» »

Comtron Servis-katastrofa, znanje pod vsako kritiko

Comtron Servis-katastrofa, znanje pod vsako kritiko

1 2
3
4 5

Brane2 ::

Me zanima, ce bi mu zamenjali skener, ce bi imel nalimana rebra za boljse hlajenje ali pa recimo namesto originalnih vse ledice plave...

Dr_M ::

ali pa recimo namesto originalnih vse ledice plave...

moj fotr ni obseden z modrimi ledicami, tako kot ti :)

pa kolikor jest vem, more met skener ogreto zarnico ne ohlajeno.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Azrael ::

Oho, eni ste pa besni na trgovine...

Stvar je čisto enostavna: v izdelek je kupec posegel, kar je tudi prostodušno priznal in za nameček so tu še stvarni dokazi tega početja in kakorkoli obračaš, to pomeni konec garancije in pika. Razlogi in opravičila so v takem slučaju čisto brezpredmetni in zapravljanje časa. Priznanje take reklamacije je za trgovino čista izguba, ker bo uvoznik ali proizvajalec reklamacijski zahtevek gladko zavrnil. V kapitalizmu pa izguba ne pomeni nič dobrega...

Je pa zelo neumno od kupca, da po stvari, ki ne dela 100% nekaj šari, čeprav ima na voljo garancijo. Pravijo, da vsaka šola nekaj stane.

OK, če si stručko (ali vsaj misliš, da si) in greš nek izdelek predelati v high end ali kar koli že, brez nadaljnega lahko to narediš, konec koncev živimo v svobodni deželi, samo ne potem hoditi nazaj v štacuno, če stvar ne dela več. Predelava = adijo garancija.

LP, Azrael

p.s. Tisti, ki mislite, da v rač. trgovinah večji del delovnega časa serviserji in prodajalci nažigajo igrice do obnemoglosti in se imajo oh in sploh super krasno, lahko povem: NIMATE POJMA !!!
Nekoč je bil Slo-tech.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Azrael ()

Dr_M ::

Tisti, ki mislite, da v rač. trgovinah večji del delovnega časa serviserji in prodajalci nažigajo igrice do obnemoglosti in se imajo oh in sploh super krasno, lahko povem: NIMATE POJMA !!!

hehe...sej bi ti se verjel, ce neb poznal par serviserjov po razlicnih firmah :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Dr_M ::

v izdelek je kupec posegel, kar je tudi prostodušno priznal in za nameček so tu še stvarni dokazi tega početja in kakorkoli obračaš, to pomeni konec garancije in pika.

to je tko nekak, kot da kupis avto, pa ti en brisalec slabo brise. zamenjas metlico, ampak se vedno slabi brise, ker je slab feder...in peljes avto na uradni servis, pa ti ukinejo garancijo za cel avto, ker si pac naredu posev v avto, ceprov je bla napaka ze prej...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Brane2 ::

Ne, to ni tko.

Ce ze hoces pravo paralelo z avtom, je to tko, kot da bi vrnil novega Golfa 5 v garanciji, ker ne potegne vec in bi prodajalec na motorju odkrili sledi predelav, ceprav avto, v trenutku, ko si ga vrnil, ni bil "navit".

Zdi se mi samoumevno, da po motorju novega serijskega avtomobila nimas kaj praskat.
Tudi ce bi zamenjal glavo motorja s Porcheovo "ker je to pa ja boljse in ne more pokvarit motorja" izgubis garancijo.

Tovrstne predelave niso ustaljena praksa in nekaj kar je tako obicajno in samoumevno, da bi prodajalec moral to pricakovati.

Tudi sam nisem angel in marsikdaj rasturim novo stvar, a vedno se zavedam rizika in s svojimi traparijami ne delam tezav drugim.

Groovy ::

mene pa sam zanima kok je blo res tistega "lepila" tam na RAMih, al je bil samo serviser napičen, ker so njegovi podrejeni boljši v GP4 in je prav iskal da bi kaj našel in zasikal. :P :\

Dr_M: bolno je, da primerjaš avto z grafično. No go! |O

Pa sej če grafa dela, pol je on ni pokvaril fizično!!!! halo! :\
Če jo je pa z navijanjem, pa nima serviser kaj pametovat. Zadeva nehala delat in pika. Garancija! A zdej boste pa rekl, da zarad unga lepila ma on v Colinu 4 črte?! no no... :\

Pa še neki me zanima...ja kdo od vas pa ne navija grafične? Ta nove majo clo program zraven! A zdej pa ne bo garancije, če bo začela klobase risat?

Odstrani lepilo in nazaj na servis! >:D
I am the captain of my soul

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Groovy ()

Brane2 ::


Pa sej če grafa dela, pol je on ni pokvaril fizično!!!! halo!

In zakaj jho potem rekloamira ce dela ?


Če jo je pa z navijanjem, pa nima serviser kaj pametovat. Zadeva nehala delat in pika. Garancija! A zdej boste pa rekl, da zarad unga lepila ma on v Colinu 4 črte?! no no...


Ne, zarad unga lepila garancija odpade in crte v Colinu postanejo kupcev problem.



Pa še neki me zanima...ja kdo od vas pa ne navija grafične? Ta nove majo clo program zraven! A zdej pa ne bo garancije, če bo začela klobase risat?


Tako graficne kot avto motorje se da navijat, vendar s tem naredis poseg v izdelek, zaradi katerega ti lahko odpade garancija (odvisno od pogojev).

Tako pri avtomobilskem motorju kot pri kartici je sledi navijanja moc zanesljivo zaznati, sploh ce je proizvajalec pameten. Cisto mozno je, da lahko denimo s kakim posebnim serviserskim softverjem preberes najvisjo frekvenco, na kateri je kartica delala.
Ne recem da to zagotovo imajo, pravim da bi se zlahka lahk zgodilo, da to imajo...

Kar se frekvence tice, kaj pa ce je njegov mlajsi bratec poskusil naviti kartico in da sedaj niti na defalultu ne dela ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Super Sonic ::

se vedno eni pozablate, da se ne gre tuki za priznavanje reklamacije
Zakaj sem zadevo peljal na servis? Ne vem. Najbrž zato, ker lepilo nima veze frekvenco delovanja, ima pa pač z garancijo. Poleg tega sem imel čas.

Medena, se sprašuješ kaj sem s kartico počel pol leta?
Limal sem lim. Vsak mesec en modul. In ko mi je uspelo z 9200-tko postavt 18000 markov, sem odnehal in zadevo nesel na servis.

ampak uradno sem izgubil garancijo zarad tega, ker nikjer ne piše da more delat, pa še SE je, pa še lepilo imam na PCB-ju- bebo jest.

kolk je lepila na ramih Grovey? 2 sta popackana od 8, pa še to bore malo. Če bi imel čas, bi odstranu zadevo, pa je pač nism.

zame kartice tipa 9000 in 9200 ne predstavljajo začetek in konec sveta, kartica je od brata.

vidm pa, da vas je dost Comtronovcev gor

p.s.
aja, pa ne mi bluzit kako je delat s strankam, pa v servisu, pa bla, bla..
Nekaterim tuki, je še živet težko. To govorim iz lastnih izkušenj, ker pač VEM kako je delat v servisu, kako prodajat. konc koncev, delam z moroni vsak dan.

Pa _dr.M_ vsa čast. Spreminjam mnenje o tebi in vzamem tist nazaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Dr_M ::

Dr_M: bolno je, da primerjaš avto z grafično. No go!

zakaj pa ne? situacija je zelo podobna...

Ce ze hoces pravo paralelo z avtom, je to tko, kot da bi vrnil novega Golfa 5 v garanciji, ker ne potegne vec in bi prodajalec na motorju odkrili sledi predelav, ceprav avto, v trenutku, ko si ga vrnil, ni bil "navit".

pa pismu, sej tip ni menju komponent na graficnu...
pa kolikor sm zasledil, graficna NITI NA DEFULTU NI DELALA KAJ SELE NAVITA, tko da je neumno govorit v ksni "predelavi" in navijanju.

Pa _dr.M_ vsa čast. Spreminjam mnenje o tebi in vzamem tist nazaj.

vsaka tema je nova ;) :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Keyser Soze ::

Ljudje božji. Ne bluzit s posegi in trapati, da kaplica lepila (ki se ga da odstraniti) je fizični poseg v grafično kartico termalni trak, ki se nalepi na ram pa ne?!!

Halo!! Pa bodimo tako togi in naj vsak, ki je kdajkoli privijačil katerokoli kartico v ohišje(in s tem naredil raze na kovinski ploščici, ki drži kartico v slotu), jo vtaknil v slot(in s tem odrgnil kontakte) ali pa nalepil gor rame z termalnim lepilom reče, da za to kartico ne velja več garancija.

Če gre lepilo dol z ramov in na ramih ne ostane nobena vidna fizična poškodba (razjeda, raza, okrušek) to zame preprosto ni fizični poseg in s tem izguba garancije.

Vsi zelo dobro poznamo trgovine in njihove servise. Biznis je pač biznis in vsak se trudi po najboljših močeh. Sam osebno bi odstranil lepilo. Če ostane poškodba na kartici bi pač naredil NIČ če pa bi bila brez znakov poškodb bi jo odnesel nazaj v trgovino. LAhko mi jokajo da ne gre in ne gre. Ampak potem lahko jokajo tudi inšpekciji. Zlepa ali zgrda.


P.S.:
"RAM ni kompatibilen za njeno mašino, da ni pravi za njeno mašino, to za laika pomeni, da ne deluje - da je zanič."

Ne vem za vas ampak meni je uspelo to razložiti še tako hudim laikom. PA naj si bo krovec, avtomehanik ali pa pravnik. Pa nisem serviser.
Čaprav, če smo tako pikolovski kot so serviserji - RAM JE ZANIČ v tem primeru. Ker preprosto NE DELUJE v računalniku od stranke. Kaj je tu težko razumeti. ZAdevo ne kupim zato da ne deluje ampak zato da deluje. Če pa ni kompatibilen z mašino - kdo mu je pa prodal tak ram??
OM, F, G!

Brane2 ::


Ljudje božji. Ne bluzit s posegi in trapati, da kaplica lepila (ki se ga da odstraniti) je fizični poseg v grafično kartico termalni trak, ki se nalepi na ram pa ne?!!


Ne vidim, kako bi odstranil sekundno lepilo brez sledi.
CE mu to rata, se verjetno niti serviser ne bi prevec bunil. Ce bo kartica v takem stanju, da jo lahko vrne.
Ceprav postnina do Tajvana stane, ne glede na to, da ne posilja vsake kartice posebej...


Halo!! Pa bodimo tako togi in naj vsak, ki je kdajkoli privijačil katerokoli kartico v ohišje(in s tem naredil raze na kovinski ploščici, ki drži kartico v slotu), jo vtaknil v slot(in s tem odrgnil kontakte)


To spada pod pricakovano uporabo. Kartico je treba priviti v racunalnik in ko jo vtaknes v konektor, je normalno da pini podrsajo po kontaktih. Mislim, da je to lepo razlozeno v Obligacijskem Zakonu


ali pa nalepil gor rame z termalnim lepilom reče, da za to kartico ne velja več garancija.


To pa ze ne spada pod pricakovano uporabo. Ce je v navodilih za instalacijo omenjeno da je treba stvar napopati s termalnim lepilom, potem je to druga stvar.


Če gre lepilo dol z ramov in na ramih ne ostane nobena vidna fizična poškodba (razjeda, raza, okrušek) to zame preprosto ni fizični poseg in s tem izguba garancije.


To kljub temu ostane prepovedan fizicni poseg. Druga stvar pa je, da v praksi ne zgubis garancije, ker ti tega niso dokazali...


"RAM ni kompatibilen za njeno mašino, da ni pravi za njeno mašino, to za laika pomeni, da ne deluje - da je zanič."

Ne vem za vas ampak meni je uspelo to razložiti še tako hudim laikom. PA naj si bo krovec, avtomehanik ali pa pravnik. Pa nisem serviser.
Čaprav, če smo tako pikolovski kot so serviserji - RAM JE ZANIČ v tem primeru. Ker preprosto NE DELUJE v računalniku od stranke. Kaj je tu težko razumeti. ZAdevo ne kupim zato da ne deluje ampak zato da deluje. Če pa ni kompatibilen z mašino - kdo mu je pa prodal tak ram??


Enako bi lahko rekel on: Kdo pa je tebi prodal tako masino ?

V bistvu bi oba, tehnicno gledano, cakal tehnicni preizkus. RAMi so standardizirani in zato bi bilo treba ugotoviti , kaj ne zadovoljuje standardov- njegov RAM ali tvoja mashina.


Ce bi oba bi zazgala recimo 5 kEUR za svoj del meritev na kakem priznanem institutu, nato pa bi stran, ki bi izgubila drugi povrnila stroske postopka, bi imel jajca za to ? :\

Ne rcem,d a seviser ni imel prav, pravim pa da je njihovozivljenje dostikrat tezko. MAsa folka je preglupa za volilno pravico, kaj sele da bi kupila racunalnik. Taki delajo veliko problemov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Azrael ::

Samo za info in razmislek. Sestavine sekundnega lepila lahko kemično spremenijo marsikatero plastilko in s tem lahko (ni pa nujno, odvisno od sestave) tudi ohišja RAMa ali katerega drugega chipa na katerega se s sekundnim lepilom prilepi hladilna rebra... Zadostna stvar, da ta element ne deluje več pravilno.

Če se že gremo neko analogijo z avtomobili, so nalepke in brisalci zgrešena primerjava. Boljša primerjava s hladilnimi rebri bi bila, če bi v olje motorja zlil tisto čudo iz Top Shop, ki zmanjša gretje, obrabo in še zveča moč motorja in baje ne vpliva na garancijo..., potem pa bi motor kar tako na lepem zaribal ali izgubil vso moč. Noben resen servis ne bo priznal reklamacije, če bo ugotovil kaj se je zgodilo.

LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Azrael ()

Sims ::

ja, ampak grafa NI delala, on je posegal kasneje, in kot kupec razumem, da če sem kasneje šaril, da pač reče "žal nekaj ste delali in ne moremo priznati garancije". Bi me pa razjezilo, da reče, da grafa zaradi mojih posegov ne dela. Ker jaz vem, da že ni delalla prej, preden sem kaj modificirall. Seveda se nebi bunu glede garancije, ker sem pač bil tolko nor in šel na lastno pest "popravljat" grafično... Samo , ne morejo pa reč, da sem jaz uničo. Res, pa je, da nikjer ne piše, da mi mora prodajalec verjet in da dejansko nisem uničil kartice ... Bi rekel zanimivo:D

LP,

Sims

Brane2 ::

Ampak prodajalec tega ne ve. Se vec, ga niti ne zanima. Njega v nacelu zanima samo to, ali mu bo proizvajalec priznal garancijo.

Poleg tega, kako ti VES, da stvar nikoli ni delala ? Saj je lepo rkel, da jo je vdelal v bratovo mashino in da v vmesnem casu ne ve, kaj se je s kartico dogajalo.

Te stvari gredo pri proizvodnji skozi test. Dogaja se, da stvar ne dela ze kot nova in jasno pade na testu. Da pa bi bila ze kot nova odvita tovarnisko in da tega test ni zaznal ali da je to proizvajalec namenoma naredil ali celo trgovec (da bi prikril napako), tega pa ne verjamem. Takrat bi kupec lahko uveljevljal garancijo in povzrocil dodatne stroske tako kupcu kot proizvajalcu in ti stroski so mnogo visji od potencialne koristi.

Torej bi v stacuni ze takrat morali vedeti, da misli tip krsit garancijske pogoje. Ja, v redu, lahko da gre za faulty kartico, ki so jo probali komu uturit, a pri tako velikem prodajalcu ne verjamem, da bi si kdo jemal cas za to. Poleg tega bi jim jo lahko kupec cisto fino vrnil.

VELIKO bolj verjetno se mi zdi, da je nekdo na kupcevi strani pretiraval z overclockom in zajebal zadevo. Saj ne da ima moja ocena verjetnosti kaksne posledice na garancijo, le pravim, da razumem prodajalce ob takih jokih kupcev.

Povej mi posteno, ce bi sam prodajal tako kartico in bi ti jo kupec pozneje prinesel nazaj s sledovi lepila, bi mu priznal reklamacijo ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

MEDENA ::

dejte dovolj že o tem no.....ne moreš blatit cele firme zarad 1 osebe...isto kakor da greš tankat bencin na petrol..potem pa so vsi "prasci"...cel petrol....yeah right |O

Super Sonic ::

"Samo za info in razmislek. Sestavine sekundnega lepila lahko kemično spremenijo marsikatero plastilko in s tem lahko (ni pa nujno, odvisno od sestave) tudi ohišja RAMa ali katerega drugega chipa na katerega se s sekundnim lepilom prilepi hladilna rebra... Zadostna stvar, da ta element ne deluje več pravilno. "

če je to tako azrael, kaj to pomeni? Če bi sekundno lepilo to povzročilo, kaj bi bilo?
Bi RAM deloval?

Oz., drugače, je možno da ram dela 180 mhz in ne na 200 mhz zaradi sekundnega lepila?

Ker ram dela oz. prepozna ga 256 Mb in nič manj.


p.s.
ram ni plastika
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Keyser Soze ::

To spada pod pricakovano uporabo. Kartico je treba priviti v racunalnik in ko jo vtaknes v konektor, je normalno da pini podrsajo po kontaktih. Mislim, da je to lepo razlozeno v Obligacijskem Zakonu

OK. Obrazloži. Imam na polici Oblligacijski zakonik, pa je malo preobsežen, da bi ga šel prelistavat.

Enako bi lahko rekel on: Kdo pa je tebi prodal tako masino ?

No zopet ena trgovska. Stranka je prinesla nazaj RAM ker ne dela. Prinesla ga je NAZAJ. Torej ga je kupila v tej trgovini in k njej spada tudi njen servis. Ni šla k sosedu, temveč k tistemu, ki ji je prodal zanič RAM. In tu mašina nima nobene veze. Hruške, jabolka, ipd., razumeš?

Mislim, da je to ravno tako omenjeno v obligacijskem zakoniku. Razne napake pri blagu..., stvarne,... oz. člen 459, prvi odstavek, 2. točka.
OM, F, G!

Keyser Soze ::

No ja radeon.

Določna lepila razjedajo RAM oz. ohišja. Sem tudi jaz imel primer, ko je bilo lepljeno z sekundnim, a se je prav lepo odluščil z rama. Brez poškodb.

JAz osebno ti svetujem, da zadevo lepo sčistiš, jo odneseš nazaj (en nasvet še: ne pogovarjaj se o sekundnem lepilu - ker poškodoval ni kartice le serviserji bodo zlepa zlorabili to dejstvo(namreč lepljenje) v svojo korist) in uveljavi garancijo.

Glej. Kartica ne deluje kot bi morala. SE ali ne SE. Ne deluje pri normalnih nastavitveh in zniževanje frekvec za normalno delovanje na žalost ni nekaj kar pride pač v paketu in bi moral kupec to vzeti za samoumevno. Ali bi te moral prodajalec na to opozoriti ali pa je pač zajebal in sedaj naj za to tudi odgovarja.
OM, F, G!

Azrael ::

@radeon power:

Kot sem rekel: ni nujno, da bo kaj narobe, če uporabiš sekundno lepilo, samo možnost obstaja, je pa odvisno od materiala, ki sestavlja element in sekundno lepilo, se pravi loterija ali ruska ruleta. Element s poškodovanim ohišjem lahko spremeni lastnosti (seveda na slabše), lahko odpove, lahko dela kot prej, vse možnosti so odprte. Skratka: možnost, da bo nekaj šlo narobe je.

BTW: Sekundno lepilo ni primerno za te namene, zanič prevaja toploto (element s hladilnikom prilepljenim s sekundnim lepilom se hladi isto ali še slabše, kot če hladilnika sploh ni) in drugič lepilo pušča sledove, kar je srčika zavrnitve garancije...

Moraš se zavedati, da vsak poskuša sčititi svoje interese, tudi trgovina ali servis in če je vidna poškodba ali nek drug poseg, potem adijo garancija, ni več debate in sploh ni pomembno ali ima ta sprememba zvezo z napako ali okvaro. Ni pomembno ali gre za avto ali grafo. Temu rečejo nepooblaščen poseg.

Tvoja napaka je bila, da kartice nisi reklamiral ob težavah, ampak si poskusil reševati težavo na lastno pest in si s tem samemu sebi naredil veliko medvedjo uslugo in tako imaš sedaj fuč kartico in slab občutek.

Za drugič, če boš imel težave take sorte, ne poskušaj popravljati, ampak vzemi komponento, embalažo in kar je bilo zraven in z računom (naredi si še kopijo računa) pojdi v trgovino in se tam poskusi mirno zmeniti, kako se bo problem rešil. Če pa ne bo pravega uspeha, potem pa kar naredi (anti)reklamo za to štacuno tu nas forumu.

LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.

Brane2 ::


To spada pod pricakovano uporabo. Kartico je treba priviti v racunalnik in ko jo vtaknes v konektor, je normalno da pini podrsajo po kontaktih. Mislim, da je to lepo razlozeno v Obligacijskem Zakonu

OK. Obrazloži. Imam na polici Oblligacijski zakonik, pa je malo preobsežen, da bi ga šel prelistavat.


Verjemi mi, tudi meni se zdi enako obsezen. SPloh pa, bile so debate ravno na to temo malo vec ko teden dni nazaj in bilo je obrazlozeno tudi to.
Ne da se mi zdaj brskat, a kot se spomnim, je nekje odstavek, da pac kupec mora vrniti blago v natanko takem stanju kot ga je prejel, ce ne upostevamo sledi normalne uporabe ali sprememb, ki sejim ni mogel izogniti (npr.odprta vrecka sladkorja, cokolada itd). Sledi pinov na konektrju spadajo v normalno uporabo, ravno tako sledi vijacenja.



Enako bi lahko rekel on: Kdo pa je tebi prodal tako masino ?

No zopet ena trgovska. Stranka je prinesla nazaj RAM ker ne dela. Prinesla ga je NAZAJ. Torej ga je kupila v tej trgovini in k njej spada tudi njen servis. Ni šla k sosedu, temveč k tistemu, ki ji je prodal zanič RAM. In tu mašina nima nobene veze. Hruške, jabolka, ipd., razumeš?


Ti ne razumes. Tako ram, kot preostanek masine mora ustrezati dolocenim standardom. Ti podajajo zahtevane lastnosti, ki jih mora imeti tvoj DDR-333MHz ploscek.
Ti standardi prav tako podajajo lastnosti, ki jih mora imeti plata, ki je deklarirana za delo s tovrstnimi RAMi.

Samo to, da RAM X ne dela v masini Y na pove se nic dolocenega ne o RAMu ne o masini. DOkoncno merilo je meritev, tako masine kot RAMov.

Kaj mislis, zakaj sem vzel tako Opterone kot plate in RAMe pri Mlacomu in nisem poskusal prisparati tolarja drugje ?

Ravno zaradi tega. ZAHTEVAL sem RAMe tocno za ta stroj. Nisem torej rekel "dajte mi DDR-333 MHz registered" ampak "hocem CPUje, plato in 2Gb RAMa zanjo.

CE bi vzel RAM drugje in bi se pokazale tezave, mi ni cisto jasno, kako bi lahko Mlacoma prisilil k menjavi RAM plosckov.

Kot se je izkazalo, so drugi (sodec po clankih iz tujine in nekaterih domacih porocilih) imeli natanko take tezave.

Kaj bi lahko rekel prodajalcu v tem primeru ?

Ce bi mu rekel "Sori jaz sem zahteval RAMe za svojo masino, bi mi on lepo odvrnil: "Jaz sem ti ponudil RAMe XYZ s cenika in ti si jih placal in prevzel. Nikjer nisem ne omenil ne impliciral TVOJE MASINE, ki je BTW nikoli niti videl nisem. Dobil si, kar je pisalo v ponudbi, usklajevanje komponent je pa tvoja stvar. Ce bi za to placal nam in vzel vse pri nas, bi se pac mi praskali, kateri RAMi pasejo na to plato, tako pa zelimo tebi veliko uzitka..."



Mislim, da je to ravno tako omenjeno v obligacijskem zakoniku. Razne napake pri blagu..., stvarne,... oz. člen 459, prvi odstavek, 2. točka.


To,da RAM ne dela v doloceni plati se ni nujno napaka RAMa. Edini dokoncen odgovor tu lahko da test ustreznosti.

xenon74 ::

Zanimiva tema v kateri pa mislim da imata obe strani svoj prav. Torej kupec ima pravico izdelek reklamirat medtem, ko ima prodajalec pravico do zavrnitve reklamacije. Glede na, da je govora o ljudeh je vsekakor prvi vtis najpomembnejši. Torej kupec je kakor berem s filmom v fafi vstopil v servis, mogoče pozabil izgovoriti "dober dan" in naletel na veseljaško sceno "Serviserjev". Ko so ga končno opazili je bil konflikt že v drugi fazi. Mogoče je sledil še povišan ton in izmenjava grših besed. Po takšnem pristopu z Obeh Strani pa težko pride do soglasja oz. normalne komunikacije. Da se ne bomo slepili: NE PRIDE!
Kar se mene tiče:

Kupec: Sam si si kriv - za samomodifikacije in "nižanje" frekvence! Svetujem ti, da pri nadaljnih reklamacijah, ki se stalno dogajajo in ne pomenijo krivice, ki se dogaja le tebi, nadeneš nasmeh na usta in s pozdravom vstopiš v prostor. Kadar pozdravim me vedno opazijo. Sicer pa močno dvomim, da si napisal vse po pravici o tem kaj si počel s kartico.

Serviserji: Dajte no spremljat kaj se dogaja pri vhodnih vratih in se osebi, ki je četudi vstopila brez pozdrava dobrovoljno opravičite za čakanje in ga kvalitetno postrezite. Z nastalo situacijo je zaradi vašega odnosa pri reklamaciji in kasnejšega pisarjenja v forumu padla velika črna pika na Comtron.

X74
http://setiweb.ssl.berkeley.edu/team_display.php?teamid=30319

Mirko5 ::

No ker vidim, da je tema dosegla ogromno napisanega v kratkem casu in je vsak povedal svoje...nekateri veckrat (pre-veckrat) bom tudi jaz povedal svoje izkusnje z servisi oziroma prodajalci.

Tudi sam sem namrec v novoletnem casu gledal za novo graficno kartico in moram reci, da je bila ponudba pri Comtron trgovini v Cityparku kar mamljiva. Glede na to, da je bila vsaj 10k manj kot vse ostale trgovine; natanceje model GeCube 9600 Pro, sem se odlocil za nakup; seveda nisem bil toliko pameten, da bi si prej pogledal njihovo stran ali pa kak review. No in sem lepo sel v trgovino, kjer sem prodajalca vprasal za pomoc pri nakupu. Lepo sem ga vprasal na kaksni frekvenci delujejo rami, kaksni so timingi ramov in kaksne znamke so rami. Takoj je bilo opazno, da ne ve nicesar, kar mu seveda ne zamerim, kajti niti eden od podatkov ni nikjer na GeCubo-vi skatli napisan. In to mi je povedal v obraz, citiram "ne vem, bi bilo treba na njihovi strani pogledat". Nakar ga vprasam ce mi lahko kartico pred nakupom stestirajo, da bom takoj videl pri cem smo. Rekel je, da tega ne delajo, da pa lahko kartico nazaj prinesem v roku 8 delovnih dneh, ce mi karkoli na njej ne pase. Ok, kartico kupim, grem domov stestiram in ugotovim, da sem kupil lite verzijo radeona 9600 pro, pri kateri deluje ram namesto na 300Mhz, na 200Mhz. Grem na njihovo stran (GeCube) in tam res pise, da kartice z nalepko "Encore" spadajo v kategorijo Non-overclocking & budget limited : Encore Edition.A zato je ta nalepka...ni samo za okras. Tako si recem pa sem si pamet kupu...ben u glavnem, naslednji dan gren nazaj v trgovino in prodajalcu, kater ni bil isti kot tisti, ki mi je stvar vracanja obljubu, lepo povem vse - predenj karkoli recem za zamenjavo mi lepo brez besed vrne celoten znesek nakupa v gotovini in se mi opravici na izgubo cajta.
Lahko recem samo posteno - skoraj prevec, namrec pricakoval bi nakup v protivrednosti ali kake bone.

Nauk; posebej pri graficnih se pozanimaj poglobljeno kaj kupujes sam in bodi pripravljen na napake. Pa ne si mislt, da to jo bojo povsod tko zamenjali. Aja pa kultura v pogovoru.

P.S. GeCube se res niti najmanj ne potrudi, da bi se videlo da je ram na 200Mhz, ce pa bi Comtron to napisal zraven oznake na deklaraciji tudi ne bi blo odvec. Ampak to niso krivi prodajalci ampak je problem vise...

radeon power: Samo ti si res en krmp, da si sou gor limat sinke. Mater ce ne dela, tudi sinki ne bojo pomagali, v vsakem primeru je bla kartica za reklamirat, ker ni delovala po defaultu - in pole kritiziras njihovo neznanje. Sem pa preprican, da ce bi si vzel cajt in se lepo pogovoru z njimi, bi se dalo kaj uredit...ampak neee ti si ze ka si vstopu vidu tri ka nc ne delajo, nc ne znajo in sluzijo bujs ku ti (bog daj, da bi jest imel kdaj tak job) z igranjem igrc. Mogoce ti je pa zavist zameglila um in si tezko komuniciru;)
Sem se pa res nasmeju ob tvojem slikovitem opisovanju okoliscin in dogajanja, se posebi :
"bravo!!! yes!!! to!!! po 5 minutah so pa le ugotovil kaj sem jim prinesu-al zaplešem kolo sedaj al mal počakam?" A ves da te prow vidim ku pleses :D

Zadnji odstavek je samo misel, ki pa ni namenjena kakrsni koli zalitvi ali podcenjevanju radeon power-ja:D

bysaRD ::

Ne vem pobi...jst vam nimam kej več za povedat....tuki ni filozofije, so samo dejstva...nehimo s to temo, ker po bitki smo lahko vsi generali..... Rad bi samo povedal pametnemu kolegu o delu s strankami, ker očitno kljub 100x obrazložitvi ni dojel!!!!! TEŽKO JE! Apak se trudimo...ne pametuj...če imaš probleme z moroni, se mi lahko samo smiliš....reši problem sam...tako kotga jst vsak dan sproti!!! Pa ne prosim več pljuvat čez cel Comtron zaradi enega incidenta, ker ni fer!!! Se zgodi! Če nas je pa dost Comtronovcev gor, si pa to lahko vzamete kvečemu pozitivno!

LP bysaRD

Ziga Dolhar ::

> Če nas je pa dost Comtronovcev gor, si pa to lahko vzamete kvečemu pozitivno!

Če ne bi tega napisal, bi vsi spali mirneje.
https://dolhar.si/

kuglvinkl ::

Sej se trudjo... >:D


Ok, tko velika firma ima PR squad. Naj bi ga mela. In oni bi se moral javt. Ker jih trenirajo, da se javjo pri takih problemih. Ne pa, da se javjo serviserji?! Kater direktor pri zdravi pameti pušča, da se dajejo uradne izjave brez njegove vrednosti? + ne mi prihajaje ven z izjavami, da ste govoril v lastnem imenu. Četudi ste, NE SMETE. ;)
Your focus determines your reallity

kuglvinkl ::

MIrko5, ni kaj, lepo, da si navdušen. Ampak, oni si ti bli dolžni zamenjat. Kup na pokušinjo. OZ;

Rekel je, da tega ne delajo, da pa lahko kartico nazaj prinesem v roku 8 delovnih dneh, ce mi karkoli na njej ne pase. .
Your focus determines your reallity

Zgodovina sprememb…

Apple ::

*MiKa* : glede cen :D

Iskal sem DDS kasete 12/24 GB. V Comtronu jih niso imel, so mi pa zaupal ceno: 2.500 SIT/komad...

Hmm, še dobro, da jih niso imel, ker sem pa v neki drugi računalniški štacuni dobil kaseto za 1.200 SIT/komad...

Dopuščam možnost, da bi šlo za različna proizvajalca kaset, samo več kot 100% dražja kaseta je pa mal preveč :D

Tudi pri Jerovšku so se tolko veselo prodajalci, serviseri, etc. zaje8aval na delovnem mestu, pa je usoda poskrbela za firmo...

LP, M

frenk ::

no dobr, lepo da ste mal podebatiral, zdej pa back ON TOPIC!!!

Comtronovci, zdej pa zagovarjajte neznanje prodajalca...o garanciji je že dost napisanga:D

Macketina ::

Da se jaz dodam.
Kupoval sem graficno kartico, R9600 pro in sicer sem tako kot ze nekdo pred mano opazil da imajo v Comtronu zelo ugodno ponudbo -> grem v Comtron v CityParku in sprasujem v cem je fora da je cenejsa za 10.000sit.Prvo kar opazim -> prodajalec in nekdo ki bi rekel da je bil vodja trgovine, oba prijazna, usluzna, skupaj smo brskali po internetu (naslednje obiske,preberi storijo do konca),itd, TODA zal strokovno premalo podkovana.
Kupim kartico, pridem domov in nato imam naslednjih 8 dni casa da jo zamenjam in brezpogojno dobim denar nazaj, ce mi nakup ni vsec, to sem zamudil ker se je pojavila situacija zivljenskega pomena in vec kot 8 dni nisem diral racunalnika.Resimo zadevo, instaliram graficno, ugotovim da je LITE verzija, GPU tece na pravih PRO frekvencah (400Mhz), rami pa le na 400Mhz DDR (200Mhz realno).Povrh vsega katastrofalne tezave s kartico -> v Win98SE in WinXP vse dela kot more, razen spilov, vec kot 90% spilov je brezpogojno zablokirala v casu od 3-15 sekund po zagonu.Kjerkoli,kadarkoli,vcasih sm uspel se loadat,pomagu je hard reset.
Nesem graficno nazaj, objasnim tezave, jasno mi je da mi ne morejo dnarja vrnt, mi ponudijo drugo graficno in pac doplacam/oni vrnejo razliko.Grem domov s gr. istega proizvajalca (GigaCube) R9600 pro s 256MB rama,isto ne dela dobro (spili crash),nesem nazaj --> kaj zdej?|O V glavnem, prijaznost na zavidljivem nivoju, toda ideje o resitvi problema pa niso prisle cez "najnovejsi driverji,windowsi,patchi za spile",kar sem seveda ze naredu.Zato sem tezavo resil (maticna ljubosumna na graficno + majckeno premalo voltaze preko AGPja do graficne + SMARTGART odinstalirat + se par malenkosti v biosu ) sam.Potem sem se enkrat oglasu ker so izrazili zeljo da bi vedeli kako se zadeva resi (pohvala!) pa se pokazu sem jim na netu en opis te graficne.Razumem da je skorajda nemogoce spremljati vse skupaj, sam vsaj za robo ki jo prodajas bi pa lahko vedel (mi je prodajalec prijavil tud ene par neumnosti, sam ne bomo o tem...).
Skratka, zadovoljen toda prostora za izboljsave je dovolj.:D
Sam sem delal nekoc v servisu za mobitele in lahko povem da je garancija zelo splosen pojem.Posebaj pri fizicnih poskodbah.Verjemite da je vec odvisno od odnosa kot pa od dejanskega stanja.Ko bojo pa roboti meli cez garancijo bo pa drugace.
Ti, RadeonPower ali kdorkoli si ze odpiralec te teme, mislim da si se naucil pomembno lekcijo.Ce je res vse tako kot pravis, potem bi moral drugace postopati in bi imel sedaj drugo graficno.Ce je pa to od prekomernega navijanja...tcccc...to se ne dela >:D vsaj ce ne znas, in to pametno idejo bi prenesel tudi na tvojega bratca.Res pa je tudi da ce bi bil jaz na tem servisu in bi bil vsaj priblizno prijazen bi dobil zamenjano kartico.Toda ljudje smo si razlicni.

lp
Macketina!

TylerDurden ::

Jst sem bil včeraj v Comtronu v CityParku, pa so me na vhodu pozdravili, nato so me pol minutke pustili da sem bluzil po trgovini v miru in me nato prišli vprašat, če rabim kakršnokoli pomoč.

Pa veseli me da so malce trgovino na novo uredili, je boljše kot prej.
Let\'s make some soap ...

Caligula ::

To, da pustijo pri miru je pohvalno. Meni gre na jetra, ce hocem najprej lepo sam pogledat stvari pa da se mi ze en lima an hrbet pa pleza po meni.

TylerDurden ::

My point exactly, sem ravno hvalil to.
Let\'s make some soap ...

jjohny ::

Tudi jaz imam osebne izkušnje, da so v Comtronu v LJ zelo neprijazni. Že večkrat ko sem prišel, je prodajalec igral igrice. Čeprav me je videl in slišal je še nekaj časa igral in šele nato prišel. Potem se mu je zelo mudilo.
Vse te poste bi moral prebrati kakšen šef iz Comtrona, da bi se kaj spremenilo.

lp, jani:D 8-O :\

frenk ::

no hočem še kšn reply od folka k dela pri comtronu...hočm da se brante ne pa da ste tih:D

caligula: ti sam u bofa prid...te bomo napadl še preden prideš na oddelek:D...take so pač direktive nadrejenih...vsi morjo bit postreženi takoj ko stopjo na oddelek:D

Realman ::

*MiKA* Malo pozno, pa vseeno.Narobe si me razumel, ni vam po enem tednu zmanjkalo kartus, jaz sem za foro, dve uri po tistem, ko je bila sestricna v trgovini, klical in vprasal, ce imajo.PA so zopet imeli, pa se nesramen odgovor sem dobil, da bom pac ze moral v trgovino priti po njih-halooo.Rajsi nisem komentiral, sem se uspel zadrzati.Zato pravim, da je bil tisti osebek gnoj, ker se mu ni dalo iti preverit na polico.

Keyser Soze ::

frenk. Ha, ha. To si a dobr povedal.

V Comtronu ter res vprašaj če kaj rabiš (pa ponavadi rečem, da samo gledam, ker če sem sam mnogo bolje premislim kaj in kako, pa še prodajalci ponavadi ne vedo kar jih sprašujem) potem ti dajo pa "gmah" kar je pohvalno.

V BOFU pa človek nekaj časa žonglira skakajoč po trepalnicah, odžvižga Na golici, malo premeče vse tiste displaye, kište, ventilatorčke ipd. in nato pa ga po kakšnih 15 - 20min fizičnega garanja pri vzbujanju pozornosti na pultu sloneči prodajalec končno zagleda. Seveda če nisi toliko uvideven, da kar že na začetku stopiš do prodajalca in ga prosiš za pomoč. Ki pa je skoraj ni. Karkoli vprašaš, je prva stvar ki jo prodajalec naredi ta, da pogleda etiketo želenega artikla, se malo zamisli in bodisi reče: "Ja, ja.", ali pa: "Hmmmm, tle pa nič ne piše."

Po pravici povedano. Iz stališča stranke. Čudi me da ni BOF že propadel. Visoke cene, nikakvi krediti, nić popust in pa ponavadi pomankljiva pomoč.

NA drugi strani pa imamo Harveya, kjer so cene ravno tako ubitačne, je pa vse drugo neizmerno boljše kot v BOFu. In če bi že kupil nekaj po ubitačni ceni. Sigurno kupim v Harveyu. Ko sem prišel v vojaški uniformi (kot en revež) v Harveya me je prodajalec obrajtal po kakšnih petih minutah, kar je zadovoljivo(se lahko vsaj malo razgledaš in ni treba čakat). Ko sem mu rekel, da se zanimam za nakup LCDja me je vprašal kakšnega, kaj hočem imet ipd. mi pojasnil, kako je z garancijo, dead pixli, testiranjem le teh pred nakupom, njihovo garancijo glede dead pixlov(ti zamenjajo v nekem kratkem roku, če imaš samo enega fuč) in pa način financiranja. Skratka alles. Če ne bi bila previsoka cena, bi ga kar kupil. Sonyja namreč.

Res pohvalno. Za zgled.
OM, F, G!

Lime ::

To da te prodajalci napadejo že takoj na vhodu pa tudi ni fino.
Meni osebno gre na živce, če prodajalci skačejo okoli mene. Najprej si moram sam razgledati, potem pa bom že vprašal, če bom hotel.

bysaRD ::

kugvinkl: Zakaj pa ne bi smel v svojem imenu pisat?? Zato ko sem tam zaposlen? Ne seri ga no.... če sem tam ali pa če ne bil bil ne sme igrati vloge. Ravno tako sem user slo-techa kot ti ali pa kdorkoli drug.

Frenk: Jst se nimam za kej branit. Jst sem povedu moj pogled na zadevo. That's all. Zdej vas pa prepuščam debati naprej.

LP bysaRD

bysaRD ::

....Že večkrat ko sem prišel, je prodajalec igral igrice.

To si pa malo pomešal Jjohny....V cityparku ziher ne..... zgleda da morem spet opozorit....comtron citypark ni comshop BTC.

Senzacionale ::

Kot nekateri pravijo servis je servis, nekateri se zmenijo za tebe nekateri spet ne. Pac je takih v sloveniji kar dosti in to pomojem zagotovo ni edinstveni primer. Sem drugace mislil da je v LJ kaj boljs kot v MB, so tam tud tolk talentirani da je kar hudic, no vsaj pod garancijo ti vzamejo in popravjo pa le ce drugega ne.

Zgodovina sprememb…

Juventus ::

Power Plus je tud zakon glede tega.

Neses grafo na garncijo ti jo mesec popravljajo, si miljon stvari zmisljo sam zamenjajo ti jo pa le po mesecu in pol ko vsak dan klices in tecnars tak da te majo poln k***. Po mojem so placan na brzino:))

Ziga Dolhar ::

bysaRD, če citiram sebe:

> Poslano: 20.05.2004 13:30:06 | odgovori
Če bralci tule vedo, da je Seb@ uslužbenec Comtrona, korespondent nima možnosti odgovarjat "osebno in ne v imenu firme".

Niti ne more resno pričakovat, da bodo tak demanti bralci sploh upoštevali. Tako -- praktično.
https://dolhar.si/

killah bee ::

Pa še moje mišljenje,

kako pa da recimo glede grafičnih (9600Pro),ki jih folk vrne ker pač ne delujejo kot PRO,in so prodajalci opozorjeni na to s strani kupca,ki zadevo reklamira in pove da to ni un tapravi PRO,
po tem sledi da je prodajalec obveščen o tem kaj prodaja in pol se lahko po ustnem izročilu to prenese na sodelavca in tako naprej ,pa še mal po netu pogleda zadevo,ker imajo preveč časa, seveda bi se lahko to preneslo na naslednjo žrtev tega nakupa ,pol se pa delajo neumne ,saj je mogoče en bebček in ne ve točno kaj bo kupil-NATEG OD UZADI !!!

ZAKAJ? prodajalci Comtrona +

zakaj se to ne obvesti naprej kak crap prodajate in na svoji PRELEPI VAŠI strani tega v opisu tudi ne navedete kaj pomeni ENCORE

Skratka dokler lahk nateguješ naivne stranke lahk,samo a je to fer od ene KAO hude in velke štacune.

Dober glas seže v deveto vas,slab pa tud pa še na SLO-TECH:D

LP Killah
Abit NF7,T-bred1700+@2400+(10x200),512MB,hercules 9800@9800pro 385/695

killah bee ::

Še neki ,kupim tam digiča ,ki pa je imal neko hardwersko napako,pa nesem na servis,
in uh... ja bomo sprobal in po moje zamenjal ker se to pač ne popravlja,pridem čez en teden kolikor so rabil da ugotovijo da se to sploh ne popravlja+pomoje sploh nimajo pojma o digičih blablabla....,kaj sem že hotu povedat, ja,

kao mi ga zamenjajo z novim pridem domov pogledam serijsko od starega in ugotovim da je ista kot pri novem HALOOO,na garancijski izjavi pa pisal zamenjan z novim,

še dobr da sem imel kupca zanj in da se mi bilo treba ukvarjati z kvazi serviserji-vsaj jaz sem dobil tak vtis kot da ne ve kaj dela:D

Comtron v VEDNOST

Ena štacuna mi je pa ful všeč:D in to je J.E,sam tam majo pa tud ful tečne serviserje,



Skratka serviserji (nekateri, ne vsi)nehte se nost kot da ste bog i bati...,kao lej ga norčka kva ga bom nategnu:\
Abit NF7,T-bred1700+@2400+(10x200),512MB,hercules 9800@9800pro 385/695

frenk ::

bysaRD: jest sm mislu bol na tist..."nikjer ne piše da na default nastavitvah deluje"..., pa še ene par takih...no ja sej nikomur ni treba odgovarjat na to, ampak če bi tist, ki je to reku, mal utemeljil kva to pomen bi biu tud vesel:)

killah bee ::

Ua kva mi je hudo to pisat,post ful seka:D >:D


mam pa eno pohvalo glede prodajalca v city-ju,je ful model in se ti res posveti in pove kako pa kaj če nisi zadovoljen in tako naprej,skratka gre ti na rogo RES SVAKA ČAST

je pa mislim da poslovodja sam imena se ne spomnim,ker ne hodim več tja kupovat:D
Abit NF7,T-bred1700+@2400+(10x200),512MB,hercules 9800@9800pro 385/695

frenk ::

vsi k vm grejo taki prodajalci, ki takoj stopjo do tebe in te postrežejo, na živcen naj vam povem, da je velikokrat to samo ukaz z vrha in da prodajalc nima nč zravn, tko da ne se čudt, če vas recimo v trgovini z recimo petimi oddelki petkrat postrežejo...tko pač nekateri oddelkovodje zahtevajo...ja sej tud men se to zdi neumno, ampak tko pač je:\

BigWhale ::

Meni so pa take teme blazno fajn za zabavo in sprostitev... :)

In se cvetka cele teme... ;>

> lets the battle begin!!!

Yeah d00d, lets speeling and gramatic begin contest, the!

:P

jl ::

Vsekakor zanimiva tema...:) Moje mnenje je pa sledeče; ne vem kakšen je bil sicer pristop tako prodajalcev kot tudi Radeon Power-ja, vendar pa si je Comtron s tem naredil zelo slabo reklamo. Kaj so dosegli, zavrnili so pač eno reklamacijo (RP je potegnu "ta kratko"), izgubili pa so po vsej verjetnosti kar nekaj strank. Sam sem imel nekoč problem z brezžično miško, v njej se mi je razlila baterija (nisem je nekaj časa uporabljal). Stvar sem nesel v trgovino, kjer sem jo kupil (BBM-Lj). Tam mi je prodajalec prijazno in pošteno povedal, da mi ne more zagotoviti, da mi bodo na servisu zadevo zamenjal oz. popravili, vendar pa je vseeno vredno poizkusiti. Dal mi je reklamacijski zapisnik in po 14 dneh so me poklicali, da lahko stvar pridem iskat. Lahko rečem, da čeprav ni šlo za neko drago stvar, je pri meni vse skupaj pustilo pozitiven vtis.
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Comtron - težave z garancijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
789140 (5644) St235
»

pofuk.. comtron

Oddelek: Kaj kupiti
345295 (2741) x45
»

[FORK] Garancija/Stvarna napaka (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
536336 (6336) AngelOfDeath
»

Comtron SG (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
15813798 (8603) Turtle

Comtron in garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
838431 (6912) Mr.B

Več podobnih tem