Forum » Loža » zaslužek s pomočjo kilometrine
zaslužek s pomočjo kilometrine
Go-ahead ::
A se komu sanja iz katerih postavk je sestavljena cena kilometrine. Zdi se mi previsoka!?
- premaknil: Predator ()
MadMax ::
Kilometrina je določena kot nek % (ne vem točno koliko) cene neosvinčenega 95 okt. bencina.
Previsoka?
Saj med vožnjo ne kuriš le bencin...
Gume, redni servisi, zavarovanje, cestnina, skratka splošna obraba vozila....
Očitno nimaš svojega avteka, pa si še nisi na jasnem...
Vzami papir&svinčnik, pa računaj:
kupiš avto, ga registriraš itd.
Prvič narediš npr. 30000km/leto. V tem času boš uničil 2 kompleta gum, 2x boš šel na servis, 1x boš menjal zavorne ploščice, itd...
Leto je naokoli, stvar se ponovi. Ampak še razlika: imel boš večji servis (zobati jermen, kakšen končnik ipd.).
Tretje leto te čaka poleg tistega "prvič" še menjava amortizerjev in sklopke...
Zdaj pa računaj, če se splača... (Pa itak morač še tankat...)
Previsoka?
Saj med vožnjo ne kuriš le bencin...
Gume, redni servisi, zavarovanje, cestnina, skratka splošna obraba vozila....
Očitno nimaš svojega avteka, pa si še nisi na jasnem...
Vzami papir&svinčnik, pa računaj:
kupiš avto, ga registriraš itd.
Prvič narediš npr. 30000km/leto. V tem času boš uničil 2 kompleta gum, 2x boš šel na servis, 1x boš menjal zavorne ploščice, itd...
Leto je naokoli, stvar se ponovi. Ampak še razlika: imel boš večji servis (zobati jermen, kakšen končnik ipd.).
Tretje leto te čaka poleg tistega "prvič" še menjava amortizerjev in sklopke...
Zdaj pa računaj, če se splača... (Pa itak morač še tankat...)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMax ()
cekr ::
Če v enem letu (30.000 km) pokuriš dva kompleta gum, se moraš pa res vrteti po asfaltu. Ali pa so zares ena prava firma.
Se pa v praksi bolj splača dajati v stroške kilometrino kot pa, da bi obračune delal po dejanskih stroških. Je pa odvisno koliko se voziš. Če se zelo malo, potem je vprašanje, če je investicija v vozilo sploh splača.
Se pa v praksi bolj splača dajati v stroške kilometrino kot pa, da bi obračune delal po dejanskih stroških. Je pa odvisno koliko se voziš. Če se zelo malo, potem je vprašanje, če je investicija v vozilo sploh splača.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
ABX ::
Prevoz na delo je 10% (ali 15%?) 1 litra benzina (ne vem če 95 ali 98) na 1 km.
Prevoz v delovne namene pa je 30% litra benzina na km.
Če imaš katrco boš verjetno kaj zaslužil, če pa se voziš z M3 pa ti ta denar itak ne pomeni nič :)
Prevoz v delovne namene pa je 30% litra benzina na km.
Če imaš katrco boš verjetno kaj zaslužil, če pa se voziš z M3 pa ti ta denar itak ne pomeni nič :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
MadMax ::
cekr:
Tudi odvisno od gum. Sam sem stran vrgel michelinke s 4+mm profila, stare cca 4 leta, ki so prevozile 85kkm. Zato, ker so bile trde kot kamen (po suhem je še šlo, a po dežju... samomorilsko početje).
Kakšno mehko Toyo z malo težjim avtom komot zradiraš na 30kkm. se pa pelješ po mokrem skoraj kot po suhem...
btw: pa prej nisem napisal, koliko izgubiš na vrednosti vozila v 5ih ali 8ih letih...
Splača se, če tu in tam narediš kak km s svojim avtom za službene potrebe, saj je nekaj stroškov fiksnih, avto pa itak moraš imet.
Se pa strinjam, da si mora vsak sam preračunat.
Tudi odvisno od gum. Sam sem stran vrgel michelinke s 4+mm profila, stare cca 4 leta, ki so prevozile 85kkm. Zato, ker so bile trde kot kamen (po suhem je še šlo, a po dežju... samomorilsko početje).
Kakšno mehko Toyo z malo težjim avtom komot zradiraš na 30kkm. se pa pelješ po mokrem skoraj kot po suhem...
btw: pa prej nisem napisal, koliko izgubiš na vrednosti vozila v 5ih ali 8ih letih...
Splača se, če tu in tam narediš kak km s svojim avtom za službene potrebe, saj je nekaj stroškov fiksnih, avto pa itak moraš imet.
Se pa strinjam, da si mora vsak sam preračunat.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
SkIDiver ::
Pa da v 3 letih menjaš amortizerje je pa tud mal huda, če mene prašaš. Kaj pa delaš z njim? Vozš rejli po travnkih pa njivah al kaj? Glede gum je pa res tko ja. če maš mehke grejo dokaj hitr, če maš trde pa ne. Tud odvisna teža avtomobila. Sam težji ko je avto bolj trde gume imaš posledično, ker premehka guma in posledično pretežak avto za tako gumo pomen prekomerno drsenje v ovinku oz drsenje, ki si ga ne želimo, ker ni mogoče imet avtomobila v oblasti. Če boš ene sava intensa nataknu na mercedesa tip 123 odejo one. Bog ne daj da se spravš jih natikat na večjega like S klasa. To ti je ravno tako samomor.
Tody ::
Zadeva je taka:
Če si študent in maš valda rabljen avto bejž preč od uradnih servisov. Sigurn kšn tvojih znancov ve za kakega mehanika ki te ne bo nategnil
če pa maš M3 oz kakoo drugo žver maš pa itak denar tako da se ne sekiraš
Če si študent in maš valda rabljen avto bejž preč od uradnih servisov. Sigurn kšn tvojih znancov ve za kakega mehanika ki te ne bo nategnil
če pa maš M3 oz kakoo drugo žver maš pa itak denar tako da se ne sekiraš
SkIDiver ::
Če maš pa M3 te pa uradni serviser tako al tako tok nategne, da je kr joj. Najbolš je pelat k serviserju, ki servisira in popravlja določene znakje avtomobilov. Recimo samo mercedese al pa sam BMW-je itd. Taki najbolje zrihtajo pa še avto posnajo v piko.
MadMax ::
Če si študent, imaš ponavadi kakšno staro kanto, s katero ne moreš ravno služit na kilometrini...
SkIDiver:
Tudi sam imam na enem avtu pri 130kkm in drugem 190kkm še originalne amortizerje.
Toda če si vsaj malo več na cesti (sploh na vseh koncih-ne poznaš ceste) je res zaželjena menjava amortizerjev na 100kkm (btw: po proizvajalčevih specifikacijah na 40kkm...).
Glede gum: sam imam BMW serije 5 in je Nokian NRH najtrša guma, kar bi jo dal na avto.
Res da avto drsi v ovinkih. Toda na cesti, ki je ne poznaš, je to bolje, kot pa drži-drži-drži-odeeeee.... Če pa gre le za 10km odsek, za katerega veš za vsako smet na cesti-tu ne govorimo o tem.
Če se voziš kot en nono, normalno, da bodo gume zdržale brez problema 50kkm, pa amortizerji 250kkm itd. Ampak to pomeni, da se skoraj nič ne voziš v službene namene in v tem primeru je sodelovanje v tej temi brez veze, saj s tistimi nekaj 10 km mesečno ne zaslužiš za večerjo tudi če dobiš vsak km 2x plačan.
Pri toliko službenih km/mesec, ko začneš razmišljat o zaslužku s kilometrino, pa prideš do faze, ko ne moreš več bremzat pred vsako jamico na cesti in je treba večkrat tudi v ovinkih gume radirat.
Za take zadeve pa katrca ali jugo tipa "tek-što-se-raspalo-nije" nekako ni primerno vozilo, rajt?
SkIDiver:
Tudi sam imam na enem avtu pri 130kkm in drugem 190kkm še originalne amortizerje.
Toda če si vsaj malo več na cesti (sploh na vseh koncih-ne poznaš ceste) je res zaželjena menjava amortizerjev na 100kkm (btw: po proizvajalčevih specifikacijah na 40kkm...).
Glede gum: sam imam BMW serije 5 in je Nokian NRH najtrša guma, kar bi jo dal na avto.
Res da avto drsi v ovinkih. Toda na cesti, ki je ne poznaš, je to bolje, kot pa drži-drži-drži-odeeeee.... Če pa gre le za 10km odsek, za katerega veš za vsako smet na cesti-tu ne govorimo o tem.
Če se voziš kot en nono, normalno, da bodo gume zdržale brez problema 50kkm, pa amortizerji 250kkm itd. Ampak to pomeni, da se skoraj nič ne voziš v službene namene in v tem primeru je sodelovanje v tej temi brez veze, saj s tistimi nekaj 10 km mesečno ne zaslužiš za večerjo tudi če dobiš vsak km 2x plačan.
Pri toliko službenih km/mesec, ko začneš razmišljat o zaslužku s kilometrino, pa prideš do faze, ko ne moreš več bremzat pred vsako jamico na cesti in je treba večkrat tudi v ovinkih gume radirat.
Za take zadeve pa katrca ali jugo tipa "tek-što-se-raspalo-nije" nekako ni primerno vozilo, rajt?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMax ()
ABX ::
40 km dnevo v službene namene za 20dni v mesecu = 800 km na mesec
30% od 800 je 240. 240 * 180( ali pač koliko je 1L benza) = 43.200 Sit.
30% od 800 je 240. 240 * 180( ali pač koliko je 1L benza) = 43.200 Sit.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
SkIDiver ::
MadMax malo more itaq nest drugače tud ni najboljše. Samo jz govorim o drsenju ko drsi preveč oz ko ga ne moreš nadzorovat zaradi premehkih gum. Gume zredirat ni men noben problem in to prej kot bi naredile 10k km, če bi šopal v vsakem ovinku kjer seveda cesto poznam. Samo kam pol pridemo. Delamo samo za gume in pa bencin, ki se pa seveda kur v nenormalnih količinah če teraš ko zmešan. Jz če bi hotu bi na sezono ponucu tud 2 kompleta gum kolkr se jz vozm glede na to da sem med tednom v LJ in ne doma. Samo pol nebi ne jz vidu slo-techa ne slo-tech mene k me fotr kratko malo zadav, da mu tako delam z avtomobili. V to ne vštevam kako divje speljevanje da je avto že v drugi pa še vedno kopa ko odtgan. To lahko komplet v dnevu gre na prvem koncu samo kdo bo pa plačal? Jz govorim o neki vožnji nekje nad normalo, ko še ne trošimo gume kot po tekočem traku in nismo vsak drug dan na bencinski črpalki in tankamo 60 litrov v rezervoar.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 4 … 63 64 65 66 )Oddelek: Na cesti | 552512 (7567) | Ghost7 |
» | Življenska doba gum ? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34801 (18143) | VIP58 |
» | Renault Megan sprednji amortizerjiOddelek: Na cesti | 6376 (5363) | facepalm |
» | Obraba letnih pnevmatik? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17828 (16210) | GrimReaper |
» | Benz na rezervi zadni kilometri kako jih prevozit ? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 10931 (8413) | gokky |