» »

Comtron SG

Comtron SG

1
2
3 4

Zheegec ::

Ojoj, Medena. Pa tudi če se artikel NE zamenja, se mora garancija podaljšati za toliko časa, kolikor časa je bil artikel na servisu, ampak sem prepričan da to že veš :D
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

boštjan ::

očitno ne
NF7-S,2500+@2200MHz,MSi 5900SP,LCD Philip 190X6,Maxtor DM+9 120GB SATA,
2*256 3200/A KHX, PSU 420W DF chieftek

klemen22 ::

Fak nisem vedu da je MEDENA tak n00b. No ja sej če je v Comtronu drgačen ne more bit. Pa brez zamere.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Irmscher ::

COMTRON? NO COMMENT!
Klosharji da ni večjih!

Rajš ne povem kaj so delali z mojim monitorjem LG v Ljubljani.

Že takrat sm Sašotu Pilingerju (vodja servisa) obljubu da jih bom spravu na 24ur in jih tud bom!

Tribal ::

Kaj basaš? Sašo Pilinger ni nikoli bil in nikoli ne bo vodja servisa :D . Je le delal na prevzemu in izdaji servisa. Am ga poznam in vem da on ni kriv za nič, saj je le prevzemal in izdajal. Valjda ste se vsi najbrž samo na njega znašali. :8) Nekateri se pritožujete a sploh ne veste za kaj se gre.

kody ::

ti pomagam?


ker si vcasih res zasluzijo

Irmscher ::

A pol se tud Comtron laže, ko piše na prezvemnici Vodja Servisa: Sašo Pilinger.

Lepo lepo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Irmscher ()

simoncek ::

MEDENA > narobe razmišljajo glede garancije.

Ko sem " drugod " uveljavljal garancijo za disk so mi ga brez problemov zamenjali in dali garancijo na novo. Če ne znajo narest komponente, da bi zdržala kolikor obljubljajo potem je pa tud sramota, da ti ob zamenjavi nove komponente nočejo priznati garancije na novo. Mislim da ti to vse pove o kvaliteti proizvajalca, ki pa nebi smeli tako razmišljat saj meče slabo luč. Po moje tako delajo samo v COMTRONU in mogoče zaradi tega, ker se jim pač ne ljubi ukvarjat z papirji. Sam ne vem kaj morajo oni narest, ko uveljavljajo garancijo, vendar pa mislim, da se morajo dogovoriti z proizvajalcem nekaj.

Za avto ti dajo ponavadi 3 leta garancije ali 100.000 prevoženih km. Ja če avto ne zdrži toliko časa v voznem stanju sami krijejo stroške popravila in ni nujno, da ti cel avto zamenjajo. Zamenjani deli imajo pa spet svojo garancijo od uporabe naprej ne od nakupa avtomobila.
simoncek

lambda ::

En nasvet ... ponavadi zadostuje to, da se nič ne razburjaš, le malo se zamisliš tam pred prodajalcem, počakaš par sekund v tišini in potem mirno rečeš, da se boš obrnil na tržni inšpektorat in zakorakaš ven. Še nikoli nisem prišel skozi vrata v tem primeru, brez da bi me prodajalec pred tem že prijazno ogovoril. 8-)

Jan987 ::

ja to je fajn zadeva ker se špol vsak userje.

M&M ::

Da končamo s to zadevo.

Kolega je danes odnesel računalnik nazaj v poslovalnico Comtrona, kjer so bili takoj pripravljeni vrniti celoten znesek kupnine, vendar je njegov oče še vseeno rekel prodajalcu naj le pogleda, kaj bi bilo narobe s tem tretjim računalniku, (ki je sicer kazal znake dobrega delovanja)... prišli so do ugotovitve, da je v tretjem računalniku povzročal 512 MB plošček RAM-a, ki je bil kupljen pred 14 dnevi v drugi trgovini.
Po odstranitvi te ga ploščka dela rač zaenkrat BP.

Pri prvem in drugem računlaniku je bila težava drugje in RAM ni bil kriv!

Naj za zaključek omenim še to, da razen "incidenta" tisti prvi dan, ko smo "mulci" računalnik prvič prinesli nazaj in se je prodajalec za moje pojme neprofesionalno vedel, o nadaljnem postopku nimam nobenih pripomb več. Še posebej kolega na dopoldansi izmeni se je precej potrudil.
Prodajalec res ni kriv, če računalnik ni brezhiben, vendar se mora tega tudi sam zavedati in to vzeti v zakup pri svojem delu. Ne more za napako takoj obtožiti stranko. Večkrat slišim tudi stavke: "Vi ste prvi ki ste prinesli računalnik nazaj."

Prav tako bi rad vsem prodajalcem (ne samo v računalniških trgovinah) povedal, da je vsaka stranka STRANKA, pa naj si bo to 12 letni osnovnošolec ali 50 letna gospa v krznenem plašču!

Torej, zadeve so se sedaj uredile in jaz se s svojim "poročanjem" iz te teme umikam.

Over & Out
M&M

MyName ::

V comtron grem samo še če rabim kake CDje ali pa drugačen potrošni material. V firmi imamo 2 Tronotova notebooka (službena računalnika pač), vsak od njih je bil že vsaj 3x na servisu (kar si lohka firma ki skos dela na računalnike fuuullllaaaa privošči). Pri enem se spomnim da je bila celotna matična plošča zamenjana in seveda nismo dobili nič garancije na novo. Kupili smo tudi Pinaclov TV tuner, kateremu dalinec ni hotel delati. Ga nesemo nazaj, po nekaj pregovarjanja končno dobimo "novega" (kao stestiran), ga probamo doma, isti problem. Gremo še enkrat tja in nam rečejo da ga naj gremo SAMI nesti k uvozniku. Mi ga nesemo tja in nam seveda tam rečejo da nam nemorjo nč zamenat, da bi rabl preko trgovine kjer smo ga kupili (logično), samo tam ojamemo še enega ki je vsaj nekaj vedel in nam pove da so neki bugi s original softwareom in da rabimo izklopit da se program za dalinca avtomatsko prižge ob zagonu winsov (od takrat dela BP).
Še en večji problem smo imeli s digitusovem wlan ruterjem ki se je nekje 37,3x na dan obešal. V Lj niso mogl nč pametenga narest, novga niso hotl dat. Po klicu v MB na sedež firme so nam kuj ponudili začasnega belkina (razložil da firma ne mora delati brez neta) ali pa zamenjavo za Planeta (kar smo tudi vzeli), ki nam pa sedaj deluje BP. Če malo pomislim smo do sedaj edino en UTP kabl (že narejen) tam kupili brez komplikacij :D.

Če imate kje probleme s Comtronom kuj kontaktirajte v Maribor. Edini problem ki smo ga imeli s MB comtronom je da so pri nadgradnji enega notebooka (dodatnih 256MB rama in notranja wlan kartica) pozabili vgraditi kartico, ampak so na svoje stroške naredili kot bi morali.

P.S. Nevem a je blo pri epoxki ali pri Abitki da mi je pravilo overclock faild ob resetiranju biosa.
Abit IP35 E, Intel dual E2180 @ 10x340MHz daily, 10x400Mhz max
2x Supertalent 6400 @510MHz cl5,5,5,15
ATI Radeon HD 3850 @720/920Mhz

Dead_Eye ::

AndrewSmith: ma tudi ti v KP so kekci...

Jaz samo pravim da je žalostno, da veliko strank na tak način "zajebejo" in morajo potem plačat popravilo oz. živet z računalnikom ki se sesuva parkrat na dan.... (ker po comtronovih izjavah "vse deluje bp")
The one and only

BlazB ::

Mah mene osebno teli flegmatorski bedaki v Comtrotlu tudi ne vidijo vec. Ene 3 mesece nazaj sem prisel ob 20.45 v ljubljanski comtron v CityParku, postavim se zraven vitrine z flash karticami (namen je bil kupit 1 Gb SD). Vitrine so zraven blagajen, kjer se je ene 5 comTrotlov prav fino zabavalo (kot kaze so tisti dan ze zakljucili z poslom pa ceprav imajo uradno odprto do 21h). No po ene 5-tih minutah cakanja v pricakovanju da bo morda le kaksen od 5-tih comTrotlov vprasal, ce lahko kaj pomaga (bili so meter stran) sem trgovino dodal na svojo ban listo.

>:D

cole-22 ::

Hehe samo se že dolgo nisem tako nasmejal, ko sem bral poste :D
Samo teli pri Comtronu so še 5× hujši, kot pa serviserji v Mlacomu :\

1.Enkrat prinesm nazaj gamepad, ki mu je crknil smernik za v levo (gamepad star cca 1 teden) Še preden sem mu do konca razložil kaj je narobe, me je že napadel. Takoj me je obkrivil, da sem ga sigurno sam namerno poškodoval (prašal me je, če sem se z macolo spravil na njega)in da ne priznavajo garancije na take poškodbe :\ Ko sem mu probal še enkrat na lep način dopovedati, da je smernik sam od sebe "crknil" in ker ni bilo učinka, sem mu jeb*l vse po spisku! čez 2 min je bil že nov gamepad na mizi...

2.Kolegu je crknil komp (ni se več prižgal) Ga nese na servis in mu rečejo, da je crknil disk in naj ga zamenja. Ker se on ne spozna na računalnike je seveda hotel kupiti novega. Na srečo ni imel dovolj denarja seboj, da bi kupil drugega. No potem je le prinesel PC do mene, da ga malo pregledam... Takoj sem ogotovil da 100% ni krivec disk. Ali je plata, proc ali napajalc (Disk je delal v mojem PCju brez problema), ker računalnik ni dal nič drugega iz sebe kot, da so se malo venti zavrteli, sem mu rekel naj nese nazaj na servis (sam sem sprobal kar sem lahko. Je pač malo starejša verzija PCja v primerjavi z mojim. Ram in disk sta normalno delala)! Ko je ponovno odšel na servis, so "ugotovili", da je plata defektna in naj kupu drugo. Seveda kupi drugo plato in ves vesel, me pokliče naj mu pridem sestavit PC. Vse lepo sestavim in pritisnem gumb za vklop...DAMN...spet isto :\ No potem sem imel vsega dosti in šel z njim v trgovino malo pop*zdil, da ga je nekdo pregledal, ki ima vsaj malo pojma... Na koncu so LE ugotovili, da je napajalnik fuč :\ Nategnil so ga k gluho svino!

PS:Napajalnika sam nisem mogel testirat, ker imam mojega tako napeljanega, da bi moral celo kišto podirat.


Da ne omenjam, da ta trgovina nima 3/4 stvari, ki sem jih kdaj koli iskal! Objek je toliko velik, da bi notri spravil Mlacom, Funtech, Jae pa še bi ostalo placa! Samo oni imajo vse police na pol prazne!

manuela ::

zivjo vsem skupaj ,
jaz osebno mislim da ste vi tukaj vsi skupaj eni prepotentneži , ki iščejo samo pozornost
in če jo seveda ne dobijo je vse narobe , če pa vas v trgovini lepo pozdravijo , pa vam spet ni prav , ampak veste kako je kdor išče ta najde .
naj vam povem da sem velikokrat bila v vseh teh trgovinah , ki jih vi šimfate po domače povedano , ampak naj vam tudi povem da ste večinoma stranke tiste ki ste nesramne do prodajalca ne pa prodajalec do vas . tako da ne govorit da so v comtronu sami loleki ki nimajo pojma ali pa pri mlacomu ali jaetu , ker najvecji loleki ste vi tukaj na tem forumu
ker enostavno uživate da govorite o drugih ljudeh , jaz osebno mislim da ste lahko toliko fer in ce imate seveda jajca pojdite v trgovino in povejte prodajalcu v obraz kako se on obnaša do vas , da je nesposoben itd ....
ampak ne vi raje tle na forumu govorite in obirate ljudi ki vam niso nikoli nič natedili , niti se niso slabo obnašali do vas , ker so tudi oni stranke v drugih trgovinah in niso samo prodajalci . prav rada bi vas videla na njihovem mestu, vas ki ste tako pametni , ki vse veste , ki vse pogruntate , da ce je serviser rekel da je disk zanic , ampak ste vi seveda pametni in ste pogruntali da je napajalnik zanič , ali pa mogoče ram.
tako vam bom rekla NAJPREJ POMETITE PRE SVOJIM PRAGOM , POTEM PA POJDITE DRUGAM .
in nehajte se obnašati kot 5 letni otroci ki jim mamica ni kupila lizike , ampak bodite posteni in jim kar v fris povejte ce si upate kaj si mislite o njih .
ce ste pa tako pametni potem pojdite vi delat v te trgovine mogoce bo potem kaj boljše , ampak meni se zdi da bi vse te trgovine propadle v roku enega leta ce bi delali tam .

to kar sem napisala velja samo za tiste loleke ki so tukaj samo zato da šimfajo , vsem ostalim se pa opravicujem , ce sem jim naredila krivico .
:\ :'( 8-) :| :))

Izi ::

Hehehe...
Precej zabaven post.
Manuela, takole razburjanje škodi lepoti :))
A so ravno prišli tisti dnevi v mesecu ? >:D

Da se vrnem k topicu.
Enkrat sem se držal Manuelinega nasveta in sem prodajalcu (ki je bil tudi šef trgovine) povedal v obraz kar mi je ležalo na duši.
Odgovor je bil naj se poberem iz trgovine in da pri njih nimam več kaj iskati.
Torej močno odsvetujem odkritosrčnost z prodajalci, kot jo priporoča Manuela, saj kmalu ne boste imeli več kje kupovati :D
Je vseeno bolje, da v trgovini malo potrpite in potem izlijete svoj bes tukaj na forumu.

Slabe dneve pa imamo vsi, tako kupci, kot prodajalci. Saj smo vendar samo ljudje.
Pred kakršnimkoli nakupovanjem se je vedno treba oborožiti z zvrhano mero potrpežljivosti in z ponarejenim nasmeškom se tudi veliko doseže.
Če ste slabe volje nakupovanje raje prestavite na jutri. Prodajalec pa mora biti v službi vsak dan ne glede na slabo voljo.

Nikoli ne bom razumel žensk, ki se rade odpravijo po nakupovanju kljub temu, da ničesar ne potrebujejo >:D
Mazohizem?

Uros!no ::

Manuela, imam občutek, da si hotela nekaj povedati, ampak ne razumem pointa napisanega. V MB Comtronu sem bil najmanj 100x. Na levi je ponavadi prodajalka, ki daje vtis, da je tam zaradi tega da "potegne" preko črtne kode in sprejme $. Kaj drugega še od te ženske nisem slišal. Potem sedi tip na desni, ki ima zgleda veliko dela s tistim rač. - od njega ne boš slišal ničesar v kolikor ga ti ne prosiš. Ponavadi je še en, ki pa tudi deluje monotono. Sicer nardi, ko mu rečeš.
Res bi rad enkrat slišal CT: "želite prosim", "pomagam kaj". :\

ps: v CT-ju kupujem le ko nujno.. ker je najbližje

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Uros!no ()

OZZY ::

@MANUELA...

Dej premisli, da niam ravnanje v prodajalcev v tvojem primtu mogoče kaj veze s tem, da si ženska...Iz izkušenj lahko povem, da bojo prodajalci prej pri žensk (in se bojo tudi bolj potrudili) kot pri moškem, posebej, če je pogled prijeten..Tko da stavim, da je velika povezava s tem.

Sam sem bil v comtronu v LJ...BTC in lahko rečem, da so totalka nezainteresirani. Bila sva samo dve stranki notri pa sem moral it do prodajalca, ki so se tam neki pogovarjal med sabo in ga vprašat pa še to so nejevoljno odgovoril na moja vprašanja in podvprašanja- Kot...''koji kurac sprašuje in nas motiš''

MA v comtron ne stopim več pa če je zadnja firma na svetu. Raj grem k Mlacomu, ki me do sedaj ni niti enkrat razočaral in so mel vedno korekten odnos...Pa tud JAE je ok, sploh pa Funtech.
Go with the flow.

Izi ::

>OZZY: ... Iz izkušenj lahko povem, da bojo prodajalci prej pri žensk (in se bojo tudi bolj potrudili) kot pri moškem

Torej lahko sklepamo, da sa rad sprehajaš po trgovinah oblečen v žensko, če si si pridobil take izkušnje >:D

Ne verjamem, da je kaj na tem.
Bolj verjtno je, da te bodo prodajalci bolj obrajtali, če se že na daleč vidi, da si poln denarja in da daješ vtis, da boš nekaj tudi dejansko kupil.

klemen22 ::

manuela: Zgleda da še nisi bila v Comtronu v BTCju. Razen če nisi ti tista prodajalka pri vhodu.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Spock83 ::

Hm zanimivo... od osebe do osebe se izkušnje razlikujejo (pa ne glede samo prebranega v tem topicu).

mmanuela ::

Klemen naj ti odgovorim , nisem jaz tista prodajalka ki je na vhodu , niti nimam nobene veze z nobeno računalniško trgovino , tako da me nisi srecal se nikjer , se najmanj pa da bi delala v računalniški trgovini , čeprav moram priznati da me mika da bi šla delat v eno tako trgovino . jaz imam tako kot vi tudi dobre in slabe izkušnje z trgovinam tako računalniškim kot vsemi ostalimi ampak zato se ne visim na forumu in jih šinfam , tako kot vi .

toliko za tvojo informacijo klemen

mmanuela ::

pa še to sem pozbila povedat
bila sem v comtronu v btc , in moram pohvaliti vse trgovce tam
bili so zelo prijazni do mene in mojih prijateljev ,
in tudi upam da njihovi šefi berejo tole .

Utk ::

Zakaj jih pa ne bi tu šinfali? Tistemu "bedaku" tam itak ne morš nič dopovedat, da se bi popravil, največ kar lahko narediš je, da poveš drugim, da jih bo čim manj hodilo v tisto trgovino. Kaj je narobe stem? Res te ne razumem.
Rajši bodimo lepo tiho, kot so ljudje v večini primerov...dokler ne pride do ene prave katastrofe kot recimo v SKB...ko so oropali, so vse stranke znale povedat kako slabo varnost so imeli. Če bi se prej kdo pizdu po forumih in časopisih, bi morda kaj spremenili prej ko je pršlo do ropa...ampak ne, bodimo lepo tiho. In naj vsakega v vsaki trgovini nategnejo za 50 jurjev, da ne bo več hodu v tisto, drugim pa ne sme nič povedat. Res kretensko razmišljanje.

klemen22 ::

Manuela: kakor jih ti hvališ jih lahko jaz kritiziram. Svoboda govora. Pol bolje da greš na kitajsko. Tam ti bo lepo na njihovih forumih.
Bil sem v Comtronu 5x v BTCju in vedno ista pesem. Stojiš pred pultom on pa ali je hrano/visi na netu in mu je, da ti nekaj pokaže iz izložbe tako odveč. Skratka totalno porazno.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

AndrewSmith ::

AndrewSmith: ma tudi ti v KP so kekci...

Mah.Za njihovo znanje ne vem in me niti ne briga.Ce grem kaj k njim kupit
jih ze ne sprasujem kaj je boljse,za to imam vas tu na forumu :D
So pa dokaj prijazni in vedno ko pridem not pride kdo do mene in
vprasa ce kaj zelim ;)
Srviser je pa faca.Sem nesu komp na servis ker mi je crknu disk.No,na zalogi
ga ni blo,tako da sem cakal par dni in na koncu so mi za 3k sit doplacila
dali novega 120GB namesto 80GB.
Med tem ko je bil komp na servisu sem ga prosu ce bi mi lahko pobral dol stranico
ter strop ohisja da bi si dodal par ventov.5 min in stvar je bla resena.
Ceprav sem vse razrezal in predelal mi ni nic jamral da garancija nebi vec veljala.
Dal novo nalepko gor in konec.
1)Venice3200/DfiUltraD/2x512UltraX-BH5/X800Xl/LG DVDRW/Seagate320Gb
2)3xTechnics1210MK5/FinalScratch/DJM600/SennheiserHD25/
2xProel15A@250rms/1xB&C 15"@750rms

OZZY ::

@IZI

Če bi delal kje nekaj časa, kjer se prodaja na podoben način, bi ti to postalo zelo očitno. SAm ti lahko povem da je tako. Sem delal v dveh podjetjih in pri obeh je bilo to zelo opazno...Da so bili prodajalci prej pri kaki mikavni ženski, kot pa kermu decu, seveda pa so se tudi dalj časa zadržali pri njej in vzeli čas za razlago.

Če pa temu ne verjameš je pa tvoj problem.
Go with the flow.

Tribal ::

Ampak a ni to čudn, najbolj se pritožujejo, pa največ imajo za povedati tisti, ki imajo pod imenom pripono (persona rudis,...) >:D Smeh, mislim da so trgovine lahko vesele da taki kot ste vi ne hodite več tja. Majo saj mir med takimi k itak vse vedo a vseeno sprašujejo bedasta vprašanja, samo zato, da primerjajo njihovo predpripravljeno znanje z splošnim znanjem prodajalca. Očitno si je treba svoj EGO nekako dvigniti ane fantje. Dejte si rajš punco najdt...

BBY

Fizikalko ::

Ah dej ga, no, lomit! Prodajalec ma da spoštuje VSAKO stranko in ima dovolj znanja o VSEM, kar prodaja. Pika.

V Sloveniji je še vedno preveč starega socialističnega odnosa, češ, sej ti jaz uslugo delam, da ti sploh prodajam... Obup.

AndrewSmith ::

Sory Tribal.....samo da meni tako napalijo bi jim tudi j...l vse
po spisku.
Osebno me ne briga njihovo znanje(razen serviserjev seveda) ker ko grem
kaj kupit vem tocno po kaj grem in jih za detajle ne sprasujem.
Ne glede kaksna je trgovina smo stranke ki jim prinasamo placo in z takim
obnasanjem spravljajo trgovino v slabo luc,kar pomeni manj strank.
Formula je enostavna....
Slaba trgovina=manj strank=manj profita.
Pol se pa bunijo da so trgovci slabo placani.
Poznam par trgovin ki ti blago menjajo brez uprasanj.Pogledajo ce je fizicno
kaj poskodovano in to je se.
V tako trgovino se z veseljem vrnem,ter jim pustim se za kak drink ;)
Mogoce so pa zato v comtron-KP vedno prijazni z mano....motivacijo jim je
treba tudi dat :D
1)Venice3200/DfiUltraD/2x512UltraX-BH5/X800Xl/LG DVDRW/Seagate320Gb
2)3xTechnics1210MK5/FinalScratch/DJM600/SennheiserHD25/
2xProel15A@250rms/1xB&C 15"@750rms

roky007 ::

Kdor hoče kvalitetno ponudbo in prijaznost prodajalcev se bo na veliko ognil Comtronu. Vsaj temu v BTC-ju. Ker takega podna od prodajalcev še nisem videl. Popolnoma nezainteresirani, če jih že nekaj vprašaš ti z največjo muko odgovorijo.:\ Še k grem v trafiko po čike je ponavad prodajalka bolj prijazna. Sploh ne morem razumet kako lahko direktor dopušča tako obnašanje. No ja, sej gre njemu v minus.

LP

Tribal ::

AndrewSmith, že prov da se prtožujejo ker jim rač. ne dela in tako naprej. Ampak mi je smešno koliko je teh boščekov k stalno jamrajo, v vsaki temi, sam da lahko se komu smilijo. Ja porkadijo 100 krat smo že prebral, comtron gor comtron dol. 100krat so mnenja obeh strani bila že napisana. Ampak vseen, bum takoj jokat na forum. Men pa na servisu to niso nardil ker sm to pa to delu pa mi kr garancije niso priznali. Eh. Preveč prostega časa imate!

LP

P.S. Jaz pišem samo zato ker mi je tolk fun take španske forum novele brat. (Odvisnik) :8)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tribal ()

kabum ::

eh ja... sem mel sam iste probleme s comtronom... pa grem še vedno tja kupit, pač se več ne obremenjujem s prodajalci, ker itak nimajo pojma... no, razen svetlih izjem, ki jih je pa v Lj bolj malo... včasih pa mi je le fajn jih malo prošetat po trgovini, sploh po tistem ko sn že sam vido da nimajo kake stvari :D zadnjič sn glih eniga v cityparku šetal gor pa dol, če majo slučajno kaki KVM preklopnik... hehe, pol sn še ga pa z računovodskim programom matral, češ, kdaj pa dobite? aha, ne vidite... kaj pa v hali 9 (?so tam?) majo? ne? škoda... kaj pa v Mb, grem čez vikend namreč domov, pa bi tja skočo... aja, tud nimajo... ah, te bom pa 2 tedna počakal, se takrat pa bo, ne? :D :D

drgače pa, draga Manuella, mene osebno po svoje tudi moti da se po forumih šimfa posamezne trgovine... sploh za to, ker čez kake 3 tedne te teme noben več nebo najdo, pa bi blo mogoče prav da si jo prebere... hehe, zato pa sn jaz svoje mnenje (in to objektivno) Comtronu pa še vsem ostalim trgovinam s katerimi sn mel kdaj opravka, podal na Ceneje.siCeneje.si: Com-shopCom-shop.si

Šimpanz ::

Malo poglejte po Slotechu pa boste videli da se ljudje večinoma pritužujejo na Comtronom BTC. Pred časom so se najbolj pritoževali nad Mlacomom ampak zgleda da ga je Comtron prehitel.
Dejstvo je da je se nekaj sto metrov od Comtrona BTC nahaja še nekaj računalniških trgovin (Harvey Norman, Big bang, Bofex pa pogojno še Markur pa Špar), pa se nihče ne usaja čez njih. Najbrž se toliko ljudi res ne moti in je nekaj zelo narobe z BTC Comtronom.
Njihovo vodstvo bi po moje moralo nekako ukrepati.

Zheegec ::

Printer - samo mimogrede: Najbrž si mislil BOF ne pa Bofex. Bofex = BOF + Big Bang 0:)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Šimpanz ::

Ja prav imaš moja napaka.

McMallar ::

Comtrona v BTC-ju (CityPark in njihova hala) sta porazna, kar se tiče prodajalcev. Še posebej tista njihova ogromna, zelo slabo založena hala. Neprijaznost, nepripravljenost za pojasnila. Če pa iz kakšnega iztisneš kaj, je to tako-tako. Ker sem kupoval nov PC sem se tudi tam oglasil (je pač ravno nasproti Baby Centra - sem kupoval plenice za otroka :D ).

Potem pa sem šel v Funtech. V primerjavi s tem, mana z neba. Prodajalec Peter je izredno prijazen, pripravljen svetovati in predlagati. Ko sem prišel po računalnik se je celo ponudil, če mi ga pomaga nesti do avtomobila!! To je odnos, ki ga nisem še nikjer opazil.

Le moje mnenje...

bajsibajsi ::

S**tron sucks!

p.s. Manuela ti pa ne pisi neprimernih opazk brez vsake neutemeljene osnove in brez konkretivizma. Subjektivizem je cudna rec... se posebi, ce o tem nimas slehernega pojma iz realnosti.

para! ::

Sam vi ste res čudni :) A je to vam kul, da takoj, ko pridete v štacuno k vam skoči en prodajalec in vas začne spraševat kaj hočte, zakaj hočte,itd? Ker men to totalno preseda, namreč. Ko pridem v štacuno hočem mir, da si ogledam kaj, če mam namen, če pa hočem kaj zvedet, bom že jaz vprašal. Da ni razlog v tem, da nimate jajc vprašat, pa pol po forumu jokate? :P

Sej, to, da se tu napiše slabe izkušnje je več kot dobrodošlo, ampak, da prodajalec noče takoj k vam, mislim ... :>

lp
Death before dishonor!

perci ::

Prodajalec te mora z enim očesom spremljat, tako da takoj opazi, če si se obrnil proti njemu in rabiš pomoč. Ne pa da morš pridt do pulta in ga prosit, če ima morda čas.

para! ::

Pa sej ga ni treba prosit na kolenih, on itak ve kaj je njegova dolžnost, tako, da če je on nesramen ali nezainteresiran, potem pač rečeš "prid sm", nekulturno, jebiga, sam prišel in pomagal bo vseeno :)

lp
Death before dishonor!

Spock83 ::

V kolikor sem se jaz učil v šoli za prodajalca imaš točno lepo učno snov kako pristopit k kupcu. Ko pride potencialni kupec v trgovino, ga pustiš pol minute do minuto samega. Seveda, še prej mu daš vedet, da si ga opazil in ga lepo pozdraviš. Potem pa se počasi približate stranki ga in pobarate, če rabi pomoč... itd. itd.

Sem tudi sam bil v BTC-ju v Com. pa niso preveč bili zainteresirani. Kar se glede praznih, pustih polic tiče pa je zaradi tega, ker imajo veliko prostora (mogoče bi ga lahko zapolnili tako, da bi naredili kakšno demo sobo, predstavitev določenih artiklov itd. ). Če ta prostor zapolniš z artikli tudi ni dobro za finance. Pač imajo določen rok plačila s strani dobaviteljev. Vsi artikli pa se ne prodajajo kot vroče žemljice. Moraš pa imeti širok nabor sortimenta, drugače taka trgovina ne more poslovati.

Nasvet Comtronu: v Comtronu BTC-ju (ne Citypark) se premalo dogaja, nekako pusto je... mora se špilat, kupci prihajajo v razmaku po dva in dva kar ni dobro. Naj vsaj dajo kakšeno plazmo in naj se gor špila kakšen film s povišanim volumnoma ali med seboj povezani računalnik za kakšno igro preko mreže. Niti ni čudno, zakaj so prodajalci čisto leni in se jim ne da ubadat s strankami. Naredite iz trgovine las vegas pa bo!

To je moje mišljenje, ne me zdaj tepst!

para! ::

Dejan83, saj se strinjam s tabo, da je naloga prodajalca pristop in ponujanje pomoči (četudi mene osebno moti), ampak, če prodajalci ne opravljajo svoje naloge, ni treba jokat, ampak mu daš s primernim odnosom vedet, da te niti najmanj ne briga kaj on trenutno dela, in da naj že začne delat to, za kar je plačan. Potem se te bo bal :>

lp
Death before dishonor!

MilkoSan ::

Točn tko kot je para napisal...določen % folka pride samo gledat v štacuno in firbcat, medtem k se žene in punce šetajo po razprodajah...in večina teh imajo radi mir...tisti drugi % TOČNO ve po kaj pride in že na začetku odkloni pomoč, mogoče samo nasvet...ostali %, ki pa ne ve kaj in kako, pridejo pa takoj za pult in prosijo za pomoč..sploh nimaš časa spraševat za pomoč!

glede teh pripomb na forumu pa sm tkole...manuela je lepo napisala..da bi šli za kakšen dan delat v trgovino in imet pravilen odnos z strankami!pa da vas vidm potem frajerje...jst osebno se ne pritožujem zaradi tega, ravno nasprotno...veseli me delo v trgovini, saj le tako poskušam stranki svetovati da pride na pravo pot, da se pravilno odloči...dandanes majo pa vsi ˝prjatle˝ k se ful zastopjo v računalnike...mhm..

sploh k pride kakšen pošten kmet v tako trgovino, ker so mu otroc zrastl, pa bi rad mal igrce igral...ja ok...in mi da ˝njegovega˝svetovalca na telefon..in me vpraša...a ma plata podporo za dual channel?..sm mislu da bom živce zgubu, z stranko prej se vse zmenil glede sestave itd...potem pa taka prijava, kot da ČE NIMA DUAL CHANNEL JE ZANIČ...in stranka pravi hvala in gre...ja jupi...ostal brez besed :\

ja..še pred tem sem moral razložit ubogemu človeka kaj to sploh pomeni 8-) ...veste..to je kot da ima traktor na vse 4 pogon..mah brez veze :\

brezveze pluvat pa norca brit, ker noben ni popoln, jebi ga...še zmeraj smo samo ljudje :)

pa ne rabte zdej neke provokativne in sarkastične replye pisat...izrazil sem mnenje nasplošno :P

sniffo ::

Odlično MilkoSan, končno nekaj pametnega.

Večina tu vas je itak nekakšnih protentnežev, ki se en teden dudlate stvari potem pa greste v trgovino jebat prodajalca, ki ima v trgovini 1000+ artiklov, o katerih bi po vašem mnenju moral vedet vse. Ok, tudi prav. Lep primer tega je zgornji post od KABUMa, ki se z veseljem pohvali kako je šetal prodajalca gor pa dol po trgovini. Iz ljubega dolgčasa. In potem pljuva po forumih. A moram še kaj dodat?

Kolikor jaz razumem sistem trgovine kot je Comtron je to diskontna trgovina, v kateri pač prideš vzameš iz police in greš na blagajno. Če te kaj dodatnega zanima, greš do prodajalca in ga vprašaš. A je npr. v BAUMAXu kaj drugače??

A ja, še to. Zakaj so internetne trgovine na splošno bolj priljubljene. Zato, ker nimaš stika z ljudmi direktno. Ker ne veš kako izgleda prodajalec na drugi strani, ker ne veš ali je grd ali lep, ker ne veš ali zavija z očmi, ker ne veš ali zraven je krof in pije kavo in ker še marsičesa ne veš. Zakaj pri njih izveš veliko informacij? Zato, ker večinoma komunicirajo po mailih. To pa pomeni, da ima čas pogledat na internet, v knjigo, v zvezde, vprašat kolega itd. in napisat reply. Če bi to kdo delal v trgovini direktno pred vami, bi se pa zgražali kako je nesposoben, da mora po internetu brskat.

V trgovini lahko delaš samo, če si zadosti velik flegmatik, da ti stranke, ki so jezne na cel svet, ne pridejo do živega. Imaš primere, ko nekdo prevzame računalnik iz servisa, prinese domov pa ne dela. Cel penast se vrne nazaj v trgovino, ti jebe vse po spisku, da mu je 100krat žal, da je kupoval pri tebi, da so mu to vsi odsvetovali, na koncu pa ugotovi, da ni dal šalterja na napajalniku na pozicijo I. Ok, no, to že spada med one, ko ti polepšajo dan :D . Imaš tipa, ki te pride nazjat, da si ga nategnil z kompatibilno kartušo, ki da sploh ne paše v tiskalnik. V levi roki ima kompatibilno, v desni pa original. Štos je samo v tem, da je v levi črna kartuša, v desni pa barvna. :D Imaš ljudi, ki so dolžni pol Slovenije, pa pride na trajnik kupit stvari. Ker banka zavrne avtorizacijo, so seveda krivi vsi drugi, samo on ne. Itd, takšne zgodbice lahko pišem cel dan. Imaš pa ljudi, ki ti rečejo HVALA in zaradi njih se splača pridit vsak dan v službo. In dokler so ti v večini (čeprav ne pišejo po forumih) se splača biti prodajalec.

Utk ::

Kaj je pa narobe z dual channal?:)
Meni je pa en trgovec , potem ko nekaj ni prav delalo in sem rabu pol ure, da je to priznal, izjavil, da oni so samo trgovina in niso odgovorni za to, kaj je v tisti škatli, ki jo dobijo od proizvajalca. Mislim, na ta dan sem se pa res nekaj novega naučil. Vglavnem, potem se niso hoteli oni stem ukvarjat, niso niti znali kdo je uvoznik, ker baje dobijo direkt od firme nekje v avstriji, nemčiji, in jaz naj bi tam klical, po njegovo. Dobro, da sem imel še rezervno možnost in so tam zrihtali...ker drugač bi tisti dan porabil vso dobro voljo, ki sm jo še imel. Pa se nism nič jezil ali kaj, samo vztrajal, da nekdo mora to popravit in da ne mislim čez pol evrope nekaj pošiljat. Samo zato, ker trgovina ni odgovorna kaj prodaja. To sem pa res prvič slišal. Aja, pri ENAA.

Ziga Dolhar ::

> Samo zato, ker trgovina ni odgovorna kaj prodaja.

V nečem imaš prav:

Taka trgovina res ni odgovorna. :)
https://dolhar.si/

dela ::

Problem je, da naši trgovci raje pritiskajo na stranke, kot pa da bi na izdelovalce komponent. Slednji namreč vse brez besed zamenjajo, ker vedo, kaj stranka pomeni in nenazadnje tudi zato, ker je njim komponenta vredna veliko manj, kot v končni fazi zanjo plača kupec. Sploh se ne splača zanašati na garancijo trgovca in zato kupovati sestavljene računalnike - vsaka komponenta ima pri izdelovalcu enako dolgo garancijsko dobo, pri trgovcu seveda ne. V končni fazi jo je pri trgovcu še v veliko primerih težje uveljaviti.

Sam sem pred nekaj meseci na WD poslal defekten WD1200JB (120 GB), ker je pri prodajalcu garancija potekla, pri WDju je pa veljala še eno leto. Čez mesec so mi poslali nazaj nov 250 GB disk z enakimi karakteristikami, brez tolarja doplačila. Stavim, da so imeli v kakšnem odročnem skladišču še kakšnega 1200JB, ampak me niso pustili čakati. Slovenski trgovec si bo prej prevrtal koleno, kot da bi to naredil.

Lime ::

Slednji namreč vse brez besed zamenjajo, ker vedo, kaj stranka pomeni

Morda imajo do končnih strank tako politiko in morda WD.
Pri nam v firmi je veliko proizvajalcev zavračalo sploh sprejem v garancijo, kaj šele da bi brez besed menjali, če so bili izdelki poslani brez embalaž ali s poškodovanimi embalažami. Pa ne z uničenimi embalažami, ampak s polepljenimi s poštnimi nalepkami ali "poškodovanimi" s selotejpom.
Prav tako smo moralo plačati vsako neupravičeno reklamacijo. Torej če je bil na garancijo poslan brezhiben izdelek.
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Comtron - težave z garancijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
789078 (5582) St235
»

Daj briši to temo (strani: 1 2 )

Oddelek: Slo-Tech
535159 (3640) Snegec

Comtron in garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
838375 (6856) Mr.B
»

Comtron aka Mlacom2 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Kaj kupiti
25322241 (13182) Tilen
»

Comtron Servis-katastrofa, znanje pod vsako kritiko (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
20617101 (11173) boštjan

Več podobnih tem