Forum » Kaj kupiti » Comtron Servis-katastrofa, znanje pod vsako kritiko
Comtron Servis-katastrofa, znanje pod vsako kritiko
Super Sonic ::
Stvar je taka.
Pred pari mesci, bolj natančno decembra (decembra je v jobu precej noro, časa za opravke precej malo) sem odšel na hitro v Comtron (btc), kjer sem za brata (mulo star 13 let) kupoval grafično kartico. Mulo ne rabi veliko, vendar tisti Colin in NFS prideta občasno zelo prav. Odločil sem se za nakup Ati-jevga Radeon 9200 256DDR.
Že takrat se mi je zdelo, prodajalec nima 3 čiste kaj daje iz rok, vendar mesec december je pač naporen mesec in tečni smo vsi.
pa se je zgodilo.
Mulotu so se doma po parih mesecih (verjetno že prej) začele kazati anomalije (črte) med igranjem nfs-ja, pr drugih špilih pa ne. NO, ko je izšel Colin 4, so bile anomalije del špila.
ko sem to videl, sem naložil par programov, znižal frekvenco rama iz 200 na 180 in anomalij ni bilo već.To pa je bila začasna rešitve problema.
Včeraj sem imel nekaj preveč časa in sem šel v Comtron (Comshop :) grafiko reklamirat (jasno sem imel original pakungo in račun).
Ko sem vstopil v trgovino, je bila prazna (ampak prazna), prijazen zehajoč prodajalec pa me je napotil na servis. In tu se zgodba začne.
Pridm do servisa kjer so bili trije serviserji. Šef, njegova leva in desna roka.
veselo so nažigal GP4 (bog daj, da bi jest imel kdaj tak job ), medtem ko je najnižji na lestvici (šefova leva roka) samo stal in spuščal glasove v stilu: "hudo, noro", sta ostala dva veselo polagala ovinke v monaku :)
Ko me najnižji na lestvici opazi, pride do mene, me pozdravi in vpraša kaj želim.
Povem mu, da grafična kartica ne deluje po predpisanih frekvencah in da želim da jo pregledajo. Tip postane naenkrat zelo živčen in po minuti vrtenja in gledanja grafike in škatle POVE naslednje: "SAJ NIKJER NE PIŠE DA MORA DELOVATI NA DEFOULT NASTAVITVI"
prosim? (sem dejal)
ne,ne (GURK; GURK) ti imaš SE -second edition kartico in te ne delujejo po teh frekvencah, k si ti reku.
WTF? kakšen SE? od kje? Kje piše da je SE? Mi lahko pokažeš prosim, kje piše da gre za 9200se? (takrat se mi je že mal začel svitat da iz te moke, ne bo kruha)
Vstane šef, rahlo nejevoljen ker ima "pacienta", pa še prekint je mogu hiter krog v Monacu.Kaj je to zdej? Kaj je narobe?
povem še enkrat isto, njegova leva roka pa vstrajno teži da gre za 9200SE izdajo.
NE, to ni Second Edition. To je navaden Radeon 9200.
(bravo!!! yes!!! to!!! po 5 minutah so pa le ugotovil kaj sem jim prinesu-al zaplešem kolo sedaj al mal počakam?)
Tipu je bilo zmerno do pretežno oblačno zakaj gre, zato me je nahitro odpravil z odgovorom, da je v to grafično nekdo posegal, da je strojno poškodovana (ko sem ga vprašal KJE, je pokazal na PRAH ki se je nahajal na PCB-ju in kanček lepila na ramu (ta je obstala ker sem jest debil šel ram hladit v upanju da bo kaj boljše in da se izognem servisu)) in da ne bo nič, ker oni bla, bla, bla, bla...
Zdej lepilo (res ga je kapljica, pa še to na enem od osmih ramov) lahko spravim dol. Ni panike, zadevo prnesem nazaj, morim naprej (bog ne daj:)...
Pa sem se odločil drugače.
Kaj hočm povedat:
Od SERVISA (servis...) bi človek pričakoval strokovno znanje. Tipi so plačani zato, da nekaj popravijo, pregledajo,... Pa ti povejo da prah na grafiki je strojna okvara, da imaš v lasti 9200 se in ne 9200, da se reče Second Edition in ne Slow Edition, pa da nikjer na škatlji ne piše, da mora delovat po defoult nastavitvi???
Prosim? Kakšne (NE, AMPAK RES NE)znanje pa to je? A dons zaposlijo kar vsakega? A ni težko dobit službe? Mislm, tema.
Žal mi je dveh stvari.
1. da nisem šel do boškota po grafiko (čeprou je bil december) in sem grafiko kupil v Comtronu
2. da sem jo skušal popravt.
Vam pa svetujem, da se obrnete na kakšno drugo trgovino v BTC, kjer so prodajalci, predvsem pa serviserji, vešči svojega dela.
p.s.
Pa kakšen bigdil je zamenat grafiko KAO navečji trgovini v Sloveniji?
Pred pari mesci, bolj natančno decembra (decembra je v jobu precej noro, časa za opravke precej malo) sem odšel na hitro v Comtron (btc), kjer sem za brata (mulo star 13 let) kupoval grafično kartico. Mulo ne rabi veliko, vendar tisti Colin in NFS prideta občasno zelo prav. Odločil sem se za nakup Ati-jevga Radeon 9200 256DDR.
Že takrat se mi je zdelo, prodajalec nima 3 čiste kaj daje iz rok, vendar mesec december je pač naporen mesec in tečni smo vsi.
pa se je zgodilo.
Mulotu so se doma po parih mesecih (verjetno že prej) začele kazati anomalije (črte) med igranjem nfs-ja, pr drugih špilih pa ne. NO, ko je izšel Colin 4, so bile anomalije del špila.
ko sem to videl, sem naložil par programov, znižal frekvenco rama iz 200 na 180 in anomalij ni bilo već.To pa je bila začasna rešitve problema.
Včeraj sem imel nekaj preveč časa in sem šel v Comtron (Comshop :) grafiko reklamirat (jasno sem imel original pakungo in račun).
Ko sem vstopil v trgovino, je bila prazna (ampak prazna), prijazen zehajoč prodajalec pa me je napotil na servis. In tu se zgodba začne.
Pridm do servisa kjer so bili trije serviserji. Šef, njegova leva in desna roka.
veselo so nažigal GP4 (bog daj, da bi jest imel kdaj tak job ), medtem ko je najnižji na lestvici (šefova leva roka) samo stal in spuščal glasove v stilu: "hudo, noro", sta ostala dva veselo polagala ovinke v monaku :)
Ko me najnižji na lestvici opazi, pride do mene, me pozdravi in vpraša kaj želim.
Povem mu, da grafična kartica ne deluje po predpisanih frekvencah in da želim da jo pregledajo. Tip postane naenkrat zelo živčen in po minuti vrtenja in gledanja grafike in škatle POVE naslednje: "SAJ NIKJER NE PIŠE DA MORA DELOVATI NA DEFOULT NASTAVITVI"
prosim? (sem dejal)
ne,ne (GURK; GURK) ti imaš SE -second edition kartico in te ne delujejo po teh frekvencah, k si ti reku.
WTF? kakšen SE? od kje? Kje piše da je SE? Mi lahko pokažeš prosim, kje piše da gre za 9200se? (takrat se mi je že mal začel svitat da iz te moke, ne bo kruha)
Vstane šef, rahlo nejevoljen ker ima "pacienta", pa še prekint je mogu hiter krog v Monacu.Kaj je to zdej? Kaj je narobe?
povem še enkrat isto, njegova leva roka pa vstrajno teži da gre za 9200SE izdajo.
NE, to ni Second Edition. To je navaden Radeon 9200.
(bravo!!! yes!!! to!!! po 5 minutah so pa le ugotovil kaj sem jim prinesu-al zaplešem kolo sedaj al mal počakam?)
Tipu je bilo zmerno do pretežno oblačno zakaj gre, zato me je nahitro odpravil z odgovorom, da je v to grafično nekdo posegal, da je strojno poškodovana (ko sem ga vprašal KJE, je pokazal na PRAH ki se je nahajal na PCB-ju in kanček lepila na ramu (ta je obstala ker sem jest debil šel ram hladit v upanju da bo kaj boljše in da se izognem servisu)) in da ne bo nič, ker oni bla, bla, bla, bla...
Zdej lepilo (res ga je kapljica, pa še to na enem od osmih ramov) lahko spravim dol. Ni panike, zadevo prnesem nazaj, morim naprej (bog ne daj:)...
Pa sem se odločil drugače.
Kaj hočm povedat:
Od SERVISA (servis...) bi človek pričakoval strokovno znanje. Tipi so plačani zato, da nekaj popravijo, pregledajo,... Pa ti povejo da prah na grafiki je strojna okvara, da imaš v lasti 9200 se in ne 9200, da se reče Second Edition in ne Slow Edition, pa da nikjer na škatlji ne piše, da mora delovat po defoult nastavitvi???
Prosim? Kakšne (NE, AMPAK RES NE)znanje pa to je? A dons zaposlijo kar vsakega? A ni težko dobit službe? Mislm, tema.
Žal mi je dveh stvari.
1. da nisem šel do boškota po grafiko (čeprou je bil december) in sem grafiko kupil v Comtronu
2. da sem jo skušal popravt.
Vam pa svetujem, da se obrnete na kakšno drugo trgovino v BTC, kjer so prodajalci, predvsem pa serviserji, vešči svojega dela.
p.s.
Pa kakšen bigdil je zamenat grafiko KAO navečji trgovini v Sloveniji?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
bobby ::
lets the battle begin!!!
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bobby ()
Super Sonic ::
kar daj jim čas bobby- lahko tud 3 dni
ne samo en dan
ne samo en dan
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Seb@ ::
Žinko ne nalivaj benza na ogenj... Sam par stvari za uveljavljanje reklamacij mu moram razložit, pa vpliv sekundnega lepila na rame ( če gor hladilnike lepiš !!!)
Prav lepo sem se mu nasmejal (sploh tisti del da bi rad tako službo---verjemi NOČEŠ JE ni tak fino kot zgleda)
Igrice se tu ne igrajo, razen v primeru, da stranka poudari da ima težave pri določeni igri ali programu.(kot je bilo to pri navedenem GP4 ki je resetiral računalnik v 1 minuti) + to ne delamo iz veselja pač pa z nuje. Z veselja doma nabijam AA. Roger ??
Mislim da je tukaj dosti "stručkotov" ki bodo potrdili da lepljenje hladilnikov na rame ni dobro (malo mil izraz) in da mora biti to drugače izvedeno, a ne bom šel v detajle. Plus temu si lepo razložil kako si overclockal grafiko in s katerim programom.
V primeru, da bi pa rad tako službo, si pa vljudno vabljen na razgovor, kjer bomo preizkusili tvoje znanje in mogoče ti uspe...boš lahko cel dan igrice igral.
Prosim le, da se vzdržiš komentarjev na naše znanje, ker niti ne veš kdo je kdo tukaj pri nas in kdo je za kaj zadolžen in kaj obvlada. Popravili smo že stotine računalnikov in moram priznat da je 95% vseh strank zadovoljnih z našim delom.
Razumem tvojo frustracijo glede te grafike a s tem ko si šel lepit gor rame, si izgubil garancijo- Žal. Poglej si malo hladilnike za grafike ( jaz ma na Radeonu 9800XT prav fin zalmanov cooler ki fantastično opravlja svoje delo.
Škoda da prav jaz to pišem in da nisem bil bolj pozoren včeraj nate...sam sej veš sem bil ravno v najhitrejšem krogu pa nisem mogel ... - hec ;)
OPOZORILO ZATE NAVIJAČ !!!!!
Če že daješ hladilnike na grafiko mora VEDNO biti med hladilnikom in čipom TERMALNA PASTA ne pa lepilo !!!
Žinko ti pa ne provuciraj ljudi, ker se bova kmalu vidla še imava en odprt dvoboj... rezerviraj si vikend med 4. in 6.6. Te še obvestim
LP !
Prav lepo sem se mu nasmejal (sploh tisti del da bi rad tako službo---verjemi NOČEŠ JE ni tak fino kot zgleda)
Igrice se tu ne igrajo, razen v primeru, da stranka poudari da ima težave pri določeni igri ali programu.(kot je bilo to pri navedenem GP4 ki je resetiral računalnik v 1 minuti) + to ne delamo iz veselja pač pa z nuje. Z veselja doma nabijam AA. Roger ??
Mislim da je tukaj dosti "stručkotov" ki bodo potrdili da lepljenje hladilnikov na rame ni dobro (malo mil izraz) in da mora biti to drugače izvedeno, a ne bom šel v detajle. Plus temu si lepo razložil kako si overclockal grafiko in s katerim programom.
V primeru, da bi pa rad tako službo, si pa vljudno vabljen na razgovor, kjer bomo preizkusili tvoje znanje in mogoče ti uspe...boš lahko cel dan igrice igral.
Prosim le, da se vzdržiš komentarjev na naše znanje, ker niti ne veš kdo je kdo tukaj pri nas in kdo je za kaj zadolžen in kaj obvlada. Popravili smo že stotine računalnikov in moram priznat da je 95% vseh strank zadovoljnih z našim delom.
Razumem tvojo frustracijo glede te grafike a s tem ko si šel lepit gor rame, si izgubil garancijo- Žal. Poglej si malo hladilnike za grafike ( jaz ma na Radeonu 9800XT prav fin zalmanov cooler ki fantastično opravlja svoje delo.
Škoda da prav jaz to pišem in da nisem bil bolj pozoren včeraj nate...sam sej veš sem bil ravno v najhitrejšem krogu pa nisem mogel ... - hec ;)
OPOZORILO ZATE NAVIJAČ !!!!!
Če že daješ hladilnike na grafiko mora VEDNO biti med hladilnikom in čipom TERMALNA PASTA ne pa lepilo !!!
Žinko ti pa ne provuciraj ljudi, ker se bova kmalu vidla še imava en odprt dvoboj... rezerviraj si vikend med 4. in 6.6. Te še obvestim
LP !
bobby ::
Zmenjeno Seba, ampak najprej plato pirčka,..
sej veš, da te po pirčki zmeri scat pošljem,..
sej veš, da te po pirčki zmeri scat pošljem,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Ziga Dolhar ::
Seb@:
Upam da se zavedaš, da s tovrstnim odgovorom ne sebi, ne Comtronu ne delaš prav velike usluge. Z mojega zornega kota si prikazal veliko stopnjo agresivnosti, želje po pametovanju in poučevanju strank na povsem napačen način in nasploh slab(šalen) odnos do strank. Sploh pa, si pooblaščen za dajanje izjav na javnih straneh? Močno upam, da ne.
p.s.: nam zaupaš svojo starost?
Upam da se zavedaš, da s tovrstnim odgovorom ne sebi, ne Comtronu ne delaš prav velike usluge. Z mojega zornega kota si prikazal veliko stopnjo agresivnosti, želje po pametovanju in poučevanju strank na povsem napačen način in nasploh slab(šalen) odnos do strank. Sploh pa, si pooblaščen za dajanje izjav na javnih straneh? Močno upam, da ne.
p.s.: nam zaupaš svojo starost?
https://dolhar.si/
Sims ::
hm ... iz prvega posta ...
"Mulotu so se doma po parih mesecih (verjetno že prej) začele kazati anomalije (črte) med igranjem nfs-ja, pr drugih špilih pa ne. NO, ko je izšel Colin 4, so bile anomalije del špila.
ko sem to videl, sem naložil par programov, znižal frekvenco rama iz 200 na 180 in anomalij ni bilo već.To pa je bila začasna rešitve problema."
Jaz sem to razumel, da grafa ni delala normalno, še preden je karkoli delal z njo. Torej nekaj ni vredu z grafo bilo že od samega začetka. Ne vem zakaj ljudje popajo gor hladilnike in modificirajo, če bi stvar po "defaultu" morala delovat ...
LP,
Sims
"Mulotu so se doma po parih mesecih (verjetno že prej) začele kazati anomalije (črte) med igranjem nfs-ja, pr drugih špilih pa ne. NO, ko je izšel Colin 4, so bile anomalije del špila.
ko sem to videl, sem naložil par programov, znižal frekvenco rama iz 200 na 180 in anomalij ni bilo već.To pa je bila začasna rešitve problema."
Jaz sem to razumel, da grafa ni delala normalno, še preden je karkoli delal z njo. Torej nekaj ni vredu z grafo bilo že od samega začetka. Ne vem zakaj ljudje popajo gor hladilnike in modificirajo, če bi stvar po "defaultu" morala delovat ...
LP,
Sims
Daedalus ::
Mogoče pa ne bi bilo slabo tole izjavo poslati kakemu šefu na Comtron Me prav zanima, kaj bi rekel
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
WhiteWolf ::
Naslednjic na rame ne limaj hladilnikov z sekundnim lepilom, ampak uporabi termalne trakce. Lepo gredo dol in tudi dovolj drzijo, pa se vidi se nic, tako da ni problemov z garancijo.
Ce te za garacnijo ne skrbi pa se uporabi dvokomponentno lepilo (dobis ga npr. zraven Zalamanovega hladilnika za chipset).
Ce se nese komponentno na garancijo pac mora iti v taksnem stanju tja kot je prisla.
Ko se ze pogovarjate o delu, me zanima kaksne so možnosti za študenta, da dela v računalniški trgovini (sestavljenja racunalnikov, nalaganje sistemov,konfiguracije...) z mojo izobrazbo (RAČ in TEH 3 letnik FAXA)?
Ce te za garacnijo ne skrbi pa se uporabi dvokomponentno lepilo (dobis ga npr. zraven Zalamanovega hladilnika za chipset).
Ce se nese komponentno na garancijo pac mora iti v taksnem stanju tja kot je prisla.
Ko se ze pogovarjate o delu, me zanima kaksne so možnosti za študenta, da dela v računalniški trgovini (sestavljenja racunalnikov, nalaganje sistemov,konfiguracije...) z mojo izobrazbo (RAČ in TEH 3 letnik FAXA)?
Seb@ ::
Se opavičujem če je tako izpadlo ampak njegova kritika je letela name in ne odgovarjam v imenu firme, temveč v mojem. Le poudaril sem, da sta mu sodelavca zavrnila reklamacijo zaradi lepljenja ramov na grafiko. Če tega ne bi bilo, bi normalno vzeli grafiko v servis mu jo stestirali in v primeru reklamacije zamenjali, kot je to v navadi v servisu.
Še enkrat za vse, to je MOJ odgovor na njegov post ne pa od firme...
Še enkrat za vse, to je MOJ odgovor na njegov post ne pa od firme...
Seb@ ::
White Wolf : Pošlji prosim svoje podatke : Ime, priimek, izobrazba, tel na : servislj@comtron.si
Se dogovorimo za sestanek. Zmenjeno ???
Lep pozdrav :)
Se dogovorimo za sestanek. Zmenjeno ???
Lep pozdrav :)
Daedalus ::
Jaz bi tudi vprašal, kakšne so možnosti za delo... Izobrazbe nimam primerne (FDV), izkušnje pa pol leta v trgovini in v servisu, pa zdaj 8 mesecev v IT oddelku večjega podjetja (okoli 500 zaposlenih)? Iščem počasi drugo službo, ker se si zaželel malo spremembe...
Zanima me informativno (zaenkrat), zato bi te prosil če mi lahko (informativno) odgovoriš kar na forumu...
Zanima me informativno (zaenkrat), zato bi te prosil če mi lahko (informativno) odgovoriš kar na forumu...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()
Seb@ ::
Isto : pošlji podatke z tel in mail-u na servislj@comtron.si. Nas zanima tvoje praktično znanje, dogovorili se bomo glede na razgovor in videli, ne?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Seb@ ()
SodVina ::
seba: V primeru, da bi pa rad tako sluzbo, si pa vljudno vabljen na razgovor, kjer bomo preizkusili tvoje znanje in mogoce ti uspe...bos lahko cel dan igrice igral.
a nisi rekel, da ne odgovarjas v imenu firme? zakaj potem mnozina?
bobby ::
SodVina:
sej ga ne bo (samo) on ocenjeval,če že pride do razgovora, če kdo hoče karkoli službo, lahko mirne duše pošilja maile naokol v upanju,..
tle je pač WhiteWolf izkoristil šanso in vprašal.
seb@: 4.6-6.6 party v tvojem domačem kraju?? lubice mučos velikos??
sej ga ne bo (samo) on ocenjeval,če že pride do razgovora, če kdo hoče karkoli službo, lahko mirne duše pošilja maile naokol v upanju,..
tle je pač WhiteWolf izkoristil šanso in vprašal.
seb@: 4.6-6.6 party v tvojem domačem kraju?? lubice mučos velikos??
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
SodVina ::
on je najprej razocaranega kupca (radeon power) povabil direktno na razgovor na firmo, kasneje pa je govoru, da govori samo v svojem imenu. A ni tuki mal nasprotja? Ce govoris v svojem imenu, tega ne mores naredit. Tisto z whitewolf-om je cist druga stvar. Njemu je pac svetoval, naj poslje prosnjo.
Fora je le v tem, da je hotel izpast pokroviteljsko, potem pa je ugotovu, da se mu ne splaca.
Fora je le v tem, da je hotel izpast pokroviteljsko, potem pa je ugotovu, da se mu ne splaca.
Super Sonic ::
"Od SERVISA (servis...) bi človek pričakoval strokovno znanje. Tipi so plačani zato, da nekaj popravijo, pregledajo,... Pa ti povejo da prah na grafiki je strojna okvara, da imaš v lasti 9200 se in ne 9200, da se reče Second Edition in ne Slow Edition, pa da nikjer na škatlji ne piše, da mora delovat po defoult nastavitvi???"
za tem stojim in škoda da nism kej posnel.
vse to sta mi REKLA in to je bil NJUN argument zakaj ne morm uveljavt garancije-pa me sploh ne moti, da je ne morem. Veliko bolj znanje, ki je podobno like NIČEMUR?
kar se pa tiče rama na grafiki.
8 modulov je.
od tega pa pokrita s pasivnim hlajenjem GPU-ja, 6 jih ostane.
2 na prvi strani, 4 na drugi.
zdej hec vsega je v tem, da sem imel termalno lepilo,ampak samo 4 kose, dva pa ne.
In če bi bil vsaj malo človeka, grafiko obrnil in videl, da na drugi strani ni nič lepila, toliko v tem-šlo je za frazo "hudič v sili muhe žre", pa sm narahlo pritisnu mal sekundega, ki (bytheway) gre lepo dol.
"Prosim le, da se vzdržiš komentarjev na naše znanje, ker niti ne veš kdo je kdo tukaj pri nas in kdo je za kaj zadolžen in kaj obvlada. "
To je res, ampak tistedva katera sta me stregla (sploh prvi) nista imela pojma zakaj sploh gre.
"Žinko ti pa ne provuciraj ljudi, ker se bova kmalu vidla še imava en odprt dvoboj... rezerviraj si vikend med 4. in 6.6. Te še obvestim "
Ti kr, čakam.
p.s.
"Igrice se tu ne igrajo, razen v primeru, da stranka poudari da ima težave pri določeni igri ali programu.(kot je bilo to pri navedenem GP4 ki je resetiral računalnik v 1 minuti) + to ne delamo iz veselja pač pa z nuje"ITAK -kera muka, sicer je pa za pričakovat blo takšno izjavo, itak ste servis
za tem stojim in škoda da nism kej posnel.
vse to sta mi REKLA in to je bil NJUN argument zakaj ne morm uveljavt garancije-pa me sploh ne moti, da je ne morem. Veliko bolj znanje, ki je podobno like NIČEMUR?
kar se pa tiče rama na grafiki.
8 modulov je.
od tega pa pokrita s pasivnim hlajenjem GPU-ja, 6 jih ostane.
2 na prvi strani, 4 na drugi.
zdej hec vsega je v tem, da sem imel termalno lepilo,ampak samo 4 kose, dva pa ne.
In če bi bil vsaj malo človeka, grafiko obrnil in videl, da na drugi strani ni nič lepila, toliko v tem-šlo je za frazo "hudič v sili muhe žre", pa sm narahlo pritisnu mal sekundega, ki (bytheway) gre lepo dol.
"Prosim le, da se vzdržiš komentarjev na naše znanje, ker niti ne veš kdo je kdo tukaj pri nas in kdo je za kaj zadolžen in kaj obvlada. "
To je res, ampak tistedva katera sta me stregla (sploh prvi) nista imela pojma zakaj sploh gre.
"Žinko ti pa ne provuciraj ljudi, ker se bova kmalu vidla še imava en odprt dvoboj... rezerviraj si vikend med 4. in 6.6. Te še obvestim "
Ti kr, čakam.
p.s.
"Igrice se tu ne igrajo, razen v primeru, da stranka poudari da ima težave pri določeni igri ali programu.(kot je bilo to pri navedenem GP4 ki je resetiral računalnik v 1 minuti) + to ne delamo iz veselja pač pa z nuje"ITAK -kera muka, sicer je pa za pričakovat blo takšno izjavo, itak ste servis
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Ziga Dolhar ::
Če bralci tule vedo, da je Seb@ uslužbenec Comtrona, korespondent nima možnosti odgovarjat "osebno in ne v imenu firme".
Niti ne more resno pričakovat, da bodo tak demanti bralci sploh upoštevali. Tako -- praktično.
Verjetno bi šlo res za mnenje povprašat PR oddelek Comtrona.
Niti ne more resno pričakovat, da bodo tak demanti bralci sploh upoštevali. Tako -- praktično.
Verjetno bi šlo res za mnenje povprašat PR oddelek Comtrona.
https://dolhar.si/
SodVina ::
seba: sej razumem, uporabljaj sarkazma, kolikor ga hoces , ampak potem govori JAZ in ne MI. Mislim, da sarkazem na servisu ni ravno zazeljen....
Seb@ ::
Hvala Zigga, prav imaš. In tako se ta tema z moje strani zaključi. Jaz delam po navodilih in meni navodila pravijo : Lepilo na grafiki (oz. poseg na ali v komponento) - NI garancije.
V primeru da bi to rad preveril lahko pokličeš reklamacijski oddelek.
V primeru da bi to rad preveril lahko pokličeš reklamacijski oddelek.
Seb@ ::
Sod Vina : NISEM NA SERVISU SEM NA FORUMU...kapish... IN NE PREDSTAVLJAM NOBENE FIRME PAČ PA SEBE...JASNO? Sem pač sarkastičen ko sem off duty...
Na servisu imam odnos do strank kot mora biti. Lahko anonimno preveriš če dvomiš.
Hvala vsem nasvidenje. ;)
Na servisu imam odnos do strank kot mora biti. Lahko anonimno preveriš če dvomiš.
Hvala vsem nasvidenje. ;)
SodVina ::
saj to smo vedeli ze na zacetku, da ne bo garancije, ce se vidijo sledi modifikacije. stos je, da sploh ne govorimo vec o tem...
All ::
fajn reklma za Comtron :-(
tut jest sm meu že kr neki časa nazaj slabo izkušnjo z njimi, tko da pri njih kipujem sam še izdelke za katere garancije ni!
Ostale stvari pa kupim tam kjer so do strank prijaznejši in bolj človeški.
tut jest sm meu že kr neki časa nazaj slabo izkušnjo z njimi, tko da pri njih kipujem sam še izdelke za katere garancije ni!
Ostale stvari pa kupim tam kjer so do strank prijaznejši in bolj človeški.
Matev ::
kar se mene tiče je zelo BLOND da si šel navijat ko je bila stvar še v garanciji
in še večja traparija je to da si želel uveljavljat garancijo potem ko si jim prinesel očitno od tvoje strani modificirano (navito) kartico
in še večja traparija je to da si želel uveljavljat garancijo potem ko si jim prinesel očitno od tvoje strani modificirano (navito) kartico
Boki_ ::
Sploh ni navijal. Kartico je DOWNCLOCKAL, to pomeni, da je boljše za kartico. Ker ni bla sposobna nit na def. frekvenci delat.
I'm back
bobby ::
A veste kaj!
če ugotoviš,da zadeva že pred parimi meseci ne dela tako kot bi mogla, potem ti je lahko jasno,da vzameš zadevo iz compa takrat ko pač imaš cajt in greš uveljavlat garancijo BREZ da greš na rame hladilnike popat pa ne vem kaj še vse. iz mojega stališča si je model že v štartu sam zajebu zadevo, kaj šele da gre potem modificirano zadevo prjavljat na servis. Tko kot je Matev reku,..
če ugotoviš,da zadeva že pred parimi meseci ne dela tako kot bi mogla, potem ti je lahko jasno,da vzameš zadevo iz compa takrat ko pač imaš cajt in greš uveljavlat garancijo BREZ da greš na rame hladilnike popat pa ne vem kaj še vse. iz mojega stališča si je model že v štartu sam zajebu zadevo, kaj šele da gre potem modificirano zadevo prjavljat na servis. Tko kot je Matev reku,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Caligula ::
No, no, ne se zdej predalckat po tem kdo je s kom prjatu...
Tehnicno ma Seba prav, lepe luci pa na Comtron njegov pristop-tud tukaj na forumu v tej temi ni vrgel.
Tehnicno ma Seba prav, lepe luci pa na Comtron njegov pristop-tud tukaj na forumu v tej temi ni vrgel.
Lith ::
no, sej ne rečem nič za nikogar, samo kar sem pa jaz imel opravka s servisom je pa bilo vsaj meni korektno, pa čakal sem kr nekaj dni, pa so zamenjali (RAM-e v računalniku). So mi pa rekli, da so tut BIOS na osn. plošči posodobili , ker imajo ATI gr. težave na ASUS-kah.
Tako, pa je bilo in zdaj dela.
Tako, pa je bilo in zdaj dela.
Seb@ ::
No, no, ne se zdej predalckat po tem kdo je s kom prjatu...
Tehnicno ma Seba prav, lepe luci pa na Comtron njegov pristop-tud tukaj na forumu v tej temi ni vrgel.
Caligula :
Čuj jaz nisem tu, da bi zagovarjal firmo in njeno poslovanje. Kot sem že 30x omenil ne govorim v imenu firme. Odzval sem se na njegov post, ker z njim direktno žali mene in moje sodelavce. PIKA. - ne Božič
Tehnicno ma Seba prav, lepe luci pa na Comtron njegov pristop-tud tukaj na forumu v tej temi ni vrgel.
Caligula :
Čuj jaz nisem tu, da bi zagovarjal firmo in njeno poslovanje. Kot sem že 30x omenil ne govorim v imenu firme. Odzval sem se na njegov post, ker z njim direktno žali mene in moje sodelavce. PIKA. - ne Božič
bobby ::
Kaj se sekeraš Seba, sej čez Mlacom so/smo tud že tok popluval da je groza pa še zmeri živijo in še zmeraj kupujemo pri njem!
so fuckin what!!!!
noben servis ni idealen!!! tud pri meni se najdejo nezadovoljne stranke, največkrat neupravičeno ampak včasih,..
so fuckin what!!!!
noben servis ni idealen!!! tud pri meni se najdejo nezadovoljne stranke, največkrat neupravičeno ampak včasih,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bobby ()
Super Sonic ::
to da je reklamacija neupravičena ve vsak (vsaj upam). Če je lim gor, je gor in pika (moja napaka).
da ti pa serviser reče da imaš hruško, čeprav veš da imaš pred seboj jabolka, govori, da je prah lepilo in reče da nikjer ne piše da more delat na defult frekvenci...
ne vem no...
pol ste pa še užaljeni.
Pa ne bi igral igrice in bi prišel zraven in zadevo bi rešili.
Če bi vsaj približno tako lepo, predvsem pa JASNO! povedal tko pa tko je verjem, da ne bi kompliciral. Tko pa sem.
In prav je tako.
da ti pa serviser reče da imaš hruško, čeprav veš da imaš pred seboj jabolka, govori, da je prah lepilo in reče da nikjer ne piše da more delat na defult frekvenci...
ne vem no...
pol ste pa še užaljeni.
Pa ne bi igral igrice in bi prišel zraven in zadevo bi rešili.
Če bi vsaj približno tako lepo, predvsem pa JASNO! povedal tko pa tko je verjem, da ne bi kompliciral. Tko pa sem.
In prav je tako.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
T(he) Boss ::
Jaz lahko recem, da se samo enkrat, ko sem potreboval servis ni bilo servisa od meni poznanih racunalnikskih trgovin (okolici mb), ki bi mi zadevo porihtali. Samo nic ne de, samo pac doma porihtali in tudi v nadalje bomo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: T(he) Boss ()
Dead_Eye ::
Če gre lepilo lepo dol z ram-a ga odstrani, malo popihaj kartico(da ne bo prašna ) in jo nesi spet tam. Če se ne vidi da je bilo lepilo gor garancija mora bit in pika. (če tebe že pozna naj nese prijatelj na servis...)
Pa kot da so hladilniki na ram-u krivi da stvar dela artefakte........
Pa kot da so hladilniki na ram-u krivi da stvar dela artefakte........
The one and only
NiggerBob ::
kupim nov avto. Avto začne trokirat, en cilinder ne dela. Peljem avto na servis, kjer mi prekinejo garancijo, ker sem medtem nalepil nalepko na pokrovček za gorivo.
Žal pač imajo navodilo, ki pravi, da "nalepka na pokrovčku pomeni poseg v/na avto" -> NI GARANCIJE
Kam se vrti ta svet?
Seba:
Če v originalu ni bilo hladilnikov na Ramih, potem je popolnoma vseeno, ali so dodatni hladilniki zalepljeni s sekundnim lepilom ali pa je zraven termalna pasta, saj Rami ne potrebujejo dodatnega hlajenja in hladilnik ne spremeni stanja in iz tega razloga tudi ne pomeni posega v samo komponento ali njeno delovanje. Torej ste v vsakem primeru dolžni zamenjat nedelujočo ali nepravilno delujočo komponento v okviru garancije.
Če pa Rami dejansko potrebujejo hlajenje in dodatne hladilnike (ki originalno niso nameščeni) in je potrebno res dati vmes termalno pasto in ne sekundnega, potem priznavaš, da zavestno prodajate izdelke, ki ne delujejo tako, kot potrošnik upravičeno pričakuje, da morajo delovati. Spet si dolžan zamenjat kartico v okviru garancije. Je pa še ta razlika, da moraš v tem primeru imeti res res razumevajočega in tolerantnega šefa, kajti dvomim, da imaš pooblastilo firme, da razkrivaš poslovne skrivnosti o zavestnem prodajanju nepopolnih izdelkov in blatiš poslovni ugled podjetja.
Aja, kakšen pa je vpliv sekundnega lepila na rame?
Napisal si namreč naslednje: "Sam par stvari za uveljavljanje reklamacij mu moram razložit, pa vpliv sekundnega lepila na rame ( če gor hladilnike lepiš !!!) "
Sicer pa, če se je Radeon Power pustil tako na lahko odpraviti, je to njegov problem. Ovce so pač zato, da se strižejo
PS: Radeon Power, ne jemat osebno, s tem nisem mislil, da si ti osebno ovca.
Si pa kot potrošnik ovca, ki se je pustila ostriči
Žal pač imajo navodilo, ki pravi, da "nalepka na pokrovčku pomeni poseg v/na avto" -> NI GARANCIJE
Kam se vrti ta svet?
Seba:
Če v originalu ni bilo hladilnikov na Ramih, potem je popolnoma vseeno, ali so dodatni hladilniki zalepljeni s sekundnim lepilom ali pa je zraven termalna pasta, saj Rami ne potrebujejo dodatnega hlajenja in hladilnik ne spremeni stanja in iz tega razloga tudi ne pomeni posega v samo komponento ali njeno delovanje. Torej ste v vsakem primeru dolžni zamenjat nedelujočo ali nepravilno delujočo komponento v okviru garancije.
Če pa Rami dejansko potrebujejo hlajenje in dodatne hladilnike (ki originalno niso nameščeni) in je potrebno res dati vmes termalno pasto in ne sekundnega, potem priznavaš, da zavestno prodajate izdelke, ki ne delujejo tako, kot potrošnik upravičeno pričakuje, da morajo delovati. Spet si dolžan zamenjat kartico v okviru garancije. Je pa še ta razlika, da moraš v tem primeru imeti res res razumevajočega in tolerantnega šefa, kajti dvomim, da imaš pooblastilo firme, da razkrivaš poslovne skrivnosti o zavestnem prodajanju nepopolnih izdelkov in blatiš poslovni ugled podjetja.
Aja, kakšen pa je vpliv sekundnega lepila na rame?
Napisal si namreč naslednje: "Sam par stvari za uveljavljanje reklamacij mu moram razložit, pa vpliv sekundnega lepila na rame ( če gor hladilnike lepiš !!!) "
Sicer pa, če se je Radeon Power pustil tako na lahko odpraviti, je to njegov problem. Ovce so pač zato, da se strižejo
PS: Radeon Power, ne jemat osebno, s tem nisem mislil, da si ti osebno ovca.
Si pa kot potrošnik ovca, ki se je pustila ostriči
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"
G@ry45 ::
no pa se moj komentar :)
NiggerBob popolnoma se strinjam z tabo!!!
Kar se pa Comtrona tice ne vem kako je v Lj,
vem pa da so v Mb zelo prijazni in tudi stvari hitro porihtajo(kar se tice posameznih komponent).
RadeonPower:
naslednjic pa ko bos hotel hladit RAMe in je stvar v garanciji!!---kupi hladilnke pri njih , nesi vse skupaj na servis -- verjemi!! z veseljem jih bodo zmontirali (hladilnike) pa se garancija ti bo veljala!!!!!
leP Pozdrav :)
NiggerBob popolnoma se strinjam z tabo!!!
Kar se pa Comtrona tice ne vem kako je v Lj,
vem pa da so v Mb zelo prijazni in tudi stvari hitro porihtajo(kar se tice posameznih komponent).
RadeonPower:
naslednjic pa ko bos hotel hladit RAMe in je stvar v garanciji!!---kupi hladilnke pri njih , nesi vse skupaj na servis -- verjemi!! z veseljem jih bodo zmontirali (hladilnike) pa se garancija ti bo veljala!!!!!
leP Pozdrav :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: G@ry45 ()
Groovy ::
No, da se še jaz podpišem pod to...
Sramota, da ima tako velika firma take/ga uslužbence/a!!!
Mislim da v Comtron ne bom šu več, ker kdo ve kaj se bodo še spomnili, da jim ne bo treba garancije priznat! Uglavnem pretiravajo na vse načine, sam da ni garancije mogoče uveljavit!
Ja ja, bla bla, govoriš v svojem imenu... Pomislil pa nikoli nis, da s tem firmo v drek tlačiš... zdej bo vsak 2x premislu, preden bo šel v Comtron kupovat. Nikol ne veš, če ti bodo garancijo priznal!!! (bojo že kaj najdli, da ne bo treba)
IMO, da če zadeva ni fizično poškodovana in je v garanciji, jo je potrebno zamenjat!!!
Aja, pa še tista fora, da ste GP4 igral, ker ste testiral računalnik... pa ti misliš da ti je res kdo verjel?
P.S. a rabiš še moje podatke
Sramota, da ima tako velika firma take/ga uslužbence/a!!!
Mislim da v Comtron ne bom šu več, ker kdo ve kaj se bodo še spomnili, da jim ne bo treba garancije priznat! Uglavnem pretiravajo na vse načine, sam da ni garancije mogoče uveljavit!
Ja ja, bla bla, govoriš v svojem imenu... Pomislil pa nikoli nis, da s tem firmo v drek tlačiš... zdej bo vsak 2x premislu, preden bo šel v Comtron kupovat. Nikol ne veš, če ti bodo garancijo priznal!!! (bojo že kaj najdli, da ne bo treba)
IMO, da če zadeva ni fizično poškodovana in je v garanciji, jo je potrebno zamenjat!!!
Aja, pa še tista fora, da ste GP4 igral, ker ste testiral računalnik... pa ti misliš da ti je res kdo verjel?
P.S. a rabiš še moje podatke
I am the captain of my soul
Daedalus ::
>kupim nov avto. Avto začne trokirat, en cilinder ne dela. Peljem avto na servis, kjer mi prekinejo garancijo, ker sem medtem nalepil nalepko na pokrovček za gorivo.
Žal pač imajo navodilo, ki pravi, da "nalepka na pokrovčku pomeni poseg v/na avto" -> NI GARANCIJE
Kam se vrti ta svet?
Nigga - primerljiv poseg na avtu bi bil npr., če bi poskusil sam menjati tesnilo glave. Bi še imel garancijo? Ne.
tip je pač šaro po grafični in potem ni dobro zakril sledi šaranja. V takem primeru ti nihče ni dolžan priznati garancije. Lahko bi jo, ker kartica očitno res ni drugače fizično poškodovana, ampak to je odvisno od zaposlenih na servisu. Eni se pač raje prepirajo, eni pa vzamejo, pa zamenjajo...
Žal pač imajo navodilo, ki pravi, da "nalepka na pokrovčku pomeni poseg v/na avto" -> NI GARANCIJE
Kam se vrti ta svet?
Nigga - primerljiv poseg na avtu bi bil npr., če bi poskusil sam menjati tesnilo glave. Bi še imel garancijo? Ne.
tip je pač šaro po grafični in potem ni dobro zakril sledi šaranja. V takem primeru ti nihče ni dolžan priznati garancije. Lahko bi jo, ker kartica očitno res ni drugače fizično poškodovana, ampak to je odvisno od zaposlenih na servisu. Eni se pač raje prepirajo, eni pa vzamejo, pa zamenjajo...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
jamiroq ::
čisto btw in ot: Comtron tudi prodaja Gecube Radeone 9600 Pro 256MB katerih rami delujejo na enaki (ali celo nižji) frekvenci kot R 9600 ne-pro (procesor sicer teče na približno pravilni frekvenci). Gecube sicer na svoji strani nima napisanih frekvenc in razlike med samimi modeli so tudi bolj medlo opisane. (in nikjer ni seveda niti omenjeno, da bi kartica lahko bila 9600 Pro Lite).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Comtron - težave z garancijo (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 9094 (5598) | St235 |
» | pofuk.. comtronOddelek: Kaj kupiti | 5282 (2728) | x45 |
» | [FORK] Garancija/Stvarna napaka (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 6287 (6287) | AngelOfDeath |
» | Comtron SG (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Kaj kupiti | 13718 (8523) | Turtle |
⊘ | Comtron in garancija (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 8386 (6867) | Mr.B |