» »

Comtron Servis-katastrofa, znanje pod vsako kritiko

Comtron Servis-katastrofa, znanje pod vsako kritiko

1
2
3 4 5

Lime ::

Še moj komentar:

Fantje iz Comtrona bi bili neumni, če bi VGA z nanešenim lepilom garancijsko zamenjali. To pomeni pljuvanje v lastno skledo.

Sem v računalniški branži in lahko povem da nekateri proizvajalci za vsako malenkost zavrnejo reklamacije na defektno blago. Nekateri proizvajalci celo zavrnejo defektni material, če je brez embalaže in celo s poškodovano embalažo.
Kaj šele, če je po kartici razmazano lepilo.

Če kartica ne deluje bp, jo neseš nazaj v trgovino ali na servis, ne pa da jo sam modificiraš (pa če jo navijaš ali obratno). In sploh ni pomembno ali je to vplivalo na delovanje ali ne.

Tako da kar se garancije tiče dam popolnoma prav Comtronu. Kar pa se tiče obnašanja pa je druga pesem. Samo moramo pa vedeti, da zavrnjena-živčna stranka velikokrat v jezi pretirava. Seveda to ne trdim za ta primer, ker me ni bilo poleg, ampak v večini je tako.

MEDENA ::

Pa še to.. kaj si delal 5 mesecov ? Čemu nisi prej nesel v servis ?

Kle meni smrdi....

Realman ::

Se bom jaz malo skritiziral MB Comtron.Prodajalci na Glavnem trgu, so za moje pojme najvecje lenobe od trgovca, kaj sem jih srecal.Nimajo pojma.Klicem prejsnji teden za neke kartuse, posebej pudarim da mi naj preveri ce jih res imajo na polici, seveda so se glasi odgovor.Ta teden posljem sestricno po kartuse, ko je ze bila v mb, pa jih na cudo ni.Ko mi to pove, tako poklicem se isti dan tja, prijazen prodajalc me opomni, da ce jh hocem imeti bom pac ze moral v trgovino priti-too much.Rajsi se nisem razburjal, ker sem miren tip.Dejsto je da je bil gnoj, od gnoja, ker se mu ni dalo iti preverit.

Zdaj pa da se jih pohvalim, koncno se odlocim, da bi bilo bolj pametno narocit prek spleta, saj tam skoz kaze, da zaloga je.Preseneceno dobim se isti dan odgovor, da so mi ze poslali,in da me bo naslednji dan obiskal clovek od dostavne sluzbe in res sem dobil v dveh dneh-neverjetno.
SAmo prodajalci so pa zive lenobe.
To je bilo z moje strani, upam da nisem nikogar uzalil, nisem imel namen.

Mr.B ::

Pr HP-ju ti ne priznajo garancije, če je konektor pri disku, kjer priključiš IDE kabel počen? Včasih niso bili tako strogi.
Seveda pa so pri Comtronu, zgleda kupili en kontejner kartic, potem pa proizvajalec da tolliko več zraven, za reklamacije, ostalo ga ne briga, nosi stroške prodajalec. Ma upam da imajo kakšne konkretne akcije ne tako kot pri herwnormanu, imamo fenomenalno kacijo ampak samo pet kosov...FY...
Ma protestiraj da je kartica s stvarno napako, itd, pa naj se žalijo komur hočejo, pa če si kupil PRO dobil pa SE, ti pa naj dajo PRO, pa če to jim povej, da če so kreteni iz servisa spizdili ven PRO kartico, notri dali pa SE, zato da lahko igrice igrajo os tudi loleki, ker so upali da bodo na kakega drugega loleka naleteli...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Dr_M ::

pac ne kupovat v comtronu, ce nocejo uveljavljat garancije. jest ze vem, da nebi niti 1 cdja kupu v taki stacuni, pa se vsem frendom bi odsvetoval tako stacuno....itak pa mi comtron ni kej prevec pri srcu, pa se dragi so.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Jeronimo ::

Lep pozdrav.

tole berem ....... kaj naj rečem ....... na servisu bi fantje lahko kartico lepo vzeli v pregled in odpravili napake oz. jo pogledali. Če so videli da je fant prilepil hladilnik gor, bi lepo odstranili sledi lima in bi bila zadeva rešena, kupec zelo zadovoljen in bi tukaj gor napisal kako so v Comtronu fajn. Ker pa se fantje na servisu vedejo, kot da so lastniki firme in bodo propadli če se bo kartica zamenjala (kljub leplenju hladilnika), je tukaj nastal post proti Comtronu.

heh

tako je pri nas Slovenčkih..... zakaj bi pomagali če ni treba. Poglejte malo naokoli....daj majhnemu oblast in palico in na veliko bo razkazoval svojo moč.


Seba .... a res ni bilo mogoče kartice vzeti v popravilo, odstraniti sledove lima .... NIHČE drug ne bi tega vedel?!?!?!? Ste mogoče plačani od tega koliko nezadovoljnih kupcev lahko na račun raznih posegov odvrnete od garancije????

No saj ni tako samo pri vas .... veliko se jih tako vede ..... čeprav moram povedati, da sem bil tudi že prijetno presenečen nad uveljavljanjem garancije ......

V nekaterih firmah se zavedajo da je razmerje med zadovoljnim kupcem in stroškom popravila mogoče ne popolnoma kristalne garancije v veliko korist prvega.
JURIŠ !!!
Preko vode do slobode!

SodVina ::

Pac imajo politiko, da popravijo le tisto cemur se ne morejo izogniti. Na prva mesta se tako uvrstijo take komponente, ki delajo probleme v igricah. >:D Cudno, da mu niso vzeli kartice, saj bi se jim tako potem lahko obetal se en Cm4 turnir:))

SodVina ::

radeon power, ti bi mogu samo rect, da ti grafika slabo dela na colinu 4, pa bi ti jo vzeli in z veseljem dodobra stestirali.:D

Dead_Eye ::

Malo humorja: glede na število postov o močnejših napajalnikih je malo čudno da mu ni svetoval nakup vsaj 400W napajalnika.:D >:D :D >:D Mogoče pa bi potem artefakti izginili.....hehe

Še vedno pa pravim - odstrani sekundno lepilo(če se res da) in jo nesi nazaj.
The one and only

Dead_Eye ::

Mr.B: ja res vedno bolj komplicirajo z garancijo. Po mojem tudi zato, ker je danes več slabih izdelkov kot nekoč in se bolj kvarijo.
The one and only

Mr.B ::

PA vem, danes ti že defekten prodajao, pa v večini primerov, itak uporbnik ne opazi. Tudi težko bi rekel, če bi kupil, kakšno najcenejšo škatlo, recimo na Comtronu, pa je upračanje če bi burn in test naredil...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Brilko ::

Se strinjam z Jeronimo. Ma popolnoma prav. Jst bi reku vse za zadovoljstvo stranke, ampak če bi oni zapravl s temle servisom nevem tud magari za 5-10k stroškov, bi bila stranka zadovoljna, naslednjič bi skoraj sigurno šla tja po opremo (npr. po notebooka za pol mio, hehe), pa še dober glas seže v deseto vas.

Predvsem pa zato, ker če so mu dal napačno grafično kartico, ki iše na računu, kar potrjuje da so ga ogoljufali in že zaradi tega bi lahko priznali garancijo, poleg tega je pa res on največji indijanc ki je reku da kje pač piše da bi morala delat po default nastavitvah. Hehe, kaka logika... no logike je velik, sam v glavi tega prodajalce ne, oz. mogoče ma u glavi dost, sam se mu je modil stranko odgnat, ker je bil navsti za špil.

Jst bi res enga prjatla poslal tja, če gre lim dol, brez da se vidi Če gre čist dol lahka pa greš sam tja, sej ti ne more dokazat da si kej delu na grafični ---> nima dokazov zato ti mora garancijo priznati.

Kar bi blo pa najboljš, bi blo pa da bi šov ti že takoj ko si artifekte opazu tja, ampak to je mimo, zato je treba iskat drugo rešitev.

Kar pa je Seb@ poskušal narediti s svojimi posti, pa je njihovo pravilno ravnanje, odgovornost in profesionalnost. Vendar mu to niti najmanj ni uspelo. Tak da...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brilko ()

Matev ::

kr neki nabijate brezveze že

že davno nazaj smo ugotovili:
1. kekec je ta k je za home made kartico hotu imet garancijo
2. in kekci so oni (comtron) ker jim je igranje igrce pomembnejše kot ukvarjanje z stranko

bysaRD ::

Lep pozdrav!

Bom še jaz malo pokomentiral delovanje Comtrona. Ne vem sicer kako je v drugih Comtronovih trgovinah po Sloveniji, lahko vam pa povem, kako je v Comtron cityparku v LJ. Zadeve so sledeče. Če stranka prinese blago nazaj iz kakršnega koli razloga, pa če tudi je to zato, ker je pač kupila napačno zadevo , se le-ta zamenja brez ugovorov, seveda če je ton pravi. Če pride stranka nastrojena in neprijazna, je temu primeren tudi odgovor prodajalca. Mi namreč nismo roboti(!), prav tako smo ljudje, kot vsi ostali. Če stranka sama posega v komponento, pa naj si bo to kakršno koli poseganje, se te zadeve ne zamenja. Meni se to zdi popolnoma logično, saj sem tudi sam uporabnik, potrošnik in ne samo prodajalec. Lahko tudi povem, da se z vsako stranko v osnovi vzpostavi normalen kontakt, pa če tudi je negativno nastrojena že pred prvim izgovorjenim stavkom (npr. dober dan), katerega vse preveč ljudi sploh ne pozna. Vsi samo govorijo o pravicah potrošnika. Vsaj za trenutek bi se lahko kdo vprašal, kako se počuti prodajalec, ki dela cca. 10-12 ur na dan in ki večkrat sliši grajo kot pohvalo, pa če tudi si jo zasluži, ko je ne dobi. Iz prve roke vam vsem skupaj povem, da se mi kot kolektiv Comtron cityparka izredno trudimo, da bi ustregli še tako čudnim željam strank. Včasih to pač ne gre, ker so želje le preveč čudne, kot je naprimer tole z grafično kartico. Kar se pa tistih katruš tiče, vam pa lahko povem, da se jih lahk oproda v eni uri tudi več kot 100, tako da je čisto možno, da je zaloga prodajalcu pošla. Če mi kdo ne verjame o vsem kar sem povedal, ga vljudno vabim, da se oglasi pri nas v cityparku in se na lastne oči prepriča. Ko stranka stopi skozi vrata se jo pozdravi in vpraša, če se ji lahko kako pomaga. Zatorej.......vljudno vabljeni v Comtron citypark.

P.S. Verjemite mi, da je v drugih trgovinah še veliko slebše.

LP [ime]

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Primoz ()

kuglvinkl ::

take nezainteresiranosti kot sem jo doživel v taisti štacuni v Cityparku nisem doživel nikjer razen v MLacomu. Dopuščam da je zdaj drugače, kakopak.

Sicer pa, že zdavnaj smo ugotovili (dodajam k zgornjima dvema točkama), da ta Seba@ se ve ne more govoriti samo v svojem imenu. Če je tolk trapast, da tega ne sprevidi, naj bo tako. Potrošniki pa naj post vzamejo v razmislek.
Your focus determines your reallity

kuglvinkl ::

:\ :\

P.S. Verjemite mi, da je v drugih trgovinah še veliko slebše.

Ja madona! Kaj češ rečt s tem?! Veste, v Sloveniji so računalniške trgovine v (samocenzura), ampak, mi le nismo tolk slabi, ker roko na srce, drugje je še slabše. Mi vas bomo najmanj opeharili.

... Only in Slovenia.
Your focus determines your reallity

Dr_M ::

edina slabsa stacuna od comtrona je....mlacom...
v taki stacuni, ki ti nocjo uveljavljat garancije, nimas kej pocet. dobr...ne recem, da je napaka OCITNO nastala zaradi neprimernega ravnanja s komponento, ampak ce pa ze sama po sebi ne dela, jo je treba zamenjat. povrh vseha, si pa se zmisl en butast izgovor...sori, ampak takle osebek res ne pase v racunalnisko stacuno.
Tip postane naenkrat zelo živčen in po minuti vrtenja in gledanja grafike in škatle POVE naslednje: "SAJ NIKJER NE PIŠE DA MORA DELOVATI NA DEFOULT NASTAVITVI"

sicer pa...vsaka sola neki stane.
jest ce se le da, upostevam tut izkusnje drugih, tko da comtron mene ne bo vec vidu, ceprov sm ze nabavlu stvari tm...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

pingec ::

jest mam super izkusnje s comtronom tudi sem kupu switch in po 10 dneh prnesu nazaj da pac sem se zmotu pr nakupu in vzel drugo stvar switcha medtem niso niti povohal ce dela sam vprasal so pa sem reku da nism probal pa tudi vedno mi recejo da lahk u 8 dneh menjam stvar za garancijo pa frendom ponavad stestirajo ce ne dela pol pa jim kr novo dajo
Normalnost je povprečje nenormalnih ljudi.

Vikking ::

Men se je pred parimi leti zgodilo podobno, vendar s to razliko da so mi garancijo kr upošteval! Se pravi da so vidli da sm sam nekaj šaril, vendar niso komplicirali! Od takrat naprej kupujem samo pri njih! Tudi pripeljal sem jim nekaj večjih strank, ki rabijo strećnike za svoja podjetja... in to niso mali denarji! raje dam 5k SIT več pa vem da ne bom nikol imel problem z garancijo!!!

Za stvar ki je vredna 30k, in so mi brez problema zamenjal, so potem zaslužili par miljonov!!!!! ker zadovoljna stranka priporoča tudi drugim ljudem kje kupiti!!! ta trgovina je POWERPLUS (Acord-92)!!!

MadMax ::

"Zaslužili" po moje glih niso par miljonov, ker bi za to morale "tvoje" stranke zapravit par 10 miljonov, kar pa dvomim da so ;)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

bysaRD ::

kuglvinkl: S tem sem hotu rečt, da se pri nas IZREDNO trudimo. Ne govorim samo zaradi sebe, ampak tudi v imenu drugih, ki jih osebno poznam že dalj časa. Moje sporočilo bi moral prebrati bolj natančno in ne kar nekaj med vrsticami. Nisem od nekdaj zaposlen pri njih. V preteklosti sem tudi najraje kupoval pri Comtronu. Vedno ko sem bil tam so bili ustrežljivi. Naj ti še enkrat poudarim: Nismo roboti pomeni tudi to, da nismo popolni, se motimo in da imamo tudi mi kdaj slab dan. Če si naletel na koga v takem obdobju si najbrž doživel slabo izkušnjo. Zato se ti lahko samo opravičim in te povabim da si prideš pogledat našo prenovljeno in pomlajeno računalniško trgovino v cityju. In prosim te lepo.....ne nas primerjat z Mlacomom! Been there ... done that! Verjemi mi, ni primerjave. Delal sem že v večih računalniških trgovinah in povem ti, da sem tukaj daleč najbolj zadovoljen.

Kar se pa nezainteresiranosti prodajalcev tiče, pa lahko delno pritrdim, saj vem, da so v preteklosti bili problemi z določenimi osebami. To se je močno spremenilo. Tako kot sem rekel trudimo se. Osebno vem, da mi da ful pozitiven filing, če gre neka stranka zadovoljna iz trgovine. Tudi trudim se, da bi bilo vedno tako. Vendar to vedno ni mogoče iz večih razlogov. Med drugim je tudi ta da se veliko ljudi pride dobesedno "pucat" v trgovino, ker so imeli slab dan ... in če ti dobiš zaporedno par takih strank, mi verjemi, da ga ni junaka, ki bi ostal popolnoma ravnodušen. To zna kar vplivati na splošno počutje. Samo razlagam, da zna biti delo s strankami precej naporno ob določenih dnevih, ko je polna luna še posebej.:))

P.S. : Only in Slovenia ..... ja, the one and only!

bysaRD ::

btw. kuglvinkl....manj opeharili? manj opeharili= najnižje cene? :)))

LP, pa vzemi kot hec:)

bysaRD

cbelica ::

Osebno vem, da mi da ful pozitiven filing, če gre neka stranka zadovoljna iz trgovine.



...
pred par dnevi sm bil v comtronu-KP, pa sem cisto slucajno 'ujel' razgovor med prodajalcem in (neuko) stranko... uprasa mulc 'a se se dobi plosco za Duron 1GHz procesor...' prodajalc pa (ze vidi priloznost, da proda plosco IN procesor) ... ne, ne, kje pa, teh vec ne delajo... mam pa ugodno Athlona 2500+...
me je prijelo, da bi kej reku, ma sem bil tiho... pol sta se zmenla, da mulc pride en dan kr po nov racunalnik... SEVEDA je bil zadovoljen, ma ni mel pojma, kako so ga nabasali.. namesto pustit 10-15k za plato (ja, ja, TAKO ki podpira FSB100) bo kr 100k (al pa se vec) zapravu za novo kisto...

HA-HA:\

MEDENA ::

mulc pač ne bere slo-techa ! :D

kuglvinkl ::

BysaRD, torej delaš v isti štacuni kot Sam@? Ti vsaj ne stresaš neslanosti po forumu. + napisal si da se trudite (množina). Vključte še Sam@ v ta program.


-*-----------
Tko ob črto. Osebno občudujem kelnarce, prodajalce, skratka vse, ki imajo stika z božanstvom v obliki Potrošnika. Sam tega ne bi zmogel (zanemarmo zdej višjo silo itd.), drugo je do svojih sodelavcev (si ne predstavljam, da bi me bolel želodec zaradi primitivnosti na šihtu, ki bi jih bil deležen od cimra v pisarni). In ker se predvsem ne hodim pucat v štacune in sem vedno zelo vljuden (ravno iz zgoraj navedenega spoštovanja) in prijazen, pričakujem enako, da se bo staff obnašal do mene.
Your focus determines your reallity

*MiKa* ::

Se podpišem pod bysaRD-ov post.
Tudi sam sem zaposlen v Comtronu.
Iz lastnih izkušenj lahko povem, da se da skoraj vse zmenit, samo težje pa s stranko, ki že od vhoda v trgovino vpije kako slabe računalnike prodajamo, da hoče denar nazaj, da smo nesposobni, vpije razne člene zakona o varstvu potrošnikov, grozi… (v večini takih primerov pa gre seveda za kakšne laike, ki jih je potem sram, ko jim pokažeš napako npr. pravilno priključiš tipkovnico in miško). Za tako stranko se jaz osebno ne potrudim toliko, kot za stranko, ki je korektna do mene. Pa tudi za korektno/prijazno stranko naredim marsikaj zastonj, kar bi drugače lahko mirne duše računal.
Tudi nam dobavitelji/proizvajalci zavračajo zahteve po reklamaciji in v takem primeru se lahko mirno pod nosom obrišemo, če smo mi stranki reklamacijo odobrili. In VGA z lepilom po ramih bi nam prav gotovo zavrnili.

Če grem konkretno k temu primeru, ki ga je opisal Radeon-Power:
Če bi prišel k meni osebno, vrgel VGA na pult in rekel kaj v stilu: zanič robo prodajate, zahtevam novo-denar-potne stroške, grem po inšpektorja… bi ga sam zavrnil, ko bi videl lepilo na grafiki.
Če pa bi prišel k meni, mi opisal napako, rekel da se je sam trudil zadevo usposobiti in skušal tudi z dodatnim hlajenjem, bi mu pa poskušal pomagati. Morda bi celo sam očistil lepilo in mu dal novo kartico ali pa jo v najslabšem primeru poslal v Comtronovo garancijo na ogled. Pa ne da podpiram kakšne nepooblaščene posege v/na komponente. Še vedno se mi zdi pametneje, da bi kartico reklamiral takoj, pred raznimi dodelavami.

Vso defektno blago, pri katerem garancija ali stvarna napaka ni sporna, zamenjamo takoj, če je seveda na zalogi. Žal pa moramo biti zaradi laikov (pa ne da bi imel kaj proti njim - nihče se ni rodil z znanjem računalništva) in zaradi nepoštenih strank, ki skušajo menjati drugje kupljeno blago, blago ki so ga sami uničili..., previdni, zaradi česar pač trpijo pošteni ljudje in zaradi česa bi bila lahko marsikatera reklamacija hitreje in za obe strani lažje rešena.

Glede tega ali je kartica pro ali ne:
Če je ali ni (sam ne vem), tukaj je zelo malo kriv Comtron. GeCube je kartico označil kot pro (tako na embalaži, kot tudi na sami kartici). Da bi vsako stvar testirali, si žal ne moremo privoščiti. Pač zaupamo proizvajalcu.
In kaj v takem primeru stori nezadovoljna stranka: javno blati naše podjetje po raznih forumih in piše, da v Comtron ne gre več. Ima vso pravico kupovati drugje, nikogar ne silimo naj kupuje pri nas. Samo če je človek vsaj malo bister, bi našel boljšo rešitev. Oglasil bi se v trgovini, kjer je kartico kupil, jo v originalni embalaži, z vso pripadajočo opremo in računom vrnil, opisal problem in vzel kartico od drugega proizvajalca. V takem primeru bo tudi Comtron dobil povratno informacijo, raziskal ta primer in v kolikor je to res, od proizvajalca (GeCube) zahteval zamenjavo teh kartic, povračilo dela kupnine ali pač kartice kupoval drugje.

Še moje mnenje glede kartuš.
Kličeš ta teden, v nakup greš pa naslednji teden :-)
Večini se niti sanja ne koliko kartuš proda Comtron. Za kar nekaj artiklov nam dobavitelji sploh ne morejo dobaviti ustreznih količin, koliko bi jih lahko prodali.

Nekdo zgoraj je napisal, da je Comtron draga trgovina.
Ni ene trgovine, ki bi imela vse najceneje. In če si videl, da ima neka trgovina stvari cenejše od nas, lahko z zagotovostjo trdim, da imamo mi tudi stvari cenejše od njih. Pa to ne velja samo za Comtron. Lahko primerjamo tudi dve drugi trgovini in bo rezultat enak. Je pa res, da je v računalništvu zelo težko primerjati cene med seboj. Sploh to velja za komponente, saj je ogromno različno kakovostno rangiranih proizvajalcev podobnih stvari in je večkrat na videz enaka stvar neprimerljiva z drugo.

To je moje mnenje. Nikogar nisem mislil s tem žaliti in nikogar prepričevati naj kupuje v Comtronu. Vsak se naj pač odloči sam in kupuje kjer sam želi. Mi pa se bomo trudili po najboljših močeh in upam da čim več reklamacij uspešno uredili v trgovinah, saj je to obojestranski cilj in da take debate po forumih ne bodo potrebne.

kuglvinkl: Citypark in Comshop ni ista trgovina.

Milan Kajnih
vodja PE Kranj

Ziga Dolhar ::

Od kdaj ima kupčev odnos vpliv na objektivno (ne)upravičenost garancije (, korektnega pristopa prodajalca in nasploh odnosa do kupca)?

Tako -- tehnično gledano.
https://dolhar.si/

kuglvinkl ::

Čaki, al pol vi trije ne delate za eno in isto podjetje (pustmo hčerke) ali vsaj za istega principala?
Your focus determines your reallity

kuglvinkl ::

Glede Pro, SE, XT, MX, Non pro. 9550, 5550, 8/1, 4/1, da ne nakladam naprej (newsflash, Saphirre prodaja po novem R9800Pro s 128 bitnim vodilom - watch out!). Hudič je v tem, da mutijo že proizvajalci. Samo brand name (ampak top roba, tj. BBA (če še obstaja), Gigabyte, verjetno Asus) napišejo kolk je clock GPU/MEM in bitno vodilo. Pri vseh ostalih je treba ugibat al pa met precej znanja, da (če se da) pogledaš kolk ns so RAMi, da po tem kako so naštancani RAMi na PCB razumeš kakšno je vodilo... to je ja potrošnika enostavno preveč, ni šans, da bi lahko pričakovali, da bo vse to vedel. Al se pa nasloniš na reviewje.

Zdej, lahko zahtevate od firme, ki muti, da se takoj izjasni kakšne so specifikacije (recimo pri Ganiwardu si ne moreš s ciframi nič pomagat), ali pa vi to testirate. Ker, prodajate vi, in vi boste imel manj zgage, če imate to pošlihtano. Ja, je strošek. Ker pa imate zaposlene ekonomiste, jim dejte še zračunat kolk vas koštajo obe situaciji.
Your focus determines your reallity

Poldi112 ::

Zigga, sitni stranki naredis to kar si dolzan, prijazni pa se kaj vec, cist tko iz dobre volje.

bysaRD ::

Poldi: lepo povedano! :) In tudi jaz povdarjam: Comtron ni Comshop! Imamo istega direktorja, samo smo še vedno dve ločene trgovine. Pa še nekaj bi povedal.... ustrežeš 100 strankam, pa se to nikjer ne pozna, razen v lastnem zadovoljstvu, enemu ne ustrežeš, pa že cela Slovenija to bere po forumih....
OK, zdej pa na ohcet:))

Čao banda

bysaRD

Sergio ::

Ustrežeš, ker moraš. Ne ustrežeš, pa bi te se isti moment dal na disciplinsko, ce bi bil tvoj sef.

Prodajalci ste ene mule, ki se obnasate, kot da ownate trgovino. Ce bi mel mene za poslovodjo, bi vam dal vetra.

Pa ne mislit da nimam izkusnj s prijaznostjo do strank. Leto in pol sem jih dnevno eno za drugo postregel minimalno 100. Dobre ali slabe volje. Tudi ce je bla stranka nesramna ali prijazna.

Muloti. Se dobro, da imam ze izbrano trgovino, kamor gre ves moj kes za racunalnike. ;((
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.

boštjan ::

Prodajalci ste ene mule, ki se obnasate, kot da ownate trgovino

no,no ne moreš vse v isti koš metat.odkar delam v tej branži,sem tudi že imel podoben problem,ne sicer z grafo,ampak z igro,češ zakaj zavajamo kupce,ker ta igra ni za XP,ampak samo za 98,98SE in ME,no da sem dokazal svoj prav sem igro uspešno naložil in zaigral v XP.da pa je bil volk sit in koza cela,pa sem dokaj neprijazni stranki vrnil denar. No pol pa se je še izgovoril,da on ma ATI-ja doma,jaz pa geforca in da se mu je zarad tega sistem obeso(zarad igre v navezi z grafo). pride pa še ena caka,ko mi omeni,da pozna rešitev in to je namestitev SP2,jaz pogledam 8-O pa rečem SP2 je še v beta(test) fazi.on pa meni,ne ne v COMTRONU (MB) so mi ga naložli.No pa gospodu lepo prek neta pokažem,da je SP2 še v beta fazi.
No pa še ena caka iz comtrona (MB). Pri nas (ne comtron) kupi stranka 512rama in čez nekaj dni pride nazaj in reče,da ram ne dela,tako pravijo na comtronu. OK, vstavim modul v comp,ga zaženem,modul dela. Vprašam stranko,kako so ugotovili oni da ne dela?Pa mi odg.,da so ram vstavli samo v njegov comp,torej po tem sklepam,da rama v comtronu niso sprobali niti v drugi kišti,pa so ga že proglasili za nedelujočega. Jaz sem iz tega sklepal,da pač samo na strankinem kompu ne dela v navezi z 256MB,tokrat denarja nisem vrnil,ampak smo stranki dali vrednostne bone.Stranka je bila tudi prijazna,tako kot jaz:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: boštjan ()

*MiKa* ::

Sergio, verjemi mi, da se na silo ne da narediti kaj dosti. 11 let sem že v prodaji (6 let v Hi-Fi in sedaj 5 let v računalništvu) in ti lahko povem, da z raznimi disciplinskimi ukrepi, odtrgljaji od plače, višanjem glasu... narediš ravno nasprotno - nezadovoljnega prodajalca, ki svoje nezadovoljstvo prenaša na stranke. Prvi pogoj je, da je prodajalec zadovoljen, da se dobro počuti v službi in tak prodajalec bo prijazen tudi do strank.

Seveda boš sedaj napisal, da prodajalca enostavno zamenjaš. Zelo zelo težko je najti dober kader, sploh v računalništvu, kjer potrebuješ poleg izobrazbe, veselja do dela in poštenosti, še kar nekaj predznanja. Vsak nov prodajalec v naši firmi potrebuje nekaj mesecev, da se nauči vsega, kar potrebuje za svoje delo. Pa tukaj ne mislim samo znanja računalništva in poznavanja blaga, ampak tudi potek poslovanja pri nas in obvladanje naše aplikacije.

*MiKa* ::

SP2 v Comtronu ne nalagamo in ga tudi ne bomo, dokler ne bo uradne verzije zunaj.
Prav tako je kometar o RAM-u iz trte zvit. Če si pa res tako izkušen in prijazen, pa lahko tudi veš, da če laični stranki rečeš, da RAM ni kompatibilen za njeno mašino, da ni pravi za njeno mašino, to za laika pomeni, da ne deluje - da je zanič.

zile ::

Sergio: A na Siolu boš rekel, da niti enkrat nisi tipke stisnil pa preklel vseh butastih strank, ki ti težijo zaradi adsl. etc... >:D
Jea rajt 8-)

Lime ::

Ja res je. NE DELA je v računalništvu zelo širok pojem. Pa bolj stranki razlagaš razlike med SDR in DDR, razlike med MHz, nekompatibilnost, bolj za njegove pojme zadeva NE DELA.

Sergio ::

zile: nikoli nisem dvignil glasu nad stranko.

MiKa: ne. dal bi jim prioritete, ki bi bile predpogoj za nadaljnje dobro sodelovanje. Ce se prodajalec pocuti dobro, bo tudi delal dobro, in ce bo delal dobro, se bo tudi pocutil dobro, vedoc da je ql s sefom in da posteno sluzi svoj denar. Ocitno je to zacaran krog. Eden mora pac zacet z iniciativo. In to MORA biti poslovodja.

Sej ni tezko. Ce nic drugega, sem si nabral nekaj vodstvenih izkusenj iz dvoletnega urednikovanja Slo-Techu.
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.

boštjan ::

*MiKa*, stranka je prišla do mene in mi natančno rekla:V comtron servisu so mi rekli,da je ram fuč in ne da ni kompatibilen z njeno plato oz. v navezi s starim ramom.za nekompatibilnostjo sem jaz začel,da je možno tudi to.stranki pa sem sam dokazal,da ram dela ok in tudi ni delala problemov,bila je le moja dobra volja,da sem mu dal vrednostne bone,za kar sem jih slišal naslednji dan.pač hotel sem pokazat,da smo razumevajoči do strank.
stranko sem samo še vprašal na kolkih mašinah so sprobali ta ram,pa je rekla,da samo na njeni(sicer osebno ne morem 100% govorit na kolikih mašinah ste/so sprobali,povem le to kar mi je stranka rekla).
Glede SP2,ja tako mi je gospod rekel,da ste mu SP2 naložli,čeprav sam točno ni vedel,kje se sploh to pogleda.
Vidim,pa da ste se včeraj in danes comtronovci vsi registrirali kot novi userji,pomeni da kar redno spremljate slo-tech-me veseli.
Vsak nov prodajalec v naši firmi potrebuje nekaj mesecev, da se nauči vsega, kar potrebuje za svoje delo. Pa tukaj ne mislim samo znanja računalništva in poznavanja blaga, ampak tudi potek poslovanja pri nas in obvladanje naše aplikacije.

to pa se popolnoma strinjam,ker sem tudi sam v tej fazi privajanja in učenja.

Talula ::

Ker je ravno tema nanesla na prodajalce in comtron.
Tisti visoki crn prodajalec iz kranja ni niti malo prijazen, vidi se da mu je odvec sedeti tam v trgovini, tezko mu je pozdraviti, vstati iz stola in raje se pogovarja s svojimi prijatelji kot da bi se posvetil stranki. Vsaj iz nacina in vrste pogovora bi rekel da so bili prijatelji saj so se pogovarjali precej po domace in o vseh drugih stvareh samo o racunalnistvu ne.
ce je on v trgovini, se je jaz izogibam 100 na uro.

Ziga Dolhar ::

Ah. Ena hecna zgodbica.

Sem delal v neki trgovini, nakar vstopi nek gospod in se prične zanimat za nakup računalnika. Gospod je žal pozabil sneti svoj badge, tako da sem videl, da je bil poslovodja neke konkurenčne prodajalne.

Priznam, bil sem zloben. Ko sem to opazil, sem začel pri prodaji jako hvalit naše računalnike in jih primerjat s "šrotom" onega konkurenta. Po petih minutah, ko je bil že precej slabe volje in rdeč od besa, mi je pričel grozit z inšpekcijo, jaz sem mu pa prijazno pokazal na njegov na prsih pripet badge.

V tem trenutku je postal še boljRdečejši :-).

p.s.: sicer popolnoma irelevantno a da -- C*****n. :)
https://dolhar.si/

*MiKa* ::

Res nas je kar nekaj na novo iz Comtrona. To pa je zato, ker je včeraj po firmi krožil mail z linkom na to temo, ki jo obdelujemo :D .

Tako da tisti, ki ste zgoraj pisali, da bi bilo dobro, da bi tole videl kakšen šef pri nas, ste lahko prepričani da je. In ne samo mi, poslovodje, ampak tudi višji.
Ampak mora vsakdo vedeti, da ima vsaka trgovina (ne samo računalniška) zadovoljne in nezadovoljne kupce in tudi najprijaznejši in najustrežljivejši prodajalec svoje nasprotnike.

boštjan ::

*MiKa*,mene osebno zelo veseli,da ste podali comtronovci svoja mnenja in izkazali svoja stališča,ker ko je kakšna tema bila nastrojena na mlacom,se noben njihov ni zagovarjal.

Ziga Dolhar ::

S tem se moram pa tudi jaz strinjat.

V bistvu bi moji nastrojeni komentarji morali letet bolj na splošno, ne zgolj specifično na komtronovce.
https://dolhar.si/

Caligula ::

Skratka mi zdej hocmo stalen 10% popust pr Comtronu :D

pingo76 ::

Znimivo kaj se vse ne prebere. Delam v tej j..... panogi že 9 let in sem doživel že marsikaj. Osebno imam izkušnje le z osebjem Comtrona KP in imamo zelo dober odnos. Koristim jih tudi za dobavitelje nekatere opreme in sem že daj časa zadovoljen, predvsem v ustrežljivosjo ter fer odnosa. Še posebej mi odgovarja garancijska politika katero sicer malokrat koristim a je vedno izpeljana vzorno. Glede prodajalcev pa naj omenim to: Nemogoče je pričakovati od prodajalca, da bo z nekom pretirano prijazen ko ti povsem neupravičeno teži (korekten mora biti vseeno) in troši čas ki bi ga lahko namenil bolj pametnim zadevam ali drugim strankam. Ne bom navajal posameznih primerov a videl sem že tolko cvetk (strank) ki bi jih JAZ najraje vrgel ven iz trgovine. Glede servisa: Joj kaj se tam vse ne vidi.... Vem iz lastnih izkušenj in včasih zvem kakšno bolj pisano ob kavi ki me nasmeje do solz. Tisto glede sekundnega lepila na kartici je povsem dovolj da garancija ni več veljavna. Saj ni nujno da bi to utegnilo v tem primeru poškodovati kartico gre se zaradi principa. Če bi se toleriralo takšno početje bi bilo reklamacij iz dneva v dan več. Če modificiraš se moraš zavedati, da se s tem odpoveduješ garanciji! Koliko hardverja sem moral sam, oni in še mnogo drugih trgovcev zamenjati zaradi nepravilne uporabe, modificiranja ipd. Višek vsega pa so tisti ki neprestano nosijo nazaj ultraprečačkan hardver katerega vrnejo navidezno "nedotaknjenega".

Ali bi vi v koži oddelka za reklamacije odobrili garancijsko zamenjavo GF4 Ti ki je bil volt modan? Tip ki je lotal je bil pravi mojster a vseeno se je dalo opazit.

Vsem ki imate težave, garancijske menjave lahko svetujem le lep odnos do serviserja, prodajalca saj imate neprimerno več možnosti da se bo za vas dodatno potrudil in rešil zadevo najugodnejše.
Kalibrom ki pa apriori pridejo težit, se norca delat in imajo povrhu neupravičeno reklamacijo trajajo pri meni 5 sekund.
Prav k.... me briga zanje, saj tisti s katerimi poslujem normalno pri meni nimajo pripomb ter vedo da se bom potrudil tudi čez moje dolžnosti.

Pa naj odgovorijo drugi serviserji iz različnih firm kolikokrat so že morali igrati igrice za ugotoviti napako. Jaz že nekajkrat in lahko povem mirne duše da igrica ni ravno pohvalen diagnostični program, je pa mnogokrat dovolj dober za hitro odpravo napake.

Kljub temu, da mi je Comtron nekako konkurenca (no ja proti njemu sem jaz pesek v sahari :D) mi je šlo pošteno na živce kaj je vse letelo nanj.

In za božjo voljo nikar primerjat comtrona z mlacomom. Izpade kot primerjat jabolko z redkvico.

Poldi112 ::

Sergio, dvomim da si ti veliko strank postregel, vsaj ne v zivo. Slo tech moderiranje je cisto nekaj drugega kot osebni stik v trgovini. In prodajalci so (smo) ljudje in se NE moremo obnasati do vseh enako. Kar bi ti z vecletnimi izkusnjami lahko vedel. Korektni smo do vseh. Stopnja ustrezljivosti pa niha glede na korektnost stranke. Ce ti samo godrnja in ti hoce razlagati, kako je vse drago, jo enostavno ignoriras. Vedno imas v trgovini dosti dela, tako da je ukvarjanje s strankami, ki so sitne, izguba casa. Itak niso prisle nic kupit, pa se tebi zbijajo dobro voljo, ki jo rabis za druge stranke. Jo pac pustis da se jezi sama s seboj.

Brane2 ::

Se moja dva centa na Comtron, omenjeni primer itd:

Ne vidim,da bi tu Comtronov srviser zagresil karkoli, razen mogoce direktnega, odkritega odgovora. O.K., ce je bilo kaj cijazenja okrog tipa akrtice itd, a koncni odgovor je bil IMHO korekten- limali ste hladilnike na kartico, na cipih so sledi posega, garancija ne velja.

Kako naj tako kartico prodajalec poslje nazaj proizvajalcu ? Ta ga bo gledde garancije gladko odpiikal in prodajalec se z njim ne bo mogel pogajati. Pravila igre so jasna- ne pipaj kjer ni treba ali pa garancija odpade.
Ocitno nekateri ne razumejo sporocila pa ce jim ga v celo vgraviras.

Kar se Comtrona tice, imam precej pozitivne izkusnje. Sem ze kupil pri njih crap robo, a v tej koknkurenci pac trgovec ne more poznati vsega v detajle. Orientira se glede na ceno, tu pa tam pa dobi kako robo, ki je vendarle prepoceni.( Ja tisti iPlanetovi Ethernet switchi so dobri samo za pretep. >:D )

Tudi igranje igric ni zlocin. Saj ce delas v prodajalni moras vendar nekaj vedeti o stvareh, ki jih prodajas. Ko pride mulo z mamico v stacuno in si zazeli volan in formulo, mora prodajec vedeti o cem govori a ne?

Poleg tega igra v trgovini pritegne pozornost strank. Prakticno povsod je zazeljeno, da se prodajalci zanimajo za stvari, ki jih prodajajo in tudi sefi kdaj zamizijo na eno oko, ko si na reverz sposodijo kak kkos opreme za domov na testiranje...

Verjetno podobno velja za serviserje.

Nic ne recem, polno je tepcev ki po snelkursu dela s sraufcigrom mislijo, da rasturajo, a tu je se mi zdi reakcija vsaj v osnovi pravilna. Garancija v tem primeru ne velja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Wox ::

Matr, ma kaj mi Slovenci vedno nardimo iz miši slona? Madona kak smo fuknjeni.

Dr_M ::

za vzor si lahko uzamete prodajalce iz BOFa, ki so res carji. ko je moj fotr tm kupu skener in ni biu zadovoljen z njim, ga je nesu nazaj in je brez problema dubu bone, pa se prodajalec si je uzel 1h casa za njega, da sta mal podebatirala. o ksni taki zadevi lohk ponavad kr sanjas...
res vredno pohvale.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
1
2
3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Comtron - težave z garancijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
788741 (5245) St235
»

pofuk.. comtron

Oddelek: Kaj kupiti
345209 (2655) x45
»

[FORK] Garancija/Stvarna napaka (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
535985 (5985) AngelOfDeath
»

Comtron SG (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
15813234 (8039) Turtle

Comtron in garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
838074 (6555) Mr.B

Več podobnih tem