» »

Comtron aka Mlacom2

Comtron aka Mlacom2

««
«
1 / 6
»»

ZLOky ::

Vse več berem, slišim, vidim... Pritožb na račun Comtron (comtron.si / com-shop.com) računalniške trgovine.

Recimo v spletni trgovini je cena za sestavljen računalnik pribl. 127kSIT, v trgovini pa 133kSIT. In gre moj sodelavec v Comtron po to "kišto", za vsak slučaj vpraša za ceno in ne boste verjeli cena je 133kSIT!!! "Ja, na internetu je pa 127kSIT" reče sodelavec....bla, bla, bla... prodajalec se je izgovarjal, da on o temu nič ne ve, pa da mu trenutno "internet" ne dela, tako da ne more preveriti itd...

Da o tistem monitorju LG 1915S 19" LCD sploh ne govorimo. Prodajalec itak, da ga noče vklopiti, da bi ga videl v ŽIVO (to sem slišal že za več Comtronovih trgovin).

No, pa še malo o Mlacomu v LJ. Pred dvema mesecema greva z žensko po USB2.0 Flash Drive (ker je bil med najcenejšimi). Besedi "Dober dan" njihov slovar NE vsebuje, kakor tudi jim manjka pomen besede PRIJAZNOST....pa še bi se našlo,... no kako se že reče... aja, GARANCIJA, ja to bo to, garancija, te besede tudi ni v njihovem slovarju...>:D

ZLOky ::

Še to bi dodal:
E-Finance.

Zanimivo branje.

JanezH ::

1) COMTRON: V takem primeru bi se samo obrnil in odšel, računalnik pa monitor naj si pa nekam zatlačijo. Ko te nategnejo pri ceni in če ne moreš sprobati stvari za katero boš drago plačal, lahko rečeš samo še adijo in greš v drugo trgovino. Saj je na srečo polno računalniških štacun :)

2) MLACOM: Še nekdo, ki je spoznal "prijaznost" prodajalcev do strank v tej trgovini :)

neoto ::

1) COMTRON: že 2 tedna podaljšujejo rok dobave za robo, ki sem jo naroču
2) Mlacom: zmedeni ko hudič, namreč namesto moje kište so mi neko x dal (ki je bla boljša ... >:D ) - sej so mi domov prnesel potem mojo in se opravičl ... :D

Phoebus ::

Mah računalnike kupujem samo po komponentah in tako je najmanj jebe.

dëych ::

Meni so novega v Mlacomu dva meseca popravljal, potem so mi ga pa na dom pripeljal, ker ga sploh nism hotu it iskat. V glavnem, v tisto lukno nikol več.:\

Lp

Tr0n ::

Kompontente 0wn0rz.

largie ::

sicer ne maram comtrona, ampak eni ste pa res nepismeni :\.
Recimo v spletni trgovini je cena za sestavljen računalnik pribl. 127kSIT, v trgovini pa 133kSIT.

kaj ti tukaj ni jasno? v njihovi spletni trgovini (naročiš prek interneta in dobiš poslano na dom) ima comtron že od nekdaj za skoraj vse nižjo ceno kot pa če gres osebno v trgovino. kar je po moje čisto jasno vidno iz zapisa cene na spletu.

silvek ::

No, no, ne pretiravat. Če komu ni jasen pojem "spletna trgovina" je to njegov problem. Kar se pa tiče priklopa monitorja... v trgovini je včasih takšna gužva, da si enostavno ne moreš privoščit, da bi enemu monitor zlagal ven pa not. Vsaj tako je pri nas. Če pa malenkost počakaš, ti ga pa z veseljem priklopimo. Vsaj tako je pri nas.

Dr_M ::

stranka je v trgovini bog in batina. ce se prodajalci ne obnasajo tako do strank, niso vredni, da kdo tm kupuje kej.
ce mam jest s ksno stacuno slabe izkusnje, to povem vsem naprej, tako da...comtron je zgubu ze velik strank zarad mene. pa se jih bo, ocitno.


ce si prodajalec ne uzame 10 minut casa, da bi prodal monitor za 100+ sit, pol...lohk kr zaprejo stacuno.


na drugi strani pa...precej sm kupoval v mlacomu in za1x nism slabih izkusenj z njimi, razn to, da 3/4 robe ki jo majo na ceniku, ni v skadiscu.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

silvek ::

a si ti trgovec? lej, jaz sem in poslušam takšne pametne stranke cele dneve. Sam ko jaz pridem v drugo trgovino, pa če mi takoj en v rit ne leze, se ne razpizdim pa govorim okrog, kak so pa v tej firmi zanič itd. Ker v 99% ni časa, da bi letal za stranko. Razumeš kaj ti želim povedati? Če je na obeh straneh dobra volja ni nikoli problemov. Ne pa da prideš v trgovino pa se šopiriš ko en pav, češ, zdaj mi pa tule čevlje spucaj, jaz mam 100k v žepu. Samo tudi to se požre, ker smo pač profesionalci.

silvek ::

a ja, še to. Kupec samo misli da je bog i batina.

Dr_M ::

ne nism trgovc, je pa moja mat, tko da useen zadevo precej dobr poznam.
uredu, so pac tecne stranke k morijo. ampak, vecina pa vem, da je korektnih in ce trgovec ni korekten do njega, sori, v tako stacuno jest ne grem vec.

silvek ti si tipicen birokrat, ki misl, da je stranka tm zarad tebe in ne ti zarad nje. taki trgovci mi grejo na bruhanje.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

silvek ::

to ti hočem že skoz povedat. Da stranka, ki ima korekten odnos, lahko oz. mora pričakovat takšen odnos tudi nazaj. Če ne ima pa vso pravico, da gre kupit drugam. Kar se pa drugega dela tiče, veselo bruhanje.

Dr_M ::

Kar se pa drugega dela tiče, veselo bruhanje.

seveda. bom prsu k teb v stacuno >:D upam da bos vesel.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

silvek ::

Imamo tudi vrečke. Celo potiskane 8-) Ne resno mislim, da bi se morali nekateri zamisliti nad svojim obnašanjem. Tako trgovci, PREDVSEM pa naduti kupci

servo ::

"Kupec je Bog in Batina" - to je že zdavnaj preživeto, zdaj naj bi bil prijatelj z prodajalcem - vsaj tak "kulturen" kupec.

Ziga Dolhar ::

Prodajalec mora imet _dober_ odnos do kupca ne glede na njegov pristop. Lahko ima kvečjemu _boljšega_, nikakor pa ne takega, s kakršnim ne bi bil zadovoljen niti najbolj "prijeten" kupec.

Neko izgovarjanje na argument življenjskosti, v trgovini nima prostora. Saj si trgovec, jebenti!

(To je tako, kot da bi snažilka bolj umazana stranišča čistila manj vestno od manj umazanih.)

p.s.: sem bil prodajalec tri leta, ne sicer redno zaposlen, a parkrat v bloku po tri mesece.

p.p.s.: morda sem bil pa le mlad in naiven.
https://dolhar.si/

ZLOky ::

:\ largie: Če morda nisi prebral vsega, dejstvo pri vsem tem je, da je prodajalec tisti trenutek ali se zmedel, ali ne ve zakaj je tam. Prodajalec ni niti enkrat omenil, da so spletne cene nižje namenoma, prav zaradi poslovanja prek spleta, kjer prodajalec za pultom odpade. Prodajalec je, po domače, k'r nekej mutil tja v en dan.

:\ Slivek: Emmm..., trgovina je bila "prazna" - samo prodajalec in 1 (ENA) stranka, sploh pa je bil monitor na razstavni polici...Silvek, Silvek, nja, nja, nja...

Dr_M: Stranka vsekakor ni Bog_in_batina. Je pa res, da se od prodajalca pričakuje najmanj prijaznost, kakor tudi od kupca, dokler ni kateri od njiju negativen. O tem se bi še dalo debatirati. V osnovni oz. srednji šoli bi bilo v domače branje vključiti tudi knjigo o bontonu (bonton - olikano, lepo vedenje /SSKJ/).

Dead_Eye ::

Osebno sovražim, da se mi takoj ko stopim v trgovino zalepi prodajalec in me zasleduje. Če ga bom rabil ga pom poklical. To z monitorji v comtronu pa je groza. Ne mi govorit o gužvi ker sem bil sam, monitor na polici. Go figure.

Že kar nekja časa hočem videt kako 19" LCD DEJANSKO v kaki fps igri, ala UT04 ali kej takega. Na žalost še nikjer niso imeli tega urejenega oz. niso hoteli pokazat monitorja. Mater, če že dam 160k kar ni malo, hočem vsaj videt kaj kupujem!
The one and only

BigWhale ::

Eno pravilo velja v vecini primerov. Ce je stranka prijazna, bo prijazen tudi prodajalec. To se pozna ze pri siptarju pri katerem kupujem hamburgerje...

Stranka ni bog i batina, nikoli bila in nikoli ne bo. Stranka je tista, ki si nekaj zeli in bi to rada kupila. Pricakovati prijaznost od trgovca, ki ga pri tem imas za bedaka je pa bedarija.

Jasno, imas pa tudi tecne trgovce in tecne stranke. Meni so ravno zadnjic v bliznji racunalniski trgovini fantje dali njihovo majico in kapo. Saj ne da bi si tega blazno zelel ampak tudi jaz nisem tja hodil tezit, ko mi je napajalnik odneslo in sem pred tem se vse drugo zamenjal... Pa bi lahko...

No ja, to da pa ljudje cez Mlacoma jamrajo, jah, kakrsen lastnik, taksna stacuna...

Dead_Eye ::

bigwhale - ce bi bil edini ki se mu je to zgodilo bi ti se verjel, ker pa samo jaz poznam ena 2 kolega ki imata ISTE izkusnej z ISTO trgovino.....

Je pa res da moras tudi ti kot stranka bit prijazen.
The one and only

Jonnyy ::

Jest sm včerej šu v BIg Bang po un LCD samsung 710N pa so jih komej dobil ni blo nobenga tm u skladišče je mogu it pol je pa sam reku če hočem da ga prklop... Pa še sam je pogledov če je kkšn mrtu pixel. Tko da z Big bangom imam dobre izkušnje.

Je pa tut to kokr se kupec obnaša do prodajalca bo dobil kupec enako obnašanje nazaj.

nodes ::

No ja, to da pa ljudje cez Mlacoma jamrajo, jah, kakrsen lastnik, taksna stacuna...

tist jazbec na podstrešju je res neprijazen do konca. Edino inspektorjev se boji
;)

R33D3M33R ::

Comtronu sem poslal mail zaradi nekega mp3 playerja, še vedno čakam odgovor ;(
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Caligula ::

Normalno je, da se trgovec potrudi. Mogoce v COmtronu kdaj ni vse tko kot more bit, tisti ocitek glede cene na netu je zgresen ,ker je pogosto tako ,da je nakup iz spletne trgovine cenejsi.

Kar se tice odnosa-meni je v Comtronu vsec, da mi ne dihajo za ovratnik, ne lezejo v rit,.. in nasploh ravno zadnje case se mi zdi, da so tudi ponudbo kar porihtali-marsikaj je prijetno ugodno. Se mi zdi, da so se glede tega malo zamenjali z JAE kjer pa ze nekaj casa ni nekih res dobrih cen,..

Skratka Comtron zadnje case vsaj pri meni nabira par tock. Je pa res, da mam rad v trgovini mir in za pomoc zaprosim ,ce jo potrebujem. Se mi pa zdi, da niso tam stranke nevem kako zapostavljene.

Govorim o obeh trgovinah v BTCju.

Mislim ,da je tale, ki je zacel tole pac nekoliko napacno ocenil situacijo.
Itak da pa ce ni zadovoljen je prav, da drugic raje kupi drugje.

Dodgeviper ::

Hmmm
Vidim da od vseh naštetih komentarjev?
Ni nobeden vprašal prodajalca ali je možen nakup ozioroma poizkus na revers, se s prodajalcem zmeniš da položiš celoten znesek v gotovini, stvar vzameš na poizkus za dan, dva max.
Nato ga vrneš seveda v original embalaži čim lepše zapakirano.
Stem da načeloma dobiš rastavni model kar je bolje, saj se pol ni treba trudit pri pakiranju.
Nakoncu če si zadovoljen vzameš zapakiran, nov?
Z gotovino ki si jo tam pustil, ali pa jo vzameš nazaj ter kupiš na obroke, ali pa nič od naštetega ter sam denar vzameš nazaj.
Seveda lahka pa tud kaj drugega nato vzameš na probo.
To govorimo o takih delikatnih zadevah, kakor so hi-fi zvočniki, ojačevalci, Lcd-ji itd...
Ne pa kak fotoaparat ali kamera ter kaj podobno, tukaj mislim rang do 200k kar je pa več je pa odvisn od trgovine, prodajalca itd...
Ahh ne da se mi več pisat:D

Lp

Gandalfar ::

v comtronu v btcju mi je bilo vsec, da so mi prodajali profesionali switch za 25k. O kaksnih cheap skatlici za 8k za domaco delo niso niti hoteli slisat.

Sicer bi z veseljem imel doma 10-portni switch, ki ga lahko prisraufam v omaro za serverje ... ampak _tolk_ racunalnikov pa se vedno nimam doma.

Prav zal mi je stranke, ki bo placala 3-4x visjo ceno od navadne.

EMET ::

Ker v 99% ni časa, da bi letal za stranko.


kaj pa je temeljni smisel trgovine ??
EMET is the truth ...

silvek ::

da svetuješ stranki, ki jo kaj zanima. če jo pride do mize pa reče mi lahko pomagate, mene pa tole zanima, kako je pa tole itd. ni pa smisel v tem, da bom že na vratih pričakal enega ko je prišel 10 cd-jev kupit.

TheJack ::

Eh, jaz sem bil do sedaj z malokatero računalniško trgovino zares zadovoljen. Pravzaprav se sedajle ne spomnim nobene. Najbolj na živce mi gre, ko se človek končno odloči da bo kupil eno reč, nakar jo potem nenadoma povsod zmanjka. Sem recimo tako pred kratkim kupoval Hitachijev 7K250 disk, ki so jih takrat (kakšna dva meseca nazaj) vsi kupovali kot ponoreli, trgovci pa ponujali po smešnih cenah. Ampak ko sem se jaz odločil kupilti enega....ni bilo nobenega več. Ne pri Mlacomu, ne pri Comtronu, ne pri Jaetu. Zmanjkalo. Naslednji teden. (pokličem naslednji teden). Ni jih. Ne vemo, kdaj pridejo. Kupi WD.
Ne vem, ali se to samo meni dogaja ali kaj, ampak take reči se mi res ogromnokrat zgodijo. Plate, grafične kartice, diski, pekači...Ko jaz kupujem zadevo, je ni dobiti po celi Sloveniji. Ko se pa čez kakšen mesec-dva naključno oglasim, jim pa ista reč dobesedno mezi s polic.

Druga stvar ki me moti so prodajalci, ki ne vejo kaj prodajajo. Grem tako zadnjič malo v Comtron, gledat en UPS. Ker o UPSih ne vem takorekoč nič, sem se namenil malce pozanimati o enem določenem modelu, ki je v Comtronovi spletni trgovini jako poceni (nek Mustek).
Jaz: Zakaj je cena istega UPSa tukaj 4 jurje višja kot v vaši internetni trgovini?
Prodajalec: (zmeden pogled)
Jaz: Kakšna je pravzaprav razlika med tem mustekom, ki stane nekaj čez deset jurjev in modeli, ki stanejo 30 jurjev in več (pa so recimo isto označeni kot 600VA)?
Prodajalec: (samozavestno) Veste, tam plačate le firmo.
Jaz: Mi lahko poveste še kaj več o UPSih, oz. točno o tem modelu; lahko recimo spremljam stanje baterije v Windowsih, motnje...itd...?
Prodajalec: (sedaj resnično zmeden): Joj, to bi morali v navodila pogledati.... Veste, ta zadeva ne počne nič drugega kot to, da se vklopi, ko zmanjka elektrike. Ne varuje recimo pred udarci strele.

Na embalaži je na veliko pisalo: Varuje pred udarci strele.

Takih reči sem v naših trgovinah doživel nešteto. Tole je le zadnji primer. Veliko prodajalcev (nikakor ne vsi) ne ve popolnoma nič o rečeh ki jih prodajajo. Ali se lastniki trgovin zavedajo, da to stranke odvrača od nakupa, pa ne vem.

Še ena stvar je popolna ignoranca in nezainteresiranost (tule grem že malo stran od računalništva).
Nekaj časa nazaj sem kupoval televizor in sicer 55 cm za okoli 40 jurjev, kar je za tako veliko televizijo spodnja meja.
Ko sem v Harvey-Normanu povedal kaj bi rad, me je človek le zaničljivo pogledal (kot bi hotel reči: 40 jurjev?! Jaz pod 100 sploh s stola ne vstanem!) in nekaj zamomljal o tem, da imajo pri njih za tako ceno le 37 cm.
V Big-Bangu so imeli za to ceno kar tri televizorje (različnih znamk). Vprašam prvega prodajalca ki je priletel mimo, kakšna je razlika med njimi. Ja, veste, v bistvu so vsi trije enaki. Pri tako nizki ceni ni med proizvajalci nobenih razlik (češ: vsi so zanič). Vzemite raje onega tam (60 jurjev).
In že ga ni bilo več. Še ustavil se ni.

Okej, lahko bi nakladal v neskončnost (bi kakšno rekel še o slavnem AGTju ali še bolj slavnem JAEtu, kamor sva s kolegom prišla kupovat kompjuter za cca. 250 jurjev (in to jasno povedala), pa so naju pustili stati sredi trgovine, dokler se nisva po pol ure čakanja in brezuspešnega drezanja prodajalcev sama pobrala iz nje), ampak kdo bi to bral?

Dodgeviper ::

TheJack:
Glede prodajalcev koliko znanja imajo se strinjam, da jih je malo takih ki bi vse obvladalo!
Ampak to je tebi čudno?
Ok ne rečem za male trgovine v katerih je malo artiklov in bi moral res praktično vedet o vseh vse.
Samo kar se tiče večjih pa tega nemoreš pričakovati da ti bo prodajalec znal povedat za vsako stvar od A do Ž. Včasih se zgodi da pride kak nov artikel, in če so še kaki taki časi ko so gužve, ni šans da si vzameš čas in čitaš o tem kaj zmore ta reč.

Lp

TheJack ::

Ne vem, če se strinjam. Bistvo tistega kar sem povedal je to, da dotični prodajalec ni vedel nič (oz. je vedel nekako toliko kot jaz, torej skoraj nič) o UPSih nasploh.
Po mojem mnenju bi moral nekdo ki dela kot prodajalec v računalniški trgovini, vedeti o UPSih vsaj nekaj osnovnih reči. Ne pa da prodajalec ve nekaj malega povedati o grafičnih karticah, procesorjih in morda še pekačih, potem se mu pa ustavi. Toliko vem tudi jaz. Pa se ne smatram za primernega za tako delo.

Ok ne rečem za male trgovine v katerih je malo artiklov in bi moral res praktično vedet o vseh vse.

Comtronova trgovina Cityparku (kjer se je to zgodilo) je precej majhna. Zanimivo - v njihovi večji trgovini (tudi v BTCju) so mi znali o UPSih (oz. o točno tem modelu) povedati precej več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TheJack ()

pingec ::

Comtron - Koper zlo prijazni, clo moj fotr ko je šel po kartušo za printer so mu dali ene par jih da ugotovi točn kter model ma :D
Normalnost je povprečje nenormalnih ljudi.

silvek ::

Ma to je to. Trgovci za prijazno stranko naredimo marsikaj. Tudi to kar si ti opisal. To ne pomeni, da če pride en s povešeno kumaro v trgovino, da ne bo postrežen. Postrežen boš pač v tisti meri, ki je obvezna. Kakšnik uslug pa pač ne more pričakovati.

Tilen ::

Jaz imam tudi slabe izkusnje s Comtromom (MB). Ko sem samo VPRASAL na lep nacin prodajalca, kako to, da nimajo ABIT-ovih maticnih plosc, mi je "prijazno" odvirnil : Pri AUDI-ju tudi Bmw-jev ne prodajajo in dalje bulil v tisti LCD. Višek ;(( ! Kreten. Toliko, da mi ni zavrelo v trgovini. Tako sem bil jezen, da bi tezko bil bolj.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

smucar ::

Po nekaj slabih izkusnjah v vecjih trgovinah (Comtron, Mlacom, Jae...) nikoli vec. Vedno se obrnem na manjse (z dolgoletnimi izkusnjami), sem lepo postrezen, ce mi kaj ni vsec lahko vrnem, reklamacije mi resijo takoj....
Cene so pa povsod bolj ali manj iste (reje dam nekaj vec pa vem, da sem zadovoljen)

Stepni Volk ::

Takole so nas učili na trgovskih tečajih:
"Vsaka stranka pride z namenom, da bi nekaj kupila, če odide praznih rok, je to vaša napaka."
Obstajajo tri vrste strank:
tiste, ki se pustijo podučiti,
tiste, ki vedo "vse" in jih je potrebno poslušati,
tiste, ki pridejo in kupijo.
Te vrste se delijo na dve skupini:
v prvi so tiste stranke, ki želijo, da se z njimi ukvarja (razlaga ali posluša),
v drugi tisti, ki imajo najraje, da se jih pusti na miru.
"Dober trgovec mora v miliskundi, ko stranka vstopi v trgovino presoditi katere vrste in v katero skupino sodi stranka."
Malce Don Juan-a in Casanove torej... :) ERGO = dobrega trgovca prepoznaš po dobri bejbi ob njem :D.

"Stranka ima vedno prav." - Bog in batina si nasprotno ti, trgovec... saj mu ti prodaš tisto, kar hoče in če si res dober trgovec, tudi tisto česar noče>:D.

TRGOVSKI TRIKI:
*tisto česar nimaš, naj bo na ceniku ceneje kot drugje - tako se stranka vrne k tebi in ne troši denarja pri konkurenci
*če nečesa nimaš (oz. ti zmanjkuje), spelji pogovor na robo, ki jo imaš
*svetuj obrnjen proti stranki in odprtimi dlanmi v smeri stranke (zaupanje)
*nadležne stranke tipa "vse moram sprobati", pošlješ h konkurenci in mu ponudiš cenejšo ceno od konkurence>:D
*stranka na telefonu ima prednost pred stranko, ki stoji v trgovini... prva stranka ima le namen in jo je potrebno zvabiti v trgovino, druge že stoji v trgovini (za stranke s preveč telefonskih vprašanj, glej prejšnje pravilo)
*rok dobave je vedno: "Pokličite jutri." Naslednji teden ipd.
*rednim strankam ponudiš ugodnosti
*tehničnim frikom sporočaj o novostih, ki si jih prejel oz. če je redna in dobra stranka mu jo daš na reverz - žilica mu potem nepusti, da jo ne bi kupil (nekateri ljudje se res neverjetni - vse kar je novega pokupijo)
*nikoli ne verjami strankam, ki pridejo v trgovino s kravato in kovčkom in želijo kupiti na račun:D

Še nekaj resnic:
- na časovne roke dane od špedicije se ne moreš zanesti... včasih je peš hitreje
- carina enako robo vsakič drugače ocarini in to seveda vsakič v drugem časovnem roku... in če slučajno pošlje poslovni partner kakšno reklamno reč zraven npr. majico... uff.. potem pozabi... robo boš dobil ven, samo po nekajdnevnem pregovarjanju... tudi prošnje, da robo nujno rabiš in da naj tisto prekleto majico vržejo stran, zažgejo... ne pomaga... carina je carina in se mora držati postopkov;((
- trgovcu s katerim ste se "zaštekali" je morda ravno tisti dan šef povedal, da ne bo mogel na dopust, predavanja... da bo moral ostati za vikend itd...
- trgovcu s katerim ste se "zaštekali" se mu je lahko ravno zgodilo kaj presunljivega v življenju (smrt, žena / punca rojeva, stanovanje... družinski problemi)... ali v mojem primeru: ravno preživel totalko... poln adrenalina in s tresočimi rokami, ki niso mogle niti zapisati telefonske tistega zaletavca, ki mi je dajal kupon... direktno v trgovino
- trgovske skrbi prineseš domov (bo roba prišla, bo ocarinjena...), bo stranka zadovoljna, zakaj tista mašina ne dela...

Najlažje je, če te stvar, ki jo prodajaš zanima. Tako lahko z užitkom kramljaš s stankami, bereš strokovne revije... in še bonus interne novice proizvajalcev, ki nikoli ne pridejo do novinarjev:D. Čisti napor pa je prodajati nekaj, kar te absolutno nič ne zanima...

Moja sreča je bila, da sem sprva prodajal stvari, ki so me iskreno zanimale... in sem lahko bil, to kar sem... potem na takšne, ki so zahtevale kravato in obleko... to me je pa ubijalo... kravate, bljak.

P.S. Trgovec nisem že 8 let:D God bless me!

Tomay ::

"Vsaka stranka pride z namenom, da bi nekaj kupila, če odide praznih rok, je to vaša napaka."


Jaz grem pogosto v trgovino brez namena, da bi kaj kupil in na svetu ni tako dobrega trgovca, ki bi mi takrat lahko kaj prodal.

Pa še to, če boš stranki prodal, to kar sama ne želi nisi dober trgovec ampak idiot, ker si s tem delaš negativno reklamo.
Voodoo 4Ever

BigWhale ::

> Pa še to, če boš stranki prodal, to kar sama ne želi nisi dober trgovec
> ampak idiot, ker si s tem delaš negativno reklamo.

Saj ji to prodas, tako da odide prepricana, da ravno to rabi ;>

Se pa tudi meni dogaja, da grem v stacuno z namenom, da nic ne kupim. ;) Je pa hecno, da marsikateri trgovec ne zna razporediti kadra tako kot treba. V mb v big bangu so imeli eno joskasto blondinko na racunalniskm oddelku, ki je na vprasanja odgovarjala z 'nevem, grem po kolega'. Sem jo samo dvakrat nekaj vprasal, potem sem pa nehal sprasevat, ker ni imelo smisla :P

frenk ::

Dejte še mal Bof-LJ pokomentirat da vidm kam nas stlačte:D...pa čist tko BTW novi katalog ki pride ven predvidoma v sredini oktobra ne metat stran ker bojo cene res dobre:))

Hux ::

Se strinjam z Silvekom. Ne dihat strankam za vrat brezveze ce ne zelijo. Ce ze zgleda kiri bolj zgubljen pa idi tja mu focn daj pa bo ze.

Stepni Volk ::

frenk - tvoja želja bo izpolnjena. Anekdota s te strani [DivXviD] komponente - splošna vprašanja in primerjave:
"...ko sem trgovcu rekel, da bi rad sprobal predvajalnik, me je vprašal, če imam originaln Divx film...">:D

Tilen ::

Tukaj ni popolnoma NIČ spornega.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Stepni Volk ::

Tomay Priloga1: radovedneži in stranke so dve popolnoma ločeni kategoriji ljudi.

Stepni Volk ::

Tilen O, se je potem nekdo končno spomnil, po zgledu Apple iTunes preko spleta prodajati tudi filme? Samo četudi legalno plačaš za film, to ni original, ker ga zapečeš na poljuben medij... in torej ni original = natisnjen v tovarni, temveč kopija legalno pridobljena preko Interneta.
Še več, če želiš preveriti delovanje podnapisov ploščkosuka s podporo DIvx, lahko podnapise dobiš izključno na Internetu s strani raznih "garažnih" prevajalcev:D. ERGO = Originalnega Divx-a vsaj za enkrat še ni.

Filmska industrija izdaja namreč svoje proizvode izključno na DVD (Mpeg2), Video kasetah (večino VHS)... Divx / Xvid je neuradni codec, ki z naprednejšimi alogaritmi omogoča identično ali nekoliko slabšo kvaliteto od DVD-jev na veliko manj prostora. Divx / Xvid format je tako v obtoku na Internetu, kjer ljudje veselo RIP-ajo DVD-je na en ali dva CD-ja in si jih preko P2P izmejujejo.
KISS je pogruntal, da je tu potencialno veliko tržišče, in se pojavil s ploščkosukom, ki je znal predvajati ta novi codec. Hitro so se mu pridružili No-name proizvajalci, nato še druga imena in prav v tem mesecu je končno klonil tudi SONY. Skratka podobna zgodba kot z MP3. S tem, da MP3 lahko legalno kupiš, tudi "original".
Divx in P2P sta dve stvari, ki gresta filmskim koncernom (z zastarelo miselnostjo poslovanja in distribucije, beri odiranja strank) najbolj v nos.

Zgodovina sprememb…

Gandalfar ::

ce smo natancni je xvid implementacija mpeg4 standarda, ki ga je prvi implementiral microsoft. Tisto so potem shekali in nastal je Divx 3.11 ;-)

Torej legalni mpeg4 posnetki seveda obstajajo.

CCfly ::

DivX in XViD sta bila vmes spisana na novo.

ZLOky ::

Emm..., toliko, da ne pozabimo, pogovarjamo se o prijaznosi/problemih s trgovci v rač. štacunah.

Dokler trgovce učijo, da naj stranko čim bolj "oderejo, ožemajo, pocuzajo, oskubijo..." se bodo dogajale omenjene stvari. Dokler bodo trgovci delali na tak način, bodo/bomo tudi stranke pljuvale, se zgražale, jezile, bentile, črnile... čez trgovce. No pa je krog zaključen, kozel sit in volkulja cela. :)

frenk ::

Stepni Volk: mogoče je blo pa to mišljeno kot vprašanje na katerega že sam poznaš odgovor:D...na katerem oddelku pa je blo to in kdo ti je to reku?

no še ostali mal komentirajte naše delo...pa ne nas preveč skritizirat:D
««
«
1 / 6
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Comtron SG (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
15813226 (8031) Turtle
»

Dobra računalniška trgovina MB (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
557670 (6423) ginekolog
»

Comtron Servis-katastrofa, znanje pod vsako kritiko (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
20616467 (10539) boštjan
»

Kje kupiti: računalniške trgovine v Sloveniji

Oddelek: Kaj kupiti
334006 (2801) Fish <><

Več podobnih tem