč blokirali... v glavnem gnoja na cesti je veliko.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
Tony710 ::
Glede na to da sem jaz star 44 let, kolega pa 41 bi tezko rekli da gre za mladostno razposajenost.
Nenazadnje pa raje izpadem "pezde" kot pa da sem invalid do konca zivljenja.
Nenazadnje pa raje izpadem "pezde" kot pa da sem invalid do konca zivljenja.
šernk ::
tujina se z vami ne strinja:
vzroki nesreč v US:
No.1: Distracted Driving
No.2: Speeding
No. 3: Drunk Driving
vzroki nesreč v UK:
vzroki nesreč v US:
No.1: Distracted Driving
No.2: Speeding
No. 3: Drunk Driving
vzroki nesreč v UK:
But the biggest cause of road accidents in the UK today? The statistics are quite clear on this and it's "driver error or reaction". It's listed by police as a factor in more than 65 per cent of fatal crashes and the heading covers a multitude of driving sins many of which you're probably on first-name terms with.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
sheeshkar ::
V vseh mojih postih vam trdim in tako se tudi obnašam, da omejitve v naseljih strogo spoštujem, da pa rad poženem tam, kjer je zame in za druge udeležence to varno.
Ne mi rečt, da so hitrosti omejitve, povsod realne in varne, nekje cestišče in preglednost omogoča tudi varno, hitrejšo vožnjo, pogoj pa je, da voznik zna in je sposoben tudi ustavit, ko je to potrebno.
Poglej, večja kot je hitrost, več je možnosti za nesrečo s smrtnim izidom (če se s tem ne strinjaš, potem pokliči Sir Isaac Newtona, to je kreten, ki trdi drugače). Omejitve so nek kompromis, ki ob upoštevanju ostalih prometnih predpisov, to nevarnost zmanjšajo. Lepo, da upoštevaš vsaj nekatere omejitve. Problem, ki ga jaz vidim pri tebi in tvojih somišljenikih je v tem, da se čutite sposobne samostojno in zavestno odločati, kdaj te omejitve lahko kršite. Še večji problem pa vidim pri tem, da ste si na podlagi povsem subjektivne ocene izoblikovali mnenje, da ste bolj sposobni vozniki, kot tisti, ki spoštujejo omejitve (če imate kakšen certifikat strokovnjakov, ki to potrjujejo in vam omogoča kršenje omejitev, potem se opravičujem).
V vseh postih trdim, da ima vsak pravico vozit počasneje, nima pa pravice s takim načinom vožnje, zadrževat drugih. Da se to dvoje izpolni, je najmanj, kar bi morali počasni vozniki obvladat, opazovanje prometa za seboj in pravočasen umik na varnem kraju, da gredo lahko mimo. Je to tako težko razumet. Vozniki, ki tega ne zmorejo, so imbecili, kreteni, potencialni morilci in nikakor ne spadajo za volan.
Prepočasni vozniki, ki ovirajo normalen prometni tok, so v prekršku. Morda so nekateri res imbecili ali kreteni, vendar potencialni morilci pa zaradi počasne vožnje definitivno niso. Potencialni morilci ste tisti, ki zavestno kršite predpise in omejitve, ker mislite, da imate nadnaravne sposobnosti.
Imam pravico vozit kolikor hočem, s tem, da odgovarjam za svoja dejanja in sem prekoračitev tudi pripravljen plačat z predpisano mandatno kaznijo. Nimam pa pravice ogrožat drugih in tega ne delam, zdej ča znaš logično razmišljat, ti bo to jasno, sicer ne.
Ne, nimaš pravice voziti kolikor hočer, kako ti to ni jasno? Vedno in povsod moraš spoštovati prometne predpise in omejitve, ne glede na to, kako butasti se ti zdijo in kako "super" so tvoje vozniške sposobnosti. Primeri, ko si kršil omejitve in nisi povzročil nesreče oz. te niso dobili policaji, ti ne dajo prav nobene pravice do takšnega početja. Kazni so predpisane ravno zaradi tega, ker NIMAŠ pravice voziti kolikor ti osebno želiš. Vsakič, ko kršiš omejitve hkrati ogrožaš tudi druge udeležence, tudi če misliš, da si sam na cesti.
Ni samo hitrost problematična, temveč večino obnašanja vsakodnevnih voznikov - se s tem strinjaš?
S tem se vsak strinja, to sploh ni sporno. Vendar smo v temi, kjer govorimo o nesrečah s smrtnim izidom, za katere je prevelika hitrost med največjimi krivci, nekateri pa to povsem preprosto fizikalno dokazljivo dejstvo na vsak način zavračate ter preusmerjate krivdo na vse ostale. "Prepočasen" voznik je morda v nekaterih primerih lahko v prekršku, vendar je možnost povzročitve nesreče s smrtnim izidom zaradi njegove počasne vožnje bistveno manjša, kot v primeru zavestnega kršenja omejitev hitrosti, ker večja kot je hitrost, večja je možnost za nesrečo s smrtnim izidom.
imaš pa potem kmete, ki se zanalašč nastavijo na prehitevalni pas, zato ker si mislijo da ali imajo ful dober avto ali pa da itak noben ne vozi hitreje kot 130km/h ali pa da bodo nekoga zanalašč blokirali... v glavnem gnoja na cesti je veliko.
Takšni, ki na prehitevalnem pasu vozijo tudi po končanem prehitevanju so v prekršku, vendar ob upoštevanju omejitev je zaradi tega ravnanja možnost za nesrečo s smrtnim izidom zelo majhna. Gnoji so predvsem tisti, ki prav tako vozijo po prehitevalnem pasu tudi po končanem prehitevanju in hkrati to počnejo s kršenjem omejitve 130km/h (po možnosti pa se potem še lepijo na rit). Ti gnoji so najprej v prekršku zaradi predolge vožnje po prehitevalnem pasu, nato pa še ogrožajo človeška življenja. Nihče nima prav nobene pravice voziti več kot 130km/h in veliko večji problem kot prekrškar, ki se vam ne umakne, ste ravno tisti, ki vam gredo ti prekrškarji tako na živce, da jih v takšnih temah krivite za vse probleme na cestah. Odjebite!
tujina se z vami ne strinja:
vzroki nesreč v US:
No.1: Distracted Driving
No.2: Speeding
No. 3: Drunk Driving
vzroki nesreč v UK:
But the biggest cause of road accidents in the UK today? The statistics are quite clear on this and it's "driver error or reaction". It's listed by police as a factor in more than 65 per cent of fatal crashes and the heading covers a multitude of driving sins many of which you're probably on first-name terms with.
Tudi, če bi to držalo za Slovenijo (ampak podatki so za Slovenijo drugačni), kako to opravičuje kršenje omejitev? Še vedno je divjanje na drugem mestu najpogostejših vzrokov za nesreče s smrtnim izidom (vsaj v USA in UK), to ni dovolj?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sheeshkar ()
Unknown_001 ::
pa se največkrat ne.
Dovolj je enkrat.
Ne moreš pa zaradi tega pričakovati, da bodo vsi udeleženci v prometu, vozili 30km/h, po vseh prometnih površinah na svetu.
Lahko pa pričakuješ da bodo vozniki dovolj kulturni in vozili po omejitvah. Ali pač? Ko berem komentarje v tej in podobnih temah pa vidim da lahko pričakujem le da se bo vse ki vozijo po omejitvah (ali, boh ne daj, počasneje) zmerjalo z raznimi kreteni in nesposobneži.
Toliko da enkrat skontate zakaj so (pre)počasni nevarni. In podobno situacijo sem ti enkrat že opisoval, pa sem bil za budalo na cesti ozmerjan. Ciljam na to vaše zagovarjanje dejstva, da tist ki vozi po omejitvah nikogar ne ogroža, ampak vprašanje je KAKO vozi. Đabe tebi omejitve ko pa take kozlarije potem delajo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Unknown_001 ::
Še primer šerifa na 6:30
Sicer vozi po omejitvah sam ne me jebat, da tak idiot kaj prispeva k varnosti . Preden se zapiknete v kamionđijo mal poglejte kaj "vzorna" budala sploh počne, potem se pa oglasite.
Sicer vozi po omejitvah sam ne me jebat, da tak idiot kaj prispeva k varnosti . Preden se zapiknete v kamionđijo mal poglejte kaj "vzorna" budala sploh počne, potem se pa oglasite.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Invictus ::
krneki0001 je izjavil:
GrimReaper je izjavil:
Ampak wtf, če vidiš da se ti nekdo zadaj približuje, boš pa vseeno potegnil vsaj na 80. To mislim da se na cesti najbolj manjka, uvidevnosti do ostalih.
Pa si ti mogočer opazil, da ljudje v ogledala sploh ne gledajo več? Se pripelješ za njim po avtocesti. Ti voziš 130, on 110. Pa se mu približuješ in tip je sam na prehitevalnem pasu, pa se ne bo umaknil. Te niti ne vidi. Ko se pa na trobljo obesiš, pa skor na odstavnega zapelje, ker se tok ustraši avta za sabo.
Ali pa še zavira zraven. Tudi to že doživel ... Zgleda je čas za kako kamero ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
korenje3 ::
sheeshkar, ti prekrškarji ki vozijo po prehitevalnem pasu so glavni krivec za zastoje in verižna trčenja na ljubljanskem obroču. velikokrat se zgodi da kar naenkrat nastane zastoj in vse po obeh pasih vozijo 30km/h, potem se pa kar naenkrat sprosti. zakaj? zaradi Dopplerjevega efekta naleta avtov.
kako jaz vem da je nekdo "jackass" ki se vozi po prehitevalnem pasu? ko ga prehitim po desnem mi začne blendat kot butast, potem pa še pospeši do 160km/h in vozi 2m za mano, kao da se frajerja ne sme prehitet.
kako jaz vem da je nekdo "jackass" ki se vozi po prehitevalnem pasu? ko ga prehitim po desnem mi začne blendat kot butast, potem pa še pospeši do 160km/h in vozi 2m za mano, kao da se frajerja ne sme prehitet.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
solatko ::
Tony710 - V takem primeru, bi zahteval, da po prvem ovinku ustavi, saj se s kreteni, nimam namena vozit. Nisi pa povedal drugih podrobnostih. Je občasni voznik ali voznik reševalnega vozila ali voznik z izkušnjami v rallyu, se pa strinjam s teboj, da se tam, tako ne vozi.
Sta bila trezna?
sheeshkar - No malo si se umiril. Boš kje našel moj post, v katerem trdim, da višja hitrost ne povzroči hujših posledic?
Govorim o tem, da do nesreče sploh ne sme priti in sam počnem ravno to, izogibam se situacijam, v katerih je edina pot, iskanje načina za manjšo škodo. Za to pa rabiš predvsem vozniške izkušnje in znanje upravljanja voznega sredstva, ter seveda malček pameti v glavi.
Počasni vozniki so subjektivni krivci večine težkih nesreč, saj se zaradi njih zgodi večina prehitevanj. Kolona, ki se zaradi počasneta premika počasneje od omejitve, je vedno potencialna nevarnost, za tiste, ki pridejo nasproti.
Vsak osebek ima na svetu pravico počet kar hoče, če je to skregano z veljavnimi normami, mora bit pripravljen za napačno ravnanje tudi odgovarjat. Ima pa pravico!
Ne govorimo o posledicah zaradi hitrosti, temveč o vzrokih za nesreče. Fantje, pojme imate zelo zmešane, eno je VZROK drugo je POSLEDICA.
Prvo je redko vzrok, razen tam, kjer se nesreče raziskuje na počez, kar se pa v prometno razvitih državah ne dela (izvzemši ZDA in UK).
Ne glede na to, kaj vozniki počnejo na prehitevalnem pasu, je prehitevanje po desni smrtno nevarno in se tega v nobenem primeru ne počne. Vozniki na prehitevalnem pasu, upravičeno pričakujejo, da na desnem pasu ni hitrejših vozil in so posledično manj pozorni na idiote, ki pridivjajo po desni.
Sicer je pa tako, za kršitve so zadolženi policisti, ne pa vozniki, ki na prehitevalnem pasu, ne glede na hitrost, ovirajo hitrejše od sebe, ker vidijo kamion 500m naprej.
Dejstvo je, da vas večina krši kar nekaj predpisov vsak dan, ste pa vsi zgroženi, ko slišite besedo hitrost ali čez omejitev.
Če bi bilo tako, da človek nima pravice kršiti predpisov, bi bili vsi avtomobili narejeni tako, da večje hitrosti, od predpisane nebi dosegli (mopedki 25km).
korenje3 - Tudi ti spadaš v kategorijo bedakov - po desni se na AC, NIKOLI ne prehiteva.
Sta bila trezna?
sheeshkar - No malo si se umiril. Boš kje našel moj post, v katerem trdim, da višja hitrost ne povzroči hujših posledic?
Govorim o tem, da do nesreče sploh ne sme priti in sam počnem ravno to, izogibam se situacijam, v katerih je edina pot, iskanje načina za manjšo škodo. Za to pa rabiš predvsem vozniške izkušnje in znanje upravljanja voznega sredstva, ter seveda malček pameti v glavi.
Počasni vozniki so subjektivni krivci večine težkih nesreč, saj se zaradi njih zgodi večina prehitevanj. Kolona, ki se zaradi počasneta premika počasneje od omejitve, je vedno potencialna nevarnost, za tiste, ki pridejo nasproti.
Vsak osebek ima na svetu pravico počet kar hoče, če je to skregano z veljavnimi normami, mora bit pripravljen za napačno ravnanje tudi odgovarjat. Ima pa pravico!
Ne govorimo o posledicah zaradi hitrosti, temveč o vzrokih za nesreče. Fantje, pojme imate zelo zmešane, eno je VZROK drugo je POSLEDICA.
Prvo je redko vzrok, razen tam, kjer se nesreče raziskuje na počez, kar se pa v prometno razvitih državah ne dela (izvzemši ZDA in UK).
Ne glede na to, kaj vozniki počnejo na prehitevalnem pasu, je prehitevanje po desni smrtno nevarno in se tega v nobenem primeru ne počne. Vozniki na prehitevalnem pasu, upravičeno pričakujejo, da na desnem pasu ni hitrejših vozil in so posledično manj pozorni na idiote, ki pridivjajo po desni.
Sicer je pa tako, za kršitve so zadolženi policisti, ne pa vozniki, ki na prehitevalnem pasu, ne glede na hitrost, ovirajo hitrejše od sebe, ker vidijo kamion 500m naprej.
Dejstvo je, da vas večina krši kar nekaj predpisov vsak dan, ste pa vsi zgroženi, ko slišite besedo hitrost ali čez omejitev.
Če bi bilo tako, da človek nima pravice kršiti predpisov, bi bili vsi avtomobili narejeni tako, da večje hitrosti, od predpisane nebi dosegli (mopedki 25km).
korenje3 - Tudi ti spadaš v kategorijo bedakov - po desni se na AC, NIKOLI ne prehiteva.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
MasterTade ::
Toliko da enkrat skontate zakaj so (pre)počasni nevarni. In podobno situacijo sem ti enkrat že opisoval, pa sem bil za budalo na cesti ozmerjan. Ciljam na to vaše zagovarjanje dejstva, da tist ki vozi po omejitvah nikogar ne ogroža, ampak vprašanje je KAKO vozi. Đabe tebi omejitve ko pa take kozlarije potem delajo.
Vožnja po omejitvah še ne pomeni vožnja po predpisih. Tist v videu je kršil predpise ker se je ustavil sred ceste, tist ki se je zaletu v našega voznika pa verjetn ni imel dovolj velike varnostne razdalje. Lahko vozi 50 v naselju in nič več, pa na prehodu za pešce zbije nekoga ker je hotel mimo še preden bi pešec prečkal njegov pas. Že večkrat doživel, sicer brez nesreče do sedaj, ni pa veliko manjkalo
Mors omnia aequat
Unknown_001 ::
Vozniki na prehitevalnem pasu, upravičeno pričakujejo, da na desnem pasu ni hitrejših vozil in so posledično manj pozorni na idiote, ki pridivjajo po desni.
Mja, no temu se lahko reče slepo zaupanje. Ko sem opravljal praktični del izpita je men inštruktor zmer govoru da moram vse ostale obravnavat kot idiote iz čiste preventive. Mi je sploh tu na obvoznici že velikokrat prav prišlo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Pithlit ::
Unknown_001 je izjavil:
Toliko da enkrat skontate zakaj so (pre)počasni nevarni.
Ko bi ti kapiral da vožnja po predpisih (kar to ni) ni in ne more bit nevarna... bi tud blo fajn. Ampak ne, raj malo po svoje bluzit.
Za drugi video pa velja čist isto. 2 kretena na cesti.
Life is as complicated as we make it...
ripmork ::
vožnja po predpisih lahko pomeni tudi to, da nekdo vozi 45 tam, kjer je omejitev 70.
In verjemite, takih primerkov se kar najde.
če pustimo divjake in nesposobne ob strani, so ravno taki primeri polžev eni najpogostejših potencialnih vzrokov težav na cestah.
Ne veš, ali ga je strah vožnje, ali je pijan/na telefonu, al se pa sam iz dolgčasa/žlehtnobe malo vozi sem pa tja in ovira ostale - ker kje je fucking logika da se voziš bistveno nižje, kot ti omejitev določa (izjema so slabi vremenski pogoji, kjer bo vsak normalen nekoliko upočasnil in bil bolj previden).
pri počasnih voznikih opažam, da se ponavlja isti vzorec; potrebujejo dolgo časa da dojamejo, da se je prižgala zelena luč, počnejo med vožnjo še druge stvari ter enostavno niso pozorni na dogajanje na cesti. Vozijo kot zombiji; na podzavestnem avtomatiku. Eden najbolj nevarnih tipov voznikov imo.
(btw:sam nikoli ne prekoračim omejitve čez tistih nekaj km/h tolerance).
In verjemite, takih primerkov se kar najde.
če pustimo divjake in nesposobne ob strani, so ravno taki primeri polžev eni najpogostejših potencialnih vzrokov težav na cestah.
Ne veš, ali ga je strah vožnje, ali je pijan/na telefonu, al se pa sam iz dolgčasa/žlehtnobe malo vozi sem pa tja in ovira ostale - ker kje je fucking logika da se voziš bistveno nižje, kot ti omejitev določa (izjema so slabi vremenski pogoji, kjer bo vsak normalen nekoliko upočasnil in bil bolj previden).
pri počasnih voznikih opažam, da se ponavlja isti vzorec; potrebujejo dolgo časa da dojamejo, da se je prižgala zelena luč, počnejo med vožnjo še druge stvari ter enostavno niso pozorni na dogajanje na cesti. Vozijo kot zombiji; na podzavestnem avtomatiku. Eden najbolj nevarnih tipov voznikov imo.
(btw:sam nikoli ne prekoračim omejitve čez tistih nekaj km/h tolerance).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
Pithlit ::
vožnja po predpisih lahko pomeni tudi to, da nekdo vozi 45 tam, kjer je omejitev 70.
In s tem ni ama ništa narobe.
Life is as complicated as we make it...
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Toliko da enkrat skontate zakaj so (pre)počasni nevarni.
Ko bi ti kapiral da vožnja po predpisih (kar to ni) ni in ne more bit nevarna... bi tud blo fajn. Ampak ne, raj malo po svoje bluzit.
Za drugi video pa velja čist isto. 2 kretena na cesti.
Jaz že kapiram sam ti ne kapiraš za kaj se kregariš pa pregovarjaš očitno. Vedno vklopiš tist svoj "bitch mode" čim zavohaš priložnost da boš nekoga lahko popravljala. Čim nekdo omeni da občasno naredi malenkosten prekršek (primer: v trenutku pospeševanje prekorači dovoljeno hitrost za like 10 km/h izven naselja) že začneš drdrat pa paničarit. Saj večinoma zagovarjam da se vozi po predpisih, ampak kaj čem ti, če vidiš da svet ni popoln. Žal bi morala že davno pokapirat da zaradi vsesplošne kulture in neuporabe možganov ni možno 100% vozit po predpisih. Včasih se pač znajdeš v situaciji ko je bolj varno obvozit ali pospešit kot pa zavirati na polno da bomo ja v meji magične table ki garantira "varnost" . Je pa dejstvo da manj ko oviraš druge manj je možnosti da se bo kozlarija zgodila, tudi na to je treba misliti. Zaradi tega ravno pravim da je treba vse ostale fahrerje obravnavati kot idiote.
Lahko pa vztrajaš pri svojem, in se ne pustiš za trenutek prilagoditi in tvegaš da nastane nevarna situacija. Saj razumem tehnično nisi kriva ampak incident bi pa lahko preprečila. Zaradi nefleksibilnosti (PA NE pravim da moraš sedaj noret, lahko tudi manj samo tako da bo ali možno znosno vozit za teboj ali pa bo možno prehitet) ljudi ki ne znajo razmišljati nastane en kup neugodnih potencialno nevarnih situacij na cestah. Bi jih bilo zagotovo manj če bi se le ti prilagodili stanju. Ne pa da imaš primerek na AC ki ne upa kamiona prehitevat z več kot 110km/h. Žal prehitevanje v nedogled niti slučajno NI varna situacija na primer...
Sam ne paničari in razumi že enkrat da ti nobeden nič neče. JA? Dokler res voziš po predpisih ti nima nihče nič ampak to pomeni tudi to da voziš tako, da nikogar ne oviraš. Jez se na budale ki ti delajo probleme in ne na ostale ki zgolj predstavijo svoj pogled na situacijo, ki ti nekaj v glavi očitno vklopi, da začneš v obrambi napadat.
vožnja po predpisih lahko pomeni tudi to, da nekdo vozi 45 tam, kjer je omejitev 70.
In s tem ni ama ništa narobe.
Dokler ga je možno varno prehiteti, vkolikor ni, naj bo vsaj toliko uvideven da spusti hitrejše mimo. To se do sedaj samo pri švicarjih doživel, njim res ala vera glede kulture in spremljanja dogajanja okoli sebe. Dejansko rešijo situacijo, ne pa problematizirajo in kurčijo kako so ostali divjaki, kot je pri nas moderno.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
ripmork ::
@Pithlit:
Fair enough.
Potem naj polži vsaj premorejo toliko karakterja, da se redno umikajo tistim, ki prav tako vozijo po omejitvah, pa so pač precej hitrejši.
Ne vem, zakaj bi se moral človek v sredo dopoldne v službo namesto 30 minut vozit 40 samo zato, ker se je en random Troll spredaj odločil, da si bo privoščil nedeljski izlet. Nasproti pa kolona, da ne moreš varno prehitet.
summasummarum: vozit po predpisih ni dovolj.
Treba je bit pozoren voznik, opazovat dogajanje pa predvidevat zaplete (še toliko bolj, ko si na kolesu)
Fair enough.
Potem naj polži vsaj premorejo toliko karakterja, da se redno umikajo tistim, ki prav tako vozijo po omejitvah, pa so pač precej hitrejši.
Ne vem, zakaj bi se moral človek v sredo dopoldne v službo namesto 30 minut vozit 40 samo zato, ker se je en random Troll spredaj odločil, da si bo privoščil nedeljski izlet. Nasproti pa kolona, da ne moreš varno prehitet.
summasummarum: vozit po predpisih ni dovolj.
Treba je bit pozoren voznik, opazovat dogajanje pa predvidevat zaplete (še toliko bolj, ko si na kolesu)
solatko ::
Pithlit - nič ni narobe, če hitrejšim omogočijo varno prehitevanje, kar pa se ne dogaja ravno pogosto. Vozniki, ki se bojijo prometa, po navadi ne vedo zakaj so smerokazi, ogledala, zavore in gas.
Skratka ne obvladajo vozila in nebi smeli biti za volanom.
Sam se včasih peljem sila počasi, ko si ogledujem okolico 20-30, vendar čisto vsakega spustim takoj naprej, ker se mi pač zlušta vozit počasi in opazovat okolico. Hitro pa niti ne poizkušam vozit, če je pred menoj vozilo, ki vozi počasi in mi ne omogoči varnega prehitevanja. Se pač vozim z varnostno razdaljo za njim in čakam na svojo priložnost.
V nekem drugem postu sem lepo napisal primer voznika, ki nas je iz Ribnice, celo pot vlekel do gostilne pri Čot, pa niti trznil ni, če prav je bilo za njim cca 200 vozil. Vozil je konstantno 60, na tistih redkih mestih, kjer ni polne črte, pa promet nasproti. V tem času se je zgodilo kar nekaj prehitevanj čez polno črto, v ovinkih, na srečo ni bilo nikogar nasproti.
Potem mi tukaj plozate o kršenju prometnih predpisov in varnosti, ter krivdi za prometne nesreče.
Veste, varen voznik je tisti, ki spoštuje večino pravil, ne samo hitrostnih omejitev.
Včeraj sem na Roški videl cca 30 vozil, samo v parih, voznik ni držal telefona v roki, na ušesu. Vsi so varni vozniki, saj so se peljali po omejitvi.
Ne vem, kako bi gledali kirurga, ki bi med operacijo držal telefon na ušesu, štelal radio, se ukvarjal s sestro,..........
Po vaše se za volanom vse to lahko počne, samo, da ne gre nekaj km čez omejitev.
Ja, res ste prometni analfabeti.
Skratka ne obvladajo vozila in nebi smeli biti za volanom.
Sam se včasih peljem sila počasi, ko si ogledujem okolico 20-30, vendar čisto vsakega spustim takoj naprej, ker se mi pač zlušta vozit počasi in opazovat okolico. Hitro pa niti ne poizkušam vozit, če je pred menoj vozilo, ki vozi počasi in mi ne omogoči varnega prehitevanja. Se pač vozim z varnostno razdaljo za njim in čakam na svojo priložnost.
V nekem drugem postu sem lepo napisal primer voznika, ki nas je iz Ribnice, celo pot vlekel do gostilne pri Čot, pa niti trznil ni, če prav je bilo za njim cca 200 vozil. Vozil je konstantno 60, na tistih redkih mestih, kjer ni polne črte, pa promet nasproti. V tem času se je zgodilo kar nekaj prehitevanj čez polno črto, v ovinkih, na srečo ni bilo nikogar nasproti.
Potem mi tukaj plozate o kršenju prometnih predpisov in varnosti, ter krivdi za prometne nesreče.
Veste, varen voznik je tisti, ki spoštuje večino pravil, ne samo hitrostnih omejitev.
Včeraj sem na Roški videl cca 30 vozil, samo v parih, voznik ni držal telefona v roki, na ušesu. Vsi so varni vozniki, saj so se peljali po omejitvi.
Ne vem, kako bi gledali kirurga, ki bi med operacijo držal telefon na ušesu, štelal radio, se ukvarjal s sestro,..........
Po vaše se za volanom vse to lahko počne, samo, da ne gre nekaj km čez omejitev.
Ja, res ste prometni analfabeti.
Delo krepa človeka
Aston_11 ::
solatko ::
Aston_11 - Imam pravico, vendar odgovarjam za svoje početje. Kje piše, da nimam pravice kršit čisto vseh zakonov, ki veljajo na tem svetu?
Oblast pa ima pravico, da me za moje neustrezno ravnanje kaznuje, oblast, ne pa kar vsak, ki se to spomni.
Oblast pa ima pravico, da me za moje neustrezno ravnanje kaznuje, oblast, ne pa kar vsak, ki se to spomni.
Delo krepa človeka
Aston_11 ::
Kje piše, da nimam pravice kršit čisto vseh zakonov, ki veljajo na tem svetu?Igra besed. Za deda tvoje starosti taki izgovori ne pritičejo več. Točno veš, da imaš dolžnost voziti po predpisih. Če ti to razumeš kot pravico kršiti vse zakone, potem to razumeš narobe. Ker deluješ kot pameten možak, dvomim, da misliš resno s tako izjavo, razen za potrebe raznih akademskih razprav.
RedDrake ::
... ali je pijan ...
Pijanca takoj vidiš - če bremza in/ali povijuga ko nasproti pripelje avto, potem je že v rožicah. Žal dostikrat vozim za takšnimi - kontra luči jih zaslepijo precej hitreje - ampak vsaj prepoznati se jih da.
@solatko: Saj delno se strinjava. V bistvu si zamenjal moj vzrok - prevelika hitrost - s svojim neobvladovanje vozila. Kar je eno in isto. Prevelika hitrost za svojo sposobnost. Ampak tu je kavelj 22. Kaj misliš, koliko od njih bi trdilo, tako kot nekateri tu, da oni so pa izkušeni, obvladujejo vse aspekte vožnje in imajo za seboj že mnogo kilometrov. 57 letni motorist misliš da nima dolgoletnih izkušenj?
Pri peščih se zbijanja večinoma dogajajo okoli nadvozov (mislim da so vsi trije primeri iz seznama takšni) - le zakaj? Mogoče nekdo prehitro pripelje, in ga pešec zaradi kucla seveda ni videl, voznik pa pri 90+ v naselju ni pričakoval.
Pa mrtev na kraju nesreče v naselju. Pri 50km/h? Mislim da ne. Izguba oblasti nad vozilom na AC cestniski postaji, kar tako, zaradi neizkušenosti in zadnjega pogona? Mislim da ne. In it v steber (v bistvu delinik) pri 40-60 in biti na kraju mrtev? Nope, don't think so.
Ja, marsikje zakonska omejitev ni kršena in so smrtne žrtve. V vsaj kaki 1/3 primerov (na uč) pa je bila tudi omejitev gladko kršena.
Pa tisti pacient na AC, ki je šel v SUV je na razcepu malence OBRNIL (slaba signalizacija? Mislim ja, saj tabel za prepovedano obračanje ni ...). Samomor, I guess.
Okoliščine praktično vseh smrtnih nesreč se da pogledati preko neta, tako da precej špekulacij odpade.
In še za vse ki trdijo:
POČASNI VOZNIKI SO VZROK VEČINE TEŽJIH NESREČ (dal v caps in bold, da bodo ja vsi videli)
Poglejte seznam letošnjih smrti na cesti (skoraj na vrhu strani, moj post) in ugotovili boste, da se jih večina zgodi s samo enim udeleženim vozilom (kar pomeni nobenega prehitevanja). Ostalo so večinoma neki samomori, zbijanja pešcev v naseljih in motoristi, ki v ovinku pridejo po napačni strani (ziher zato ker grejo prepočas).
Niti ena smrtna nesreča letos še ni bila kot posledica prehitevanja.
Ja, počasni vozniki znajo najedat. Ampak je ni ceste, kjer bi to trajalo več kot kakih 15 minut. Pač izgubiš tistih 5 minut največ v tem primeru, big deal.
Vsi vozniki bi morali imeti opravljen psihofizičen test na vsakih par let, ki bi izločil divjake in "ta počasne nesposoboneže". Potem bi bilo super.
korenje - če prehitiš po desni in ti potem blendajo, hvala bogu. Je ni bolj nevarne stvari kot to, tudi če tisti spredaj vozi sam po levi. Ja, mora se ti umakniti, ampak tudi ti ne smeš po desni mimo. Pač počakaš, a tako boli ko ne moreš pokazat da 10 let stara kanta, ki jo je predrago vzdrževat lahko gre hitreje od enega kinderjajčka, ali kaj? Saj enkrat boš enga fasal, ki bo še bolj odpičen kot ti. Kolega od fotra je šel sedet, ker je enega, ki ga je po desni prehitel, ujel, šel za njim, ga prehitel na regionalki, mu spredaj ustavil, stopil ven in spustil 5 kosov svinca v prednjo šipo (v 90ih in tip je bil policaj btw, kar definitivno ne viša mojega zaupanja v njih).
Večina z "močnimi" avtomobili je itak skoraj zagotovo psihično gledano zrela za terapijo. Ga na AC prehitiš, ker gre ravno 125, ampak ker ma on nek TFSI vse z rdečim, mora Hyundai-ja takoj nazaj prehitet.
Pa potem spet 125, ker drugače preveč kuri avto.
Pithlit ::
summasummarum: vozit po predpisih ni dovolj.
Seveda je. Predpisi predvidevaju tudi te vaše tegobe in počasnemu vozniku za katerim se naredi kolona nalagajo dolžnost da se na prvem primernem mestu umakne.
Sam je treba predpise poznat, preden se po forumih joka kako je en počasen voznik (slabšalno "polž") povzročil nesrečo ker ga je šel en nervozen divjak prehitevat v škarje.
Life is as complicated as we make it...
solatko ::
Aston_11 - ni to igra besed. Vsak se ima pravico obanšat popolnoma izven človeških norm, dokler ga v roke ne vzame institucija, ki je pristojna za take primere, pa tudi tam ni nič narobe, če se obnaša proti pravilom, samo več bo kasiral.
Nima pa se pravice vsak obnašat, kot dežurni policaj z vsemi pooblastili, pa če ga nekdo drugi še tako sirje. Lahko se samo zavaruješ, nič drugega.
Pithlit - Predpise mora poznati tudi polž in se po njih ravnati, ni dovolj samo voziti počasi in veljaš za varnega voznika, v bistvu pa mnogim preprečuješ, da bi se lahko ravnali po zkonu.
Če je nekdo hitrejši, te direktno ne ovira, razen, če zaradi kakšnega drugega vzroka, zapelje vate, če pa dohitiš počasneta, te prisili, če nič drugega, v najbolj nevarno dejanje - prehitevanje.
Sedaj boste pametni spet ugotovili, da lahko vozim za njim in je prehitevanje moja odločitev, vendar še vedno trdim, da se počasne v takem primeru ne obnaša po cpp, katerega tako vehementno ponujate za zveličanvno resnico in pravilo.
Nima pa se pravice vsak obnašat, kot dežurni policaj z vsemi pooblastili, pa če ga nekdo drugi še tako sirje. Lahko se samo zavaruješ, nič drugega.
Pithlit - Predpise mora poznati tudi polž in se po njih ravnati, ni dovolj samo voziti počasi in veljaš za varnega voznika, v bistvu pa mnogim preprečuješ, da bi se lahko ravnali po zkonu.
Če je nekdo hitrejši, te direktno ne ovira, razen, če zaradi kakšnega drugega vzroka, zapelje vate, če pa dohitiš počasneta, te prisili, če nič drugega, v najbolj nevarno dejanje - prehitevanje.
Sedaj boste pametni spet ugotovili, da lahko vozim za njim in je prehitevanje moja odločitev, vendar še vedno trdim, da se počasne v takem primeru ne obnaša po cpp, katerega tako vehementno ponujate za zveličanvno resnico in pravilo.
Delo krepa človeka
Aston_11 ::
Unknown_001 ::
Vsak se ima pravico obanšat popolnoma izven človeških norm,
Nima pa se pravice vsak obnašat, kot dežurni policaj z vsemi pooblastili,
Se strinjava, da je to protislovje?
Evo in zaradi iskanje dlake v jajcu se nikoli nič ne zmenimo...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Aston_11 ::
Unknown_001 je izjavil:
Če protislovja niste sposobni videti, ni čudno, da bi se radi zmenili tako, da bi bilo po vaše. Ceste piste za F1, pravila za to, ker se jih krši. Pol pa ni čudno, da smo, kjer smo.Vsak se ima pravico obanšat popolnoma izven človeških norm,
Nima pa se pravice vsak obnašat, kot dežurni policaj z vsemi pooblastili,
Se strinjava, da je to protislovje?
Evo in zaradi iskanje dlake v jajcu se nikoli nič ne zmenimo...
solatko ::
Lahko je protislovje, pa vseeno ni. Nikomur na tem svetu, ne moreš ukazat in explicitno določit, kako naj se obnaša.
Imaš pa preko organov, možnost uplivanja na obnašanje drugih, če so moteč element, seveda, če organi take anomalije sploh obravnavajo in sankcionirajo.
Takoj ko živim in pravico do življenja mi ne odrekaš, imam tudi pravico, da svoje obnašanje, prilagodim svojim željam in potrebam, če pa je to v nasprotju z veljavnimi normami (zakoni), me bojo tisti, ki skrbijo, da se obnašamo po dogovorjenih normah, nekako odstranili ali me prepričali, da ne delam prav.
Če pa mi hočeš vzeti pravico, da živim, si morilec. Imaš pa ti tudi to pravico.
Imaš pa preko organov, možnost uplivanja na obnašanje drugih, če so moteč element, seveda, če organi take anomalije sploh obravnavajo in sankcionirajo.
Takoj ko živim in pravico do življenja mi ne odrekaš, imam tudi pravico, da svoje obnašanje, prilagodim svojim željam in potrebam, če pa je to v nasprotju z veljavnimi normami (zakoni), me bojo tisti, ki skrbijo, da se obnašamo po dogovorjenih normah, nekako odstranili ali me prepričali, da ne delam prav.
Če pa mi hočeš vzeti pravico, da živim, si morilec. Imaš pa ti tudi to pravico.
Delo krepa človeka
Unknown_001 ::
@Aston11
Pa daj razun da se kdaj človek zareče. Namesto da bi izločil bistvo si se obesil na balastne trditve. Zato se nikamor ne premakne. Ker vsi samo gledate kdaj bo kdo zajebal da ga boste lahk drmali v glavo.
Pa daj razun da se kdaj človek zareče. Namesto da bi izločil bistvo si se obesil na balastne trditve. Zato se nikamor ne premakne. Ker vsi samo gledate kdaj bo kdo zajebal da ga boste lahk drmali v glavo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Aston_11 ::
Lahko je protislovje, pa vseeno ni. Nikomur na tem svetu, ne moreš ukazat in explicitno določit, kako naj se obnaša.Lahko pa mu prepoveš. Nisem recimo vedel, da pri nas ni prepovedano ubijati ljudi? Kot tebe razumem, če te ne dobijo, lahko delaš kar hočeš. Dobro sporočilo, ni kaj. Opurtuna uporaba zakona.
Unknown_001 je izjavil:
@Aston11 Pa daj razun da se kdaj človek zareče.To razumem, vendar sam pravi, da lahko dala kar hoče, dokler ga ne dobijo in to _trditev_ ponavlja.
me bojo tisti, ki skrbijo, da se obnašamo po dogovorjenih normah, nekako odstraniliPoslovno sposobni ljudje normlnega IQ-ja ne rabijo institucije, da se držijo norm. Niti ne delajo tega zato, ker se bojijo kazni ali drugačne reakcije institucije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Pithlit ::
Unknown_001 je izjavil:
Evo in zaradi iskanje dlake v jajcu se nikoli nič ne zmenimo...
Ne. Ne zmenimo se zato ker jaz, recimo, rečem da nekdo vozi o predpisih... in takoj za tem uleti nek solatko (ali pa ti s tistimi video posnetki) in bluzi da morajo tudi 'polži' poznat predpise. Ja madona! Če 'polž' vozi po predpisih to pomeni da _nikogar_ ne ogroža. Če je pa solatko nervozen in ga mora tist moment prehitet... pa to ni 'polžev' problem (niti ni 'polž' dolžan skrbet za to da ga solatko prehiti... dokler solatko sameva tam zadaj).
Zdaj pa čisto resno: vožnja po predpisih NI in NE MORE biti nevarna. Po definiciji. Bomo šli še en krog? Bomo spet bluzil o tem kako nekdo ki ne vozi po predpisih ovira promet?
Life is as complicated as we make it...
solatko ::
Aston_11 - Prepoveduje zakon, ti ne moreš niomur nič prepovedat, tudi lastnim otrokom ne, če se kljub temu odločijo obnašat v nasprotju s tvojimi prepovedmi, lahko jih samo sankcioniraš v okviru svojih pristojnosti do lastnih otrok.
Nekaj prepovedujejo vere, nekaj zakonodaje, nekaj moralne norme, vendar imajo kljub temu vsi pravico, da se obnašajo drugače.
Če bi to nekdo lahko ukazal, čez noč nebi bilo kriminala,..........
Zato nehajva s tem, če imam pravico do življenja imam tudi vso pravico do obnašanja po mojih željah, če tudi niso v skladu z zakonodajo in drugimi običaji.
To pravico vzame samo smrt, pa prav nihče drug, tudi če se boš razpočil.
Pithlit - Naštel sem ti veliko več kršitev, ki jih tukaj ne obsojate in večinoma teh pravil kršite tudi sami, morda se od vsega zakona držite samo nekaj pravil - hitrost in izsiljevanje prednosti, vse drugo vam je španska vas.
V SLO ni niti enega voznika ali udeleženca v prometu, ki bi se striktno držal predpisov, saj potem bi morala bit statistika prometnih nesreč prazna in prometni policaji bi ob cestah sadili rožice.
Vsi ste prepričani, da če se držite enega člena zakona, potem vozite po predpisih, vsi, ki vozimo kdaj malo hitreje, pa, če prav spoštujemo skoraj vsa druga določila zakona, pa smo apriori najmanj potencialni morilci, če ne še kaj hujšega.
Naredi analizo neke svoje daljše vožnje, vzemi v roke predpise in ugotovi, koliko prekrškov si naredila, samo na eni poti, v enem dnevu. Če boš realna, jih boš naštela kar nekaj.
Nekaj prepovedujejo vere, nekaj zakonodaje, nekaj moralne norme, vendar imajo kljub temu vsi pravico, da se obnašajo drugače.
Če bi to nekdo lahko ukazal, čez noč nebi bilo kriminala,..........
Zato nehajva s tem, če imam pravico do življenja imam tudi vso pravico do obnašanja po mojih željah, če tudi niso v skladu z zakonodajo in drugimi običaji.
To pravico vzame samo smrt, pa prav nihče drug, tudi če se boš razpočil.
Pithlit - Naštel sem ti veliko več kršitev, ki jih tukaj ne obsojate in večinoma teh pravil kršite tudi sami, morda se od vsega zakona držite samo nekaj pravil - hitrost in izsiljevanje prednosti, vse drugo vam je španska vas.
V SLO ni niti enega voznika ali udeleženca v prometu, ki bi se striktno držal predpisov, saj potem bi morala bit statistika prometnih nesreč prazna in prometni policaji bi ob cestah sadili rožice.
Vsi ste prepričani, da če se držite enega člena zakona, potem vozite po predpisih, vsi, ki vozimo kdaj malo hitreje, pa, če prav spoštujemo skoraj vsa druga določila zakona, pa smo apriori najmanj potencialni morilci, če ne še kaj hujšega.
Naredi analizo neke svoje daljše vožnje, vzemi v roke predpise in ugotovi, koliko prekrškov si naredila, samo na eni poti, v enem dnevu. Če boš realna, jih boš naštela kar nekaj.
Delo krepa človeka
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Alkohol in vožnja. Nekdo je spet upal, da se bo "izmazal" (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 18060 (15004) | Mare2 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34077 (28305) | bluefish |
» | Takojšen odvzem motorja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25477 (19796) | solatko |
⊘ | Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 81794 (74494) | Gandalfar |