Forum » Kaj kupiti » Comtron Servis-katastrofa, znanje pod vsako kritiko
Comtron Servis-katastrofa, znanje pod vsako kritiko
JustVi ::
vsi k vm grejo taki prodajalci, ki takoj stopjo do tebe in te postrežejo, na živcen naj vam povem, da je velikokrat to samo ukaz z vrha in da prodajalc nima nč zravn, tko da ne se čudt, če vas recimo v trgovini z recimo petimi oddelki petkrat postrežejo...tko pač nekateri oddelkovodje zahtevajo...ja sej tud men se to zdi neumno, ampak tko pač je
neumno se zdi samo firbcem
resen kupec želi prodajalca čim prej ob sebi
sem bil kar nekajkrat v Normanu in bi rekel, da tale šef zna s svojimi trgovci. Sam nažalost potem cene pokvarijo nakup.
O Comtronu:
veliko trgovcev išče pri reklamacijah dlako v jajcu, kar ni prav. bolj prav bi bilo odkriti vzrok. Samo v tem primeru garancija očitno le ni upravičena, ker znaki kažejo na modifikacijo, verjetno na navijanje....
Vse ostale neumnosti, če so resnične... bossi mal se zamislite...drugače bo tako kot je v Mlacomu...riba smrdi pri glavi.
neumno se zdi samo firbcem
resen kupec želi prodajalca čim prej ob sebi
sem bil kar nekajkrat v Normanu in bi rekel, da tale šef zna s svojimi trgovci. Sam nažalost potem cene pokvarijo nakup.
O Comtronu:
veliko trgovcev išče pri reklamacijah dlako v jajcu, kar ni prav. bolj prav bi bilo odkriti vzrok. Samo v tem primeru garancija očitno le ni upravičena, ker znaki kažejo na modifikacijo, verjetno na navijanje....
Vse ostale neumnosti, če so resnične... bossi mal se zamislite...drugače bo tako kot je v Mlacomu...riba smrdi pri glavi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: JustVi ()
MadMax ::
veliko trgovcev išče pri reklamacijah dlako v jajcu, kar ni prav. bolj prav bi bilo odkriti vzrok.
Pa menda ja ne mislite, da je to odvisno od trgovca?
Postavite se v trgovčev položaj: vzame nazaj (zamenja) neko stvar, katero seveda pošlje nazaj dobavitelju/uvozniku/proizvajalcu, whatever. Ko mu slednji zarad dlake v jajcu zavrne zamenjavo, je trgovec naredil cisto zgubo. Povrh vsega je pa se skurcan s strani šefa, kako da ni tega opazil pri sprejemu nedelujočega artikla.
In ja, nekaj najlepšega je biti trgovec in imeti opravka z raznoraznimi prepotentneži in lažnivci, ki že na vratih kričijo kako niso nič krivi da je neka stvar crknila.
In, ko ti npr. nekdo v garancijo prinese nedelujoči GSM aparat, iz katerega se izlije voda ko hočeš preverit IMEI, stranka pa te na vso moč prepričuje, da telefon ni zmočen...
Taki dogodki so res pravi balzam za dobro počutje.
Vsem predlagam, da se čimprej zaposlite kot trgovci, kajti šele tedaj vam bo postalo jasno, kako lep poklic je to....
Je pa res, da zarad takih primerkov včasih ostanejo na cedilu tudi poštene stranke.
O odnosu zaposlenih je pa težko razpravljat, ker preslabo poznate marsikatero ozadje (delovne razmere itd..).
Ja, pa naj zaposlijo koga drugega, bo nekdo rekel. Seveda, ampak ta drugi pa potem nima pojma o zadevah, in spet vam ni prav.
Pa menda ja ne mislite, da je to odvisno od trgovca?
Postavite se v trgovčev položaj: vzame nazaj (zamenja) neko stvar, katero seveda pošlje nazaj dobavitelju/uvozniku/proizvajalcu, whatever. Ko mu slednji zarad dlake v jajcu zavrne zamenjavo, je trgovec naredil cisto zgubo. Povrh vsega je pa se skurcan s strani šefa, kako da ni tega opazil pri sprejemu nedelujočega artikla.
In ja, nekaj najlepšega je biti trgovec in imeti opravka z raznoraznimi prepotentneži in lažnivci, ki že na vratih kričijo kako niso nič krivi da je neka stvar crknila.
In, ko ti npr. nekdo v garancijo prinese nedelujoči GSM aparat, iz katerega se izlije voda ko hočeš preverit IMEI, stranka pa te na vso moč prepričuje, da telefon ni zmočen...
Taki dogodki so res pravi balzam za dobro počutje.
Vsem predlagam, da se čimprej zaposlite kot trgovci, kajti šele tedaj vam bo postalo jasno, kako lep poklic je to....
Je pa res, da zarad takih primerkov včasih ostanejo na cedilu tudi poštene stranke.
O odnosu zaposlenih je pa težko razpravljat, ker preslabo poznate marsikatero ozadje (delovne razmere itd..).
Ja, pa naj zaposlijo koga drugega, bo nekdo rekel. Seveda, ampak ta drugi pa potem nima pojma o zadevah, in spet vam ni prav.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Gandalfar ::
Poletje je blizu .. casa bo kmalu dovolj, glede na to, da doma nimam casa igrat igrc bi ocitno si res lahko poisku sluzbo v kaksni rac. trgovini
Katero predlagate? :)
Katero predlagate? :)
kuglvinkl ::
Comtron. Moraš pa vedeti, da se trudijo, tko da pričakuj, da boš vključen v ta program trudenja.
PS. sej verjamem, da so nekateri fejst pobje, samo, zgleda, da jih je premal.
PS. sej verjamem, da so nekateri fejst pobje, samo, zgleda, da jih je premal.
Your focus determines your reallity
kuglvinkl ::
Zdej, mogoče zgleda, da imam res 5 minut časa ravno Comtron zajebavt. Samo, ni glih tko. Pričakoval sem na nivoju odgovor, kjer bi blo lepo zarloženo, zakaj reklamacije ne bodo uveljavel (pravno gledano, je niso rabl). Samo, take izjave, da naj ga ne serjem... + pametovanje od Seb@...
Je pa naš IT trg precej specifičen, al pa stranke, ki bi rade čim večkrat izpustile milo iz roke. Absolutno, da ni prave krvave konkurence. Ker če bi bla + zavedanje Potrošnikov na zavidljivi ravni, bi firme s specifičnim poslovnim modelom že zdavnaj šle škampom žvižgat.
Je pa naš IT trg precej specifičen, al pa stranke, ki bi rade čim večkrat izpustile milo iz roke. Absolutno, da ni prave krvave konkurence. Ker če bi bla + zavedanje Potrošnikov na zavidljivi ravni, bi firme s specifičnim poslovnim modelom že zdavnaj šle škampom žvižgat.
Your focus determines your reallity
Phil ::
Še ne dolgo nazaj ko sem kupoval radeona 9600pro sem šel tudi v comtron gledat (imeli so geCube) . Prodajalec sicer ni imel pojma na koliko mhz tečejo rami je pa bil korekten in priznal da je geCube ena leva firma ter odsvetoval nakup. Grem v mlacom prodajalec še tega ne ve od katerega proizvajalca kartice imajo. Ko izve da geCube ga vprašam: a ram teče na 300mhz? Odgovor: ja načeloma... Heh solato naj gre prodajat!
A je res preveč pričakovati da bi prodajalci (vsaj eden od njih) vedeli kakšno malenkost o stvareh, ki jih prodajajo?
ST je IMO obvezno čtivo za prodajalce računalniške opreme.
LP
A je res preveč pričakovati da bi prodajalci (vsaj eden od njih) vedeli kakšno malenkost o stvareh, ki jih prodajajo?
ST je IMO obvezno čtivo za prodajalce računalniške opreme.
LP
BigWhale ::
> resen kupec želi prodajalca čim prej ob sebi
ma dej ne bluzi... jaz, preden grem kupit kako stvar, ze vem, da jo bom kupil, ce treba pogledam le na ceno in placilne pogoje.
Prodajalcev nocem met ob sebi... Prodajalke so druga stvar.. :P V petek je bilo lepo videt tisto prodajalko, ki mi je mobitelu GSM prodajala... ... sem kar nekaj stvari vprasal... ;>
No ja, so tudi izjeme... Tako kot tista v bigbangu, ki dela na racunalniskem oddelku in potem rece 'aja, jest se na to nic ne spoznam, bom kolega poklicala...'
Bleeh ;>
'Ocene' posameznih trgovin so pa precej subjektivne... Po tem kar tukaj berem, so vse v sloveniji zanic... ;>
ma dej ne bluzi... jaz, preden grem kupit kako stvar, ze vem, da jo bom kupil, ce treba pogledam le na ceno in placilne pogoje.
Prodajalcev nocem met ob sebi... Prodajalke so druga stvar.. :P V petek je bilo lepo videt tisto prodajalko, ki mi je mobitelu GSM prodajala... ... sem kar nekaj stvari vprasal... ;>
No ja, so tudi izjeme... Tako kot tista v bigbangu, ki dela na racunalniskem oddelku in potem rece 'aja, jest se na to nic ne spoznam, bom kolega poklicala...'
Bleeh ;>
'Ocene' posameznih trgovin so pa precej subjektivne... Po tem kar tukaj berem, so vse v sloveniji zanic... ;>
Dr_M ::
Ocene' posameznih trgovin so pa precej subjektivne... Po tem kar tukaj berem, so vse v sloveniji zanic...
stvar je v tem, da prodajajo kar majo in se ne poglabljajo v detajle. za detajle mors pa sam pogledat, ce noces, da te nategnejo.
dobre izkusnje mam z AGTjem, kjer sm hotu kupit nov cpu, pa nism vedu, ce bo delu na moji stari plati. prodajalc mi je reku, da nej kisto prnesem, pa bodo oni sprobal ce dela, ampak sm kr razkiru in kupu cpu...dela bp
to bi mogl povsot met, da lahko stvar dejansko sprobas (cetudi na njihovem servisu) preden kupis.
stvar je v tem, da prodajajo kar majo in se ne poglabljajo v detajle. za detajle mors pa sam pogledat, ce noces, da te nategnejo.
dobre izkusnje mam z AGTjem, kjer sm hotu kupit nov cpu, pa nism vedu, ce bo delu na moji stari plati. prodajalc mi je reku, da nej kisto prnesem, pa bodo oni sprobal ce dela, ampak sm kr razkiru in kupu cpu...dela bp
to bi mogl povsot met, da lahko stvar dejansko sprobas (cetudi na njihovem servisu) preden kupis.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Brane2 ::
Ja, mene tudi to ras*izdi.
Prides v stacuno in se ti nalima slinast tip, ki sicer pojma nima, bi ti pa vsekakor "rad pomagal".
CE sem slabe volje, mu zacnem tezit za stanovanjski kredit, nato mu postavim nekaj tehnicnih vprasanj o zadevi, ki jih iscem (ki pa jih sicer niti v sanjah nisem mislil postavit njemu) in ko po dodatnih vprasanjih ostane n jegov score na 0.0, mu pustim, da gre v skladisce lupit banano.
Imam obcutek, da to delajo namenoma, da bi prisilili folk v odlocitev za nakup ali pa v to, da se pobere iz stacune cimprej.
Dober trgovec se IMHO ne bi smel slinit, bi pa moral biti dosegljiv. Ce ti kaj ni jasno, ga bos ze vprasal, vendar mora biti razmeroma blizu.
Tudi to, da folk nima pojma o nicemer iz prodajnega programa, je tezek minus. Tako lastniki v bistvu zaposlujejo folk, ki jim odganja stranke...
Poznam nekaj dobrih prodajalcev in vem, da to ni enostavno delo. Resnicno dober prodajalec pozna stvari, ki jih prodaja, pa ne iz prospektov ampak dejanjsko.
Znal te bo obrniti na zanimive programe, ti svetovati glede denarja, ki ga mislis porabiti, ti povedati kaj o prakticnih izkusnjah glede ocene tvojih potreb, te obrniti na ljudi in firme v SLO ki lahko opravijo stvari, kij ta stacuna nima (dodatne storitve), ti sestaviti komplet, ki vsebuje stvari iz ponudbe drugih stacun, ti organizirati stvar po sistemu "kljuc v roke" in ce je treba, angazirati dodatne izvajalce in ti nasploh ponuditi inforamcije na to temo, ki jih verjetno nisi vedel, tudi ce si na netu obredel vse proizvajalce, ki jih tip zastopa.
To pa zahteva inteligentnega, prizadevnega in iniciativnega cloveka in ne dresirano opico.
Prides v stacuno in se ti nalima slinast tip, ki sicer pojma nima, bi ti pa vsekakor "rad pomagal".
CE sem slabe volje, mu zacnem tezit za stanovanjski kredit, nato mu postavim nekaj tehnicnih vprasanj o zadevi, ki jih iscem (ki pa jih sicer niti v sanjah nisem mislil postavit njemu) in ko po dodatnih vprasanjih ostane n jegov score na 0.0, mu pustim, da gre v skladisce lupit banano.
Imam obcutek, da to delajo namenoma, da bi prisilili folk v odlocitev za nakup ali pa v to, da se pobere iz stacune cimprej.
Dober trgovec se IMHO ne bi smel slinit, bi pa moral biti dosegljiv. Ce ti kaj ni jasno, ga bos ze vprasal, vendar mora biti razmeroma blizu.
Tudi to, da folk nima pojma o nicemer iz prodajnega programa, je tezek minus. Tako lastniki v bistvu zaposlujejo folk, ki jim odganja stranke...
Poznam nekaj dobrih prodajalcev in vem, da to ni enostavno delo. Resnicno dober prodajalec pozna stvari, ki jih prodaja, pa ne iz prospektov ampak dejanjsko.
Znal te bo obrniti na zanimive programe, ti svetovati glede denarja, ki ga mislis porabiti, ti povedati kaj o prakticnih izkusnjah glede ocene tvojih potreb, te obrniti na ljudi in firme v SLO ki lahko opravijo stvari, kij ta stacuna nima (dodatne storitve), ti sestaviti komplet, ki vsebuje stvari iz ponudbe drugih stacun, ti organizirati stvar po sistemu "kljuc v roke" in ce je treba, angazirati dodatne izvajalce in ti nasploh ponuditi inforamcije na to temo, ki jih verjetno nisi vedel, tudi ce si na netu obredel vse proizvajalce, ki jih tip zastopa.
To pa zahteva inteligentnega, prizadevnega in iniciativnega cloveka in ne dresirano opico.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
Brane2 ::
Ne nujno. Poleg tega, dober prodajalec zlahka upravici svojo placo.
Prvic, folk se ga privadi in prihaja k njemu.
Drugic, dostikrat mu kapne kak tolar iz naslova dodatnih uslug s strani kupca.
Tretjic, tak trgovec lahko zelo pomaga lastniku pri backend odlocitvah-koliko in katero robo se bo nabavilo, v katere nove testne programe izdelkov bi kazalo investirat itd.
Mnogi lastniki peljejo svoje taglavne trgovce v tujino (kitajska itd) na iskanje nove robe, pogajanja in nabavo.
Tega z opico ne mores...
Prvic, folk se ga privadi in prihaja k njemu.
Drugic, dostikrat mu kapne kak tolar iz naslova dodatnih uslug s strani kupca.
Tretjic, tak trgovec lahko zelo pomaga lastniku pri backend odlocitvah-koliko in katero robo se bo nabavilo, v katere nove testne programe izdelkov bi kazalo investirat itd.
Mnogi lastniki peljejo svoje taglavne trgovce v tujino (kitajska itd) na iskanje nove robe, pogajanja in nabavo.
Tega z opico ne mores...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
frenk ::
večinoma so za slabe prodajalce krivi poslovodje, oz. njihovi nadrejeni...jest recimo pri 600sit/h nimam prav velikega veselja doma zapravljat moje neplačane ure za dodatno izobraževanje...ubistvu mi že čist dol maha
luka66_6 ::
Bom še jest povedal, mojo izkušnjo z Comtromom!
Nekaj mesecev nazaj sem kupoval računalnik. Kupil sem ga v Comtronu prek interneta. Bolj natančno kupil sem plato, proc, ram pa grafično. Vse skupaj je prišlo celo prej kot so rekli, z kombijem na dom!
Zadevo sestavim in zalaufam. Dela!
Zalaufam aquamark da bi se važil pred bratom. Dobim pač neko cifro, ki mi ni povedala dost, dokler pač nism šel na net gledat primerjave. Bed. cifra nizka. Uglavnem ugotovim, kaj je štala, grafikulja je bla ati radeon 96oo xt
od gamecube. ampak mela je še eno cifro zraven za katero na škatli ni pisalo nič, na pagu od gamecube pa, da je to najslabša možna verzija 9600 xt, delajo namreč 4 različne.
Vzamem jez karto ven in grem v city park, da mi jo zamenjajo. tm je en kul prodajalc k se mu ful smilm.
Problem te karte ni bil, da ni delala ampak, da na strani od comtonove štacune ni bilo dovol natančnih podatkov, ki bi kupcu povedali, da je kartica takšna kakršna pač je. v glavnem tip mi pove da morm na servis. na servisu pa povejo, da oni nimajo nč s tem, ker sm jo kupu prek neta. jez popizdim in pol grejo klicat tistega k pošilja meile za štacuno.
potrdi, da pač sva zmenjena da vrnem kartico, ker ni bilo dovolj specificirano kaj kupujem oni mi dajo keš nazaj.
dva dni kasnej dobim meil, da sem dobu leš nazaj. In sm ga.
Moje mnenje: Z tem da nimajo dovolj podrobno na netu razloženih specifikacij, to je v glavnem bed. Ampak v končni fazi sem zelo zadovoljen z njihovim reševanjem problema, ki je bilo v mojem primeru učinkovito. un človek k pošilja meile se mi je lepo opraviču.
Pol en teden kasnej comp crkne. K ga probam zalaufat se neki pržge pa neki ropota, zboota se pa ne. Bed, gremo spet na servis. Blo je vse v garanciji, komp je bil pa itak doma sestavljen. Modeli na servisu so bli prjazni in so rekl, da bodo pogledal. nasledni dan dobim mail, da je šel napajalc, le ta je bil star in ne kupljen pri njih. V glavnem, kupm nov napajalc in to je to. Od takrt dela vse. Tko k je treba. Tko, da moja izkušnja je kljub komplikacijam dobra in bom v comtronu še kupoval.
Aja jez mam tud z mlacomom dobre izkušnje, tudi tam bodem še kupoval.
Luka
Nekaj mesecev nazaj sem kupoval računalnik. Kupil sem ga v Comtronu prek interneta. Bolj natančno kupil sem plato, proc, ram pa grafično. Vse skupaj je prišlo celo prej kot so rekli, z kombijem na dom!
Zadevo sestavim in zalaufam. Dela!
Zalaufam aquamark da bi se važil pred bratom. Dobim pač neko cifro, ki mi ni povedala dost, dokler pač nism šel na net gledat primerjave. Bed. cifra nizka. Uglavnem ugotovim, kaj je štala, grafikulja je bla ati radeon 96oo xt
od gamecube. ampak mela je še eno cifro zraven za katero na škatli ni pisalo nič, na pagu od gamecube pa, da je to najslabša možna verzija 9600 xt, delajo namreč 4 različne.
Vzamem jez karto ven in grem v city park, da mi jo zamenjajo. tm je en kul prodajalc k se mu ful smilm.
Problem te karte ni bil, da ni delala ampak, da na strani od comtonove štacune ni bilo dovol natančnih podatkov, ki bi kupcu povedali, da je kartica takšna kakršna pač je. v glavnem tip mi pove da morm na servis. na servisu pa povejo, da oni nimajo nč s tem, ker sm jo kupu prek neta. jez popizdim in pol grejo klicat tistega k pošilja meile za štacuno.
potrdi, da pač sva zmenjena da vrnem kartico, ker ni bilo dovolj specificirano kaj kupujem oni mi dajo keš nazaj.
dva dni kasnej dobim meil, da sem dobu leš nazaj. In sm ga.
Moje mnenje: Z tem da nimajo dovolj podrobno na netu razloženih specifikacij, to je v glavnem bed. Ampak v končni fazi sem zelo zadovoljen z njihovim reševanjem problema, ki je bilo v mojem primeru učinkovito. un človek k pošilja meile se mi je lepo opraviču.
Pol en teden kasnej comp crkne. K ga probam zalaufat se neki pržge pa neki ropota, zboota se pa ne. Bed, gremo spet na servis. Blo je vse v garanciji, komp je bil pa itak doma sestavljen. Modeli na servisu so bli prjazni in so rekl, da bodo pogledal. nasledni dan dobim mail, da je šel napajalc, le ta je bil star in ne kupljen pri njih. V glavnem, kupm nov napajalc in to je to. Od takrt dela vse. Tko k je treba. Tko, da moja izkušnja je kljub komplikacijam dobra in bom v comtronu še kupoval.
Aja jez mam tud z mlacomom dobre izkušnje, tudi tam bodem še kupoval.
Luka
SodVina ::
Kar se tice comtrona, mislim, da je brezveze, da razlagate politiko vasega poslovanja, ce se v praksi izkaze, da je drugace.
Ena izkusnja iz BOF-a Sem sel kupit disk, pa se tam postavim pred diske, pa gledam, gledam,... noben si ni vzel casa zame. No, sam to mene sploh ne moti. Poklicem enga modela in ga vprasam, ce je dolocen Hitachijev disk serije 7K250. Tip pogleda disk za pol sekunde na eno oko in mi rece, da ni, ker se po serijski stevilki vidi. In to je bilo to. Moram rect, da mu nisem verjel, pa sem gledov serijsko tistga, pa serijsko enga drucga, kateri je pa po njegovih besedah bil 7K250. Pa sem se odlocu, pa sem se enkrat poklicov enga drucga, ki mi je pa bil pripravljen zrtvovat nekaj vec casa, poklical je se tretjega tipa, skupaj smo ugotovili, da tudi ta disk je 7k250 serija.
Osebje comtrona se mora zavedati, da nihce ne ve, kaj se dogaja po celi firmi, tezko lahko zagovarjajo tiste, ki jih ne poznajo. Mislim, da tudi ni profesionalno, da grajate mlacom v stilu, "sej oni so pa itak trikrat slabsi od nas"
Kar se pa tice prodajalcev, ki pomagajo. Jaz mislim, da je tako: Ce te kdo sprasuje, ali ti lahko pomaga, mu enostovno reci "ne, hvala!",ce ga ne potrebujes, pa tudi ce je pet oddelkov, pac reces petkrat. Sej te pusti pri miru pol. Mislim da je lepo, da se ponudijo, saj sami pravijo, da morajo tako delat. Ce pa potrebujes pomoc, pa tudi ce se ti nihce ne ponudi, sej ga lahko poklices, pa vprasas, ce ti lahko kaj pomaga.
Druga stvar pa je, ce se prodajalec veselo igra z racunalnikom oz. pogovarja o formuli1 ali o tem, kako je avto peljal na servis, ti ga pa tam skor na kolenih prosis, pa si nekako ne more vzeti cas zate. Priblizno isto (ce ne se bolj) je nadlezno pa, da nekomu reces, ne hvala, pa vseeno leta za tabo kot kuzek, pa ti bluzi kaj je dobro, kaj bo kam pasalo, kolk so te plate najboljse od vseh,... ti pa itak ze ves kaj hoces..
zadnje leti le na comtron.
Ena izkusnja iz BOF-a Sem sel kupit disk, pa se tam postavim pred diske, pa gledam, gledam,... noben si ni vzel casa zame. No, sam to mene sploh ne moti. Poklicem enga modela in ga vprasam, ce je dolocen Hitachijev disk serije 7K250. Tip pogleda disk za pol sekunde na eno oko in mi rece, da ni, ker se po serijski stevilki vidi. In to je bilo to. Moram rect, da mu nisem verjel, pa sem gledov serijsko tistga, pa serijsko enga drucga, kateri je pa po njegovih besedah bil 7K250. Pa sem se odlocu, pa sem se enkrat poklicov enga drucga, ki mi je pa bil pripravljen zrtvovat nekaj vec casa, poklical je se tretjega tipa, skupaj smo ugotovili, da tudi ta disk je 7k250 serija.
Osebje comtrona se mora zavedati, da nihce ne ve, kaj se dogaja po celi firmi, tezko lahko zagovarjajo tiste, ki jih ne poznajo. Mislim, da tudi ni profesionalno, da grajate mlacom v stilu, "sej oni so pa itak trikrat slabsi od nas"
Kar se pa tice prodajalcev, ki pomagajo. Jaz mislim, da je tako: Ce te kdo sprasuje, ali ti lahko pomaga, mu enostovno reci "ne, hvala!",ce ga ne potrebujes, pa tudi ce je pet oddelkov, pac reces petkrat. Sej te pusti pri miru pol. Mislim da je lepo, da se ponudijo, saj sami pravijo, da morajo tako delat. Ce pa potrebujes pomoc, pa tudi ce se ti nihce ne ponudi, sej ga lahko poklices, pa vprasas, ce ti lahko kaj pomaga.
Druga stvar pa je, ce se prodajalec veselo igra z racunalnikom oz. pogovarja o formuli1 ali o tem, kako je avto peljal na servis, ti ga pa tam skor na kolenih prosis, pa si nekako ne more vzeti cas zate. Priblizno isto (ce ne se bolj) je nadlezno pa, da nekomu reces, ne hvala, pa vseeno leta za tabo kot kuzek, pa ti bluzi kaj je dobro, kaj bo kam pasalo, kolk so te plate najboljse od vseh,... ti pa itak ze ves kaj hoces..
zadnje leti le na comtron.
SodVina ::
"zadnje leti le na comtron"
tiskarska napaka, se opravicujem, hotel sem reci "zadnje ne leti le na comtron"
tiskarska napaka, se opravicujem, hotel sem reci "zadnje ne leti le na comtron"
Poldi112 ::
Luka, si ze bil na servisu od Mlacoma?
SodVina, zakaj potem raje ne popravis posta?
S Comtronom sicer nimam slabih iskusenj, sicer sem dobil cuden obcutek na servisu, ko se jim totalno nikamor ni mudulo, en se je verjetno privajal, ker je bil cisto zmeden, ampak zadevo so resili.
Bi pa pohvalih Tech trade. Prakticno vsi tam so vedno prijazni, povejo ti vse kakkor je. Enkrat sem po svoji neumnosti kupil z mojo plato nekompatibilne rame. Sem nesel nazaj in prosil ce jih lahko vrnem. Ni bilo nobenih bonov, takoj sem dobil denar nazaj. Ne recem da je to pravilo, ampak bil sem prijetno presenecen. In to se je tudi njim splacalo, ker so na racun tega naredili precej vec prometa, kot je bila vrednost tistega rama.
SodVina, zakaj potem raje ne popravis posta?
S Comtronom sicer nimam slabih iskusenj, sicer sem dobil cuden obcutek na servisu, ko se jim totalno nikamor ni mudulo, en se je verjetno privajal, ker je bil cisto zmeden, ampak zadevo so resili.
Bi pa pohvalih Tech trade. Prakticno vsi tam so vedno prijazni, povejo ti vse kakkor je. Enkrat sem po svoji neumnosti kupil z mojo plato nekompatibilne rame. Sem nesel nazaj in prosil ce jih lahko vrnem. Ni bilo nobenih bonov, takoj sem dobil denar nazaj. Ne recem da je to pravilo, ampak bil sem prijetno presenecen. In to se je tudi njim splacalo, ker so na racun tega naredili precej vec prometa, kot je bila vrednost tistega rama.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Poldi112 ()
Dr_M ::
recimo servis od JAE je dobr.
frendu je crknu en izhod na zvocni in greva midva tja na servis, razloziva kaj je narobe in serviser prav, da bo takoj pogledu. s kolegom sva sla samo na kavo v sosednji lokal in cez cca pol ure sla nazaj, kjer je takoj dubu novo zvocno.
hitro in ucinkovito.
frendu je crknu en izhod na zvocni in greva midva tja na servis, razloziva kaj je narobe in serviser prav, da bo takoj pogledu. s kolegom sva sla samo na kavo v sosednji lokal in cez cca pol ure sla nazaj, kjer je takoj dubu novo zvocno.
hitro in ucinkovito.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Pat_MaGroin ::
Ker vas je tukaj kar nekaj iz Comtrona, me zanima slecede: Comtron-Citypark?
Vecjih DEBILOV in NEZAINTERESIRANCEV se nisem videl v stacuni. Nisem zamerljiv clovek, ampak od pred 6 mesecev nazaj ne stopim v Comtron, pa ce zastonj talajo robo.
Vsaj 5x sem bil v stacuni, kupoval sem namrec 2x17" LCD (mnde 1710B ce me spomnim ne vara). Za monitorja sem prisel 3x, mel so jih na tleh v skatli, noben ni pokazal NOBENEGA zanimanja, noben ni HOTU priklopit kurcevega monitorja, v smislu "ne moremo". Tako sem bil togoten, da sem nakup LCDjev odlozil na nedolocen cas (se sreca, ker sem zdej z 183P neskocno zadovoljen).
EDINA dobra izkusnja je iz COmtron Celje in MB, kjer me je prodajalec za KURCEVIH 15k, kolikor je kostalo ohisje OSEBNO poklical domov in mi povedal, da me ohisje caka. Isto so me poklicali v Celju, ko sem narocil usivih 100kom CDjev in jih ni blo na zalogi.
Torej, mi lahko kdo pojasni, cemu taksni debili v Cityparku?
LP
Sicer pa kot vidim, vas je vec, ki ste opazili prav akutno nezanimanje in diletantnost kretenov, ki so jih posadili za blagajne Comtron-Citypark.
Vecjih DEBILOV in NEZAINTERESIRANCEV se nisem videl v stacuni. Nisem zamerljiv clovek, ampak od pred 6 mesecev nazaj ne stopim v Comtron, pa ce zastonj talajo robo.
Vsaj 5x sem bil v stacuni, kupoval sem namrec 2x17" LCD (mnde 1710B ce me spomnim ne vara). Za monitorja sem prisel 3x, mel so jih na tleh v skatli, noben ni pokazal NOBENEGA zanimanja, noben ni HOTU priklopit kurcevega monitorja, v smislu "ne moremo". Tako sem bil togoten, da sem nakup LCDjev odlozil na nedolocen cas (se sreca, ker sem zdej z 183P neskocno zadovoljen).
EDINA dobra izkusnja je iz COmtron Celje in MB, kjer me je prodajalec za KURCEVIH 15k, kolikor je kostalo ohisje OSEBNO poklical domov in mi povedal, da me ohisje caka. Isto so me poklicali v Celju, ko sem narocil usivih 100kom CDjev in jih ni blo na zalogi.
Torej, mi lahko kdo pojasni, cemu taksni debili v Cityparku?
LP
Sicer pa kot vidim, vas je vec, ki ste opazili prav akutno nezanimanje in diletantnost kretenov, ki so jih posadili za blagajne Comtron-Citypark.
JustVi ::
>Pa menda ja ne mislite, da je to odvisno od trgovca?
mene sam razjezi, ko se prvo na vse pretege trgovec trudi najti vzrok za neuveljavljanja garancije, namesto da bi ugotovil; zakaj stvar dejansko ne dela?
med trgovci so že izpiljene fraze , ki kratijo pravice pri uveljavljanju garancije, kar precejšnjemu št. neukih kupcev.
>O odnosu zaposlenih je pa težko razpravljat, ker preslabo poznate marsikatero ozadje (delovne razmere itd..).
pomemben je samo profesionalnost.
reklamacija ne sme biti odvisna samo od pristopa stranke.
men je kar kul delat z zariplimi strankami, ki se pred vhodom sam mal napumpajo.
>Ja, pa naj zaposlijo koga drugega, bo nekdo rekel. Seveda, ampak ta drugi pa potem nima pojma o zadevah, in spet vam ni prav.
naj dajo oglas na SLO-TECH, tu je znanje nadpovprečno.
z ostalim se strinjam.
mene sam razjezi, ko se prvo na vse pretege trgovec trudi najti vzrok za neuveljavljanja garancije, namesto da bi ugotovil; zakaj stvar dejansko ne dela?
med trgovci so že izpiljene fraze , ki kratijo pravice pri uveljavljanju garancije, kar precejšnjemu št. neukih kupcev.
>O odnosu zaposlenih je pa težko razpravljat, ker preslabo poznate marsikatero ozadje (delovne razmere itd..).
pomemben je samo profesionalnost.
reklamacija ne sme biti odvisna samo od pristopa stranke.
men je kar kul delat z zariplimi strankami, ki se pred vhodom sam mal napumpajo.
>Ja, pa naj zaposlijo koga drugega, bo nekdo rekel. Seveda, ampak ta drugi pa potem nima pojma o zadevah, in spet vam ni prav.
naj dajo oglas na SLO-TECH, tu je znanje nadpovprečno.
z ostalim se strinjam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: JustVi ()
Šimpanz ::
Ker delam v računalniškem servisu lahko potrdim da so stranke velikokrat krive za to da so serviserji tečni. Pred nekaj tedni je prišla na naš servis ena teta ki se je že na vratih drla da ji računalnik ne dela in da mulc ne more igrat iger, ona pa da je dala za računalnik dve plači. Zahtevala je takojšnje vračilo denarja (22 dni po nakupu) drugače nas bo dala na inšpekcijo, časiopise itd. Ko sem j vprašal kaj je narobe je rekla da tamal ne more igrati iger ker mu napiše da ima samo 256 barv. Ko sem jo vprašal ali so naložili gonilnike za grafično mi je zasikala da naj jo ne zajebavam ker so trije majstri nalagali Windowse.
Vmes je ženska še vsem drugim strankam težila kakšna usrana firma smo in da prodajamo zastarele računalnike ki ne podpirajo nobenih novejših iger. Pred njo sem priklopil računalnik in takoj opazil da ni gonilnikov od grafične. V nekaj minutah sem ji naložil gonilnike in ji delo seveda zaračunal (predvsem zaradi njenega teženja). Ko je popizdila sem ji predlagal naj drugič nalaganje programov ne zaupa svojim "majstrom" ampak profesionalcem. Če bi prišla v servis malo manj nakurjena bi ji gonilnike naložili brezplačno kot vsem ostalim tako pa je plačala skoraj 10.000 sit.
Vmes je ženska še vsem drugim strankam težila kakšna usrana firma smo in da prodajamo zastarele računalnike ki ne podpirajo nobenih novejših iger. Pred njo sem priklopil računalnik in takoj opazil da ni gonilnikov od grafične. V nekaj minutah sem ji naložil gonilnike in ji delo seveda zaračunal (predvsem zaradi njenega teženja). Ko je popizdila sem ji predlagal naj drugič nalaganje programov ne zaupa svojim "majstrom" ampak profesionalcem. Če bi prišla v servis malo manj nakurjena bi ji gonilnike naložili brezplačno kot vsem ostalim tako pa je plačala skoraj 10.000 sit.
Crimson_Shadow ::
... zasikala da naj jo ne zajebavam ker so trije majstri nalagali Windowse.
Moraš biti pa res "majster", da so potrebni kat trije taki "majstri" za nalaganje oken
glinik ::
printer: To maš prav, samo so vseno prodalajci ...
Moram pa povedat, da so v zadnjih časih kar vredu ljudje.
Lp
Moram pa povedat, da so v zadnjih časih kar vredu ljudje.
Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))
Je vredno razmisleka ...
Je vredno razmisleka ...
Daedalus ::
Evo še ene moje izkušnje - enemu tipu smo enkrat zamenjali crknjen disk v računalniku (je bil že izven garancije), ko sem ga vprašal, če bi mu na servisu naložili OS (če bi nam ga prinesel) je rekel da ne, ker se mu ful mudi. Ok, pride tip čez kake 3 dni nazaj in se že od vrat dere, da kaj smo naredli z računalnikom, nič ne dela, itak standard z inšpekcijami težit, ipd... Jaz si mislim WTF?? pa vzamem kišto, jo priključim in čez dve minute vprašam tipa, če je mogoče kake gonilnike za matično ploščo, grafiko, zvok, modem nalagal. Tip debelo gleda in je tiho, pol pa čez par sekund izdavi: Kake gonilnike? Pol je seveda povedal, da je sistem nalagal en njegov kolega, ki se kao ful spozna. Jaz lepo izklopim računalo, mu povem, da more poleg WinMe naložit še ustrezne gonilnike za strojno opremo in da če jih ni, to pač ni moj problem, ker računalnik lepo dela. Če pa želi, mu ga lahko spravim v red, na ceniku pa lepo piše, da je ura servisa 5k + DDV. Če pa ne želi tega, pa lahko računalo nese njegovemu kolegu, pa ga bo že on zrihtal, sej je znalec, rajt?. V glavnem tip čisto rdeč v glavo pobere kišto in se pobere brez besede... Naslednjič, ko se je oglasil kaj kupit, je bil dosti bolj prijazen.
Pa takih primerkov je vedno dosti - sam zaj*be, pol se ti pa po trgovini dere in grozi...
Pa takih primerkov je vedno dosti - sam zaj*be, pol se ti pa po trgovini dere in grozi...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Wad@ ::
@sodvina:
No, sam to mene sploh ne moti. Poklicem enga modela in ga vprasam, ce je dolocen Hitachijev disk serije 7K250. Tip pogleda disk za pol sekunde na eno oko in mi rece, da ni, ker se po serijski stevilki vidi. In to je bilo to. Moram rect, da mu nisem verjel,
totalno isto...saj potem je blo vse kul..pač ga nism poslušal(pa baje da je ta disk glasen) in ga kupil na slepo. pridem domov pogledam na net in vidim da je pravi ...torej na koncu vse ql.
No, sam to mene sploh ne moti. Poklicem enga modela in ga vprasam, ce je dolocen Hitachijev disk serije 7K250. Tip pogleda disk za pol sekunde na eno oko in mi rece, da ni, ker se po serijski stevilki vidi. In to je bilo to. Moram rect, da mu nisem verjel,
totalno isto...saj potem je blo vse kul..pač ga nism poslušal(pa baje da je ta disk glasen) in ga kupil na slepo. pridem domov pogledam na net in vidim da je pravi ...torej na koncu vse ql.
fAtso ::
Pa vas jaz to vprašam, bi vi za 100.000 sit na mesec bili sposobni vsak dan prihajati na delo veseli in ustrežljivi in predvsem vedno korektni do strank ki so včasih res take cvetke da težko zadržuješ smeh. Pa bi bili pripravljeni delati 13.5 ur na dan ker je v trgovini premalo zaposlenih? Plus še to da je takih ki se spoznajo na čisto vsa področja v računalništvu malo, zato če prideš v trgovino in vprašaš za točno določeni izdelek vse kar je možno vedeti o njem, vam garantiram da nikjer tega ne bodo vedeli, Izdelkov je v prodajalni nekaj tisoč in točno za vse vedeti točne specifikacije na pamet je nemogoče. Je pa res da tisti ki imajo veliko pojma o računalništvu večino jih pristane na servisu
Premislite malo preden šimfate delo prodajalcev, zamislite se kako bi to vi izpeljali.
Premislite malo preden šimfate delo prodajalcev, zamislite se kako bi to vi izpeljali.
Gandalfar ::
fAtso: meni se to zdi problem delodajalca in ne kupca.. pa naj propade, ce ni sposoben motivirati svojih zaposlenih
Caligula ::
Se strinjam.
Dobr bi blo, ce tole kak direktor Comtrona bere. aNaj mal pozitivno stimulira zaposlene. Se pozna. Cedalji lazji je prek neta iz tujine narocat in dobra postrezba je velik faktor. To, da gre pa en nemski trgovc 100krat bolj na roko kupcu kokr se je slo tukaj ob problemu je pa tud zalostno.
V orenk tuji stacuni zlo hitr menjajo. Nc se ne pregovarja na veliko,..
Sej majo pac zioher res dost vec pogajalske moci nad dobavitli sam je treba pa pol to pri nas s cloveskim faktorjem nadomestit, da bi bli konkurencni.
Mene prodajalci v BTCju ne motijo. Mam rad mir ko pridem v stacuno. Sam servis-tam pa kaka lepa beseda s strani vodstva-pa ne tezenje-ampak lepa spodbudna beseda nebi skodila.
Dobr bi blo, ce tole kak direktor Comtrona bere. aNaj mal pozitivno stimulira zaposlene. Se pozna. Cedalji lazji je prek neta iz tujine narocat in dobra postrezba je velik faktor. To, da gre pa en nemski trgovc 100krat bolj na roko kupcu kokr se je slo tukaj ob problemu je pa tud zalostno.
V orenk tuji stacuni zlo hitr menjajo. Nc se ne pregovarja na veliko,..
Sej majo pac zioher res dost vec pogajalske moci nad dobavitli sam je treba pa pol to pri nas s cloveskim faktorjem nadomestit, da bi bli konkurencni.
Mene prodajalci v BTCju ne motijo. Mam rad mir ko pridem v stacuno. Sam servis-tam pa kaka lepa beseda s strani vodstva-pa ne tezenje-ampak lepa spodbudna beseda nebi skodila.
glinik ::
Če smo že pri tem, v Pelugi s tako prijazni da kar smrdi...
Konec koncev je treba povedat, da so prodajalci recimo v PC sistemi, Power Plus, Mega hit prijatni. To je dejstvo, če pa se na katero stvar ne spoznajo , pa zaradi tega tudi ne bom hin. Njim očitno rač. ni takšen hobi kot je nam, samo zato pride do takšnih razlik v poznavanju.
Na servisu od PC Hand je vodja Matjaž Leban in moram povedat, da je ded 120% korekten. Sva se lepo pogovorila in je bila zadeva razčiščena.
Kot sem že prej omenil, mene ne moti, da se na katero stvar prodajalci ne spoznajo. Moti me le, če so nevljudni in leni! Take bi poslal lukne kopat, če niso zadovolni s tem delom, pa ga naj pustijo. V Big Bangu v MB so ultra neresni! Jaz jim nisem kriv, da so nezadovolni.
Lp
Konec koncev je treba povedat, da so prodajalci recimo v PC sistemi, Power Plus, Mega hit prijatni. To je dejstvo, če pa se na katero stvar ne spoznajo , pa zaradi tega tudi ne bom hin. Njim očitno rač. ni takšen hobi kot je nam, samo zato pride do takšnih razlik v poznavanju.
Na servisu od PC Hand je vodja Matjaž Leban in moram povedat, da je ded 120% korekten. Sva se lepo pogovorila in je bila zadeva razčiščena.
Kot sem že prej omenil, mene ne moti, da se na katero stvar prodajalci ne spoznajo. Moti me le, če so nevljudni in leni! Take bi poslal lukne kopat, če niso zadovolni s tem delom, pa ga naj pustijo. V Big Bangu v MB so ultra neresni! Jaz jim nisem kriv, da so nezadovolni.
Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))
Je vredno razmisleka ...
Je vredno razmisleka ...
fAtso ::
Gandalfar se čisto strinjam s teboj, da je to problem DELODAJALCA ampak če se z delodajalcem ne da nič zmeniti...
To sem rekel samo zato ker vsi tukaj samo čez prodajalce govorijo, raje sešimfajte vodstvo ne pa delovne mule ki prenašajo vse kar se spomnejo stranke in kar jih muči, verjemi da ni lahko... Predvsem na koncu dneva ko komaj čakaš da greš domov in ti pride en morit za brezvezne stvari, zaradi česa moraš podaljšati delovnik 10ih ljudi za 15 do 20 min. Pa tudi to je res da lahko na mesec postrežeš 5000 strank pa bodo vse vesele in zadovoljne odšle iz trgovine in ti noben ne bo dal nobene pohvale za to... Prvič ko pa nekoga, ki ti mori 30 min, začneš ignorirat, ker enostavno ugotoviš da z njim nikamor ne prideš, potem pa za to zve celo vodstvo, cel slo-tech, in vsi začnejo samo še grajat.
Glede reklame ki ste jo naredili klele na slo-techu, ni vazn a je slaba al dobra važn da je Sej veste najboljša reklama je kaki škandal
To sem rekel samo zato ker vsi tukaj samo čez prodajalce govorijo, raje sešimfajte vodstvo ne pa delovne mule ki prenašajo vse kar se spomnejo stranke in kar jih muči, verjemi da ni lahko... Predvsem na koncu dneva ko komaj čakaš da greš domov in ti pride en morit za brezvezne stvari, zaradi česa moraš podaljšati delovnik 10ih ljudi za 15 do 20 min. Pa tudi to je res da lahko na mesec postrežeš 5000 strank pa bodo vse vesele in zadovoljne odšle iz trgovine in ti noben ne bo dal nobene pohvale za to... Prvič ko pa nekoga, ki ti mori 30 min, začneš ignorirat, ker enostavno ugotoviš da z njim nikamor ne prideš, potem pa za to zve celo vodstvo, cel slo-tech, in vsi začnejo samo še grajat.
Glede reklame ki ste jo naredili klele na slo-techu, ni vazn a je slaba al dobra važn da je Sej veste najboljša reklama je kaki škandal
Caligula ::
Tole z z slabo reklamo-da je boljs kot nic ne drzi.
Skratka direktorjem Comtrona: Ni tezko iz tujine narocat. Sam cedalji lazje je pa same pozitivne izkusnje zaenkrat.
Ce se hoce Comtron ne sam obdrzat ampak rast sistem ni najedanje prodajalcem,...Sej kvalitetni ne bodo niloli vsi. Sam bi blo pa hudo narobe, ce bi se probal recmo z nekimi direktivami to zrihtat.
Visoka placa ni vse. Magar jim znotraj firme omogocte na osnovi rezultatov hudo dobre nabavne pogoje kadar zase nabavljajo, tud kaoo nagrado,..
To se pozna. Skratka folk je treba motivirat. V racunalnistvu se to da. Sam ne na kak nazadnjaski zadrt nacin ala najedanje zaposlenim, zaukazovanje al pa represija. Dejte jim kake nove igracke za doma za testirat, senkat,. skratka naj bodo ful obvesceni ampak iz lastnega interesa. Naj bodo prvi prodajalci v SLO k bodo lahko z lastne roke povedal, kok se recmo X800 PRO navija,.. pa boste zmagal,...
Za 5 cukov razlike se iz tujine ne splaca narocvat. Sam ce je pa folk v stacunah, servisih,,... siten je hiter vredno.
Zrihtajte se pa bomo nabavljali pri vas.
Drugace vas ni. Resno. EU je pocen pa cedalje bolj simpl.
Pa bi blo skoda slovenske firme ignorirat.
Skratka direktorjem Comtrona: Ni tezko iz tujine narocat. Sam cedalji lazje je pa same pozitivne izkusnje zaenkrat.
Ce se hoce Comtron ne sam obdrzat ampak rast sistem ni najedanje prodajalcem,...Sej kvalitetni ne bodo niloli vsi. Sam bi blo pa hudo narobe, ce bi se probal recmo z nekimi direktivami to zrihtat.
Visoka placa ni vse. Magar jim znotraj firme omogocte na osnovi rezultatov hudo dobre nabavne pogoje kadar zase nabavljajo, tud kaoo nagrado,..
To se pozna. Skratka folk je treba motivirat. V racunalnistvu se to da. Sam ne na kak nazadnjaski zadrt nacin ala najedanje zaposlenim, zaukazovanje al pa represija. Dejte jim kake nove igracke za doma za testirat, senkat,. skratka naj bodo ful obvesceni ampak iz lastnega interesa. Naj bodo prvi prodajalci v SLO k bodo lahko z lastne roke povedal, kok se recmo X800 PRO navija,.. pa boste zmagal,...
Za 5 cukov razlike se iz tujine ne splaca narocvat. Sam ce je pa folk v stacunah, servisih,,... siten je hiter vredno.
Zrihtajte se pa bomo nabavljali pri vas.
Drugace vas ni. Resno. EU je pocen pa cedalje bolj simpl.
Pa bi blo skoda slovenske firme ignorirat.
SodVina ::
fatso, 13,5 ur na dan, pa 100 jurjev na mesec? to je cca. 350 na uro? Res imate slabo vodstvo.
Slaba reklama pa v nobenem primeru ne koristi podjetju, to velja bolj za slavne osebnosti.(pika bozic) Omenil si tudi, da ni nobene hvale, ce je delo dobro, en nezadovoljen uporabnik pa naredi celo stalo. Tudi to ni cisto res. Na slo-techu so tudi teme, kjer se debatira, katera trgovina je dobra. Sam sem recimo ze velikokrat vidil pohvale za agt.
Kar se tice znanja prodajalcev, sej normalno da ne morejo vsega vedet, artiklov morje, pa da bi od vsakega vedel vse? Samo razlika pa je med neznanjem pa napacnim znanjem. Jest sem sel recimo v eno trgovino po writer, pa vprasam, ce majo teac-a al pa liteona, pa on prav, da imajo sam LG-je, itak so oni najboljsi, da ga ima on doma in da mu dobro dela. (itak dama tega doma, ce drugih ne prodajajo). Pol grem v drugo stacuno vprasat za geforce, pa prav, da imajo sam ATI-ja, ker geforci niso dobri... Ko sem vprasal za diske, je reku, da imajo samo maxtorje, ker so edini v redu. Znanje, ni kaj.
Slaba reklama pa v nobenem primeru ne koristi podjetju, to velja bolj za slavne osebnosti.(pika bozic) Omenil si tudi, da ni nobene hvale, ce je delo dobro, en nezadovoljen uporabnik pa naredi celo stalo. Tudi to ni cisto res. Na slo-techu so tudi teme, kjer se debatira, katera trgovina je dobra. Sam sem recimo ze velikokrat vidil pohvale za agt.
Kar se tice znanja prodajalcev, sej normalno da ne morejo vsega vedet, artiklov morje, pa da bi od vsakega vedel vse? Samo razlika pa je med neznanjem pa napacnim znanjem. Jest sem sel recimo v eno trgovino po writer, pa vprasam, ce majo teac-a al pa liteona, pa on prav, da imajo sam LG-je, itak so oni najboljsi, da ga ima on doma in da mu dobro dela. (itak dama tega doma, ce drugih ne prodajajo). Pol grem v drugo stacuno vprasat za geforce, pa prav, da imajo sam ATI-ja, ker geforci niso dobri... Ko sem vprasal za diske, je reku, da imajo samo maxtorje, ker so edini v redu. Znanje, ni kaj.
killah bee ::
dejmo se še mal
še kaka kritika al pa pohvala
še kaka kritika al pa pohvala
Abit NF7,T-bred1700+@2400+(10x200),512MB,hercules 9800@9800pro 385/695
Rekec ::
PAR zadev glede COMTRONA!
1. Ko sem hotel discmana menjat za drugega so ga takoj menjali
2.Isto se mi je zgodilo, ko sem kupil disketnik in sem ugotovil po 2 dneh da ga ne rabim so mi ga tako menjali za 50 cdjev
3. Res pa je da so zelo arogantni v trgovini zraven kodžaka v MB-ju
4. REs je tudi da so popolnoma nepoučeni idioti v comtron servisu na Tržaški, saj mi je neki serviser rekel, da sem na grafični kartici šel menjavat gpu, da sem ga zamenjal geforce 1 in GF2 gpu????? Budalo skratka, kje bi se jaz spomno menjavat GPU-je??????
5. Je pa tudi res, da prodajajo komponente in PCje po ugodnih cenah
1. Ko sem hotel discmana menjat za drugega so ga takoj menjali
2.Isto se mi je zgodilo, ko sem kupil disketnik in sem ugotovil po 2 dneh da ga ne rabim so mi ga tako menjali za 50 cdjev
3. Res pa je da so zelo arogantni v trgovini zraven kodžaka v MB-ju
4. REs je tudi da so popolnoma nepoučeni idioti v comtron servisu na Tržaški, saj mi je neki serviser rekel, da sem na grafični kartici šel menjavat gpu, da sem ga zamenjal geforce 1 in GF2 gpu????? Budalo skratka, kje bi se jaz spomno menjavat GPU-je??????
5. Je pa tudi res, da prodajajo komponente in PCje po ugodnih cenah
killah bee ::
ta poceni stvari v comtronu so sumljivega porekla,kot recimo tale GeCube,me prov zanima
kaki je un 9800PRO,če je tud lite ,
drgač pa so tud men že kako stvar zamenjal,sam sem meu dobr odnos do poslovodje ,
sam ne tak kot zgleda ,
ampak navidezna prijaznost
lp
kaki je un 9800PRO,če je tud lite ,
drgač pa so tud men že kako stvar zamenjal,sam sem meu dobr odnos do poslovodje ,
sam ne tak kot zgleda ,
ampak navidezna prijaznost
lp
Abit NF7,T-bred1700+@2400+(10x200),512MB,hercules 9800@9800pro 385/695
Dead_Eye ::
Glede nezainteresiranih in lenih prodajalcev: zgleda da je to trademark Comtrona! Govorim o trgovini v KP, sicer odkar so v novih prostorih je malo boljše, pa vendar...
Naj povem da so rabli cel dan da so mi naredili 20m UTP kabla (sem bil 3x tam, ker so vedno rekli da čez 2 uri bo....). Skratka 10 minut dela če delaš pazljivo in počasi...... - to še v stari trgovinci, model pa cel dan na telefonu in nekaj tipkal na rač - nisem videl kaj dela ker se ne vidi monitorja....
Glede zamenjave izdelka pa so me prijetno presenetili, ko je kolegu zamenjal modem ker ni klical. Modem je samo pogledal da ni skurjen in takoj šel po novega. Pohvalno.
Kdor je pa napisal tisto, da komu gre na živce če takoj uleti prodajalec je samo firbec - stari si udaru kar krepko mimo. Jaz sem eden izmed takih in tudi ko sem 99% da bom kaj kupil nočem da mi takoj diha za vrat! V bistvu mi celo nardi efekt da se poberem stran...
Naj povem da so rabli cel dan da so mi naredili 20m UTP kabla (sem bil 3x tam, ker so vedno rekli da čez 2 uri bo....). Skratka 10 minut dela če delaš pazljivo in počasi...... - to še v stari trgovinci, model pa cel dan na telefonu in nekaj tipkal na rač - nisem videl kaj dela ker se ne vidi monitorja....
Glede zamenjave izdelka pa so me prijetno presenetili, ko je kolegu zamenjal modem ker ni klical. Modem je samo pogledal da ni skurjen in takoj šel po novega. Pohvalno.
Kdor je pa napisal tisto, da komu gre na živce če takoj uleti prodajalec je samo firbec - stari si udaru kar krepko mimo. Jaz sem eden izmed takih in tudi ko sem 99% da bom kaj kupil nočem da mi takoj diha za vrat! V bistvu mi celo nardi efekt da se poberem stran...
The one and only
CaqKa ::
kot zgleda smo očitno nad večimi poslovalnicami comtrona ogorčeni... zgleda, da je to res hiba vodstva.
no v časih comtrona na gregorčičevi je bilo še vse drugače...
no v časih comtrona na gregorčičevi je bilo še vse drugače...
gkovac ::
Da še jaz pristavim svoj lonček.
Slabih izkušenj z delovanjem nesrečnega Comtrona se je v zadnjem letu nabralo toliko, da bom naštel samo tiste, ki so me najbolj razjezile
1) Kmalu po novem letu sem se odločil za nakup novega računalnika in prosil za predračun in ga sevede nisem dobil. Ampak kot nalašč je takrat prišla na dom zloženka podjetja in odločil sem se za eno njihovo sestavljeno mašino. Zadevo naročim preko spletne trgovine in čakam... čakam... čakam... kličem in vprašam nakar me ene 16 krat vežejo in na koncu dobim spet to prvo deklico, ki mi pove, da se računalniki sestavljajo in da bo treba počakat še par dni. No po par dneh nič od nič in jest spet kličem. Tokrat dobim nekega tipa, ki mi je na zelo neprijazen način povedal, da bom moral čakati še en teden. Ves besen sem odpovedal moje naročilo in mašino kupil pri Megahitu
2) V službi so še pred mojim prihodom kupili mašino, ki je po treh letih pokleknila. Najprej je šel disk in ko so ga zamenjali mi je eden njihovih serviserjev ves pameten povedal, da se je poslovil ker ni blo dovolj hlajenja. No.. vgradili so rack z dodatnim ventilatorčkom in to je to. Ko se je mašina sesula (napajalnik) drugič mi je serviser spet ves pameten povedal, da ni dosti hlajenja in ko mi je zamenjal napajalnik ven vrgel še burnerja da se ne bo tako zelo grelo. Ob tem pa so mi spet prav lepo in neprijazno povedali, da naj s to mašino ne hodim več k njim ker je prestara.
Kot dodatek pa še to... ta mašina je najbolj pomembna pri nas v službi in mi je bilo res nujno, da se je čimprej popravi. Ko sem klical na Comtron so mi rekli, da ne bo nič, ker trgovina še ni odprta in da bo treba počakat en teden al pa zadevo peljat v Maribor.
3) Ampak... jest se ne dam kar tako in še rinem tja, kjer kupim router Planet in ga priklopim v službi da ga stestiram. Po dveh dneh se začnejo veselice in po 10 dneh mi odpove en port (gremlini vam povem)... No zadevo nesem nazaj in pravjo a je 8 dni od nakupa? Je! Krasno... kar lepo na servis z njim (Mislim kva???!!?? Nova zadeva na servis?? Po vrhu pa še router, ki je ves zaliman in zlepljen). Da pa je stvar še hujša pa bo zadeva na servisu en (1) teden. Aja... prijaznosti tuki ne bom omenjal ker me je imel, da bi tipu skočil v lase že v trgovini, kjer so si 4 prodajalci praskal jajca in zdolgočaseno povedal kje pridem do servisa. Drugič bi mu pa skočil v lase serviserju, ki mi je z zdolgočasenim glasom hotel dopovedat, da morm dat uplink v port kjer piše WAN in ne tja kjer piše 1 (halo!!??!! kaj tut izgledam neumen??? ).
Takih in podobnih pripetljajev je bilo še precej in ko dobim nazaj moj router nikoli več ne stopim v to trgovino in povem vsem, ki jih poznam, da tam ne kupujejo več.
Malce sem se že spraznil, čeprav imam še vedno grenak priokus v vezi s celotno zadevo.
Slabih izkušenj z delovanjem nesrečnega Comtrona se je v zadnjem letu nabralo toliko, da bom naštel samo tiste, ki so me najbolj razjezile
1) Kmalu po novem letu sem se odločil za nakup novega računalnika in prosil za predračun in ga sevede nisem dobil. Ampak kot nalašč je takrat prišla na dom zloženka podjetja in odločil sem se za eno njihovo sestavljeno mašino. Zadevo naročim preko spletne trgovine in čakam... čakam... čakam... kličem in vprašam nakar me ene 16 krat vežejo in na koncu dobim spet to prvo deklico, ki mi pove, da se računalniki sestavljajo in da bo treba počakat še par dni. No po par dneh nič od nič in jest spet kličem. Tokrat dobim nekega tipa, ki mi je na zelo neprijazen način povedal, da bom moral čakati še en teden. Ves besen sem odpovedal moje naročilo in mašino kupil pri Megahitu
2) V službi so še pred mojim prihodom kupili mašino, ki je po treh letih pokleknila. Najprej je šel disk in ko so ga zamenjali mi je eden njihovih serviserjev ves pameten povedal, da se je poslovil ker ni blo dovolj hlajenja. No.. vgradili so rack z dodatnim ventilatorčkom in to je to. Ko se je mašina sesula (napajalnik) drugič mi je serviser spet ves pameten povedal, da ni dosti hlajenja in ko mi je zamenjal napajalnik ven vrgel še burnerja da se ne bo tako zelo grelo. Ob tem pa so mi spet prav lepo in neprijazno povedali, da naj s to mašino ne hodim več k njim ker je prestara.
Kot dodatek pa še to... ta mašina je najbolj pomembna pri nas v službi in mi je bilo res nujno, da se je čimprej popravi. Ko sem klical na Comtron so mi rekli, da ne bo nič, ker trgovina še ni odprta in da bo treba počakat en teden al pa zadevo peljat v Maribor.
3) Ampak... jest se ne dam kar tako in še rinem tja, kjer kupim router Planet in ga priklopim v službi da ga stestiram. Po dveh dneh se začnejo veselice in po 10 dneh mi odpove en port (gremlini vam povem)... No zadevo nesem nazaj in pravjo a je 8 dni od nakupa? Je! Krasno... kar lepo na servis z njim (Mislim kva???!!?? Nova zadeva na servis?? Po vrhu pa še router, ki je ves zaliman in zlepljen). Da pa je stvar še hujša pa bo zadeva na servisu en (1) teden. Aja... prijaznosti tuki ne bom omenjal ker me je imel, da bi tipu skočil v lase že v trgovini, kjer so si 4 prodajalci praskal jajca in zdolgočaseno povedal kje pridem do servisa. Drugič bi mu pa skočil v lase serviserju, ki mi je z zdolgočasenim glasom hotel dopovedat, da morm dat uplink v port kjer piše WAN in ne tja kjer piše 1 (halo!!??!! kaj tut izgledam neumen??? ).
Takih in podobnih pripetljajev je bilo še precej in ko dobim nazaj moj router nikoli več ne stopim v to trgovino in povem vsem, ki jih poznam, da tam ne kupujejo več.
Malce sem se že spraznil, čeprav imam še vedno grenak priokus v vezi s celotno zadevo.
lp,
____________________________________________
"Left to themselves, things tend to go from bad to worse."
____________________________________________
"Left to themselves, things tend to go from bad to worse."
Bessie ::
Mene pa samo zanima kaj je pisalo na garancijskem listu, ki je priložen karici (naj bi bil) v zvezi z garancijskimi pogoji? Aja pa so bila zraven slovenska navodila?
odklop ::
O Comtronu v SG nimam slabih izkušenj, 3 X so mi menjali MP3 player, nazadnje celo za boljši model, nobeden ni kaj kompliciral --> sem pa vedno na lep način povedal kaj je narobe / v cem je problem. Tudi druge zadeve (garancija, zamenjava...) so se dale uredit.
V MB pa je par prodajalcev-serviserjev ful neposlušnih -->lenih, ko mu praviš za problem te sploh ne posluša, pol pa ne ve zakaj gre in ni čuda da se kupci bunijo. Sam sem mel v MB kar nekaj slabih izkušenj, zato tam ne kupujem več...
V MB pa je par prodajalcev-serviserjev ful neposlušnih -->lenih, ko mu praviš za problem te sploh ne posluša, pol pa ne ve zakaj gre in ni čuda da se kupci bunijo. Sam sem mel v MB kar nekaj slabih izkušenj, zato tam ne kupujem več...
Dead_Eye ::
Haha, to o routerjih je pa smešno. Meni je vsak povedal drugače kakšne kable moram uporabljat oz. kje pride kak kabel. In seveda vsi narobe.
The one and only
frenk ::
fantje dejte mi povedat kdo od vas bi delal za 85k na mesec...če bi mel jest 85k na mesec takoj neham delat...take so plače neke [EDIT] trgovine s tehnično robo v Kranju(namig:tri črke )
Zgodovina sprememb…
- spremenil: frenk ()
Dr_M ::
jap, studenti ponavad precej vec zasluzijo...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
frenk ::
boštjan: kruta resnica je da majo tolk moji sodelavci...jest mam od 50k pa do 60k(600sit/h)
boštjan ::
frenk,vem vem,ker sam mam isto,a za tebe se ne plačuje dodatnih dajatev kot je zdravstveno zavarovanje ipd stvari.da pa maš ti manj pa je zato ker tudi manj ur obdelaš.redni delavci morajo 160ur met.
Caligula ::
Jao jao. In ti hodis tja delat kljub temu?
Ce bi dvakrat na mesec preprodal kak posran hardware bi toliko dobil.
Ce bi dvakrat na mesec preprodal kak posran hardware bi toliko dobil.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Comtron - težave z garancijo (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 9094 (5598) | St235 |
» | pofuk.. comtronOddelek: Kaj kupiti | 5282 (2728) | x45 |
» | [FORK] Garancija/Stvarna napaka (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 6287 (6287) | AngelOfDeath |
» | Comtron SG (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Kaj kupiti | 13718 (8523) | Turtle |
⊘ | Comtron in garancija (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 8386 (6867) | Mr.B |