» »

etično vprašanje prodajalca rač. opreme

etično vprašanje prodajalca rač. opreme

Yohan del Sud ::

Pa ne samo računalniške opreme, problem se pojavlja povsod. Tokrat ne s strani kupaca, govorim s strani prodajalca.

Ali imam kot prodajalec rač. opreme pravico ne prodati rač. sistema izrazito neracionalni, težavni in problematični stranki. In če je odgovor da, kako se ga najbolj takt(ič)no znebiti?

Obstajajo kake uzance ali kaj podobnega? :O

Thomas ::

O uzancah ne vem nič.

Vljudno ga poslati v maloro - je pa čisto moralno. Prej da si to dolžan storiti zaradi sebe - kot pa ga prenašati naprej.

:)

Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Bessie ::

Težko, najbolje je da ga skušaš ignorirati oz. mu odgovarjaš z da in ne, delaš se budalo v najslabšem primeru bo užaljen odšel, če pa kaj kupi ga prej seznani z garancijskimi pogoji in ga poskušaj preusmeriti na poblaščen servis (če delaš v trgovini, ki nima svojega servisa).
Sicer se pa da še tako težko stranko lepo skomandirat.
Lahko pa mu rečeš, da ni zaželjen v trgovini in da mu ne želiš ničesar prodati, za to morš met jajca, ker če je težak bo sigurno po...zdu, mislim pa da ti ne more nič, če mu ti ne želiš nečasa prodati in ti tudi ni potrebno razlagati zakaj ne.
"Tole bi kupu."
"Danes žal ne, pridte jutri. Nasvidenje!"
.
.
.
"Že tri dni hodim, pa ne morem nič kupiti, zakaj?"
"Probite v kakšni drugi trgovini, pri nas za vas nimamo nič!!! Nasvidenje!"
Stranke če se jo želiš znebiti ni problem, težje jo je dobiti, so težaki, ko jih enkrat v red spraviš lahko tudi zelo dobre stranke, za to pa potrebuješ veliko živcev in predvsem znanja!
Govorim iz sedem let izkušenj kot prodajalec, serviser, poslovodja in čistilka.

Bumbar ::

Se strinjam s Thomasom.
Svoji stranki sm decembra preprosto obrnu hrbet.
Kreten je hotu da grem iskat nek artikel v drugo trgovino ker ga pri nas ni blo in mu ga pri nas prodam, ker tam niso mel trajnika!!! Lepo sm mu reku da pač to ne gre in je začeu ful morit pred ostalimi strankami kao da je on stranka pa da bo ful kupu (vrednosti artiklov so ble cca 40k) in da mu moram ustrežt. Na koncu sm samo reku da se na tak način ne bo z mano pogovarju pa nej najde druzga prodajalca ki se bo z njem ukvarju. In me ni blo več. Normalno so bli šefi veseli...

bobby ::

yohan: zdele sem se z našo pravno službo pogovarju in ti imaš zakonito pravico stranki odklonit storitev ali ji prodati karkoli. razen v primeru kar se tiče storitev v garanciji. tuki si pa pogoru.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Zavo ::

By Thomas:

Vljudno ga poslati v maloro - je pa čisto moralno. Prej da si to dolžan storiti zaradi sebe - kot pa ga prenašati naprej.



Zavedaj se, da če enega pošlješ v maloro, si s tem poslal v maloro še 50 drugih potencialnih kupcev! Statistično dokazano!
On se bo potožil prijateljem, oni pa bodo povedali zgodbo naprej..., skratka na koncu bo za pripetljaj izvedelo 50 ljudi.
Bog ne daj, da se tip odloči in opiše zgodbo v časopisu (saj veš, da kak leteči reporter bo z veseljem objavil in oplemenitil zgodbo).


Verjemi mi, da se da vsako stranko obrniti tako, da bo trgovini v prid! Za to si plačan Yohan in to upoštevaj, če si prodajalec!

Bessie ::

Prijatelji tega "težaka" ponavadi vedo kakšen je, pa tudi težaki nimajo ravno veliko prijateljev in se ponavadi zavedajo svoje hibe in tudi ne razglabljajo o tem kako so "težil" pa jim ni ratal, panavadi se hvaljo kadar jim rata in nisi plačan zato, da prenašaš ljudi z duševnimi motnjami, ampak zato, da komu kaj prodaš in mu pri tem (dobro) svetuješ. Je pa res, da ljudje ponavadi pričakujemo od prodajalca tehnične opreme, da bo poznal robo, ki jo prodaja na nivoju inžinirja in ne trgovca, je pa res da če nimaš plače inžinirja zakaj bi se tako obnašal.

Yohan del Sud ::

Imam navodila od zgoraj, da lahko po lastni presoji "ignoriram" iracionalne stranke (hvala bogu, sam še nisem imel nobene (sem še precej nov v branži), sodelavci pa že kar nekaj), saj posledično motijo poslovanje z drugimi strankami in manjšajo produktivnost...
Krut je kapitalizem, ja.

Zavo ::

Bessie ne gre zato, da bi moral kdo prenašati koga z duševnimi motnjami! Vem da če trgovina ni tvoja se ti malo je*e za takšne stranke, v kolikor pa si ti lastnik trgovine in bi rad postal prodoren na tvojem področju, je treba pač takšnim strankam še posebaj veliko pozornost nuditi, saj takšne stranke so potem tudi najbolj zveste in verjemi, da se stranke spremenijo, ko postanejo tvoje redne stranke!

Ne me narobe razumet, da zagovarjam to stranko ali kogarkoli, mene v bistvo krepko boli đole, če bo Yohan prodal temu tipu kaj ali ne, vendar če bi Yohan delal v moji trgovini, bi ga naučil kako je treba s takimi strankami, ne pa da mu iščempravne cake, kako se znebiti takšne stranke!
Takšno razmišljanje je popolnoma zgrešeno za naše kraje. Malo bolj na jugu pa je to praksa!

LP,
Zavo

Zavo ::

Yohan dam ti en predlog: Motiviraj se v tem smislu, da probaš tej stranki čim več prodat, ne pa čim manj!

Čudne so te vaše odločitve od zgoraj???8-O

Iracionalne stranke??? Me pa res zanima katero Slo. podjetje je tako močno, da ima iracionalne stranke?

YOHAN, PRODAJ MU ČIM VEČ!!! TI SE BOŠ NA KONCU SMEJAL, KO TI BO VSAK MESEC PUSTIL V TRGOVINI20 ALI 50kSit!

Bessie ::

Zavo upama da govoriš iz lastnih izkušenj, kajti malo bolj na severu so stvari še toliko bolj ostre in taki težaki (itak niti ne vemo kako je težil) nimajo šans, da bi prišli na svoj račun, to kar pri nas počnejo dobri prodajalci so že najmanj konzultacije, če ne računalniški tečaji v malem, to se pa ponavadi računa!

iration ::

Yohan, ne bit pussy tako kot zavo pa mu povej kar mu gre, na vljuden način. Da se ne bi slučajno poniževal in ga prenašu, samo zato da ti bo nabavu npr. eno grafo. Jebeš tak folk.
Sicer pa, si lahko malo bolj specifičen? :-)
Tudi jaz bi imel kakšno pravico rad v življenju. Npr. pravico do tega, da delam
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda

Bessie ::

Men je šlo vedno najbolj na živce, ko pride človk kupt "svinčnik" pol pa hoče, da ga naučiš kako se "piše", pa kako to, da sploh "piše", pa kako so ga nardil, pa zakaj je "HB" drugače piše kot "B"...
Hvala bogu, da nisem več v tem poslu, že tko je blo preveč.

Zavo ::

Bessie:

Govorim iz izkušenj, brez skrbi. Že prej sem povedal, da mi res dol visi, kaj bo kdo komu in zakaj prodal oziroma ne prodal, dal sem le dobronameren nasvet Yohanu.
Yohan prodaj čim več, le tako si boš naredil sloves dobrega prodajalca, ko pa boš enkrat res dober prodajalec, si si zagotovil eksistenco o kateri lahko marsikateri tukaj samo sanja!
BTW: Moji prodajalci zaslužijo 300+ kSit neto, zato ker je dobrega prodajalca skoraj nemogoče dobiti, vsi bi kar nekako naganjali stranke kakor jim kaj ne paše.
Še enkrat Yohan, vseeno mi je kaj boš naredil, ali boš celo življenje prodajalec v lokalni štacuni ali pa boš nekoč sposoben manager!


Infectibhibian:
Yohan, ne bit pussy tako kot zavo pa mu povej kar mu gre, na vljuden način. Da se ne bi slučajno poniževal in ga prenašu, samo zato da ti bo nabavu npr. eno grafo. Jebeš tak folk.

Že prav Infectibhibian, s tem si vse povedal. Vprašanje kako dolgo bi ti živel od trgovine?l

iration ::

Zavo, Yohan bi sicer moral biti malce bolj specifičen, ker lahko da si malo drugače razlagava situacijo. Mogoče je tudi, da nisem tak, da bi živel od trgovine ;), vem pa, da če bi meni stranka rekla, da naj grem v neko drugo nekaj kupit, zato ker tam nimajo trajnika, bi ga lepo nekam poslal. Brez žaljivk. Prepričan pa sem, da mu ne grem ničesar iskat nikamor, kar bi bilo izven 'moje' trgovine oz. servisa.

L'Oreal :D
Tudi jaz bi imel kakšno pravico rad v življenju. Npr. pravico do tega, da delam
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda

Zavo ::

Saj ni Yohanu rekla stranka, da naj gre nekam drugam iskat robo, da mu potem proda.

Zakaj pa ne? Recimo, da hoče kdo kupiti spalnico v moji trgovini in nimam takšne, ki bi jo on imel in mi reče, da jo ima Rutar in, da hoče prav to!
Ni problema gospod mu rečem pokličem Rutarja jo naročim, dobim 15% rabata za nadaljno prodajo (pri znesku 1.000.000,00 Sit je to 150.000 Sit čistega zaslužka) gospodu dam na trajnik 12 mesecev, obresti pa so 18% za eno leto, torej še enkrat 216.000 Sit čistega dobička (216kSit zato, ker bom gospodu prodal spalnico za 1,2mio zaradi davka in na to ceno obračunal obresti od trajnika).
Torej smo v enem letu zaslužili 366.000 Sit, pa vseeno nismo imeli vezan kapital, saj bom dobil pri Rutarju 60 dni plačilni rok, prvi trajnik se pa odtegne takoj, tako, da bom založil samo 700.000 svojega denarja.

Torej 50% donos, zadovoljna stranka, ki me bo zagotovo priporočala naprej, itd.


Ne bom več o tem, dal sem predlog Yohanu kako se naj kot prodajalec obnaša, ker še vedno drži:" Kupec je kralj!"


Infectiphibian, ni pa o.k., da daješ Yohanu škodljive nasvete, ali vidiš v svojem nasvetu karkoli koristnega!
Povej mi eno koristno stvar, ki jo bo naredil, če bo poslal kupca nekam.
Jaz sem ti svoj argument že opisal.

P.S. Zagotovo pa ni stranke, ki pride v trgovino in brez vzroka pošlje prodajalca nekam!

Yohan del Sud ::

Whoa. Ne se flejmat. Bom se potrudil malo bolj razložit situacijo ampak ne preveč, ker je stvar delikatna in se res nočem spustit v detajle, ker je tako firma in (kot tudi jaz) v "določenih" krogih zelo znana (in tudi prestižna).

Preprosto tako gre to. Do sedaj sem bil vajen delati tako kot pravi zavo (bil pač klasičen s.p. prodajalček - vsaka stranka car), sedaj pa delam za "hm" top 100 World nadnacionalko in se moraš držat njihove politike... Prvo kar so me naučili: Če direktor npr. Krke zahteva kako eksotično a ceneno miš, mu jo prineseš peš iz bangladeša, če je treba. Če jože iz kašlja komplicira kakšno hudo grafično rabi za igrce, se ga "prijazno" napoti v trgovino (k zavotu - pa brez zamere) za vogalom... Seveda pa tega ne moraš razlagat vsaki stranki posebej...

In tu je etična dilema. Dosedaj nisem bil vajen diskriminirati strank... Zadnji direktor mi je pomenil isto kot ta zaden klošar...

Zavo ::

Če je pa tako, potem pa pošlji stranko k Zavotu za vogalom in bova oba srečna! :D

Yohan v naslednjem tednu pričakujem tvojo stranko, držim te za besedo!:D

Zavo ::

Yohan mi lahko kak ugoden Dell-ov notebook zrihtaš? :D

iration ::

Me veseli, da se je situacija uredila. Sicer pa jest nisem govoru o donosih in odnosih, ampak samo o človekovem dostojanstvu, ki pa očitno nima veliko skupnega s prodajo. :)
Tudi jaz bi imel kakšno pravico rad v življenju. Npr. pravico do tega, da delam
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda

undefined ::

Ma ja, prodajalstvo pa učiteljstvo je današnje dni najbolj živcirni posel. Najde se vse vrste folka, tudi težkega. Zato vsem priporočam kakšno drugo, bolj racionalno, izbiro poklica, kjer nimate dosti opravka z vsakodnevnimi podpovprečnimi težaki. Si boste dosti prihranili na živcih in sivih laseh. ;)

Yohan del Sud ::

Zavo, vidim, si naredil domačo nalogo. Priden. Prihodnji biznis vsekakor odprt.

Za ostale, naj se vrnem k originalnem problemu "Taktno zavračanje iracionalnih in/ali odvečnih strank za telebane." Če ima seveda še kdo kaj za pridat...:|

MadMicka ::

bobby pravi, da prodajalec ni dolžan skleniti pogodbe s kupcem, kar pa ni res. Če je namreč blago v trgovini in je označeno s ceno, potem, ko kupec izjavi, da kupuje določeno blago, mu prodajalec mora prodati, kot to izhaja iz 21. in 23. člena Obligacijskega zakonika.

Je pa jasno, da je v resnici važno samo naslednje in sicer: če rečeš NE kupcu, kaj bo porekel šef!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMicka ()

Bessie ::

Zavo, svaka čast, da daješ svojim prodajalcem v maloprodaji take plače (verjetno jih ni veliko), sam sem namreč dobival pol toliko kot poslovodja trgovine.
Imam pa občutek, da nisi nikoli sam prodajal v trgovini in imel vsak dan 8ur stika s kupci, od katerih je bil najmanj eden težak.
Čist iz ferbca me zanima koliko prometa ma ena tvoja maloprodajana trgovina (RVC bom sam uganil), samo da vidim če nakladaš.

Zavo ::

Ukvarjam se z maloprodajo in veleprodajo v tranzitu! Imam dve trgovini, eno v Ljubljani in eno v Mariboru!
Omejil se bom samo na maloprodajo, ker za veleprodajo ti ne bom govoril moj promet, pa čeprav ne veš katero podjetje je to, ga pa po vsej verjetnosti poznaš.
V Ljubljani je promet v maloprodaji okoli 7 mio Sit, v Mariboru pa okoli 4mio Sit! Ti zneski so brez DDV, se razume! Kot pravim za veleprodajo ti žal ne morem povedati zneskov, čeprav tudi to ni neka skrivnost (Ibon, če veš kaj je to)!
Januar, Fenruar, Julij in Avgust so slabi meseci in odbij nekje 30%, Oktober, November in December pa so dobri meseci za moje trgovine in pribij okoli 30%!



Bessie, nekaj ti povem, ko praviš da si dobival pol toliko, kot poslovodja.
Če bi jaz imel takšnega poslovodjo, kot si ti (pa brez zamere). Mislim s takšnim razmišljanjem, kot si pokazal v zgornjih postih, mu niti toliko ne bi dal.
Še enkrat brez zamere, ampak strank se ne naganja!

Sam sem zelo dosti delal s kupci, tudi težkimi. Še sedaj delam s strankami, vendar samo v veleprodaji! Da, tudi tam so nekateri težki, pa vendarle!

V bistvu pa se ne bom več vključeval v to debato, ker vodi samo v prepir.

Povedal sem svoje, Yohan tebi pa želim veliko sreče na delovnem mestu, morda se slišiva kdaj, saj v kratkem načrtujem nakup nekaj računalniške opreme, ker odpiram še eno poslovalnico. Baje imate dobre serverje!
Ko bo odprta ste vsi v tej temi vabljeni na otvoritev!

Ko bo tako daleč vam ziher sporočim!

Bessie ::

Samo par besed še:
Trgovina v kateri sem bil poslovodja je krepko presegala tvoj promet in še enkrat si preber moje poste pa boš morda dojel, da sem vreden morda malo več kot si ti misliš.
Glede na tvoj promet bi rekel, da imaš zaposlena največ dva prodajalca v trgovini, ker si v nasprotnem primeru ne moreš privoščiti takih plač in ne mislim se kregati s komerkoli, vendar pa je bilo vprašanje kako se nekoga znebiti in ne kako ga obdržati, preberi še enkrat kaj sem napisal!

Bumbar ::

ZAVO:
Stranka je od mene zahtevala naj isti trenutek skočim v drugo trgovino po artikel v vrednosti 10k in ne 1mio. Zaradi milijončka bi poletel v drugo trgovino (plačan sem tudi od %). Drugače sem bil sam na oddelku sredi decembra, strank je bilo ogromno, cepec se je pa obnašal kot da je boga za jajca prijel ker bo zapravu 50k, pa še to na trajnik.
BTW: Imel sem stranko ki je zapravila 20mio (kartica!). Tip je bil potrpežljiv, prijazen, gospod v vseh pogledih.

>>Zavedaj se, da če enega pošlješ v maloro, si s tem poslal v maloro še 50 drugih potencialnih kupcev! Statistično dokazano!
On se bo potožil prijateljem, oni pa bodo povedali zgodbo naprej..., skratka na koncu bo za pripetljaj izvedelo 50 ljudi.

Itak Zavo...

Zaradi ene debilne stranke, ki te lahko drka eno uro, lahko zgubiš 50 strank ker se jim ne da čakat in potem povejo okol kako v tej trgovini počasi delajo.
Kot sem rekel, sem plačan tudi od prometa. Če bi zaradi unga kretena zgubu stranko za 20mio bi popi****!

Vse je relativno...

Mercier ::

Poznam situacijo le z "druge strani šanka", tako da kakorkoli drugače ne bom znal kaj pametnega povedati.

Saša kot mali kupec (zasebno):

1. Zahtevam poznavanje robe. Da jo prodajalec zna enoznačno opredelit, ali pa se pozanima. Torej, da vsaj vem kaj kupujem. (rev. no. plate, serija diska...)
2. Hočem vedet v kolikem času bom robo dobil. Pristanem tudi na odgovor: ne vem točno. Ne pristanem pa na laž.

Ta dva (mnogo nezahtevna IMHO) pogoja me naredita dostikrat neracionalno, težavno in problematično stranko. Se kvalificiram?


anekdota iz privatnog života:

Z dekletom sva se nekega lepega poletnega dne sprehajala po (tradicionalno avstrijsko nestrpno ljudomrznem) Dunaju. Uscalo se je nenormalno. Najbližja stavba je bila avtosalon. Prodajali so Jaguarčke. Ona je sicer zgledala, jaz pa v zdelanih, zakrpanih hlačah, neobrit in moker, baš i ne kot nekdo, ki kupuje pozlačen avto. Nič, malo sva prodajala zijala, dokler ploha ni šla mimo. Nihče ni nič težil, grdo gledal, vsi so bili kul. (lahko sem se celo dotikal)

Bumbar ::

>>>lahko sem se celo dotikal) :D

Normalno da nisi težka stranka, če te zanimajo informacije o artiklu. Na kakšen način nastopiš do prodajalca je pa druga stvar.

Sploh pa noben ni reku da so prodajalci rožice.
Pobrski mal po forumu pa se boš mel čemu smejat.

Opanka ::

Bessie, se strinjam s teboj.

drejc ::

Če nimaš živcev za to, pol pač ne delat v takem okolju... stranka/kupec je pač bog, če hoče bit firma kdaj uspešna.

ABX ::

Saša: večina kupcev ne želi slišat "ne vem", ker potem izpade firma neresna.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

perci ::

A če ti reče: "Čez dva dni bo," in potem zadevo dobiš čez 10 dni, pa firma izpade resna?

darh ::

Gospod, ne želim vas zavajati, tako da vam kar po pravici povem da ne vem kdaj dobimo robo. Če mi pustite vizitko ali vašo telefonsko številko, vas bo nekdo iz naše trgovine z veseljem obvestil ko roba pride.

(2 much?)
Excuses are useless! Results are priceless!

bosstjann ::

na (mojo) žalost zelo velikokrat

ABX ::

Kdo pa je rekel da moraš čakat, če nisi dal avansa se ti jebe.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

perci ::

ABX:

Nisi odgovoril na vprašanje.

Ni bistveno, kaj lahko jst storim. Če se nekaj zmenima s prodajalcem, potem pričakujem, da se tega drži. Drugače me ne vidi več. Problem je samo v tem, da se veliko prodajalce rač. opreme drži tvoje logike in zato prihaja do nezadovoljstva strank.

No, jst sem hvalabogu najdu štacuno, kjer me ne zaboli rit vsakič ko se stegnem po milo.

ABX ::

Perci: jaz pred leti sem delal kot prodajalec v manjši firmi in ne samo da sem vedo vedel točno na dan kdaj pride roba ampak če je prišla predčasno oz. zamujala sem poklical stranko.

Vendar ti garantiram da mogoče 10% strank sprejme odgovor "ne vem". In boljše da ostali 90% strank ne omenijo tvojemu šefu da si rekel "ne vem". Ker potem 1 nadura (beri sestanek z big boss) je garantirana, pa čeprav za zamudo je kriv dobavitelj ali celo tvoja lastna firma (oz. nadrejen).


In zato raje kot poslušat šefa ustrelim en datum.

Veliko ljudi, ki sere tukaj čez rač. firme v svojem življenju ni še "resno" delala in ne ve kako se zadeve vrtijo.

P.S. Moji osebni pristop ko nabavljam robo. Imate to pa to na zalogi? Ne! Adijo. Če je odgovor povsod negativen pa naročim na eni firmi s tem da povdarim, če ne dobijo robo v določenem terminu in to vse kar sem naročil, bom zadevo v celoti odpovedal.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Blue3D ::

Kupec je kralj !

MadMicka ::

Tole - kupec je kralj - ne jemat preveč absolutno. Vsake toliko časa naletiš tud na kako preveč zmešano stranko, da bi lahko naredil vse kar ona pričakuje. In ne samo prodajalec, tudi kupec mora imeti ustrezen odnos. Stranka, ki ni čisto ok, pa tud ne more narest negativne reklame, ker tisti, ki jo posluša, itak vid, kok je ura. Glede roka je pa tko: rečeš, čez dva dni bo, če ne bo kakih posebnih zapletov in na ta način pokriješ tudi 10 dni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMicka ()

Mercier ::

Ja, tole o "kraljevanju" kupca je malo tak... Pomislite na varnostnike. >:D :D

Glede roka dobave: To, da se prodajalci zmišljujejo en x datum (pravzaprav je to 'vsak dan jutri') se mi dogaja izključno pri računalničarjih. Drugje je čisto normalno da izdelek ki ni na zalogi počakam do okvirno "takrat in takrat". Ne vem, zakaj bi tu morala biti neka druga logika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mercier ()

drejc ::

blue3d ma prow, pa če se razpočte...morte vedt, da ce delate kot prodajalec, da lahko sefe brez problema najde kakega ustrezljivejsega (tudi ce je manj kvalificiran) delavca, samo da ne bo meu problemov z antireklamo oziroma da bo imeu dobro reklamo, ce bo kupec zadovoljen (oz. ne tolk nezadovoljen, kot bi biu lahko z vami :)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nova pogodba ali izkoriščanje ? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
19713345 (7854) Yossarian
»

Nov test: Kupovanje računalnika (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Nova vsebina
28324501 (14112) BluPhenix
»

Comtron SG (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
15813798 (8603) Turtle
»

Comtron aka Mlacom2 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Kaj kupiti
25322363 (13304) Tilen
»

Comtron Servis-katastrofa, znanje pod vsako kritiko (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
20617221 (11293) boštjan

Več podobnih tem