» »

Nov test: Kupovanje računalnika

Nov test: Kupovanje računalnika

Slo-Tech - Za vas smo se podali v poplavo ljubljanskih računalniških trgovin ter si v štirinajstih pustili svetovati kakšen računalnik bi bil za nas primeren. Kdo: novopečen študent. Glavna lastnost: glup. Kaj: računalnik. Zakaj: pisanje seminarskih nalog za fakulteto. Se vam zdi, da so svetovalci v računalniških trgovinah vredni (ne)zaupanja, ki jim ga izkazujemo? Poglejte si sami in povejte zakaj se (ne) strinjate z našo oceno trgovin.

Bili smo v naslednjih trgovinah:
  • Acord-92
  • AGT
  • BOF
  • Comtron
  • Eventus
  • FUNTECH
  • Gambit
  • IZID
  • JAE
  • Mlacom
  • Mrak
  • PC H.and
  • Shift
  • Techtrade

Vsem vpletenim prodajalcem se zahvaljujemo za potrpljenje, ki so ga izkazali. Če je kakšna trgovina mnenja, da si kak predračun zasluži dodatne obrazložitve, nam to prosim sporočite.

283 komentarjev

««
«
1 / 6
»»

Zheegec ::

Lepa, lepa, bravo, še več tega - pa ne samo Slo-tech, ampak tudi kakšen večji časopis bi lahko naredil točno to kar ste vi.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Brane2 ::

Par pripomb:

1. V osnovi dobra ideja

2. Mogoče bi morali imeti več tipov na različnih krajih na skali pismenosti in potreb in bi dobili nekakšno krivuljo kakovosti odziva trgovin glede na profil stranke.

3. Mogče bi bilo fajn imeti tudi skrite teste poštenosti trgovcev. Recimo poiščeš nek corner case zadeve, ki je lahko v neki sorodni situaciji tudi precej dražja in preizkusiš trgovca, ali bo zate ubral boljšo možnost ali ne,,,

4. Servis. Lahko bi vas ST članstvo opozorilo, ko jim crkne kaka komponenta, vas seznanilo s pogoji nakupa itd ( pokazali račun itd) in bi šel kdo od vaših z njim na servis uveljavljat reklamacijo. Koliko trgovcev LAŽE strankam glede njihovih zakonskih pravic, ki jih imajo kot kupci ? Kako dela servis ?

4a. KAr se servisa tiče, bi šel še korak dlje. Postavil bi se vmes. Ko bi komu crknila mašina, ki je še v garanciji, bi jo sam diagnosticiral, ugotovil napako in jo dokazal, nato pa stvar spravil v prvotno stanje, poslal na servis in počakal na ugotovitev servisa.
On the journey of life, I chose the psycho path.

IgorGrozni ::

He, he, he. Dobra !

Moje mnenje in kot kaže tudi tale ˝test˝, so prodajalci hardwera (večinoma), kot trgovci, še vedno v kategoriji goljufivih pekov in bi bilo za njih potrebno ponovno uvesti namakanje v Ljubljanici.

Se pa bojim, da so softweraši podobni.

V Ljubljanico z njimi !

Lp. IgorGrozni

zbogi ::

Itak je splošno znano da prodajalci nimajo blage veze, še to, niti komercialisti ne !!
Vse lepo in prav, samo se mi zdi da ste pozabil nekako cenovni okvir, ali ste iskali najcenejšo varianto ki bo ustrezala, al mogoče malenkost boljši računalnik, ki bo zdržal par let, mogoče nov operacijski sistem?
inZdej če ste iskal najcenejšo varianto in to specifično povedali, potem bil primeren sistem z integrirano grafiko, v drugem primeru pa jst strikno zagovarjam kej več, ker konec koncev, nobeden ne ostane samo pri pisanju semninarkih, prej ali slej se zgodi, da bo naš študent hotel odigrati kako igro ali kej podobnega, mogoče čez eno leto naložiti nov OS, MS Visto in v tem primeru si z integrirano grafiko oplel, medtem ko, kakšna 7600GS z 256mn rama je to sposobna opravljati bp in tudi visto bo poganjala.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

BoLhCa ::

Zelo dobra ideja!!

se pa strinjam z zbogi-jam:D

gensi ::

Dobra ideja.
Marsikateri trgovec se bo znašel "na tapeti" in izboljšal svoje vedenje.
Osebno želim pohvaliti izkušnjo v FUNTECH-u. Fantje so zares korektni.
I.

qki ::

Če bi študentek rabil samo za seminarske pisat, bi bila po mojem najbolj praktična rešitev prenosnik.

para! ::

A pri Mlacomu niso nič Linux in OOo omenjal? Ker če ne kupiš Windows, dobiš prednameščen Mandriva in OOo na vsak komp, afaik.

lp
Death before dishonor!

Jan987 ::

zakaj prenosnik? Če mu skoz stoji na mizi se ne splača.

s51as ::

Po moje so trapasti rezultati predvesm prišli ven zaradi trapasto zastavljene naloge...
Če človek nima pojma še ne pomeni da nima denarja (tudi če povdarja da je študent),
s katro se iz kopra do ljubljane pride enako kot z laguno pa je razlika v ceni očitna.

Res je edino to da bi si prodajalec za takega kupca moral vzeti veliko več časa in mu stvari razložiti.

Meni se ne zdi logično da bi se nekdo, ki rabi računalnik samo za pisanje seminarskih moral
zadovoliti z 17' monitorjem, glede diska se mi tudi zdi da ga premalo ne more biti sploh ker bo gledal filme, pa tudi cene so si med diski zelo različnih kapacitet (do 250 Gb) zelo podobne in je traparija za prišparanga jurja dobiti disk polovične kapacitete, četudi je potem napol prazen.
kar se tiče tipkovnice in miške je tudi to samo stvar cene in ne uporabe (čeprav za pisanje pač rabiš tipkovnico ane).
(A kdo kupi najcenejšo tipkovnico samo zato ker ne bo veliko tipkal ali pa najdražjo ker bo veliko tipkal?)

kar se tiče softvera, edino tu se strinjam da bi mu morali ponuditi študentske office in win xp home slo ne pa vsega drugega
glede zastonjskih programov pa nimam besed... tisti ki jih uporabljajo imajo nekaj pojma o računalnikih in to z razlogom.

v glavnem se mi zdi da ste šli v akcijo z namenom da boste nergali nad vsem kar vam bo ponujeno...
It's just me myself and I

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s51as ()

Fizikalko ::

s51as, ne govori neumnosti. Če velikega diska in malo močnejše grafike OČITNo ne potrebuješ, ti jo pošten trgovec ne bo uturil. Basta. Naloga je bila zelo dobro zastavljena, IMHO, ker večina nevednežev ne ve niti tega, kakšen cenovni razrted rabi. Skratka, prepustili so vse trgovcem in za test je to prav. Mlacom seveda spet spušil, he he, Zupančič je dokazal svojo bebavost.

markoajda ::

Trgovska banda prekleta!

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Zbogi, čisto vsi pa res nismo totalno zabiti no :D

Po mojem je bila naloga OK zastavljena, če se stranka ne spozna mora biti pristop trgovca precej drugačen kot če se.

Ideje od Brane2 so super, ja 0:)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Fizikalko ::

Glede na sloves me je Funtech malo razočaral, Comtron pa malo presenetil. Najbolj šokiran sem nad JAE...:(

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fizikalko ()

Brane2 ::

Mislim,d abi pred prikazom dela prodajalcev moral biti tudi kupec natančneje definiran.

Tako bi bralci lahko ocenili odziv prodajalca glede na kupca in tako dobili popolnejšo informacijo.

Mogoče tudi izbira kupca ni praktična za ta test. Kaže odziv prodajalca na kupca ki ne ve nič in ki ga toliko boli ku*ac za nakup, da išče nasvet prodajalca.

Pa tudi iz tega ni videti nekega očitnega natega prodajalcev. Ne moreš reči, da je folk tako svetoval iz zlobe. Mogoče pa imajo kaj takega doma in ker so bolj ali manj zadovoljni, priporočajo to tudi kupcu. Težko jim tudi zameriš, da ti ne dajo najcenejše robe. Če imaš pred seboj nekoga, ki je glup ko noč in pravi, da računalnika ne rabi za nič kritičnega (btw, večina takih strank ima igranje igric za manj zahtevno opravilo za računalnik), zakaj bi potem reskiral z nacenejšo robo, da ti tip pride čez dva tedna nazaj razočaran in ti za tistih 100 kSIT začne delati težave ?

Daš na mizo ponudbo za 300 kSIT in tako zagarantiraš, da bo tip začel razmišljati preden bo $$$. Izkušnje učijo- vsi so pametni pred fazo $$$, ta pa izfiltrira večino genijalcev....


Sama ideja se zdi O.K., na izvedbi bi bilo treba še malo delati. Predvsem pa mogoče razmisliti o legalnem in tehničnem ozadju...
On the journey of life, I chose the psycho path.

zbogi ::

ALIEn3001 >:D
imho, bi dobili še večje bedarije, če bi hotel imeti dovolj dober gaming računalo, mogoče za nasledjič :D

Fizikalko
kaj pa tebe moti pri konfigu od funtecha, čist uravnotežen računalnik, z najnovejšimi komponentami za dobro ceno ?

p.s. pa mislim da je podatek, v katerem cenovnem razredu naj bo računalnik med bolj pomembnimi.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zbogi ()

Veron ::

O računalnikih ve samo, da obstajajo. In da enega potrebuje.
Tale stavk je še najbolši >:D

Sicer pa pripomba Mlacomu: čudno da je sploh reagiral :D ponavadi raje do konca napiše mail >:D

s51as ::

Se ne strinjam žal...
Sploh ne glede diska!
Nekaj je če je stvar cenejša in seveda 80Gb disk je cenejši od 250Gb diska, ampak bol pomembna je cena na gigabajt oziroma razmerje med ceno in tem koliko dobiš za to ceno se ti ne zdi? Če 80Gb disk12kSIT, 250Gb pa 21kSIT je razlike 9kSIT dobiš pa 3.5× več prostora!

In še nekaj je tisti ki danes ne ve še nič o računalniku in ga kupuje bo zelo kmalu MORAL vedeti kar nekaj o računalnikih in ko bo ugotovil da mu računalo nikakor ne ustreza ker je pač prešvoh bo nadgradnja koštala veliko več kot pa če zdaj kupi nekaj bol ustreznega!

tisti prodajalec ki ti bo prodal najcenejšo robo te bo kvečemu zajebal sebi pa naredil uslugo saj se bo znebil stvari ki jih nihče ne kupuje!

Glede grafične... onboard grafične so za pisanje in gledanje filmov povsem dovol, nadgradnja pa je tudi enostavna in poceni (glede na takojšnji nakup) tako da tu jim res nebi bilo treba ponujati nekih zveri.
It's just me myself and I

Vlady ::

Povem samo to: povsod te hočejo nategnit na suh, če je le možno. Pa če se spoznaš ali ne. Recimo pri določeni firmi kupiš komponente za skoraj 300k sit in ko vprašaš, le je možno da ti jih oni zamenjajo, ti rečejo da se to plača posebej še zraven in se 2(!!!!!!) dni čaka. 8-O

Naslednjič lahko naredite podobno samo da v trgovino pošljete izkušenega Gamer-ja! Jaz sem ta teden imel križev pot z iskanjem komponent za high-top komp. pa sm na konc v mlacom-u najdu najcenejšo ponudbo, ki pa sem jim jo začinil z zelo zahtevnimi zahtevami: Morajo mi brezplačno naložiti winse (moja licenca) + pokazati 3D mark, in vse teste, da komp. deluje BP. Edino kjer so imeli posluh zame sta biili trgovini Mlacom in Jae.

Najbolj porazne pa so Comshop, Kotar in Anni. V comshopu za dvojedrni procesor še niso slišali oz. imajo samo najslabše modele, prav tako za SLi še nimajo financ (????). V Kotarja sem klical in rekel da se zanimam za nakup komponent in sem dobil verjetno servis, kjer mi je prijazen možakar rekel, da so prodajalci na malci (!!!!!). Tud v redu, če jim je malca več kot stranka, ki bo pri njih pustila skoraj 300k sit. V anni-ju pa poleg preklemano (pre)dragih komponent še posebej človek plača sestavljanje komp-a in 2 dni čaka (+dokaj nepirjazen prodajalec, ko sem začel naštevati kaj zahtevam od komponent - zgleda se mu ni dalo delati). To so moje izkušnje iz preteklega tedna.

Pohvalil bi modela iz trgovine Jae, saj si je samo zame vzel skoraj 18 minut, edino kar je, so za odtenek predragi. :\ Prav tako bi pohvalil modela iz Mlacom-a ki se je moral kar 5x namatrati napisati nov predračun :D Pa še strpinčil sem ga z dodatnimi zahtevami, kako hočem imeti narejeno in kako. Komponente dobim šele čez kakih 20 dni in upam da bo vse delovalo kot je treba.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vlady ()

3p ::

Lepo. Kaže da so naši prodajalci zelo "podjetni".

3p ::

s51as: Xexe. Ja, cena na megabajt že, če kupuje povprečni pokavec, ki bo prej ali slej katerikoli disk zabasal s pr0nom, prekopiranimi igrami in podobnim. Če pa rabiš računalnik res "za pisanje" pa je 80 GB dovolj do penzije.

alesp56 ::

Sploh ni važno kakšen je cenovni razred računala. A ne pove že dovolj dejstvo da je novopečen študent in si ne more(povsem logično) privoščit kompa od 300k+ kaj ste normalni ljudje? Zanj bi bil dosti računalnik kjer bi vse skupaj prišlo 200k ali še manj. 19' lcd? nora grafika? sbe office? Nadgrajevanje? Če je človek tako "neveden" kot naš novopečeni študent FDV-ja definitivno sploh nebo pomislil na nadgrajevanje...

Takoj je razvidno... aha mastno bomo pokasirali in šef bo vesel in bom dobil kakšno točko več pri plači. Nateg enega danes, enega ju3, dva danes itd... takih uporabnikov je mali miljon. Sicer pa sem že bil nekajkrat zraven kot "svetovalec" ko je kdo nabavljal računalnik in sem že bil parkrat v situaciji ko nisem vedel ali bi se jokal ali smejal. Vsekakor je tale test super pokazatelj razmer prodajanja računal v sloveniji.8-O
Komentarji pa naj bojo pod strogim nadzorom, ker mislim da se bojo začeli ti "pametni prodajalci" oglašat in zagovarjat svoje nategovalsko stališče.
Nekateri se lahko konkretno zamislijo glede na rezultate...
in to je to...

zbogi ::

če ni specifično navedeno za kakšno ceno naj bo računalnik, pol se ponavadi da not stvari ki so best buy, ne najcenejše in ne najdražje.
Danes recimo pride en 80gb disk cca 14kSIT, 160gb disk pa 16kSIT, mislim da se vsi strinjamo, da se neprimerno boljše splača uzet 160gb disk, plus to, da je 160gb disk danes bistveno bolj dobavljiv in tudi v primeru odpovedi ne bo problemov z zamenjavo !!! Takisto gre za vse ostale komponente in potem je razlika v ceni najcenejšega in smiselnega nakupa 10kSIT, ki bi vsak človek, ki ve kaj kupuje z veseljem plačal.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

zbogi ::

cLuBbY
tud študentje niso več to kar so bli, greš mal v oštarijo pa ji ni problema dat na noč 10k+ sit za pijačo, pa 20k+sit na mesec za cigarete ipd., to glih jst ne smatram z reveži.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Good Guy ::

neki wannabe....
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

kupola ::

Mene pa zanima, če se je g. Študent predstavil s pravimi osebnimi podatki ali izmišljenimi.
Če se je že s pravimi in ste jih hoteli odstraniti s ponudb (da bi ne bile vidne širokim množicam), bi se lahko potrudili in g. Študenta zbrisali iz ponudb.

Predlog za nasednji test.
Kupec bi lahko imel določeno količino denerja (recimo 300.000 SIT), ki mu ga bo dala babica za nakup računalnika - račun bo plačala babica in njemu tako ali tako ne bo ostalo nič.
Zato pa bi hotel dobiti čimboljši računalnik, ki ga lahko dobi za ta denar.

alesp56 ::

@zbogi: glej iz obstoječih podatkov kdo kupuje in ne posplošuj, čeprav se deloma strinjam s tem da gre denar v druge nepomembne stvari. :D Kar pa v tem testu sploh ni pomembno. Dejstva(predračuni) povedo svoje.
in to je to...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: alesp56 ()

Matev ::

Samo grafično za 48jurjov za pisanje seminarskih pa mende res ne potrebuje en študent.

Ali pač?

TribesMan ::

Zbogi mislim da se malo motis glede graficnih in viste. GMA900, GMA950 in ATIjeve integrirane zadeve popolnoma lepo delujejo z Visto in Aerom. Čist lepo tekoče. Vista tud ne bo tak požreš kot mogoče zgleda, dejstvo je da so vse tele integrirane kartice dovolj mocne da bodo laufale aero na 1280*1024. Pa tudi ce imas fobijo pred integrirano kartico, potem vzames kakega x1300, ki stane 15 tisočakov.

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Fizikalko ::

Zbogi, saj ni tako hudo... Predobro grafiko ste mu dal, pa predobro plato, to je vse. Ampak v primerjavi z drugimi ok. Vzamem pol nazaj.

zbogi ::

cLuBbY
Lej, cenovni okvir je predvsem pomemben zaradi tega, ker je to pomemben podatek, ali ti naj trgovec ponudi najcenejšo varianto, ki se jo še da dobiti v trgovini in je praktično že zastarel računalnik ali ti naj ponudi nekak treutni best buy. Tle lahko tudi pripomnim, da je tud najcenejši računalnki ki ga dobiš čist dovolj za pisanje seminarksih nalog.
Mislim da večina ljudi, sploh neukov, kupuje računalnik za par let, torej tista najbolj cheap varianta ki jo dobiš v interšparu/leclerku/merkatorju/tušu, nikakor ni primerna in tudi vem iz prakse, da ljudje ki so bli naivni in šli v nakup takega računalnika, bli vse prej kot zadovoljni, pač malo denarja, malo muzike.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zbogi ()

zbogi ::

jst pa res nisem mel nič pri sestavi te konfiguracije.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

klemenSLO ::

Mislim da je tu govora predvsem o 'poštenosti' prodajalca.

Lahko mu bi povedal da naj kupi za tako stvar kaj rabljenega, če pa tega nebi hotel pa maj bi mu naredil predračun z neko poceni varijanto.....

dulkocar ::

Itak, da ne rabi najboljše konfiguracije ... Koliko zabitega folka ima še vedno računalnik za "tipkat" in gor win98? In ne mi z glupimi kot je "bo hotel Visto gor dat". Kakšno Visto nekaj? Itak nima pojma, itak ne rabi, itak ni čisto nobene potrebe za Visto, še vsaj 3 leta, če ne kar 5. Sam imam še vedno athlona 1800+, ki je bil 4 leta nazaj 40 jurjev in XP-je fura za šalo. Danes je najslabši proc več kot ta ... ergo -> naš zabit študent rabi eno švoh mašino in to je to. Samo disk naj nabijejo na 250 GB, ker pr0na in filmov bo pak veliko.

zbogi ::

ma če malo bolj preštudiraš, tale akcija zgleda zelo hinavska, kukr vem, se cenovni okvir za računalnik ni povedal, medtem ko se pljuva čez vse stvari, ki niso ta najbolj cheap varianta, ki se jo nekako še da dobit. Sej je res, da je en bedn sempron/celeron z 256mb rama in 40gb diska čist preveč za pisanje seminarskih, samo danes tak računalnik pač res ne greš kupit, sploh pa ne v trgovine, katere ste vi obiskal.
Boljše bi se počutili v kakem intersparu/leclerku.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Bass0 ::

Pohvala obema za trud!

Rezultati so pričakovani. Po pripovedih kolega vem, da bo izobražen trgovec, ko ugotovi, da ve več kot stranka, poskusil z visoko ceno in jo bo utemeljil s kvaliteto, kakim "popustom" ipd. Nekako elitistično in, kot že omenjeno, poceni strank ne rabimo. Pri tem pač ne moremo trditi, da so trgovci nepošteni... razen pri neustrezno predragi programski opremi. Ali pa so nevedni. Nobena od teh dveh lastnosti jim ne koristi.

Preko ST-a sicer ne morem svetovati potencialnim nepismenim kupcem, ker sem pač ne zahajajo, lahko pa svetujem ostalim: Pospremite kolega, ki se zanima za "en računalnik, ki dela", po trgovinah in mu svetujte, tudi zato, da trgovcu pokažete, kdo je šef tega nakupa. In kolegu uslugo zaračunajte! :D Če bo prišparal 50 jurjev, mu ne bo problem plačati 5 jurjev svetovalcu. ;)

MrStein ::

1.) Ponavadi se "testirance" "sooči" z rezultati, preden se objavijo, da se popravijo določeni nesporazumi in podobno, da ni treba čez en teden verzije 2 objaviti, opcijsko z jeznimi komentarji ene ali druge strani.

2.) 300k+ ????? Za študenta ? Ste normalni ? Moj foter ima službo in dobro plačo pa je za novi PC dal 240 kSIT (+monitor+printer). Pa je čist OK, edino pri grafični bi lahko šli "power" userji na boljšo.

3.)
Samo grafično za 48jurjov za pisanje seminarskih pa mende res ne potrebuje en študent.

WHAT ???
Jaz sem "bolj napreden" PC-jaš in igram igre, ampak za grafično sem dal maksimalno 28 kSIT (takrat Riva TNT 16 MB, carska) in še danes ne dam več. Mislim a je to študent sin Bill-a Gates-a ali kaj ??? (ali pa so trgovci taki nateguarji?)


---

4.) Iz članka :
Javite se nam na team@slo-tech.com in naslednjič si bomo pustili svetovati tudi pri vas.

Čakaj, a ne gre za prikriti test ? ;)

5.) Primerjava s ponudbo v Šparu/Hofer-ju/ipd bi bila tudi zanimiva. (se opravičujem, če je bla, nisem še do konca prebral)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Kolos ::

Absolutno bi kupil prenosnik, sploh pa če nima pojma o računalnikih, pa doma ni nobenega compa.

civic_ ::

svaka čast. mene tudi prime bruhat ko mi kdo reče da je računalnik kupil v tušu....
v bistvu (skoraj) vsi so pretiravali. za pista bi mu blo 1000mhz in 256mb rama onboard grafa čisto zadosti. 250gb diska potrata:D
ja na takih se da zaslužit, ki še vedno mislijo da je nakup računalnika investicija kot avto. in priznam jst bi si ga tudi privošču če bi mi en tak noob pršu v trgovino kjer bi delal >:D

TribesMan ::

Moja konfiguracija...

Asrock 775TWINS-HDTV 15.900
PENTIUM D 805, 2,660 GHz 1MB×2, 533MHz 27.500
SkyHawk BAX4638 Midi-Tower 6.900
Napajalnik LC 420W LC6420 7.000
MAXTOR 250GB 7200 SATA-II/300 16MB 20.000
NEC ND-4571A črne barve 16X LabelFlash 10.000
Ram DDR2 TeamGroup 1GB (2*512MB) PC5300 24.000
SAMSUNG 740BF 54.500
Samsung laserski ML-1610 19.900
Logitech DELUXE 2.500
Logitech B58 Premium 3.000
WIN XP HOME SLOVENSKI DSP 24.900
OpenOffice 0

Manj kot 220.000SIT
Vista compatible...

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

krneki ::

Je*** ga, vsaka neumnost v življenju se plača. Se bo ta "študent" vsaj kaj naučil (bolje prej kot slej). Tudi jaz ki nisem nek mr. pralnistroj-man, ampak preden grem kupiti pralni stroj, dobro preučim vse modele, koliko je kakšna funkcija pomembna, dimenzije in kompatibilnost z mojo denarnico. Prodajalec mi služi ravno toliko, da pokaže stvar v živo in mi pove plačilne pogoje. ;)

_sem_ ::

Tale "test" se mi zdi precej bedast. Najmanj kar bi morali dodati je cenovna omejitev, da bi lohk od trgovcev nekaj resnega pričakovali. Tole je tko kot da bi učiteljica v šoli otrokom rekla naj napišejo spis in ne dala naslova in drugih navodil, potem pa ocenjevala kako dobro vedo kakšne pravljice ona najrajši bere.
Ne prodajam računalnikov pa se mi vseeno zdi da je bolje kupit malo boljšo mašino kot en klump ka bo čez eno leto prepočasen za kakršnokoli nalogo ki bi si jo ignorantski študent FDV zamislil. To da študent nima pojma še zdaleč ni razlog da bi bil zadovoljen ko bi ugotovil da ta škatla niti najbolj neumne igrice ne zna pognat in da internet ne gre nikamor. Nasprotno, po mojih izkušnjah ravno neznalci iz FDV ali FF pričakujejo od škatel največ in imajo zelo malo razumevanja za njihove interne probleme.
Naravnost nesramno je, da ste pol cinični do prodajalcev, ki ponujajo vnaprej sestavljene škatle in vam ne izberejo vsake komponente posebej. Mislim da je ignoranca čisto razumen odziv na ignoranco.
Če že hočete delat tak test, najamite naturščike s FDVja in jim dejte raziskovalno nalogo, ampak pol ne prirejat rezultatov in vsiljevat svojih kriterijev, pa zadovoljstvo osebkov z nakupom je treba ocenit čez eno leto.

ShowDown ::

Zato grem vedno jaz zraven takih laikov v trgovine oz. naročim prek interneta, da jih ne osleparijo. Raje meni dajo 5k za vse, kot pa njim 100k, ker hočejo več zaslužit.

Yossarian ::

Odlična ideja, ki je odlično speljana. Nimam pripombe. Še ena prošnja: ponovite to tudi v Mariboru.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

Goldee ::

Dobra ideja in prav zanimivo branje ta novica. Pohvale. Prav smešno je videt, kaj vse bi ti ponudil trgovec, če bi te smatral za "nooba", ki ga lahko nategne. Ne vem kaj jim je, da vsi ponujajo te grafične z 256MB rama, pa neke 200+ GB diske. Za taka opravila, kot bi jih počel naš nepoučen študent, bi bil zadost kak sempron/celeron low end, int. grafična in pa 256 oz. 512MB rama (če bi kdaj tud srfal). Konfiguracija za cca 75k. Monitor sicer LCD, ampak en najbolj pocen ala Relysys z 25ms RT. Od softvera pač WinXP home in OpenOffice. Protivirusnikov je pa cela kopica zastonjskih. No, seveda lahko zdaj razglabljamo, kaj bi mi prodali pa kaj nebi, vemo pa, da bodo trgovci v veliki večini poskušali prodati dražjo stvar - saj zato pa so _trgovci_. :) IMO
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

s51as ::

Kje vi tle vidte nateg jest res ne vidm...
če ste iskal najcenejši računalnik k še zmore delat kar hočte da dela pol bi to mogl povedat..
tud kompletn bebec, ki zna rečt da rabi računalnik, bo znal dodat po najnižji možni ceni!

na tak način bi SIGURNO dobil rezultate ki bi vam bili bol povšeči...

ker to da si študent nikakor ne pomeni da hočeš najcenej robo kar se jo da dobit.
It's just me myself and I

poweroff ::

Naslednjič naj gre nekdo v trgovino z željo, da kupi Linux compatible računalnik. Tisto bo tudi veselo... :'(
sudo poweroff

poweroff ::

No, še glede mita o študentu iz FDV. FDV je seveda veliak fakulteta in gor so taki in drugačni študentje. Po mojih izkušnjah so med najbolj računalniško nepismenimi kulturologi - informatiko imajo šele v višjih letnikih, večinoma pri študiju ne uporabljajo računalnikov, itd.

Ampak lani smo imeli videodelavnico. Kulturologi so delali videomontažo s Cinelero pod Linuxom. In nekaj študentov (ter študentk) si je Linux lepo naložilo doma. S tem, da ti ljudje o Linuxu pred tem niso imeli pojma. Še Windowse so komaj znali uporabljat. Parkrat so prišli vprašat kakšno stvar o Linuxu, večjih težav pa ni bilo. Ko sem to videl, sem mnenje o računalniški pismenosti študentov FDV precej spremenil.
sudo poweroff

MrStein ::

Še malo o članku :
- "Prodali so nam ... okleščeno verzijo oken."
Kaj je to ? Tisto evropsko brez media playerja ? Ali azijsko, ki poganja max 3 programe naenkrat ?

- grafične z 256 MB
Skoraj vse nove poceni kartice imajo 256 MB. Gre za počasnejši tip RAM-a, ki ni drag (kartica za 15 jurjev). Sicer je bedarija, ampak ne moremo rečt, da je trgovec vsilil predrago kartico.

- Funtech : "Naš ubogi študent je bil tudi podučen, da so dodatne tipke na tipkovnici dobra stvar, miš pa ni pomembna (poglejte si predlog prodajalca)."
Sicer ne vem, kaka je ta tipkovnica, ampak 5 jurjev ni pretirana cena. Kaj je z miško (Logitech RX300) narobe, pa tudi ne vem. Ni ergonomična ?

- Gambit: pritožba za ponujen 19" monitor, čeprav je cenejši, kot 17" pri nekaterih drugih prodajalcih ???
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
««
«
1 / 6
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

šraufi za matične in podobno

Oddelek: Strojna oprema
272673 (2221) #000000
»

Prodaja računalnikov končno pozitivna

Oddelek: Novice / Rezultati
254996 (4123) bluefish
»

SPAR računalnik

Oddelek: Kaj kupiti
263381 (2468) OChack
»

Kje kupujejo računalniške trgovine

Oddelek: Kaj kupiti
131685 (1328) Meamoto
»

En računalnik dva uporabnika

Oddelek: Kaj kupiti
91063 (992) Šimpanz

Več podobnih tem