» »

Formula 1 2013

Formula 1 2013

««
23 / 38
»»

Jst ::

Šumaher je tudi 3 leta delal sramoto ekipi. Sedaj ko ga ni, sta Hamilton in Rosberg dober team za ekipo. Imajo hecen avto - ko dela - in večinoma da - se potegujejo za najvišja mesta.


---

>Je pa čisto mogoče, da točno takih obremenitev npr. niso predvideli,

Le zakaj so pa hoteli nove gume za Silverton pripeljati?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Super Sonic ::

Je pa čisto mogoče, da točno takih obremenitev npr. niso predvideli, stvari gredo lahko narobe na precej načinov.

Siverstone je postal preklemansko hitro dirkališče in tisto kar je medlo cel vikend je bilo vreme. Danes je bilo toplo, v petek dež, včeraj nekaj vmes... Skratka visoke temperature, pregrevanje pnevmatik, ipd... in predvsem visoki robniki, ter hitri ovinki. Tudi moštva imajo neko regulacijo v tlaku, pa so šli vsi v običajne ekstreme. To je pač pomanjkanje izkušenj na eni in drugi strani. Enostavno je šla FIA predaleč in čas je, da jim kdo porine kajlo v rit. Bi rad videl proizvajalca, ki jim bo iz lufta ščaral to kar oni hočejo, po drugi strani se pa F1 nenormalno draži. Proračun RBla je še vedno +250 miljonov. Neverjetna farsa je vse skupaj in kot je rekel Hamilton: zdi se, da dokler ne bo nekdo zaradi tega (p)oškodovan, ne bo nič.

Le zakaj so pa hoteli nove gume za Silverton pripeljati?

Hoteli so samo zamenjati jeklene trakove s tistimi iz kevlarja, kot je bil to primer lani, pa sta bila proti tako Force India kot Lotus, nazadnje je pa še FIA prižgala rdečo luč.

No in točno te, s kevlarjem, so testirali pri MBju na "blind" testu in zato skoraj fasal miljone kazni. Absurd brez primere.

In kot je rekel W1 da ne kup Pirellija - če bodo FIAi zakajlal eno dobro v tej situaciji, ki je nastala - grem sam po en komplet takoj nasleden dan.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::



Pnevmatika Vettla po prvem postanku. Sicer je šel med zadnjimi (v vodilni grupi), ponavad ne gemblajo tolk.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Jst ::

Saj vsi vemo, da bi lahko Pirelli naredil takšne gume, da bi zdržale 2 dirki. Ampak kot velik proizvajalec gum bi moral bolj skrbeti za svoj image. Saj lahko zagonijo nekaj denarja in preprosto rečejo, da jim trenutnih pnevmatik za Silverstone ne dajo, razen "ojačanih." Sicer ne vem, kakšna je pogodba, ampak tako bi se mogoče celo nekateri streznili pri FIA-i.

Eden bo sigurno najebal, upam, da ne s smrtjo, potem bo pa cel svet grdo gledal Pirelli. Kako se bodo pa takrat izgovarjali?

Enkrat je treba udariti po mizi...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

alexa-lol ::

Nekaj o gumah včeraj
http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/2...

A je bila na včerajšnji tekmi kakšna nova mešanica al pa kaj ker celo leto ne vem če je kako gumo razneslo..

Ne vem kaj bodo naredili naslednji teden ker že včeraj so dali najtrši različici gum .. upam da bodo moštva mal prtisnla na FIA
 Gume

Gume

WarpedGone ::

FIA race director Charlie Whiting, who admitted he considered stopping the race, said he had not experienced such a problem before.
"I can't remember anything like this," said Whiting. "Four catastrophic failures is a first. It was quite close to being red-flagged."

Ko je šla tretja petarda in je gor pršu SC, sm pričakoval da bo gor ostal naslednjih ~10 krogov nato pa bi prekinil dirko in potalal polovične točke.
Zbogom in hvala za vse ribe

alexa-lol ::

A ni tko da če je čez polovico da so cele točke... SC je bil pa ravno tm okrog 18kroga se mi zdi, 26 bi bla pa polovica.

WarpedGone ::

Lahko da tut. Kakorkoli ... IMHO nebi bilo zelo narobe če bi dejansko prekinili dirko. Le sreči gre pripisati včerajšnji razplet brez poškodb.
Zbogom in hvala za vse ribe

Dr_M ::

Polovicne tocke se talajo, ce je prepeljana manj kot 75% dolzina dirke. Nevem od kje ste prisli na do 50%.

Super Sonic ::

Mal sarkazma kako bo zgledala VN Dojčland:


Imajo hecen avto - ko dela - in večinoma da - se potegujejo za najvišja mesta.

Ne bi rekel, da je bil, takole čez časovnico gledano, katerikoli W prav počasen. So imeli pa vsi zapovrstjo velike težave s pnevamtikami, kar je včasih malo zanihalo. Po 4 letih in s komplet novimi dizajnerji zadaj (predvsem ciljam na Costo), je bil že skrajni čas, da so naredil korak naprej.

A je bila na včerajšnji tekmi kakšna nova mešanica al pa kaj ker celo leto ne vem če je kako gumo razneslo..

Nič kaj takšnega ni bilo. Tudi sicer so moštva v soboto dokaj normalno vozila (oz. povsem normalno so vozili vsi). V nedeljo pa višje temperature, več oprijema na stezi in posledično težave. Pomemben je tudi tlak v pnevmatikah (low), ki je bil verjeno na običajni skrajni meji dovoljenega.

Da, 75% dirke je treba odpeljat za polne pike:
http://www.formula1.com/inside_f1/rules...

Naši mediji poročajo, da je Kimiju zavrela kri zaradi napačne odločitve pred zadjim SCjem na dirki, ko so se odločili "not to pit".

LOL
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Ta kiks od Lotusa je bil precej hud in ne vidim da Kimi bi ostal z njimi še eno sezono če dobi sedež v Redbul.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ttommy ::

Takoj ko je šel Rosberg v bokse, sem pomislil- takoj za njim tudi Kimi! Ker sem se takoj spomnil kaj je Kimi delal zadnje kroge z novimi gumami v Monacu, ko je težko prehitevati. Na pravi dirkaški stezi je pa prehitevanje z novimi gumami mačji kašelj.
Gamer

Super Sonic ::

Tale z RedBullom je kar triki.

1. Kimi je že dokaj star in dolgoročno ni prav posebna rešitev za moštvo,
2. ker je precej konkurenčen. Mogoče ne ravno v kvalifikacijah zadnja leta, pa vendar, da dirki, ko pride v ritem gre za enega najbolših na svetu.
3. Kar pomeni da bodo imeli eventuelno nezanesljivo prihodnost in hudo konkurenco v ekipi; prijatelja pa spet nista taka, da se bosta lepo gledala na stezi.
4. Niti mu ne ustreza način delovanja ekipe RBja, ki je opazno postala precej bolj zategnjena in prisilno nasmejana, kot še par let nazaj.
5. Pod vprašanje se postavi RBlov mladinski razvojni program (ki potemtakšnem nima ne repa in ne glave).
6. Osebno sem prepričan, da si leva stran ekipe Vettel-Helmut Marko ne želi Raikkonena v garaži,
7. če pa že pride do tega, vemo kako je danes to v F1, dvomim da bo Kimi posledično imel na voljo enak material in taktično osnovo za vsako dirko.
8. Po drugi strani smo slišali včeraj stavek "Kimi is faster than you", torej - popolna podpora moštva, ki se je samo odločilo, da ga podpre 100% in ga forsira z novimi deli, kar se dirkaču ne zgodi vsak dan.

Po drugi strani je pa veliko vprašanje kaj bo Lotus skupi spacal brez Allisona, čeprav so "tovarniško" moštvo Renaulta, dvomim, da bo Renault drugo leto do RBla delal kakšne hude dvojne igre in dobavljal nekaj bistveno slabšega.

Na pravi dirkaški stezi je pa prehitevanje z novimi gumami mačji kašelj.

Ne vem kaj jim je tem ljudjem tam notri, Mark Slade, dirkaški inženir Raikkonena vendarle ni od včeraj in kako bi rekel, da gredo v tako oslovsko napako je kar malo nerodno. Prvič, laik ve, da je med 15 krogi staro in svežo gumo razlike približno 3-5s na krog (odvisno kje in kdaj), drugič pa, je dirkač sam "namignil" kaj bi rad. Se strinjam, po dirki je lahko bit general, ampak vseen - tole je fail. Kar je pa še večji problem - niti ne prvi, niti zadnji te vrste.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Daedalus ::

Se strinjam, po dirki je lahko bit general, ampak vseen - tole je fail. Kar je pa še večji problem - niti ne prvi, niti zadnji te vrste.


Ma takoj ko so razglasili SC je bilo jasno, da bojo vodilni pristali v boksih. Zgubiš nič, samo zadnjih 10 krogov lahko greš flat out na novih gumah. Sem sam debelo gledal, kje je Kimi... nič po bitki general. Edina smiselna odločitev je bila boks ob zadnjem SC. Kar je tudi bilo jasno iz odgovora boksa na vprašanje Kimija. Takoj so vedeli, da so ga najebali.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

galimim ::

Super Sonic je izjavil:


Ne vem kaj jim je tem ljudjem tam notri, Mark Slade, dirkaški inženir Raikkonena vendarle ni od včeraj in kako bi rekel, da gredo v tako oslovsko napako je kar malo nerodno. Prvič, laik ve, da je med 15 krogi staro in svežo gumo razlike približno 3-5s na krog (odvisno kje in kdaj), drugič pa, je dirkač sam "namignil" kaj bi rad. Se strinjam, po dirki je lahko bit general, ampak vseen - tole je fail. Kar je pa še večji problem - niti ne prvi, niti zadnji te vrste.


To zadnje je problem. Obnašajo se kot da so prvič v F1. Iz dirke v dirko se jim dogajajo take začetniške napake. Nekdo si zasluži zaušnico ker si top ekipa tega ne more privoščit.
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

PrimozR ::

Jst je izjavil:

Moje razmišljanje glede Pirellija: ko tole človek gleda - pa tudi če čisto by the way - in vidi Pirelli, kot se je WarpedOne izrazil, petarde... kaj naj si mislim/š? Vem, da je FIA tečna, po drugi strani je tudi Pirelli moral vedeti, kaj se lahko zgodi. Pirelli je m'nde naredil pošten R&D, simulacije, in moral priti do zaključka, da v najslabšem primeru pokajo. In takšne gume so dali F1 voznikom. Ma 10 let bom(o) mel(i) v glavi, da *ne kupiti Pirelli.*

Kakor hočete, jaz bi jih (oz. jih bom) še enkrat. Sicer morda P Zero Nero niso najboljša izbira za več kilometrov, ampak pri mojih 10k na leto ni panike. Se pa obnese IMO super :P

ripmork je izjavil:

mnja,... tole vsekakor ni dopustno.

Je pa čisto mogoče, da točno takih obremenitev npr. niso predvideli, stvari gredo lahko narobe na precej načinov.
Nesrečna kombinacija temperatur in robnikov,...

Gume so bile dolga leta na račun aerodinamike zelo spregledana zadeva.
Me zanima kakšno dirkanje bi gledali, če bi na dirkalnike dali gor gume iz npr. leta 97... trše gume, težje najti "mejo" v ovinkih, večje kaznovanje napak pri dirkanju v ovinkih, kar avtomatsko naredi večjo dinamiko in razliko v hitrostih posameznih dirkačev ter posledično olajša prehitevanja. Spomnim se časov, ko so tudi najboljši vsaj enkrat na dirki naredili napako ter se pogosto zavrteli... danes tea praktično ne vidimo. Upam si trdit, da je pretiran napredek gum največ prispeval k povzročitvi neželjenega efekta "dirkanje v gosjem redu po tračnicah".

Trša guma pravzaprav bolj odpušča, bolj ko je trda, lepše spusti, ima lepši prehod. Mehkejša ko je, bolj drži in potem toliko bolj na hitro pusti, ko končno spusti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

ABX ::

galimim je izjavil:

Super Sonic je izjavil:


Ne vem kaj jim je tem ljudjem tam notri, Mark Slade, dirkaški inženir Raikkonena vendarle ni od včeraj in kako bi rekel, da gredo v tako oslovsko napako je kar malo nerodno. Prvič, laik ve, da je med 15 krogi staro in svežo gumo razlike približno 3-5s na krog (odvisno kje in kdaj), drugič pa, je dirkač sam "namignil" kaj bi rad. Se strinjam, po dirki je lahko bit general, ampak vseen - tole je fail. Kar je pa še večji problem - niti ne prvi, niti zadnji te vrste.


To zadnje je problem. Obnašajo se kot da so prvič v F1. Iz dirke v dirko se jim dogajajo take začetniške napake. Nekdo si zasluži zaušnico ker si top ekipa tega ne more privoščit.


Da, to je resen problem v Lotus ekipi.

Kar se tiče Kimija v Redbull pa je samo vprašanje tega kar si ekipa bolj želi. Naslov za voznika ali ekipo. Glede na izjave v preteklosti je bil naslov za ekipo vedno prioriteta.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

TribesMan ::

BTW, je koga presenetilo navdušenje publike ob Vettlovem odstopu?

Ne vem kdaj so navijači nazadnje tako privoščljivo reagirali (mogoče ko se je '99 MS zaletel?).
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

ABX ::

Ko nekdo zmaguje preveč se vedno zameri nekomu.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Dr_M ::

Ja tisto pozdravljanje je bilo res zanimivo :>
Pomoje bolj zato, ker je bil Nico za njim. Koneckoncev ima mercedes ekipa sedez v VB.

šernk ::

In redbull ima sedež kje? :))
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

theBill ::

TribesMan je izjavil:

BTW, je koga presenetilo navdušenje publike ob Vettlovem odstopu?

Ne vem kdaj so navijači nazadnje tako privoščljivo reagirali (mogoče ko se je '99 MS zaletel?).


Kolikor je bilo videti, so ploskale večinoma rdeče čepice, torej navijači Alonsa.

Kar sploh ne čudi, sploh če gre človek brat komentarje pod člankom o dirki F1 na recimo rtvslo.si, navijači Alonsa so eni najbolj škodoželjnih z izjavami v stilu: naj mu že enkrat avto crkne, naj ga že Hamilton nasadi od zadaj (Vettla) in oba spravi s ceste, itd. Poden skratka.

JC Denton ::

Kolk sem jaz videl je ploskala cela tribuna, dvomim da ima Alonso v Angliji tolko navijačev. So pa bili med njimi seveda tudi navijači Alonsa in predvsem Ferrarija. Tudi Alonsa so že zmerjali v Monzi in Hamiltona v Španiji in Italiji. Tako pač je, isto kot na nogometni tekmi, če dobi igralec nasprotnega moštva rdeči karton. Ne zagovarjam nikogar in tudi ne podpiram takega obnašanja je pa povsem normalno. Pa še za prvenstvo je bolj zanimivo.

Se je pa pokazalo to, da tudi angleški navijači niso kaj boljši kot španski in italijanski, ker ko berem forum na autosportu, se le-ti največkrat pritožujejo čez nešportno vedenje špancev in italijanov.

Alexius Heristalski ::

Ma Vettla imajo že za drugega Schumacherja. Sploh pa je to normalno, na začetku kariere vsi navdušeni nad novim obrazom, mlad, hiter itd., potem se navadiš, zdaj pa že preseda. Dodaj nekaj neljubih potez, ki se začnejo nabirati in sovraštvo se razvije. >:D

Če bo šel kdaj v Ferrari, ga bodo pa tifozi imeli za boga.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Dr_M je izjavil:

Ja tisto pozdravljanje je bilo res zanimivo :>
Pomoje bolj zato, ker je bil Nico za njim. Koneckoncev ima mercedes ekipa sedez v VB.

Hočeš reči tako kot Red Bull? Pa Lotus? Pa McLaren? Pa Caterham? Pa Force India? Pa Marussia? Pa Williams? Torej vsi, razen Torro Rosso (bivši Minardi, Italija), Ferrari (Italija, duh, čeprav je pred podpisom Schumacherja avte dizajniral nek Anglež, ki je bil večinoma stacioniran v Angliji) in Sauber (Švica).

Dr_M ::

šernk je izjavil:

In redbull ima sedež kje? :))



Mnja, mas prav. Vecinoma so res garazisti v f1.

Dr_M ::

PrimozR je izjavil:

Dr_M je izjavil:

Ja tisto pozdravljanje je bilo res zanimivo :>
Pomoje bolj zato, ker je bil Nico za njim. Koneckoncev ima mercedes ekipa sedez v VB.

Hočeš reči tako kot Red Bull? Pa Lotus? Pa McLaren? Pa Caterham? Pa Force India? Pa Marussia? Pa Williams? Torej vsi, razen Torro Rosso (bivši Minardi, Italija), Ferrari (Italija, duh, čeprav je pred podpisom Schumacherja avte dizajniral nek Anglež, ki je bil večinoma stacioniran v Angliji) in Sauber (Švica).


Ce si hotel malo bolj pametn izpast, ti ni ratal. Za vse te vem, kje so, edino za RB nisem bil ziher.

ripmork ::

Ma Vettla imajo že za drugega Schumacherja. Sploh pa je to normalno, na začetku kariere vsi navdušeni nad novim obrazom, mlad, hiter itd., potem se navadiš, zdaj pa že preseda. Dodaj nekaj neljubih potez, ki se začnejo nabirati in sovraštvo se razvije.


True.
Imasta pa oba - tako Vettel kot MS - precej zaslug v svojem egocentričnem obnašanju, da se je marsikdo nasmihal ob kakem njunem odstopu.
MS se je z leti zresnil ter celo kako svojo zmoto priznal, big + in my book.

PrimozR ::

Dr_M je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Dr_M je izjavil:

Ja tisto pozdravljanje je bilo res zanimivo :>
Pomoje bolj zato, ker je bil Nico za njim. Koneckoncev ima mercedes ekipa sedez v VB.

Hočeš reči tako kot Red Bull? Pa Lotus? Pa McLaren? Pa Caterham? Pa Force India? Pa Marussia? Pa Williams? Torej vsi, razen Torro Rosso (bivši Minardi, Italija), Ferrari (Italija, duh, čeprav je pred podpisom Schumacherja avte dizajniral nek Anglež, ki je bil večinoma stacioniran v Angliji) in Sauber (Švica).


Ce si hotel malo bolj pametn izpast, ti ni ratal. Za vse te vem, kje so, edino za RB nisem bil ziher.

Jah od kje naj bi pa bili?

Alexius Heristalski ::

FIA bo spremenila test mladih dirkačev v gumarski test. Redni dirkači in letošnji avti, brez Mercedesa.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Super Sonic ::

Ja sej tko bi moglo razsoditi že sodišča FIA ob tožbi MBja, samo zgleda, da je moglo priti do tega naprej. LOL za FIA.

Imasta pa oba - tako Vettel kot MS - precej zaslug v svojem egocentričnem obnašanju, da se je marsikdo nasmihal ob kakem njunem odstopu.

Med MS in Vettlom je prepad, praktično ni stične točke razen v zastavi. MS je sam zgradil ekipo, prevzel odgovornost in, predvsem, postavil nivo F1 na drugo raven, dobro, počel je tudi ultra debilezme, ampak to bo ostalo večno zapisano kar sem rekel. Vettel se za VELIKO razliko od teh zaslug samo vozi v dobi ko je 3/4 stvari omejenih in ni testiran, zato ima aero učinek toliko večjo veljavo, vemo pa, kdo to razliko dela in to ni Vettel. Ravno to boli, da bo mulc z lahkoto prišel do 4 naslovov, ob izdatni pomoči RedBulla (ciljam na hakljanje sovoznika v moštvu). Trenutno so v precepu v tem moštvu, ker se ta anarhija lahko podre, ker bo treba enga zjebat da se bo zadi vozu. Že en Riccardo lahko resno ogrozi našega 4x svetovnega prvaka po hitrosti, no vsaj pedigre ima boljši iz nižjih serij, in to bi bilo zelo neprijetno spoznanje.

In ravno v tem je keč - generalno so ljudje siti tega RedBulla, siti so Vettla - brez karizme, neki se smeji tja v tri dni s tistim svojim prstom, kadar nima avtomobila ga ni nikjer, ko ga ima (in večinoma ga ima) je spredaj. MS je imel nekaj več, je potegnil za seboj, delil ljudi, vozil za Ferrari in nenazadnje pa je ta problem še globlji - RedBull se še vedno zdi neka muha enodnevnica. Jasno je, da ko bo Newey šel ali ko bo FIA spremenila nekaj drugje (lahko že motorji drugo leto), da ne bodo več zraven.

Sploh si je pa Hamilton z "krogom leta" v Silverstonu nabral toliko simpatij in če pogledamo koliko sreče je imel Vettel v zadnjih 3 letih, se nimaš kej vprašal zakaj toliko žolničnih izpadov, če se mu kej pokvari. Tko je, tega se ne da spremenit, predvsem more pa Vettel sam več pokazat, da takšnih žvižgov ne bo.

Pa sej bi bilo enako tudi z vsemi ostalimi. Še Raikkonen bi se izpel s 4 zaporednimi naslovi pri ljudjeh, kje so šele Hamilton, Alonso, Button, ipd.
(moje mnenje pač)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

WarpedGone ::

Glavni problem je, da ima človek ob Vettlovi zmagi občutek, da je to bil gladki Walk In The Park. Tudi v časih MS, sploh v drugem delu kariere je bil tak občutek ampak je blo tut jasno, da se stvari začele precej drugače, da je blo ogromno scanja krvi predno so se stvari pošlihtale.

Vettel takega scanja krvi ni dal skozi, on je pršu v že dokončano zgodbo. In ko zdej začne jaskat in vriskat, kolk je heppi in srečn, da mu je uspelo zmagat, ma človek občutek, da bi bil večji uspeh ne-zmagat kot pa zmagat. In ko takega srečkota enkrat oplazi nesreča, dobi človek da je še neki malega pravičnosti na tem svetu.
Zbogom in hvala za vse ribe

Sriple Tix ::

theBill je izjavil:

Kar sploh ne čudi, sploh če gre človek brat komentarje pod člankom o dirki F1 na recimo rtvslo.si, navijači Alonsa so eni najbolj škodoželjnih z izjavami v stilu: naj mu že enkrat avto crkne, naj ga že Hamilton nasadi od zadaj (Vettla) in oba spravi s ceste, itd. Poden skratka.

Večina komentarjev Alonsoloverjev na RTVSlo je zrela za kakšno psihiatrično obravnavo. Imam občutek, da sploh ne navijajo več za svojega "največjega", temveč zgolj proti ostalim, ki lahko ogrozijo njegov lik in delo. Kimija zdaj, ko je v točkovanju za njim, v svoji privoščljivosti spet malce pustijo pri miru, sicer je bil na začetku sezone v smislu želja po kakšni smoli omenjan ravno tolikokrat kot zdaj Vettel.

WarpedGone ::

Popravek:
Večina komentarjev na RTVSlo je zrela za kakšno psihiatrično obravnavo.

Pojdi brat komentarje pod čemerkoli. Človeka prime da bi jim gratis/prisilno talal pomirjevala.
Zbogom in hvala za vse ribe

VaeVictis ::

Problem Vettla je v tem, da nihče ne verjame, da je človek najboljši dirkač oz. da je tako dober kot so odlični njegovi dosežki.

Vsi pa verjamejo, da je RedBull najboljši avto in da je Newey car!

Dokler ne bo šel v drugo moštvo in bo tam uspešen ali pa bo dobil kvalitetnega sovoznika, ki ga bo redno premagoval, bo vedno dvom.

Recimo Alonso je zmagoval v Renaultu, zmagoval v McLarnu in zmaguje v Ferrariju.

Schumacher je zmagoval v Benettonu in potem postal prvak s Ferrarijem.

ps: Podoben problem kot Vettel ima tudi Button. Oba sta prvaka postala s predobrim avtom in si nista "zaslužila" prvenstva, zaslužil si jo je avto Brawn in RedBull ne pa voznik! Vsi verjamejo, da bi praktično kdorkoli, ki je vsaj malo sposoben bil s tema avtomobiloma prvak!

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Vsi pa verjamejo, da je RedBull najboljši avto in da je Newey car!

Koliko je dober avto pokažejo relevanti podatki in analize ljudi, ki se s tem ukvarjajo. In ni skrivnost, da je RB že leta 2009 imel avto za naslov, le dvojni difuzor ga je ustavil. Za naprej se itak ve.

Kar se pa tiče Vettla - ne samo on, nihče od voznikov, trenutno v karavani, ni toliko boljši, da bi 4x bil svetovni prvak. Lahko se ugiba kaj bi Fernando (ki je recimo najbolj kompleten na en krog, dirki, taktični zamisli, dežju in varčevanjem z gumami) delal, ampak garancije za ta predic ni in meni se zdi, da bi kogarkoli težko prenašali če bi v tej druščini voznikov nekdo 4x za povrstjo bil prvak. Vettel je zagotovo boljši od povprečja in zagotovo si zasluži kakšen naslov, ampak 4 zapovrstjo pač ne in to vedo vsi. Zato ne obstaja nobene analitično podprta raziskava, obstaja samo ta občutek, ki ga delimo v večini vsi, ki F1 spremljamo - od blizu ali daleč. Zato tud žvižgi ali veselje, ko mu nekaj crkne in mislim si, da bi bilo čist enako če bi tam bil Alonso ali pa Kimi.

Recimo Alonso je zmagoval v Renaultu, zmagoval v McLarnu in zmaguje v Ferrariju.

To je tisto kar sem rekel - RedBull je kapital, ki je sestavil neko mešanico vsega in to sedaj deluje. Ob prvi priložnosti gre to lahko v franže. Alonso in ostali pa so s svojim skakanjem med moštvi, ne samo dokazovali svoj talent in psihično pripravo, ampak tudi nabirali navijače. En se Alonsa spomni od tam, en od drugje, nekdo ga ne mara... Ta pristnost manjka RedBullu in Vetllu. Z Webbrom je bilo že drugače, recimo, so ga ljudje znali povezati.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

dzinks63 ::

F1 je tekmovanje lastnikov moštev in ne dirkačev. To ni atletika, ni smučanje, ni tenis, ... v katerih nosi levji delež tekmovalec sam. V F1 je dirkač le del paketa celotnega moštva. Moštvo dirkača kupi, enako kot vse ostalo. Če v nekem moštvu dirkaš osvoji prvenstvo, ga pač osvoji, še malo koleteralne reklame za množice. Ko bo kakšen aktiven dirkač kupil svoje moštvo in z njim osvojil naslov svetovnega prvaka, se bo pa to nekaj več štelo, do takrat so pa dirkači samo najeti delavci za dirkanje in z dobrim moštvom je veliko lažje zmagovati kot s povprečnim. Najboljši vozniki se pokažejo v slabih pogojih, na deževni dirki, ko avtomobil sam ni prevladujoč dejavnik, ampak umetnost dirkača, da obvlada avtomobil v najbolj nemogočih razmerah. V preteklosti je bilo že kar nekaj rainmanov, ko so v deževni dirki pometli z vso konkurenco, pa čeprav so vozili nekunkorenčen ali celo slab avtomobil.

driver_x ::

dzinks63, kljub temu, da je dirkač samo del paketa, je prav on tista prepoznavna figura. Ljudje se raje poistovetimo z nekim zvezdnikom, kot z npr. difuzorjem ali razvojnim oddelkom. Dirkači torej tudi prodajajo F1, ker pa je F1 predvsem (šov)biznis, je to še kako pomembno. Kot pri ostalih športih, filmi, glasbi, ... so tudi v F1 potrebni zvezdniki, ki polnijo kolumne rumenega tiska. Pred leti so vsi poznali Šumaherja, tudi tisti, ki F1 niti od blizu niso povohali, tako kot vsi poznamo Michaela Jordana, Messija ali Tigra Woodsa.
F1 lahko naredijo zanimivo z izenačenim bojem za prvenstvo ali pa z izjemnimi dosežki in podiranji rekordov nekega superzvezdnika. To drugo zna v šport privabiti precej novih gledalcev.

Veron ::

VaeVictis je izjavil:

Recimo Alonso je zmagoval v Renaultu, zmagoval v McLarnu in zmaguje v Ferrariju.

Pa sej v Renaultu je mel tud daleč najboljši avto, zelo zanesljiv in michelin gume.
McLaren je bil tisto leto v odlični formi, Hamilton ga je v svojem prvem letu v F1 skoraj premagal...
Naslednje 2 leti v renaultu pa spet ni nič naredil, tako da po mojem mnenju tud alonso ni neka cvetka (je pa boljši od povprečja).
V Ferrariju, hja nevem, ni slab bolid... ampak vseeno ni uspel moštvo tako "obrniti" in pomagati pri razvoju, kot je Schumacher (čeprav zelo podrobnih informacij nevem, zato tega ne morem povsem trditi, ampak povzamem po besedah ostalih)

Super Sonic ::

ampak vseeno ni uspel moštvo tako "obrniti" in pomagati pri razvoju, kot je Schumacher (čeprav zelo podrobnih informacij nevem, zato tega ne morem povsem trditi, ampak povzamem po besedah ostalih)

Razlika je v pravilniku. MS je imel konstrukcijo gum narejeno na svoj način vožnje, imel je neomejen proračun, predvsem pa je imel neomejen pravilnik (testiranj in razvoja). Alosno ima omejeno elektroniko, omejen motor, omejeno razporeditev teže, enotne gume in je brez testiranj. Edina razlika kjer se lahko naredi višek je (trenutno) podtlak, tam pa "hara" Newey, vse ostalo je pa bolj "second chicken".

Tko da ta primerjava Alonsa z MSom ni povsem na mestu, je pa res, da je FIA šla v rezanje pravilnika ravno zato, da se era MSa ne ponovi. Ampak se nekako ponavlja vse skupaj, si pa vseeno lahko priznamo da je imel Vettel ogromno sreče v 2010 in 2012 z naslovom, tko da šov je. Samo prvak je skoz isti.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Tega nisem nikoli prej videl, zanimiv video Nica Rosberga:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

fantasycamp ::

Noben ne omenja da je Scumacher naredil to kar Senna ali katerikoli drug vrhunski voznik nikoli ni in to je da je prišel v razpadajoč Ferrari in leta vztrajal ter kasneje dobil to kar je hotel.

Te neomejeni proračuni niso veljali za Mclaren? Kako so potem zmagovali?

Bodimo realni, vsi so kekci proti njemu. Sam je zgradil team okoli sebe zahteval Blitzkrieg taktiko in obnašanje moštva ki je postalo prej nemško po disciplini kot italijansko.

Alonso očitno ni drugega kot voznik, nima mentalitete organizatorja in setup menagerja kot je bil Schumi.

Schumacher je dobil posebne privilegije šele ko se je dokazal tako da gume niso razlog njegovega uspeha.
Pa tudi motorji so bili puščeni neomejenemu razvoju tako da je Illmor in sploh Mclaren z boljšo aero pokazal Ferrariju kako se gre.
Ko je začel se je Ferrari praktično razpadal pa je še vedno kazal znake neverjetnega talenta in koncentracije.

Jst ::

Treba pa tudi omeniti, da je bil Šumi mazohist, ki je največ od dirkačev (+ ekipa) preživel na testiranjih na dirkališčih. Za dirko si je dostikrat pripravil dva bolida, vsakega z različno nastavitvijo. To se je najbolj poznalo, če je bil dež - enega je pripravil za suho stezo, drugega za mokro. Tudi zato je v dežju lahko tako dobro vozil. A se kdo spomni še kakšnega drugega dirkača od srede 90ih do ~2003*, ki si je za dirko pripravljal dva bolida?

*od tam nekje 2003, pa ko je Alonso bil svetovni prvak, sem za tisti čas, nekaj let, nehal spremljati F1.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

ABX ::

Vettel je zmagal z Toro Rosso.

To mu ne more noben vzet. In noben od trenutnih prvakov ni zmagal z tako slabim avtom. In to ni bila sreča, ker pole in zmaga nista naključje.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

driver_x ::

fantasycamp je izjavil:

Noben ne omenja da je Scumacher naredil to kar Senna ali katerikoli drug vrhunski voznik nikoli ni in to je da je prišel v razpadajoč Ferrari in leta vztrajal ter kasneje dobil to kar je hotel.

Te neomejeni proračuni niso veljali za Mclaren? Kako so potem zmagovali?

Bodimo realni, vsi so kekci proti njemu. Sam je zgradil team okoli sebe zahteval Blitzkrieg taktiko in obnašanje moštva ki je postalo prej nemško po disciplini kot italijansko.

Alonso očitno ni drugega kot voznik, nima mentalitete organizatorja in setup menagerja kot je bil Schumi.

Schumacher je dobil posebne privilegije šele ko se je dokazal tako da gume niso razlog njegovega uspeha.
Pa tudi motorji so bili puščeni neomejenemu razvoju tako da je Illmor in sploh Mclaren z boljšo aero pokazal Ferrariju kako se gre.
Ko je začel se je Ferrari praktično razpadal pa je še vedno kazal znake neverjetnega talenta in koncentracije.


Manj znano je, da ja Šumaher tudi izvrsten nevrokirurg in jedrski fizik. Nekoč je celo sam rešil potapljajočo križarko na Tihem oceanu.

Sriple Tix ::

ABX je izjavil:

Vettel je zmagal z Toro Rosso.

To mu ne more noben vzet. In noben od trenutnih prvakov ni zmagal z tako slabim avtom. In to ni bila sreča, ker pole in zmaga nista naključje.

Točno to vsi pozabljajo. Izmed trenutnih prvokategornikov je morda komu uspelo po naključju zmagati z za odtenek slabšim avtom od konkurence (na pamet se ne spomnim nikogar), takšnega preskoka pa ni storil nihče ... in to v dežju.

Dr_M ::

Tudi Maldonado je zmagal z Williamsom lani. In potem...?

SebaR ::

Malce statistike Silverstona :)

The records of Silverstone

Nico Rosberg has won in Great Britain the 3rd race in his career. The Mercedes has come instead a total of 12 victories, the first at Silverstone since 1955, when Moss, Fangio and Kling monopolized the podium at Aintree, rounding all the rest of the grid.

Mark Webber was on the podium at Silverstone for the fifth time in a row, equaling Kimi Raikkonen, the holder of that curious record. For the Australian the Grand Prix of Great Britain was also the 37th podium of his career, as many as those of Riccardo Patrese, 19th in the overall standings.

That the Ferrari was the 500th race of 859 played ended with at least one car on the podium. With the podium of Sunday, Fernando Alonso has reached Alain Prost and Rubens Barrichello at an 6 podiums on the British track, best of these three at Silverstone only did Michael Schumacher, with seven podiums.

Kimi Raikkonen is the first driver in history to finish for 25 consecutive races in the points. The last time the Finn has finished out of the 10 or had to quit the race, was on the occasion of the 2012 Chinese Grand Prix . Kimi is also the only driver to always get in the points this year.

Felipe Massa, with the six positions gained at the start during the first lap, he scored a record for this season.

Adrian Sutil was close to his first podium of his career in Silverstone. With seven laps from the end was third, but because of the fresh tires of those who followed him, replaced under the safety car, he's soon slipped to seventh place. Adrian has reached 98 races in his career without ever finish on the podium, just as the Brazilian Pedro Diniz. Worst of them in this unflattering statistics, Pierluigi Martini (119) and Philippe Alliot (109).

Sebastian Vettel has retired due to a mechanical problem, something that had happened to him in his career only five other occasions: Europe 2012, Abu Dhabi 2011, Korea, Australia and Bahrain 2010. In 14 races he spent the last mechanical failure, Seb finished 1st seven times, 11 in total on the podium and in any case never came out of the top-6.

Vettel, however, comes home from Silverstone with at least one positive record. On the occasion of the explosion of the Hamilton's tyre, the German took the lead in the race for the next 33 laps exceeding the wall of 10,000 km in the leading of a GP. German is currently fourth in the history with 10,193 km as leader, behind superstars like Schumacher (24,144 km), Senna (13,676 km) and Prost (12,481 km).

The last three races Force India has led to points both drivers. It has never happened in history.

McLaren instead did not come to any points even at Silverstone in his home Grand Prix, just as it did in Canada. Two consecutive races outside the points after 55 races always points.


Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SebaR ()

Sriple Tix ::

Če šteješ Maldonada za prvokategornika, potem prav.

PrimozR ::

VaeVictis je izjavil:

Problem Vettla je v tem, da nihče ne verjame, da je človek najboljši dirkač oz. da je tako dober kot so odlični njegovi dosežki.

Vsi pa verjamejo, da je RedBull najboljši avto in da je Newey car!

Dokler ne bo šel v drugo moštvo in bo tam uspešen ali pa bo dobil kvalitetnega sovoznika, ki ga bo redno premagoval, bo vedno dvom.

Recimo Alonso je zmagoval v Renaultu, zmagoval v McLarnu in zmaguje v Ferrariju.

Schumacher je zmagoval v Benettonu in potem postal prvak s Ferrarijem.

ps: Podoben problem kot Vettel ima tudi Button. Oba sta prvaka postala s predobrim avtom in si nista "zaslužila" prvenstva, zaslužil si jo je avto Brawn in RedBull ne pa voznik! Vsi verjamejo, da bi praktično kdorkoli, ki je vsaj malo sposoben bil s tema avtomobiloma prvak!

Bolj ključen je podatek, da je Schumacher dominiral par let zapored v avtu, ki je bil še 5 let prej nevozna kanta. To je njegova zapuščina.
««
23 / 38
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430384257 (239852) BT52
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664287388 (182856) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146137418 (96167) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189186162 (149407) WarpedGone

Več podobnih tem